Hei! Onko ketään muita jotka kärsivät epätodellisesta olosta?Itselläni näitä "oloja" tulee sillointällöin...Nyt on ollut päällä jo parisen viikkoa.Pelottaa kovasti! :( Mulla on diagnisoitu vaikeasteinen paniikkihäiriö ja lievä masennus.Lääkkeenä menee seroguel ja sepram.Opamox tarvittaessa.onko kukaan halukas vaihtamaan ajatuksia sähköpostilla? Jos on kohtalotovereita niin laitelkaa mailiosoitetta niin otan yhteyttä! Helpottais tavallaan kun tietäisi ettei ole yksin.
Epätodellinen olo!
5
3914
Vastaukset
- tytsy 83
Mulla on ihan sama juttu... syönyt reilu kaksi viikkoa citalapran lääkkeitä ja tuntuu ettei auta millään. Sekoamisen tunne on hirveä! tässä mun sähköposti osoite jos haluat kirjoittaa [email protected]
- epätodellinen olo
kokeile rystysillä hieroa päälaen keskikohtaa edestakaisin liikkein vähän voimakkaammin koko tuota aluetta noin 2-3 minuutin ajan tauotta! Kerro sitten auttoiko, on osa akupainanta ohjelmaani ?
- konkaripanikoija
...minulle varsin tuttu ja inhottava oire. Tuntuu, että sekoan tuolloin. Mutta en ole seonnut ja järjissä ollaan. Älä keskity oireisiisi liiaksi. Käy vaikka lääkärin luona.
Olisiko lääkityksen vaihdosta tai annoksen muuttamisesta apua...tsemppiä!
- kokemuskokemus
Minullekin tuli epätodellista oloa kovan reissurypyn jälkeen. Sitä kesti yli kahden viikon. Se oli todella inhottavaa, en ollut varma mistään. Pelotti pahasti mitäs jos en pystyisi elämään normaalia elämää..
Pitkä alkoholilakko auttoi paljon ja epätodellinen olo hävisi täysin.. Viime aikoina aloin juoda taas joskus, ahdistukset ja masennus palasivat. Kyllä se alkoholi tekee päät paskaksi.
tuli mieleen vaihtoehtoiset hoidot, kuten akupunktio, EFT (www.eft.fi), silmänliikkeet, ruokavalio jne.
Itse kokeilin kalaöljyä ja eftiä, ne helpottivat paljon..
Kannattaa kokeilla kaikenlaisia vaihtoehtoja, vaikka kuulostaisi typerältä. Ei siinä ainakaan menetä mitään paits terveyttäsi jos et hoida mitään itseäsi. En käyttänyt mitään lääkkeitä.. - snowball88
Mulla aivan sama juttu oli jopa monta kuukautta et oli lähes koko ajan epätodellinen olo ja se oli kauheaa..;( siis todellakin tiedän miltä se tuntuu..;( mut jos haluut jutella lisää niin tässä maili osoitteeni:[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412591Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3952090Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201832Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1191583Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151511Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 731005
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915