budjetti olis 150e joku sarjatuli ase. kertokaas mulle paras vaihtoehto tolle hinnalle.
ensimmäinen airsoft ase
49
6270
Vastaukset
- "V V"
Aika paljon on nykyään teitä halvan sähköaseen havittelioita. On olemassa vain muutamia oikein halpoja ja suht laadukkaita sähköaseita. Jos vähänkin viitsii satasta, kannattaa ostaa luotettava merkki, vaikka Marui. Mutta tässä olisi sopiva ja hyvä, halpa sähköase:http://fincoins.fi/images/aseet/CM.028i.jpg
Tosin aseen mukana tuleva akku&laturi ovat todella syvältä. Uusia akku&latiru settejä saa.- Heiski91
Halvemmalla saa täältä tuon saman sohlon:
http://www.milgear.fi/kauppa/product_info.php?products_id=360&osCsid=eb8e0f33f54378e56bd50db2bcb55043
Oma ase on pelittänyt ilman mitään ongelmia jo kuusi kuukautta monenlaisissa peleissä. - Mömmönen
150e et saa muuta kun muoviromua... kannattaa ostaa sitten vähän parempi ase kun on rahaa enemmän kun 150e.
200e saat jo proairsoftista hyviä paketteja - jode1999
Mömmönen kirjoitti:
150e et saa muuta kun muoviromua... kannattaa ostaa sitten vähän parempi ase kun on rahaa enemmän kun 150e.
200e saat jo proairsoftista hyviä pakettejamun mielest MUOVISOTILAS on parempi kun pro airsoft. mut tää on sit vaan mun mieli pide. mutta muovisotilaassa on ehk vähän kalliinpaa.
- elemental91
Tuohon hintaa et saa sähköllä toimivaa sarja tuli asetta uutena. ellet halua täysin paskaa johon saat sitte seuraavan vuoden osta uusia osia.
- sepi
Kiinalaiset aseet on todettu arvosteluissa jo erittäin kilpailukykyisiksi ja niitä saa jo 150e hintaan. Aiheesta löytyy faktatietoa www.airsoft-eden.com
- elemental91
sepi kirjoitti:
Kiinalaiset aseet on todettu arvosteluissa jo erittäin kilpailukykyisiksi ja niitä saa jo 150e hintaan. Aiheesta löytyy faktatietoa www.airsoft-eden.com
Jing kongit ja cyma ja muut ovat kehitelyssä niin alussa etten vielä itse hankkisi, mutta puolen vuoden tai vuoden sisällä ne voivat nousta ihan g&p tai muiden uudenpien valmistajien tasolle.
- max-ium
Jos pelottaa, että Kiinan ase hajoaa, niin laajenna budjettia hiukan ja osta maruin ase.
Noi CYMA aseet yltää jo melkein maruin tasolle (mutta ei läheskään)..Jos käteen sattuu maanantai kappale niin onhan sulla kuluttajan suoja takana.
Niitten teho näkyy jo vemppu pistooleissa.(pienellä tuuningilla kantaa 70m)- Makkonen45
softaaja_pike kirjoitti:
Noi CYMA aseet yltää jo melkein maruin tasolle (mutta ei läheskään)..Jos käteen sattuu maanantai kappale niin onhan sulla kuluttajan suoja takana.
Niitten teho näkyy jo vemppu pistooleissa.(pienellä tuuningilla kantaa 70m)Kyllä se on enemmän käyttäjästä kiinni miten vehkeet jaksaa. On noita Maruin aseitakin hajonnut peeloilla kuukaudessa. Cyman aseet kestää varmasti kunnon huollolla ja järkevällä pelaamisella siinä missä Maruikin.
- Alan ammattilainen
softaaja_pike kirjoitti:
Niitten teho näkyy jo vemppu pistooleissa.(pienellä tuuningilla kantaa 70m)softaaja_pike, taisit erehtyä sanomaan "Niitten teho näkyy jo vemppu pistooleissa.(pienellä tuuningilla kantaa 70m)". Voisitko ystävällisesti kertoa mitä olit ottanut kun tämän kirjoitit?
Ihmetyttää vaan vähäsen kun ei tunnu sähköaseidenkaan kantomatkoilla paljon tuon yli pääsevän.
Siis ei HELVETISSÄ lennä todellakaan tuota 70 metriä! Yleensä 30-40 metriä on maksimi.
Otappas nyt kuule mittanauha käteen ja käy siellä pihalla mittaamassa se 70 metriä jonka jälkeen testaa lentääkö kuulat sinun kiinalaisen jousipistoolin piipusta edes puoleen väliin:
KIITOS. - Alan ammattilainen
Alan ammattilainen kirjoitti:
softaaja_pike, taisit erehtyä sanomaan "Niitten teho näkyy jo vemppu pistooleissa.(pienellä tuuningilla kantaa 70m)". Voisitko ystävällisesti kertoa mitä olit ottanut kun tämän kirjoitit?
Ihmetyttää vaan vähäsen kun ei tunnu sähköaseidenkaan kantomatkoilla paljon tuon yli pääsevän.
Siis ei HELVETISSÄ lennä todellakaan tuota 70 metriä! Yleensä 30-40 metriä on maksimi.
Otappas nyt kuule mittanauha käteen ja käy siellä pihalla mittaamassa se 70 metriä jonka jälkeen testaa lentääkö kuulat sinun kiinalaisen jousipistoolin piipusta edes puoleen väliin:
KIITOS.Minua ei siis haittaa, että täällä kerrotaan perättömiä asioita kiina-aseista mutta jotain nuorta aloittelijaa se voi haitata vähän enemmänkin jos luulee että vasta ostetulla Cyman AK:lla lentää sen 70 metrin yli.
- perus softaaja
en sanoisi maruin aseita kovin luotettaviksi. monella on niistä leluista kokemuksia.
- clock
juu kyll äsil clockil pelaa... nit myydää eri hintasii pakettei ja kannattaa kattooo pro aisoftista tai sabe airsoft tai nemesis
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
multa commando
- air soft
kato vaikka ensin fincoins:ista jos ei löydy mee vaikka huuto.net:tiin sieltä löytyy halvalla.
ja jos et luota myyjään kannataa kattoo lähi seudulta löytyykö. mulla on agm mp40 toimii ihan hyvin paitsi että pitää ostaa uus laturi ja akku ne on paskana. cyman ak47 (0.28) ja ak74 (0.31) ne on ihan hyviä mutta kaikkiin kiina aseisiin pitää hankii uusi akku ja laturi ne on #######. site on vielä se että haluutko kiväärin vai konepistoolin vai tarkkuuskiväärin. swiss armas black eagle m6 ihan hyvä kaverilla on se ja lentää ihan hyvin. double eagle:n aseet on ihan hyviä mutta älä osta alle 100e asetta muutakun agm haulikko se on tehokas ja maksaa vaan 50-60e fincoin:ista. älä myös osta huuto netistä alle 30e asetta muuta kun vemppu pistoolia tai vz61 tai mp5 a3. ja minkä tyylistä airsoftia pelaat ww2 nyky aikasta vaiko tulevaisuutta vai jotain muuta aiheita on silmän kantamatomiin.- juhhiiis1234
mikä tarkkuuskiiväri kannattaisi ostaa alle 100-200e..
- joukull
osta m733 on vaa 140€ kalliinpi mut tuskinpa haittaa.
- kukaan kyseisen aseen ostaj...
lähteekö (AGM) stg 44 airsoft aseen kuulat päin helvettiä? ja kuin kauas ne lentäisi?
- on
Kuule aiva helvetin hyvä ase! Kovat lähöt ja tarkkakin on. Osta ihmees. (Ei oo kalliskaan)
- äkjhgfd
kelpaaks toi stg 44:n lipas sig seals 552:een
- www.tiiän.kyl.com
Osta ihmees proairsoft.fi:st Maruin akkukäyttöne pistooli!
- Huori nurja
no onsta marketin haulikko se on hyvä ja tarkka ja tehokas ja hieno halpa hinta ja suuri lipas takaavat pärjäämisen pelissä
- vemppumaster
osta proairsofti sähköase. hyvä liike
- Cullin
Ja ota huomioo et jos asees hajoo käsii niin siin on se 6 kk takuu. Myyjä joutuu korjaamaan/veloittamaa uuden tuotteen.
- Lars ulrich
Olisipa kysymyksiä stg44:sta : )
Itse olen ostamassa kyseistä sohlaa ja soitin Milgeariin ja kyselin lippaista. tietojen mukaan stg:hen ei ole tehty reguja tai real: cappeja vaan pelkästään hiquja. Kyseinen myyjä sanoi että aseesen käy mp5 lippaat?
Olenkohan ymmärtänyt väärin vai onko asia näin. Sitten vielä että kun pyssyn takatähtäin on tietojeni mukaan kiinni kahdella ruuvilla (korjatkaa jos olen väärässä) niin minun pitäisi tietää näiden ruuvi reikien välit koska olen kokeilun haluani laittamassa kiskoa takatähtäimen paikalle johon laitan kiikarin tai punapisteen (voitte myös ehottaa minkä laittaisin) Mitä kiskoa suosittelisitte? - Cullin
Lars ulrich kirjoitti:
Olisipa kysymyksiä stg44:sta : )
Itse olen ostamassa kyseistä sohlaa ja soitin Milgeariin ja kyselin lippaista. tietojen mukaan stg:hen ei ole tehty reguja tai real: cappeja vaan pelkästään hiquja. Kyseinen myyjä sanoi että aseesen käy mp5 lippaat?
Olenkohan ymmärtänyt väärin vai onko asia näin. Sitten vielä että kun pyssyn takatähtäin on tietojeni mukaan kiinni kahdella ruuvilla (korjatkaa jos olen väärässä) niin minun pitäisi tietää näiden ruuvi reikien välit koska olen kokeilun haluani laittamassa kiskoa takatähtäimen paikalle johon laitan kiikarin tai punapisteen (voitte myös ehottaa minkä laittaisin) Mitä kiskoa suosittelisitte?Tietääkseni aseeseen on muitaki kun hikuja? Ja mp5 ei sovi.
- GHillie
Osta JG valmistama hk 416, lähdöt oli ku kronotettiin paikallisessa Airsoft joukossa 120 m/s jota myös kauppias lupasi Jamatik:issä. Samaa asetta saa nyt Milgear:ista. Itse maksoin aseesta 120e ja toimii moitteettomasti.
- Lasse edelleen
Itse olen kyllä vakaasti päättäny hankkia stg:n mutta voin toki harkita: )
- maket 92
Lasse edelleen kirjoitti:
Itse olen kyllä vakaasti päättäny hankkia stg:n mutta voin toki harkita: )
Itekki olen harkinnut STG:N ostamista. Mutta kiinnostais tietää onko se kestävä?
- hallussa
Mun kamu sano että ne on huonoi ja menee rikki helposti
- hallussa
Kattokaa fincoinssista siel on halpoi mut kandeeko ostaa ??
- I am g0nna kill u
Kato täältä: http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/15947
Kannattaa kopsata vaan toi tosta! Tää on sit Classic Armyn ase! - I am g0nna kill u
I am g0nna kill u kirjoitti:
Kato täältä: http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/15947
Kannattaa kopsata vaan toi tosta! Tää on sit Classic Armyn ase!Hups! Se muuttu linkiks! Unohtakaa kopsaus!!!
- resye
I am g0nna kill u kirjoitti:
Hups! Se muuttu linkiks! Unohtakaa kopsaus!!!
Hankkikaa ilmakivääri. Ei ainakaan naskit pääse kusettamaan että "ei osunu!"
- pijs
resye kirjoitti:
Hankkikaa ilmakivääri. Ei ainakaan naskit pääse kusettamaan että "ei osunu!"
mikä ois hyvä alottelijan paketti?
- airsoft aloittelia
pijs kirjoitti:
mikä ois hyvä alottelijan paketti?
äläkää ostako ropparista koskaan kuulista!(robinhood) serkku osti ja hajos seuraavana päivänä! sitten sen jälkeen ku se osti toisen sielt, se ei ees toiminnu koskaan!!!! niin, ja kannattaako ostaa honkkarist(honkong) siis se kauppa, niin kannattaako sielt ostaa, ku ajattelin vaa ostaa pislan.(pistoolin)
- ak 47
osta ihmeestä pro airsoftista ak 47 cybergun
- pijs
onkos toi pro airsoftis oleva:Smith & Wesson M3000 haulikko hyvä?
http://www.proairsoft.com/acatalog/v.html
- hdfggbb
Kannattaa Cybergun AK47 proairsoftista maksa 149e
- 71mpp4
ak 47 tacktical http://proairsoft.com/acatalog/info_120909.html
- pioo
ihan paska
- airsofter pro
cybergun ak 47
- gg
beta
- setelisa*de
mm, suosittelisin pro airsoftin: Cybergun Thompson M1A1 Military, metalli mutta jos haluat paremman niin tuo: Cybergun Thompson Model 1928, metalli, maksaakin 230.
- trululkololoollo
MÄÄÄ EN TOLLASII UBER KALLIIT PASKOI TARTTE KU OWNAAN MUUTESKI BLACK OPSIS HÄHHÄHÄHÄHÄ!!!!!! OSTIN MUN ASEEN HONKKARIST JA OWNAAN KAIKKI AIRSOFTIS KU EN IKINÄ TUNNUSTA OSUMIII HÄHÄHÄHÄHÄ KÄYTÄN HÄKKEI OON TOSI KOVA PAHA HÄKKERI
- LIDJIUFWIUOFWN
http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?site=hobby
Tuolla on aika halpaa (ei kylläkään kauhean laaja valikoima) - eräs miäs
Siitä vaan selaamaan
http://www.taiwangun.com/en/electric-air-soft-guns/sort:price/direction:asc?campaign-id=19&red=0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383555On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452121Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.211548Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561494- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?49956Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823