Ajettu vähän päälle 100000km. Nyt siis Audi olisi osto vaihtoehtona ja haluaisin tietoa kyseisestä mallista .
esim. Onko 2,5 v6 jakohihnalla vai ketjulla?
- Miten paljon on Co päästöt?
Kaikki risut,ruusut ja mitkä tahansa tiedot autosta ovat tervetulleita. Toivottavasti pysyy asiallisena keskusteluna.
Audi A4 2.5 TDI V6 163 hk - 04
6
3622
Vastaukset
- näissä on juu
Valitettavasti kaikissa Audeissa on jakopää hihnalla (paitsi jossain uudessa A8:ssa), olisi aika vaihtaa jo ketjuun, perhana sentään.
- Minkälainen ajettava?
Minkälainen ajettava?
Koneen kestävyys?
Kulutus? (omia kokemuksia, ei tarvitse tehtaan ilmoituksia)
Muuten auton kestävyys?
Onko hiljainen?
Multitronic vaihteistosta ja - kertomuksia.
Audin lisäksi harkinnassa on: BMW (man tai aut) e39 525d,530d 2003-04 ja V70 D5 (aut) 2003 - ??.
Jos on kokemuksia niin kertokaa mielellään mikä näistä paras vaihtoehto. - Horch
Terve!
Kyseisellä mallilla saa erittäin hienoa ja tasaista kyytiä. Ainoa asia mikä kannattaa erittäin tarkkaan tutkia on nokka-akselien kuluneisuus. Se maksaa sitten tonneja jos niitä aletaan laittamaan... Varmalla huoltohistorialla oleva auto johon saat kunnon takuun on hyvä ratkaisu mikäli tahdot tuon V6 koneen. Itse en kyseistä merkkiä myyneenä hankkisi 2.5 V6 koneista vaan ehdottomasti 1.9 96kw menopelin. Tuontiautoina on mahdottomasti tarjolla noita isokoneisia, joita ihmiset ovat innoissaan rahdanneet kun ovat saaneet niin "vähän" ajetun auton niiiiiiin halvalla! ;) Vuoden takuulla ja suomiauto huoltokirjalla niin sitten suosittelen! - jepjeppis
Horch kirjoitti:
Terve!
Kyseisellä mallilla saa erittäin hienoa ja tasaista kyytiä. Ainoa asia mikä kannattaa erittäin tarkkaan tutkia on nokka-akselien kuluneisuus. Se maksaa sitten tonneja jos niitä aletaan laittamaan... Varmalla huoltohistorialla oleva auto johon saat kunnon takuun on hyvä ratkaisu mikäli tahdot tuon V6 koneen. Itse en kyseistä merkkiä myyneenä hankkisi 2.5 V6 koneista vaan ehdottomasti 1.9 96kw menopelin. Tuontiautoina on mahdottomasti tarjolla noita isokoneisia, joita ihmiset ovat innoissaan rahdanneet kun ovat saaneet niin "vähän" ajetun auton niiiiiiin halvalla! ;) Vuoden takuulla ja suomiauto huoltokirjalla niin sitten suosittelen!http://www.audiclub.fi/phpBB2/showthread.php?t=39456
susi koneena! run Forrest, run.. - höpsistä...
kyllä 3litraiset tdi v6:set on myös ketjulla..
- Tdiatro
Jos ostat 2004 vuoden auton niin ei tarvitse pelätä moottorin nokka-akseleita koska on jo parannettu kone.
Ton ikäinen multitronic on jo toimiva toisin kun aikaisemmin. Kun näät auton katso että sen runkonumero alkaa kirjaimilla BAU=moottori koodi kertoo että on parhaalla mahdollisella moottorilla varustettu(viat korjattu). Bau koneisia on ainoastaan 2004 vuoden autot!! Pikkuvikoja niissä on niin kuin kaikissa muissakin eurooppalaisissa autoissa. Todella hyvä auto ajaa varsinkin Quattro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25495
- 43492
- 46486