Audi A4 2.5 TDI V6 163 hk - 04

Tietoa kyseisestä mallista

Ajettu vähän päälle 100000km. Nyt siis Audi olisi osto vaihtoehtona ja haluaisin tietoa kyseisestä mallista .

esim. Onko 2,5 v6 jakohihnalla vai ketjulla?
- Miten paljon on Co päästöt?

Kaikki risut,ruusut ja mitkä tahansa tiedot autosta ovat tervetulleita. Toivottavasti pysyy asiallisena keskusteluna.

6

3622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näissä on juu

      Valitettavasti kaikissa Audeissa on jakopää hihnalla (paitsi jossain uudessa A8:ssa), olisi aika vaihtaa jo ketjuun, perhana sentään.

      • Minkälainen ajettava?

        Minkälainen ajettava?
        Koneen kestävyys?
        Kulutus? (omia kokemuksia, ei tarvitse tehtaan ilmoituksia)
        Muuten auton kestävyys?
        Onko hiljainen?
        Multitronic vaihteistosta ja - kertomuksia.

        Audin lisäksi harkinnassa on: BMW (man tai aut) e39 525d,530d 2003-04 ja V70 D5 (aut) 2003 - ??.

        Jos on kokemuksia niin kertokaa mielellään mikä näistä paras vaihtoehto.


      • Horch

        Terve!

        Kyseisellä mallilla saa erittäin hienoa ja tasaista kyytiä. Ainoa asia mikä kannattaa erittäin tarkkaan tutkia on nokka-akselien kuluneisuus. Se maksaa sitten tonneja jos niitä aletaan laittamaan... Varmalla huoltohistorialla oleva auto johon saat kunnon takuun on hyvä ratkaisu mikäli tahdot tuon V6 koneen. Itse en kyseistä merkkiä myyneenä hankkisi 2.5 V6 koneista vaan ehdottomasti 1.9 96kw menopelin. Tuontiautoina on mahdottomasti tarjolla noita isokoneisia, joita ihmiset ovat innoissaan rahdanneet kun ovat saaneet niin "vähän" ajetun auton niiiiiiin halvalla! ;) Vuoden takuulla ja suomiauto huoltokirjalla niin sitten suosittelen!


      • jepjeppis
        Horch kirjoitti:

        Terve!

        Kyseisellä mallilla saa erittäin hienoa ja tasaista kyytiä. Ainoa asia mikä kannattaa erittäin tarkkaan tutkia on nokka-akselien kuluneisuus. Se maksaa sitten tonneja jos niitä aletaan laittamaan... Varmalla huoltohistorialla oleva auto johon saat kunnon takuun on hyvä ratkaisu mikäli tahdot tuon V6 koneen. Itse en kyseistä merkkiä myyneenä hankkisi 2.5 V6 koneista vaan ehdottomasti 1.9 96kw menopelin. Tuontiautoina on mahdottomasti tarjolla noita isokoneisia, joita ihmiset ovat innoissaan rahdanneet kun ovat saaneet niin "vähän" ajetun auton niiiiiiin halvalla! ;) Vuoden takuulla ja suomiauto huoltokirjalla niin sitten suosittelen!

        http://www.audiclub.fi/phpBB2/showthread.php?t=39456
        susi koneena! run Forrest, run..


      • höpsistä...

        kyllä 3litraiset tdi v6:set on myös ketjulla..


    • Tdiatro

      Jos ostat 2004 vuoden auton niin ei tarvitse pelätä moottorin nokka-akseleita koska on jo parannettu kone.
      Ton ikäinen multitronic on jo toimiva toisin kun aikaisemmin. Kun näät auton katso että sen runkonumero alkaa kirjaimilla BAU=moottori koodi kertoo että on parhaalla mahdollisella moottorilla varustettu(viat korjattu). Bau koneisia on ainoastaan 2004 vuoden autot!! Pikkuvikoja niissä on niin kuin kaikissa muissakin eurooppalaisissa autoissa. Todella hyvä auto ajaa varsinkin Quattro.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe