Myydäänkö Suomessa Pocky -suklaatikkuja?

Marienhof

31

8466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enjaksakeksiähyvää
    • SMoon

      Tokiokan Helsingissä Annankadulla on myynyt ainakin vuosi sitten kun siellä piipahdin :). Perusmakua oli myynnissä, ei ollut mielestäni kovin hyvää. Hello Kitty-keksitikut ovat mielestäni ihania, niitä sai euron/paketti ainakin vähän aikaa sitten, maistuvat mansikalle.

      • ossukka

        täällä nokialla thai kirppiksellä on. ostin just tänään ne on hyviä I love pocky ~


      • sokerihiiri ! ! !
        ossukka kirjoitti:

        täällä nokialla thai kirppiksellä on. ostin just tänään ne on hyviä I love pocky ~

        Kauppa on jo loppetanu, vitsi olisin hakenu TTwTT


    • epämääräne

      Ainakin Siam House myy "normaaleja" eli siis pelkkiä maitosuklaa-pockyja.
      Siam House sijaitsee Tampereella, jossa sillä on liike.
      Kuljetuksia tehdään lähes ympäri Suomea, Kokkolan eteläpuolella.
      Lisää kannattee katella Siam Housen kotisivuilta: http://www.siam-house.fi/

    • hesma
      • hesma

        ne oli 3e paketti


    • Pocky 1

      Thai Food Market Raisio www.thaimaasta.net suklaa ja mansikka

    • Pockyyy

      Asian Food liike Jyväskylän Keljon Citymarketissa, saatavuus vaihtelee, mutta suklaata saa yleensä aina.

    • ilovepocky

      Turusta Skanssista sushigalleria len`sistä saa suklaapockyja ja hello kitty pockyja :)

    • pocky fani

      VOISKO JOKU KERTOO MULLE MISTÄ NE POCKY TEKO OHJEET SAAA !!!!!!!!! KUN EN LÖYDÄ TAI VOISKO JOKU KERTOO MITEN NE TEHÄÄN :DDDDDD

    • :))kulaa:))

      KYLLÄH! Ainakin Siam Housesta saa. Meinasin kerran ostaa kun kaveri suositteli (kaveri on käynyt kiinassa).

    • Chockladlife

      Myydäänkö Vaasassa pockyy?

    • Pocky4ever

      Moon nähnyt pockyja tuol Urumissa ja Manga Cafessa :D Tosin Manga Cafessa se saatavuus vaihtelee :PP Sit coneissa on kans pockyja

    • Hops7

      Pockyjä saa helsingistä viivoanista. Ja muistakin saman alueen etnokaupista kandee katsella.

      Viivoanissa oli just kesällä pocky-ale. Arvatkaa ostinko monta pakettia.

    • lol

      Skanssissa ja coneissa myydään!

    • osku1961
    • LolitaStyle

      Kannattaa käydä lucassa helsingissä! Siellä on ihan sikana japanilaisia karkkea ja muuta söpöä tavaraa!! Omistaa myös nettikaupan. En rupee linkittämään kun on helposti löydettävissä googlen kautta! Käykää, saa ihan kauheesti pockyja super halvalla!!!

    • juuso20011

      Lucassa näytti olevan ainakin kolmenkertaiset hinnat verrattuna vaikka Siam Houseen. Valikoima oli kyllä kattava, ei pelkkää suklaata tai mansikkaa.

    • zih

      blippo:ssa ainakin myydään monta eri makua ^ u ^
      tietääkseni Turussakin on jokin kauppa mistä niitä löytyy...

    • Kawaii

      Urumista ja Blipposta saa ostettua pockyja, myös coneissa myydään niitä. :3

    • tintti7

      Onko jyväskylässä pockyja??

    • heihuu

      Tampereella Sunshine foods aasialainen ruokakaupassa myydään, 6 erilaista makuja. 1.80€ /paketti.

      • pockyy

        Espoossa myy Asian Food Market 1,20€/pkt. Ainakin suklaata ja mansikkaa on.


    • daisukipocky

      Kyllä suomessa myydään. Coneissa, hesassa, turus jossai myös. En muista kaupan nimee. Myydäänköhän kiinalaisis...?

    • Anonyymi

      Puolenkuunpeleistä ainakin saa 2.00€ per paketti!

    • Anonyymi

      Saa niitä ainakin Itäkeskuksessa olevassa thai marketista

    • Anonyymi

      K-kaupoissa on!

    • Anonyymi

      Niitä saa K kaupoista, s kaupasta, K Citymarketista ja prismoista niistä mä oon ainakin itse löytänyt

    • Anonyymi

      Joo tää on kyl vanha keskustelu mut voin ny kuitenki sanoo et joo niit myydään ny ainaki meijän lähikaupoissa Prismoissa yms mut niit on kyl vaa mansikan ja suklaan makusii ainaki tääl mis mä asun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe