Tapaamispaikkoja Turussa

Uuslesbo

Heippa, kesällä kaapista ulos tullut Turkulainen 36 v nainen.
Nyt valmis deittailuun, Missä voi tavata ihania naisia Turusta?
Googlasin paikkoja ja onko muita kuin tuo Yliopistonkadulla sijaitseva suxes (oli kai nimeltään.
Tänään karaokeilta tuolla, onko siellä paljonkin väkeä yleensä sunnintaisin.
Kaikki vinkit potentiaalisista tapaamispaikoista vastaanotetaan!

27

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klubiemäntä

      Tuo on ainakin yks paikka ja paikallinen mummolaakso järjestää tapahtumia.
      En ole käynyt koskaan sunnuntaina Suxesissa, ei tietoa onko paikalla miten jengiä.

      • Chilitar

        katsoin mummolaakson sivut äsken.Nyt siellä ei mitään tulevia tapahtumia ollut mutta seuraan jatkossa josko niitä päivitettäisiin.


      • Uuslesbo

        katsomaan paikka joku ilta.


      • klubiemäntä
        Uuslesbo kirjoitti:

        katsomaan paikka joku ilta.

        paljon poikasia siellä silloin, kun ei ole varattu naisille. Ihan jees paikka kyllä muuten.


      • --..---..

        käynyt harvemmin siellä sunnuntaisin mutta ihan kivasti ollut silloinkin siellä porukkaa.myös naisia.


    • kity

      siis onko muita paikkoja kuin tuo mainittu, minä viikonpäivinä ihmisiä liikuskelee ja mihin aikaan? Kai turkulaisten vakiokokoonpanojen lisäksi on liikkeellä yksinäisiä susia, mutta minne he kuleksivat, katoavat??

      • klubiemäntä

        miettinyt miljoonasti.


      • Uuslesbo
        klubiemäntä kirjoitti:

        miettinyt miljoonasti.

        joku paikka, ruvetaan käymään siellä. Voi olla ihan kaikki tietystä kahvilasta johonkin kerhotilaan :)
        Sana leviää nopeasti. Kun sitä olen miettinyt että eihän kaikki jossain baarimiljöössä välttämättä viihdy!!


      • klubiemäntä
        Uuslesbo kirjoitti:

        joku paikka, ruvetaan käymään siellä. Voi olla ihan kaikki tietystä kahvilasta johonkin kerhotilaan :)
        Sana leviää nopeasti. Kun sitä olen miettinyt että eihän kaikki jossain baarimiljöössä välttämättä viihdy!!

        tosiaan ei kaikki halua aina baariin. joku siisti kaffipaikka sopisi ihan hyvin. täällä vaan ei saa mainostaa nimiä, että menee ikäänkuin arvailuleikiksi tyyliin:
        ... mikä on pieni ja sijaitsee keskustassa...
        ... siellä ei ole a-oikeuksia...

        Kyllä joskus saatettaisiin ollakin samassa kuppilassa samaan aikaan ;DDD


      • kity
        klubiemäntä kirjoitti:

        tosiaan ei kaikki halua aina baariin. joku siisti kaffipaikka sopisi ihan hyvin. täällä vaan ei saa mainostaa nimiä, että menee ikäänkuin arvailuleikiksi tyyliin:
        ... mikä on pieni ja sijaitsee keskustassa...
        ... siellä ei ole a-oikeuksia...

        Kyllä joskus saatettaisiin ollakin samassa kuppilassa samaan aikaan ;DDD

        josko saisimme yhteisesti päätöksiä tehtyä, mikä kahvipaikka olisi sovelias, sen voi aina muuttaa.. kuka rohkea ehdottaa 1. tapaamista? Vaikka sen "kellon" alla...


      • Uuslesbo
        kity kirjoitti:

        josko saisimme yhteisesti päätöksiä tehtyä, mikä kahvipaikka olisi sovelias, sen voi aina muuttaa.. kuka rohkea ehdottaa 1. tapaamista? Vaikka sen "kellon" alla...

        Koska minoriteettien suosimista paikoista yleensä tulee todella suosittuja niin kahvilanpitäjä tai ravintoloitsija ei varmasti ota pahakseen!!
        Otetaan oikeen kiva ja trendikäs kahvila nyt haltuun! Hieman päälle vuosi sitten avattu cafe.
        Eli Kävelykadulla viistosti Stockmannin Tavarataloa vastapäätä, siellä on harvinaisen isot pullat ja leivokset ja pieni terassi ainakin kesäisin.
        Samanniminen ruokailuravintola löytyy läheltä.
        Mutta se on kellari ja tämä cafe´. Ei varmasti jää kenellekään Turkulaiselle epäselväksi.
        Tavataan siellä nyt Sunnuntaina 27.1. klo 14-15 välisenä aika "avoimet ovet" voi piipahtaa sittenhän voimme sopia jatkopaikoista paremmin!
        Mukana? Kity, Klubiemäntä ja muut!?Mulla on harmaa polvipituinen talvitakki ja ruskea polkka.


      • Klubiemäntä
        Uuslesbo kirjoitti:

        Koska minoriteettien suosimista paikoista yleensä tulee todella suosittuja niin kahvilanpitäjä tai ravintoloitsija ei varmasti ota pahakseen!!
        Otetaan oikeen kiva ja trendikäs kahvila nyt haltuun! Hieman päälle vuosi sitten avattu cafe.
        Eli Kävelykadulla viistosti Stockmannin Tavarataloa vastapäätä, siellä on harvinaisen isot pullat ja leivokset ja pieni terassi ainakin kesäisin.
        Samanniminen ruokailuravintola löytyy läheltä.
        Mutta se on kellari ja tämä cafe´. Ei varmasti jää kenellekään Turkulaiselle epäselväksi.
        Tavataan siellä nyt Sunnuntaina 27.1. klo 14-15 välisenä aika "avoimet ovet" voi piipahtaa sittenhän voimme sopia jatkopaikoista paremmin!
        Mukana? Kity, Klubiemäntä ja muut!?Mulla on harmaa polvipituinen talvitakki ja ruskea polkka.

        mennään vaan ja juodaan monta kahvia ja syödään kaikki niiden paakkelssit ;)


      • Uuslesbo
        Klubiemäntä kirjoitti:

        mennään vaan ja juodaan monta kahvia ja syödään kaikki niiden paakkelssit ;)

        Lesbot mukaan Sunnuntaina cafe´lle!!!


      • kity
        Uuslesbo kirjoitti:

        Koska minoriteettien suosimista paikoista yleensä tulee todella suosittuja niin kahvilanpitäjä tai ravintoloitsija ei varmasti ota pahakseen!!
        Otetaan oikeen kiva ja trendikäs kahvila nyt haltuun! Hieman päälle vuosi sitten avattu cafe.
        Eli Kävelykadulla viistosti Stockmannin Tavarataloa vastapäätä, siellä on harvinaisen isot pullat ja leivokset ja pieni terassi ainakin kesäisin.
        Samanniminen ruokailuravintola löytyy läheltä.
        Mutta se on kellari ja tämä cafe´. Ei varmasti jää kenellekään Turkulaiselle epäselväksi.
        Tavataan siellä nyt Sunnuntaina 27.1. klo 14-15 välisenä aika "avoimet ovet" voi piipahtaa sittenhän voimme sopia jatkopaikoista paremmin!
        Mukana? Kity, Klubiemäntä ja muut!?Mulla on harmaa polvipituinen talvitakki ja ruskea polkka.

        ainakin ulkoturkulaiselle... siis kävelykatu lienee se lämmitetty katu, jossa niitä ajoesteitä ainakin yli vuosi sitten oli? Ja viistosti lienee silti näköetäisyydellä stockasta.. mutta eihän mikään elämässä ole tarjottimella, siis löytöretkelle seikkailumielellä.


      • Uuslesbo
        kity kirjoitti:

        ainakin ulkoturkulaiselle... siis kävelykatu lienee se lämmitetty katu, jossa niitä ajoesteitä ainakin yli vuosi sitten oli? Ja viistosti lienee silti näköetäisyydellä stockasta.. mutta eihän mikään elämässä ole tarjottimella, siis löytöretkelle seikkailumielellä.

        Oikein olet ymmärtänyt!
        Riippuu titenkin siitä missä kohtaa stockaa seisoo.
        Tämä ei ole mainos( Brahessa )nähdään!
        Heh.


      • kity
        Uuslesbo kirjoitti:

        Oikein olet ymmärtänyt!
        Riippuu titenkin siitä missä kohtaa stockaa seisoo.
        Tämä ei ole mainos( Brahessa )nähdään!
        Heh.

        hyvä, kiitoksia! Nyt ei harmita ettei ole navia eikä kompassia. Riittää kun erottaa Pietarin ja Raahen.. Yhtenä päivänä postissa kysyttiin kirjeen osoitteessa olevaa Pietarsaarta, että onko tämä Suomessa...? Olisi myynyt oikeanarvoisen merkin...


      • Uuslesbo
        kity kirjoitti:

        hyvä, kiitoksia! Nyt ei harmita ettei ole navia eikä kompassia. Riittää kun erottaa Pietarin ja Raahen.. Yhtenä päivänä postissa kysyttiin kirjeen osoitteessa olevaa Pietarsaarta, että onko tämä Suomessa...? Olisi myynyt oikeanarvoisen merkin...

        Niin onnettomasti että lapsella iski kova flunssa ja hoitajaa en tähän hätään..
        Toivon hartaasti että voimme tavata tuolla toistamiseen jo ensi sunnuntai että pääsen mukaan klubiin. Harmittaa todella.
        Olkaa kilttejä ja raportoikaa miten jatkossa tai missä voisimme kokoontua!


      • Klubiemäntä
        Uuslesbo kirjoitti:

        Niin onnettomasti että lapsella iski kova flunssa ja hoitajaa en tähän hätään..
        Toivon hartaasti että voimme tavata tuolla toistamiseen jo ensi sunnuntai että pääsen mukaan klubiin. Harmittaa todella.
        Olkaa kilttejä ja raportoikaa miten jatkossa tai missä voisimme kokoontua!

        Mä käyn tsekkaa paikan joka tapauksessa siltä varalta, että joku "uusi/kokematon" uskaltaa kerrankin lähteä liikkeelle.

        Tulkaas juttelee mulle, joka... hmmmm.. lukee ilttista!

        Raportoin sinua sitten kun olen viisaampi ;)


      • Nimetön
        Klubiemäntä kirjoitti:

        Mä käyn tsekkaa paikan joka tapauksessa siltä varalta, että joku "uusi/kokematon" uskaltaa kerrankin lähteä liikkeelle.

        Tulkaas juttelee mulle, joka... hmmmm.. lukee ilttista!

        Raportoin sinua sitten kun olen viisaampi ;)

        Klubiemäntä sä olet ihana ihminen!!!
        Palataan asiaan!
        Terkuin,Uuslesbo


      • Klubiemäntä
        Nimetön kirjoitti:

        Klubiemäntä sä olet ihana ihminen!!!
        Palataan asiaan!
        Terkuin,Uuslesbo

        punnittiin, heh heh....

        Kukaan ei sitten uskaltanut paikalle tai juttelemaan. Tai voisinpa väittää, että oli siellä yks meikäläisiä, mutta kirmas karkuun heti astuttuani paikalle.

        Ei ei minä en pure, minä en syle enkä minä koske sakkolihaan. Oman ikäisissäkin vielä paljon kartoittamatonta seutua ;D

        Enemmän rohkeutta arvon ladyt, että saadaan kilibailut pystyyn!
        Tästä on hyvä jatkaa.


      • kity
        Uuslesbo kirjoitti:

        Koska minoriteettien suosimista paikoista yleensä tulee todella suosittuja niin kahvilanpitäjä tai ravintoloitsija ei varmasti ota pahakseen!!
        Otetaan oikeen kiva ja trendikäs kahvila nyt haltuun! Hieman päälle vuosi sitten avattu cafe.
        Eli Kävelykadulla viistosti Stockmannin Tavarataloa vastapäätä, siellä on harvinaisen isot pullat ja leivokset ja pieni terassi ainakin kesäisin.
        Samanniminen ruokailuravintola löytyy läheltä.
        Mutta se on kellari ja tämä cafe´. Ei varmasti jää kenellekään Turkulaiselle epäselväksi.
        Tavataan siellä nyt Sunnuntaina 27.1. klo 14-15 välisenä aika "avoimet ovet" voi piipahtaa sittenhän voimme sopia jatkopaikoista paremmin!
        Mukana? Kity, Klubiemäntä ja muut!?Mulla on harmaa polvipituinen talvitakki ja ruskea polkka.

        este tuli sitten itsellekin, kaaduin aamupäivällä ja silmäkulma kolahti terästralliin (onneksi ei leuka).. Nyt on sitten "kajalia" toisessa silmässä ja kunnon patti.. Ja ranteet kipunoi. Mutta minäkin sen toisen tapaamisen toivossa..


      • Uuslesbo
        kity kirjoitti:

        este tuli sitten itsellekin, kaaduin aamupäivällä ja silmäkulma kolahti terästralliin (onneksi ei leuka).. Nyt on sitten "kajalia" toisessa silmässä ja kunnon patti.. Ja ranteet kipunoi. Mutta minäkin sen toisen tapaamisen toivossa..

        minä ainakin tiedän että tässä kaupungissa ainakin pari aktiiviseen järjestötoimintaan pätevää tekijää/ L-naista jotka pistävät nyt tän kaupungin asiat kondikseen.
        Kaikkea kivaa tulee tapahtumaan vielä ennen kesää!!
        Sehän sitten helpottaakin jo sen kumppanin tai samanhenkisten ystävien tapaamista mikä on aina kohdallaan oli mikä minoriteetti tahansa kyseessä.Kiitokset Klubiemännälle rohkeasta päivystämisestä!
        Ensi Sunnuntai sama aika sama paikka ainakin mun puolestani!


      • kity
        Uuslesbo kirjoitti:

        minä ainakin tiedän että tässä kaupungissa ainakin pari aktiiviseen järjestötoimintaan pätevää tekijää/ L-naista jotka pistävät nyt tän kaupungin asiat kondikseen.
        Kaikkea kivaa tulee tapahtumaan vielä ennen kesää!!
        Sehän sitten helpottaakin jo sen kumppanin tai samanhenkisten ystävien tapaamista mikä on aina kohdallaan oli mikä minoriteetti tahansa kyseessä.Kiitokset Klubiemännälle rohkeasta päivystämisestä!
        Ensi Sunnuntai sama aika sama paikka ainakin mun puolestani!

        jos voisi ajatella hieman myöhäisempää ajankohtaa, kenties klo noin 17-18? Ulkoturkulaisena kaino toive.. Toinen asia, tämä otsikko tippunee tuolta etusivulta, mistä sitten halukkaat tulijat löydetään kun tätä ei ole tuolla bongattavana (kuten itsekin havaitsin)?


      • Klubiemäntä
        kity kirjoitti:

        jos voisi ajatella hieman myöhäisempää ajankohtaa, kenties klo noin 17-18? Ulkoturkulaisena kaino toive.. Toinen asia, tämä otsikko tippunee tuolta etusivulta, mistä sitten halukkaat tulijat löydetään kun tätä ei ole tuolla bongattavana (kuten itsekin havaitsin)?

        joku juttu ensi sunnuntaina tapaamisessa: missä ja miten jatko pelaa. Osittainen visio minulla onkin jo. Vois pistää pystyyn jonkkus K70 klubin - tuttu tv.stä ja silleen.
        Onni onnettomuudessa kity, kun et ihteäs pahemmin telonut sitten! Paranemista.
        Siitä aikataulusta voidaan kans vielä puhua ilman muuta.


    • Kokematon1

      Kokematon=)

      Minne täällä Turussa kannattaa mennä etsimään/tutustumaan ihanaan naiseen?
      Kuppiloita ja yökerhoja on vaikka kuinka paljon.
      Mutta missä L-naiset kohtaavat/tapailevat???

      T: Kokematon=)

      • Ölölöööööööööö

        Suxes on Turun ainoa homobaari. Mene sinne. Siellä tuskin kehenkään tutustuu, koska kaikki pysyttelevät vain omissa porukoissaan, mutta ehkä sä onnistut.


      • Rahvas

        Minkäs ikänen sattumoisin oot?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3756
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3012
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2930
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2788
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2724
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2475
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      2263
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      215
      1956
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1887
    Aihe