huhtarin sali

mertsi

mitä mieltä ootte huhtarin cms-clubista?? Mieli tekis mennä ku asun lähel mut kaikki tuttavat boikotoi ku palvelu ja henkilökunta on kuulemma syvältä.. pitääks miunkin lähteä platiniumiin tai lady lineen??

41

7342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumppaaa

Olen ollut jäsenenä 2 vuotta ja oon tykännyt! Ainoa miinus matka, koska asun keskustassa.

Ehkä vähän paremmin jumppia aikatauluiltaan kun esim. plattarilla ja sulista ja kössiäkin kun saa pelata jäsenenä ilmaseksi.:)

• ihan ok.

Suurin ja melkeimpä ainut huono puoli (sijainnin lisäksi) on paikan ruuhkaisuus. Ellei salille mene yhdeksän jälkeen illalla tai ennen aamupäivää, niin saa kyllä varautua jonottamiseen. Sali on lisäksi melko pieni verrattuna siellä käyvään ihmismäärään!

• ni parempi nii

kävin aikasemmin salil ja jengin kans pelailee mut on vaihdettu koko jengi paikkaa ku ahdas, pukuhuoneest varastettiin kamaa ja itseään täynnä olevia työntekijöitä.. ajateltiin sit viihtyä muual ja hyvin on menny ;-)

• Nimetön

siellähän on lukot kaapeissa miten sieltä voi varastaa mitään

• platinumilla

parempi, siel ei häiritse muu ku se pieni mulkoileve jätkä joka jakaa ohjeita muille vaik ite tekee päin vittua!

• 200108

CMS on yksi yleisimmistä ketjuista, mistä varotellaan ihmisiä. Vähän saliriippuvaisia että millaisia koukeroita niiden sääntöihin on tehty ja millaista porukkaa siellä on niitä lukemassa(puhun siis yleisesti ketjun saleista, en pelkästään huhtarista).
      Yleensä ihmisillä tulee ongelmia kun aiotaan muuttaa paikkakunnalta tai lähdetään pitkään reissuun, tulee jokin sairaustapaus/tms, joka estää cms-ketjun salilla käynnin. Ja silloin alkaa ihmisten rahastaminen, kuluttaja-asiamies on tiettävästi usein ollut ketjun asioita tämän tiimoilta selvittämässä.

Eli:
      Jos ei ole pakko käyttää cms-klubin saleja, niin älä liity pakkojäsenyyteen.

ps.
      Pakkotoisto.com(voimailuaiheinen sivusto) on tiettävästi keräämässä cms-klubeista ja muista vastaavista pakkojäsenyyttä vaativista klubeista faq-sivua, todella monilla ihmisillä kun tuntuu olevan noiden ketjujen kanssa ongelmia. Sieltä siis löytyy jossakin vaiheessa lisää tietoa.

Onnea harrastukseen, minkä salin sitten lopulta valitsetkin :)

• vierestä kuulin

Ei tuntunut kivalle, kun miespuolinen "omaohjaaja" leuhki salissa kaverilleen kuinka monen ohjattavansa kanssa on päässyt läheisempäänkin kanssakäymiseen. Yritti nimittäin minuakin, turhaan.

• tätien kunto on huono
        vierestä kuulin kirjoitti:

Ei tuntunut kivalle, kun miespuolinen "omaohjaaja" leuhki salissa kaverilleen kuinka monen ohjattavansa kanssa on päässyt läheisempäänkin kanssakäymiseen. Yritti nimittäin minuakin, turhaan.

pinnistitkö pakaralihasta niin, että viiva näkyy ja halusit kuumasti, että ohjaaja tempaa nahistuneella jormalla pitkin persplösöä ?

Roikiuperät aina unelmoi kaikesta

• vierestä kuultu
        tätien kunto on huono kirjoitti:

pinnistitkö pakaralihasta niin, että viiva näkyy ja halusit kuumasti, että ohjaaja tempaa nahistuneella jormalla pitkin persplösöä ?

Roikiuperät aina unelmoi kaikesta

Tähän ei pitäisi edes alentua vastaamaan, mutta vastaanpa silti. Jos maksan jäsen-, ja kuuakusimaksut sekä ohjauksen, niin teen sen nimenomaan kuntoillakseni. Luulin saavani osakseni ammattimaista kohtelua, enkä tökeröä "liiviin uimista". Kyseisen "ohjaajan" puheet ja vihjailut lenkkipolulla täyttävät seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit mennen tullen.
        Ja tiedoksi: Jos nainen haluaa satunnaista seksiseuraa, niin hänen ei sitä varten tarvitse maksella kuntosalimaksuja. Halukkaita miehiä on kyllä ihan riesaksi asti, oli roikkuperä tai ei.
        Ja mitä tämän tädin huonoon kuntoon tulee, niin en edelleenkään aio kohentaa sitä kanssasi "vaihtoehtoisin menetelmin", vaikka niin ehdotitkin.

• syvältä...

Henkilökunta pitäs laittaa hoitoon psyykkeensä takia ja ohjaajat ohna pimeita, nykyään siellä käy lähonna heidän tasoisa tyyppejä ainoastaan.

• käymisen

Henkilökunta henkisesti alikehittynyttä jengiä, ainakin suuri osa, en tiedä mitä tollanen kuntaosalin pienpalkkanen työntekijä luulee olevansa mut ei kannattas luulla paljo mitään.

• mmm

Niin, palkkatasohan se minunkin ihmisarvoni määrittääkin ;)

T: Mirella vastaantotosta

• asiakaspalvelua
        mmm kirjoitti:

En tiedä eikä kiinnosta kuka on Mirella mutta opettele asiakaspalvelua tai vaihda alaa.

• vierestä kuulin
        mmm kirjoitti:

Palkkahan ei kenenkään ihmisarvoa määritä, mutta asiakkaan housuihin yrittäminen on eettisesti melko arveluttavaa. Tottakai kun kahdestaan pururataa sauvakävellään ja samalla jutellaan, niin aikaa myöden voi keskinäistä säpinää syntyäkin. Pitäisi vaan sen verran olla älyä päässä ettei "varattujen rouvien kaadoistaan" huutelisi.

• ja asiakspalvelu
        mmm kirjoitti:

Huhtarin henkilökunnan ihmisarvojen määritys oliskin varsin mielenkiintoinsen juttu, siellä nimittäin tunnutaan määriettelevän ihmisarvoja ja rankasti koskien asiakkaita, lähinnä juorujen,omien kavereiden ja muun paskanjauhannan perusteella.

• todennut
        ja asiakspalvelu kirjoitti:

Huhtarin henkilökunnan ihmisarvojen määritys oliskin varsin mielenkiintoinsen juttu, siellä nimittäin tunnutaan määriettelevän ihmisarvoja ja rankasti koskien asiakkaita, lähinnä juorujen,omien kavereiden ja muun paskanjauhannan perusteella.

TOi on erittäin totta, huhtarin henkilökunnan suhtautuminen minuunkin muuttu negatiiviseks vaikka olin takuulla hyvä ja asiallinen asiakas sen jälkeen kun eräs kateellinen pääsi valistamaan omia satujaan tälle ylimieliselle henkilökunnalle, sinällään asia lähinnä huvitti mutta toisaalta henkilökunnan lapsellisuus säälitti. Ai mitä minä tein no lopetin yksinkertaisesti paikassa käynnin.

• vaihdoin salia
        vierestä kuulin kirjoitti:

Palkkahan ei kenenkään ihmisarvoa määritä, mutta asiakkaan housuihin yrittäminen on eettisesti melko arveluttavaa. Tottakai kun kahdestaan pururataa sauvakävellään ja samalla jutellaan, niin aikaa myöden voi keskinäistä säpinää syntyäkin. Pitäisi vaan sen verran olla älyä päässä ettei "varattujen rouvien kaadoistaan" huutelisi.

Olisikohan ollut sama tyyppi, joka kehui minun takalistoani "niin hyvin kiinteytyneeksi, että tekisi mieli puristaa". Saattaahan tuollainen tuntua joistakin imartelevalta, itseäni keskellä metsäpolkua kuultuna tuntui ahdistelulta.

• Huhtarista
        asiakaspalvelua kirjoitti:

En tiedä eikä kiinnosta kuka on Mirella mutta opettele asiakaspalvelua tai vaihda alaa.

Sen verran voin vastaanoton tyttösistä todeta, että Mirella on kyllä ihan kivan oloinen mimmi, muista taas en mitään arvaa sanoakaan... Joskus takavuosina saattoi kyllä toi asiakaspalvelu olla ihan käsittämättömän syvältä: tirskuvia ja juoruilevia pimuja, jotka viis veisasi useimmista asiakkaista. Nyt ainakin tuntuisi olevan hitusen asiallisempi meininki, mutta tiedä sitten...

Huhtarin liikuntatarjontaan oon kyllä ihan tyytyväinen, ainoa ongelma on tosiaan ne ruuhkat, jotka miesten pukkarin puolella on pitkälti sählyporukoiden aikaansaamia. Mutta se laji vaan taitaa paljolti pitää liikuntakeskusta pystyssä...

• vierestä kuullut
        vaihdoin salia kirjoitti:

Olisikohan ollut sama tyyppi, joka kehui minun takalistoani "niin hyvin kiinteytyneeksi, että tekisi mieli puristaa". Saattaahan tuollainen tuntua joistakin imartelevalta, itseäni keskellä metsäpolkua kuultuna tuntui ahdistelulta.

Todennäköisesti sama henkilö, ainakin tyyli vaikuttaa samalta. Minua sanoi "haluttavaksi". Siinä vaiheessa kun ehdotti lenkin päätteeksi kylmää siideriä lähellä olevassa asunnossaan,(suihkukin oli tarjolla) lopetin ohjaussuhteen.

• vai että tällästä...
        mmm kirjoitti:

Hyvä Mirella! Olen samaa mieltä kanssasi!!
        -Heli-

• ..tämä..
        vierestä kuullut kirjoitti:

Todennäköisesti sama henkilö, ainakin tyyli vaikuttaa samalta. Minua sanoi "haluttavaksi". Siinä vaiheessa kun ehdotti lenkin päätteeksi kylmää siideriä lähellä olevassa asunnossaan,(suihkukin oli tarjolla) lopetin ohjaussuhteen.

.."omaohjaaja" kovinkin ammattitaitoinen on työssään? Taitaa olla siellä vain pil**n perässä!
        Käyttää varmasti työpaikkaa ja työpaikan asiakastietoja hyväksi iskeäkseen naisia!

• ja junttipoikasali

Huhtarin salissa henkilökunta on juoruakkoja täynnä ja miespuolisilla on ongelmia itsetuntonsa kanssa.

• ihan ok

Huhtarin omistaja tuntuis olevan suht ok tyyppi, ei vaan tiedä miten paljon huonoa jälkeä ja puhetta henkilökunnana lapsellisuus saa aikaan.
      Tämä kaupunki on pieni ja huhtarin henkilökunnan pitäisi tajuta että heidän ja heidän kaverinsa on murto-osa tätä kaupunkia kuitenkin.

• ulkoliikuntaa

Harrastakaa ulkoliikuntaa, ei maksa mitään,saa happea, on terveellistä eikä tarvii ähistä hikisissä ja ahtaissa sisätiloissa, nytkin voi lenkkeillä ja sauvakävellä.
      Jos haluaa lisäjumppaa niin Lpr:stä löytyy muutama ihan oikea ammattitaitoinen paikka jossa järjetetään kuntoliikuntaa mm:jumppaa ja pilatesta ja henkilökunta on oikeasti ammattitaitoista eikä mitä "wanna be" pellejä niinkun huhtiniemessä.
      Tällaisia on esim: Fysio Eskola.

Tämä perustui omaan kokemukseen kuntosalien ja ohjaajien tasosta.

• steven seagal

Hyviä pointteja eri liikuntamuodoista - lähinnä kuitenkin taisi olla naisille suunnattu viesti. Näin miehenä suosin enemmän lihasmassaa tuottavia liikuntamuotoja, esim. kuntosalitreeniä, jossa riittävän suuret vapaat painot muodostavat olennaisen osan.

Itse kävin viimeksi joitakin vuosia sitten huhtarin salilla ja oli ainakin silloin ok.

• jsut

"henkilökunta on oikeasti ammattitaitoista eikä mitä "wanna be" pellejä niinkun huhtiniemessä."

Ottaisit saatana sentään selvää mistä kirjottelet täällä. Kaikki ohjaaja ovat koulutettuja.

Hienoa fysioeskola.

• mielipide....
        jsut kirjoitti:

"henkilökunta on oikeasti ammattitaitoista eikä mitä "wanna be" pellejä niinkun huhtiniemessä."

Ottaisit saatana sentään selvää mistä kirjottelet täällä. Kaikki ohjaaja ovat koulutettuja.

Hienoa fysioeskola.

Olen ja olen ollut asikkaana molemmissa paikoissa ja tämä kokemus/kommentti perustuu omaan mielipiteeseeni ohjaajien tasosta, Huhtiniemellä eikä Eskolalla ole ollut yhtään mitään tekemistä oman mielipiteeni kanssa.Voin yhtä hyvin sanoa että molemmat on perseestä, siitä voi sitten jokainen tehdä omat johtopäätöksensä.
        Mielestäni sitäpaitsi kyseiset puljut ei kilpaile millään muotoa keskenään, sen kyllä tajuaa kaikki.

• parantunut

Joitain vuosia sitten vastaanotossa oli muutama aivan väärällä alalla oleva ylpeä yksinkertainen ja huumorintajuton itsekeskeinen kyllikki jokakai luuli olevansa kauniskin mutta voi olla että ei ole enää siellä, pitääpä tarkistaa ja jos ei ole niin vois alkaa taas käydäkkin.

• tsemppi

oon eri mieltä, hyvä palvelu ja tilat uusittu, salillekin tulossa uusia laitteita ja ryhmäliikunta varmaa Suomen parasta, huomaa että ei ole ihmiset viime aikoina käyneet kuntoilemassa parhaassa paikassa, ja keskusteluissa on ollu 12 kk, 1 kk irtisanominen on koko ajan mahollista, ei oo pakkoa..., halvin kortti vaan on olla CMS jäsen

• mieltä

jos joku asia mättää ja sylettää ko. paikassa, on melko asiallista täällä heittää lokaa??? laittakaa suoraa palautetta sinne, niin pystyvät teille vastaamaan ([email protected])! mie oon ainakin saanu ihan asiallista palautetta lähettämiini viesteihin. jos vaan teissä on sen verran kanttia, että voitte yhteystietonne viestiin laittaa!!! täällä on helppo provota anonyyminä!
        tsemppiä vastaanoton "tytöille", teillehän se paska tulee aina ensimmäisenä!

• mikko (omaohjaaja)

yleensä en lue keskustelupalstojen juttuja, mutta nyt korviin kantautui arvosteluja työpaikasta/työporukasta. jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä ja hyvä, että ne tuodaan julki, mutta jossain mielestäni mentiin tässä keskustelussa kohtuuttomuksiin. tämän asian takia ajattelin kirjoittaa oman mielipiteeni. toivoisin niitä henkilöitä, jotka ovat saaneet meillä huonoa palvelua, tulemaan ja kertomaan asiasta hlökohtaisesti ongelman aiheuttaneelle henkilölle, oli hän sitten omaohjaaja tai kassatyöntekijä. en usko, että kenenkään maailma siihen romahtaa, että välillä saa huonoakin palautetta ja näin pystymme edelleen parantamaan palveluitamme.en usko, että kenenkään on tarkoitus loukata täällä työpaikalla ketään omalla käyttäytymisellä.

siihen "wanna be"-juttuun haluan sanoa,tietenkin vain omasta puolestani sen, että turhan ylpeänä ja "piällikkönä" kukaan ei täällä esiinny. ylpeä olen kuitenkin siitä, että saan tehdä koulutustani vastaavaa työtä ja tykkään työstäni ja sitä kautta haluan myös asiakkailleni näyttää esimerkkiä ja innostaa liikuntaan.

siis, tulkaa antamaan henkilökohtaisesti palautetta niin täällä viihdytään paremmin, koska asiakkaita vartenhan täällä ollaan.

• asiakas =)

Vastikää liityin cms -jäseneksi ja olen ollut palveluun oikein tyytyväinen. Iloista ja palvelualtista porukkaa! Tsemppiä vaan ja jatkakaa samaan malliin. :) Ainut, mikä paikassa hiukka harmittaa on kuntosalin "ylikuormittuminen" suurimman ajan vuorokaudesta...

• et pääse ikinä
        asiakas =) kirjoitti:

Vastikää liityin cms -jäseneksi ja olen ollut palveluun oikein tyytyväinen. Iloista ja palvelualtista porukkaa! Tsemppiä vaan ja jatkakaa samaan malliin. :) Ainut, mikä paikassa hiukka harmittaa on kuntosalin "ylikuormittuminen" suurimman ajan vuorokaudesta...

paljon onnea ku liityit, ikinä et eroon pääse, on sen verran mulkku firma!!!!

• veteraanikävijä

Oonkohan viimeiset 10 vuotta käynyt eri huhtarin salilla kun en ole siellä tähän päivään mennessä nähnyt huonoa asiakaspalvelua? Omaohjaajaa en tarvitse mutta mitä vierestä oon seurannut heidän ohjauksiaan niin asiantuntevia ja asiallisesti käyttäytyviä on kaikki ohjaajat tähän mennessä olleet ja aika monta niitä on vuosien varrella huhtarin salillakin ollut.
      Tsemppiä kassan tytöt ja jättäkää tälläset provoviestit omaan arvoonsa, niitä tällä palstalla riittää oli aihe mikä vaan ja myö jotka oikeasti siellä salilla käydään ollaan taatusti tyytyväisiä palveluihin.

• Asiakas74

Taitaa olla kateellisten kilpailijoiden "kriittisiä" kirjoituksia viestiketjussa useampiakin kuin yksi. Olen nimittäin itse käyttänyt Liikuntakeskuksen palveluja jo useamman vuodeb ja täytyy myöntää että en ole saanut kertaakaan huonoa asiakaspalvelua, päinvastoin. Jos kuntosali on kerran aina tupaten täynnä sekä ohjatut tunnit, ei asikas tyytyväisyyskään voi olla kovin huono! Vastaanoton henkilöstö on mielestäni mukavaa ja asiantuntevaa. Kiireessäkin kerkeävät "heipatella" sekä hymyillä..

Tyytyväinen asiakas

p.s. Hyvä Mirella kun tulit omalla nimellä keskusteluun!!!

• TFJK

Oon aina saanu Huhtarissa loistavaa palvelua ja sitäpaitsi tänäänkin salilla oli sellaset maisemat, et oksat pois. Pakko mennä katteleen, vaikkei treenaaminen edes kiinnostas...

• RTTF

Samaa mieltä sekä palvelusta, että maisemista. Itsellänikin oli vähän vaikee treenata ku siellä oli niin kaunis nainen, ettei pystyny oikein keskittymään...

• kuvioon...

pysy siellä.

• HeteroM
        kuvioon... kirjoitti:

pysy siellä.

Sua ei ilmeisesti naiset kiinnosta...no ymmärrän tilanteesi, pysy kaapissa!!

• ohjaajat
        kuvioon... kirjoitti:

pysy siellä.

ja asiakkaat samanlaisia!

• ----ihmettelen

Itse kun luin juttuasi niin ihmetteln koko juttua. En ole kuulutkaan ennen tuommoisesta, vaikka olen ollut asiakkaana kohta vuoden ja palvelu on ollut mahtavaa! Tosin muutamaa jumppaohjaajan tuntia olen vältellyt, mutta sehän on aina makuasia, minkälaisista jumppaohjauksista tykkää :) mutta suurimmaksi osaksi olen pitänyt!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      76
      5670
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3161
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2788
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2092
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2075
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1879
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1864
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1805
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1488
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1278
    Aihe