Joku oli tämän päivän Hesarin mukaan antanut tyttärelleen nimeksi Mango Helena ja lapsi on kuulemma "rakkautemme hedelmä".
HUH! Mitähän tuo pieni vauva on tehnyt, kun noin nimellä paiskataan? Ihmettelen pappia, joka on suostunut kastamaan.
Rakkautemme hedelmä
10
481
Vastaukset
- Talitiainen
oli kyllä vähän kuvottava nimi. Lapsi sitten varmasti vanhempana esittelee itsensä "Hei, olen Mango Helena, vanhempieni rakkauden hedelmä!"
- rosalie
...milloin kastetaan eka Banaani (olisko poika vai tyttö?), Päärynä tahi pikku Kesä-Kurpitsa. No, onhan niitä muitakin kasvimaailman nimiä, Kirsikat sun muut sellaiset.
- papaija
rosalie kirjoitti:
...milloin kastetaan eka Banaani (olisko poika vai tyttö?), Päärynä tahi pikku Kesä-Kurpitsa. No, onhan niitä muitakin kasvimaailman nimiä, Kirsikat sun muut sellaiset.
Tytölle:
Suvi Mansikka
Suvi Mustikka
Aamu-Sitruuna
Ilta-Herukka
Lempi Lahja Päärynä
Pinja Puolukka
Pojalle:
Jorma Jalo Juolukka
Panu Hemmo Puolukka
Kotivalo-Omena
Aatami Omena
Otso Osto Omena
Armas Tomaatti
Lyly Luumu Julius
- mietimpä vaan
olen miettinyt esikoiselleni jotakin hedelmää kenties kolmanneksi nimeksi ehkä mansikka, tai hieman muokattu vadelma tytölle; vadelmiina ? mitä mieltä olette ?
- NimiTäti
Kirsikka on ehdotukseni.
- kiitos !
Laitetaanpa mietintä myssyyn. Kirsikka on kyllä kaunis nimi. Kiitos ehdotuksesta.
- mikä vielä ???
Minulla on jo kolme lasta joiden nimet ovat: Emilia Ada Kirsikka, Olivia Eva Mansikka ja Aurora Mea Vadelma. Sofiaa olemme miettineet etu nimeksi, mutta entä toinen ja kenties kolmas nimi ??? Ehdotuksia saa antaa !
- vaikkapa...
Sofia Ida Puolukka
Sofia Mia Mesimarja
Sofia Tua Kaneli
Sofia Lia Mustikka - Appelsiini Anita
Eiköhän useimmat lapset ole niitä "rakkauden hedelmiä". Ihmetyttää kyllä vanhemmat ja pappi, jos moinen nimi on totta.
- HiekkaLinna
onhan noita outoja nimiä. itse tipahdin penkiltä, kun törmäsin nimiin Hau, Kiivi ja Mi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744