Suositelkaa paikallisia tanssiorkestereita!? :)
Mistä tanssiorkesteri kesähäihin?
29
4825
Vastaukset
- vaatimukset
Niin niitähän on joka lähtöön mutta laita vaatimukset, että kuinka kauan ja minkä tyylistä musikkia onko jotain tiettyjä kappaleita mitä pitää veivata ja extroja esim. karaoke mahdollisuus, juontaminen yms. ja tietenki ohjelma runko ja ehkä, jos antaa vielä budjetin mutta sehän on tietysti sopimus asia.
- yksi...
Kreivin Sauli! Osaa juontaa karaoket ja laulaakin!
- osaa.....
yksi... kirjoitti:
vai!!
- MieTorniosta
yksi... kirjoitti:
No karaoken juonnossa ei liiemmin tarvi osata laulaa. Sen verran olen tuon Saulin laulua kuullut etten nyt sanoisi kovinkaan osaajaksi. Noissa karaokeilloissa on paljon parempia laulajia kuin ko. herra juontaja itse on. Olen samoissa karaokepaikoissa itsekkin lauleskellut hänen kanssaan ja tiedän kyllä mistä puhun. Ei hyvän laulajan tarvi tulla pätemään "maallikkojen" seuraan, mut hänellä sellainen tarve on ollut.
- FineLine
"Pakolliset häävalssit" soitetaan, mutta ns.vanhaa tanssimusiikkia ei harrasteta. Yhteystiedot www.bandirekisteri.fi-sivustolta ja lisää infoa sen kautta
- hghd
MieTorniosta kirjoitti:
No karaoken juonnossa ei liiemmin tarvi osata laulaa. Sen verran olen tuon Saulin laulua kuullut etten nyt sanoisi kovinkaan osaajaksi. Noissa karaokeilloissa on paljon parempia laulajia kuin ko. herra juontaja itse on. Olen samoissa karaokepaikoissa itsekkin lauleskellut hänen kanssaan ja tiedän kyllä mistä puhun. Ei hyvän laulajan tarvi tulla pätemään "maallikkojen" seuraan, mut hänellä sellainen tarve on ollut.
"Sen verran olen tuon Saulin laulua kuullut etten nyt sanoisi kovinkaan osaajaksi" ja "Ei hyvän laulajan tarvi tulla pätemään "maallikkojen" seuraan, mut hänellä sellainen tarve on ollut." Mutta sinun mielestäsihän Sauli ei ole niin hyvä laulaja! Mitäs sinä oikein niinko meinaat?
- Ihan oikee laulaja vastaa
MieTorniosta kirjoitti:
Miten voi aina olla näin että ne jotka kadehtii pitävät ensimmäisenä avata suunsa ja oksentaa ulos kateuttansa. Tiedän kyseisen herrasmiehen ja hänen laulutaitonsa. Ikävä että netille kirjoitellaan tällaista soopaa! Sinä joka kirjoitit k.o henkilöstä tällaista, pyydä häneltä anteeksi ja jos saat niin ole kiitollinen. Kateus ei kaunista ketään!
- romelainen..
steels !
vissiin vielä koossa ?- steels
on se koossa
- tilaisuuden
mukaan ajatellen...
No erilaisia vaihtoehtoehtojahan löytyy...
mutta jotta erikoista niin ajatteleppas Lordia laulamassa Akselin ja Elinan biisiä :D
No ei vaiteskaan, poliisiorkesteri "kaamea rangaistus" Sopii hyvin hääteemaankin :D
Onnea kuitenkin teille jo etukäteen kesähäistä. Toivotaan että ilmat suosii ja ei olisi hyttysiä :D - vaikkapa...
Konservatorio Lappiasta
- tätä
Eero Ylisirkkaa se poika osaa laulaa ja on hyvä.
- en muistanu
laittaa et se asuu haparanda
- Faniiiii
Hei,
katsoppa www.iirisband.com . Olen ollu kyseisen bändin keikalla. Tosi hyvä. Soittavat covereita ja varmaan osaavat häävalssitkin. =) - häihin
olen ehdottomasti myös eero ylisirkan kannalla. mahtava ääni myös kirkossa.hän lauloi meidän häissämme ja oltiin todella tyytyväisiä.yhtye jonka mukana hän kulkee on vienna.
- antieero
No jos ei itellä ole sävelkorvaa niin varmaan voi tykätä että Eero osaa laulaa ja jopa että se kuulostaa hyvältä, mutta tosiasia on kuitenkin se että hän on jopa keskitasoa huonompi.
- HTBB
Hei! Katso ylläolevaa viestiä bändistämme :)
[email protected] - juhla kalu
Tässä teille hyvä bändi on ollut omissa juhlissani ja kaikki tykkäs suosittelen et kadu varmaan .http://www.freshx.cjb.net/
- tuleva morsian
Kiitos vastauksista.
Nyt pitäisi ottaa enemmän selvää ehdokeistannne. :) Olivat kaikki aivan outoja mulle. Tuleva sulhanen oli kuullut nimiä aiemminkin.
-tuleva morsian-- kalle
Torniolainen Mika Jefremoffkin on hyvä, aika uusi mutta tykätty....
- Kanelipolle
- 000
Seutukunnan paras "humppabändi" on Ketola & Witikainen! Kotisivut löytyy Googlella.
- tanssijat
Kyllä Stiils on parempi nykyään ilman saulia!!!!!
- Tornio
Tanssimusiikkia / Iskelmää
Amorette orkesteri Torniosta. Musiikkia joka lähtöön ja tarpeeseen :) Äänentoistovuokraus pienempiin tilaisuuksiin. - Ä
soita ja kysy Mika Jefremoffia soittavat kunnon tanssi musiikkia, puh nron löydät googlettamalla, on kuulemma nettisivutkin... :)
- krenekeis
pohjolan humppa!
- Round,round
jos sitä tarvetta vielä on, niin Steels.. sieltä lähtee valssista rokkiin ja homma toimii
- -tanssahtelija-
Trio Erektus tai Duo Gomoba saattais olla sopiva valinta järjestötalon kinkereihinne.
- Tytti36
Sonja Lindén & Domino
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462