vapaan tyylin huippu ei ollut tänään mukana MC- kisassa?
Miksi Juha Lallukka,
14
4487
Vastaukset
- taitaisi
kuulua tuohon viereiselle osastolle. mutta liekö hänellä ja magnarilla jotain eripuraa.
- vaati Lallukalta
verenkuvia ja Lallukka suuttui siitä.. Lallukan taustallahan hääräilee eräs Don Punkkinen.
- haastattelu
ylen urheilu sivulla
- ilman ääntä
se on taas YLEn teknistä osaamista parhaimmillaan.
- Nettipipo
Juha Lallukkaa epäillään dopingista tai Juha ainakin haluaa niin. Kukaan kilpailun järjestäjä tai dopingtestaaja ei varmasti edes halua Juhaa testiin (tulee ihan Vintiöt -sketsi mieleen..). Turha sitä mukia on Juhiksen pissille pilata.
Ei se pärjää vaikka vetäs mitä. Onhan se kauheaa että juuri itse JUHA on joutunut silmätikuksi.. No joo, ehkä tämä on Juhan 10min julkisuudessa.. Ei se ainakaan hiihtämällä julkisuutta tule ikinä saamaan. No mutta ei morkata Lallukka enempää. Kai se on ihan hyvä piiritasolla (ainakin viiden parhaan joukossa paikallisissa Hippokisoissa)..- pössytellä
kaikenmaailman kamoja,NORMAALIT ihmiset nukkuu tuohon aikaan.
- voitelija
pössytellä kirjoitti:
kaikenmaailman kamoja,NORMAALIT ihmiset nukkuu tuohon aikaan.
Hienoa kun joku ryhmän ulkopuolelta uskaltaa kertoa liiton(valmentajien)kikkailuista.
Kyllähän se toppatakkiukkoja harmittaa kun ryhmän ulkopuolelta tulee joku joka hiihtää kovempaa.
Nyt olis korkea aika saneerata sitä liiton palkollisten määrää ja laittaa momentti kuntoon
sinne sportin pariin ja lopuksi antakaa "nuuskamuikkuselle" lopputili ja liukkaasti. - ilman pipoa netissä
Hehe... siinä oli kuittia tälle Nettipipo-homolle Lallukan Juhan mollaamisesta. viestien nopein vapaan hiihtotavan mies
- taa joopa joo
ilman pipoa netissä kirjoitti:
Hehe... siinä oli kuittia tälle Nettipipo-homolle Lallukan Juhan mollaamisesta. viestien nopein vapaan hiihtotavan mies
joopa joo taas
- Kaurapuuro
Mitä ihmettä aikanen mies kitisee??? Menis ja laskis purkkiin, jos ei kerran ole mitään peiteltävää!!! Valmennusjohdolla on ihan riittävät perusteet vaatia testiä juuri Juhalta korkeiden hb-arvojen takia. Ettei vaan ois taas koira älähtänyt kalikasta?!?
- puolustaa
the kattilakoskelta löytyi ymmärystä julmasta juhan kohtelusta. Jos itte olisin Teemu paistinpannu, niin olisin kyllä ihan hiljaa näistä asioista...
- Ei lillukanvarsi
Siinois Norttikin tutissut kun ois JULMAJUHAN kohdannut viimeiselläosuudella ?
- mmmmmmmmmm,,,
osuusajat olivat nortti 23,57 ja juhalla 23,47 joten melko samat ajat, mutta kuinka tosissaan joutui nortti painaan?
- haloo pussihousut!
juha on todella hyvä hiihtäjä turha häntä on haukkua, jos hän on parempi kuin nortti niin se on hieno asia sillä northug käyttää doupingia eikä juha!! ja jos juha oli 10 sekuntia nopeampi kuin nortti niin se on todella hienoasia, vai voittaisitteko te northugin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473