Miksi Juha Lallukka,

RyysyrannanJooseppi

vapaan tyylin huippu ei ollut tänään mukana MC- kisassa?

14

4487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaisi

      kuulua tuohon viereiselle osastolle. mutta liekö hänellä ja magnarilla jotain eripuraa.

    • vaati Lallukalta

      verenkuvia ja Lallukka suuttui siitä.. Lallukan taustallahan hääräilee eräs Don Punkkinen.

    • haastattelu

      ylen urheilu sivulla

      • ilman ääntä

        se on taas YLEn teknistä osaamista parhaimmillaan.


    • Nettipipo

      Juha Lallukkaa epäillään dopingista tai Juha ainakin haluaa niin. Kukaan kilpailun järjestäjä tai dopingtestaaja ei varmasti edes halua Juhaa testiin (tulee ihan Vintiöt -sketsi mieleen..). Turha sitä mukia on Juhiksen pissille pilata.

      Ei se pärjää vaikka vetäs mitä. Onhan se kauheaa että juuri itse JUHA on joutunut silmätikuksi.. No joo, ehkä tämä on Juhan 10min julkisuudessa.. Ei se ainakaan hiihtämällä julkisuutta tule ikinä saamaan. No mutta ei morkata Lallukka enempää. Kai se on ihan hyvä piiritasolla (ainakin viiden parhaan joukossa paikallisissa Hippokisoissa)..

      • pössytellä

        kaikenmaailman kamoja,NORMAALIT ihmiset nukkuu tuohon aikaan.


      • voitelija
        pössytellä kirjoitti:

        kaikenmaailman kamoja,NORMAALIT ihmiset nukkuu tuohon aikaan.

        Hienoa kun joku ryhmän ulkopuolelta uskaltaa kertoa liiton(valmentajien)kikkailuista.
        Kyllähän se toppatakkiukkoja harmittaa kun ryhmän ulkopuolelta tulee joku joka hiihtää kovempaa.
        Nyt olis korkea aika saneerata sitä liiton palkollisten määrää ja laittaa momentti kuntoon
        sinne sportin pariin ja lopuksi antakaa "nuuskamuikkuselle" lopputili ja liukkaasti.


      • ilman pipoa netissä

        Hehe... siinä oli kuittia tälle Nettipipo-homolle Lallukan Juhan mollaamisesta. viestien nopein vapaan hiihtotavan mies


      • taa joopa joo
        ilman pipoa netissä kirjoitti:

        Hehe... siinä oli kuittia tälle Nettipipo-homolle Lallukan Juhan mollaamisesta. viestien nopein vapaan hiihtotavan mies

        joopa joo taas


    • Kaurapuuro

      Mitä ihmettä aikanen mies kitisee??? Menis ja laskis purkkiin, jos ei kerran ole mitään peiteltävää!!! Valmennusjohdolla on ihan riittävät perusteet vaatia testiä juuri Juhalta korkeiden hb-arvojen takia. Ettei vaan ois taas koira älähtänyt kalikasta?!?

      • puolustaa

        the kattilakoskelta löytyi ymmärystä julmasta juhan kohtelusta. Jos itte olisin Teemu paistinpannu, niin olisin kyllä ihan hiljaa näistä asioista...


      • Ei lillukanvarsi

        Siinois Norttikin tutissut kun ois JULMAJUHAN kohdannut viimeiselläosuudella ?


    • mmmmmmmmmm,,,

      osuusajat olivat nortti 23,57 ja juhalla 23,47 joten melko samat ajat, mutta kuinka tosissaan joutui nortti painaan?

    • haloo pussihousut!

      juha on todella hyvä hiihtäjä turha häntä on haukkua, jos hän on parempi kuin nortti niin se on hieno asia sillä northug käyttää doupingia eikä juha!! ja jos juha oli 10 sekuntia nopeampi kuin nortti niin se on todella hienoasia, vai voittaisitteko te northugin???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe