AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

luukku.com

12 Vastausta 5 874 Lukukertaa
Kirjoitan nyt tällä palstalla, koska MTV3:n tarjoama ilmainen sähköpostilaatikko ei anna mahdollisuutta kysellä neuvoja.

Minulle tulee hirmuiset määrät roskapostia, mutta kun minulla ei ole mitään luottokorttia, en pysty ostamaan roskapostisuojaa. Tosin olen kuullut, ettei se maksettu roskapostisuojakaan toimi kunnolla.

Luukku.com:ssa on estolistat, joilla olen saanut useimmat uhkapelien tarjoajat torjuttua.
Nykyään saan joka päivä yli 30 ilmoitusta lääkkeistä, jotka kasvattaisivat kulliani monta tuumaa pidemmäksi.

Useimmat näistä roskaposteista alkavat kirjaimilla lin, jatkona met@ ja lopussa .de
Nämä estot eivät toimi luukku.com:in estolistoilla. Voisiko joku lukijoista tai MTV3:n asiantuntijat neuvoa, miten estolistoille saisi estot osoitteista, jotka alkavat kirjaimilla lin tai päättyvät .de ?

Sitten olen laittanut estolistoille sanoja, joita ei saa sisältyä viestin otsikkoon.
Roskapostien lähettäjät saavat kierrettyä nämä estot siten, että viesti on merkitty lähetetyksi edellisenä päivänä.

Ilmeisesti kaikki viestit, joihin on merkitty lähetyspäiväksi vanhentunut päivämäärä, ohittavat estolistoille asetetut estot.

Toivoisin erityisesti MTV3:lta vastausta kysymyksiini ja toivoisin, että MTV3:n sähköpostilaatikon pitäjät antaisivat suoran mahdollisuuden kysellä neuvoja.

Mainoksia tulee kyllä riittävästi luukku.com:ssa.

Juupajuu

oli sama homma luukun kanssa. Otin sen roskapostisuojan puoleksi vuodeksi. Ja se on toiminut ihan hyvin... tyyliin päivittäin tulee muutama läpi ja muutamia spämmiin. Kun sitä vertaa aikaan ennen suojaa jolloin tilanne oli se, että päivittäin saattoi tulla n. 100 roskapostia niin tilanne on parempi, jopa paljon parempi. Mulle tuli viestejä kans tyyliin näin saat isomman k..lin, se vähän nauratti koska olen nainen... :)))) heips :o)

Kannattaa tehdä

suosiolla uusi sähköpostiosoite, jos roskapostia alkaa tulemaan.

Niinpä niin

Joo, hei vaan taas. Olen se edellinen kirjoittaja. Uuden sähköposti osoitteen laittaminen ei auta. Laitoin itse toisen osoitteen ja siihen vasta tuleekin roskaa, siinä ei ole mitään maksullista suojaa. En voi käsittää mistä ne onkii sähköposti osoitteet :(((

Onko

Onko käyttämäsi pceen päivitykset ajan tasalla ja pöpöntorjunta sekä palomuuri kunnossa?
Jos ei, niin saattaa päivittää roskapostittajalle saman tien koneelta löytyneet uudet osoitteet...
No sama koskee kaikkien koneita missä sp.osoite näkyy, eli voi vuotaa kavereidenkin koneista.

Uhraan 20 euroa vuodessa

poistaa roskat lähes 100%:sesti. :)

Minulla

Minulla on uusi postiaski googlessa, eikä ainuttakaan roskaviestiä ole tullut.
Sensijaan luukkuun niitä tulvii loputtomasti ja esto on toivotonta.
Katso kuva.. http://kuvablogi.com/nayta/913052/
Tällä hetkellä roskaviestejä on likemmäs 4000 ja kohta muistitila loppuu.

Mielenkiintoiseksi tekee jutun se, että minulla on luukussa toinenkin aski, josta myös muistitila on loppumassa, vaika se on muuten tyhjä.
Eli palveluntarjoajaa on pakko vaihtaa, koska postiaskien muistit vaikuttas olevan kytketty toisiinsa.

Enään en aukaise luukkuun uutta postiaskia ja katson yhteistyön tuon kanssa päättyvän, onhan näitä muitakin.

Mitään roskasuodattimia ja lisämuisteja ei missään nimessä kannata ostaa ja maksaa, silkaa rahastusta koko homma, kun muualta saa ilmaiseksi.

ROSKALuukku

Hyvä että jotkut muutkin ovat Luukun sähköpostin TASON huomanneet. Luulisi tämän tason firmalla olevan kiinnostusta asiakkaitaan kohtaan.
SURKEIMMASTA PÄÄSTÄ OLEVA ROSKAluukku!
Luukun roskapostisuoja on täysin olematon,ei taida toimia ollenkaan....estolistat sama juttu..en ole minä ainakaan saanut niitä toimimaan..
Mulla ainakin estolista pysäytti roskapostin kokonaan. Laitoin siihen roskapostittajan osoitteen, joka oli aina sama, muotoon@roskapostittaja.com. Eikä postia enää ole tullut.
Luukku.com on sähköpostiloota surkeimmasta päästä. Levytilaa on tosi vähän ja lootan toiminta on tosi hidasta. G-mailin ja Hotmailin ilmaissähköpostilaatikot on tilavuudeltaan paljon suurempia ja myös toiminnaltaan huomattavasti nopeampia. Olis kiva tietää paljonko niiden kärkkäästi tarjoama maksullinen lisätila maksaa ja kuinka paljon sitä lisätilaa sitten oikein sillä hinnalla saa?
Lisäys äskeiseen: Toi lisätilan ostaminen koski vain Luukku.comia, ei noita muita.
Mitäs voin tehdä? Luukussa Origin tili jolle ostettu muutama inhottavan arvokas peli, eikä EA anna vaihtaa sähköpostia..
En ala poistamaan tuota luukkua, mutta jotenkin helkkarissa pitäisi saada isän nimellä tulevat pokeri viestit lakkaamaan..

Huom. Nykyinen pää s-posti gmailissa, ja sinne mieluuusti laittaisin vaikka kaiken mahdollisen sivuston käyttäjät, mutta kun ei vaan voi! Kiitos sivujen/yhteisöjen yms. he eivät anna muuttaa sitä osoitetta..

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta