Ihmeparantaja

hakusessa?

Onkokhan kelhän yt.laisella tietoa ja kokemusta
täällä olevasta ihmeprantajasta.
Tarkoitan, minkälaisia sairauksia on parantanut,ja mitä maksaa.
Olis hyvä myös tietää osoite,että vois ottaa yhteyttä.

93

15948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parantajasta

      Hän ei ole täältä päin...kaukoparantaja.

      • markyl

        Haluaisin tietoja parantuneiden kokemuksista


    • lomamökin isäntä

      Yt:llä on pyörinyt ainakin muuan Timo Salonen, joka on vanhempi mies ja jostakin etelästä kotoisin. Joillakin on kuulemma hänestä hyviäkin kokemuksia, mutta omituista on, jos hän tosiaan pystyisi parantamaan syöpiä ja muita sairauksia. Ainakin luulisi, että tällainen mies olisi rikas ja kuuluisa, mutta ei hän ainakaan kovin kuuluisa taida olla. Itse en usko näihin ihmeparantajiin, mutta uskoo joka haluaa.

      • ei-sinisilmäinen

        Valitettavasti todettava, että kyseinen tuntui minusta täysin huijarilta. On selvää, että ihmisten kokemukset voivat vaihdella, ja että tälläkin voi olla hyviä tuloksia, mutta minun kohdalla herra taisi aliarvioida pahasti kokemukseni henkimaailmasta ja intuitioni eli sen, että tunnistan kuka osaa ja on rehellinen ja kuka ei. Toiseksi olen käynyt useilla mies- ja naispuolisilla parantajilla, ja kerron, että vatteiden alle EI TARVITSE päästää parantuakseen. Kolmanneksi, jos kuulet hoidolla muiden asioita, niin luota siihen, että sinunkin asiasi kerrotaan eteenpäin.


      • Anonyymi
        ei-sinisilmäinen kirjoitti:

        Valitettavasti todettava, että kyseinen tuntui minusta täysin huijarilta. On selvää, että ihmisten kokemukset voivat vaihdella, ja että tälläkin voi olla hyviä tuloksia, mutta minun kohdalla herra taisi aliarvioida pahasti kokemukseni henkimaailmasta ja intuitioni eli sen, että tunnistan kuka osaa ja on rehellinen ja kuka ei. Toiseksi olen käynyt useilla mies- ja naispuolisilla parantajilla, ja kerron, että vatteiden alle EI TARVITSE päästää parantuakseen. Kolmanneksi, jos kuulet hoidolla muiden asioita, niin luota siihen, että sinunkin asiasi kerrotaan eteenpäin.

        Valitettavan yleinen kokemus kyseisestä parantajasta.


    • en ole kuulukhaan

      Onkos täälä semmonenki, tarttis kyllä tietää missä täällä.

      • sattumoisin nähnyt

        käyppäs kerrostaloilla vilikasemassa, ihmeparantaja löytyy sieltä.


    • mie-

      Timo salonen on Ylitorniolla joskus käynyt. Eihän tänne uskalla yhteystietoja laittaa vaikka joku tietäski; saatetaan alkaa vain häirittemään. En tiiä onko ketään parantanut, mutta huhuja kuullut olen että olisi.Kysele ihmisiltä, vaikka tutuiltasi, jos joku tietää yhteystiedot.Kaikki ei vain heti myönnä tietävänsä/käyneensä.

      • Empätiä

        Olen kuulu, että joku on parantunu, ei ole tietoa pyssyykö terhveenä kauonki.
        Ei ainakhan kaikki vakavasti saihraat ole parantuhnee. Voipihan "tohtori" sanoa, ettei tullu ajoissa hoithon.
        Hänen onnensa joka avun saapi.
        Uskoo ken tahtoo.


      • ljihyfredsw
        Empätiä kirjoitti:

        Olen kuulu, että joku on parantunu, ei ole tietoa pyssyykö terhveenä kauonki.
        Ei ainakhan kaikki vakavasti saihraat ole parantuhnee. Voipihan "tohtori" sanoa, ettei tullu ajoissa hoithon.
        Hänen onnensa joka avun saapi.
        Uskoo ken tahtoo.

        OIS kyllä kiva tietää mitä parantaa ja onko jollekkin tosissaan ollu apua?


    • niitä manaajia varmaan

      Kaikesta päätellen täällä tarvittais jokivarressa jo niitä pahojen henkien poisajajia, manaajiakin.:):)

    • aivotus

      Parantajien kyvyt ovat "todellisia", mutta ne perustuvatkin vain placebovaikutukseen, eli käytännössä vakuuttava parantaja saa ihmisen itsensä "parantamaan" itsensä. Asiasta on tehty useita tutkimuksia, joista äskettäin tuli dokumenttikin Yleltä.

      Englannissa tehdyssä tutkimuksessa parantajaa kopioinut näyttelijä sai tutkimuksessa paremmat tulokset kuin itse parantaja. Tässä tutkimuksessa näyttelijä kopioi parantajan liikkeet, puheet aina pukeutumisesta lähtien.

      Dokumentissa oli myös lumeleikkaustutkimus, jossa polvinivelongelmaisille ryhmistä toiselle tehtiin oikea leikkaus, toiselle ryhmälle vain leikkaushaava ja itse leikkaus vain näyteltiin salissa, jotta nukkutettu potilas ei edes alitajuisesti tietäisi tehtiinkö leikkaus oikeasti vai ei. Tuloksissa lumeleikkauspotilaat saivat helpotuksen myös ongelmaansa ja tulokset molemmilla leikkauksilla olivat samaa luokkaa.

      Yhdessä tutkimuksessa parkinsonintaudin oireita parannettiin suolaliuoksella onnistuneesti, koska huomattiin, että kun ihminen odottaa hoidolta helpotusta niin silloin aivoista vapautuu dopamiiniä, jonka puute on nimenomaan ongelmana kyseisessä taudissa. Eli olemme vähä kuten koirat, jotka tekevät tempun makupalasta.

      Sama pätee myös uskontoasioihin, eli kyllähän se jumalakin parantaa, kun siihen vain tarpeeksi uskoo, mutta todellisuus on tarua ihmeellisempää. Olemme omien aivojemme armoilla. Tämä uskojuttu olisikin sitten makea aihe, mutta jätetään se rauhaan nyt ;)

      Itse sairastan migreeniä ja olen huomannut, että kun saan särkylääkkeen, niin migreeni alkaa helpottamaan käytännössä heti, koska tiedän, että lääke oikeasti auttaa vaikkakin paljon hitaammin. Se on vain niin vapauttavaa tietää, että migreeni ei pääse päälle ja säästyy siltä kivulta. Kunpa vain joku vaihtaisi oikeiden tabujen tilalle jauhotabletin niin tulisi halvemmaksi.

      On tietysti sairauksia, joita ei voi parantaa edes omalla mielellään ja on lääketieteen armoilla, mutta se miten asioihin suhtautuu auttaa asiassa aina.

      Kannattaa myös opetella tuntemaan itsensä ja miettiä mistä vaivat oikeasti johtuvat ja voiko itse tehdä asialle jotain. Parempi ennaltaehkäistä kuin sitten hakea apua lääkkeistä ja parantajista. Suosittelen ehdottomasti myös parantajiakin, kunhan uskot siihen käsittelyyn, niin sitä varmemmin se auttaa ja sama pätee siis myös lääkkeisiin.

      • Nuorehko eläkeläinen

        Kiitos viestistä.Sie laitoit asiat järkijärjestykseen.Oli nimittäin tarkoitus mennä Saloselle ihan kokeileen...mutta en mene...itse tieteää mistä kivut yltyy ja munkin sairaus on ja pysyy...täytyy vaan kipujen ja voimattomuuksien kanssa olla ja edetä omassa tahdissa. Uskon asia on kyllä just noin kun sanoit...Pitäisiköhän kokeilla lumelääkettä kipuun itsekkin :)
        Hyviä vointeja sinulle


      • jovainsonkumma
        Nuorehko eläkeläinen kirjoitti:

        Kiitos viestistä.Sie laitoit asiat järkijärjestykseen.Oli nimittäin tarkoitus mennä Saloselle ihan kokeileen...mutta en mene...itse tieteää mistä kivut yltyy ja munkin sairaus on ja pysyy...täytyy vaan kipujen ja voimattomuuksien kanssa olla ja edetä omassa tahdissa. Uskon asia on kyllä just noin kun sanoit...Pitäisiköhän kokeilla lumelääkettä kipuun itsekkin :)
        Hyviä vointeja sinulle

        että oikeen ihmeparatajaa joku tarttee. On se ihme kyllä seki aikoinaan tapahtunu ja sitte taivaalle tähti imesty.


      • Ihmeparantajako?
        jovainsonkumma kirjoitti:

        että oikeen ihmeparatajaa joku tarttee. On se ihme kyllä seki aikoinaan tapahtunu ja sitte taivaalle tähti imesty.

        Kerron tositarinan tästä niin kutsutusta ihmeparantajasta. Joku oli aikaisemmin kertonut jo sen,
        että Salonen kieltää todella sairaalta lääkkeet. Hän pystyy kuulema parantamaan kaiken sorttiset
        sairaat. Lähisukulaiseni sairastui haimasyöpään. Solunsalpaajalla lähti homma hyvin alkuun syöpäveriarvot laskivat ja kivut loppuivat.
        Pyysi Salosta parantajaksi. Ensimäisenä kielsi syöpähoidot. Kesällä tilanne
        paheni. Tällä hetkellä potilas on sairaalassa ei pysty syömään on tiputuksessa. Potilas on enää luuta
        ja nahkaa. Ihmeparantaja Salonen ei edes vastaa puhelimeen. En epäile sitä, etteikö Salosella ole
        jonkinlaiset parantajan lahjat. Ritisoin sitä, että antaa lupauksia joita ei kuitenkaan pysty toteutta-
        maan. Katsoin ytj- sivuílta koko yritystä ei ole olemassakaan. En löydä edes y-tunnusta joka kaikilla
        yrityksillä on oli sitten pieni tai suuri. kehoittaisin maksun maksaneita viemään kuitin poliisilaitok-
        sella ja tekemään rikosilmoituksen ihmisten pettämisestä.


      • sinä minä hän
        Ihmeparantajako? kirjoitti:

        Kerron tositarinan tästä niin kutsutusta ihmeparantajasta. Joku oli aikaisemmin kertonut jo sen,
        että Salonen kieltää todella sairaalta lääkkeet. Hän pystyy kuulema parantamaan kaiken sorttiset
        sairaat. Lähisukulaiseni sairastui haimasyöpään. Solunsalpaajalla lähti homma hyvin alkuun syöpäveriarvot laskivat ja kivut loppuivat.
        Pyysi Salosta parantajaksi. Ensimäisenä kielsi syöpähoidot. Kesällä tilanne
        paheni. Tällä hetkellä potilas on sairaalassa ei pysty syömään on tiputuksessa. Potilas on enää luuta
        ja nahkaa. Ihmeparantaja Salonen ei edes vastaa puhelimeen. En epäile sitä, etteikö Salosella ole
        jonkinlaiset parantajan lahjat. Ritisoin sitä, että antaa lupauksia joita ei kuitenkaan pysty toteutta-
        maan. Katsoin ytj- sivuílta koko yritystä ei ole olemassakaan. En löydä edes y-tunnusta joka kaikilla
        yrityksillä on oli sitten pieni tai suuri. kehoittaisin maksun maksaneita viemään kuitin poliisilaitok-
        sella ja tekemään rikosilmoituksen ihmisten pettämisestä.

        Edellisen perusteella vaikuttaa kaikkea muuta kuin parantajalta. Jumalan nimeen parantavat eivät koskaan kiellä lääkitystä vaan hoidot ovat niitä vahvistavia. Ja voima ei tule heiltä vaan heidän kauttansa.
        Salosen voimat vaikuttavat tulevan alemmillta tasoilta ja ovat sekoittaneet kyseisen parantajan suhteellisuuden tajun.Kehoittaisin kaikkia ottamaan yhteyttä poliisiin ja tuomaan julki heitä kohdanneet vääryydet. Parantamiseen ei kuulu uhkailu ja manaus huonon onneen kohtaamisesta, vaan auttaminen. Tällainen "parantaja" sekoittaa asiallisten auttajien työtä.


      • yksi monista
        sinä minä hän kirjoitti:

        Edellisen perusteella vaikuttaa kaikkea muuta kuin parantajalta. Jumalan nimeen parantavat eivät koskaan kiellä lääkitystä vaan hoidot ovat niitä vahvistavia. Ja voima ei tule heiltä vaan heidän kauttansa.
        Salosen voimat vaikuttavat tulevan alemmillta tasoilta ja ovat sekoittaneet kyseisen parantajan suhteellisuuden tajun.Kehoittaisin kaikkia ottamaan yhteyttä poliisiin ja tuomaan julki heitä kohdanneet vääryydet. Parantamiseen ei kuulu uhkailu ja manaus huonon onneen kohtaamisesta, vaan auttaminen. Tällainen "parantaja" sekoittaa asiallisten auttajien työtä.

        Tämä on aivan oiken. Parantaja joka kieltää lääkityksen tai mitenkään muuten kajoaa hoitohenkilökunnan määräämiin toimenpiteisiin on todella väärällä tiellä. Onko se sitten välinpitämättömyyttä vai uskooko hän todella olevansa kaikkitietävä on vaikea sanoa. Mutta juuri tämä asia tekee hänestä enemmän vaarallisen kuin hyödyllisen.

        Parantaja on vain työväline, kanava, jonka kautta energia siirtyy toiseen ihmiseen, laittaakseen alulle parantumisen prosessin. Kohteena on ihminen kokonaisuutena, vaikka tietysti myös 'paikallis käsittelyjä' tehdään.

        Avunanto energian kautta ei ole kuin kortisoonipiikki ja pari asperiinia, mutta se antaa toiselle aina jotain mitä tämä tarvitsee.


      • ?
        sinä minä hän kirjoitti:

        Edellisen perusteella vaikuttaa kaikkea muuta kuin parantajalta. Jumalan nimeen parantavat eivät koskaan kiellä lääkitystä vaan hoidot ovat niitä vahvistavia. Ja voima ei tule heiltä vaan heidän kauttansa.
        Salosen voimat vaikuttavat tulevan alemmillta tasoilta ja ovat sekoittaneet kyseisen parantajan suhteellisuuden tajun.Kehoittaisin kaikkia ottamaan yhteyttä poliisiin ja tuomaan julki heitä kohdanneet vääryydet. Parantamiseen ei kuulu uhkailu ja manaus huonon onneen kohtaamisesta, vaan auttaminen. Tällainen "parantaja" sekoittaa asiallisten auttajien työtä.

        Ei asiakkaat kuittia saa käynneistään. Parantajalla käyneet ei uskalla tehdä ilmoitusta. Pelkäävät parantajan "voimia". Olen itsekkin vain sivusta seurannut voimattomana kun läheiset menivät vipuun. Mitähän näyttöjä poliisi vaatisi että tuollainen toiminta loppuisi? Auttaisi varmaan jos itse hoidossa käyneet ottaisivat kirjallisesti virkavaltaa yhteyttä. Ja kyllä varmaan verottajallekkin pitäisi parantajan maksaa veroja. Hänhän tekee bisnestä 40 €/asiakas.


      • ilmiantakaa huijari
        ? kirjoitti:

        Ei asiakkaat kuittia saa käynneistään. Parantajalla käyneet ei uskalla tehdä ilmoitusta. Pelkäävät parantajan "voimia". Olen itsekkin vain sivusta seurannut voimattomana kun läheiset menivät vipuun. Mitähän näyttöjä poliisi vaatisi että tuollainen toiminta loppuisi? Auttaisi varmaan jos itse hoidossa käyneet ottaisivat kirjallisesti virkavaltaa yhteyttä. Ja kyllä varmaan verottajallekkin pitäisi parantajan maksaa veroja. Hänhän tekee bisnestä 40 €/asiakas.

        Kuulin, että joku on tältä ns. parantajalta kuitin saanut. Siinä ei ilmene
        mitään yrityksen tietoja. Nimen perusteella etsin Ytj-sivuilta tätä yritystä Salo-
        sia kyllä löytyy aika paljon. Kenenkään ytitystiedot eivät päde tähän Saloseen.
        Joka yritys on rekisteröitävä. Yritys saa oman Y-tunnuksen. Tätä tunnusta käyt-
        tävät kaikki viranomiset myös verottaja. Kuitissa ei ole tositenumeroa eikä mi-
        tään sellaista tietoa mitkä laki vaatii. Kaikki jolla on tälläinen kuitti eikun lähim-
        män verotoimiston puoleen. Verottaja kyllä pitää huolen, että poliisi löytää
        tälläisen huijarimiehen Torniosta. Kuulin, että ovat jatkuvasti liikkeellä milloin
        missäkin. Ajatelkaa minkä rahamäärän Salonen laittaa lakkariin. Jos joku pyytää
        parantamaan on kerättävä tupa täyteen porukkaa, että hänen mukamas kannat-
        taa tulla. Nämä tiedot mitkä minulla on tästä huijarista ovat Savonlinnan suun-
        nalta. Meneehän siihen aikaa kun huijaa näin isossa kaupungissa ennen kuin maa
        alkaa polttaa jajoissa.


      • sinä minä hän
        ilmiantakaa huijari kirjoitti:

        Kuulin, että joku on tältä ns. parantajalta kuitin saanut. Siinä ei ilmene
        mitään yrityksen tietoja. Nimen perusteella etsin Ytj-sivuilta tätä yritystä Salo-
        sia kyllä löytyy aika paljon. Kenenkään ytitystiedot eivät päde tähän Saloseen.
        Joka yritys on rekisteröitävä. Yritys saa oman Y-tunnuksen. Tätä tunnusta käyt-
        tävät kaikki viranomiset myös verottaja. Kuitissa ei ole tositenumeroa eikä mi-
        tään sellaista tietoa mitkä laki vaatii. Kaikki jolla on tälläinen kuitti eikun lähim-
        män verotoimiston puoleen. Verottaja kyllä pitää huolen, että poliisi löytää
        tälläisen huijarimiehen Torniosta. Kuulin, että ovat jatkuvasti liikkeellä milloin
        missäkin. Ajatelkaa minkä rahamäärän Salonen laittaa lakkariin. Jos joku pyytää
        parantamaan on kerättävä tupa täyteen porukkaa, että hänen mukamas kannat-
        taa tulla. Nämä tiedot mitkä minulla on tästä huijarista ovat Savonlinnan suun-
        nalta. Meneehän siihen aikaa kun huijaa näin isossa kaupungissa ennen kuin maa
        alkaa polttaa jajoissa.

        Oikein lämmintä ja rauhaisaa Joulua myös ihmeparantaja Timo Saloselle vaimonsa kera.
        Toivottavasti uusi vuosi tuo uudet tavat ja taitoa myös parannukseen. Ja kaikille uhreille
        jaksamista ja paremman elämän aikaa tulevana vuonna.


      • avunsaanut
        sinä minä hän kirjoitti:

        Oikein lämmintä ja rauhaisaa Joulua myös ihmeparantaja Timo Saloselle vaimonsa kera.
        Toivottavasti uusi vuosi tuo uudet tavat ja taitoa myös parannukseen. Ja kaikille uhreille
        jaksamista ja paremman elämän aikaa tulevana vuonna.

        ette varmaankaan ole saamassa apua ettekä muutakaan positiivistä, tälläisillä ajatuksilla ja
        vain uteliaisuudesta olette panettelijat matkassa. Kyllä tuolla yläkerrassa ollaan tietoisia koska haemme apua vaivoihimme todella ja luottamusksemme pelaa.
        Timon hoidot on minulle ja lukemattomille tuttavilleni ollut ja on totisinta totta.
        On erikoista keskustella jostain kuiteista ja sen merkityksestä.
        On myös turha tavoitella jotain parannusta jos kyttäillään vain uteliana jottako tepsisi,
        näin ollen on vika itsessä eikä parantajassa. Hakekaa apua aivan muualta ja annetaan Timon hoitaa välityshoitoa rauhassa ,niille jotka todella asiallisesti apua on saamassa.
        Itse olen avun saanut ja voin luottavaisin mielin käydä jatkossakin hoidossa.


      • :::::;;,,..//
        avunsaanut kirjoitti:

        ette varmaankaan ole saamassa apua ettekä muutakaan positiivistä, tälläisillä ajatuksilla ja
        vain uteliaisuudesta olette panettelijat matkassa. Kyllä tuolla yläkerrassa ollaan tietoisia koska haemme apua vaivoihimme todella ja luottamusksemme pelaa.
        Timon hoidot on minulle ja lukemattomille tuttavilleni ollut ja on totisinta totta.
        On erikoista keskustella jostain kuiteista ja sen merkityksestä.
        On myös turha tavoitella jotain parannusta jos kyttäillään vain uteliana jottako tepsisi,
        näin ollen on vika itsessä eikä parantajassa. Hakekaa apua aivan muualta ja annetaan Timon hoitaa välityshoitoa rauhassa ,niille jotka todella asiallisesti apua on saamassa.
        Itse olen avun saanut ja voin luottavaisin mielin käydä jatkossakin hoidossa.

        parantajaa:


      • "avun saanut"
        avunsaanut kirjoitti:

        ette varmaankaan ole saamassa apua ettekä muutakaan positiivistä, tälläisillä ajatuksilla ja
        vain uteliaisuudesta olette panettelijat matkassa. Kyllä tuolla yläkerrassa ollaan tietoisia koska haemme apua vaivoihimme todella ja luottamusksemme pelaa.
        Timon hoidot on minulle ja lukemattomille tuttavilleni ollut ja on totisinta totta.
        On erikoista keskustella jostain kuiteista ja sen merkityksestä.
        On myös turha tavoitella jotain parannusta jos kyttäillään vain uteliana jottako tepsisi,
        näin ollen on vika itsessä eikä parantajassa. Hakekaa apua aivan muualta ja annetaan Timon hoitaa välityshoitoa rauhassa ,niille jotka todella asiallisesti apua on saamassa.
        Itse olen avun saanut ja voin luottavaisin mielin käydä jatkossakin hoidossa.

        Olen iloinen että joku lopulta vastaa positiivisella tavalla kaikkeen negatiiviseen kirjoitteluun mistä tälläkin palstalla saa lukea. Katso tuossa edellä jossa kirjoitan nimim. "avun saanut".
        Täysin samaa mieltä kanssasi siitä että avun saavat ne jotka aidosti uskovat. Minäkin aion jatkaa luottavaisena käyntejäni, joita ei edes kovin usein enää tarvitse tehdä. Jotka eivät saa apua, syyttävät Timoa, vaikka syy on ihan itsessään, sillä kaikki perustuu uskoon JUMALAAN.


      • muka
        ? kirjoitti:

        Ei asiakkaat kuittia saa käynneistään. Parantajalla käyneet ei uskalla tehdä ilmoitusta. Pelkäävät parantajan "voimia". Olen itsekkin vain sivusta seurannut voimattomana kun läheiset menivät vipuun. Mitähän näyttöjä poliisi vaatisi että tuollainen toiminta loppuisi? Auttaisi varmaan jos itse hoidossa käyneet ottaisivat kirjallisesti virkavaltaa yhteyttä. Ja kyllä varmaan verottajallekkin pitäisi parantajan maksaa veroja. Hänhän tekee bisnestä 40 €/asiakas.

        Minä olen kerran itseasiassa huvikseni lähettänyt kirjeen ennustajalle. Sieltä tuli useita kirjeitä ja maksu olisi mennyt jos olisin vastannut. Vaadittiin vastaamaan. En yhtäkään kertaa kuitenkaan vastannut. Joskus tuli tunne että ennustaja tosiaan tietää mitä mun elämässä tapahtuu. Tuli tunne että mua seurataan.
        lopuksi tuli synkkä uhkaus kirje miten mun käy jos en vastaa. Uhattiin kuolemalla. Mutta kun satun olemaan sitä tyyppiä jota on turha uhkailla ainakaan kuolemalla, se kun tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.
        Tosin sen jälkeen olin monessa vaaratilanteessa niin että henki oli tosiaan mennä. lieneekö tämän rikollisen naikkosen kopla ollut aiheuttamassa vai sattumat. Muistaakseni oli joku ranskalainen nimi. Vielä se kun muutin niin osasi postittaa uuteen osoitteeseen kirjeitään.
        Hänen takia en kyllä muuttanut. Rikollinen oli joka tapauksessa ja pahinta lajia. Siinä moni kyllä sekoaa jo pelkästä pelosta.


      • mp
        Nuorehko eläkeläinen kirjoitti:

        Kiitos viestistä.Sie laitoit asiat järkijärjestykseen.Oli nimittäin tarkoitus mennä Saloselle ihan kokeileen...mutta en mene...itse tieteää mistä kivut yltyy ja munkin sairaus on ja pysyy...täytyy vaan kipujen ja voimattomuuksien kanssa olla ja edetä omassa tahdissa. Uskon asia on kyllä just noin kun sanoit...Pitäisiköhän kokeilla lumelääkettä kipuun itsekkin :)
        Hyviä vointeja sinulle

        olen parantaja luojan armosta ja välitän hänen apunsa!se on sitten hänen käsissään miten apu annetaan mutta kyllä se aina annetaan sille joka sitä pyytää,
        yleensä heti mutta joskus se kestää,ei ihminen voi Jumalan suunnitelmia tietää,
        sairaus voi olla tarpeen sillä' hetkellä,opetus tai jotain muuta,ihmistä ei saa syyllistää vaivoistaan vaan esim ohjata muualle,lääkärille tai voin toki myös kertoa
        vaivan syyn jos katson siitä olevan apua henkilölle!lääkitykseen ei saa puuttua,siitä
        on neuvoteltava lääkärin kanssa jos tarvis!itse tulen ihmisten avuksi pian eli minun
        on aloitettava työt parantajana,olen siirtänyt sitä liian kauan ja Herran valitsemalta
        polulta näin poikennut! ilmoitan missä ja milloin piakkoin,t apu parantajalta


      • Anonyymi

        Höpö höpö....nauran ku..t housuissa sun teorioita...eheeehhaaahh..


      • Anonyymi
        avunsaanut kirjoitti:

        ette varmaankaan ole saamassa apua ettekä muutakaan positiivistä, tälläisillä ajatuksilla ja
        vain uteliaisuudesta olette panettelijat matkassa. Kyllä tuolla yläkerrassa ollaan tietoisia koska haemme apua vaivoihimme todella ja luottamusksemme pelaa.
        Timon hoidot on minulle ja lukemattomille tuttavilleni ollut ja on totisinta totta.
        On erikoista keskustella jostain kuiteista ja sen merkityksestä.
        On myös turha tavoitella jotain parannusta jos kyttäillään vain uteliana jottako tepsisi,
        näin ollen on vika itsessä eikä parantajassa. Hakekaa apua aivan muualta ja annetaan Timon hoitaa välityshoitoa rauhassa ,niille jotka todella asiallisesti apua on saamassa.
        Itse olen avun saanut ja voin luottavaisin mielin käydä jatkossakin hoidossa.

        Oletko vielä samaa mieltä, vai joku todellisuus on kolahtanut sullekin. Voimia, jos on.


    • 234egfr

      Joku viisas on joskus sanonut, että ei ole moraalisesti väärin kerätä tyhmiltä rahat pois. Helvetin hyvin sanottu.

      • Iso Ikävä

        Toivotan kaikille tämän tien kulkijoille aurinkoista kevään odotusta ja toivoa paremmasta, jonka Timon ja hänen vaimonsa välittävien käsien kautta saamme ken sitä haluamme.
        Kiitos paremmasta elämästä :)


      • minä vain
        Iso Ikävä kirjoitti:

        Toivotan kaikille tämän tien kulkijoille aurinkoista kevään odotusta ja toivoa paremmasta, jonka Timon ja hänen vaimonsa välittävien käsien kautta saamme ken sitä haluamme.
        Kiitos paremmasta elämästä :)

        Mua sapettaa tälläiset kommentit kun ei saa kuittia ja on huijari blaa blaa blaa.... Ihan oikeasti ihmiset uskoo mihinkä tahtoo. Onko se keltään pois jos itse omia rahojaa tähän laittaa ja saa siitä apua. Ja mitä kähmimiseen tulee ihmiset reagoivat vieraan kosketukseen eritavalla, tuskin Timo on ottanut naisilta rintsikoita pois ja hinkannut niiden rintoja....huh huh.
        Minulta löydettiin erittäin paha välilevyn pullistuma kolmesta paikasta, olin todella huonossa kunnossa enkä pystynyt kävelemään, lääkitystä en saanut käyttää koska olin raskaana. Menin Timon luo paria viikkoa ennen kuin lapsemme syntyi ja hän sanoi että kolmen käynti kerran jälkeen ei tarvitse enää tulla ollenkaan. Kävin kolme kertaa hänen luonaan, menin lääkärintarkastukseen kolmannen kerran jälkeen magneetti kuvassa välilevyn pullistumat olivat kadonneet. Lääkärikään ei ollut uskoa silmiään. Fysioterapia ei auttanut mitään sai vain jalat ja selän särkemään enemmän koska hermot olivat niin puristuksissa. Nyt 3 vuotta myöhemmin olen taas raskaana ei ole pullistumista tietoakaan, ja elän täysi tahtista elämää oman yrityksen ja pienen lapseni kanssa. Ilman Timoa en kävelisi. Olisin halvaantunut. Ja niin joo jos kuitista kysellään niin kyllä aina olen saanut kuitin kun olen käynyt hoidossa. Ja ytj.stä tulee timo salosen tiedot.


    • uhrit

      Son paha sairaus ja ko se mennee tarpheeksi pitkälle se muuttuu ympäristölle ja ihmisille vaaralliseksi.Kuka auttaa siihen tautiin pahoin sairastunutta ja sen karmean katheuen uhreiksi joutuvia??

    • Tode Todistaja

      Ihmeparantajan.

      Häneen on erittäin helppo saada yhteys. Ainoa vaikeus yhteyden saamiseen on sinun oma tahdon ratkaisusi ja päätöksesi saada yhteys tähän Ainoaan Todelliseen Parantajaan. Vaikeus on myös siinä että sinä et ehkä edes ymmärrä kuinka helposti yhteyden voi saada. Tämä parantaja on sinun luonasi tässä hetkessä. Hänen nimensä on Herra Jeesus Kristus. Hän näkee sinut ja kuulee sinua.Hän tahtoo tulla sinulle Vapahtajaksi ja Herraksesi sekä Parantajaksi. Hän ottaa sinutkin vastaan jos sinä tulet Hänen luokseen. Tulet Jeesuksen luokse sydämesi päätöksellä lähteä seuraamaan Jeesusta Kristusta.

      Polvistu nöyrydessä Hänen eteensä siinä missä olet. Pyydä syntisi anteeksi Häneltä. Pyydä Häntä tulemaan elämäsi Herraksi ja Vapahtajaksesi. Pyydä myös että Hän, Jeesus Kristus, parantaa sinut sairauksistasi.

      • avun saanut

        Kiitos kun saa lukea kuulumisia kaltaiseltasi. Itse olen avun saanut Timolta tai Timon välityksellä.
        On se vain niin ihmeellistä hoitoa ja siitä olen saanut nauttia seitsmisen vuotta ja käyn jatkossakin hoidoissa.
        Meitä on niin monta mielipiteineen kuin on ihmistäkin joten eiköhän ne nekatiivisyydet myös johdu meistä itsestämme .
        Apua olen saanut , mutta myös opetuksen ja mietiskelyn aiheita myös olen aiheuttanut niin kuin me kaikki.
        Ei elämä niin yksiselitteinen ole että napista painaa ja sitten saamme kaikkeen avun.
        Olen vaivani varmaan ansainnut ,mutta myös saanut niihin apua, - se vaatii porkkanaa pureksimalla .
        Siis pitää asioita miettiä ja pohtia ,eikä se aina ole helppoa ,itsestään selvää.
        Mietitään miten voidaan tehdä kukin hyväksemme.
        Täältä -ihmeparannuksesta nauttiva.


      • mievain.
        avun saanut kirjoitti:

        Kiitos kun saa lukea kuulumisia kaltaiseltasi. Itse olen avun saanut Timolta tai Timon välityksellä.
        On se vain niin ihmeellistä hoitoa ja siitä olen saanut nauttia seitsmisen vuotta ja käyn jatkossakin hoidoissa.
        Meitä on niin monta mielipiteineen kuin on ihmistäkin joten eiköhän ne nekatiivisyydet myös johdu meistä itsestämme .
        Apua olen saanut , mutta myös opetuksen ja mietiskelyn aiheita myös olen aiheuttanut niin kuin me kaikki.
        Ei elämä niin yksiselitteinen ole että napista painaa ja sitten saamme kaikkeen avun.
        Olen vaivani varmaan ansainnut ,mutta myös saanut niihin apua, - se vaatii porkkanaa pureksimalla .
        Siis pitää asioita miettiä ja pohtia ,eikä se aina ole helppoa ,itsestään selvää.
        Mietitään miten voidaan tehdä kukin hyväksemme.
        Täältä -ihmeparannuksesta nauttiva.

        Onkohan aina ollut samalla nimellä? Meinaan kun noita parantajia liikkuu... Minkä ikäinen, kokoinen jne. tämä henkilö on?


      • .........
        mievain. kirjoitti:

        Onkohan aina ollut samalla nimellä? Meinaan kun noita parantajia liikkuu... Minkä ikäinen, kokoinen jne. tämä henkilö on?

        ainakin yli 15 vuotta. Erijuttu sitten, onko se oikea nimi. Tukevahko vanha mies, noin seitsemissä kymmenissä, suunnilleen.


      • ???
        ......... kirjoitti:

        ainakin yli 15 vuotta. Erijuttu sitten, onko se oikea nimi. Tukevahko vanha mies, noin seitsemissä kymmenissä, suunnilleen.

        Minkälaisia kokemuksia, onko ollut apua? Huijari vai oikea parantaja?
        Kertokaa kokemuksistanne.


      • 11

        Ala vaan parantajaksi, kunhan et tee itsestäsi kaiken yläpuolella olevaa huijaria, kuten tämä salonen. Kyllä hänkin "osaa" parantaa ja vaivat poistuu, mutta hän leikkii jeesusta.
        Omien sanojensa mukaan, ei ole ollut , eikä tule toista, joka olisi hänen veroisensa. Ja kuulema hän on "tuttu" jo kahden tuhannen vuoden takaa, näin väitti...
        Eikä se Salosen parantaminenkaan aina ole onnistunut, mutta silloin syy vieritetään parannettavan niskaan=et uskonut tarpeeksi tai annoit "pahanhengen" viedä parantavan voiman.
        Toisin sanoen, Salonen kyllä pystyy parantamaan kaikki, mutta vastuu paranemisesta on aina "potilaalla".


      • mp
        11 kirjoitti:

        Ala vaan parantajaksi, kunhan et tee itsestäsi kaiken yläpuolella olevaa huijaria, kuten tämä salonen. Kyllä hänkin "osaa" parantaa ja vaivat poistuu, mutta hän leikkii jeesusta.
        Omien sanojensa mukaan, ei ole ollut , eikä tule toista, joka olisi hänen veroisensa. Ja kuulema hän on "tuttu" jo kahden tuhannen vuoden takaa, näin väitti...
        Eikä se Salosen parantaminenkaan aina ole onnistunut, mutta silloin syy vieritetään parannettavan niskaan=et uskonut tarpeeksi tai annoit "pahanhengen" viedä parantavan voiman.
        Toisin sanoen, Salonen kyllä pystyy parantamaan kaikki, mutta vastuu paranemisesta on aina "potilaalla".

        itseasiassa taidan alkaakin,tuntuu että olen siihen valmis,eli olen ottanut
        lusikan kauniiseen käteen ja kulkenut oppia ottamassa muilta päteviksi tietämiltäni parantajilta,tosin omiin tuntemuksiini luottaen,ei oppi ojaan kaada,
        yleensäkin haluan että potilas itse näkee saaneensa avun eli ei jää mututuntumalle,jos en pysty auttamaan juuri kyseistä vaivaa tiedän että se ei ole
        tarkoitettu niin vaan esim leikkauksen kautta,silloin myös kerron asiasta ja sairaudet löytyy kyllä ennen akuuttia vaihetta,en vain kerro niistä,turha säikytellä
        ihmistä,se on haitaksi ja oman egon pönkittämistä,parannan vain ne huomaamatta,ja kiitän luojaa saadessani näin välittää avun,olemme kaikki yhtä tärkeitä ja ainutlaatuisia,se pitää aina muistaa!!


      • Epäuskonen

        Mihin me sitten lääkäreitä tarvitaan?


    • Paremmaksi "

      Kysy Golelta :

      Pakurin kääpä jaakko halmetoja

      Hiilen värinen sieni koivun kyljessä

      Paranta kaikki

      T u k k a alkaa kasvaan n 3 Viikossa "

      Katso Ytube

      Parannat itse itsesi

      Raastajalla Pakurin kääpää Jauheeki tai koneelisesti "Keitä tvahvaksi teeksi

    • Monopolit "

      UUTIS PIMENTO VIESTINTÄ SIKOT VELJET JA YSTÄVÄT

      Kaakamon aijalla länsimaan sisistys = ?

      Tarkistus = ?

      Vallanpito -Monopolit tiedottaa = ?

      Uudistus Uhka = ?

      Sivistys "

    • keppana,

      joo on kokemusta, kun olin juhlinut ja oli kaamea kankkunen niin , sain häneltä kaljan ja olo parani kummasti

    • Perheeni tarina

      Käytiin lapsuuteni ja nuoruuteni aikana hoidoissa vajaan kymmenen vuoden ajan. Äitin masennus saatiin muutamassa vuodessa hoidettua, mutta sisaruksien takia jatkoimme käyntejä. Kuittia en muista koskaan nähneeni ja aina maksettiin käteisellä.

      muutaman viimeisen vuoden aikana meno meni älyttömäksi. Sukulaisia ja ystäviä ei saanut kutsua kotiin sisälle, toivat kuulemma näitä kuuluisia möllyköitä. Kävipä pariskunta pari kertaa puhdistamassakin kotitorppamme. Kun saatiin välejä vähennettynä ihmisiin, alkoi Timo ehdottaa että pitää muuttaa Hämeenlinnaa, Suomen henkisesti hienoimpaan kaupunkiin... Tuli siinä tehtyä parin viikon "puhdistautumismatka" keski-eurooppaan, ja olikin hieno loma, kun jokainen seurueesta poti viikon verran oksennustautia. Se vain puhdisti mieltä ja ruumista, kuulemma, ja oli siksi hyväksi..

      Ensimmäisinä vuosina en hoidoista huolimatta tuntenut mitään ihmeellistä kropassani ja tuli vain paha mieli, kun siskoni sai "vahvojakin" tuntemuksia. Veljeä kutsuttiin enkelilapseksi ja sen vuoksi häntä kohdeltiin aivan erityiseksi, ja vain koska hänellä on taito nähdä ympäröivää henkimaailmaa. Äiti sai apua vaivoihinsa ja parani masennuksesta.

      Tuntui pahalta kun itse en tuntenut ikinä muuta kuin tokkuraista oloa ja hoitovuosien lopulla sain hoidoista sellaisia selkäsärkyjä ettei autossa pystynyt istumaan kotimatkalla. Jälkeenpäin ajateltuna tuntuu kuin Timo olisi halunnut savustaa minua ulos porukoista. Kuten myös isääni, joka oli samanlainen kuin minäkin.

      Kun välit sukulaisiin oli katkaistu, muttei muuttoa hämeenlinnaan ollut tapahtunut, Timo käski äitiä jättämään isän koska hän on möllykkä ja estää siskon ja veljen lopullista parantumista. Tunsin itseni vielä huonommaksi ihmiseksi kaikkien selkäsärkyjen lisäksi, sillä olin aina ollut isän tyttö. Silloin äiti kuitenkin heräsi, otti asian isän kanssa puheeksi ja lopetimme käynnit kokonaan. Siskoni suunnitteli karkaamista Salosten matkaan, mutta onneksi he lopettivat puhelimeen vastaamisen.

      Nykyään perheemme kesken puhumme tuota kymmentä vuotta aivopesuksi. Nykyään vanhemmat ovat onnellisesti edelleen yhdessä ja kumpikin ikäisekseen terveitä vaikka eivät eronneetkaan ja jatkaneet hoitoja.

    • Tulipahan kokeiltua

      Kyseinen Herra Salonen kirosi minut Jumalan nimessä,eli se kertokoon hänen uskonsa taivaan isään joka kuulemma auttaa häntä.
      Tuttavani joutui kopeloinnin kohteeksi.Minun olisi pitänyt myydä talo,kieltää ihmisiltä pääsy kotiini,koska niiden mukana tulee kuulemma negatiivista energiaa.Paljon käskyjä ja kehoituksia,eli näiden avulla hän ottaa ihmiset otteeseensa ja hallitsee heitä,olen tavannut ihmisiä,jotka käyvät vuosikausia tämän parantajan luona,minua ihmetytti,että milloin he lopulta paranevat,ja että he eivät itse ihmetelleet tätä asiaa,mutta he olivat jo riippuvaisia hänen parannuksestaan.Täydellisesti paranin,kun lopetin kertaheitolla yhteyden häneen.Kiroukset eivät myöskään käyneet toteen,joten älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä teille kerrotaan.Kaikkeen ei pidä syöksyä mukaan,kokeilla tietysti voi,kunhan vaan osaa ja uskaltaa puhaltaa pelin poikki ajoissa.

    • uteli_as

      Mikäpäs siel on tilanne tällähetkellä? Vieläkö pääsee #hoitoihin# vai joko on taas alkanu tuli poltella pariskunnan persuuksia ja vaihdettu paikkakuntaa?

      • jaa-a

        Tällä hetkellä ei ole enää pariskuntaa vaan pelkkä Salonen. Ja kiertelee ahkerasti Suomea, kohta lähdössä vissiin Saksaan ja Ruotsiin. Tällä hetkellä on Vaasassa.


    • Timo Salonen on asunut Pälkäneellä, Tampereen eteläpuolella.

      • olen käynyt siellä

        taitaa asua vieläkin!


    • Yks likka

      Luultavasti törmäsin juuri häneen äsken Tampereella kahvilassa. Sanoi asuvansa Ikaalisissa. Sanoi usein käyvänsä Ruotsissa parantamassa ja kuukauden kuluttua lähtee jenkkeihin. Mielenkiintoista lukea näitä kommentteja. Hyvä tietää, että tarttee olla varuillaan. Saas kattoo, mikä oma kokemukseni hänestä tulee olemaan. Yhden vaivani osasi sanoa kahvilassa, kun sanoi sen omassa kehossaan tuntevansa. Muita en aio kertoa vaan tsekata, osaako hän tunnistaa. Pienellä varauksella, uteliaisuudella ja toivolla tapaamista odottaen.

      • Yks likka

        Asiaa hetken pohdittuani päätin, että perun tapaamisen. Liikaa epävarmuustekijöitä. Ja jos ja kun epäilen parantamistaan, ei se auttane, koska siihen kuitenkin tarvitaan sitä uskoa ja luottamusta. Näiden tekstien jälkeen sitä ei enää niin ollut.. Sitä paitsi kun googlasin Timo Salosen antaman puhelinnumeron, ei se numero olisikaan Ikaalisissa kuten hän sanoi, vaan Pälkäneellä.

        Laitoin kuitenkin antamaansa numeroon tekstiviestin, että aikatauluuni on tullut muutoksia, joten perun tapaamisemme. Ei tullut minkään valtakunnan vastausta. En tiedä, oliko numero oikea. Mutta kohteliasta olisi ollut reagoida jotenkin asiaan. Ja ellei hän olisi saanut viestiäni, olisi puhelimessani näkynyt soittonsa ovisummerin luona, mutta mitään puhelinsoittoa ei ollut tullut.

        Yksi seikka ihmetytti. Tavatessamme päivemmällä sanoi hän minun voivan henkisesti huonosti. Kielsin sen, sillä se ei pidä paikkaansa. Tosin se laittoi ajattelemaan, että toki paremmin voisin voida ja että kolotuksia tarttisi kuunnella enemmän ja miettiä, mitä ne viestittävät. Mutta toisaalta, tuo lausahdus saattoi olla tarkoituksellista - keino saada minut turvautumaan hänen apuunsa ja manipulaation alku... Summa summarum, olen ihan tyytyväinen, että peruin parantamissession. Tarttee ettii apua muualta...


      • etten sanois
        Yks likka kirjoitti:

        Asiaa hetken pohdittuani päätin, että perun tapaamisen. Liikaa epävarmuustekijöitä. Ja jos ja kun epäilen parantamistaan, ei se auttane, koska siihen kuitenkin tarvitaan sitä uskoa ja luottamusta. Näiden tekstien jälkeen sitä ei enää niin ollut.. Sitä paitsi kun googlasin Timo Salosen antaman puhelinnumeron, ei se numero olisikaan Ikaalisissa kuten hän sanoi, vaan Pälkäneellä.

        Laitoin kuitenkin antamaansa numeroon tekstiviestin, että aikatauluuni on tullut muutoksia, joten perun tapaamisemme. Ei tullut minkään valtakunnan vastausta. En tiedä, oliko numero oikea. Mutta kohteliasta olisi ollut reagoida jotenkin asiaan. Ja ellei hän olisi saanut viestiäni, olisi puhelimessani näkynyt soittonsa ovisummerin luona, mutta mitään puhelinsoittoa ei ollut tullut.

        Yksi seikka ihmetytti. Tavatessamme päivemmällä sanoi hän minun voivan henkisesti huonosti. Kielsin sen, sillä se ei pidä paikkaansa. Tosin se laittoi ajattelemaan, että toki paremmin voisin voida ja että kolotuksia tarttisi kuunnella enemmän ja miettiä, mitä ne viestittävät. Mutta toisaalta, tuo lausahdus saattoi olla tarkoituksellista - keino saada minut turvautumaan hänen apuunsa ja manipulaation alku... Summa summarum, olen ihan tyytyväinen, että peruin parantamissession. Tarttee ettii apua muualta...

        ylimalkainen heitto henkisest pahoinvoinnista on juuri tätä "koukuttamista"
        Jos olisit mennyt vastaanotolle, olisit saanut kuulla, miten negatiiviset läheiset, sukulaiset ,naapurit, lähikaupan myyjät, roskakuskit ym.ym aiheuttavat sinulle pahaa oloa ja kolotuksia.
        Sitten vaan heistä pyrkimään eroon ja manaamaan piruja pois ja.... tadaaa...oletkin pakkoraossa, jossa et voi muuta kun jatkaa käyntejä ja tulet epätoivoiseksi ja pelokkaaksi, vainoharhaiseksi....ja mikä tärkeintä: olet maksava asiakas! ja pitkään maksava asiakas!! koska haluat eroon pahoista asioista hinnalla millä hyvänsä.
        Näin se toimii.


      • Anonyymi
        Yks likka kirjoitti:

        Asiaa hetken pohdittuani päätin, että perun tapaamisen. Liikaa epävarmuustekijöitä. Ja jos ja kun epäilen parantamistaan, ei se auttane, koska siihen kuitenkin tarvitaan sitä uskoa ja luottamusta. Näiden tekstien jälkeen sitä ei enää niin ollut.. Sitä paitsi kun googlasin Timo Salosen antaman puhelinnumeron, ei se numero olisikaan Ikaalisissa kuten hän sanoi, vaan Pälkäneellä.

        Laitoin kuitenkin antamaansa numeroon tekstiviestin, että aikatauluuni on tullut muutoksia, joten perun tapaamisemme. Ei tullut minkään valtakunnan vastausta. En tiedä, oliko numero oikea. Mutta kohteliasta olisi ollut reagoida jotenkin asiaan. Ja ellei hän olisi saanut viestiäni, olisi puhelimessani näkynyt soittonsa ovisummerin luona, mutta mitään puhelinsoittoa ei ollut tullut.

        Yksi seikka ihmetytti. Tavatessamme päivemmällä sanoi hän minun voivan henkisesti huonosti. Kielsin sen, sillä se ei pidä paikkaansa. Tosin se laittoi ajattelemaan, että toki paremmin voisin voida ja että kolotuksia tarttisi kuunnella enemmän ja miettiä, mitä ne viestittävät. Mutta toisaalta, tuo lausahdus saattoi olla tarkoituksellista - keino saada minut turvautumaan hänen apuunsa ja manipulaation alku... Summa summarum, olen ihan tyytyväinen, että peruin parantamissession. Tarttee ettii apua muualta...

        Etsi vain apu Jeesuksesta ja isästä ja Pyhästä Hengestä ja katso mitä se tuo tullessaan
        Ja se on ilmainen eikä maksa mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi vain apu Jeesuksesta ja isästä ja Pyhästä Hengestä ja katso mitä se tuo tullessaan
        Ja se on ilmainen eikä maksa mitään

        Painetaan vaan Pyhällä villasella.

        Parempi antaa olla, ettei sedälle vaan tule paha mieli. Pitäähän sitä nyt vähän nuoria tyttöjä saada hiplata!


    • kaiken kokenut

      Suosittelen pysymään erossa Timo Salosesta.
      Pirun riivaama mies.Huijari,rahanahne,naisten hyväksikäyttäjä.
      Tarvitteko muuta tietoa?Useita ihmisiä kuoli hänen "käsiinsä".
      Hän haluaa eroittaa avioparit.Kieltää vanhemmat,sukulaiset ja ystävät.
      Viisi vuotta taistelin pirua vastaan,jonka hän minulle lähetti.
      Voitin pitkän ja uuvuttavan taistelun.Rukouksen avulla.En ole "uskovainen".

      • Anonyymi

        Kymmenen vuotta terapiaa takana tämän ihmeparantaja-Salosen hyväksikäytön takia. Olin silloin nuori tyttö. 15-17 vuotias. Aivopesi koko perheemme vuosien aikana, eikä siksi edes oma äitini uskaltanut ajatella mitä minulle hoitohuoneessa tapahtui. Olin myös itse aivopesty ja puolustuskyvytön. Myös ikäni puolesta. Ymmärrän että hänen vaikutuspiirrissään olevat puolustavat tätä miestä, koska se kuuluu tähän kuvioon. Kyse on enemmän lahkosta jossa valmiiksi heikossa elämäntilanteessa olevia ihmisiä manipuloidaan. Kukaan ei tähän todellisuuteen halua havahtua, jopa vuosien hoidoissa käymisten jälkeen, se on selvää. Mutta se ei tee siitä vähemmän totta että tämä Salonen on rikkonut monen ihmisen elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen vuotta terapiaa takana tämän ihmeparantaja-Salosen hyväksikäytön takia. Olin silloin nuori tyttö. 15-17 vuotias. Aivopesi koko perheemme vuosien aikana, eikä siksi edes oma äitini uskaltanut ajatella mitä minulle hoitohuoneessa tapahtui. Olin myös itse aivopesty ja puolustuskyvytön. Myös ikäni puolesta. Ymmärrän että hänen vaikutuspiirrissään olevat puolustavat tätä miestä, koska se kuuluu tähän kuvioon. Kyse on enemmän lahkosta jossa valmiiksi heikossa elämäntilanteessa olevia ihmisiä manipuloidaan. Kukaan ei tähän todellisuuteen halua havahtua, jopa vuosien hoidoissa käymisten jälkeen, se on selvää. Mutta se ei tee siitä vähemmän totta että tämä Salonen on rikkonut monen ihmisen elämän.

        Jos nämä kaikki totta, niin pitää tehdä rikosilmoitus! Näitä huijareita on ollut kautta aikojen. Jumalan palvelijat (totiset uskovat) eivät peri rahaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen vuotta terapiaa takana tämän ihmeparantaja-Salosen hyväksikäytön takia. Olin silloin nuori tyttö. 15-17 vuotias. Aivopesi koko perheemme vuosien aikana, eikä siksi edes oma äitini uskaltanut ajatella mitä minulle hoitohuoneessa tapahtui. Olin myös itse aivopesty ja puolustuskyvytön. Myös ikäni puolesta. Ymmärrän että hänen vaikutuspiirrissään olevat puolustavat tätä miestä, koska se kuuluu tähän kuvioon. Kyse on enemmän lahkosta jossa valmiiksi heikossa elämäntilanteessa olevia ihmisiä manipuloidaan. Kukaan ei tähän todellisuuteen halua havahtua, jopa vuosien hoidoissa käymisten jälkeen, se on selvää. Mutta se ei tee siitä vähemmän totta että tämä Salonen on rikkonut monen ihmisen elämän.

        Olen tuo nimimerkki...kaiken kokenut..
        Olen todella pahoillani puolestasi.Onneksi sait avun pitkän taistelusi jälkeen.
        Salonen "raiskasi"naiset,koska kukaan ei uskaltanut tehdä vastarintaa.
        Vanhin nainen,jonka hän raiskasi eteläsuomessa oli iältään 83 vee.
        Nainen meni shokkiin ja joutui sairaalahoitoon.
        Moni syöpäsairas kuoli,lopetettuaan lääkityksen,hänen kehoituksestaan.
        Minulta hän kielsi kyläilyt veljeni luona,koska hänen vaimonsa oli negatiivinen ihminen.
        Ei uskonut Salosen parannustehoon.
        Itse olin kerran hänen luonaan "hoidossa".Hoidon päätyttyä hän istui vastapäiselle sängylle.Katselin häntä,inhon vallassa.Hän kysyi,miksi katson häntä..
        Vastasin hälle näin::.Jos katse voisi tappaa,olisin vainaja...Hänen katseensa oli todella jäätävä.Sen lausumani jäjkeen hän ei ottanut minua enää vastaan.
        MUTTA minulle alkoivat PIRUN VIERAILUT.
        Vieläkin nytkin,monenkymmenen vuoden jälkeen PIRU käy joskus vierailulla.Enää se ei minuun pysty.Rukoukseni ansiosta PIRU hiipuu pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nämä kaikki totta, niin pitää tehdä rikosilmoitus! Näitä huijareita on ollut kautta aikojen. Jumalan palvelijat (totiset uskovat) eivät peri rahaa!

        Kyllä on totta. Olen yrittänyt rohkaistua hakemaan oikeutta asiassa. Edellisen kerran vuosia sitten kun yritin, paniikkioireet ja traumatakaumat voimistuivat niin paljon, että minun oli pakko antaa asian olla. Silloin myös lapset olivat pieniä, enkä voinut riskeerata toimintakykyäni äitinä, yhtään enempää kuun mitä terapiassa asiaa kävin läpi. Nyt on viimeiset hetket saada asia käsittelyyn, ennen syyteoikeuden raukeamista. Pelkään kovasti että asian esille nostaminen ei tuo sellaista lopputulosta, että se olisi sen uhrauksen arvoinen mitä tällaisen läpikäyminen oikeudessa vaatii. Eikä minulla ole edes tietoa onko hän hengissä enää. Ja kaikessa vain sana sanaa vastaan. Koko aikuisikäni olen kantanut häpeää ja tuskaa sisälläni ja myös vahvan epäilyksen siitä, että en ollut ainut uhri. Pelkään että en pääse koskaan asiasta, jos en nouse viimein puolustamaan itseäni ja muita hänen kaltoinkohtelulta. Liian monet ovat vaienneet pelosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuo nimimerkki...kaiken kokenut..
        Olen todella pahoillani puolestasi.Onneksi sait avun pitkän taistelusi jälkeen.
        Salonen "raiskasi"naiset,koska kukaan ei uskaltanut tehdä vastarintaa.
        Vanhin nainen,jonka hän raiskasi eteläsuomessa oli iältään 83 vee.
        Nainen meni shokkiin ja joutui sairaalahoitoon.
        Moni syöpäsairas kuoli,lopetettuaan lääkityksen,hänen kehoituksestaan.
        Minulta hän kielsi kyläilyt veljeni luona,koska hänen vaimonsa oli negatiivinen ihminen.
        Ei uskonut Salosen parannustehoon.
        Itse olin kerran hänen luonaan "hoidossa".Hoidon päätyttyä hän istui vastapäiselle sängylle.Katselin häntä,inhon vallassa.Hän kysyi,miksi katson häntä..
        Vastasin hälle näin::.Jos katse voisi tappaa,olisin vainaja...Hänen katseensa oli todella jäätävä.Sen lausumani jäjkeen hän ei ottanut minua enää vastaan.
        MUTTA minulle alkoivat PIRUN VIERAILUT.
        Vieläkin nytkin,monenkymmenen vuoden jälkeen PIRU käy joskus vierailulla.Enää se ei minuun pysty.Rukoukseni ansiosta PIRU hiipuu pois.

        Tähän henkiparantamiseen liittyi vahvasti tuo lahkomaisuus ja pirulla pelottelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on totta. Olen yrittänyt rohkaistua hakemaan oikeutta asiassa. Edellisen kerran vuosia sitten kun yritin, paniikkioireet ja traumatakaumat voimistuivat niin paljon, että minun oli pakko antaa asian olla. Silloin myös lapset olivat pieniä, enkä voinut riskeerata toimintakykyäni äitinä, yhtään enempää kuun mitä terapiassa asiaa kävin läpi. Nyt on viimeiset hetket saada asia käsittelyyn, ennen syyteoikeuden raukeamista. Pelkään kovasti että asian esille nostaminen ei tuo sellaista lopputulosta, että se olisi sen uhrauksen arvoinen mitä tällaisen läpikäyminen oikeudessa vaatii. Eikä minulla ole edes tietoa onko hän hengissä enää. Ja kaikessa vain sana sanaa vastaan. Koko aikuisikäni olen kantanut häpeää ja tuskaa sisälläni ja myös vahvan epäilyksen siitä, että en ollut ainut uhri. Pelkään että en pääse koskaan asiasta, jos en nouse viimein puolustamaan itseäni ja muita hänen kaltoinkohtelulta. Liian monet ovat vaienneet pelosta!

        Kirjoitin tuon, että pitää tehdä rikosilmoitus (kun kertomasi asiat on totta). Poliisit kyllä selvittävät, onko hengissä tekijä. Netissä voi tehdä alkuun. Kyllä asiat lähtevät etenemään, kun teet aloitteen. Ymmärrän, että se on rankka tie, mutta saat myös itsellesi apua, kun haet
        terapeuttia, joka ei käytä sinua hyväksi. On olemassa myös koulutettuja terapeutteja (myös uskovia). Ammattiauttajat osaavat asiansa. Pyydän sinulle voimia asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tuon, että pitää tehdä rikosilmoitus (kun kertomasi asiat on totta). Poliisit kyllä selvittävät, onko hengissä tekijä. Netissä voi tehdä alkuun. Kyllä asiat lähtevät etenemään, kun teet aloitteen. Ymmärrän, että se on rankka tie, mutta saat myös itsellesi apua, kun haet
        terapeuttia, joka ei käytä sinua hyväksi. On olemassa myös koulutettuja terapeutteja (myös uskovia). Ammattiauttajat osaavat asiansa. Pyydän sinulle voimia asiassa.

        Kiitos rohkaisusta ja myötätunnosta. Se todella tulee tarpeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän henkiparantamiseen liittyi vahvasti tuo lahkomaisuus ja pirulla pelottelu.

        Turhaa huutelua, kokemukset kertovat puolestaan hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa huutelua, kokemukset kertovat puolestaan hyvää.

        Yleensä asiassa on jotain "mätää", kun on noita juttuja mitä tälläkin palstalla on koettu.
        Ei kannattane puolustella tekoja, jotka ovat aiheuttaneet ihmisille todella kipeitä asioita.
        Ovat rikollisia tekoja ja suosittelen edelleen, että ihmiset tekisivät rikosilmoituksen asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä asiassa on jotain "mätää", kun on noita juttuja mitä tälläkin palstalla on koettu.
        Ei kannattane puolustella tekoja, jotka ovat aiheuttaneet ihmisille todella kipeitä asioita.
        Ovat rikollisia tekoja ja suosittelen edelleen, että ihmiset tekisivät rikosilmoituksen asiasta.

        Turhaa mustamaalamista kunnon asioiden vuoksi, ottaa selvää kunnolla ennenkö kirjoittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa mustamaalamista kunnon asioiden vuoksi, ottaa selvää kunnolla ennenkö kirjoittele.

        Nimim..kaiken kokenut.
        Puhut mustamaalaamisesta.Oletko kenties Timon "lähettiläs".Hommaatko hänelle huijattavia potilaita.Olet terapeutin tarpeessa.Ei kukaan oikea Jumalan nimeen parantava peri maksua,eikä käytä ihmisiä seksuaalisesti ja henkisesti hyväkseen.Kokemani perusteella tiedän,mistä kirjoitan..Kerran tuli uutisissa asia,jossa kerrottiin parantajasta,joka käytti naisia seksuaalisesti hyväksi.Kuvakin näytettin.Vanhempi,silmälasipäinen mies.Meillä oli silloin pienellä paikkakunnalla "kokous",Timon järjestämä.Kerrottiin hänelle uutisesta.Hän säikähti perinpohjin ja kysyi,miltä mies näytti.Sen jälkeen hän häipyi Dupaihin kahdeksi vuodeksi,pakosalle.Sen voin sanoa,että häntä on turha yrittää oikeuden eteen.Jokainen on käynyt vapaaehtoisesti hänellä hoidossa.Kaikilta hän ei myöskään ottanut maksua. Hän tuskin on enää suomessa.Varmaan paennut ulkomaille.Kenties vaihtanut ulkonäkönsä ja nimensä..Toivon voimia jokaiselle"hyväksikäytetylle".Toivottavasti elämä voittaa.Itse olen saanut rauhan sydämeeni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimim..kaiken kokenut.
        Puhut mustamaalaamisesta.Oletko kenties Timon "lähettiläs".Hommaatko hänelle huijattavia potilaita.Olet terapeutin tarpeessa.Ei kukaan oikea Jumalan nimeen parantava peri maksua,eikä käytä ihmisiä seksuaalisesti ja henkisesti hyväkseen.Kokemani perusteella tiedän,mistä kirjoitan..Kerran tuli uutisissa asia,jossa kerrottiin parantajasta,joka käytti naisia seksuaalisesti hyväksi.Kuvakin näytettin.Vanhempi,silmälasipäinen mies.Meillä oli silloin pienellä paikkakunnalla "kokous",Timon järjestämä.Kerrottiin hänelle uutisesta.Hän säikähti perinpohjin ja kysyi,miltä mies näytti.Sen jälkeen hän häipyi Dupaihin kahdeksi vuodeksi,pakosalle.Sen voin sanoa,että häntä on turha yrittää oikeuden eteen.Jokainen on käynyt vapaaehtoisesti hänellä hoidossa.Kaikilta hän ei myöskään ottanut maksua. Hän tuskin on enää suomessa.Varmaan paennut ulkomaille.Kenties vaihtanut ulkonäkönsä ja nimensä..Toivon voimia jokaiselle"hyväksikäytetylle".Toivottavasti elämä voittaa.Itse olen saanut rauhan sydämeeni..

        Kyllä tyyppi löytyy, kun tekee rikosilmoituksen, mahdollisesti useampi ihminen. Tuollainen peluri joutaa kyllä tuomittavaksi ja oikeuden eteen! Ei tarvitse puolusteluja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tyyppi löytyy, kun tekee rikosilmoituksen, mahdollisesti useampi ihminen. Tuollainen peluri joutaa kyllä tuomittavaksi ja oikeuden eteen! Ei tarvitse puolusteluja!

        Onko täällä palstalla kenelläkään tietoa mikä oli ajankohta jolloin Timolla oli vastaanotto Voltin kylällä alahärmässä. 2000-luvun alkuvuosina oli. Kaipaan tarkempaa ajankohtaa milloin oli siinä huonekaluliikkeen yläkerrassa. (Oli myöhemmin ja myös ennen toisissakin tiloissa noilla seuduilla.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tyyppi löytyy, kun tekee rikosilmoituksen, mahdollisesti useampi ihminen. Tuollainen peluri joutaa kyllä tuomittavaksi ja oikeuden eteen! Ei tarvitse puolusteluja!

        En tiedä onko tästä tapauksesta kukaan uskaltanut tehdä rikosilmoitusta. Mutta toivon että ihmiset jotka ovat tulleet kaltoinkohdelluksi, saisivat äänensä kuuluviin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko tästä tapauksesta kukaan uskaltanut tehdä rikosilmoitusta. Mutta toivon että ihmiset jotka ovat tulleet kaltoinkohdelluksi, saisivat äänensä kuuluviin!

        Ei se tällä palstalla tule hoidetuksi! Vaan pitää nyt kiireesti tehdä rikosilmoitus niiden, jotka ovat asianosaisia. Rohkeutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä palstalla kenelläkään tietoa mikä oli ajankohta jolloin Timolla oli vastaanotto Voltin kylällä alahärmässä. 2000-luvun alkuvuosina oli. Kaipaan tarkempaa ajankohtaa milloin oli siinä huonekaluliikkeen yläkerrassa. (Oli myöhemmin ja myös ennen toisissakin tiloissa noilla seuduilla.)

        Moi! Hän oli siellä v 2002, muutti sitten tien toiselle puolelle ja oli siellä vähän aikaa. Tämän jälkeen Turenki oli uusi osoite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on totta. Olen yrittänyt rohkaistua hakemaan oikeutta asiassa. Edellisen kerran vuosia sitten kun yritin, paniikkioireet ja traumatakaumat voimistuivat niin paljon, että minun oli pakko antaa asian olla. Silloin myös lapset olivat pieniä, enkä voinut riskeerata toimintakykyäni äitinä, yhtään enempää kuun mitä terapiassa asiaa kävin läpi. Nyt on viimeiset hetket saada asia käsittelyyn, ennen syyteoikeuden raukeamista. Pelkään kovasti että asian esille nostaminen ei tuo sellaista lopputulosta, että se olisi sen uhrauksen arvoinen mitä tällaisen läpikäyminen oikeudessa vaatii. Eikä minulla ole edes tietoa onko hän hengissä enää. Ja kaikessa vain sana sanaa vastaan. Koko aikuisikäni olen kantanut häpeää ja tuskaa sisälläni ja myös vahvan epäilyksen siitä, että en ollut ainut uhri. Pelkään että en pääse koskaan asiasta, jos en nouse viimein puolustamaan itseäni ja muita hänen kaltoinkohtelulta. Liian monet ovat vaienneet pelosta!

        Että pelosta entä häpeästä joka myös sulkee suun että silleen jos voit todistaa väiteesi todeksi niin tee rikos ilmoitus siitä pedosta sellainen toiminta loppumaan että joukko kanteella etiäpäin liittykää yhteen ja viran omaiset hoitakoon loput ja saakoon paha palkkansa


    • huolestunut5

      onko todella näin? Tiedän kyllä missä hän on tällähetkellä, mutta en voi kertoa. Ensitapaamisesta lähtien olen samaa mieltä.Katsotaan mitä tehdään ensiviikolla?

      • kaiken kokenut

        Näin on.Enkä ole ainut,jonka hän "kirosi".
        Kun "ovet"sulkeutuvat,hän vaihtaa paikkakuntaa.


      • Anonyymi

        Onko sinulla tietoa hänen olinpaikastaan tai iästään tällä hetkellä?


    • huolestunut 6

      Omien sanojen mukaan hän halaaja lappiin. on ostanut kuullemma tontin? aikoo rakentaa.Tiedä häntä. ei tietoa missä on tällähetkellä. odotetaan ilmestyykö.

      • Pettynyt 2

        Iso kasa risuja mielenterveystoimistoon huonosta palvelusta ja käytöksestä.Ei asiakkaita saa huonosti palvella.Joten asiakas on aina oikeassa niin ainakin on kaikissa työpaikoissa.


      • Anonyymi
        Pettynyt 2 kirjoitti:

        Iso kasa risuja mielenterveystoimistoon huonosta palvelusta ja käytöksestä.Ei asiakkaita saa huonosti palvella.Joten asiakas on aina oikeassa niin ainakin on kaikissa työpaikoissa.

        Mielenterveystoimisto on ainakin minua auttanut ja paljonki. Vaikka nyt korona aikana on pitänytkin jutella puhelimen kautta. Mutta eikös se nyt ole järkeen käypää. Eihän tuonne terkkariinkaan saa mennä noin vain. JA KYLLÄ NE AMMATTI IHMISET OSAAVAT ASIANSA. YRITÄPPÄS UUDESTAAN


    • Anonyymi

      eikös terveyskeskuksessa ole joku ihmeparantaja,joku lääkäri vissiin.

    • Anonyymi

      Todella ihme parantaja… kiertäkää ihmiset kaukaa semmoset tyypit jotka tuijottelee silmiin ja puhuu pyörryksiin.

      Jos olosi on epätodellinen jonkun hoidon jälkeen, niin se on tosi iso varoitusmerkki siitä että olet joutunut suggestion valtaan (eli ts aivopesun).
      Se hetki kun oma ajattelu on sumuinen, on otollinen manipulointiin, voit huomaamattasi uskoa sellaista mitä et normaalisti purematta niele!

      Älkää hävetkö jos olette joutuneet hyväksikäytetyksi. Se on aina hyväksikäyttäjän syy!

      • Anonyymi

        Jotkut manipuloijat jopa kertoo että epätodellinen/utuinen olo kuuluu hoitoon ja että se on ikäänkuin hyvä asia.


    • Anonyymi

      Jos vielä osoite löytyy niin kerro ihmeessä, mistä päin löytyisi.

      • Anonyymi

        Löytyy hautausmaalta,mullan alta..


    • Anonyymi

      Moni kokee ihmeparantumisen aivan itekseen kun lauantaina täytyypi päästä Kievariin

      • Anonyymi

        No kiva kevennys, mutta jos yhtään keskustelua lukee tarkemmin, niin aika vakavaksi vetää…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiva kevennys, mutta jos yhtään keskustelua lukee tarkemmin, niin aika vakavaksi vetää…

        Ossaiskohan semmonen ihmeparantaja parantaa nuo jupolaiset siittä lyijyn kylvämisvimmasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ossaiskohan semmonen ihmeparantaja parantaa nuo jupolaiset siittä lyijyn kylvämisvimmasta?

        Härppi se sekoitti Jupon Eränkin tähän ketjuun!Kuin sie Härppi jaksat työntää tuon lyijyn joka ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härppi se sekoitti Jupon Eränkin tähän ketjuun!Kuin sie Härppi jaksat työntää tuon lyijyn joka ketjuun.

        Mie sen kirjotin eikä Härppi. Olishan se hyvä jos se ihmeparantaja ossais parantaa jupolaisetki. Luonto kiittäis ja tietenki ihmiset kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie sen kirjotin eikä Härppi. Olishan se hyvä jos se ihmeparantaja ossais parantaa jupolaisetki. Luonto kiittäis ja tietenki ihmiset kans.

        Jos satut juttusille sen ihmeparantajan kans niin kysyppä ossaisko se parantaa ne tuosta leuhkimisesta kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härppi se sekoitti Jupon Eränkin tähän ketjuun!Kuin sie Härppi jaksat työntää tuon lyijyn joka ketjuun.

        Työ tekijäänsä neuvoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ossaiskohan semmonen ihmeparantaja parantaa nuo jupolaiset siittä lyijyn kylvämisvimmasta?

        Täytyypä yrittää.


    • Anonyymi

      Ennenvanhaan oli tai voi olla vieläkin verenpysäyttäjiä.Mitä mieltä ja oletteko kuulleet sellaisesta?

    • Anonyymi

      Minulla on kokemusta ylitorniolaisesta ihmeparantajasta. Hän on mies, joka pystyy parantamaan särkyneen sydämen olemassaolollaan. Hän on lämmin kuin aurinko.

      • Anonyymi

        Eikä hän todellakaan ole tämä parantajaa leikkivä rahastaja vaan tavallinen mies.


    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe