Venäjällä on juuri paljastunut valtava RuBin club pyramidihuijaus. Tässäkin pyramidissa on ollut kyse mukamas sijoitustoiminnasta. Rahaa on onnistuttu ilmeisesti keräämään useita miljardeja ruplia, elikkäs kymmeniä miljoonia euroja. Kuulin asiasta aamulla Radio Novan uutisista ja löysin oheisen uutisen netistä.
http://www.mnweekly.ru/national/20080306/55315005.html
Taas yksi Wincapita
4
1245
Vastaukset
- Vakuusvaje
200000 huijattua ja 80 miljoonaa euroa. Tällainen se on omiaan levittämään uskoa markkinatalouteen Venäjänmaalla. Onneksi meillä kansa on sivistyneempää eikä sorru tällaisiin vedätyksiin.
Troikka laukkaa ja koirat haukkuu. - tekee krp
ei mitään ainakaan julkisesti. Ymmärrän että wincapitan tutkimuksien kaikkia keskeneräisiä asioita ei julkisteta, mutta tässä tapauksessa julkinen tiedottaminen olisi säästänyt ainakin muutaman reppanan rahat.
- tutkimuksen!!!
Kun ei ole tullut rikosilmoituksia, eivät ole aloittaneet tutkimuksiakaan. Soitin henkilökohtaisesti sinne aamulla. Olen itse klubilainen ja olen lähes varma, että rahani olen menettänyt niin paljon tämä haisee. Sen takia sinne soitin ja kysyin asiasta (sitä vartenhan he ovat). Eli eivät pysty aloittamaan minkäänlaista tutkimusta, kun ei ole rikosilmoituksiakaan!
- AdaFlink
tutkimuksen!!! kirjoitti:
Kun ei ole tullut rikosilmoituksia, eivät ole aloittaneet tutkimuksiakaan. Soitin henkilökohtaisesti sinne aamulla. Olen itse klubilainen ja olen lähes varma, että rahani olen menettänyt niin paljon tämä haisee. Sen takia sinne soitin ja kysyin asiasta (sitä vartenhan he ovat). Eli eivät pysty aloittamaan minkäänlaista tutkimusta, kun ei ole rikosilmoituksiakaan!
... aloittamaan ilman, että jäsen tekee rikosilmoituksen. Mikäli laitonta rahankeräystä, eli pyramidipeliä epäillään, riittää esitutkinnan aloittamiseen hallitusneuvos Jouni Laihon nimi alle.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3233365Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192278Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151880Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141605Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171522Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361404Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2441332- 171264
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010