Taas yksi Wincapita

B2B

Venäjällä on juuri paljastunut valtava RuBin club pyramidihuijaus. Tässäkin pyramidissa on ollut kyse mukamas sijoitustoiminnasta. Rahaa on onnistuttu ilmeisesti keräämään useita miljardeja ruplia, elikkäs kymmeniä miljoonia euroja. Kuulin asiasta aamulla Radio Novan uutisista ja löysin oheisen uutisen netistä.
http://www.mnweekly.ru/national/20080306/55315005.html

4

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakuusvaje

      200000 huijattua ja 80 miljoonaa euroa. Tällainen se on omiaan levittämään uskoa markkinatalouteen Venäjänmaalla. Onneksi meillä kansa on sivistyneempää eikä sorru tällaisiin vedätyksiin.

      Troikka laukkaa ja koirat haukkuu.

    • tekee krp

      ei mitään ainakaan julkisesti. Ymmärrän että wincapitan tutkimuksien kaikkia keskeneräisiä asioita ei julkisteta, mutta tässä tapauksessa julkinen tiedottaminen olisi säästänyt ainakin muutaman reppanan rahat.

      • tutkimuksen!!!

        Kun ei ole tullut rikosilmoituksia, eivät ole aloittaneet tutkimuksiakaan. Soitin henkilökohtaisesti sinne aamulla. Olen itse klubilainen ja olen lähes varma, että rahani olen menettänyt niin paljon tämä haisee. Sen takia sinne soitin ja kysyin asiasta (sitä vartenhan he ovat). Eli eivät pysty aloittamaan minkäänlaista tutkimusta, kun ei ole rikosilmoituksiakaan!


      • AdaFlink
        tutkimuksen!!! kirjoitti:

        Kun ei ole tullut rikosilmoituksia, eivät ole aloittaneet tutkimuksiakaan. Soitin henkilökohtaisesti sinne aamulla. Olen itse klubilainen ja olen lähes varma, että rahani olen menettänyt niin paljon tämä haisee. Sen takia sinne soitin ja kysyin asiasta (sitä vartenhan he ovat). Eli eivät pysty aloittamaan minkäänlaista tutkimusta, kun ei ole rikosilmoituksiakaan!

        ... aloittamaan ilman, että jäsen tekee rikosilmoituksen. Mikäli laitonta rahankeräystä, eli pyramidipeliä epäillään, riittää esitutkinnan aloittamiseen hallitusneuvos Jouni Laihon nimi alle.

        Ja mitaan ette voi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe