Miksi KRP ei viheltäny ...

AdaFlink

... WinClub-pelleilyä poikki jo viime syksynä?

Clubi on ollu poliisin tarkkailussa jo noin puoli vuotta. Mä täällä Suomeksi sanottuna kettuilin clubilaisille, jotka olivat kyselleet KRP:ltä toiminnan laillisuudesta. He väittivät läyryämällä, että ovat kysyneet ja tuttavallisesti "Tapsa-poliisi" sanoo, ettei mitään tutkintaa ole menossa. Kettuilin takas, että kysykää oikeelta henkilöltä. Annoin vielä nimenkin (Ranta-Aho). Sain sen nimen/viestin clusolta, joka oli vasikoinu clubin toiminnasta KRP:hen. Sitäkään clubilaiset ei uskonu, vaan mun sanomisiani pidettiin huu-haana. Samoin sanoin, että älkää kotiuttako MB:n kautta. Mitä mä sain; Paskaset naurut clubilaisilta.

Tätä mä en enää viitti sitten vihjailla (yritin tuolla aikaisemmin), vaan sanon suoraan.

Ne clubin jäsenet, jotka aikovat muuttaa omaisuuttaan rahaksi tekevät hyvin todennäköisesti tällä hetkellä näin: He myyvät omaisuuttaan autot talot, maat ja mannut. Kaikki rahaksi muutettava kelpaa.

Joku nyt sanoo, että ne kaupathan eivät ole sitovia, jos poliisi haluaa vakuustakavarikon tehdä. Nyt tullaankin asian ytimeen. Miettikääpä vaan, jotta kuka kärsii? Esim. joku ostaa clubilaiselta talon. Talo maksetaan heti (muutamassa päivässä) clubilaiselle ja konna siirtää rahat heti ulkomaille. Asunto saa uuden omistajan, koska poliisi ei ole hoitanu tehtäviään. Poliisi sitten vihdoin ja viimein herättyään hakee clubilaisen omaisuutta vakuustakavarikkoon. Se uusi omistaja on voimaton. Valtio ottaa sen talon ja sanoo, jotta "sinun on haettava sitä maksamaasi rahaa oikeusteitse takaisin". Arvatkaapa vaan, jotta saako tollasilta luusereilta enää mitään takasi?

Olisko Suomen poliisilla jo nyt aika toimia?

Ja mitaan ette voi...

16

4227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynnistellään

      ensi viikolla capitan sotkut on selvitetty ja sivut aukeavat! jo nyt voi rahoja siirrellä koska moneybookers on jo oman selvityksensä saanut valmiiksi ja se hyväksyy jo capitan,mitä se ei vielä tän viikon alussa tehnyt. kohteliaimmin ilmoitan että,jäsenistöä on informoitu ja kaippa sen tietää sallakin.

      • Velllihousu

        Miten ? Olen VIP jäsen, ainoa informaatio on vittuilu textarit kännykkään.

        Eikö polliisi voisi avata sitä listaa, voisihan sielät Akut karsia ?


    • todettiin

      lailliseksi.
      Miksi muuten WGI- ja MOVE-tapauksissa vain johto tuomittiin? Miksi nyt tuomittaisiin myös rivijäsenet?

      • AdaFlink

        ... jauhantaa. Olisit lukenu tuolta alempaa mun kommenttini, niin et joutuis tahkoomaan samaa aina uudelleen.

        WGI:n johtoa ei ole koskaan tuomittu Suomessa. Suomessa tuomittiin vaan suomalaisia WGI-jäseniä ja nekin oli pieniä sellasia. Jäsenet saivat tuomion rikollisen toiminnan edistämisestä.

        Ymmärrätkö nyt? Suomalaiset WGI-jäsenet eivät olleet johtajia/perustajia/toiminnan alullepanijoita. Ne olivat niitä pyramidin pohjalla olevia.

        Ja mitaan ette voi...


      • johtohenkilöistä
        AdaFlink kirjoitti:

        ... jauhantaa. Olisit lukenu tuolta alempaa mun kommenttini, niin et joutuis tahkoomaan samaa aina uudelleen.

        WGI:n johtoa ei ole koskaan tuomittu Suomessa. Suomessa tuomittiin vaan suomalaisia WGI-jäseniä ja nekin oli pieniä sellasia. Jäsenet saivat tuomion rikollisen toiminnan edistämisestä.

        Ymmärrätkö nyt? Suomalaiset WGI-jäsenet eivät olleet johtajia/perustajia/toiminnan alullepanijoita. Ne olivat niitä pyramidin pohjalla olevia.

        Ja mitaan ette voi...

        yhtä ei tuomittu maksamaan saamaansa hyötyä takaisin, pienet sakot tosin sai.
        Miksi kaikki rivijäsenet eivät joutuneet maksamaan saamaansa hyötyä takaisin? Miksi nyt joutuisi?


      • AdaFlink
        johtohenkilöistä kirjoitti:

        yhtä ei tuomittu maksamaan saamaansa hyötyä takaisin, pienet sakot tosin sai.
        Miksi kaikki rivijäsenet eivät joutuneet maksamaan saamaansa hyötyä takaisin? Miksi nyt joutuisi?

        ... WGI-haarasta/-teamista jäi kiinni, niin tuomittiin. Jokainen noista menetti rikollisella toiminnalla saadun hyödyn valtiolle (pienin 900 €uroa). Kukaan noista ei selvinny pelkillä sakoilla. Tiedän sen aivan varmasti, koska mulla on kaikki Lahden käräjien pöytäkirjat tosta jutusta. Jos Kouvolan hovi on jonkun vapauttanu, niin siitä mulla ei ole tietoa.

        Mä en kirjoita tästä asiasta siksi, että haluaisin joidenkin henkilöiden nimiä julkisuuteen, vaan siksi, että Suomessa on sellainen ennakkotapus, mikä laittaa värvärit (vaikka olis vaan vähän värvänny....) vastuuseen.

        Laitapa mulle nimikirjaimet, niin tiedän katsoa, jotta kuka mukamas ko. tapauksessa selvisi sakoilla. Jos et osaa niitä laittaa, niin oletan sun puhuvan paskaa.

        Ja mitaan ette voi...


      • Movesta
        AdaFlink kirjoitti:

        ... WGI-haarasta/-teamista jäi kiinni, niin tuomittiin. Jokainen noista menetti rikollisella toiminnalla saadun hyödyn valtiolle (pienin 900 €uroa). Kukaan noista ei selvinny pelkillä sakoilla. Tiedän sen aivan varmasti, koska mulla on kaikki Lahden käräjien pöytäkirjat tosta jutusta. Jos Kouvolan hovi on jonkun vapauttanu, niin siitä mulla ei ole tietoa.

        Mä en kirjoita tästä asiasta siksi, että haluaisin joidenkin henkilöiden nimiä julkisuuteen, vaan siksi, että Suomessa on sellainen ennakkotapus, mikä laittaa värvärit (vaikka olis vaan vähän värvänny....) vastuuseen.

        Laitapa mulle nimikirjaimet, niin tiedän katsoa, jotta kuka mukamas ko. tapauksessa selvisi sakoilla. Jos et osaa niitä laittaa, niin oletan sun puhuvan paskaa.

        Ja mitaan ette voi...

        "Move Networks Oy:n rikoksella saama hyöty oli paljon suurempi kuin menetetyksi tuomitut 30.000 euroa. Yksi Moven omistaja ei ole franchise edustaja, joten hän selvisi pelkillä sakoilla."

        http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/uutiset/move_tuomio.html


      • AdaFlink
        Movesta kirjoitti:

        "Move Networks Oy:n rikoksella saama hyöty oli paljon suurempi kuin menetetyksi tuomitut 30.000 euroa. Yksi Moven omistaja ei ole franchise edustaja, joten hän selvisi pelkillä sakoilla."

        http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/uutiset/move_tuomio.html

        ... asema firmassa. Värväsikö hän? Oliko hän ehkä työsuhteessa Moveen. Oliko hän perustaja, vai mikä hän oli..... yms. yms...

        Noi rahankeräysrikostuomiot, mitkä Movesta annettiin olivat aivan uskomattomat. Jätkät pisti rikollista rahaa firmaan ja se kaikki sai hyväksynnän Turun käräjjillä. Toivottavasti Hovin asiantuntijat (ei ole maallikkojäseniä) ymmärtää, jotta miten tossa vedätettiin.

        Mä sitä paitsi puhuin WGI:stä, koska se on niitä ainoita pyramidipelijuttuja, mistä on lainvoimainen päätös. Joten ottasitko siihen kantaa.

        Ja mitaan ette voi...


      • perusteella
        AdaFlink kirjoitti:

        ... asema firmassa. Värväsikö hän? Oliko hän ehkä työsuhteessa Moveen. Oliko hän perustaja, vai mikä hän oli..... yms. yms...

        Noi rahankeräysrikostuomiot, mitkä Movesta annettiin olivat aivan uskomattomat. Jätkät pisti rikollista rahaa firmaan ja se kaikki sai hyväksynnän Turun käräjjillä. Toivottavasti Hovin asiantuntijat (ei ole maallikkojäseniä) ymmärtää, jotta miten tossa vedätettiin.

        Mä sitä paitsi puhuin WGI:stä, koska se on niitä ainoita pyramidipelijuttuja, mistä on lainvoimainen päätös. Joten ottasitko siihen kantaa.

        Ja mitaan ette voi...

        WGI:stä haastettiin oikeuteen vain 19 tai 20 johtohenkilöön kuuluvaa. Muita ei edes haastettu. Syytetyt toki saivat tuomion.

        Kaikenkaikkiaan tuntuu, että vähällä ovat päässet ja jos noita tapauksia pidetään ennakkotapauksina ei taida Wincapitastakaan kovin moni rahaa tehnyt joutua syytettyjen penkille.

        Itse en ole ollut missään noissa (enkä muissakaan) mukana enkä ole vielä oikein muodostanut omaa kantaani, pitäisikö näitä rangaista jotka eivät ole tienneet touhun olevan laitonta.


      • AdaFlink
        perusteella kirjoitti:

        WGI:stä haastettiin oikeuteen vain 19 tai 20 johtohenkilöön kuuluvaa. Muita ei edes haastettu. Syytetyt toki saivat tuomion.

        Kaikenkaikkiaan tuntuu, että vähällä ovat päässet ja jos noita tapauksia pidetään ennakkotapauksina ei taida Wincapitastakaan kovin moni rahaa tehnyt joutua syytettyjen penkille.

        Itse en ole ollut missään noissa (enkä muissakaan) mukana enkä ole vielä oikein muodostanut omaa kantaani, pitäisikö näitä rangaista jotka eivät ole tienneet touhun olevan laitonta.

        ... uuden jutun, missä laitan ne kaikki WGI-tuomiot (nimet peitetty) tänne näkyviin. Jokainen voi arvioida sitten ite, jotta millaseen sotkuun on sotkeutunu.

        Ja mitaan ette voi...


    • virkarikosta

      poliisien toiminta. Tuota clubi paskaa on levitetty 4 vuotta,eikä ne ole siihen puuttunut.

      Ymmärrän ettei ilman todisteita pystytä asiaan kovin paljoa puuttumaan. Tuota voisi verrata esim. poliisiin joka näkee että joku ajaa ylinopeutta,mutta ei sitä ehdi tutkaamaan. Jos poliisi ei tuollaiseen puutu niin mielestäni poliisi toimii vääriin. Olisivat vaan voineet säästää tässä clubin tapauksessa satojen tai jopa tuhansien ihmisten kusetuksen.

      Tai onhan niillä tärkeämpiä juttuja tietenkin vireillä jotka vie heidän resurssinsa, eli tämän yhden poliisijohtajan virkaauton väärinkäyttöön.... Voi perkele että veronmaksajaa vituttaa. Valtion varoja tuhlattu useampi tonni... ja kansalaisia kusetetaan samaan aikaan useamman miljoonan edestä. PERKELE

      • AdaFlink

        ... mennä. Kyllä mua hiukka huvitti, että KRP omilla sivuillaan kertoo, että erään henkilön "tupeen" lentäminen kinokseen ei johda enenpiin toimenpiteisiin.

        Ja mitaan ette voi...


      • taitaa olla
        AdaFlink kirjoitti:

        ... mennä. Kyllä mua hiukka huvitti, että KRP omilla sivuillaan kertoo, että erään henkilön "tupeen" lentäminen kinokseen ei johda enenpiin toimenpiteisiin.

        Ja mitaan ette voi...

        lain yläpuolella. Ei kaikkien tavantallaajien ongelmat kiinnosta poliisia. Mut niin se vaan sitten taitaa olla että köyhiä saa kusettaa.

        Luulisi kumminkin että kunhan saavat tämän vyyhdin selvitettyä niin joku nostaa isomman metakan poliisia vastaan. Tai näin ainakin toivon että asia selvitetään. Kyseessä kumminkin taitaa olla suurin huijaus Suomessa kautta aikojen.


      • valtaoikeudet
        taitaa olla kirjoitti:

        lain yläpuolella. Ei kaikkien tavantallaajien ongelmat kiinnosta poliisia. Mut niin se vaan sitten taitaa olla että köyhiä saa kusettaa.

        Luulisi kumminkin että kunhan saavat tämän vyyhdin selvitettyä niin joku nostaa isomman metakan poliisia vastaan. Tai näin ainakin toivon että asia selvitetään. Kyseessä kumminkin taitaa olla suurin huijaus Suomessa kautta aikojen.

        Tarkkaan en tiedä, mutta veikkan että vaikea on Suoemn polisiin tutkia Panamalaisen yrityksen toimintaa, eli mitä se oikeasti tekee.

        Varsinkin kun toiminta haisee selkeästi kusetukselle ja ketään ei ole toimintaan pakotettu.

        tässä heijastuu nykyyhteiskunnan ongelmat muutenkin. vViranomaiset ei saisi tehdä mitään, mutta kaikki syyt ovat viranomaisissa.

        Turha poliisi syyttää ihmisten henkilökohtaisesta tyhmyydestä.
        enenmmän miettisin median roolia, ovat ottaneet kyllä aisan esille kerran sykysyllä.
        mutta jostain Iken tekstiviesteistä juteelaan kuukausi kun voisi keskuteklla jostain tärkeämmistä aisoista, ai niin toimittajat joutisivat tekemään töitä. sori liikaa vaadittu


    • oivalsit itse totuuden=)

      Kysymys:
      Olisko Suomen poliisilla jo nyt aika toimia?

      Vastaus:
      Ja mitaan ette voi...

    • wääääääääääää

      Me mennään kar ja kuun kur ja kaan thaimaaseen homo giggeli boigia naimaan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe