Apua!
Voisko joku tietäväinen auttaa. Sain jotenkin hukattua ystäväni kuvia koneeltani. Roskiskin on tyhjennetty eikä kamerassakaan niitä kuvia enää ole :/ Harmittaa todella paljon miten menin näin tunaroimaan.
Olen kokeillu järjsetelmän palauttamista pariin kertaan mutta ei se kuvia palauttanut. Kertokaas millä ne saa palautettua. Tuntuu että oon kuullu joskus jonkun ohjelman mikä ne palauttais mutta en ole aivan varma.
Kiitos kamalasti jos joku neuvois. Ne tarvittaisiin jo tänään.
Kiitos
Kuvien palauttaminen
8
1998
Vastaukset
- mikä mennyttä
Jos tarkoitat järjestelmän palauttamisella Windowsin uudelleen asentamista niin kuvat ovat lopullisesti mennyttä. On olemassa palautusohjelmia jotka pystyvät palauttamaan poistettuja tiedostoja. Onnistuminen on sitä parempaa mitä vähemmän tietokoneella on ehditty tehdä mitään muuta. Kaikkien poistettujen tiedostojen palauttamista ei silti voi taata. Näin siis kun puhutaan kohtuukustannuksista.
- kymmeniä kertoja palauttanut
Äläpäs tietämätön jaa väärää tietoa. Ohjelmia on useita, esim. undelete plus. Sillä saa palautettua kiintolevyltä kaikki poistetut tiedostot joiden päälle ei ole vielä kirjoitettu.
On olemassa myös ohjelmia jotka toimii muistikorttien kanssa.
Olen palauttanut useille kavereille poistettuja elokuvia,valokuvia,ohjelmia,sähköposteja ym...
Joskus ostanut käytetyn tietokoneen ja on löytynyt kiintolevyltä ihan mielenkiintoista katseltavaa ja luettavaa kun on vähän palautellut poistettuja tiedostoja.
Jos tiedosto on poistettu ihan perinteisellä tavalla, sen palauttaminen on lastenleikkiä. - Itse anna
kymmeniä kertoja palauttanut kirjoitti:
Äläpäs tietämätön jaa väärää tietoa. Ohjelmia on useita, esim. undelete plus. Sillä saa palautettua kiintolevyltä kaikki poistetut tiedostot joiden päälle ei ole vielä kirjoitettu.
On olemassa myös ohjelmia jotka toimii muistikorttien kanssa.
Olen palauttanut useille kavereille poistettuja elokuvia,valokuvia,ohjelmia,sähköposteja ym...
Joskus ostanut käytetyn tietokoneen ja on löytynyt kiintolevyltä ihan mielenkiintoista katseltavaa ja luettavaa kun on vähän palautellut poistettuja tiedostoja.
Jos tiedosto on poistettu ihan perinteisellä tavalla, sen palauttaminen on lastenleikkiä.Epärealistisia toiveita.
"saa palautettua kiintolevyltä kaikki poistetut tiedostot joiden päälle ei ole vielä kirjoitettu."
Kun koneen kanssa on tuhrattu jo noin paljon on aivan varmaa, että päälle on kirjoitettu useasti.
Jonkun yksittäisen voi vielä löytää.
Varmemmin jahelpommin kuvat löytyy muistikortilta, mutta vain, jos siihen ei ole otettu uusia kuvia.
Jos kortille on otettu yksikin kuva tyhjennyksen jälkeen on muutama kuva jo silppuna.
Kokeilla kannattaa kyllä, sillä voihan jonkin kuvan vielä löytääkin, mutta ei koskaan kaikkia. - itse Anna..
Itse anna kirjoitti:
Epärealistisia toiveita.
"saa palautettua kiintolevyltä kaikki poistetut tiedostot joiden päälle ei ole vielä kirjoitettu."
Kun koneen kanssa on tuhrattu jo noin paljon on aivan varmaa, että päälle on kirjoitettu useasti.
Jonkun yksittäisen voi vielä löytää.
Varmemmin jahelpommin kuvat löytyy muistikortilta, mutta vain, jos siihen ei ole otettu uusia kuvia.
Jos kortille on otettu yksikin kuva tyhjennyksen jälkeen on muutama kuva jo silppuna.
Kokeilla kannattaa kyllä, sillä voihan jonkin kuvan vielä löytääkin, mutta ei koskaan kaikkia.Mitähän väärää tuossa ohjeessa sinusta oli? Tiedostot ei katoa sieltä kiintolevyltä mihinkään ellei niiden päälle ole kirjoitettu. Hyvin yksinkertainen sääntö. Paskanjauhaminen ei faktaa muuksi muuta. Piste.
- jauha
itse Anna.. kirjoitti:
Mitähän väärää tuossa ohjeessa sinusta oli? Tiedostot ei katoa sieltä kiintolevyltä mihinkään ellei niiden päälle ole kirjoitettu. Hyvin yksinkertainen sääntö. Paskanjauhaminen ei faktaa muuksi muuta. Piste.
Jos Windows on palautettu nykytyyliin kaikki uusiksi palautuslevyltä silloin on aika toivotonta pelastaa mitään.
- kaveriltas
Kysy kaveriltasi, että onko hänellä niitä kuvia omalla koneellaan. Mä en ainakaan antaisi kuviani kenellekään, ilman että niitä olisi itselläni tallessa.
Miten olet onnistunut tyhjentämään roskakorinkin mukamas vahingossa? Etkö silloin huomannut, että ne kuvat on siellä? - Järkevä käyttäjä
Mikä ihme siinä on, ettette käyttäjät koskaan opi tekemään varmuuskopiota!!??
Isellä koneessa kaksi kiintolevyä sisällä ja kolmas on ulkopuolinen.
Kamera siirtää ne aina C asemalle, siitä kopioin ne toiseen sisäiseen ja ulkoiseen samaan aikaan.
Ulkoinen ei ole päälläkään mulloin kuin silloin kun siihen kirjoitetaan.
Sen jälkeen poltan esim. telkkarin kautta esitettävät, eli tärkeät kuvat cd:lle. Tuon jälkeen poistan vasta C asemalta ne. Silloin ne on aina vähintään kahdessa paikassa, yleensä kolmessa paikassa yhtä aikaa.
Mitä tulee ongelmaasi niin järjestelmän palauttaminen ei palauta mitään tiedostoja!!
Se korjaa Windowsin vikoja vaan.
Ennemmin sillä tempulla sotkee tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....778862Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3146698Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005940- 1523840
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303241Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.643154- 1632118
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171796- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191246