AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Pikavippiä luottohäiriöiselle?

Pikavippiä luottohäiriöiselle?

17 Vastausta 8 007 Lukukertaa
MIetimme tuossa yksi ilta ihan kaveriporukalla, saako mistään pikavippiä jos on luottohäiriömerkintä? Jos niin mistä ja vaikuttaako se pikavipin suuruuteen???

Asiallisena

Ei saa, eli ei kannata suoltaa tekstareita turhaan. Maksele velat pois ja odota puhtaita luottotietoja.

näin ajateltiinkin

Ja ei tarvetta sille ole, tuli vaan mieleen.

juu

Hetiluotto/Suoravippi, mutta en todellakaan suosittele. Kuhan testailin eri paikkoja ja noista sain molemmista.

saahan

mä sain hetiluotosta,suoravipista sekä rahax...mutta 80e enempää niiltä ei tipu,mut kuitenkin

Tietääkö kukaan?

mitenhän saa ihminen luottoa jolla on luottohäiriöitä ja prepaid liittymä. Onkohan niin mahdollista saada.. Tietääkö kukaan....?

samaa kyselen

samaa tässä pähkäilen itsekkin eli mullakin prepaid ja luottotiedoissa merkintöjä.joten jos joku tietää onko lainaa mahollista saada jostan niin kertokaa ihmeessä

Itsekkin

Enkä mistään ole saanut vippii. kokeiltu on monestakin paikasta eli ei kannata yrittää. Tulee vaan kalliiksi.

saa saa saa

hetiluotto,rahax,europankki,euroraha noista saa vaikka ois merkintä. :)

Mä en

noista saanut. Mulla onkin pitkä lista luottarihäiriöitä, ja varmaan siinä syy. Jos on yksi pikku merkintä koskien aika pientä summaa, niin silloin varmaan saa.
eikä noista hetiluotoista ym. mitään saa, vastaukset on luultavasti omistajan kirjoittamia jotta saa tyhmiltä hakijoilta tekstarirahat pois...
kyllä niistä saa, mutta riippuu paljolti siitä kuinka pahasti sulla on luottotiedot mennyt.
esim. jos vaan yks merkintä niin saat, mutta jos monta niinkuin mulla niin et saa mitään.
Laatuvipistä minä sain

heh

Kokeilkaa Korpelaa www.korpelapaper.fi -ei tarvi maksaa kuluja, eikä lainaa pysty eräännyttämään, joten pääoman saa maksaa takaisin äärettömänä aikana. Hauska setä, setä Korpela... kun setä menee pankkiin, on näky komea.
mä sain laatuvipistä 80 euroa. Hetiluotosta 20 euroa.

no niin

paljon on ollut täällä puhetta saako vai ei jos menny luottotiedot nyt tulee totuus tai ainakin ite oon näistä saanu vaikka merkintä luottotiedoissa.
FERRATUM
ECREDIT
SUORAVIPPI/HETILUOTTO
HELPPOLAINA
EASYLAINA
EVERYDAY
SEKÄ VIPPI24.
TURHA TULLA VÄITTÄÄ ETTÄ EI SAA KOSKA ITTE OON NÄISTÄ KAIKISTA EDELLÄMAINITUISTA SAANU
EIKÄ TARVII MYÖSKÄÄN VASTATA ETTÄ ***** IDIOOTTI KU OTAT VIPPIÄ KOSKA TIEDÄN SEN KYLLÄ JA KERRON VAIN SIKSI ETTÄ KAIKILLE TOIVON YHTÄ SURKEETA ELÄMÄÄ KU ITELLÄNI
NYT KAIKKI OTTAMAAN VIPPIÄ VIPPIÄ VIPPIÄ VIPPIÄ VIPPIÄ

JOO

JA KAIKKI PELAAMAAN PAFILLE..KYLLÄ VOITTOJA SATAA KUIN TAIVAALTA HAHAHAHA

Elikkäs siis

Mitä ny tähän väliin muistan, nii ainaki laatuvipist ittel nappasin lainan vaik oliki 1-2 merkintää ehtiny jo tulee... en kyl saanu sielt ku sen alle satasen mut iha sama...
 /   /  / Pikavippiä luottohäiriöiselle?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lähitapiola

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta