Parasta/huonointa palvelua Ylivieskassa?

kalluppi

Missäs Ykassa saa hyvää asiakaspalvelua?
Entäs sitä kaikista huonointa?

327

30470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurppiiiiiii

      automaalaamo pettynyt!!

      • kööri

        Kärkkäisella on niin huonoa palvelua kuin olla ja voi. Yks kassa käytössä ja jos erehtyy myyjältä kysymään jotain, vastaus on :EN OSAA SANOA.....

        Lisäksi kassalla aina kysytät , että saako olla muuta!!! Mitä helvetin muuta???? Joo: otan yhdet pikkarit vielä...ei haloo. Yks poikamyyjä sano, että ota vaikka RÖÖÖÖKIIIIII, kun kysyin, että mitä muuta sä voisit myydä???? EN POLTA!!! Oulaisten Ojalla vaatteita paljon enemmän


    • vieras......

      Kärkkäisellä saa kyllä tosi huonoo palvelua... ja kärkkäisen varikolla kans....
      ehkä parhaiten palvelua saa iha Alkosta!

      • asiakaskaskas

        Olen saanut hyvää palvelua Ylivieskan kärkkäisen tietotekniikkaosastolla. Ainut vain, että sikapäivien aikaan myyjiä ei ole tarpeeksi, joten itse paikkakuntalaisena asioin mieluummin kärkkäisellä muulloin, kuin sikapäivillä, jolloin myös tulee käytyä lähinnä ostamassa jotain pienempää.

        Alkosta taas olen saanut sen verran asiakaspalvelua, että olen hakenut pullot hyllystä ja maksanut ne. Palvelu on niin hyvää, ku osaa palvella itseä. Ja toisekseen en vielä ole tarvinut apua, koska olen tehnyt valinnat alkossa itse.

        Kärkkäisen varikolla oon saanut sekä hyvää, että vähän huonompaa palvelua, riippuen, kuka siel ollu palvelemassa.


      • tiän sen

        alko on turhin liike maan päällä. ihmiselle turhaa tulilientä.


      • Aina asikkaana.
        asiakaskaskas kirjoitti:

        Olen saanut hyvää palvelua Ylivieskan kärkkäisen tietotekniikkaosastolla. Ainut vain, että sikapäivien aikaan myyjiä ei ole tarpeeksi, joten itse paikkakuntalaisena asioin mieluummin kärkkäisellä muulloin, kuin sikapäivillä, jolloin myös tulee käytyä lähinnä ostamassa jotain pienempää.

        Alkosta taas olen saanut sen verran asiakaspalvelua, että olen hakenut pullot hyllystä ja maksanut ne. Palvelu on niin hyvää, ku osaa palvella itseä. Ja toisekseen en vielä ole tarvinut apua, koska olen tehnyt valinnat alkossa itse.

        Kärkkäisen varikolla oon saanut sekä hyvää, että vähän huonompaa palvelua, riippuen, kuka siel ollu palvelemassa.

        Tommi tietää ja neuvoo,sekä palvelee odotusten mukaisesti. Muut jahkaa ja unelmoi itsekseen,eikä löydä aina edes tuotteita,eikä palvelua asiakkaan tarpeisiin.


      • entinen asiakas
        Aina asikkaana. kirjoitti:

        Tommi tietää ja neuvoo,sekä palvelee odotusten mukaisesti. Muut jahkaa ja unelmoi itsekseen,eikä löydä aina edes tuotteita,eikä palvelua asiakkaan tarpeisiin.

        Huonon palvelun ansiosta ostin taulutelevision Gigantista, kierrän Kärkkäisen viihde/atk-osaston kaukaa ja autotkin tankataan Shellillä.


      • erimieltä
        Aina asikkaana. kirjoitti:

        Tommi tietää ja neuvoo,sekä palvelee odotusten mukaisesti. Muut jahkaa ja unelmoi itsekseen,eikä löydä aina edes tuotteita,eikä palvelua asiakkaan tarpeisiin.

        Olen täysin eri mieltä.


      • mielipiteeni on
        Aina asikkaana. kirjoitti:

        Tommi tietää ja neuvoo,sekä palvelee odotusten mukaisesti. Muut jahkaa ja unelmoi itsekseen,eikä löydä aina edes tuotteita,eikä palvelua asiakkaan tarpeisiin.

        Ei ole.


      • 1.8+ 8 =?
        tiän sen kirjoitti:

        alko on turhin liike maan päällä. ihmiselle turhaa tulilientä.

        Vaimoni siellä palveli

        27 vuotta ja nyt Nauttii VALTION ELÄKKEESTÄ


    • ehottomasti

      Työvoimatoimisto.

      • mieltä:(

        ylivoimaisesti huonointa palvelua jo vuosia... Eivät enää muista, että ovat siellä asiakkaita varten, eikä toisinpäin..


      • PH

        Minä ainakin olen saanut aina työvoimatoimistosaa tosi HYVÄÄ palvelua!


      • 166666666

        yhdyn mielipitteeseesi!!!


    • eräässä autohuollossa.

      (Merkkihuolto). Kävin siellä saman vian takia useita, ettei olisi toistakymmentä kertaa. Tyhjäkäyntiongelmaa ei kuriin, vaikka mitä tekivät. Laskutus kyllä toimi!

      • pitää tänne laitella?????

        Joka ikisessä paikassa on jotain hyvää ja huonoa...pitääkö niitä tänne alkaa keräileen?? Jokainen joka on töissä asiakaspalvelu alalla tietää kyllä nämä faktat että aina ei voi miellyttää toisia!!! Ja oletteko tulleet ajatelleeksi että meillä toimiston täteilläkin on niitä huonoja päiviä ja murheita ja semmoisina hetkinä ei hirveästi tee mieli teeskennellä. Helppohan se on siellä tehtaalla neljän seinän sisällä kirota kun kukaan ei ole näkemässä!

        Mitäs jos jätetään tämmöset keskustelut sikseen ja annetaan arvostus niille jotka kuitenkin JAKSAVAT TEITÄ PALVELLA!!!!!

        Aikuset ihmiset vois välillä vähän miettiä kun arvostelevat toisten työtä...sama juttu pätee Vieskalaisen tekstaripalstaan...


      • Palvelua
        pitää tänne laitella????? kirjoitti:

        Joka ikisessä paikassa on jotain hyvää ja huonoa...pitääkö niitä tänne alkaa keräileen?? Jokainen joka on töissä asiakaspalvelu alalla tietää kyllä nämä faktat että aina ei voi miellyttää toisia!!! Ja oletteko tulleet ajatelleeksi että meillä toimiston täteilläkin on niitä huonoja päiviä ja murheita ja semmoisina hetkinä ei hirveästi tee mieli teeskennellä. Helppohan se on siellä tehtaalla neljän seinän sisällä kirota kun kukaan ei ole näkemässä!

        Mitäs jos jätetään tämmöset keskustelut sikseen ja annetaan arvostus niille jotka kuitenkin JAKSAVAT TEITÄ PALVELLA!!!!!

        Aikuset ihmiset vois välillä vähän miettiä kun arvostelevat toisten työtä...sama juttu pätee Vieskalaisen tekstaripalstaan...

        saa maksava asiakas vaatia. Jos ei muuta niin äänestää jaloillaan. Työkkärin kävijöille vois suosittaa muuttoa sinne missä töitä on.


      • julkisille aloille..asiakas...
        Palvelua kirjoitti:

        saa maksava asiakas vaatia. Jos ei muuta niin äänestää jaloillaan. Työkkärin kävijöille vois suosittaa muuttoa sinne missä töitä on.

        niin tiedät mitä se on..
        Kuunnella asiakkaiden valituksia päivästä toiseen...saada paskaa kohtelua vaikka kuin yrittää oll mukava..jotkut vaan tulevat tietyllä asenteella toimistoon, kauppaan, tiskille, luukulle ihan mihin vaan missä palvelua saa.
        Tulkaa itse kokeileen kuinka se hymy irtoaa ja palvelu pelaa 10 tunnin työpäivän jälkeen!!! Tulkaa ihmeessä kun jaksatte noin arvostella toisten töitä"". Ja työkkäriä on ihan turha mollata..siellä on osaavaa henkilökuntaa!
        Jos tiedät että muualla on töitä niin osaat varmaan itsekkin sinne muuttaa ettei toisen tarvitse neuvoa tollaisessa asiassa...huh huh että ihmiset jaksaa...huh huh


      • huhuu..
        julkisille aloille..asiakas... kirjoitti:

        niin tiedät mitä se on..
        Kuunnella asiakkaiden valituksia päivästä toiseen...saada paskaa kohtelua vaikka kuin yrittää oll mukava..jotkut vaan tulevat tietyllä asenteella toimistoon, kauppaan, tiskille, luukulle ihan mihin vaan missä palvelua saa.
        Tulkaa itse kokeileen kuinka se hymy irtoaa ja palvelu pelaa 10 tunnin työpäivän jälkeen!!! Tulkaa ihmeessä kun jaksatte noin arvostella toisten töitä"". Ja työkkäriä on ihan turha mollata..siellä on osaavaa henkilökuntaa!
        Jos tiedät että muualla on töitä niin osaat varmaan itsekkin sinne muuttaa ettei toisen tarvitse neuvoa tollaisessa asiassa...huh huh että ihmiset jaksaa...huh huh

        Vaikuttais että olet loman tarpeessa. Olen ollut töissä julkisella ja yksityisellä puolella. Etelään lähdin jo 80-luvulla töiden perään. Asenne ratkaisee. Ja ehkä vähän ammattitaitokin. Koitahan jaksella ja pidä itsestäs huolta niin jaksat paremmin työelämän haasteet.


      • kysynyt

        palstalta,siinähän on ilmiselvästi rikastimen alipaineletkussa hiushalkein


      • turajat heepå
        kysynyt kirjoitti:

        palstalta,siinähän on ilmiselvästi rikastimen alipaineletkussa hiushalkein

        Ainakin mondeossa ihan tyyppivika, zetecin koneissa.


      • Umpimielinen olla
        pitää tänne laitella????? kirjoitti:

        Joka ikisessä paikassa on jotain hyvää ja huonoa...pitääkö niitä tänne alkaa keräileen?? Jokainen joka on töissä asiakaspalvelu alalla tietää kyllä nämä faktat että aina ei voi miellyttää toisia!!! Ja oletteko tulleet ajatelleeksi että meillä toimiston täteilläkin on niitä huonoja päiviä ja murheita ja semmoisina hetkinä ei hirveästi tee mieli teeskennellä. Helppohan se on siellä tehtaalla neljän seinän sisällä kirota kun kukaan ei ole näkemässä!

        Mitäs jos jätetään tämmöset keskustelut sikseen ja annetaan arvostus niille jotka kuitenkin JAKSAVAT TEITÄ PALVELLA!!!!!

        Aikuset ihmiset vois välillä vähän miettiä kun arvostelevat toisten työtä...sama juttu pätee Vieskalaisen tekstaripalstaan...

        voiko ihminen?


      • Entinen vieskalainen
        julkisille aloille..asiakas... kirjoitti:

        niin tiedät mitä se on..
        Kuunnella asiakkaiden valituksia päivästä toiseen...saada paskaa kohtelua vaikka kuin yrittää oll mukava..jotkut vaan tulevat tietyllä asenteella toimistoon, kauppaan, tiskille, luukulle ihan mihin vaan missä palvelua saa.
        Tulkaa itse kokeileen kuinka se hymy irtoaa ja palvelu pelaa 10 tunnin työpäivän jälkeen!!! Tulkaa ihmeessä kun jaksatte noin arvostella toisten töitä"". Ja työkkäriä on ihan turha mollata..siellä on osaavaa henkilökuntaa!
        Jos tiedät että muualla on töitä niin osaat varmaan itsekkin sinne muuttaa ettei toisen tarvitse neuvoa tollaisessa asiassa...huh huh että ihmiset jaksaa...huh huh

        Siitähän julkisen alan työntekijöille maksetaan.
        Palvelut ovat useimmiten lakisääteisiä asioita, joita alan duunarit setvivät.
        Kaupan alan hommat on eri asia.

        Jos ei homma maistu, niin työkkärin palvelut on aina käytettävissä.
        Asiakas ei vit****, jos homma pelaa oikein.
        Se on asennekysymys, miten hommansa hoitaa.
        Asiakas on aina oikeassa, kaikkialla muualla kun Poliisilaitoksella, siinä vaiheessa kun vyötä housuista viedään laatikkoon.

        Ei ole asiakkaan vika, jos henkilökunta on liikaa työllä rasitettuja.

        Ainakaan, nykypäivänä, ei yksityisellä palvelualan työnanatajalla ei luulisi olevan varaa teettää sellaisia työpäiviä työntekijöillään, että asiakaspalvelu siitä kärsii.


      • Turhaa juoksua.
        pitää tänne laitella????? kirjoitti:

        Joka ikisessä paikassa on jotain hyvää ja huonoa...pitääkö niitä tänne alkaa keräileen?? Jokainen joka on töissä asiakaspalvelu alalla tietää kyllä nämä faktat että aina ei voi miellyttää toisia!!! Ja oletteko tulleet ajatelleeksi että meillä toimiston täteilläkin on niitä huonoja päiviä ja murheita ja semmoisina hetkinä ei hirveästi tee mieli teeskennellä. Helppohan se on siellä tehtaalla neljän seinän sisällä kirota kun kukaan ei ole näkemässä!

        Mitäs jos jätetään tämmöset keskustelut sikseen ja annetaan arvostus niille jotka kuitenkin JAKSAVAT TEITÄ PALVELLA!!!!!

        Aikuset ihmiset vois välillä vähän miettiä kun arvostelevat toisten työtä...sama juttu pätee Vieskalaisen tekstaripalstaan...

        Autovara-osaliikkeet ovat surkeita.Ja mikään sopimus ei toimi.
        Eiköhän omistajan leipä ole kiinni siitä miten asiakkaita palvellaan
        ja tavara toimitetaan.Näin hälläväliä palvelua ei saa kuin Ylivieskassa
        ja naapurikunnissa.


    • Huono maku jäi

      Kävin autorastissa koeajamassa autoa ja se olikin seuraavana päivänä minun nimissäni.

      Eli menin pyytää autoa koeajolle. Palautettuani sen myyjä sanoi, että katotaampa, oisko mahdollisuutta saada rahoitusta. Ja kun hän sitten rupesi "katsoo", hän todellisuudessa laittoikin rahotushakemuksen menemään. Seuraavana päivänä pyysin autoa taas koeajolle, ku hänen oli tarkoitus korjata muutamia pikkuvikoja autosta. No hän jyrähti, että sinähän olet ostanut jo sen auton.

      kuukauden kuluttua mulle tuli postissa 1000 euron lasku kaupan purusta ja vaadin saada "kauppakirjat"... ja kauppakirjassa näkyi, että olisin mukamas näyttänyt ajokorttia, jota en ollut näyttänyt. Allekirjoituskin puuttui. Pitkän taistelun ja lukuisien oikeusaputoimistossa ramppaamisten jälkeen sain sitten kuukausien kuluttua selvitettyä asian.
      Oikeuden mukaan kauppias toimi laittomasti, mutta minä jouduin maksamaan kuitenkin oikeusapumaksua sadan euron verran.

      Enkä ole ainut, jolle on näin käynyt kyseisessä liikkeessä, sillä olen kuullut huhuja, että useat muutkin ovat saaneet vastaavanlaiseta palvelua kyseisessä liikkeessä

      • tympääntynyt

        Kyllä autorastissa on huonoa palvelua ja ootakkos kun ostat auton ja siihen tulee vika vk:n sisällä ostosta, e-hei liike sitä korjaa.. se on mennyt omassa käytössä rikki, vaikka todellisuudessa.. se on ollut ostohetkellä vain jo rikki ja sitä ei olla "tajuttu"!! Autorastin kierämme kaukaa, siis tarkennus tooosiii kaukaa!!


    • siellä sain huonoa palvelua

      Tulin käymään Ylivieskassa ostoksilla, koska tiedän siellä olevan paljon autoliikkeitä.
      Kävin useammissa autokaupoissa, mutta sieltä volkkarin liikkeen luona oli jokin pienempi autokauppa ja siellä yritettiin väkisin myydä autoa. En muista nyt sen lafkan nimee, mut joka tapauksessa siinä lähellä oli ainakin vianorin liike, Volkkarin liike ja Ramirent.. Tietääkseen vain käytettyjä autoja myyvä liike, mut kuitenki.
      Ukko oli melko liero ja yritti väkiste myydä pikkuvikaista autoa ja väitti, että ne viat ovat sen mallin perusvika, ettei sitä kannata edes korjata. Niimpä justiin. Itse kyseisellä automerkillä pitkään ajaneena tiedän, että se kyseinen vika on korjattavissa.

      • ykan paikoista

        HUONOIN kokemani palvelu on ylivieskan TYÖVOIMATOIMISTOSSA, erittäin töykeää ja ala-arvoista, sisäänpäin kääntynyt laitos.

        Huonoa myös yhdeltä tarjoilijalta Pedrinassa, kärkkäisellä.

        Hyvää palvelua r-kioskilla vanhemmalta rouvalta.


      • hyvää palvelua.....
        ykan paikoista kirjoitti:

        HUONOIN kokemani palvelu on ylivieskan TYÖVOIMATOIMISTOSSA, erittäin töykeää ja ala-arvoista, sisäänpäin kääntynyt laitos.

        Huonoa myös yhdeltä tarjoilijalta Pedrinassa, kärkkäisellä.

        Hyvää palvelua r-kioskilla vanhemmalta rouvalta.

        Sillon, ku olin työtön, sain hyvää palvelua työkkäristä. Virkailijat olivat iloisia ja oikein kivoja. Sain hyvin ohjeistusta työnhaussa ja samoin koulutuspaikoista. Yleensäkin olen ollut tyytyväinen ylivieskan työkkärin palveluun. Sitä vastoin verotoimiston palvelu on syvältä ahterista.


      • NimimerkkiErkki_
        ykan paikoista kirjoitti:

        HUONOIN kokemani palvelu on ylivieskan TYÖVOIMATOIMISTOSSA, erittäin töykeää ja ala-arvoista, sisäänpäin kääntynyt laitos.

        Huonoa myös yhdeltä tarjoilijalta Pedrinassa, kärkkäisellä.

        Hyvää palvelua r-kioskilla vanhemmalta rouvalta.

        Samaa mieltä siitä yhdestä Pedrinaksen tätistä. En tiedä onko siellä enään töissä - ei ole tullut käytyä enää aikoihin kun jäi se akka niin tympimään.

        Harmi, sillä ruoka oli hyvää.
        Mutta saapa sitä onneksi muualtakin ja vieläpä ystävällisen palvelun kera!


      • ksldgjskgjsdg
        NimimerkkiErkki_ kirjoitti:

        Samaa mieltä siitä yhdestä Pedrinaksen tätistä. En tiedä onko siellä enään töissä - ei ole tullut käytyä enää aikoihin kun jäi se akka niin tympimään.

        Harmi, sillä ruoka oli hyvää.
        Mutta saapa sitä onneksi muualtakin ja vieläpä ystävällisen palvelun kera!

        oliko isotissinen blondi :D


      • 1111122
        NimimerkkiErkki_ kirjoitti:

        Samaa mieltä siitä yhdestä Pedrinaksen tätistä. En tiedä onko siellä enään töissä - ei ole tullut käytyä enää aikoihin kun jäi se akka niin tympimään.

        Harmi, sillä ruoka oli hyvää.
        Mutta saapa sitä onneksi muualtakin ja vieläpä ystävällisen palvelun kera!

        Höpöhöpö! Siellä on hyvä palvelu ja huippu ruoka! Ykkös ruokapaikka ykassa!


    • Ehkä paras pizzeria

      Ylivieskan Kalimera on kyl huippu paikka ja palvelu oikein ystävällistä.

      • kokemuksiani

        PARAS PALVELU on ehdottomasti pizzakeitaassa, pizzat nopeasti valmiita ja mukava paikka! Pizzat hyviä ja palvelu joustavaa, plussaa!

        HUONOIN PALVELU on ehdottomasti työvoimatoimistossa, virkailijat tylyjä ja ehdottivat kurssia alalle jota olin opiskellut jo monta vuotta ja taatusti osaan sen. Toiseksi vaihtoehdoksi mainittiin työn teko ilman palkkaa työssä johon olin koulutukseni hankkinut. Aika huono mieli jäi käynnistä.


      • palvelua
        kokemuksiani kirjoitti:

        PARAS PALVELU on ehdottomasti pizzakeitaassa, pizzat nopeasti valmiita ja mukava paikka! Pizzat hyviä ja palvelu joustavaa, plussaa!

        HUONOIN PALVELU on ehdottomasti työvoimatoimistossa, virkailijat tylyjä ja ehdottivat kurssia alalle jota olin opiskellut jo monta vuotta ja taatusti osaan sen. Toiseksi vaihtoehdoksi mainittiin työn teko ilman palkkaa työssä johon olin koulutukseni hankkinut. Aika huono mieli jäi käynnistä.

        Tosi ystävällistä ja hyvää palvelua saa Ylivieskan rautatieaseman lippuluukulla!
        Kärkkäisellä olen useamman kerran saanut oikein hyvää ja ystävällistä palvelua, esimerkiksi itse hankaliksi kokemissani vaihto- tai reklamaatioasioissa. Hyvillä mielin on saanut lähteä kotiin kun asiani on hoidettu.


      • Sissi

        Kalimerassa on aivan sairaan hyvää ruokaa ja todella hyvä palvelu ! Todella miellyttävä syödä vaikka joka päivä !


    • ykalainen

      Huonoa palvelua saa Kauppakadun Ärrällä. Tai no ihan hyvää se palvelu kai on mutta myyjät ovat oikeita hapannaamoja. Asioinkin yleensä Asemakadun Ärrällä kun tuolla toisessa myyjät ovat niin töykeitä.

      Muualla olen saanut ihan hyvää palvelua.

      • varikko

        Huolto on hanurista. Töitä otetaan enempi ku keretään tekeen, puhelimeen ei vastata, varaosien tilaus tosi tosi hidasta.


      • sdsdd

        palvelu kohdillaan asunmaalla, kaikilla myyjillä löytyy huumoria varsinkin jormalla


      • ärrimurrikas

        Sitruunoita taitavat välipalaksi imeskellä Kauppakadulla, itsekin käyn mieluummin Asemakadun ärrällä, josta irtoaa hymy ja muutama ystävällinen sanakin


      • kysymys...

        Minkä ihmeen takia näin pienessä kylässä on kaksi R-kioskia muutaman sadan metrin päässä toisistaan?


      • asioin muualla
        sdsdd kirjoitti:

        palvelu kohdillaan asunmaalla, kaikilla myyjillä löytyy huumoria varsinkin jormalla

        Joo justiin.
        Minä ostin asunmaanmaalta sellaisen tuotteen joka oli täysin viallinen. Sain sellaista palvelua että siellä ei ole tarvinut tämän episodin jälkeen käydä. Maahantuoja otti koko tuote-erän pois markkinoilta ja minä sain hyvityksenä kaksi erilaista tuotetta. Ja haukut naamalle asunmaalta että en osaa tuotetta käyttää. Olen kyllä muistanut kertoa aina tämän jutun kaikille tuttavilleni jotka ovat aikoneet mennä sinne asioimaan. Haukkuivat väärää puuta ja eivät aikoneet palauttaa rahojani. Lopen oli pakko.
        Toivottavasti ovat jo oppineet jotain enemmän asiakaspalvelusta.


    • palvelua

      Tässä suuressa kauppakeskuksessa tosi surkea palvelu, takuuasiat ei toiminut edes huonosti vaan suorastaan ala-arvoisesti, töykeää porukkaa. T.Tupe

      • oo mittään

        suurta kauppakeskusta....


      • muualla asuneena
        oo mittään kirjoitti:

        suurta kauppakeskusta....

        ..en kykene ymmärtämään tuota ylivieskalaisten huonoa itsetuntoa. Olkaa nyt ylpeitä siitä että teillä on eteläisen läänin kovin kauppakeskittymä määrällä ja rahalla mitattuna. Kärkkäinen on kunnon kauppakeskus perkele vaikka millä mittarilla.

        -Vittu-


      • tai sitte ei.
        muualla asuneena kirjoitti:

        ..en kykene ymmärtämään tuota ylivieskalaisten huonoa itsetuntoa. Olkaa nyt ylpeitä siitä että teillä on eteläisen läänin kovin kauppakeskittymä määrällä ja rahalla mitattuna. Kärkkäinen on kunnon kauppakeskus perkele vaikka millä mittarilla.

        -Vittu-

        Taas ne yritti periä väärää hintaa kassalla. Kannatta tosiaan tarkistaa se kassakuitti.


      • jk..entinen myyjä
        tai sitte ei. kirjoitti:

        Taas ne yritti periä väärää hintaa kassalla. Kannatta tosiaan tarkistaa se kassakuitti.

        se on ihan tahallista, koneelle jätetään vanha hinta- ei sitä monikaan huomaa oikaista. Jollainhan se on jk:kin elettävä ja uusia halleja rakentaa teidän tyhmien asiakkaiden rahoilla, ostakaa mieluummin hellu hallista on paljon halvempaa!


    • ovat seuraavat

      Iso PLUSSA - K Kauppa, koivunlehti ja posti

      Miinusta - Vianor, audi-huolto ja Pohjola

      Tää oli siis asikaspalvelusta, erkikoisliikkeistä olisi kans lista sit erikseen.

    • tuote esittely

      päivät on aivan perseestä.

      • ...

        Ylivieskan Kärkkäisen VARIKKO

        Menin varaamaan ajan nelipyöräsuuntaukseen maanantaina. Sain Ajan torstaille klo 14:00. Tulin tiskille ja ilmoitin että oli aika varattuna.
        Ok, tuumas myyjä ja pyysi autoni avaimia ja käski odotella. Lähdin kiertelemään kauppaa aikani kuluksi, noin 15:OO kävin parkkipaikalla ja katsoin että autoni on vielä samalla paikalla
        Käväisin korjaamaon puolella ja mekaanikko tuli selittämään että oli pojat olivat ottaneet vahingossa työvarauksia päällekäin ja ennen minua olisi vielä kaksi autoa. Mekaanikko kysyi että haluatko jäädä odottelemaan vai
        otatko uuden ajan. vastasin että en ota, vaan jään odottelemaan. noin kello 16:00 mekaanikko tuli sanomaan että voit ajaa nyt autosi sisään (odottelin ulkopuolella, koska kaupan puolella ei ollut enää nähtävää...)
        Sanoin että minulla ei ole avaimia, vaan ne ovat tiskillä, Lähdin hakemaan avaimia. Tiskiltä niitä ei löytynytkään, joten kävelin varikon puolelle sanomaan että avaimia ei löydy. Mekaanikko lähti mukaan ja menimme takaisin tiskille etsimään niitä.
        löytyivät viimein paperipinon alta. Viimeinkin päästiin asiaan. Auto nosturille ja aurauksia tarkastamaan!
        parin minuutin päästä mekaanikko vinkkasi luokseen ja sanoi että ei kannata alkaa säätämään koska taka-akselin helat ovat niin kuluneet. totesin että voi vittu, eihän tälle sitten mitään voi. Eikun tiskille takaisin ja 35e pyöränkulmien tarkistuksesta.
        Varikon hyllystä löytyi ylläriylläri sopivat puslat. -Haluatko varata ajan näiden vaihtamiseen? -no empä taida, kiitos ja näkemiin.

        Seuraavaksi varasin merkkiliikkeestä ajan puslien vaihtoon ja nelipyöräsuuntaukseen.

        Auto vietiin sovittiin aikaa. hetken päästä soi puhelin: "niin että näissä puslissa ei ole mitään vikaa, ei näitä kannata vaihtaa"
        Huokasin ja sanoin että tarkastakaa sitten ne pyöränsuuntaukset.


    • Jake sipe

      Ehdottomasti huonointa palvelua saa Varaosakeskukselta Kauppakadulla. Pienessä liikkeessä parhaimmillaan neljä äijää jauhaa paskaa ja kun saavut sisälle niin ketään ei kiinnostaisi palvella.

      No sitten yksi kuitenkiin raahautuu tiskille huokaillen että "mitäs nyt sais olla" siihen malliin kuin olisin hänen päivänsä pilannut. Sitten nakataan se varaosakoodi-kirja pöytään niin että paukahtaa ja laitetaan ne silmälasit naamalle. No osa löytyy ja veloitetaan ja kuittiakaan ei anneta.

      Vika voi olla kyllä omassa naamassani, mutta puolestaan Ykan parasta palvelua olen saanut Kalimera pizzeriasta ja samalla naamalla sielläkin on tullut asioitua.

      • lähellä..

        Asiakas on kuitenkin kunkku, sehän sen myyjän palkan maksaa...


    • poli

      ylivieskan kalimera pizzeria on para

    • poli

      ihanku paska pizza

    • autoilija..

      Eikö tähän voi kukaan puuttua

      On kyllä tavoitettavuus P**stä

      • totta tuo

        kukaan ei vastaa koskaan puhelimeen kun soittää yrität


    • ainaki on ollu

      Alasta itsekin kiinnostuneita myyjiä..
      Vähän vain meinaa olla alimiehitystä kun yhtä käträssiaskia saa jonottaa pian vartinkin..

    • Huonoin A katsastus

      Savarikatsastus on ylivieskalaisten suomen kansalaisten omistama ja saa parasta autokatsastus palvelua, 100% kotimaisena laatuna ja palveluna Ylivieskassa.Vieläpä edullisempi muita ja kohtelias henkilökunta käytössä. Yhtään nokkavaa autokatsastajaa ei löydy hakemallakaan.

      Huonoin autokatsastus löytyy A katsastus asemien nimien takaa piilotettuna= Brittiläiset sijoittajat omistaa ja rahastaa suomalaisilta=. Siihen ketjuun kuuluu ylivieskassa seuraavilla nimillä olevat autokatsastus asemat: Vieskan katsastus oy - Autokatsastus Centteri ja tulossa oleva Kärkikatsastus.
      Näissä asemissa ei saa suomalaisten omistajien palveluita ja katsastus rahat häipyy ulkolaisille sijoittajille. PS. lisäksi viimemainitut autokatsastus asemien henkilöt ilmoittaa ja kyttää yksityuisten suomalaisten omistajien toimintaa,sekä ilmoittaa ARK,lle muilla katastusta tekevien katsastuksista.(Entisen neuvostoliiton malliin) nim, kokemusta omaava.

      • asialla?

        Kemuminen meni vähän överiksi - "erkkikin" tajuaa, että yllä oleva kehuminen on omistajatahon kirjoittamaa. Aika näyttää, onko tämä asema edullinen ja laadukas??


      • vai miten se oli
        asialla? kirjoitti:

        Kemuminen meni vähän överiksi - "erkkikin" tajuaa, että yllä oleva kehuminen on omistajatahon kirjoittamaa. Aika näyttää, onko tämä asema edullinen ja laadukas??

        Niin oli tai ei omistajatahon kirjoitus, niin kyllä on palvelu parempaa tässä kotimaisessa. Ja miksi rikastuttaa näitä ulkolaisia?


      • palvelua
        vai miten se oli kirjoitti:

        Niin oli tai ei omistajatahon kirjoitus, niin kyllä on palvelu parempaa tässä kotimaisessa. Ja miksi rikastuttaa näitä ulkolaisia?

        sain dna kaupasta kun olin menossa ostamaan uutta puhelinta, niin he yrittivät myydä puhelin minulle kytkykaupalla liittymän kanssa, sanoin etten tarvi liittyymää vaan puhelimen eipä jääny mun rahat sinne dna kauppaan


      • Barbie

        Kävin Savarin avajaisissa ja totesin, että sinnehän ne Vieskan katsastuksen 100 %:t kotimaiset työntekijät ovat siirtyneet eli miten niin palvelu on parempaa???

        Onko palvelu parempaa kun rahat menevät omaan taskuun? Anna meille kaikki rahat niin meistä tulee rikkaita vai???

        Rippijuhlien järjestäminen tuntuu olevaa tärkeämpää kuin asiakkaan palveleminen Savarin Katsastuksessa. Niinpä vaihdoin asemaa ja sain kunnon palvelua ihan 100%:sti suomalaisilta ihmisiltä!

        Ajavatkohan omistajat kotimaisella autolla?


      • barbille
        Barbie kirjoitti:

        Kävin Savarin avajaisissa ja totesin, että sinnehän ne Vieskan katsastuksen 100 %:t kotimaiset työntekijät ovat siirtyneet eli miten niin palvelu on parempaa???

        Onko palvelu parempaa kun rahat menevät omaan taskuun? Anna meille kaikki rahat niin meistä tulee rikkaita vai???

        Rippijuhlien järjestäminen tuntuu olevaa tärkeämpää kuin asiakkaan palveleminen Savarin Katsastuksessa. Niinpä vaihdoin asemaa ja sain kunnon palvelua ihan 100%:sti suomalaisilta ihmisiltä!

        Ajavatkohan omistajat kotimaisella autolla?

        Elikkä on sama asia tienaako itselle, vai jollekin ulkomaalaiselle sijoittajalle.
        VAI??


      • 849ri
        barbille kirjoitti:

        Elikkä on sama asia tienaako itselle, vai jollekin ulkomaalaiselle sijoittajalle.
        VAI??

        Savarin ABC:llä on paska asiakaspalvelu varsinkin sen vanhan kiharapää- akan osalta. Kamalan hapan aina ja töykeä, ei innosta asioimaan. Vanhemmalla ABC:llä asioin oikein mielellään..


      • nivalalainen

        olen täysin samaa mieltä. Nopea ja ystävällinen palvelu! Ei tuimia kyylääviä katseita eikä juurikaan jonotusta.


      • paljon asioiva

        Savari on ylivoimaisesti paras,ammattilaisia,joustavia asiakaspalvelijoita.Vielä kun sievin kotka ei seurannut,vieskan katsastuksesta niin hyvä.Kannattaa asioida...


    • lukuisista liikkeistä Ylivieskasta.. jos tässä ne luettelisin .. niin niistä tulisi pitkä jono.. Mitenkähän nyt käy noiden liikkeiden asiakasvirtojen kun.. täälläkin missä minä asun.. seudun suurin yritys joutui velkasaneeraukseen.. jotenkin huolestuttaa tämä maailman meno mikä nykyisin on vallalla..

      Itsekkin vielä olin viime vuonna Nivalassa töissä.. sielläkin on mm. Hämekosken Pukimo hyvä liike..

      • saata--

        Vianoorilla ja Kärkivarikolla myyjät on unessa, tai muuten vaan pihalla.
        Eläinkauppa Tico-Ticossa oli lämmin ja hyvä palvelu.


      • asiakass
        saata-- kirjoitti:

        Vianoorilla ja Kärkivarikolla myyjät on unessa, tai muuten vaan pihalla.
        Eläinkauppa Tico-Ticossa oli lämmin ja hyvä palvelu.

        Kärkkäisen varastolta olen saanut parasta palvelua siltä "vanhimmalta" mieheltä :)


    • merja42

      parasta palvelua saa gigantissa, etenkin siltä nuorelta miesmyyjältä, joka osaa selittää tietokoneista niin että "idioottikin" tajuaa, on muutenkin niin kohtelias että!

      • se niin on

        Sibelissä on hyvä ja nopea palvelu sekä maukkaat pizzat ja kebabrulla on ihan huippu!


      • ¤¤¤¤¤

        Minä sain joulunaikaan erittäin huonoa palvelua Gigantissa tai oikeastaan se ei ollut palvelua ollenkaan. Siellä myyjät vain tuijottivat televisiota eivätkä piitanneet asiakkaista mitään. Lähdi pois, Kärkkäisen fotopisteeseen ja sain hyvää palvelua sieltä.


    • Kokemusta asiasta

      Tehkää valitus ko. liikkeen palvelusta yrityksen nettisivujen kautta. Itse oon niin tehnyt omalla nimellä ja palvelu parani heti jopa yliystävälliseksi.

    • jokerissa

      ja ravintola vieskassa on söpö portsari ja tuttu.....
      Ja Seinäjoella on kivoja rock baareja, mut tulee vaan käytyä kerran vuodessa siellä...on niin pitkä matka täältä pohojooolasta.

    • Erittäin pettynyt

      Sinne menen vain jos aivan pakollinen tarve yllättää, nuori naismyyjä aina kuin saappaallisen sitä itseään syönyt ja palvelu vetelähköä sekä passiivista, kuullut samaa myös monilta muilta ! Onko aito hymy ja asiakaslähtöisyys liikaa vaadittu nykyajan tulevilta asiakaspalvelijoiltamme? Miksi olla ammatissa mikä ei näytä kiinnostavan piirun vertaa..

    • Asiakaspalvelija

      Ylivieskan Alkossa rouva Myllykangas positiivinen ja aito asiakaspalvelija, jolta saa aina ystävällistä palvelua.
      Hänestä voisivat ottaa oppia asiakaspalvelijat yrityksissä. Kiitos sinulle erittäin hyvästä palvelusta!

      • r-.,j

        huollot/korjaukset tehdään niinkuin pitääkin, eikä yritetä rahastaa semmosista vioista mitä ei oikeasti ole. itse huollatan autoni aina tuolla enkä merkkikorjaamossa justiin sen takia kun merkkihuolloissa keksivät vikoja mitä ei oikeasti ole.


      • kebabipitsa
        r-.,j kirjoitti:

        huollot/korjaukset tehdään niinkuin pitääkin, eikä yritetä rahastaa semmosista vioista mitä ei oikeasti ole. itse huollatan autoni aina tuolla enkä merkkikorjaamossa justiin sen takia kun merkkihuolloissa keksivät vikoja mitä ei oikeasti ole.

        Minä taas en Sibelistä tykkää pahemmin. Reikä niilläki vaan mielessä, heti ku tulee nuori nainen hakemaan pitsaa niin kyllä on niin kiimaset katseet ukoilla et huh huh. Pitsaakaan saanu rauhasa syyä ku kokoajan piti sieltä keittiön puolelta vuorotellen kurkkia!


      • joopajoo-
        kebabipitsa kirjoitti:

        Minä taas en Sibelistä tykkää pahemmin. Reikä niilläki vaan mielessä, heti ku tulee nuori nainen hakemaan pitsaa niin kyllä on niin kiimaset katseet ukoilla et huh huh. Pitsaakaan saanu rauhasa syyä ku kokoajan piti sieltä keittiön puolelta vuorotellen kurkkia!

        Vai et tykkää Sibelistä ? Kuitenkin sillä persolla käyt siellä, koska kuvittelet niiden karvakäsien olevan kiinnostunut kusisesta reiästäsi. VoiVoi.


      • Kyyläpäälläkö?
        kebabipitsa kirjoitti:

        Minä taas en Sibelistä tykkää pahemmin. Reikä niilläki vaan mielessä, heti ku tulee nuori nainen hakemaan pitsaa niin kyllä on niin kiimaset katseet ukoilla et huh huh. Pitsaakaan saanu rauhasa syyä ku kokoajan piti sieltä keittiön puolelta vuorotellen kurkkia!

        Tuskin ne jostain pikkupilluista on kiinnostuneet. Sulla on aika kovat luulot itsestäsi. Taidat olla lesta kun noin hulluja juttelet.


      • asiakas123

        olen monesti ajatellut, että siellä on vanhempi hoikahko, lyhythiuksinen naishenkilö joka on TOSI luonnollisen ystävällinen. Olen kerran maininnutkin hänelle itselleen. Nimeä en tosin tiedä


    • palvelualallaitsekin

      Posti (todella ystävällistä), verotoimisto (asiantuntevaa ja avuliasta) sekä kaupoista Cittari (mukavat kassat) ja Pukevat-vaatekauppa (asiantunteva ja ystävällinen myyjä).

      Huonoa palvelua: Kärkkäinen (myyjiä ei näy ja jos näkyy joku (sori), niin ei tiedä msitään mitään, tuotteissa ei hintoja tai väärät hinnat, jos jokin tuote loppuu, sitä ei todennäköisesti tulee enää koskaan lisää, omituiset valikoimat vaatteissa (olisko uskonsuunnalla vaikutusta...) jnejne).

      Mutta koko kaupungin pohjanoteeraus: Kaunis Koti Wilhelmiina-sisustuskauppa. Uskomattoman tekomaireaa palvelua, huonolaatuista tavaraa tuplahinnalla, myyjä niin vastenmielinen, ettei kuvailla voi. Olen kuullut myös, että suorastaan huijausta tapahtuu. Kammottavin kauppa jossa olen ikinä käynyt. Myyjä osaa myös olla tosi v-mäinen jos asiakas erehtyy jostain valittamaan, haukkuu asiakkaan maan rakoon.

    • hyvä hyvä

      Posti Ylivieska, tosi ihanat ja iloiset työntekiät.

      • Maksava asiakas

        Postintytöt palvelevat iloisesti vaikka jonoakin. Postissa on aina kiva käydä. Postille kuuluisi paras asiakaspalvelijan palkinto- koko työporukalle.
        Keskustan Hegulla tosi töykeä vanhempi naismyyjä.
        Citykirppis paras kirppis siistein ja myyjät tavallisen mukavia.
        Tekoimelää tyrkyttävää palvelua inhoan. Asiakas ei aina osta,silti asiakas odottaa palvelua,koska voi palata myöhemmin ostamaan.
        Kaupungista saa sekä hyvää että huonoa palvelua,samassa paikassakin on todella suuria eroja palvelussa:toinen myyjä palvelee ja toinen ei. Esim.apteekki,Pukevat.Kärkkäinen, tk jne...
        Henkilökemia ei aina kohtaa myyjä/asiakas tilanteessa,siitä huolimatta palvelutilanne pitäisi hoitaa fiksusti..
        Asiantunteva,ystävällinen myyjä vaikuttaa ostopäätökseen enempi kuin hinta.


    • 13

      Suutarinliikkeen mukava ja ammattitaitoinen myyjä! Jyskin mukavat miesmyyjät! :)

      • on se vaan näin

        Rintajupilla Ylivieskassa tosi huono palvelu, vai onko se huono jos ei saa palvelua ollenkaan, tiiäppä sitä.
        Myyjät juorusivat parin hyvän kaverin kans lauantaina 3.4, tuskin huomasivat liikkeessä olleita asiakkaita.
        Onneksi Ylivieskassa on useampi autoliike.


      • niinpä niin
        on se vaan näin kirjoitti:

        Rintajupilla Ylivieskassa tosi huono palvelu, vai onko se huono jos ei saa palvelua ollenkaan, tiiäppä sitä.
        Myyjät juorusivat parin hyvän kaverin kans lauantaina 3.4, tuskin huomasivat liikkeessä olleita asiakkaita.
        Onneksi Ylivieskassa on useampi autoliike.

        Gigantti/kertun kone myyjät kieroilee, tai jättävät muuten vaan kertomatta kauppaan vaikuttavia asioita.
        Elikkä siis aivan perseestä, en suosittele kellekkään.


      • restonomi
        niinpä niin kirjoitti:

        Gigantti/kertun kone myyjät kieroilee, tai jättävät muuten vaan kertomatta kauppaan vaikuttavia asioita.
        Elikkä siis aivan perseestä, en suosittele kellekkään.

        Ylivieskan suutarinliikkeestä saa aina loistavaa palvelua. Sinne on ilo mennä. Huonointa palvelua olen saanut ravintola Mustaleskestä ja Kärkkäiseltä. Itse olen työskennellyt 15 vuotta asiakaspalvelualalla ja tiedän kyllä miten asiakkaita tulee kohdella. Joskus tekisi mieli kysyä suoraan joiltakin myyjiltä, että miksi ihmeessä he työskentelevät alalla jos se ei kiinnosta.


      • lilliputti.

        Jyskissä ja Expertissä asioin mielellään. Niissä olen aina saanut hyvää palvelua.
        Ja mikä parasta, nämä sijaitsevat keskustassa.


      • naapurista tullaan

        Suutari on kyllä varmaan yksi ystävällisimmistä asiakaspavelijoista ykassa. Aina ajattelee tuotteiden valmistuksen järjestyksen niin että mekin toispaikkakuntalaiset saamme kenkämme mukaan ykan kauppareisulla. Kiitos siitä!


    • vakioasiakas9876

      Hyvää esim. Makuunissa, Mustikassa..

      Huonoa: Kauppakadun R-kioski

      • hei kiitos

        Joo tuppisuitahan nuo on siin Kauppakadun ärrällä, ja on ne vähän tönkköjä.


    • Kiitos G

      Saa Ylivieskan parasta palvelua!
      Lepposat ja asiansa osaavat myyjät.
      Plussana vielä ne tuoteturva jutut joiden vuoksi olen pariltakin
      murheelta säästynyt. (tietsikka ja kahvinkeittimen pannu.)
      Tuotteet muuten maksaa sen monen vuoden tuoteturvan kanssa
      yleensä vähemmän kuin muualla pelkkä tuote.

      • Äijät rules

        Siellä on se jarno ja se uus mies. Ne on parhaat.


    • huonointa saa

      PPO:lla

    • pessiussio

      parasta ehkä halpa-kirjassa! huonointa ehkä käkkäräisellä, varmaan lessujen takia...

      • kodin

        No Gigantissa myyjät vain juoruaa keskenään.


      • säälittää

        huoh


    • ppo lla

      sillä hehän ovat monopolissa.

      • ja eilen

        Kärkkäisellä, huonoa ja tosi hidasta palvvelua.


      • Kypärä muualta
        ja eilen kirjoitti:

        Kärkkäisellä, huonoa ja tosi hidasta palvvelua.

        Kärkkäisen moottoripyörä osastolla myyjät vois vähä tsempata. Jos kerta palvelualalla ovat niin voisivat edes yrittää olla palvelualttiita. Vien tästä lähin euroni muualle/tilaan netistä. Onneksi on vaihtoehtoja.


      • Matildako
        Kypärä muualta kirjoitti:

        Kärkkäisen moottoripyörä osastolla myyjät vois vähä tsempata. Jos kerta palvelualalla ovat niin voisivat edes yrittää olla palvelualttiita. Vien tästä lähin euroni muualle/tilaan netistä. Onneksi on vaihtoehtoja.

        Gigantissa ei asennuspalvelua vaan laitteet tyrkätään mukaan tai kotiovesta sisälle. Kaikilla ei oo kotona asentajaa jos sellainen tarvitaan laitteen käyttöönottoon. Siksi jouduin ostamaan pesukoneen muualta. Rengasliike Sorjosella sain erinomaista palvelua hätätilanteessa ja aiemminkin olen saanut ko.paikassa nopeaa ja asiantuntevaa palvelua.


      • unessapa hyvinkin
        Matildako kirjoitti:

        Gigantissa ei asennuspalvelua vaan laitteet tyrkätään mukaan tai kotiovesta sisälle. Kaikilla ei oo kotona asentajaa jos sellainen tarvitaan laitteen käyttöönottoon. Siksi jouduin ostamaan pesukoneen muualta. Rengasliike Sorjosella sain erinomaista palvelua hätätilanteessa ja aiemminkin olen saanut ko.paikassa nopeaa ja asiantuntevaa palvelua.

        Vianor Ylivieska, myyjät on tosi kyllästyneen oloisia ja tosi hitaita palvelemaan.


      • immo- kimmo
        Matildako kirjoitti:

        Gigantissa ei asennuspalvelua vaan laitteet tyrkätään mukaan tai kotiovesta sisälle. Kaikilla ei oo kotona asentajaa jos sellainen tarvitaan laitteen käyttöönottoon. Siksi jouduin ostamaan pesukoneen muualta. Rengasliike Sorjosella sain erinomaista palvelua hätätilanteessa ja aiemminkin olen saanut ko.paikassa nopeaa ja asiantuntevaa palvelua.

        sorjonenhan on aivan surkea, ei mitään palvelua.


    • molemminpuolin

      Hyvää:

      Makuuni
      S-Market
      Jysk
      Halpa-Halli
      Tico-Tico
      Apteekki
      Shell

      En osaa sanoa mistä saa aina huonoa palvelua. Monissa paikoissa on mätämunia, joiden vuoksi ei kyseisissä liikkeissä tule vierailtua kuin silloin kun on tarve ja joissakin paikoissa saattaa olla se yksi ihana aspa, jonka vuoksi liikkeessä tulee käytyä. Monissa on näitä sekaisin.

      Tokihan me asiakkaatkin voimme kantaa kortemme kekoon ja antaa asiakaspalvelijoillemme palautetta, niin negatiivista kuin positiivistäkin. Eiväthän he muuten välttämättä tiedä, että palvelussa olisi parantamisen varaa :) Aina varmasti varsinkin positiivinen palaute piristää päivää, tai edes hymy.

      • työnhakia

        Työvoimatoimiston palvelu on kaikista surkeinta mitä Ylivieskasta löytyy, oikeen oksettaa.
        Ylivieskan työvoimatoimiston motto on, jos et itse hoksaa, niin ei mekään kerrota.


      • ihanaaaa
        työnhakia kirjoitti:

        Työvoimatoimiston palvelu on kaikista surkeinta mitä Ylivieskasta löytyy, oikeen oksettaa.
        Ylivieskan työvoimatoimiston motto on, jos et itse hoksaa, niin ei mekään kerrota.

        Näkökeskus Rautatiekadulla, tosi tosi hyvää palvelua.


      • dfhgdfhfdshsh
        ihanaaaa kirjoitti:

        Näkökeskus Rautatiekadulla, tosi tosi hyvää palvelua.

        Autotalo anttiroisto


      • nxnxnxnxn
        dfhgdfhfdshsh kirjoitti:

        Autotalo anttiroisto

        Kärkkäisen info, tosi kiva asioida, tumma ,kaunis, iloinen ja lämmin neito.


      • --------------------
        nxnxnxnxn kirjoitti:

        Kärkkäisen info, tosi kiva asioida, tumma ,kaunis, iloinen ja lämmin neito.

        Joo eilen oli infossa tumma ihqu neiti, oli kiva asioida.


      • SemmostSeoo
        dfhgdfhfdshsh kirjoitti:

        Autotalo anttiroisto

        Ja savusalon vaalea naismyyjä. Liekö omistaja tai jotain. Valitsee asiakkaat ketä palvelee.
        Eipä tartte toiste mennä!


    • Tyytyväinen asiakas

      Hyvää palvelua saa mustissa ja mirrissä. Siellä saa asiantuntevaa palvelua ja myyjät on tosi iloisia ja halukkaita palvelemaan! :) on aina mukava käydä asioimassa kyseisessä liikeessä

      • Metsämökin tonttu

        Joo kyllä mustissa ja mirrissä saa hyvää ja asintuntevaa palvelua , mut ku hinnat on pilvissä, esm koiran liha ateriat on 2ekee kalliimmat ko H hallissa tai litlissä-vaikka ovat samoja tuotteita.


    • Rolle39

      Kävin katselemassa tuossa taannoin Gigantista tietsikkaa ja puhelinta, siellä mua palveli sen niminen myyjä kuin Joni. Aivan loistava asiantuntemus ja ystävällinen palvelu. Tietääpä tästedes, että kenen luona asioida tietsikka- ja puhelinostoksissa. Ja suosittelen kyllä tutuillekin. Isot plussat ja kiitokset! :)

    • Matsämökin tonttu

      Pedrinaksessa Törkeää, Kävimme tänäänsyömässä meitä oli 4aikuista ja4lasta Nuorin oli 3vuotias aikuiset söimme melkein 13euron annokset ja lapset ottivat hampurilaiset ranskalaisilla, pienin 3vuotias halusi vain pelkät ranskalaiset.Kun sitte tuli lasten karkkirasiat niin tämä pienin jätettiin ilman ,kysyin miksi,sain vastauksen että tämä ei ollut lasten annos , Tarjoilija sanoi että voittehan jakaa,ne karkit. Tämä pienin itki ja kysyi miksi hän ei saanu.No minä menin kassalle ja ostin sen karkkirasian maksoi 1euroaLapsen mieli tuli hyväksi.Minua se euro ei kaatanu .Sama reissu ja tarjoilija pyyhki nenänsä käsillä kävellessään juoman laskupaikalle otti hyllystä laseja ja laski cocakolaa ja vei viereiseen pöytään arvatkaa pesikö käsiään?????????????VASTAUS EI PESSY. TAISI OLLA VIIMEINEN KERTA KUN PEDRINAKSESSA SYÖMME:

      • karporaattori

        Ikävä kun pahoittivat lapsen mielen. Voiko tuo olla totta mitä kirjoitit??


      • Metsämökin tonttu
        karporaattori kirjoitti:

        Ikävä kun pahoittivat lapsen mielen. Voiko tuo olla totta mitä kirjoitit??

        Tämä on VARMASTI TOTTA ei minullakaan ole noin vilikas mielikuvitus että keksisin tällaista.


      • Myös pettynyt
        Metsämökin tonttu kirjoitti:

        Tämä on VARMASTI TOTTA ei minullakaan ole noin vilikas mielikuvitus että keksisin tällaista.

        Oliko se vanhempi naistarjoilija?


      • marisa-78

        Pedrinaksessa tulee käytyä aika usein, koska ruoka on niin hyvää. Palvelu on tosiaan erittäin vaihtelevaa, ihan laidasta laitaan riippuen tarjoilijasta. Mutta aina jos palvelu on ollut huonoa, tarjoilijana on ollut se josta täällä on muutkin kirjottanu, ainakin kuvaus "vanhempi naistarjoilija" sopii siihen. Tuntuu että tarjoilija haluaa vaan kaikki mahdollisimman pian ulos sieltä. Miksi pitää olla tarjoilijana, jos asiakkaitten palveleminen on niin vastenmielistä?? kerran erehdyttiin menemään 15min ennen KEITTIÖN sulkemisaikaa ja tämä vanhempi naistarjoilija oli töissä, niin saatiin melko paha mulkaisu ja töykeä palvelu. Hyvin kerettiin kuitenkin syödä ennen puoli kahdeksaa ennen kun koko ravintola menee kiinni. Lautaset haettiin kyllä salamannopeasti pois heti syönnin jälkeen ja ennen kun lautaset oli edes tyhjänä, tarjoilija kävi kärkkymässä siinä vieressä että onko syöty. Mutta meitä tuo tarjoilijan toiminta ei niinkään raivostuttanut, ehkä vähän jopa huvitti...


      • ymmärrän kyllä

        on tosi hyvä ruoka viihtysä paikka miksi pari kyrvän niellyttä on myyjänä....


    • MN

      Mitä mieltä te muuten olittekaan?

      • Joku Lukija

        Niin mieki, jokapaikassa on hyvää ja huonoa.


      • sheldo

        Minä en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin


      • ohikulkija vain
        sheldo kirjoitti:

        Minä en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin

        Sillä pedrinaksen vanhemmalla naishenkilöllä on ollut joskus oma yritys ykassa, mutta kaatu ammattitaidottomuuteen ja huonoon palveluun... hyvähän se on palkollisena olla, kun sosiaalinen silmä ja taito on mitä sattuu...


      • EI PEDRINAAN/Ärrälle
        ohikulkija vain kirjoitti:

        Sillä pedrinaksen vanhemmalla naishenkilöllä on ollut joskus oma yritys ykassa, mutta kaatu ammattitaidottomuuteen ja huonoon palveluun... hyvähän se on palkollisena olla, kun sosiaalinen silmä ja taito on mitä sattuu...

        Pedrinassa saimme järkyttävän ala-arvoisen huonoa palvelua juuri tältä palstallakin arvellulta vanhemmalta naishenkilöltä. Emme asioi enää koskaan ko. paikassa, niin töykeää oli. Pyysimme veden ruokajuomaksi, hän loiskutti sitä ohi lasien ja sanaakaan sanomatta vain katsoi ja kohautti olkiaan ja lähti pois, siivoamatta jälkiään. Ruoka tuli pöytään, tylysti eteen nakattuna, ei toivotusta ruokahalusta tms. Kesken ruokailun hän kävi myös katselemassa joko olisimme syöneet että saisi hakea lautaset pois, tämä hermostutti ja alkoi tuntua että on kiire saada meidät ruokailijat ulos ravintolasta. Lopuksi maksoimme ja saimme kuitin, emme kiitosta tai hei hein toivotuksia vaan tylysti "siinä kuitti" ja kääntyi samantien pois. Pettymys mikä tarjoilija voi olla, pitäisi varmaan kouluttaa asiakaspalvelun saloihin.

        Toinen on kauppakadun R-kioski, vanhempi nainen, hyvin tyly ja nyrpeän oloinen palvelija. Itse yritin olla ystävällinen ja hymyillä, mutta takaisin sain vain mulkaisuja sekä tuhahtelevia, lyhyitä vastauksia. Tässäkin paikassa olisi asiakaspalvelun opettelemista. Asiakas on aina oikeassa. Tai sitten väärässä R-kioskissa :(


      • untamo 89v
        EI PEDRINAAN/Ärrälle kirjoitti:

        Pedrinassa saimme järkyttävän ala-arvoisen huonoa palvelua juuri tältä palstallakin arvellulta vanhemmalta naishenkilöltä. Emme asioi enää koskaan ko. paikassa, niin töykeää oli. Pyysimme veden ruokajuomaksi, hän loiskutti sitä ohi lasien ja sanaakaan sanomatta vain katsoi ja kohautti olkiaan ja lähti pois, siivoamatta jälkiään. Ruoka tuli pöytään, tylysti eteen nakattuna, ei toivotusta ruokahalusta tms. Kesken ruokailun hän kävi myös katselemassa joko olisimme syöneet että saisi hakea lautaset pois, tämä hermostutti ja alkoi tuntua että on kiire saada meidät ruokailijat ulos ravintolasta. Lopuksi maksoimme ja saimme kuitin, emme kiitosta tai hei hein toivotuksia vaan tylysti "siinä kuitti" ja kääntyi samantien pois. Pettymys mikä tarjoilija voi olla, pitäisi varmaan kouluttaa asiakaspalvelun saloihin.

        Toinen on kauppakadun R-kioski, vanhempi nainen, hyvin tyly ja nyrpeän oloinen palvelija. Itse yritin olla ystävällinen ja hymyillä, mutta takaisin sain vain mulkaisuja sekä tuhahtelevia, lyhyitä vastauksia. Tässäkin paikassa olisi asiakaspalvelun opettelemista. Asiakas on aina oikeassa. Tai sitten väärässä R-kioskissa :(

        parasta palvelua on Finnoililla, Kesoililla, Leppilammella ja E-liikkeessä. Vähemmän hyvää siinä Intialaisen pizzeriassa rautieaseman vieressä ja Karjulan kirjakaupassa.


      • Viiattimies
        untamo 89v kirjoitti:

        parasta palvelua on Finnoililla, Kesoililla, Leppilammella ja E-liikkeessä. Vähemmän hyvää siinä Intialaisen pizzeriassa rautieaseman vieressä ja Karjulan kirjakaupassa.

        todella asiantuntevaa palvelua. Joulun alla etsiskelin uutta taulutelevisiota ja kävin lähes jokaisessa kodin elektroniikkaa myyvässä liikkeessä. Teknisillä jaksettiin vastailla "tyhmiin" kysymyksiin, kuitenkaan yrittämättä pakolla tyrkyttää ostamaan jotain. Gigantilla tuli se tunne että, pitäisi äkkiä ostaa yksi TV kerkeämättä sen kummemmin tutustua sen ominaisuuksiin, ja myyjilläkään ei tuntunut olevan oikein erikoistuntemusta kaikista koneista. Kärkkäisellä oli vain pieniä ja todella isoja koneita esillä, joten ei päässyt vertailemaan näkymiä.


    • Blondiina87

      hyvää palvelua joulun aikaan! Nuori kuski jaksoi koko matkan hymyillä ja olla meiningissä mukana viedessään meluisaa pikkujoulurevohkaamme kotia valomerkin jälkeen.

      Kärkkäisen kassoilla puolestaan saa joiltakin myyjiltä huonoa/epäasiallista palvelua. Ei tervehditä, kiitos ja hei hei unohtuu... Perusasioita.

      • siis pers.....

        Gigantti.


      • tyytyväinen asiakas
        siis pers..... kirjoitti:

        Gigantti.

        Hyvä palvelu, edulliset hinnat.


    • Minä vain.

      Ylivieskan Stationilta saa erittäin hyvää palvelua. Myyjät kysyvät aina, voisivatko he olla avuksi. Jos jokin tietty tuote tai koko on loppunut Ylivieskan myymälästä, he ehdottavat sen tilaamista toisesta myymälästä. Varsinkin myyjä nimeltä Outi piristää päivää joka kerta.

      X-Globeen en tunne koskaan olevani tervetullut. Myyjät juuri ja juuri tervehtivät, mutta siihen se jääkin. He juttelevat keskenään tai heille tuttujen asiakkaiden kanssa, mutta apuaan he eivät koskaan tarjoa. Musiikki pauhaa liian kovalla, ja sovituskopit ovat AINA pölyisiä. Sovituskopin lattialla ei mielellään seiso ilman kenkiä, sillä villakoirat lentelevät ympäri koppia.

    • mystery shop

      Ehdottomasti parasta palvelua saa K-Kaupasta, jopa melkein menee överiksi, mutta palvelu on huippua./Huonoita ja kierointa palvelua sosiaali toimistossa.

    • aklus

      Parasta ja ystävällisintä palvelua saa Postista! Huonointa Kärkkäisen tietokoneosastolta...

    • Törkimysliike k-maat

      Heikointa ja ala-arvoisinta asiakaspalvelua Ojan rauta -ketjun K - Maataloudessa. Onneksi tulee prisma rautaosastolla. Sais lopettaa kyseinen k-maatalousmyymälä ja koko ketju. Tilalle Bauhaus ja Kodin terra.

    • aasiakas

      postin tytöt parhaita ja lounatuuli.

    • HUONOINTA

      Ylvieskan k-maatalousmyymälästä

    • Kokemusta on

      Ylivieskan työkkärissä sai joskus kuutisen vuotta sitten Valittodella huonoa ja yksityisyyttä loukkaavaa palvelua. Vieläkö heillä lienee tapana kysellä työnhakijan henkilökohtaisia asioita eteisessä missä on muitakin kuulolla?

    • rantojen nainen

      Tähän ketjuun on pakko lisätä, että vaatikaa palvelujen tuottajilta oikeaa koulutusta alalle. Upeilla puitteilla ja ylisanoilla on helppo vakuuttaa ihmisiä, kun ei ole koulutusta alalle. Samaan aikaan koulutuksen hankkineet yrittäjät joutuvat tekemään yhä enemmän oman leipänsä eteen, kun nämä muka ammattilaiset kiristävät kilpailua. Tämä koskee siis erityisesti näitä palvelualoja, joilla ammattinimikkeet eivät ole suojattuja, ja kuka tahansa voi hoitaa ja perustaa yrityksiä. Ota selvää koulutuksesta ja kuuntele hetki, vaadi puheille ja lupauksille katetta, älä ylisanoja.

      Pedrinas jää myös meidän perheeltä väliin juurikin kyseisen vanhemman naismyyjän vuoksi. Käytös ja ammattitaito kateissa. Ja eikö ko henkilö yrittänyt omaakin yritystä ylivieskassa pitää, ja pari kuukautta vissiin oli mesta pystyssä.

      Kiitosta palvelusta tulee sitten Pukevat liikkeelle ja Stationin ihanille tytöille. Palvelu pelaa ja puitteet juuri sopivat molemmissa liikkeissä, kiitos =).

    • Huonointa ja surkein

      Ojan rauta rautia -ketju

    • pöhö

      Huonointa: olen myöskin sitä mieltä että x globessa huono palvelu, myyjät katsovat nenänvarttaan pitkin eikä tarjoa apuaan.
      työkkärissä ehottomasti huonointa! aina suorastaan v*tuttaa mennä sinne, tietäen että koppavat akat kyselee turhia.
      ABC:llä kummallakin olen huonoa palvelua saanut
      Stationilla oli/on blondi myyjä joka lässyttää niinkuin pienelle lapselle ja tukkii apuaan väkisin, joo kiva että tykkää työstään mutta liika on liikaa.ärsyttävää tungettelua
      King Mealissa lyhythiuksinen tummatukkainen nainen on aina tympääntyneen näköinen työhönsä,on tiuskiva tilattaessa ja siiryy juoruilemaan vaikka kassalla olisi porukkaa. työkkärin jälkeen ärsyttävin.
      - ohhoh tulipas pitkä lista,hups.

      Parasta: mustissa ja mirrissä on kiva asioida.
      Jokerin pitkätukkainen miesmyyjä on erittäin mukava ja hauska!
      Pakko mainita Turkinpippurissa eräs miesmyyjä joka on ollut vain kerran kun siellä kävin, mutta jäi niin mieleen. Erittäin mukava henkilö. vaikken paikan ruuista pidäkkään :)
      Pedrinaksessa olen itse saanut ainakin hyvää palvelua aina, vaikka moni tuntuukin valittavan :o

    • Hävyttömin

      K-maatalous

    • palveluita käyttävä

      Huonointa asuntotoimistossa ja työkkärissä.
      Parasta postissa ja hammaslääkärissä.

    • Keijjjjo

      Urheilu lelu parasta palvelua, Ylivieskan vuokra asunnot huonointa.

    • ahdistavaa

      Urkas ja lelussa ei niin parasta, myyjä tulee kuin hyenaa kun ovesta sisään pääsee, joskus ehkä kattois mielellään ensin tarjontaa, ja vasta sitte ois myjä tervetullu. Mutta jos heti kaipaat myyjää, niin ois kiva jos tiskintakaa löytyis.

    • oekoke

      Ja siellä on niin pirusti tavaraa ettei sovi kulukemaan...myös varsin erikoisia persoonia veljekset, varsinkin nuorempi heistä osaa olla melko v-mäinen kun hän itse on asiakkaana, suorastaan mulukku!!!Eikä ole maailman paras paikka työntekijöille osataan ahistaa ja painostaa...

      • tarkaneuron mies

        juu toinen ei osaa kauppoja tehä van pitää apteekinhintoja! paras on ollut korte, mutta enää en asioi ko kaupassa. lelu on lelu.


    • mac hete

      Kyllä emännän kans ollaan sitä mieltä, että makuuni on ehdottomasti paras paikka.

      • sairastunut

        Ylivieskan apteekissa todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua 11.4. Lämmin kiitos!:))


    • asiatonta palvelua

      Huonoin k-maatalous Ylivieska, kannattaa välttää liike kaukaa.

    • muualta.masu täynnä

      Ihmettelen Pedrinaksen moitteita,olemme käyneet syömässä lähes aina kun Ylivieskassa "pistäydymme"palvelu on ollut joka kerralla moitteetonta kaikilta tarjoilijoilta,jutellaan jopa niitä näitä ohimennen ruoka on hyvää ja sitä riittävästi.

      Huonoja päiviä on itsekelläkin silloin tällöin,nälkäistä maksavaa asiaksta ei saa ärsyttää.

    • asdasdasd2048

      Huonoa pn-siivous!

      Kyllä on korkeat hinnat, mutta laatu on niin huonoa että ihan hirvittää. Ikinä en enään tilaa kyseisen paikan palveluja.

    • diiidiiidiii oooo

      Skv... nuorempi naistyöntekijä..
      Kyselin taannoin erästä asuntoa vuokralle. Asunnolla oli muka niin paljon kyselijöitä, että sitä oli ihan turha edes yrittää saada.
      Myöhemmin kuitenkin kuulin toiselta työntekijältä, että asuntoa ei oltu missään edes ilmoitettu vuokrattavaksi, koska oli samlalla myynnissä. Heti jos menisi kaupaksi joutuisi muuttamaan pois. Kiitos helvetistä hyvästä palvelusta! Työpaikka tuollaisilta pois.

      • no joku nyt vaan

        Kaikki asunnonvuokraus Ylivieskassa on ihan perseestä. Ylivieskan Vuokra-asunnoista lähtien--opkk asti.


      • 3kk tai puolivuotta

        Huoneenvuokralaki on olemassa ja koskee myös myytävänä olevia asuntoja. Heti ei tarvitse vuokralaisen muuttaa vaikka asunto menisikin kaupaksi.


      • naisiarakasvamies

        Ihan samaa mieltä. Kaamean koppava nainen! lulee tieten olevansa kuin mikäkin tähtönen!


    • Sais tehdän konkan

      Huonoin palvelu monopoliyhtiö PPO-yhtiö. Rahastusyritys ja kalliit laajakaistat. Hinnoittelee oikeat operaattorit kuten sonera ulos. Voi voi meitä alueen asiakkaita, jotka pakosta joudumme olemaan asiakkaina. Ei pärjäis oikeassa kilpailussa.

      • Täh!

        Mistä olet saanut huonoa palvelua? PPO Teknisiltä vai vikatapauksessa, molemmissa oon asioinut ja palvelu on ollut hyvää. PPO Teknisillä osataan neuvoa toisin kuin suuren vaihtuvuuden omaavassa Gigantissa, siksi olenkin ostanut Teknisiltä!!!


    • Terve!

      Minua PPO on palvellut hyvin ja oon lisäksi jäsen...kannattaisi ostaa jäsennyys tänäkin vuonna ropsahtaa 70€ ja sen kun vähennän laajakaistahinnasta niin avot halapaa on ja pelittää!!!

      • Ompa yksinkert ihimi

        Ei se jäsenyys auta, jos muilta samaan hintaan 5 -kertaa nopeamman yhteyden.


      • Mistä?
        Ompa yksinkert ihimi kirjoitti:

        Ei se jäsenyys auta, jos muilta samaan hintaan 5 -kertaa nopeamman yhteyden.

        Keltä operaattorilta? Onhan se nin että isoissa kaupungeissa on halvempia liittymiä, tietysti jos maalaisjärjellä aatellaan niin ehkä sinne on helpompi ja halvempi myös rakentaa nuo yhteydet. Täällä asutaan harvaan ja etäisyydet pitemmät ja kaupungeissa nipussa ja paljon enemmän päällekäinkin kerrostaloissa. Bisnestähän nuo yrityksetkin tekevät ei ne mitään hyväntekeväisyyslaitoksia ole.


      • sonerasta saa
        Mistä? kirjoitti:

        Keltä operaattorilta? Onhan se nin että isoissa kaupungeissa on halvempia liittymiä, tietysti jos maalaisjärjellä aatellaan niin ehkä sinne on helpompi ja halvempi myös rakentaa nuo yhteydet. Täällä asutaan harvaan ja etäisyydet pitemmät ja kaupungeissa nipussa ja paljon enemmän päällekäinkin kerrostaloissa. Bisnestähän nuo yrityksetkin tekevät ei ne mitään hyväntekeväisyyslaitoksia ole.

        Katoppa soneran sivuja. Jos ei ole mahdollisuus ostaa kiinteänä kuin ppo:la, niin on monopoliyhtiö, ei toimi markkinatalous hintojen osalta vaikka oliski jäsen (olen muuten myös jäsen). Ppo hinnoittelee muut ulos kalliilla johtovuokrilla. Toivottavasti lainsäätäjä astuu kuvaan ja murtaa monopolit. Se on muuten asiakkaiden etu.


    • howmanagethere

      Ykan vuokra-as huonointa. Huonoa myös...no olen käynyt reissatessani useassa paikassa...kemikaalio josta kävin ostamassa lahjan, eräs kultasepänliike..nyt kun ajattelee niin huonoa pavelua useassa paikassa. Ajateltiin muuttaa paikkakunnalle, mutta vastaanotto hyvin negatiivista niin jäin nykyiseen työpakkaani..

    • Kihtiaivo

      Ylivoimaisesti huonointa palvelua ikinä, kaikki kaupungit mukaan lukien, olen saanut Ylivieskan Muoti Lehtisellä tai mikä tämä posh paikan nimi nyt on. Vuosia sitten ostin sieltä ylihinnoitellun jakkupuvun veljeni häihin. Ilmeisesti näytin liian köyhältä koska ensinnäkin yksikään myyjistä ei ollut huomaavinaan minua kun menin kauppaan, itse jouduin etsimään vaatteita ja kun viimein löysin sopivan asun ja menin kassalle niin kassa"neiti" katsoi minua ylhäältä alas ja sanoi ylimielisesti "Ai otat sen?". Luuli varmaan että mulla ei ole varaa. Olisin pudottanut asun kyllä lattialle ja kävellyt tieheni mutta kun joku asu oli pakko ostaa eikä enää ehtiny esim. Ouluun ostoksille.

      Sen jälkeen en ole jalallani astunut kyseiseen ylihinnoiteltuun snobien kauppaan astunut ja olen myös informoinut kaikkia tuttaviani että siellä ei kannata käydä.

      Hyvää palvelua olen kyllä saanut kaikista muista Ylivieskan liikkeistä, Kärkkäiseltä vain on vaikea löytää myyjää jos olisi jotain kysyttävää.

    • Lehtisellä

      Lehtiseltä olen saanut aina hyvää palvelua olet eka jonka olen kuullut valittavan että on huonoa palvelua.

      • Kihtiaivo

        Ehkä sieltä nykyään saa hyvää palvelua, en tiedä eikä kiinnosta. Itse kävin siellä siis kerran yli 10 vuotta sitten enkä sen jälkeen ole kyseiseen kauppaan astunut. Eipä ole tarvinnut silti alasti kulkea.


    • rimpsessaruusu

      Alkossa saa hyvää palvelua, baareissa loppuillasta/yöstä ei.

    • autoilu on ihanaa

      Aina moititaan autoliikkeitä. Omalla kohdallani ainaki palvelu oli asiantuntevaa ja myyjä oli tosissaan asiallinen ja palveluhenkinen . Voisi sanoa,että myyjästä huokui se asiantuntemus. Autokaupat voi tehdä hymyssä suinkin. Itse ostin käytetyn auton VW-liikkeestä ja vaikka me naiset ainaa moititaan autoliikkeitä, niin voin suositella muillekin. Eikä mitään ylimääräistä lipomista. Ja liike oli se Antti-Roiko, jota joku moitti.Kaiku vastaa j.n.e

    • 25

      jopa jotaki,anttiroiko alkanut itseään mainostaan keskustelupalstalla,eikö kauppa oikein käy,onko hintataso liian korkea,verrattuna muihin liikkeisiin

      • Jalakapallo

        Jotakin kummallista..

        A-Roikolta olen ostanut kaksi viimeisintä kulkinettani,enkä voi valittaa. Viimeksi paikalla ollessani auton ostajia oli tullut Mikkelistä ja Rovaniemeltä..huoltoja tullaan teettämään Oulusta. Ei tuo kovin huonolta näytä.
        Mainittakoon vielä, että itse asun n. 400km:n päässä liikkeestä.


    • pp-decora

      On hyvä

    • mieess

      Makuunissa Ylivieskan ehdottomasti paras ja asiantuntevin palvelu!

    • jhui

      Mikä oli Baarin nimi joka oli Ylivieskassa aemakadulla lähellä rautatieasemaa?
      Purettiin joskus -90 luvun alussa ja on rakennettu liikekeskus tilalle.

    • ja mikko

      Grillikka.

      • Grillikka ruletti

        Oi niitä aikoja. Vanha miltei liikuttuu, kun muistelee legendaarista Grillikkaa. Ykkösmesta!


    • kauppaako vaihdettav

      Lidlissä huonointa palvelua saavat etenkin varttuneemmat ihmiset,jos kassalla istuu lyhyt tummatukkainen

      nainen,vaikuttaa olevan väärällä alalla .



      Vakikassana toimii kuitenkin aina hymyilevä tyttö jolta sujuu asiakaspalvelu leikiten ,,Olet Lidlin pelastus! asiakkaat pitävät

      Jaksamista Sinulle jatkossakin. Terveisin vakiasiakas alusta saakka

    • ilo silmälle

      Niin kyllä se vaalee on aivan super ihquuuuuuuu, meinaan Lidlissä.

    • robertino097

      Kyllä se vaalea pieni on niin tympääntynen oloinen ja ilo silmälle on ainoastaan pedrinaksen vaalea ei lidlin :DDD

    • hyvän mallinen

      Onko niitä lonteja kaks siellä litukassa????

      • erkki nimimerkki

        Vianor ehdottomasti huonoin. Ihme, että vielä pystyssä.


    • Varesmies

      Se on mielenkiintoista että henkilö joka valittaa isoon ääneen saaneensa huonoa palvelua saa yleensä vähän joka paikassa huonoa palvelua.

      Olisiko aika katsoa peiliin?

      • klkasdjf

        Hyvä pointti.

        Ja kuinkas moni joka täällä kitisee, on antanut suoraan palautetta liikkeeseen missä sai huonoa palvelua?

        Tuskin yksikään.

        Tilatkaa netistä niin ei tarvi olla ihmisten kanssa tekemisissä.

        Ja sitä paitsi ei se asiakaspalvelutyö ole niin herkkua aina, varsinkin kun käy näitä täyspäivävalittajia.


    • Turlon

      Hyvää palvelua viimeksi sain siitä Varaosakeskuksesta (makuunin ja r-kiskan kanssa samassa rakennuksessa)

      Huonoa palvelua sain ainakin uimahallilta

    • Aasiakas

      "Savisillan yläkerran" tilitoimistossa on ehdottomasti huonoin palvelu. Ei tervehditä, hymy on perseessä jokaisella tyypillä ja tulee mieleen jokaikinen kerta että anteeksi että vaivaan mutta pakko nämä laput tänne tuoda. Ilmeisesti "nimi" ei riitä edes pieneen hymyyn tai tervehtimiseen. Vaihtuisi välittömästi jos voisi asiaan vaikuttaa.

    • "pikaruokaa"

      King Mealissa on huono palvelu, autokaistalla joutuu ruokaa odottaa pahimmillaan puoli tuntia!!!

    • vfzxf

      King mealissa on tapahtunut muutos parin viime viikon aikana, huonompaan suuntaan :/

    • ffghdffh

      Itse sain viimme keskiviikkona oikein hyvää palvelua King Mealissa vaikka kova kiire siellä näytti olevan. Riippuu ihan kuka sattuu palvelemaan, että onko palvelu hyvää vai huonoa. Ainakin siellä on (tai on ollut) yksi jolla tummat lyhyet hiukset, siitä huomaa että koko homma vituttaa rankasti eikä vois vähempää kiinnostaa.

    • volvo5

      shell-tytönhupakko......en mää tiedä

      • Kkamo

        Jos joskus pienen hymyn saisi tuolta shell-myyjältä, on kuin paskaa niellyt.


    • Pitäköön tunkkinsa

      Kärkkäisen pienkone/mp puolella palvelu onnetonta. Henkilö asiakaspalvelu tehtäviin sopimaton. Myyjä yrmeä, niinkuin oisin sen eväät syöny.

      Jos ei viitsitä edes HEI ja kaupanteon jälkeen KIITOS sanoa, niin ei hyvin mene. Mikäli ei työnteko kiinnosta, niin silloin ois parempi etsiä muita töitä, tai jäädä kotiin.

      On siellä kärkkäisellä niitä "oikeita" kunnon myyjiäkin.

      Onneksi voi valita missä rahansa tuhlaa.

    • pussikaljaelokuva

      itteäki otti päähän king mealin myyjä jolla lyhyet tummat hiukset !!
      onneksi ei ole näkynyt aikoihin, tulee nimittäin käytyä aika usein mussuttamassa läskiruokaa

    • Erinomaista

      10-kerholla loistava henkilökunta & omistajat, aina on ku kotiin tulis ku kerhole tulee!

      • hapannaama.

        no joo... Ihan hyvä palvelu, mutta työntekijät voisi olla iloisempia.


      • DemppaD

        Kympin narikkaan isot plusssat, häirötilanteet hoituu hyvi ja löysiväppä jopa mun sormuksen ku oli joutubnu hukkaan.


      • 10kerholainen

        hyvä janne ja ami jee!


      • elokuuuuu
        DemppaD kirjoitti:

        Kympin narikkaan isot plusssat, häirötilanteet hoituu hyvi ja löysiväppä jopa mun sormuksen ku oli joutubnu hukkaan.

        ja on siellä se ys niin herrku poke, okohan varattu?? ;)


      • <mmmm>
        elokuuuuu kirjoitti:

        ja on siellä se ys niin herrku poke, okohan varattu?? ;)

        eilen oli töisä siellä, aaaah mikä mies....


      • 9
        <mmmm> kirjoitti:

        eilen oli töisä siellä, aaaah mikä mies....

        KATSO UUDESTAAN SELVINPÄIN


      • <mmmm>
        <mmmm> kirjoitti:

        eilen oli töisä siellä, aaaah mikä mies....

        A


      • 7+7
        <mmmm> kirjoitti:

        A

        Aikas namu on kyllä ;)


      • Leijona-85
        7+7 kirjoitti:

        Aikas namu on kyllä ;)

        Ketä tarkoitatte, kun ne kaikki on niin ihquja? :) Se tumma pitkä on ainaki varattu...


      • <mmmm>
        Leijona-85 kirjoitti:

        Ketä tarkoitatte, kun ne kaikki on niin ihquja? :) Se tumma pitkä on ainaki varattu...

        Minä ainakin tarkotin sitä, jolla on blondi keesi... ;)


      • 16
        <mmmm> kirjoitti:

        Minä ainakin tarkotin sitä, jolla on blondi keesi... ;)

        sipulipillut ovat liisterissä


      • L004
        <mmmm> kirjoitti:

        Minä ainakin tarkotin sitä, jolla on blondi keesi... ;)

        Varattu seki vissiin on... :(


      • Suggest
        L004 kirjoitti:

        Varattu seki vissiin on... :(

        Mitenhän se saaki nii nuoria ja nättejä...


      • huhuhuhunuh
        Suggest kirjoitti:

        Mitenhän se saaki nii nuoria ja nättejä...

        onkose se käsilläpuhuja jota tarkoitat


      • sipuuuuli
        huhuhuhunuh kirjoitti:

        onkose se käsilläpuhuja jota tarkoitat

        sipulipillut on helppo kaataa


      • Leijona-85
        huhuhuhunuh kirjoitti:

        onkose se käsilläpuhuja jota tarkoitat

        Nyt en hoksinu mitä tarkoitat..


      • 9+17
        huhuhuhunuh kirjoitti:

        onkose se käsilläpuhuja jota tarkoitat

        Mikä käsillä puhuja?


      • 13+14
        huhuhuhunuh kirjoitti:

        onkose se käsilläpuhuja jota tarkoitat

        Kannattais lopettaa kylänjuorujen perusteella vihjailu ennenku aloittaakaan...


      • 13+14
        huhuhuhunuh kirjoitti:

        onkose se käsilläpuhuja jota tarkoitat

        Kannattais lopettaa kylänjuorujen perusteella vihjailu ennenku aloittaakaan...


      • plfkmw+0oti340im
        DemppaD kirjoitti:

        Kympin narikkaan isot plusssat, häirötilanteet hoituu hyvi ja löysiväppä jopa mun sormuksen ku oli joutubnu hukkaan.

        Meinasikko erota, mutta tulit sitte katumapäälle? Sillalailla.


      • Fantti82
        hapannaama. kirjoitti:

        no joo... Ihan hyvä palvelu, mutta työntekijät voisi olla iloisempia.

        Vähäkö oli kympisä sulonen uus tyttö ovella lauantaina!Aivan ihanat silmät ja hymy!


      • Nimmimerkki
        Fantti82 kirjoitti:

        Vähäkö oli kympisä sulonen uus tyttö ovella lauantaina!Aivan ihanat silmät ja hymy!

        Jaa jos sitä omistajan akkaa tarkotat, niin aika tavallinen minun mielestä...


      • Japizzz

        10-kerhon Saija, jotain niin parasta :))


      • kyllä rokkaa
        sipuuuuli kirjoitti:

        sipulipillut on helppo kaataa

        Mutta on ne niin ihania.


    • juottola

      kapakoissa on se palvelu,kuinka paljon olet päissään,olet silloin hyväasikas,juottolalle,ja palvelupelaa

    • Kenkäfriikki19

      Honkalan kengässä aina hyvä palvelu! :)

    • ???

      Mikä on sipulipillu???

      • 21

        etsie tiedä se on ennen untuvalle tuleva pimpero,sileä kuin kuorittu sipuli,revisiitä sipulipillu


      • 4+7
        21 kirjoitti:

        etsie tiedä se on ennen untuvalle tuleva pimpero,sileä kuin kuorittu sipuli,revisiitä sipulipillu

        ooko kade?


      • 21
        4+7 kirjoitti:

        ooko kade?

        senverran on ikää joho,että ovat karvoja,envoi,lapsia kadehtia


    • jenkkinsbrown

      Kaikissa ykan baareissa on palvelu mitä suttaa.

    • paskakerho

      10kerholta asiat leviää ku kulovalkeat.. Mukavaa, kun henkilökunta kertoo kaikille yhteisille tutuille, kuka teki mitä ja kenen kanssa.

      • sorvisto

        oman kokemuksen perusteella voinkyllä kertoa että ne asiakkaat myöss osaa niitä juttuja toisista levitellä eikä siinä mitään kun ite käyttäytyy siellä niin että ei haitaa vaikka ihmiset puhuukin mitä on tehny ja kenenkanssa minulla ei ainakaan ole mitään salattavaa vaikka jota kuta kiinnostaa puhua


      • Paskayka
        sorvisto kirjoitti:

        oman kokemuksen perusteella voinkyllä kertoa että ne asiakkaat myöss osaa niitä juttuja toisista levitellä eikä siinä mitään kun ite käyttäytyy siellä niin että ei haitaa vaikka ihmiset puhuukin mitä on tehny ja kenenkanssa minulla ei ainakaan ole mitään salattavaa vaikka jota kuta kiinnostaa puhua

        Ylivieska - paskanpuhujien luvattu maa.


      • V*tun selkäänpuukottajat
        Paskayka kirjoitti:

        Ylivieska - paskanpuhujien luvattu maa.

        Paremminki perseennuolijoiden luvattu maa.


    • tuhlaaja...

      Jyskissä on saanu aina hyvää ja reipasta palvelua. Myyjällä/myyjillä on tosi suuri merkitys tuleeko asiakas kauppaan uudestaa,

    • öäöjihi

      Jyskissä on kyllä ollut aivan surkeaa palvelua tällä viikolla! Myyjät ei tervehdi, apua ei saa vaikka pyytäisi, kassalla saa odottaa kauan vaikka ei ole muita asiakkaita, myyjät vaan juoruaa keskenään kassalla... Kaiken huippu on se, että kesken ostotapahtuman ruvetaan palvelemaan jo toisia asiakkaita ja juoksemaan ympäri kauppaa! Vois palvella yhden asiakkaan loppuun ensin.

    • ärsyyntynyt asiakas.

      Tein kauppoja etelä-pohjalaisen liikemiehen kanssa.Hän halusi tarjota hyvät eväät,johon heti ehdotin Kärkkäisen Pedrinas ravintolaa,häpeäksi vanha muori tuli höpöttämään kiire,kiire joudutte odottamaan,kannattaako.Todettin ettei kannata ja Jussin grillille syömään.Kannattaisi tumman naismuorin käydä katsomassa jossaion missä todella on kiire eihän kyseiseen pikku rälläkkään mahdu 20-30 ihmistä jos näitä ei ennätä palvelemaan kannattaa keitellä potut itselle kotona ja eläkkeelle..

    • kiitos

      Keskustan eläinkaupassa tosi hyvä palvelu.

    • Ryöstetty

      Anttiroikon kierrän kaukaa. Kävin koeajamassa autoa ja tullessani koeajolenkiltä totesi myyjä, että siinä kävi kuule niin, että tein autosta just kaupat puhelimessa. Olin aivan äimänä että voiko tuo olla totta!! Olisin auton ostanut, mutta se oli myyty koeajoni aikana!!! Eikös ole fiksua toimintaa??

      Kyseisessä liikkeessä ei oo mitään moraalia, enkä enää sinne astu!

    • ottakaa oppia

      YLIVIESKAN POSTISSA aivan mahtavat työntekiät, tosi mukava asioida.

    • viimmeisen kerran

      Kärkkäisen varikko, ei koskaan enään.

    • naamanaaman

      Vuokra-asunnoilla ehdottomasti surkein palvelu. Jos olet erimieltä, käyppä näyttämässä siellä naamaasi.

    • tygnk

      Taivaallisesta rauhasta saa erittäin hyvää ja aidosti ystävällistä palvelua.

    • huonoapalvelua

      Kauppakadulla sijaitsevalla R-Kioskilla on töissä nuori naismyyjä, joka ei edes vilkaise kassalle tulevia asiakkaita taikka edes tervehdi oma-aloitteisesti. Tervehtiminenkin on hyvin laimeaa ja kun asiakas saa maksettua ostoksensa, niin myyjätär ei voi sanoa edes "kiitos, hei" tms.

    • ei mitään vikaa!

      Kärkkäisen varikolla oli hyvä palvelu!

    • Maistraatin palvelut ovat Ylivieskassa huonointa mitä sieltä voi saada.

      • hyvin palveltiin

        Minä olin todella tyytyväinen maistraatin palveluihin....


      • hyvin palveltiin kirjoitti:

        Minä olin todella tyytyväinen maistraatin palveluihin....

        Joutaa alasajaa tuon Ylivieskan Maistraatin palvelupisteen.


    • se on saletisti näin

      Kyllä täällä paremmat maistraatin palvelut on mitä hoopolassa.
      Ylivieska johtaa 1000-0 Haapavettä.

      • Maistraatin palveluita ei tarvita Ylivieskassa,joten Ylivieskan Maistraatin palvelupisteen saa ajaa alas,sillä koko pohjoisen Suomen alueelle riittää kun Oulussa on Maistraatti.


    • meinaan palvelu eile

      Kärkkäisellä tökki TAAS.

    • kiitos

      Cittarin infossa hyväääää...

      • aziakas

        Miksi Lehtelän Nesteellä on Suomen kalleimmat polttoainehinnat. Palvelukin on ihan hanurista paitsi ystävällisten rouvien kanssa. Kauppias palvelukurssiile tai hoitoon.


    • 8

      yksi kossi jolla ei ole yhtään asiakaspalvelua,kyllä arin pitäis puuttua tommoiseen palveluun nopeasti

      • jhokjöm

        Taitaa olla omia kosseja, joita ei voi komentaa, kun ne ahdistuu.


    • töykeää

      Ylivieskan Lukko. Rouvan kannattaisi opetella huomioimaan ja tervehtimään asiakkaat. Hymykään ei maksaisi mitään.

    • muna lukko

      Joo parantamisen varaa kyllä on tuola lukitus kaupassa.

      • nesteessä

        Lehtelän pojat on kyllä töykeitä. Pois tiskin takaa.


      • kallein polttoaine
        nesteessä kirjoitti:

        Lehtelän pojat on kyllä töykeitä. Pois tiskin takaa.

        On kauppiallakin syytä mennä hoitoon. ihime tyyppi


    • Huollatta

      Kärkkäisen Varikko - huonoin tavoitettavuus ainakin

      • niemelänkyläläiset

        Lehtelän Neste on Ylivieskan huonoin palveluyritys. Kalliit hinnat ja huono palvele.
        Yrittäjän kengännumero suurempi kuin ÄÖ. PS. kenkä ei ole iso.


      • vieras1
        niemelänkyläläiset kirjoitti:

        Lehtelän Neste on Ylivieskan huonoin palveluyritys. Kalliit hinnat ja huono palvele.
        Yrittäjän kengännumero suurempi kuin ÄÖ. PS. kenkä ei ole iso.

        Palvelu hyvä ja hinnat normaalit huoltoaseman hinnat.
        Onnistuisikohan sinun Äö: llä pyörittää yritystä?


      • Vieras2
        vieras1 kirjoitti:

        Palvelu hyvä ja hinnat normaalit huoltoaseman hinnat.
        Onnistuisikohan sinun Äö: llä pyörittää yritystä?

        Tuollaisen savuisen läävän pyöritys onnistuu jokaiselta


      • hekaka
        vieras1 kirjoitti:

        Palvelu hyvä ja hinnat normaalit huoltoaseman hinnat.
        Onnistuisikohan sinun Äö: llä pyörittää yritystä?

        Opettele numerot. Dieseli 10 senttiä kallimpaa kuin muilla. Köyhä sossun asiakas niin ei tarvitse osata hintoja. Paskahousu


    • Totuuden henki

      Makasiinissa hyvä palvelu / vapaa myyjä löytyy aina. Prisman valaisin puoli, kivat tytöt.

    • kamasiini

      ärsyttävä hölöpöttäjä uunimyyjä.

    • huonointa antti-roik

      Huonointa palvelua autotalo antti-roiko, Rinta-Jouppi erinomaista. Tämä autokaupoista.

      • yuouy

        aikansa se rintajoupillaki on hyvää palvelua,mutta entäsitten.kun


    • öllimölli
      • 300

        jokohan ylivieskan kaikki yrittäjät on saaneet yrittäjäpalkinnon


      • ykas

        tuo yrittäjä palkinto,sen valisee toiset yrittäjät,vuoronperään,saunailloissa,ei merkitystä asiakkaankannalta


    • PETTY1

      Ei ikinä enään ford merkkistä autoa ja varsinkaan Ylivieskan VIESCARIN liikkeestä.

    • Ylivieskassa on vain huonoa palvelua.

      • Ohi ja lujaa!

        Haapavedellä ei ole palvelua ollenkaan...


      • Niemelänkylä
        Ohi ja lujaa! kirjoitti:

        Haapavedellä ei ole palvelua ollenkaan...

        Ehdottomasti Lehtelän Nesteellä huonointa palvelua.


    • :::::::

      Viitamaalla palveltu ystävällisesti!
      Mustissa ja Mirrissä myös iloiset ja reippaat myyjät. Kiva käydä vaikka koiran kanssa.

    • Vianor paska

      Vianorissa paska palvelu.Kyselin vanteita autoon ensi kesäksi niin ei niitä kiinnostanu pätkääkään.Joku automies toi liikkeeseen jonkun paketin niin tämä "asiakaspalvelija" kesken lauseen lähtee vaan rupattelemaan tälle.Eikä takasin meinannu tulla.Onneksi lähin vaan pois siitä ja haistatin paskat.

    • piskitt

      Kyllä musti&mirri on ykkönen, ihqu.

    • tönkköäää

      Käkkäräisellä tosi tönkköäääää-

    • 170,0

      kärkkäisellä on hyvä palvelu

      • öjcvwöojcowicw

        Lehtelän Nesteellä huonoin


    • uusi vakiasiakas

      Lehtelän Nesteellä ylvoimaisesti paras palvelu! Kiitän ja kumarran!!

    • vanhaasiakas

      lehtelällä on hyvä palvelu,en voi moittia

    • Joten lopettakaa

      ON SIINÄ LESSUPENIKOILLA AJANVIETETTÄ . EIKÖ TUO JO RIITÄ HAKEKAA ITSESTÄNNÄ ETES YKSI HYVÄ ASIA JA KIRJOITTAKAA SE TÄNNE. EPÄILEN ETTÄ EI LÖYDY YHTÄÄN. Aikaiset ihmiset ei viitsi jatkuvasti jostain valittaa ja vi....la . JOTEN VAROKAA IP OSITTEET SAA KYLLÄ SELVILLE JA SITTE OOTTA KUSESSA:

      • Joten lopettakaa

        TARKOITIN ITSEÄNI


    • asemakatuuuuuuuuuuuu

      Sepon kullassa oli kiva asioida, hyvä palvelu.

    • 123q

      Höh..Pedrinaksessa ollaan käyty syömässä joka kerta kun Ykassa käydään..aina ollut sama naistarjoilija,oisko jotain 40-50v..iloinen ja jaksaa jututtaa myös lapsia ja on aina ystävällinen,Ruoka on aina ollut hyvää ja annokset isoja..ei tod.jää nälkä kenellekkään.

    • ouluntielläköhän

      Kyllä tossa huoltsikalla oli aika tönkköä palvelua.

      • nesthe

        Samaa mieltä! Heikkoa on palvelun taso.


    • Reignar

      Autokauppoja olisin ollut vakavasti hieromassa, mutta ilmeisesti ei Antti-Roikolla myyntihaluja ollut. Asiakaspalvelu oli tympeää ja kaiken kruunasi kyllä typerin kommentti tähän saakka >20ke auton myyjältä koeajokyselyyn, että "kuka maksaa viksit (pesut), jos et otakaan autoa?".
      Noh, vastaava vähemmän ajettu ja paremmalla varustelulla löytyi halvemmalla Haapajärveltä ja palvelukin oli aivan eri maailmasta. Toivottavasti kyseinen nuori miesmyyjä löytää sen asiakaspalvelijan itsestään tulevaisuutta ajatellen, tuolla jurolla asenteella ei kauppa käy. En ihmettele miksei katselemani auto ollut liikkunut pitkään aikaan...

      • urpoturpo

        Antti-Roikolla palvelu pelaa loistavasti korjaamon puolella kuten myöskin varaosien myynnissä. Ostettiin vaimon kans auto kesällä käteiskaupalla, ihan Das Auton tekele. Jostain syystä tuosta myyntitapahtumasta jäi vähän paskan maku joten seuraava katiska tulee varmaan haettua jostain muualta.

        Mutta korjaamon puolelle iso peukku, kysymyksiin vastataan ja palvelu pelaa. Persaukiset narisee.


    • fiksari 10

      voikotuo olla totta,että pesut fiksit kukamaksaa,

    • Mummo 10

      Reignar hyvä.No olisit hakenut vanhemman myyjän, kai niitäkin on autoliikkeissä? Ja yleensä kun on tympeä ostaja, niin myyjäkään ei aina jaksa olla pirteä. Eikös ne ole ammattimiehiä nuo automyyjät kaikki. Tokkopa siellä mitään poikasia on.

    • Kipiä

      Kyllä se tuo terveyskeskus on huonoimmasta päästä

    • Hammaskeijukainen

      Hammashoitolan vastaanoton nainen voisi mennä peilin eteen. Yksityisellä puolella tuollaiselle tulisi loparit. Tympeä.

    • kumarrus

      Ouluntien nesteellä oikeen hyvä palvelu tänään, kiitos.

    • autoilija1

      Ylivieskan euromasteria voin suositella. Palvelu oli mukavaa eivätkä ala vittuilemaan jos olet ostanut renkaat jostain muualta esim netistä. Toisin kuin
      a-renkaalla jossa vittuillaan heti jos ei ole heiltä ostetut renkaat. Käytän siis euromasteria tästä lähtien.

      • Simo Toini

        Myös minä olen tyytyväinen Euromasterin palveluun :)


    • ok palvelu

      Eilen kävin loton tekeen nesteellä, palvelu oli aivan ok.

    • minävain1111111

      Hyvä palvelu mm. musti ja mirri, honkalan kenkä, mamma leone

      Huono palvelu mm. halpa-hallissa myyjät jotenkin tympääntyneen näköisiä, jps tuunaamo

      Sitten sekä hyvää että huonoa palvelua saa prismassa riippuu täysin kassahenkilöstä kumpaa, mutta ainakin on aina ollut hyvä palvelija se jolla on vaalea olkapäille ulottuva tukka..On ollut aikoinaan myös sokkarilla töissä ennen kuin laajennettiin prismaksi. Hänestä ottakaa mallia asiakaspalvelijat!

    • kid1

      Pitkäripasessa saanut kyllä hyvää palvelua. Yleensä tiiän mitä ostan ja siihen ei paljo palvelua tartte muutakun kassan, mutta vasta kävi vieraita ja niille ostin sitte viiniä, niin johan osas myyjä auttaa.

      Rautapohjassa oon myöskin saanut ihan hyvää palvelua silloin kun sitä on saanut. Eli siis joskus palvelun saamisessa voi kestääää.....

      • assiakass

        Lehtelän Nesteellä on taas syöty jotain myrkkyä.........


    • hahaa2

      Jee! Stationilla huippu palvelu, X-Globessa ihan kamalaa! Nokanvarttaanpitkin katsovia ikiteinejä. King Mealissa kauan työskennelleet huippuja asiakaspalvelijoita! Gigantissa huonoa asiakaspalvelua ainakin naisille! Kun siellä vertailin kahta kameraa niin sain myyjältä kommentin: "miksi sää niitä vertailet kun et kuitenkaan mitään niistä ymmärrä"

      • JotainTapoja...

        Samaa mieltä X-Glopesta.Kävin tyttäreni kanssa asioimassa ks.likkeessä.Nuori "likka"seiskoskeli tiskin takana ja tutki kynsiään.Mulkaisi meitä nopeasti ja meni jonnekin.Tuli jonkin ajan kuluttua takaisin ja sanoi että."niin,.. tulisko jotai".Me olimme jo itse löytäneet ks.vaaterekin jossa tuote jota olimme tuleet ostamaan oli.
        Onneksi ei ollut sopivaa kokoa,siitä sain syyn poistua liikkeestä.Seuraava päivä oli onneksi lauantai ja suuntasimme vaate ostoksille Kokkolaan.Missä palvelua saatiin heti liikkeeseen mentyämme iloisen "Hei,miten voin auttaa"kera ja kaunis hymy päälle.Eipä tarvitse asoioda Ylivieskan X-Glopessa toistamiseen!!!


    • ostaja2

      Halpa-Hallissa kassalla pitkäripsinen neiti, jolla ei kyllä hymyä tai ystävälistä sanaa irtoa. Varmasti parempi ura varastonpuolella.

    • kiiiitoooos

      Gigantista osa myyjistä asiakaspalvelu kursseille, PIAN.

    • JJJJJJJJJJJJJJJJJJPP

      Gigantissa ei saa palvelua välillä ja välillä saa.

    • Pian Ex-Nordealainen

      Ylivieskan NORDEA pankki.Epäkohtelias,ynseä hapannaama akka kassalla.Ei tervehdi oma-aloitteisesti,ei sano ole hyvä,kiitos.Ennen siellä oli mukava asioida ei enää!Pankin vaihto suunnitelmissa lähitulevaisuudessa.

      • EiNordeaan

        Samaan törmännyt ja siksi jo pankkia vaihtanut.


      • Palvelua*
        EiNordeaan kirjoitti:

        Samaan törmännyt ja siksi jo pankkia vaihtanut.

        Nordeassa "palvellaan"pärstäkertoimen mukaan.Vaikka kohtelias palvelu kuuluisi kaikille,ikään,sukupoleen kokoon katsomatta.Olemme ilmeiseti kaikki asioineet saman hlö.n luona.Kun kuvauksenne sopii meidänkin kokemukseemme.


    • 1983

      Vaatekaupoista parasta palvelua olen saanut ehdottomasti stationista ja kappahlista. Huonointa puolestaan seppälästä ja x-globesta joissa myyjät ovat nuoria tyttöjä ilman hymyä ja kohteliaisuutta.

      Citymarketissa ja Prismassa molemmilla hyviä ja huonoja kassatyttöjä, onneksi usein on varaa valita minne kassalle ostoksensa laittaa. Erityisen mukavia citymarketissa nuori tumma nainen sekä vanhempi tumma, joka oli töissä jo supermarketissa.

      Rautapohjasta olen saanut kaikilta miesmyyjiltä todella hyvää ja iloista palvelua, varsinkin nuorelta tummatukkaiselta joka viime kesänä minulle grillin myi. Juttu ja huumori lensi, oli rehellinen ja haki apua tarvittaessa kokeeneemmilta myyjiltä.

      King Mealissa yksi ruskeatukkainen nuori nainen on todella iloinen ja kohtelias, aina mukava asioida hänen kanssaan.

      Kärkkäisen kassoista suurin osa valitettavasti työhönsä kyllästyneitä teinityttöjä jotka eivät katso silmiin ja hyvä kun tervehtivät. Spice-icessä ja scaanilla puolestaan olen törmännyt useimmiten hyvään palveluun.

      Ehdoton kunnianosoitus myös lähitapiolan vanhemmalle naishenkilölle joka matkavakuutusta minulle väsäsi. Ihanan vilpittömän oloinen nainen joka jutusteli niitä näitä töitä tehdessään. Ilo oli asioida juuri hänen kanssaan.

      • öuigjgrf

        Itse olen saanut Kärkkäisen kassoilta ihan
        hyvän palvelun. Pitäisiköhän sinun katsoa peiliin? Nuoret tytöt säikähtävät helposti :)


    • 15+6

      En mielläni asioi Gigantissa ja kun asioion en osta mitään. Maksan mielummin ylihintaa myyjävapaasta ostostapahtumasta vaikka olisi paskempi tuote kyseessä.

    • Palvelualalla mekin

      Kiitos taas Pedrinaksen Riitta hyvästä ja ystävällisestä palvelusta. Ja ehdit vielä meitä vanhoja jututtaa kaiken kiireittesi keskellä.

    • ceneve

      kultajaskassa,omistaja ei edespäivää sanonut ei edes katsonut,jonkun pitkätakkisen kaverinkans pelasivat golffia,aikani odotin pallotvain sinkoilivat,olin muuten muutamansatasen autolla liikkeellä,näki ikkunasta,niin ei varmaankaan saanut silti palvelua,olisin vain kultakellon pariston uusittanut

    • piiloon

      citymarketin "tiskintakana" eilen ei hymyä herunut,,,vaihtoon suosittelen

    • muuttaja

      Sotkasta löytyi ihan parasta palvelua huonekaluostoksilla!

    • Kahvi ja pulla

      Keskustan Häggman - sain todella ikävää palvelua!

    • asiakas_

      Onko Kauppi(as) jo päässyt linnasta ?

      • Tytyväinen asiakas

        Ei oo ollukkaa linnassa. Tyhjää höpötystä koko ketju. Jos sattuu käpy päähän putoamaan, niin ei tartte koko metsää kaataa.


    • niskalaukaus

      Kyllä Kärkkäisen kassalla Liisa on huippu ystävällinen ja vielä erittäin kauniskin...

    • Huonointa

      Autotalo anttiroistolta.

    • ,,,,,,,,,,,

      ,,,,,,,,,,,,,

    • ku karviainen

      Kesoilinnesteellä oli taas vähä hapanta mennä viikolla.

    • Reinari

      Pohjanmaan leipomossa aamuisin ainakin todella hyväntuulista palvelua nuoren naisen toimesta! Munkitki kyllä kohillaan

    • pohatta3

      kaisaniemen salessa iloisia ja ystävällisiä myyjiä kaikki!

    • käkkäräääää

      mustikassa ennen, mutta kun on nyt väki vaihtunut niin kyllä tasokin vaihtelee. itse omistaja herra mielistelee kieli perseessä ja työntekijät jotkut komentavat asiakkaita liiankin kovasti.

    • tukka piloilla

      MiMissä ylimielinen blondi-parturi ja hinnat palveluun nähden ylihinnoiteltuja

    • juupas

      Mustikassa tulee hyvälle mielelle, Ei muuta kun hyvää päivän jatkoa kaikille :)

    • joka junaan

      Siinä kaupan infossa oleva tumma nuori nainen, kannattaisiko katsoa peiliin?
      Eihän siellä pakko ole töissä olla.

    • tarjoustuote

      Ai mustikka, joo ne pääsi jo loppumaan, mutta ensikerralla riittää teillekin .
      Ehkä, varmaan, tai ainakin luulen niin.

    • mummeli54

      ylivieskan parasta asiakaspalvelua löytyy joko sotkasta tai liidelistä

      kärkkäisen kassoilta taas saattaa löytyä sitä ikävintä asiakaspalveluua.

    • smv1

      Yksityisten kanssa ei kannata kauppaa tehdä. Ne sahaa surutta linssiin. Heillä ei ole minkäänlaista moraalia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe