Armoton naisen osa

Naisilta ei kysytä

Kaikkein armottomimmin vanhoillislestadiolaiset kohtelevat omiaan. Lestadiolaisnaisella ei ole ihmisoikeuksia. Hän ei saa päättää omasta ruumiistaan eikä seksuaalisuudestaan, eikä valita vapaasti ammattiaan, aviopuolisoaan eikä harrastuksiaan.

28

2104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karmea uhri uskonnolle

Täysin totta. Noin sen voi pelkistäen todeta. Itse puolstani nostan esiin avioitumiseen liittyvän vakavan ongelman.

Vl-liikkeessä on naisenemmistö ja suuri joukko avioitumisikäisiä naisia ilman minkäänlaista mahdollisuutta löytää vaadittu vl-puoliso. VL-uskon ulkopuolelta ei puolisoa ole lupa etsiä.

Nämä naiset uhraavat haaveensa omasta puolisosta, seksuaalisuudesa, lapsista ja perheestä seurakuntajumalalle. Koskaan ei kukaan mies tule suutelemaan, nainen ei tule koskaan kokemaan orgasmin nautintoa, ei koskaan saa syliinsä omaa lastaan...

VL-naiset uhraavat itsensä samalla tavoin kuin Waltarin Sinuhessa kaunis Minea uhraa elämänsä Härkä-jumalalle... jokainen kirjan lukenut millaiseksi tämä jumala-usko karmeassa lopussa paljastui.

Yhtä turha ja mieletön on vl-naisten uhri vl-seurakunnalle/uskolle. Tuhansille naisille käy samoin kuin Minealle.

• Biologisen kellon kulkua

• Kuna ajattelen tulevaisuuttani

Tuota ajattelen tosiasiassa melko usein, nykyään yhä useammin... kylmä kauhu puristaa sydäntä joka kerta. Voitko minulle tosiaan oikeasti lopulta käydä näin...? Ei vaan sitä oikeaa miestä ole näkynyt eikäkuulunut, vaikka kierrän kaikki isommat seurat ja käyn eri paikkakunnilla... Millainen on tulevaisuuteni?

• puhu pukille - ...

Itse olen puolisoni valinnut ja hän minut. Hän ei edes ole uskova,minä olen. Omaan ammatin,jossa olen myös toimessa.On lapsia,osa aikuisia jo.Harrastan mitä haluankin. Saan päättää omasta,huom MINUN ELÄMÄSTÄNI ihan itse. Lopettakaa jo nämä provosoivat juttunne,hankkikaa tekin jokin harrastus,joku muu kuin uskovien ihmisten elämän arvosteleminen. Mikä tai kuka luulet olevan,että on oikeus nälviä ihmisiä,ilman että edes tunnet heitä. Kyllä tekisi sinullekin hyvää mennä peilin eteen ja katsoa syvälle silmiin,jos vaikka näkisit sielusi,mitä se on vailla. Niin minä teen,tutkistelen monesti,mikä luulen olevani ja mitä olen. Ei ole aina kuule hurraamista.Että näin.

• Tilastotietoa

Tein tilastoa pari vuotta sitten erään suuren ry:n osalta yksinäisistä naisista. Laskin Päivämiehen joulutervehdyksistä yksin tervehdyksen jättänneet naispuoliset henkilöt, joita oli 480 henkilöä. Oletin, että tervehdyksen jättää yksin erillään perheestään ehkä 18 vuotta täyttänyt henkilö, poikkeuksia voi tietysti olla. Toinen oletus oli, että naispuolisia leskiä olisi 100 henkilöä. Näin ollen jäljelle jää 380 naimaikäistä naista. Valitettava tosiaasia on, että samaisella ry:llä miehiä on kourallinen!

• Kokemusta on

näissä olosuhteissa mahdottomuus. Yhden miehen kimpussa on kymmeniä naisia ja naiset eivät kaihda keinoja ajaessaan omia etujaan. Toisia panetellaan, iltakyliin kutsuttaessa käytetään tosi röyhkeää kyynärpäätaktiikkaa. Peli on todella kovaa!

• Ahdistavaa

ja vilkuilla. Taas se katsoi minua, ihanaa! Mihinkähän se lähtee seurojen päätyttyä tsup, tsup... Sitten lyöttäydytään johokin porukkaan ja niihän siinä kävi, ettei hän tullutkaan. Sama peli jatkuu kaikissa seuroissa ja myös kesätapahtumissa.

Silmäpeli saataa jatkua jopa vuosikausia, kunnes joku muu...

• samaa kokenut
        Kokemusta on kirjoitti:

näissä olosuhteissa mahdottomuus. Yhden miehen kimpussa on kymmeniä naisia ja naiset eivät kaihda keinoja ajaessaan omia etujaan. Toisia panetellaan, iltakyliin kutsuttaessa käytetään tosi röyhkeää kyynärpäätaktiikkaa. Peli on todella kovaa!

ja olen kulkenut kaikenlisäksi todella useassa vl-porukassa.

• varhainen lintu.. ...
        Ahdistavaa kirjoitti:

ja vilkuilla. Taas se katsoi minua, ihanaa! Mihinkähän se lähtee seurojen päätyttyä tsup, tsup... Sitten lyöttäydytään johokin porukkaan ja niihän siinä kävi, ettei hän tullutkaan. Sama peli jatkuu kaikissa seuroissa ja myös kesätapahtumissa.

Silmäpeli saataa jatkua jopa vuosikausia, kunnes joku muu...

Kun kaksi Jumalanlasta kohtaa toisensa,katseet kohtaa.Juttu luistaa ja huomaa,että tuon kansapa onkin mukavaa rupatella,niin niistä tulee pari. Ei auta silmäpeli seurapenkissä,kun rakkaus roihahtaa. Nii että se varhainen luntu parraan madon nappaa.

• Siinäpä ongelma
        varhainen lintu.. ... kirjoitti:

Kun kaksi Jumalanlasta kohtaa toisensa,katseet kohtaa.Juttu luistaa ja huomaa,että tuon kansapa onkin mukavaa rupatella,niin niistä tulee pari. Ei auta silmäpeli seurapenkissä,kun rakkaus roihahtaa. Nii että se varhainen luntu parraan madon nappaa.

todella vaikeaa on olla kadehdittu, kun miehet ja etenkin ne naiset kulkevat perässä kuin kulkukissat.

• Löysin rakastavan miehen ma...
        samaa kokenut kirjoitti:

ja olen kulkenut kaikenlisäksi todella useassa vl-porukassa.

Kun kyseessä on maailman voimakkain ihmistä liikuttava voima, lisääntymisvietti, silloin ei keinoja todellakaan kaihdeta. Tämä on täysin luonnollista.

Sinulle VL-nainen joka haluat tästä huolimatta itsellesi hyvän parisuhteen ja perheen, annan ilmaisen neuvon: etsi suosiolla puoliso liikkeen ulkopuolelta. On fiksuja, sivistyneitä ja vastuullisia miehiä, jotka kaipaavat juuri sinun kaltaisesi naisen läheisyyttä ja uskollista puolisoa!

• Hynde.

Jos voisi jotenkin korostaa tätä asiaa, niin harvinaisen vääränlaista mielipidettä on tuo.

• Totuutta ei pidä kieltää

Täyttä totta.

• puheenaihe.

Jumalan lapset eivät puhu tuollaisia. Amen.

• ihan impi umpi
        Totuutta ei pidä kieltää kirjoitti:

Täyttä totta.

kyllä se on totta.Minäkin olen ihan onneton , kun ei saa miestä kuka elättäis minut.Ei ole ammattia, kun en ole uskaltanut hakea opiskelemaan, kun täällä on kerrottu, että me ei saada päättää itse.En ole uskaltanut mitään harrastuksiakaan liiemmin ajatella, no vähän salaa olen haaveillut. Mutta kun sais sen miehen kumminkin, nälkä tässä tulee kohta.Mutta onkohan se srk minulle tarkoittanut sellasta . En uskalla kyllä kysyä sitä.

• jorista

Täyttä totta.

joutaviqa häpiä

• Naiset on petoja

Täyttä totta.

Kun tekee havaintoja ympärillään, niin voi todeta, että monesti ne ihanimmat ja kauneimmat naiset kulkevat yksin. Miksi? Poikkeuksiakin on. Uskon, että miehet vain haaveilevat niistä ihanimmista, mutta arkoina lähtevät kuitenkin niiden röyhkeimpien mukaan.

Jos kaikki tutustuminen ja seurusteleminen saisi tapahtua positiivisessa ja totuudenmukaisessa ilmapiirissä, taitais pariyhdistelmätkin olla vähävän erilaisia. Se kylläkin kumoaisi teorian, jonka mukaan joku on jollekin tarkoitettu.

Juttujen parhaimmistoa on, kun nainen on touhunnut suurinpiirtein yksin kaiken niin pitkälle, että hääkutsutkin on jo lähetetty, jossa vaiheessa vasta mies on uskaltautunut sanomaan itsensä irti koko touhusta.

• Aika hiljainen
        Naiset on petoja kirjoitti:

Kun tekee havaintoja ympärillään, niin voi todeta, että monesti ne ihanimmat ja kauneimmat naiset kulkevat yksin. Miksi? Poikkeuksiakin on. Uskon, että miehet vain haaveilevat niistä ihanimmista, mutta arkoina lähtevät kuitenkin niiden röyhkeimpien mukaan.

Jos kaikki tutustuminen ja seurusteleminen saisi tapahtua positiivisessa ja totuudenmukaisessa ilmapiirissä, taitais pariyhdistelmätkin olla vähävän erilaisia. Se kylläkin kumoaisi teorian, jonka mukaan joku on jollekin tarkoitettu.

Juttujen parhaimmistoa on, kun nainen on touhunnut suurinpiirtein yksin kaiken niin pitkälle, että hääkutsutkin on jo lähetetty, jossa vaiheessa vasta mies on uskaltautunut sanomaan itsensä irti koko touhusta.

ei puhunut häissään yhtään mitään.

• Elämän virhe
        Aika hiljainen kirjoitti:

ei puhunut häissään yhtään mitään.

Se on menoa.

• yks tässä

ja yritä käynnistää konetta.Tuohon ei nyt usko kukaan muu, kuin joka ei voi kauhalla ammentaa.

• nautinto on

eräillä elinehto. Älkää puuttuko terveiden keskusteluun, kiitos.

• nautinto on
        nautinto on kirjoitti:

eräillä elinehto. Älkää puuttuko terveiden keskusteluun, kiitos.

eräille elinehto. Älkää puuttuko vl-ihmisten seurustelu- ja ihmissuhdeasioihin, kiitos.

• Paljon tietävä

mutta kaikilla on vapaus tänne kirjoittaa asiaa ja asiatonta.

• rauhotu

Missään ei sanota, etteikö noin saa tehdä. Saan tehdä juuri niinkuin halua, Jumala on antanut vapaan tahdon.

• Rehellisesti

... saatteko koskaan ilman varsinaista syytä omilta miehiltänne esim. hellittely-viestejä/soittoja keskellä työpäivää tmv?

Oma mieheni lähettää lähes päivittäin jonkun söpön viestin: suukkoja, haleja, saisinpa nyt rutistaa jne.

• Police-woman

"Smack hunajainen, arvaa, kenen kuvaa katselen?"

"Huomenta Pupu, olen nukkunut tyynysi kainalossani, onneksi tulet kohta itse kotiin kainaloon........"

En ole vl, mutta oli "ihan pakko" vastata... ;-)

Asiaan liittymättä mitenkään, järkyttävä tuo Ruotsin surmatyö!! Kuinka ihmisellä voi niin paljon pimahtaa päässä, että surmaa lapsen :´(
        Tai ylipäätänsä, miten joku voi satuttaa avutonta lasta millään tavalla? Ainut heikkouteni kun ovat lapset, heidän väärin kohtelu ja kärsimys ymv nostattaa vihan pintaan armotta!!

• seuroissa lohdutettu

Puhujat lohduttavat usein yksinäisiä vl-naisia saarnassa, "Kaikille Jumala ei ole tarkoittanut aviopuolisoa. Meidän täytyy tyytyä siihen mitä Jumala meille antaa, on nähnyt meille parhaaksi".

• heitä on siunattu suurella ...

Miten Jumala on heitä siunannut ja antanut heille sen toiseksi tärkeimmän lahjan (usko on tärkein lahja), eli aviopuolison.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2212
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      49
      2120
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      30
      1999
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1406
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1346
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      883
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      822
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      751
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      733
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      724
    Aihe