Tekemistä yksinäiselle

...

Heips! Oon 15v. tyttö ja vietän paljon aikaa yksikseni, koska asumme maalla. Oon kyllä kavereidenkin kanssa joskus, mutta yleensä oon vaa kotona. Mä haluisin nyt vinkkejä, mitä vois puuhailla/harrastaa yksin. Yleensä kuuntelen musiikkia, katon telkkaa, oon koneella tai piirtelen, mut se alkaa jo vähän kyllästyttää. Oisko vinkkejä? Mitä itse teet kun olet yksin? Kaikki vinkit tervetulleita :)

18

1611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muukalaanen

Itellä on vähän samankaltainen pulma, johon auttoi melkoisesti se että aloin harrastaa liikuntaa. esim. lenkillä käyntiä, pyöräilyä ja kaikenmoista muuta jumppaa. urheilemalla saa paineet purettua helposti ja kulutettua aikaa. Kaiken lisäksi kunto paranee ja olokin on mainio. Tietenkään se ei kaikkia kiinnosta, mutta kannattaa kokeilla kuitenkin. Se on palkitsevaa.

• Jokujoku000

Kannattaa aloittaa soittaa jotain soitinta, vaikka kitaraa, aloitin itsekkin jo muutamisen kuukautta sitten ja mukavaa on ollu. Käy ostaa kitara ja sit vaa googleta...

muusikoiden net
      ultimaguitar
      rockway

:D

• liikuntaa

liikunta on hyväks, et menetä mitään jos alatliikkuu:juosta,pyöräillä, hiihtää kaikkea mahollista

ite juoksen kilpaa, nii siinä touhussa saa todella paljon kavereita ja vaikka pietää hulluna nii yksinää minä treenaan ja ko ottaa mp3 soittimen mukaa nii mikäs siinä

ainut miinus että menee nii pirusti rahaa, ko aatellaa että lenkkari pari maksaa 100e ja niitä menee 4 parii/v ja sitte kaikki tekstiilit päälle eli pitkälti yli 1000 e vuodessa ja sitte etelän-leirit on asia eriksee

• Moigga1212

Moi!oon kotona yksin aamusta-iltaan ja ulkona sataa voisitteko kerto jtn tekmistä mun kamu on kotona toisen kaverin kanssa

• j.rocket

Osta Rubikin kuutio.

• Hullu(ko)?

Rubiikin kuutio tekee hulluksi, en suosittele

• <3boys

Mikset hanki poikaystävää? Ei luulis olevan vaikeaa. Sen jälkeen voi tehdä kaikkee kivaa :DD

• hassu tyttö

Esim mitä tekemistä :)>

• ukkoshenki
    • ei varaa

liikuntaa tyyppi sanoi kilpajuoksusta, itse olen poika ja olisin kovin halukas harrastukseen, mutta vanhemmat ovat eronneet ja äitini ei ole kovin hyvä tuloinen. Isäni maksaa siskoni opiskelut voipi mennä jopa 2000 e vuodessa koulutarvikkeisiin. Äitini maksaa siskoni harrastuksen ja sisko sitten valittaa kun en harrasta mitään.

• kdjkfj

Eihän kilpajuoksuun tarvita aluksi kuin hyvät lenkkarit. Menkää mukaan paikkakunnan urheiluseuraan. Hyvillä tuloksilla saa kyllä sponsoroituja vatteita ja kenkiä!

• ksjdkfjhf

Liikunta on tietenkin hyvä mutta miten olisi ompelu. Suunnittele vaatteita ja ompele tai neulo ne itse. Aloita pienestä ja helposta vaikka valkoisesta t-paidasta, jonka kuvioit ja stailaat itse. Voit joko piirtää tai tehdä tietokoneella kuvat ja printata ne silitettävälle arkille.

• asdfvbgnhjmklpöä'asd

ootsä tosissas ??? ehkä sitte joskus, kuuskymppisenä mummelina :D

• Metal must live!

Alota urheileminen, musiikki tai WoWi :D niinku mä.

• kova jätkä

osta sipsejä ja kato leffa:P

• urbhthun7ti

-Ota kuvia itsestäsi eri paikoissa, tee siitä Ifolor kuvakirja pane se kaappiin ja avaa 10 vuoden kuluttua, älä välitä miltä näytät nyt kuvissa, onko hiukset hyvin vai ei.

-Hanki paprikakukka ruukkuun ja hoida sitä

• viit

Runkkaa

• SeppoTaalasmaa89

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe