Heips! Oon 15v. tyttö ja vietän paljon aikaa yksikseni, koska asumme maalla. Oon kyllä kavereidenkin kanssa joskus, mutta yleensä oon vaa kotona. Mä haluisin nyt vinkkejä, mitä vois puuhailla/harrastaa yksin. Yleensä kuuntelen musiikkia, katon telkkaa, oon koneella tai piirtelen, mut se alkaa jo vähän kyllästyttää. Oisko vinkkejä? Mitä itse teet kun olet yksin? Kaikki vinkit tervetulleita :)
Itellä on vähän samankaltainen pulma, johon auttoi melkoisesti se että aloin harrastaa liikuntaa. esim. lenkillä käyntiä, pyöräilyä ja kaikenmoista muuta jumppaa. urheilemalla saa paineet purettua helposti ja kulutettua aikaa. Kaiken lisäksi kunto paranee ja olokin on mainio. Tietenkään se ei kaikkia kiinnosta, mutta kannattaa kokeilla kuitenkin. Se on palkitsevaa.
Kannattaa aloittaa soittaa jotain soitinta, vaikka kitaraa, aloitin itsekkin jo muutamisen kuukautta sitten ja mukavaa on ollu. Käy ostaa kitara ja sit vaa googleta...
liikunta on hyväks, et menetä mitään jos alatliikkuu:juosta,pyöräillä, hiihtää kaikkea mahollista
ite juoksen kilpaa, nii siinä touhussa saa todella paljon kavereita ja vaikka pietää hulluna nii yksinää minä treenaan ja ko ottaa mp3 soittimen mukaa nii mikäs siinä
ainut miinus että menee nii pirusti rahaa, ko aatellaa että lenkkari pari maksaa 100e ja niitä menee 4 parii/v ja sitte kaikki tekstiilit päälle eli pitkälti yli 1000 e vuodessa ja sitte etelän-leirit on asia eriksee
liikuntaa tyyppi sanoi kilpajuoksusta, itse olen poika ja olisin kovin halukas harrastukseen, mutta vanhemmat ovat eronneet ja äitini ei ole kovin hyvä tuloinen. Isäni maksaa siskoni opiskelut voipi mennä jopa 2000 e vuodessa koulutarvikkeisiin. Äitini maksaa siskoni harrastuksen ja sisko sitten valittaa kun en harrasta mitään.
Eihän kilpajuoksuun tarvita aluksi kuin hyvät lenkkarit. Menkää mukaan paikkakunnan urheiluseuraan. Hyvillä tuloksilla saa kyllä sponsoroituja vatteita ja kenkiä!
Liikunta on tietenkin hyvä mutta miten olisi ompelu. Suunnittele vaatteita ja ompele tai neulo ne itse. Aloita pienestä ja helposta vaikka valkoisesta t-paidasta, jonka kuvioit ja stailaat itse. Voit joko piirtää tai tehdä tietokoneella kuvat ja printata ne silitettävälle arkille.
-Ota kuvia itsestäsi eri paikoissa, tee siitä Ifolor kuvakirja pane se kaappiin ja avaa 10 vuoden kuluttua, älä välitä miltä näytät nyt kuvissa, onko hiukset hyvin vai ei.
liikunta
Itellä on vähän samankaltainen pulma, johon auttoi melkoisesti se että aloin harrastaa liikuntaa. esim. lenkillä käyntiä, pyöräilyä ja kaikenmoista muuta jumppaa. urheilemalla saa paineet purettua helposti ja kulutettua aikaa. Kaiken lisäksi kunto paranee ja olokin on mainio. Tietenkään se ei kaikkia kiinnosta, mutta kannattaa kokeilla kuitenkin. Se on palkitsevaa.Vinkki
Kannattaa aloittaa soittaa jotain soitinta, vaikka kitaraa, aloitin itsekkin jo muutamisen kuukautta sitten ja mukavaa on ollu. Käy ostaa kitara ja sit vaa googleta...muusikoiden net
ultimaguitar
rockway
:D
joo o
liikunta on hyväks, et menetä mitään jos alatliikkuu:juosta,pyöräillä, hiihtää kaikkea mahollistaite juoksen kilpaa, nii siinä touhussa saa todella paljon kavereita ja vaikka pietää hulluna nii yksinää minä treenaan ja ko ottaa mp3 soittimen mukaa nii mikäs siinä
ainut miinus että menee nii pirusti rahaa, ko aatellaa että lenkkari pari maksaa 100e ja niitä menee 4 parii/v ja sitte kaikki tekstiilit päälle eli pitkälti yli 1000 e vuodessa ja sitte etelän-leirit on asia eriksee
-Hanki paprikakukka ruukkuun ja hoida sitä
http://www.youtube.com/watch?v=nb_og5w4x_Y