Henkinen horoskooppitesti

Henkinen leijona

jos olet sitä mieltä että perinteinen horoskooppimerkkisi ei natsaa, tee tämä hesarin testi millainen oikeasti olet. Minäkin olen kalat perinteisessä, mutta testi teki minusta leijonan. Mikä on huvittavaa, on se, että ihmiset usein arvelevat minun olevan leijonan. Tästä lähtien aion sanoa olevani leijona.

http://www.hs.fi/testit/

29

3917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauska.....

      olen skorpioni. tuon mukaan minun pitäisi olla kauris, seuraavaksi lähimmäksi osuu kalat, ja kaikkein vähiten olen oinas.

    • Itsensä löytänyt

      rapu ja testin mukaan myös.. vähiten olen oinas... Hassua sinänsä, avokkini ja lasteni isä on oinas..

    • vaakeli

      Olen testin mukaan eniten vaaka (myös oikea merkkini), toiseksi eniten rapu, vaikka vesimerkkejä ei kartalla olekkaan.

    • oikeasti kauris

      Olen testin mukaan leijona. Oikeasti olen kauris. Leijona on kyllä parempi horoskooppimerkki.

      • JK

        NIINKÖ


    • ja tavallaan helpottava

      En ole koskaan ottanu horoskooppeja todesta. paljolti ehkä siksi, että en voisi vähempää olla sellainen henkilö joksi neitsyttä kuvataan. Testin tulos olikin, että minussa pilee sisäinen kalat. Vähiten muistutan testinkin mukaan neitsyttä. Eläköön suurpiirteisyys ja elämänilo!!

    • kalaN

      Eniten muistutan kalaa ja olenkin aur kalat.
      Toisaalta on aika helppoa tietää lopputulos, kun kysymykset ovat aika johdattelevia. Tietää, mikä vaihtoehto sopii millekin merkille :)

    • hih :)

      Oikeastihan siis olen Leijona, mutta testin mukaan olisin henkisesti Rapu..:) ja kaikista vähiten Kauris (jonka melkeen arvasinkin...) :D

      • viljokisu

        Olen oikeesti oinas, ja tuon mukaan myös henkisesti oinas=))
        Minussa myös skorpionin piiretitä, vähiten kaksosta.
        Eli aika hauska testi, oinaampaa ei siis enää voi olla....=)))


    • kauna

      mä oon oikeasti kauris, mutta testi väitti minun olevan oinas. No, sarvet ainaki löytyy molemmissa tapauksissa hahaa :-D

    • StippaS

      Perinteinen horoskooppi väittää minun olevan kauris vaan tämän henkisen :D testin mukaan olen kalat ja seuraavaksi lähinnä olisi vaaka.

      Kaikista kaukaisin henkinen merkkini on leijona :)

      Veikeä testi ajankuluksi :D

    • AchtungBaby

      Kävinpä tekemässä, ja olen sitten todistetusti kaksonen :) Ei kyllä ollut yllätys, olen NIIN tyypillinen kaksonen, että itteeki välillä hirvittää. Muttamutta, onneks meidän lukuisat loistavat puolemme luonteessa ja persoonassa yleensä korvaa kevyesti mahdolliset pienehköt (kröhöm...?) puutteemme

    • Neito Vesimies

      Tervehdys!

      Teinpä testin ja tuloksena oli Kalat.
      Läheltä liippaa, nimittäin Vessari olen :)
      Ihan kiva testi.

      Suloista kesää kaikille!

    • vierailija

      ... kuten pitääki! :) oinaaksi monesti sanottu mutta vesimiehenki piirteitä kuulemma esiintyy, tuon mukaan siis. vähiten kaurista. meni jo puolessa välissä testiä hermot joten ihan vaan ylimalkasesti tein mutta näyttihän tuo silti natsaavan.

    • Horoskoopit Pstä.

      Olen perinteisesti leijona mutta tuo testi sanoo että mun henkinen horoskooppi on kalat. Minussa on molemmat vastakohdat, ruumis leijona ja mieli kalat. En kyllä usko horoskooppeihin. Nekin horoskoopit jotka on laadittu kaikkiin naisten lehtiin, ne on vain valittu et kuka ne laatii.

    • Pässinbää

      Oinas olen, ja oinaan sain!

    • sarvipää...

      Sarvipää oikeesti, mutta henkinen rapu:)

    • Fiku

      Olen rapu, ja niin sain tulokseksikin. .-) Olen koukussa kaikenlaisiin testeihin. .--D

    • Tuloksena kalat. Hassua, kalat on kuumerkkini. Eli käytännössä oikea tulos ;D Aurinkomerkki on tosin leijona.

    • Jouskari!

      Niin tyhmiä valinta vastauksia, että oli edes pakko jotain valita, vaikkei löytänyt oikeeta vastausta.

      Minä kuulemma Härkä, toiseksi Leijona ja vähemmän Jousimies.

      Minä olen oikeesti Jousimies ja Käärmeenkantajallakin on joitakin ominaisuuksia, jotka sopii minulle.

      Minusta Härkä on niin pinnallinen ettei sovi minulle.

      • Jouskari!

        Pikatesti kertoi:

        Olen Leijona, toiseksi Vaaka ja vähemmän Jousimies.

        Mielestäni Jousimiehen ominaisuudet puuttui sieltä tai sitten niitä oli ihan vähän.


        Minulla on nousumerkkinä Vaaka ja Leijona huoneessa 11 joka on ihan tyhjä.


    • maffe

      Eniten muistutan leijonaa ja se mä olenkin :--D En kyllä voisi kuvitella itteeni miksikää muuksi, kieltämättä. Myös kalan piirteitä löytyi ja vähiten olin härkä =D

    • Rapu

      HS.fi:n horoskooppitestin mukaan henkiseltä horoskoopiltani olen Rapu
      (MC Ravussa!). Minussa on myös kalan piirteitä (AC Neptunus!). Vähiten olen kaksonen.

      Härkä

    • Minä vain maalta

      Olen kaksonen ja tulos oli kaksonen vähän kalaa joukossa vähiten härkä.

    • 4+3

      en jaksa tehdä. :)

    • Ilmaskorpioni93

      Nostetaanpa testi jälleen kunniaan! :-)

      Olen tehnyt sen useamman kerran koska olen nuori ja persoona muuttuu ;) Ilmamerkit ovat viemässä voiton, nimittäin eniten olen henkisesti kaksonen ja minussa on myös vesimiehen piirteitä. Vähiten olen härkä.

      Olen siis oikeasti...skorpioni :-D Oikeasti olen laskeva kaksonen ja saturnus ja pallas muistaakseni vesimiehessä.

    • Pisces&Aquarius

      Olen eniten kalat, vesimiehen piirteitä. Oikeasti skorpioni :)

    • MrJuha82outolintu

      Mun aurinkomerkkini on härkä, nouseva merkkini jousimies ja kuumerkkini kauris.
      Mutta tein yhden testin(mikä ei ollut tämä testi, mutta kyseessä oli henkinen horoskooppisi), joka antoi tuloksen, että oisin skorppioni.
      Mielenkiintoista.
      Skorppioni =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe