Ladyboy

ShemaleNAM

Tapasin Thaimaan lomalla ihanan Ladyboy ja me rakastuttiin. Hän muuttaa luokseni Suomeen kesällä, kunhan saadaan paperiasit kuntoon. Onko muilla kokemuksia kumppanin löytymisestä ja hänen Suomeen muutosta?

20

18499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄLÄ USKO SATUJA

Onko sulla kaikki kotona? Oletkos koskaan ollut Thaimaassa? Ehkä nähnyt leidareista kuvia ja nyt jo unelmoit sellasen hirviön Suomeen raahamisesta. Viisumiasioissa menee aikaa 1-2 vuotta ja tuskin osaat edes yhtään sanaa thaiksi?
      Sawasdee mai pen rai. Mai ruureang! Mai mii khap?

Oikeesti täällä niitä pilvin pimein mutta 0,1% seurustelee jonkun farangin kanssa useammin kuin yhden yön!

• Denier

se joskus onnistuakin. Miten meillä onkin
        yleensä tapana suhtautua negatiivisesti
        asioihin jotka toteutuvat yleensä vain
        unelmissa.

Kyllä minäkin epäilen tuon toteutumista, mutta
        toivotan silti onnea asian tiimoilta ja
        toivon parasta.

• katoey needs money

sä oot kateellinen..joku leidari o kusettanu sua pattiksella joskus pahan kerran

• Vaikka kiinnosti

Mielestäni alkuperäisen kirjoittajan kannattaa parhaansa mukaan varmistua ihastuksensa tunteiden ja motiivien aitoudesta. Jos rakkaus on molemminpuolista niin toivotan onnea, ellei ole niin älä anna pettää itseäsi.

Minäkin ihastuin ladyboyhin, mutta hylkäsin suunnitelman Suomeen tuomisesta kun tajusin tuon tyypin olevan kiinnostunut lähinnä materiasta. Jos hän olisi ollut rehellinen, olisin ryhtynyt prosessiin vaikeuksista huolimatta.

Aasian ladyboyilla on erilaisia intressejä. Osa on prostituoituja, osa hurvittelijoita, osa huijareita, osa aidosti parisuhteeseen / naimisiin haluavia (Suomessa tarkoittaa rekisteröityä parisuhdetta). Esim. tuolta löytyy sellaisiakin ladyboyta, jotka ovat liikkeellä tositarkoituksella www.meetladyboy.com

Tietääkseni monikulttuurisia suhteita on Suomessa samaa sukupuolelta olevien välillä ennestään (sekä homoilla että lesboilla), miksi siis ei voisi toimia Aasiasta tulevan ladyboy gayn kanssa. Se lienee jokaisen oma asia pitääkö enemmän tyttömäisestä pojasta vai lihaksikkaasta äijästä, makuja on monia.

• mahdollinen

Mikäli kys. "ladyboy" jaksaa käydä läpi transtutkimukset, niin toki hän voi virallistaa sukupuolensa jolloin avioliitto miehen kanssa onnistuu ja toisaalta jostainhan ne hormonitkin täytyy Suomen puolella hankkia(tosin tietenkin voi yksityislääkäreitä käyttää). Lakiteksti tosin kirjaimellisesti tulkittuna mahdollistaisi sinällään vähintään 1v HRTllä ja RLTllä olleen henkilön sukupuolen vahvistamisen esim. yksityisten psykiatrien ja lääkärien puolloilla, mutten tiedä onko tuota kukaan kokeillut käytännössä...

• Neeba

Minun vaimoni on thaimaasta , olemme olleet yhdessä 6-vuotta , joista 4 avioliitossa . Prosessi on pitkä ja tie kivinen , mutta ei mahdoton . Kuten tässä yksi kirjoittaja mainitsikin , kannattaa olla todella varma kumppaninsa aikeista ja sitoutumisesta . Yhteiskuntamme on vapautumassa estoista , mutta se ei ole sitä vielä tehnyt loppuun asti , joten epäluuloja ja syrjintää on varmasti tiedossa , sekä myös kateutta . Viranomaisille joudut selvittämään kaiken tapaamisestanne , aikeistanne , puolisosi ammatin , koulutuksen ja toimeentulon . On edessä useita poliisilaitoksella käyntejä , viisumien anontoja , yhdet kunnon kuulustelut ja muuta pientä paperia ja toimitettavaa . Rahaa , aikaa ja vaivaa palaa näitä asioita hoitaessa . Fantasiatasolta en lähtisi rakentamaan elämää suomen oloihin , suhteen pitää olla silloin vankalla pohjalla , mutta thaimaan päässä oleskellessa ongelmat jäisivät pienemmiksi , myös sielä voisit pystyä selvittämään kumppanisi lopulliset aikeet ja halut jatkaa kumppaninasi . Ongelma vaan olisi dumpata kaikki täällä päässä muutamaksi vuodeksi ja ryhtyä elelemään thaimaassa . Toivon onnea yritykselle kuitenkin , päätät sitten miten vain .

• Ollin isä

shemale kuulemma

• transupatu
        Ollin isä kirjoitti:

shemale kuulemma

ja mallun

• Parhaat puolet molem

Onko ladyboyt aina kiinnostuneita ainoastaan miehistä vai onko heissä niitäkin jotka pitävät naisista.

Itse olen nainen ja minua viehättävät transut ja ladyboyt.

• DaSSS

Eiköhän Transsukupuolisistakin löydy ihan joka lähtöön seksuaalisia suuntautumisia niinkuin muistakin ihmisistä!

Muistakaa edes vähän korrektit termit ;D Noilla termeillä ei ainakaan heru seuraa kovin helpolla :)

• kgjkgsjhbg
        DaSSS kirjoitti:

Eiköhän Transsukupuolisistakin löydy ihan joka lähtöön seksuaalisia suuntautumisia niinkuin muistakin ihmisistä!

Muistakaa edes vähän korrektit termit ;D Noilla termeillä ei ainakaan heru seuraa kovin helpolla :)

Entä jos tuo kysyjä tarkoitti nimenomaan ladyboyta eikä transnaista. Ehkäpä kiinnostusta lisää ne miehiset sukukalleudet joita ei ole transnaisella.

• miehiset kalleutesi
        kgjkgsjhbg kirjoitti:

Entä jos tuo kysyjä tarkoitti nimenomaan ladyboyta eikä transnaista. Ehkäpä kiinnostusta lisää ne miehiset sukukalleudet joita ei ole transnaisella.

Prosessin läpikäyvistä naisista aika moni ei käy korjaamassa genitaalejaan, mutta ottavat kaikki muut hoidot aina juridisia muutoksia myöten. Hekö eivät siis ole transnaisia? No eipä tietty ainakaan osa, kun ei transnaiseudet heitä edes kiinnosta. Ihan naisia vain, riippumatta jalkovälistä.

Ainiin mutta OMG miten sitten se SAUNA???!!!11 Härregyd.

• Jatta-tsl

Aivan varmasti löytyy, itsekin pidän vain ja ainoastaan naisista! :)

• Kolmois-S

Ne ovat kiinnostuneita rahasta ja aids-hoidoista. Hyöty heistä on se, että he tartuttavat aidsin tranfaneihin, niin sitten te kuolette pois kiusaamasta.

• Eetusetä

Pidän Teistä.

• jannetyttönäkotka

oon itse kotkan ladyboy janne musalo....mua ei oo thaikut pannu,,viel...mulle 3 iso kulllista..kylään suomeen..heti? i want oikein useita vaimoja jotka nussii mua:)nam

• Zankor_kiekko.tk

Mun vaimoni lähti thaimaaseen, pienen kullini takia. Teilläkö tilanne on toinen? Haette vaimonne sieltä Heh, siitä vaan. Karkotan omani sinne joten älkää niitä valitko.

• .....

Höpinää! Ei ainakaan Thaimaahan lähdetä isompaa hakemaan, siellä on tarjolla vain pienempää kuin Euroopassa. Isompaa on haettava Afrikasta.

• Jandolf_Kuusi

No.. nyt kun on melkein 10v kulunut puun aloituksesta niin taitaa olla aika kysellä että miten on mennyt?

• Shmbkk

No minä menin naimisiin oman ladyboyni kans Suomessa 3.3. Edelleen 3 kk viisumeilla pelataan. Jossain vaiheessa tarkoitus anoa oleskelulupaa (1v). Matkalla ollu paljo paperihommia ja lupamaksuja. Tuon avioitumisen pitäisi helpottaa niissä..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3683
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2364
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1935
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1689
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1659
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1437
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      86
      1413
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1389
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1272
    Aihe