häpyhuulien leikkaus

piiip.....

Onko kellään täällä kokemusta "liian" isojen sisempien häpyhuulien leikkauksesta? Miten isoja häpyhuulia leikataan, tehdäänkö leikkauksia kosmeettisista syistä vai vain jos ne häiritsevät ja hiertävät? Miten "isoja" häpyhuulia teiltä on pienennetty? Ja oletteko tyytyväiset tulokseen?

8

1795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkaus..

Multa leikattiin häpyhuulet alle vko sitten. Syy siihen oli kun ne häiritsi ja turpos välillä..Hinta n. 450€ ja käynti 53€ eli yht noin 500€. Olen erittäin tyytyväinen, mut sattuu kyl aina välillä, ja ensimmäiset kolme pvä ei tule pärjäämään ilman kipulääkkeitä.

• piip.......

Miten isoja esim senttimitaltaan teillä on ollut häppärit kun ootte mennyt leikkaukseen? Entäpä miten paljon ne "nipsaisee" niistä, jääkö niitä miten paljon jäljelle vai saako sen ite toivoa miten paljon otetaan? Järkeviä kysymyksiä, eikö? :)

• mä vain

Missä kävit leikkauksessa kun noin halvalla pääsit?suomessa?
        luulin et hinnat on jotain 2000 luokkaa..hui. :)

• larethi

Kaikkea naiset joutuu kokemaan.. Tällaisesta en ole koskaan kuullutkaan.

Miten täällainen asia oireilee tai selviää, ihan kuriosteetin kannalta? :p

• Leikattu

Voisi sanoa että teidät on ympärileikattu

• ymmärrä!
        Leikattu kirjoitti:

Voisi sanoa että teidät on ympärileikattu

Ilmeisesti vihjaat eräiden kulttuurien naisten ympärileikkaukseen. Et ilmeisesti tiedä mistä siinä on todella kysymys. Tässä puhutaan aivan eri asiasta, ota selvää ennen kuin kirjoitat noin.

Minulla ei (onneksi) ole noita ongelmia, mutta ymmärrän naisia joilla liian isot kipeytyvät häpyhuulet pahimmillaan estävät harrastuksen (esimerkiksi pyöräily tai ratsastus). Kyllä tässä on kyseessä pahempi tilanne kuin laiskan miehen ympärileikkaus kun ei viitsi pestä kaluaan.

• Vaivastaan päässyt

Sain ajan tk:hon lääkärille ja laittoi lähetteen keskussairaalaan. Sieltä sitten gynelle ja gyne antoi tulotarkastus ajan sekä leikkaus päivän. Odotin 3kk tulotarkastukseen ja leikkaukseen. Minulta leikattiin eilen sitten häpyhuulet(pienet) koska olivat todellakin haittona minulla.
      Ei onnistunu farkkuja tms housuja pitämään vain ainostaan löysiähousuja, pyöräily ei onnistunut ollenkaan ja hankasivat pikkuhousuissa melkein verille asti.
      Jouduin käyttämään perusrasvaa siteisiin että kävely onnistuisi.
      Multa leikattiin n.4cm pois ja olen tyytyväinen kyllä tulokseen.
      En ole vielä pystynyt istumaan kunnolla ollenkaan,noin puoli asennossa kylläkin.
      Joko makuullaan tai seisallaan.
      Kipuja ei sinänsä ole ollu pahemmin paitsi ekana päivänä söin buranaa tai panadolia sekä kirvelsi kyllä kun suihkutti, mutta nyt ei enää kirvele ja muutaman tipan vuotaa välillä. Alta viikon päästä tikit ottavat pois minulta jos tarvetta (sulavat kuulemma itsestään pois) on.

• vaivastaan päässyt

ja vielä kaikki hoitokulut maksoi vain n.33€, että aika halpa leikkaus oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      2975
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1706
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      78
      1520
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1418
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      135
      1410
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      149
      1292
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1243
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1197
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1168
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      81
      1168
    Aihe