jossa pahoitellaan asiakkaille niitä hankaluuksia joita SAmpopankissa on?
Mua vähän rupes naurattaan...ai että nyt pyydellään oikein kirjeellä anteeks kun tili ja asiakkuuskin on jo loppunut eikä ole enää mitään tekemistä koko pankin kanssa. :D Mua turhaa enää lähestyä kirjeellä kun tilinkin lopetin jo hyvän aikaa sitten.
saiko muutkin ENTISET sampopankin
11
1068
Vastaukset
- Adalon
Sain minäkin ja kumppanikin sai.
Ja molemmilla tilien lopetukset tosiaan onnistuivat ja erikseen varmistettiin, että asiakkuus on loppunut pankkineidin kanssa asioidessa.Pankkivirkailija oli oikein vilpittömän iloinen "nyt on kaikki lopetettu!". Ensin mietin, että olipas kornia, mutta kun olen enempi lukenut noista Sampo Pankin ongelmista, en enää ihmettele yhtään. Kerrankin tilinlopetukset onnistuivat ilman ongelmia.
Kyllähän noita tunteisiin vetoavia lappusia voi lähetellä. Minä tunnen kovasti empatiaa Sampo Pankin työntekijöitä ja johtoa kohtaan.
Rahat silti ovat ja pysyvät muualla, ja rahaliikennettä hoitaessa pyrin järjestelmällisesti väistämään Sampo Pankissa olevia tilejä, sitä ei minkään sortin hempeily muuta miksikään. - danpo sux
Vaikka pankki on höylännyt käyttämättömän tilini pakkaselle..
- kirje
anteeksipyyntöjen kera. No, itsekin olen jo varannut toiseen pankkiin ajan, en aio tota sampon paskatouhua enää katella. Vievät rahoja tililtä mielivaltaisesti eikä mitään vastausta saa mihinkään, kun yrittää saada selkoa siihen, missä ne rahat ovat.
- kehtaavat häiritä
huh
- asiakkaan arvostusta
kirje tuli ja kovin oli heikkoa tekstiä,
jos ajatellaan vähänkin heikkonäköisiä, vanhuksia ja varsinkin värisokeita,
naapurini ei pystynyt lainkaan lukemaan.
Kirjeen tekstin laatu kuvastaa hyvin pankin laatua nykyään.- suttua
Tekstin laatu on tosiaan surkeaa. Painojälki käsittämättömän suttuista.
Danske bankkissa ei selvästikään ole vielä kuultu sellaisesta perusasiasta, että jos tekstin tarkoitus on herättää tai painottaa luottamusta, niin myös tekstin ulkoasun pitää sitä viestittää.
Mitkään luottamusvakuuttelut ei auta, jos tekstin laatu juoruaa, että painotyö on annettu firmalle vain ja ainoastaan hintaa katsoen. Kertoo paljon, mikä arvo vastaanottajalle annetaan.
Tanskalaiset ovat ilmeisesti tottuneet noin surkean painojälkeen ja se on heille ok, mutta me entiset tai nykyiset (jos heitä vielä on:) sampolaiset olemme tottuneet aika paljon parempaan laatuun myös tässä asiassa. Olisko tässä taas yksi asia, jota ei ole osattu ottaa huomioon?
Voisi lyödä vaikka vetoa, että Sampo Pankin johtokin hiljaa mielessään ajattelee kirjettä katsellessaan, että laatu ei ole lähellekään samaa kuin ennen ja tästä ei asiakkaat hyvää tykkää.
Kirje on kontakti asiakkaaseen. Suttuisella kontaktilla pankki osoittaa asenteensa asiakasta ( = Danskelle massaa, ei yksilöitä ) kohtaan. Tämä laatu saa niille kelvata - eiköhän se tuossa ole pähkinänkuoressa... kaikessa.
- Ämpäriperuna
Eipä ole tullut viestejä, ei edes ole tullut yli kuukauden odottamiani tositteita tilin lopetuksesta, jotka luvattiin kotiosoitteeseen.
- ei ole tullut kirjettä
Kai sitten vihjasivat että pitäisi vaihtaa...
- tilin
Huomasin sen itse, että se kirje tulee vasta sitten kun lopettaa sampopankin tilin!!!!
- Juhajii
tilin kirjoitti:
Huomasin sen itse, että se kirje tulee vasta sitten kun lopettaa sampopankin tilin!!!!
miksiköhän sitten minulle tuli moinen? En ole tiliäni lopettanut, enkä aio lopettaakaan, jostain kumman syystä lienen yksi niitä harvoja, joilla nettipankki on toiminut koko ajan moitteettomasti, eikä muitakaan vaikeuksia ole ollut!
- surkea esitys
turhaa laittavat postia, ei auta enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827