saiko muutkin ENTISET sampopankin

asiakkaat kirjeen

jossa pahoitellaan asiakkaille niitä hankaluuksia joita SAmpopankissa on?

Mua vähän rupes naurattaan...ai että nyt pyydellään oikein kirjeellä anteeks kun tili ja asiakkuuskin on jo loppunut eikä ole enää mitään tekemistä koko pankin kanssa. :D Mua turhaa enää lähestyä kirjeellä kun tilinkin lopetin jo hyvän aikaa sitten.

11

1079

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adalon

Sain minäkin ja kumppanikin sai.

Ja molemmilla tilien lopetukset tosiaan onnistuivat ja erikseen varmistettiin, että asiakkuus on loppunut pankkineidin kanssa asioidessa.Pankkivirkailija oli oikein vilpittömän iloinen "nyt on kaikki lopetettu!". Ensin mietin, että olipas kornia, mutta kun olen enempi lukenut noista Sampo Pankin ongelmista, en enää ihmettele yhtään. Kerrankin tilinlopetukset onnistuivat ilman ongelmia.

Kyllähän noita tunteisiin vetoavia lappusia voi lähetellä. Minä tunnen kovasti empatiaa Sampo Pankin työntekijöitä ja johtoa kohtaan.

Rahat silti ovat ja pysyvät muualla, ja rahaliikennettä hoitaessa pyrin järjestelmällisesti väistämään Sampo Pankissa olevia tilejä, sitä ei minkään sortin hempeily muuta miksikään.

• danpo sux

Vaikka pankki on höylännyt käyttämättömän tilini pakkaselle..

• kirje

anteeksipyyntöjen kera. No, itsekin olen jo varannut toiseen pankkiin ajan, en aio tota sampon paskatouhua enää katella. Vievät rahoja tililtä mielivaltaisesti eikä mitään vastausta saa mihinkään, kun yrittää saada selkoa siihen, missä ne rahat ovat.

• kehtaavat häiritä

huh

• asiakkaan arvostusta

kirje tuli ja kovin oli heikkoa tekstiä,

jos ajatellaan vähänkin heikkonäköisiä, vanhuksia ja varsinkin värisokeita,

naapurini ei pystynyt lainkaan lukemaan.

Kirjeen tekstin laatu kuvastaa hyvin pankin laatua nykyään.

• suttua

Tekstin laatu on tosiaan surkeaa. Painojälki käsittämättömän suttuista.

Danske bankkissa ei selvästikään ole vielä kuultu sellaisesta perusasiasta, että jos tekstin tarkoitus on herättää tai painottaa luottamusta, niin myös tekstin ulkoasun pitää sitä viestittää.

Mitkään luottamusvakuuttelut ei auta, jos tekstin laatu juoruaa, että painotyö on annettu firmalle vain ja ainoastaan hintaa katsoen. Kertoo paljon, mikä arvo vastaanottajalle annetaan.

Tanskalaiset ovat ilmeisesti tottuneet noin surkean painojälkeen ja se on heille ok, mutta me entiset tai nykyiset (jos heitä vielä on:) sampolaiset olemme tottuneet aika paljon parempaan laatuun myös tässä asiassa. Olisko tässä taas yksi asia, jota ei ole osattu ottaa huomioon?

Voisi lyödä vaikka vetoa, että Sampo Pankin johtokin hiljaa mielessään ajattelee kirjettä katsellessaan, että laatu ei ole lähellekään samaa kuin ennen ja tästä ei asiakkaat hyvää tykkää.

Kirje on kontakti asiakkaaseen. Suttuisella kontaktilla pankki osoittaa asenteensa asiakasta ( = Danskelle massaa, ei yksilöitä ) kohtaan. Tämä laatu saa niille kelvata - eiköhän se tuossa ole pähkinänkuoressa... kaikessa.

• Ämpäriperuna

Eipä ole tullut viestejä, ei edes ole tullut yli kuukauden odottamiani tositteita tilin lopetuksesta, jotka luvattiin kotiosoitteeseen.

• ei ole tullut kirjettä

Kai sitten vihjasivat että pitäisi vaihtaa...

• tilin

Huomasin sen itse, että se kirje tulee vasta sitten kun lopettaa sampopankin tilin!!!!

• Juhajii
        tilin kirjoitti:

Huomasin sen itse, että se kirje tulee vasta sitten kun lopettaa sampopankin tilin!!!!

miksiköhän sitten minulle tuli moinen? En ole tiliäni lopettanut, enkä aio lopettaakaan, jostain kumman syystä lienen yksi niitä harvoja, joilla nettipankki on toiminut koko ajan moitteettomasti, eikä muitakaan vaikeuksia ole ollut!

• surkea esitys

turhaa laittavat postia, ei auta enää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      132
      3043
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      72
      2092
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      136
      1793
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      22
      1672
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      119
      1646
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1335
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1109
    8. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1035
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      47
      995
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      29
      917
    Aihe