Kun vanhempi nainen etsii nuorta?

Nuori

Kun te vanhemmat naiset 30-50 vuotiaat etsitte baarista tai jostain nuorempaa miestä niin minkälaista te etsitte?Minkälaiset kriteerit teillä on että minkälainen sen nuoren pitää olla iältään ja ulkonäöltään?

43

20887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blondi

      Pidän itseäni nuoremmista miehistä, mutta max
      5-10 vuotta olen 46 v. Ei ulkonäöllä ole merkitystä siisti pukeutuminen ja nätti hymy
      riittää.

      • mutterimake

        minä taas haluan vanhempaa naista jokan on rohkea ja uskaltaa ruveta seksiseikkailuun nuoremman miehen kanssa.


    • nainen 45+

      haluan samanikäisen tai vähän vanhemman .
      Nuoret on nuorten kanssa ei sovi kuvioon että ottaisin jonkun klopin kaverikseni en jaksa enää lastenhoitoa .
      Suhteessa pitää olla aikuinen mies ja sillä siisti

      • Repe Ruutikallo

        Kun tällainen melkein viiskymppinenkin gubbe toimii niin hyvin että maljakot lentelee pöydiltä (ks. leffa Jane Austenin Mafia), mihin nuorempia enää tarvitaan?


      • Mitä ihmettä!?
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        Kun tällainen melkein viiskymppinenkin gubbe toimii niin hyvin että maljakot lentelee pöydiltä (ks. leffa Jane Austenin Mafia), mihin nuorempia enää tarvitaan?

        Sellaisen miehen minäkin otaisin heti!
        Intohimoa tänne ja heti!Siro ja tulinen nainen ottaisi ja hyökkäsi kimppuun oitis!Olen melkein ikäisesi ja luullaan nuoremmaksi,ulkonäöstä ja vilkkaudesta johtuen.(Karjalaisvertakin on suonissa...)


      • Repe Ruutikallo
        Mitä ihmettä!? kirjoitti:

        Sellaisen miehen minäkin otaisin heti!
        Intohimoa tänne ja heti!Siro ja tulinen nainen ottaisi ja hyökkäsi kimppuun oitis!Olen melkein ikäisesi ja luullaan nuoremmaksi,ulkonäöstä ja vilkkaudesta johtuen.(Karjalaisvertakin on suonissa...)

        Varattuus vaivaa pahasti, mutta tulevaisuudestahan ei koskaan tiedä. On niitä ollut aikoja jolloin kaltaisesi leidi on ollut parasta mitä on saattanut toivoa, joten eipä vannota ja pidetään se kimppu kunnossa...


    • N45

      10 vuotta nuorempi menee, jos on älykäs ja miehekäs. En etsi mintään tietyn ikäistä, mutta nuorempiinkin olen törmäillyt : ). Nuorempien kanssa ei tarvitse seksiä vongata. Uskon, että suhde jossa nainen olisi n. 5 vuotta vanhempi olisi antoisin.

    • N39

      Itse pidän nuoremmista miehistä.Ikäero on vaihdellut 5-15 vuoden välillä. He eivät ole vielä kyynistyneet elämän realiteettien edessä, vaan saavat iloisuudellaan minutkin tempaistua mukaansa hulluttelemaan.... Tärkeää on kunnioittaa naista, osata huomioida hänet. Tämä kyky huomioida naista tarpeeksi on joillekin nuorille kompastus.

      • bodari13388

    • mies30

      kohtelias, herrasmies pukupäällä ja poikamaisuutta mukaan ja nainen n. 5 vanhempi.

    • Nuori

      Ok ..Ladyt..tässä 56-v poju ..jolle mikään ei ole esteenä...ehkä olet vanhempi.. :-)

      Moi

    • m30

      kyllä mullekin kelpais sellainen 38-45v itsestään huolehtiva, raitis aikuinen nainen 05- alueelta.

    • Molla-Maija

      Kyllä minun mies makuni on ikäiseni.Miksi ottaisin koulutettavan, kun saan omassa suhteessani nauttia ja antaa toisen nauttia myös.

    • en haluaisi

      Ei kai niillä pennuilla kokemusta ole.....

    • Höpsis!!!!!!!!!!!!!!

      Penikat pysyköön kastissaan!!!!!!!!!!!!

      • Nainen 40

        olen 40 nainen ja poikaystävä on 27, ihanampaa suhdetta en ole elänyt! Hän jumaloi minua, tyydyttää kaikki tarpeeni, eikä saa kyllikseen minusta. Enkö ottaisi vastaan elämän antaman lahjan?

        Jos hän minuun kyllästyy ( ja saattaa niinkin käydä) onhan hän ainakin oppinut miten kypsä nainen hoidetaan.

        Rakastamme toisiamme myös ihmisinä, avioon en ole tohtinut mennä, juuri tuon ikäeron vuoksi, mutta hän kosii kyllä jatkuvasti. Ehkä sitten uskallankin.


      • yh isä 39v
        Nainen 40 kirjoitti:

        olen 40 nainen ja poikaystävä on 27, ihanampaa suhdetta en ole elänyt! Hän jumaloi minua, tyydyttää kaikki tarpeeni, eikä saa kyllikseen minusta. Enkö ottaisi vastaan elämän antaman lahjan?

        Jos hän minuun kyllästyy ( ja saattaa niinkin käydä) onhan hän ainakin oppinut miten kypsä nainen hoidetaan.

        Rakastamme toisiamme myös ihmisinä, avioon en ole tohtinut mennä, juuri tuon ikäeron vuoksi, mutta hän kosii kyllä jatkuvasti. Ehkä sitten uskallankin.

        Minulla 39v oli 17 vuotta nuorempi nainen pari kesää sitten. Voin vaan sanoa että en ole koskaan ollu niin onnellinen kenekään toisen naisen kanssa.
        Ei kokemuksien tuomia ongelmia itkettävänä. Seksi oli niin paljon monipuolisempaa ja rohkeampaa. Täytyy sanoa että ite parikymppisenä en ollut lähellekään noin rohkea ja avarakatseinen kun tuo nainen.
        Harmi kun tulevaisuuden haaveet ja tarpeet oli niin erilaiset että jouduttiin muuttamaan rakkaus ystävyydeksi.
        Me oltiin niin hyvät kaverit toisillemme että oikein harmittaa kun kaikki päättyi.
        Onneksi on muistot ja ystävyys jäljellä ;)


    • Tarkkasilmäinen!

      Valitse siis sopiva sana otsikoon! Tuskin naiset etsii alaikäistä nuorta itselleen.

      • Edellinen!

        Pahoittelen kirjoitusvirhettniä!


      • nuorempi jättää
        Edellinen! kirjoitti:

        Pahoittelen kirjoitusvirhettniä!

        aina jossain vaiheessa, mutta jos nuorempi haluaa opetella elämää toisen kanssa ja varsinkin seksielämää niin eihän sille mitään voi, jokainen haluaa nauttia vaikkei tulevaisuutta olisikaan,
        tämä nauttimisen tapa on suurta nykymuotia, joskus vain tulee todellisuuskin vastaan ja mitä sitten selityksiksi


      • Mahti Sonni
        nuorempi jättää kirjoitti:

        aina jossain vaiheessa, mutta jos nuorempi haluaa opetella elämää toisen kanssa ja varsinkin seksielämää niin eihän sille mitään voi, jokainen haluaa nauttia vaikkei tulevaisuutta olisikaan,
        tämä nauttimisen tapa on suurta nykymuotia, joskus vain tulee todellisuuskin vastaan ja mitä sitten selityksiksi

        se on turha haaveilla, enää, 30-40 vuotiaana, nuoremmista miehistä. Korkeintaan saatte jonkun elämäntapa luuserin, elätettäväksenne. Olkaa onnellisia jos satutte saamaan, edes saman ikäisen.
        Miehillä se on paljon helpompaa, luultavasti siksi, koska miehillä on päässäkin jotakin. Naisilla kun ei ole muuta kuin, hyvin pienet, aivot. Ugh, olen puhunut.


      • Mukemake
        Mahti Sonni kirjoitti:

        se on turha haaveilla, enää, 30-40 vuotiaana, nuoremmista miehistä. Korkeintaan saatte jonkun elämäntapa luuserin, elätettäväksenne. Olkaa onnellisia jos satutte saamaan, edes saman ikäisen.
        Miehillä se on paljon helpompaa, luultavasti siksi, koska miehillä on päässäkin jotakin. Naisilla kun ei ole muuta kuin, hyvin pienet, aivot. Ugh, olen puhunut.

        Voi voi, minä itsevarma, kaunis ja menestyvä nainen 56v olen seurustellut 23 vuotiaan älykkään opiskelijapojun kanssa jo neljä vuotta.
        Medän piti olla vain ystäviä, mutta alusta asti ihastuimme toisiimme. Nyt meillä on yhteinen koti, yritys ja vauva joka tässä iässä saatuja on jo lottovoitto. Sairastin jo meidän tavattua parantumatonta sairautta, jonka vuoksi palkkasin itselleni kävelyttäjän hymy. Rahattomuuskaan ei ole vienyt meiltä onnea. Tämä on onnea ja rakkautta jonka soisi kaikkien kokevan. Jätin rakastuessani huippujuristin, upeat veneet, kesämökit, kaivarin luxus asunnot ja nyt olen löytänyt aidon elämän ja rakkauden joten muutos kannatti. Exäni sanoi että sain pojun kauneudellani on niin tai näin yöllä väliä.
        Terveisin mellunkylän lapset


    • http://www.listamedi
    • N40+

      Minusta viisi vuotta nuorempi ei ole näin nelikymppisenä enää mikään varsinaisesti nuorempi mies. Kymmenen vuotta vähintään, ja silloin voi ruveta tosissaan nuoremmasta puhumaan. Itselle kyllä ikä ei hirveän tärkeä ole, monenkin ikäisissä on huippuyksilöitä. Enkä tarkoita ulkonäköä, se on aikalailla sivuseikka minulle. Max. viisi vuotta vanhempi, max 15 vuotta nuorempi on sellainen hyvä ja aika laaja ikähaarukka, josta osuu todennäköisimmin sopivia minulle. Edelleen poikkeuksiakin on.

      Niin millainen? Itse en etsi baareista, koska en en niissä käy, ja ajatus muutenkin on vähän vastenmielinen. Netissä tutustuu paremmin ja rennommin itse tyyppiin. Rentous, huumorintaju, älykkyys (ei tarvitse huippuälykäs olla, mutta jotain tasoa), kohteliaisuus...

      • kuukkeli2

      • Anonyymi

        Täällä Mikko 34v mies. Omillaan toimeen tuleva, työssä käyvä ja aktiivisesti salilla sekä lenkillä käyvä mies. Rakasta seksiä kaikissa muodoissa pl. kipu tai eritteet.


    • Minun mielestäni

      Omituinen kymysys. En tiedä mitä "etsin" ennen kuin se kolahtaa kohralle. Iän, ulkonäön, habituksen, itsensä kantamistavan, esiintymisen, olemisen, olomuodon kaikkineen pitää olla ... hmmm, sikamagee.

    • Anonyymi

      Se on yhteinen kemia iskee molemmin puolin, mies tietä mitä tahtoo ja nainen vanhempi! Sinä ei enää etstä elätäjä,ei isäpuolta lapsille kun lapset mutanet pesästä pois ja elää omilla. Ei myöskän itselle soffa perunaa norkoo kotinsa.Ei mitän jatkuvaa yhdessä oloa. Aikuinen nainen omilla toimentulolla pärjäävä hvin! kulkas miksi ottaisi koko lehmän kun litra maitoa ritää silloin tällöin? Tarjontaa on juuri siksi ravintola maailma.

      • Anonyymi

        " Miksi pitäisi ottaa koko lehmä, kun litra maitoa riittää silloin tällöin? " - Nm. Kiitos päivän pyrskähdyksestä


    • Anonyymi

      moi

    • Anonyymi

      Olessani 15.v tutustuin erääseen maanviljeliän vaimoon joka myös kovin kiinnostuneena minusta tahtoi näyttää tilan ranta saunan jossa myös takka huonne ja vuode, sinne päästyämme olimmekin jo valmiina tutustumaan intiimisti ja kyllä se oli juhlaa.

      Uusimme kohtaamiset silloin tällöin usean vuoden ajan. tuon viljelijä vaimon mies sairastui ja menehtyi, niin minusta tuli taloon uusi vetreä isäntä saimme myöskin ihanat lapset ja suhde on mennyt hyvin kaikki nämä vuodet.

      • Anonyymi

        Hienoa ja onnea jatkossakin. on hienoa kun ihmisllä käy elämäsä hyvin.


    • Anonyymi

      Minun ei ole vanhempana naisena koskan tarvinut etsiä miestä nuorempaa. Se on se kemia joka on ensi katse,Mies minua 10 vuotta nuorempi. Kumpikin ttietää mitä haluaa ja olen varma nakkki en halua rakentaa pesää en tehdä lapsia. En jää rokumaan ei tarve otan kenent haluan ja kun kylästyn laitan pois mene.Kyse on vain kemiasta ei rakaudesta. Kuka koko lehmää otaa? kun litra maitoa ritää siloin tällöin?

    • Anonyymi

      Olen 22-vuotias. Jos olet kiinnostunut, voimme tavata

    • Anonyymi

      Eiköhän nin naista kuin miestä kinosta,positivinen henkilö.Joka ei mana kurjuus.Osaa puhuessa katsoa silmin eikä puhelin.On luonteva osaa tanssia, seura ihminen.Tuoksuu hvältä oli nainen tai mies. käy hammaslääkrissä 1 kerta vuosi.Ei pumaa osta yksi kalja. Molemmat ostaa omansa.ei leveile ,ei kerskaile jne.

    • Minä olen 62v ja etsin mieluiten saman ikäistä-10v he tietävät että seksuaalisten halujen tyydytys on muutakin kuin pelkkäää panemista,kokeilun halua.......sitä sitä lisää,ja oi ihanuus [email protected]

    • Anonyymi

      Kyllä semmonen 50v nainen jolla on kroppa vielä tikissä niin ei oo mitään parempaa sänky kaveria .. . Muutaman kerran osunut kunnon puuma kohdalle niin se oli menoo.. [email protected] jos naisia ketkä etsii villiä miestä

    • Anonyymi

      Kukan ei aikuisena ihisena paarit ymm etsi tietoisena nuorempaa miestä. Eiköhän silloin kun on 40-50-60 vuotias nainen ja vapaa.Niin on oma elämä ok.Ei tarvii miestä elättäjäksi.menen pitä hauskaa ja pesää ei halua enää rakentaa jossa mies majailisi 24h/ 7päivää.Yhteinen kemia siellä ratkasee molemilla natsaa.kumpikin tietä mitä haluaa illan pääteeksi.

    • Anonyymi

      Vai etsivätkö nuoremmat Miehet Vanhempaa naista 40-50v? Jolla on asiat ok.Lapset omilla ,kenties eronnut ja talous tasapinossa. Uutta äitiä itselle.

    • Anonyymi

      Olessani 16 v, oli eräs varttuneempi nais opettaja joka halusi kiihekeesti minua ja minnä lankesin, ei kaduta vieläkään, koko kesä siinä meni ja pitkälle sykyyyn. no tämä on nyt vain muisto. ja hyvä muisto onkin.

    • Anonyymi

      Olen aviosa ja kuitenkin makasin anoppini kanssa, ei vain yhden kerran vaan lukuisia kertoja, ollan tehty jo melkein kymmenen vuotta näin, en osaa katua enää. alussa koin jälkeenpäin hämmennystä, mutta nyt jo pitkään kokenut asiantilan luonnolisena.

    • Anonyymi

      Hyvin harvoin ykskään nainen kieltäytyy ssaamastaan huomiosta nuorelta mieheltä.

      • Anonyymi

        Ja miksi hemmetissä siitä pitäisi kieltäytyä?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe