Ei olis uskonu miten hyvä Wii-fit onkaan,vaikeus tasoja 3 monissa taito lajeissa juosta saa 2min 3min 8min 10 min 20min 30min lenkkejä makeissa maisemissa,kalorit palaa.kukahan pitemmälle jaksaa juosta vaikka 10min juoksussa.2h tänään jo kuntoillu tällä.
Uskomaton Fii fit
28
15292
Vastaukset
- En kadu ostoani
Tämä Fit ilmoittaa painon noususta tai laskusta kans,onko kiloja tai grammoja lisää tullu tai vähentyny,hyvä vaaka myös Wii-fit on.
- Miimuu1981
Sain pelin muutama päivä sitten! Tykkään hurjasti!! Kuntoilen salilla ja lenkkeilen päivittäin, Wii Fit on hyvänä tsemppinä ja lisänä liikunnalle!
Harmittavan vähän pelistä on keskustelua..- ....
Meillä on ollut Wii fit kolmisen viikkoa, ja sekä minä että mies ollaan molemmat innostuttu. Kaveritkin käy jatkuvasti pelailemassa. Tässäkin pelissä on hyvänä puolena se, että myös katsojilla on hauskaa katsoessaan pelaajan heilumista.
Wii fit antaa kivasti palautetta, painonmuutokset huomaa todella tarkasti ja muutenkin olen ollut kovasti innostunut. Eniten pidän tasapaino-ja aerobic-peleistä; avokin kanssa on kovat kisat siitä, kumpi saa paremmat tulokset lumilautailussa, nyrkkeilyssä yms. Kiireisenäkin päivänä ehtii aina jossakin välissä pelailla ainakin sen 30 minuuttia. Lihaksetkin tällä saa jumiin, mikä hämmästyttää sekin. Taitojen karttuessa voi valita vaikeampia tasoja, jolloin haastetta riittää.
Hämmennyksekseni myös painoni on pudonnut n. 2 kiloa pelin omistamisen aikana. Muuta liikuntaa en ole harrastanut, paitsi lenkkeilyä, jota siis harrastin jo ennen Wii fittiä. Ruokailutottumukset on pysyneet samana. - se täm
.... kirjoitti:
Meillä on ollut Wii fit kolmisen viikkoa, ja sekä minä että mies ollaan molemmat innostuttu. Kaveritkin käy jatkuvasti pelailemassa. Tässäkin pelissä on hyvänä puolena se, että myös katsojilla on hauskaa katsoessaan pelaajan heilumista.
Wii fit antaa kivasti palautetta, painonmuutokset huomaa todella tarkasti ja muutenkin olen ollut kovasti innostunut. Eniten pidän tasapaino-ja aerobic-peleistä; avokin kanssa on kovat kisat siitä, kumpi saa paremmat tulokset lumilautailussa, nyrkkeilyssä yms. Kiireisenäkin päivänä ehtii aina jossakin välissä pelailla ainakin sen 30 minuuttia. Lihaksetkin tällä saa jumiin, mikä hämmästyttää sekin. Taitojen karttuessa voi valita vaikeampia tasoja, jolloin haastetta riittää.
Hämmennyksekseni myös painoni on pudonnut n. 2 kiloa pelin omistamisen aikana. Muuta liikuntaa en ole harrastanut, paitsi lenkkeilyä, jota siis harrastin jo ennen Wii fittiä. Ruokailutottumukset on pysyneet samana.mikä tällainen peli on? paljonko maksaa ja mistä? pitäs pudottaa joku neljä viis kiloa, kuulostaa tosi hyvältä!
- ...
se täm kirjoitti:
mikä tällainen peli on? paljonko maksaa ja mistä? pitäs pudottaa joku neljä viis kiloa, kuulostaa tosi hyvältä!
Wii fithän ei ole mikään laihdutuskeino, pikemminkin hauska tapa saada intoa liikkumaan. Jos jotain tulosta haluaa, pitää tietysti sitoutua harjoittelemaan päivittäin, muistaa syödä oikein ja harrastaa myös jotakin muuta liikuntaa pelailun rinnalla. En silti kiellä, etteikö Wiillä saisi lihakset jumiin ja ihan kunnollista treeniäkin aikaan, jos itse vaivautuu hieman suunnittelemaan, mitä minipelejä pelaa. Varmasti tulee kuuma ja hiki, jos jaksaa pyörittää hulahulaa tai nyrkkeillä kymmenen minuuttia putkeen.
Wii Fit on Nintendon Wii-konsolille kehitetty liikuntapeli, jota pelataan eräänlaisella tasapainolaudalla. Lauta toimii samalla myös vaakana, ja punnitsee pelaajan jokaisen pelisession alkuun ja merkitsee muistiin painokäyrän kehityksen. Mikäli pelailu jää väliin, kysyy Wii fit, mikset ole käynyt harjoittelemassa ja kehottaa harjoittelemaan päivittäin parhaiden tuloksien saavuttamiseksi.
Wiissä on useita minipelejä eri ryhmissä (jooga, aerobic, tasapainoilu, lihaskuntoharjoitukset), ja minipelien vaikeusastetta voi taitojen karttuessa muuttaa.
Itse olen ollut hurjan tyytyväinen tähän, ihan eri tavalla on intoa liikkua kiireisellä vuorotyöläiselläkin. Tietysti pitää vielä mainita se, että motivaatiota Wii fitin kanssakin tarvitaan; jos et itse saa itseäsi harjoittelemaan sillä, ei sitä kukaan muukaan tee puolestasi. Toisaalta itse olen löytänyt Wiin kanssa touhuamiseen ihan kiitettävällä tavalla motivaatiota liki päivittäisille harjoituksille. Toisinaan sitä jaksaa 30 min, joskus kaksi tuntia. - tässä vielä
... kirjoitti:
Wii fithän ei ole mikään laihdutuskeino, pikemminkin hauska tapa saada intoa liikkumaan. Jos jotain tulosta haluaa, pitää tietysti sitoutua harjoittelemaan päivittäin, muistaa syödä oikein ja harrastaa myös jotakin muuta liikuntaa pelailun rinnalla. En silti kiellä, etteikö Wiillä saisi lihakset jumiin ja ihan kunnollista treeniäkin aikaan, jos itse vaivautuu hieman suunnittelemaan, mitä minipelejä pelaa. Varmasti tulee kuuma ja hiki, jos jaksaa pyörittää hulahulaa tai nyrkkeillä kymmenen minuuttia putkeen.
Wii Fit on Nintendon Wii-konsolille kehitetty liikuntapeli, jota pelataan eräänlaisella tasapainolaudalla. Lauta toimii samalla myös vaakana, ja punnitsee pelaajan jokaisen pelisession alkuun ja merkitsee muistiin painokäyrän kehityksen. Mikäli pelailu jää väliin, kysyy Wii fit, mikset ole käynyt harjoittelemassa ja kehottaa harjoittelemaan päivittäin parhaiden tuloksien saavuttamiseksi.
Wiissä on useita minipelejä eri ryhmissä (jooga, aerobic, tasapainoilu, lihaskuntoharjoitukset), ja minipelien vaikeusastetta voi taitojen karttuessa muuttaa.
Itse olen ollut hurjan tyytyväinen tähän, ihan eri tavalla on intoa liikkua kiireisellä vuorotyöläiselläkin. Tietysti pitää vielä mainita se, että motivaatiota Wii fitin kanssakin tarvitaan; jos et itse saa itseäsi harjoittelemaan sillä, ei sitä kukaan muukaan tee puolestasi. Toisaalta itse olen löytänyt Wiin kanssa touhuamiseen ihan kiitettävällä tavalla motivaatiota liki päivittäisille harjoituksille. Toisinaan sitä jaksaa 30 min, joskus kaksi tuntia.olen harkinnut laitteen hankkimista itsekin, mutta mainoksissa ei mainita yläpainorajaa, jonka lauta kestää.... olisiko jollain tietoa asiasta??
- ....
tässä vielä kirjoitti:
olen harkinnut laitteen hankkimista itsekin, mutta mainoksissa ei mainita yläpainorajaa, jonka lauta kestää.... olisiko jollain tietoa asiasta??
Tasapainolaudan yläpainoraja on 150 kg, eli kyllä sillä voi muutkin pelailla, kuin keijukaiset. :)
- vastauksesta
.... kirjoitti:
Tasapainolaudan yläpainoraja on 150 kg, eli kyllä sillä voi muutkin pelailla, kuin keijukaiset. :)
JEE, mulle toi!!
- Toki kaikkea saa kokeilla
vastauksesta kirjoitti:
JEE, mulle toi!!
Huomatkaa, että osa kirjoittajista myyvät-markkinoivat näitä!
keskellä suomen suvea, jossa voi lenkkeillä ulkona aidossa ympäristössä ja hapessa! - .........
Toki kaikkea saa kokeilla kirjoitti:
Huomatkaa, että osa kirjoittajista myyvät-markkinoivat näitä!
keskellä suomen suvea, jossa voi lenkkeillä ulkona aidossa ympäristössä ja hapessa!"Keskella Suomen suvea", jossa karhu raatelee sinut kesken lenkkisi hengilta. Sita paitsi Wii Fitilla kuntoilu on 10 kertaa hauskempaa, motivoivampaa ja tuloksellisempaa kuin ulkona lenkkeily. Eika ainakanaan aloittelijat pysty tekemaan esim. joogaliikkeita oikein ilman Wii Fitin ohjeistusta. Joten mene sina vaan pelaamaan silla pleikkarilla/xboxillasi ja meneta loputkin rippeesi kunnostasi lohotessasi sohvan pohjalla.
- Hillosipuli-
Kyllä Wiifit on todella tehokas. Kokemusta on jopa laihtumisesta wiifitin ansiosta.:)
- Luomua
Entä jos harrastaisi liikuntaa ihan tuolla ulkona raittiissa ilmassa kauniissa Suomen suvessa? Säästyisi nuokin rahat johonkin järkevämpään? Sillä nurkassahan tuo W kuitenkin aika pian on pölyttymässä.
- Shinion
Luomua kirjoitti:
Entä jos harrastaisi liikuntaa ihan tuolla ulkona raittiissa ilmassa kauniissa Suomen suvessa? Säästyisi nuokin rahat johonkin järkevämpään? Sillä nurkassahan tuo W kuitenkin aika pian on pölyttymässä.
tai sitten ostakaa tanssimatto alle 35e. Ainakin tulee halvemmaksi ja hiki lentää.
- .....
Luomua kirjoitti:
niin, raittiissa ilmassahan voi tosiaan harrastaa kaikkia joogaa, aerobiccia, tasapainoilua ja lihaskuntoharjoituksia. Voi sitä muun muassa rullaluistella ja lenkkeillä mutta siihenpä se jää, ellei sitte halua että jokainen vanha hikinen äijä kyttää kieli pitkällä kun treenaat...
- wiifit
Luomua kirjoitti:
tyypit markkinoi omaa tuotettaan täällä...uskokaa pois
- abc64778v
wiifit kirjoitti:
tyypit markkinoi omaa tuotettaan täällä...uskokaa pois
Kyllä olen täysin samaa mieltä, että Satoru Iwatalla tai Shigeru Miyamotolla on turhaa aikaa tulla Japanista tänne Suomen korpeen mainostamaan jotai Wii Shittiä meille tavallisille tallustajille.
- Pelihaluinen.
Luomua kirjoitti:
Mahdatko suhtautua yhtä suurella penseydellä esimerkiksi kuntosalien ja kotien juoksumattoihin ja kuntopyöriin?
Taikka esimerkiksi käsipainoihin? Ihan yhtä hyvinhän sitä voisi nostella jotain arkiesineitäkin.
Eli: onko yksi väline muka oikeasti toista parempi? - Ostostv qwerty
abc64778v kirjoitti:
Kyllä olen täysin samaa mieltä, että Satoru Iwatalla tai Shigeru Miyamotolla on turhaa aikaa tulla Japanista tänne Suomen korpeen mainostamaan jotai Wii Shittiä meille tavallisille tallustajille.
"Peruna nenässä"?
- huomautus
Ostostv qwerty kirjoitti:
"Peruna nenässä"?
Wiitä ei oikein voi verkostomarkkinoida, kun sitä saa vaan viihde-elektroniikkaliikkeistä.
Voikos PlayStationia? Ai niin, eihän sille ole yhtäkään kuntopeliä, eikä muitakaan hyödyllisiä pelejä.
- Minä Ite!
"En ymmärrä kuinka olen tullut ennen toimeen ilman tätä uskomatonta laitetta!"
Menkää lenkille, pöhköt!- Fit
Ihan positiivista, että harrastaa edes jotain liikuntaa. Tolla Fitillä liikunta on hauskempaa, kuin hölkätä ulkona sateessa. Vaaka siinä on tarkka.
- c(;
Fit kirjoitti:
Ihan positiivista, että harrastaa edes jotain liikuntaa. Tolla Fitillä liikunta on hauskempaa, kuin hölkätä ulkona sateessa. Vaaka siinä on tarkka.
kaverilla on tuo wiifit ja on kyllä kivoja pelejä:)
samalla kun pitää hauskaa, niin huomaamattaanin treenaa samalla :D nyt pitäis itsekin hankkia samainen laite.
- Gabriel_Knight
Ihan mukava tapa harrastaa liikuntaa kieltämättä. Olen nyt omistanut kyseisen laitteen reilun parin viikon ajan ja kyllä se ainakin yleiskuntoa on kohottanut. Oma painoni on siinä normaalin ja lievän ylipainon rajamailla. Jotain 1-2 kiloa on tippunut Wii Fitin avulla. Pelaaminen tasapainolaudalla on huomattavasti hauskempaa, jos kilpailee kavereiden kanssa parhaista tuloksista.
- ja miksei olisi?
Wii Fit ei ole vaihtoehto ulkoliikunnalle, Wii Fit on vaihtoehto muille peleille - esimerkiksi sotapeleille. Minulla on melkein 30 vuoden kokemus pelaamisesta ja omistan n. 1000 alkuperäistä peliä. Voin sanoa, että Fit on yksi omaperäisimmistä peleistä ja yksi järkevimmistä hankinnoista mitä pelikaupasta saa. Jos sillä pelaa paljon, niin voi vähentää normaalia liikuntaa mikä on tietysti plussaa.
Tasapainolaudassa on potentiaalia vieläkin monimutkaisempien ja mielenkiintoisempien pelien ohjaamiseksi. Toivottavasti pelifirmat tulevat hyödyntämään tämän.
Nintendo on Wiillä tuonut markkinoille paljon sellaista, mikä on lähes kaikille uutta. Toivon mukaan kilpailijatkin tulee perässä ja tulavaisuudessa saamme nauttia hienoista peleistä siten, että kaikki ei tapahdu pelkästään nappia painamalla. - Lauta ollut puolitoista kk
Ihan kiva toi lauta on. Siinä on hauskoja pelejä, olen pelannut muksujen kanssa. Vaimo ei ole vielä innostunut. Se tuli mieleen, moniko pleikkaristi on oikeasti kokeillut tätä?
- ....
Itselläni on ollut playstation vuodesta 1998, joskin vaihdoin sen kakkoseen heti, kun moinen ilmeistyi. Wii meillä on siis pleikka kakkosen lisänä, ja millään muulla konsolilla en ole yhtä innovatiivisiin peleihin törmännyt. Grafiikka ei päätä huimaa, muttei ole tarkoituskaan; tarkoitus on tarjoilla jotain ihan uutta ja löytää uusia kohderyhmiä pelaamaan. Wii vetoaa naisiin, ainakin olen omassa tuttavapiirissäni huomannut kovasti kiinnostusta, vaikkei aiempaa pelikokemusta ole kavereillani juuri ollutkaan. :) Niin, olen siis 24 vuotias nainen.
- höpö0
kun moni puhuu siitä että on kiva kilpailla kavereiden kanssa, niin entä jos ei ole sellaisia kavereita jotka tulis pelaan? onko tässä intoa yksinpelinä ;)?
- aluksi...
Toisaalta, ilman kilpailevien kavereiden tuomaa lisähaastetta kyllästyminen tulee luultavasti jossain vaiheessa vastaan. Vaikka mihin sitä ei pidemmän päälle kyllästyisi...
Ihan hauska (ja hyödyllinen) vekotin kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772588On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512570Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682523Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742433Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl391947Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051769Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve121283Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271277Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r81069Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411065