eläkettä eläkkeelle.
He jäivät syyttään työttömiksi 90-luvulla, 40-55 vuotiaina ja menettivät pankkiherrojen kieroilun vuoksi työnsä , taloutensa, kotinsa, kaiken turvansa, mielenterveytensä, joku henkensäkin, joku avioliiton jne..
Miten kävi heidän lapsilleen ???
Pojat ovat nyt nato-sotilasiässä lama-ajan kasvatit. Köyhien lama-suomalaiskotien puutetta kärsineet nykyaikuiset. Aikuiset, jotka kasvattavat jo uutta sukupolvea tähän kovaan ja härskiin oikeisopolitikkojen Nato kiimaiseen maahan huostaanotetttaviksi.
Ennekaikkea heille, taloussotaveteraaneille ei kertynyt eläke !!!!!
Hävetkää Vanhanen, Katainen ja kumpp.
90-luvun laman taloussotaveteraanit ilman
49
411
Vastaukset
- Fundeeraaja
Saivat uudet komeat ja hyväpalkkaiset palkkiovirat.
Aho, hämäläinen, Viinanen ym. Ja kansa maksaa, voi saatana,että vituttaa tuollainen kieroilu.- laman uhri
ihmetellä täytyy tätä löysää kansaa, että se kaiken hyväksyy, ja nuolee....
- demukat!
Demarit sorti eläkeläisiä. Vei kaikki paperimiehille ja loi indeksileikkurin. Kiitos rukoile Lipposta ja hänen hännysteliöitään...
- ------------ -
kyllä..
- pentti peltomies 55 v,
..ja sama jatkuu vielä tänäkin päivänä. 50v-työttömäksi jottei eläke kerry..
- hyvän päivän varalle
näin todellakin hoidetiin tavalliselle työmiehelle ja naiselle pienen pieni eläke.
..vain yksi työttömyysputki (500 päiävää liiton rahoilla) ja menetys eläkkeestä on suuri, nmoin 40-50 euroa per /kk. (ps. jos jäät työttöm'ksi 53 ikävuoden jälkeen.) Näin kirjotti ETlehti.
Hienon lain ne "perkeleet" ovat kehittäneet suurien ikäluokkien eläkepommin suutaroimiseksi.
Suuret ikäluokat, eli he jotka ovat tämän kaiken rakentaneet, saavat elää kurjuudessa eläkeiän jälkeen.
Suuret rahaluokat käärii kerman ja vie vielä eläkkeetkin meiltä hölmöiltä.
Jos aloittaisin työuran uudelleen, niin tietäisin mitä tekisin. En ainakaan huijareille tuottoa ja voittoja pörssiosakkeissa. - en ole katkera mutta kuitenkin
hyvän päivän varalle kirjoitti:
näin todellakin hoidetiin tavalliselle työmiehelle ja naiselle pienen pieni eläke.
..vain yksi työttömyysputki (500 päiävää liiton rahoilla) ja menetys eläkkeestä on suuri, nmoin 40-50 euroa per /kk. (ps. jos jäät työttöm'ksi 53 ikävuoden jälkeen.) Näin kirjotti ETlehti.
Hienon lain ne "perkeleet" ovat kehittäneet suurien ikäluokkien eläkepommin suutaroimiseksi.
Suuret ikäluokat, eli he jotka ovat tämän kaiken rakentaneet, saavat elää kurjuudessa eläkeiän jälkeen.
Suuret rahaluokat käärii kerman ja vie vielä eläkkeetkin meiltä hölmöiltä.
Jos aloittaisin työuran uudelleen, niin tietäisin mitä tekisin. En ainakaan huijareille tuottoa ja voittoja pörssiosakkeissa.Mitään ei ole säästössä eläkepäivien varalle, sen takaa sosiaalitukijärjestelmä. Minimillä on tultava toimeen eläkkeelläkin.
Euroakaan ei heru tukea sosiaalitoimesta, ellet luovu kaikesta saavuttamastasi. Ihmisiässä 500 päivääkin on lyhyt aika, mutta se riittää tuhoamaan elinikäisen elämän puitteiden rakentamisen.
Itse en ole vielä ole ollut valmis myymään isältäni lahjaksi saamaani mökkitonttia, mikä on rakentamatta, sattuneista syistä. Olin pienipalkkaisena korkeakoulutettuna vuosia töissä yliopistolla ja sitten minut säästettiin tuottavuuden nimissä kortistoon ja sossun luukulle, mistä ei mitään heru. Olen tuota tonttiani kuitenkin hoitanut yli 20 vuotta - ihan puisto. Ja siitä nyt pitäisi luopua, myydä halvalla jollekulle ökylle, että saisin jonkun satasen sossusta. Ja jos vaikka tuon möisin ja saisin jonkun tonnin, niin sehän laskettaisiin tuloksi kuukausiksi eteenpäin. En sasi edelleenkään euroakaan tukea, menettäisin vain ainoan elämäni pysyvän saavutuksen ja paikan, missä olen voinut ja voin hetkeksi unohtaa kaiken tämän paskan.
Kaikki viedään pieneltä.
Perskele. Minä en myy. Minä elän vaikka piruuttani 410 euron kuukausituloilla maailman tappiin ja aina silloin tällöin innostun kehumaan kotimaani hyvinvointia ja oikeudenmukaisuutta.
Ainoa mikä harmittaa, on, miksi ikinä kouluttauduin vaivauduin töihin? Noo, koulutus oli ihan hauskaa, tosiaan opiskelin alaa, mikä todella kiinnosti ja kiinnostaa edelleen, mutta miksi vietävä piti mennä töihin ja käyttää koko palkka opinto- ja asuntolainan maksuun? Jos olisin aloittanut elämään tukiaisilla jo 20 vuotta sitten, minulla olisi nyt sama ja enemmän kuin 20 vuotisen työuran jälkeen. - ..täältä tullaan kuolema...
en ole katkera mutta kuitenkin kirjoitti:
Mitään ei ole säästössä eläkepäivien varalle, sen takaa sosiaalitukijärjestelmä. Minimillä on tultava toimeen eläkkeelläkin.
Euroakaan ei heru tukea sosiaalitoimesta, ellet luovu kaikesta saavuttamastasi. Ihmisiässä 500 päivääkin on lyhyt aika, mutta se riittää tuhoamaan elinikäisen elämän puitteiden rakentamisen.
Itse en ole vielä ole ollut valmis myymään isältäni lahjaksi saamaani mökkitonttia, mikä on rakentamatta, sattuneista syistä. Olin pienipalkkaisena korkeakoulutettuna vuosia töissä yliopistolla ja sitten minut säästettiin tuottavuuden nimissä kortistoon ja sossun luukulle, mistä ei mitään heru. Olen tuota tonttiani kuitenkin hoitanut yli 20 vuotta - ihan puisto. Ja siitä nyt pitäisi luopua, myydä halvalla jollekulle ökylle, että saisin jonkun satasen sossusta. Ja jos vaikka tuon möisin ja saisin jonkun tonnin, niin sehän laskettaisiin tuloksi kuukausiksi eteenpäin. En sasi edelleenkään euroakaan tukea, menettäisin vain ainoan elämäni pysyvän saavutuksen ja paikan, missä olen voinut ja voin hetkeksi unohtaa kaiken tämän paskan.
Kaikki viedään pieneltä.
Perskele. Minä en myy. Minä elän vaikka piruuttani 410 euron kuukausituloilla maailman tappiin ja aina silloin tällöin innostun kehumaan kotimaani hyvinvointia ja oikeudenmukaisuutta.
Ainoa mikä harmittaa, on, miksi ikinä kouluttauduin vaivauduin töihin? Noo, koulutus oli ihan hauskaa, tosiaan opiskelin alaa, mikä todella kiinnosti ja kiinnostaa edelleen, mutta miksi vietävä piti mennä töihin ja käyttää koko palkka opinto- ja asuntolainan maksuun? Jos olisin aloittanut elämään tukiaisilla jo 20 vuotta sitten, minulla olisi nyt sama ja enemmän kuin 20 vuotisen työuran jälkeen.Moni todellakin käytti paljon aikaa ja rahaa ennen 90-luvun lamaa kouluttautumiseen, jolla ei ollut mitään arvoa sitten kun taas "muka" alkoi olla toitä. Valmistuin 90-luvun alussa työttömäksi, ja sitten kun töitä olisi ollut koulutukseni oli vanhentunut ja töihin otettiin heitä joilla oli viimeisin koultus.
Minulla ei ollut laman vuoksi edes kokemusta varsinaiselta omasta alalta Ei ollut muuta kuin lainat maksettavana joita maksoin pätkätöillä.
Opiskelu ei kannata, jos tätä politiikka jatketaan vileä ...siis että vajaan kahdenkymmenen vuoden välein on taas kammottava lama.
Lama, joka saa tavalisen työläisen eläkkeen putomaan minimiin. Niihän on todella käynyt sadoille tuhansille suomalaisille,jotka jäivät työttömiksi tuolloin 90-luvunalussa 40-55- vuotiaina.
Ennen lamaa eläke-edut ja kertymä heikeenttiin, ja sitten ihmeiset työtömiksi odottelemaan eläkeikää ja eläkettä, jota ei työttöminä vuosina kertynyt ollenkaan, vaikka moni 40-50 vuotias kerkesi olla töissä
16 vuotiaasta aina viiskymppiseksi. Ne työvuodet ei eläkettä kartuttaneet, kun viimeiset 15-20 vuotta oli työttömänä.
Sanon vaan, että kunnilla on kova homma hoitaa kaikki laman uhrit, sitten kun me tulemme dementoituneen kunnan ovia kopputtelemaan, että pitäisi saada vanahinkotipaikka 500-600 eurolla.
Tulijoita on 15-20 vuoden päästä aivan tolkuttomasti!!!
Sitten puretaan kauppakeskuksia ja muita Sukarin kauppakylia köyhien massavanhusten makuu- ja ruokintapaikoliksi. - siinähän koputtelette
..täältä tullaan kuolema... kirjoitti:
Moni todellakin käytti paljon aikaa ja rahaa ennen 90-luvun lamaa kouluttautumiseen, jolla ei ollut mitään arvoa sitten kun taas "muka" alkoi olla toitä. Valmistuin 90-luvun alussa työttömäksi, ja sitten kun töitä olisi ollut koulutukseni oli vanhentunut ja töihin otettiin heitä joilla oli viimeisin koultus.
Minulla ei ollut laman vuoksi edes kokemusta varsinaiselta omasta alalta Ei ollut muuta kuin lainat maksettavana joita maksoin pätkätöillä.
Opiskelu ei kannata, jos tätä politiikka jatketaan vileä ...siis että vajaan kahdenkymmenen vuoden välein on taas kammottava lama.
Lama, joka saa tavalisen työläisen eläkkeen putomaan minimiin. Niihän on todella käynyt sadoille tuhansille suomalaisille,jotka jäivät työttömiksi tuolloin 90-luvunalussa 40-55- vuotiaina.
Ennen lamaa eläke-edut ja kertymä heikeenttiin, ja sitten ihmeiset työtömiksi odottelemaan eläkeikää ja eläkettä, jota ei työttöminä vuosina kertynyt ollenkaan, vaikka moni 40-50 vuotias kerkesi olla töissä
16 vuotiaasta aina viiskymppiseksi. Ne työvuodet ei eläkettä kartuttaneet, kun viimeiset 15-20 vuotta oli työttömänä.
Sanon vaan, että kunnilla on kova homma hoitaa kaikki laman uhrit, sitten kun me tulemme dementoituneen kunnan ovia kopputtelemaan, että pitäisi saada vanahinkotipaikka 500-600 eurolla.
Sitten puretaan kauppakeskuksia ja muita Sukarin kauppakylia köyhien massavanhusten makuu- ja ruokintapaikoliksi.Ennen vietiin vanhukset metsään ja jätettiin sinne. Ihminen on hurjan kekseliäitä kun pitää joku ongelma hoitaa. En usko, että genettiisesti on ihmiseläimeen mitään hoivageniä rakennettu, joka kohdistuisi yli-ikäisiin ja sairaisiin ihmisiin. Muutenhan vanhusten hoitokaan ei olis niin vastentahtoista, kun se on.
Jos käyt tielle makaamaan niin yli ajetaan, maasturilla. Varmana ei tulevat ikäpolvet hoida kasvavaa vanhusmassaa yhtään paremmin kuin nykyiset. Se on karu totuus, johon pitää alkaa jo 40-vuotiaana totuttelemaan. Ei nyt ilo irti. Kukin vuorollaan. - kaikki perinnässä
en ole katkera mutta kuitenkin kirjoitti:
Mitään ei ole säästössä eläkepäivien varalle, sen takaa sosiaalitukijärjestelmä. Minimillä on tultava toimeen eläkkeelläkin.
Kaikki viedään pieneltä.
Ainoa mikä harmittaa, on, miksi ikinä kouluttauduin vaivauduin töihin? Noo, koulutus oli ihan hauskaa, tosiaan opiskelin alaa, mikä todella kiinnosti ja kiinnostaa edelleen, mutta miksi vietävä piti mennä töihin ja käyttää koko palkka opinto- ja asuntolainan maksuun? Jos olisin aloittanut elämään tukiaisilla jo 20 vuotta sitten, minulla olisi nyt sama ja enemmän kuin 20 vuotisen työuran jälkeen.jolle myisit tuon tontin, vaikka 20 eurolla, ja sitten myöhemmin kauppa ikäänkuin peruuntuisi...
kennes pääsisit sossusta eroon, näinhin ihmiset temppuilee.
esim. yksi nuorimies on ollut ikänsä sossun asiakas, ja luottotiedot mennetti jo parikymppisenä. Nyt on perhe ja "rikkaat" vanhemmat alkavat tehdä kuolemaa, isovanehmmat kuoviat jo, ja perintöä pukkaa..
mutta velkojat ovat ovella. Kuinka nyt toimia, että saisi vanhempien jälkeenjättämästä omaisuudesta
nauttia samalla lailla kuin muutikin sisarukset.
Heillä tuntuu olevan jo konsti hoitaa asiat.... - Tutkija 14
..täältä tullaan kuolema... kirjoitti:
Moni todellakin käytti paljon aikaa ja rahaa ennen 90-luvun lamaa kouluttautumiseen, jolla ei ollut mitään arvoa sitten kun taas "muka" alkoi olla toitä. Valmistuin 90-luvun alussa työttömäksi, ja sitten kun töitä olisi ollut koulutukseni oli vanhentunut ja töihin otettiin heitä joilla oli viimeisin koultus.
Sitten puretaan kauppakeskuksia ja muita Sukarin kauppakylia köyhien massavanhusten makuu- ja ruokintapaikoliksi.muutamalla SADALLATUHANNELLA muullakin.
700 000 taasa tekee paskaduunia, että on juostava kelat ja sossut ja leipäjonot!
Katainen kailotti ennen vaaleja että "kokoomuksella ei ole paskaduuneja" ja "että kaikki työ
on arvokasta", tarkoitti kokoomusta itseään, koko puolue tulee tavalliselle kansalle saatanan
kalliiksi, kun täytyy pitää 10 000 elitistiä miljoonatuloissa ja eläkkeissä ja niiden "harrasteissa"!
- kolkyt
niinpä....
- VITTUAKO
sotaveteraaneille rahaa. Rahaa on jo yli 100 miljoonaa euroa säätiöissä. Odotetaan vain, että sotaveteraanit kuolevat, niin päästään hyödyntämään heidän perintöään.
Meillä on taas tilanne päälle. Jollain tavalla meidän pitäisi päästä eroon nykyisistä päättäjistä ja poliitikoista.
Tämä yhteiskunta on perin sairas.- minä vain
sotavammainen, sillä perheessämme kärsittiin sodan tuhoista, ja sodan aiheuttamista kauhuista, pikkusiskon kuolemasta sodanmelskeissä jne. jne.
Eli sota on jättänyt jälkensä meihin sotaveteraanien lapsiin myös. Isänisä oli mukana sisällissodassa, isä sodasa Venäjää vastaan, minä sisarusten kanssa taistelin 90-laman urhrina, lapsemme olivat muutaman vuoden ikäisiä, kun lama iski, ja koti, työt ym. meni. Lapsemme kävi niukkaa koulua jossa annattiin eurolla ruokaa päivässä, juuri enenmpää ei ollut kodeissammekaan. Eli meidän 90-luvun laman taloussotaveteraanien lapset ovat kärsineet hirvittävää aineellista puutetta ja nälkää.
Nyt heillä on omat lapset ja omat vaikeuden .eli sama jatkuu... Osa nuorista on menettänyt lapsensa sijaisvanhemmille jne.. jne..
Nyt siis lastemme lapset kätrsii hylkäämisistä ym. Jos mietitään, niin jokainen sukupolvi n viimeisen sadan vuoden aikana saanut maistaa sotaa tavalla tai toisella.
Jos emme ole saaneet lyijyä nahkaamme, niin ainakin yhtä kauheaa on taistella jokapäiväisestä leivästä laman uhrina.
On ihan sma menikö talo varsinaisen pommin tuhoamana, vai kovan riistopolitiikan tuhon seurauksena.
Ikävä ja tuska on sielussa sama..
kiitos taitaville politikoille...te sitä osaatte pitää omia puolianne.
Lopetan Jari Sarasvuon sanoihin...."tule lama kultainen"
Rikkaat saa jälleen ostaa halvalla onnettomien laman uhrien talot ja muut asunnot, ja eikö lie herroille nyt otollinen aika ostaa osakkeitakin.
Minä lähden ostamaan alennettua ns. punaisen lipun ruokaa. - ,.,.,.l.l.l
minä vain kirjoitti:
sotavammainen, sillä perheessämme kärsittiin sodan tuhoista, ja sodan aiheuttamista kauhuista, pikkusiskon kuolemasta sodanmelskeissä jne. jne.
Eli sota on jättänyt jälkensä meihin sotaveteraanien lapsiin myös. Isänisä oli mukana sisällissodassa, isä sodasa Venäjää vastaan, minä sisarusten kanssa taistelin 90-laman urhrina, lapsemme olivat muutaman vuoden ikäisiä, kun lama iski, ja koti, työt ym. meni. Lapsemme kävi niukkaa koulua jossa annattiin eurolla ruokaa päivässä, juuri enenmpää ei ollut kodeissammekaan. Eli meidän 90-luvun laman taloussotaveteraanien lapset ovat kärsineet hirvittävää aineellista puutetta ja nälkää.
Nyt heillä on omat lapset ja omat vaikeuden .eli sama jatkuu... Osa nuorista on menettänyt lapsensa sijaisvanhemmille jne.. jne..
Nyt siis lastemme lapset kätrsii hylkäämisistä ym. Jos mietitään, niin jokainen sukupolvi n viimeisen sadan vuoden aikana saanut maistaa sotaa tavalla tai toisella.
Jos emme ole saaneet lyijyä nahkaamme, niin ainakin yhtä kauheaa on taistella jokapäiväisestä leivästä laman uhrina.
On ihan sma menikö talo varsinaisen pommin tuhoamana, vai kovan riistopolitiikan tuhon seurauksena.
Ikävä ja tuska on sielussa sama..
kiitos taitaville politikoille...te sitä osaatte pitää omia puolianne.
Lopetan Jari Sarasvuon sanoihin...."tule lama kultainen"
Rikkaat saa jälleen ostaa halvalla onnettomien laman uhrien talot ja muut asunnot, ja eikö lie herroille nyt otollinen aika ostaa osakkeitakin.
Minä lähden ostamaan alennettua ns. punaisen lipun ruokaa.Samat sanat,,,,,
- ukkonen vain
,.,.,.l.l.l kirjoitti:
Samat sanat,,,,,
sanoa. HULLU MAAILMA...........
Elämä ei ole todellakaan helppoa nykyisin. Vaan jumalatonta taistelua päivästä toiseen.
Onneksi elämä on lyhyt yhden ihmisenkohdalta.
Taistoa käyty jo kohta 60 vuotta, että loppusuora häämöttää tätä turhaa taistelua.
Ainoa mitä kadun on se .että tuli tehtyä lapsia. He ovat nyt pätkätyöläisiä, onnettomia ihmisiä.
Heillä ei onneksi ole lapsia, jatkamaa tätä kauheutta, köyhyyttä ja epävarmuutta. - ,m,m,,,..,.,.
ukkonen vain kirjoitti:
sanoa. HULLU MAAILMA...........
Elämä ei ole todellakaan helppoa nykyisin. Vaan jumalatonta taistelua päivästä toiseen.
Onneksi elämä on lyhyt yhden ihmisenkohdalta.
Taistoa käyty jo kohta 60 vuotta, että loppusuora häämöttää tätä turhaa taistelua.
Ainoa mitä kadun on se .että tuli tehtyä lapsia. He ovat nyt pätkätyöläisiä, onnettomia ihmisiä.
Heillä ei onneksi ole lapsia, jatkamaa tätä kauheutta, köyhyyttä ja epävarmuutta.taas luettavaksi
- vaalien alla .......
Luetaanpa muistin virkistämiseksi vaikka näitä tekstejä näin vaalien alla.
Monta hyvää kirjoitusta tässä ketjussa...kiitos kirjoittajille. - Tuhoahon aikaansaano
Porvarit poistivat tämän virren virsikirjasta!
1. JO VÄÄRYYS VALLAN SAAPI, SE HUUTAA TAIVAASEEN. SE TURMAA ENNUSTAAPI, VIE KANSAT KURJUUTEEN. KEN HERRAN OIKEUTTA NYT TÄÄLLÄ JULISTAA, JA KEN VANHURSKAUTTA NYT TAHTOIS PUOLUSTAA?
2. NYT VIEKAS VILPPI TÄÄLLÄ ON NOUSSUT KUNNIAAN. ON VALHE VALLAN PÄÄLLÄ JA VÄÄRYYS VOIMASSAAN. EI KUULLA KURJAN ÄÄNTÄ, JA KÖYHÄÄ SORRETAAN, JA LAINKIN RIKKAAT VÄÄNTÄÄ VÄÄRYYTTÄ PUOLTAMAAN!
3. KAS, KÖYHÄN LEIVÄN SYÖVÄT NUO JUMALATTOMAT. HE VIATONTA LYÖVÄT JA HÄNTÄ VAINOOVAT. HE KURJAA AHDISTAAPI KUIN KÄÄRME KIUKUSSA, KORVANSA TUKKEAAPI TUON RAUKAN HUUDOILTA!
4. HE ARMOTONNA VEIVÄT OSUUDET ORPOJEN. HE SÖIVÄT LESKEN LEIVÄT, ON HERRA NÄHNYT SEN. HÄN VANHURSKAASTI KOSTAA VÄÄRYYDENTEKIJÄT, RANKAISEE ANSIOSTA NUO VIEKKAAT RYÖSTÄJÄT!!!!!!!
5. VAAN VOITONPÄIVÄN KERRAN VAIVAISET NÄKEVÄT, VANHURSKAUS KUN HERRAN LYÖ VÄÄRÄT VÄKEVÄT. OI HERRA, VOIMAS NÄYTÄ, KANSAASI ARMAHDA JA HURSKAAN PYYNNÖT TÄYTÄ JA PÄÄSTÄ VAIVASTA.- MiksVirsPois ?
- Johan tuo taisi jonkun jutan "pää pudota", vai nousseeko vielä ?
- nain on....
Kiitos virren sanoista ...
- 90-luku
Tuohon häpäjien listaan voi merkitä vielä Niinistön.
- .. .. .. ..
Sadistinen kansa haluaa tätä samaa aina vaan uudelleen..
Lyöjä lyö uudelleen lyötä - uhri ja...
.. .. .. .. kirjoitti:
Sadistinen kansa haluaa tätä samaa aina vaan uudelleen..
Lyöjä lyö uudelleen lyötäVirsi 440 ...
- prof ex
Täällä paholaisen maailmassa kaikki pahat teot palkitaan, helvetti odottaa, sitten alkaa verojenmaksu.
- v v v v v v v v
Älkää ihmist unohtako TALOUSOTAVETERAANEJA ja sitä miten heille kävi..
Keräys heillekin pystyyn, heillä ei ole eläkettä, vaan nälkä ja pelko..
- Vaan ei kärsijät!
Aho sai nokialta suojatyöpaikan, siittä hyvästä, Sauli sai pankinjohtajanpaikan euroopan investointipankista!
Komeasti on riistäjät palkittu!- .. v.
Niin on ....
Sauli on kohonnout jo viiden miljoonan ihmisen pääliköksi....
Kanerva ja kumppanit kuppaa rahaa mistä ikinä saa ja Hakkarainen on lehdistön kimpussa ja vain siitä syystä, että on kunnon mies..
- HeVonVittu
Haistakaa PASKA SAATANA
- hyvä suomi..
Kreikka on tällä tiellä juuri nyt.....
Siellä kansa jaetaan kahtia hyvää vauhtia... osa on jo lähtenyt karkuun!!
Sillolin, kun Suomi jaettiin kahtia, me jäimme katsomaan kuinka pankki myi talomme, ja yrityksemme sukulasilleen halvalla... - agios ..
hyvä suomi.. kirjoitti:
Kreikka on tällä tiellä juuri nyt.....
Siellä kansa jaetaan kahtia hyvää vauhtia... osa on jo lähtenyt karkuun!!
Sillolin, kun Suomi jaettiin kahtia, me jäimme katsomaan kuinka pankki myi talomme, ja yrityksemme sukulasilleen halvalla...Kreikkalasilla sama kohtalo..
- .. ..
,,, ,,
- Toi...
Noin, toi tyhjillä viesteillä vanhojen nostelu ei ole asiallista tai edes hyvien tapojen mukaista nettikäytöstä, mutta ei siitä sen enempää, tässä jotain luetavaakin lamavelallisille, katsokaa myös kommentit blogissa, siellä on asiaa melko lailla, myös Toimi Kankaaniemi kommentoi ja myöntääkin asioita ja virheitä...
http://kalevikannus.puheenvuoro.uusisuomi.fi/115434-“eurooppa-pyörittää-jättimäistä-pyramidihuijausta”
- . . . . . . . . .
Eipä näitä... onnettomia sopeutettu, vaan jätettiin oman onnensa nojaan, juuri ennen kuin asuntolainat olisi tulleet maksetuksi. Työttömäksi vaan.. moni koki työttömyyden elämässään ensimmäisen kerran noin 50 vuoden iässä. Ihan tarkoituksella laitettiin eläkkeen pienennysvuosia viettämään.
Politikkomme eli Eu huumaa ja käveli kansansa/palkanmaksajansa yli että heilahti. Nykyinen presidentti etupäässä... - 10101010101011011101
Päättäjät vihaavat äänestäjiään.
4 vuoden sijasta istuntokausi 1 vuoteen. Saatais aina paskat pois päättämästä. - vvvvvvvvvvvhjiiiiiii
Kyllä belsebub homat hoitaa
- , ,,,
, , , ,,
- lue ja ihmettele
Niinistö ja Harkimo on auttavinaan syrjäytyneitä ...keräys ja arpajaiset...vaalityötä kokoomukselle!!!
Näistä teksteistä avautuu lukutaitoiselle miksi meillä on syrj'ytyneitä ja ketä pitää auttaa... - .. .. .. .. .
Auttakaa lasten ja nuorien vahempiä...antakaa heille työtä ja rahaa !!
Älkää perustako lisää kuraattorien virkoja , sillä ei tule kukaan autetuksi. - ,, ,, ,, ,,
Ei taravita kuraattoreita, vaan köyhille vanhemmille rahaa kasvattaa ja elättää lastaan tai lapsiaan..
Katsotkaa ajankohtaisen kakkkosen teemailta ensi viikolla... aiheena syrjäatyneet nuoret. - .. .. .. ..
Tässä maassa on muitakin syrjäytyneitä kuin nuoret mm. vanhat, sairaat, aikuiset työttömät jne...
Kansanedustajilla, rokinsoittajilla, jääkiekkoilijoilla, misseilla ja muilla kevytkenkäisillä tyyhjäpäillä menee taloudellisesti hyvin, mutta.. - .. ..
Katsokaa tänään ajankohtainenm kakkonen..
- .. .. .
Koava ja härski maa tämä isäinmaa..
- mummo-.-.
Miettikääpä näitä hyviä kirjoituksia..
- .. ,, ,,
Koskahan 90-laman aiheuttaneet kenraalit palkitaan prenikoilla, ja ketä niintä onkaan kenelle kunnia kaikesta tästä kauheudesta, joka ei lopu koskaan kuuluu.
- it-työtön
aina ajankohtainen ketju..
- Vihan raivo
Olikohan ennen ranskan vallankumousta kansalla samantyyppinen fiilis : Leipää kun pyysivät, kuningatar käski syödä leivoksia. suunnattomat omaisuudet silloin muutamilla sadoilla henkilöillä ,niinkuin nytkin.
- Ja kuka
"Mutta tähänkin amerikkalaisfirma vastaa itse. Raportissa vaaditaan kansalaisten asenteiden muokkaamista. Maan taloutta näyttävät nimittäin pahiten uhkaavan tavalliset ihmiset, jotka sitkeästi pitävät kiinni ruoastaan, kodeistaan ja julkisista palveluista. Raportissa ehdotetaankin ihmisten ”totuttujen ajatusmallien” muuttamista siten, että he jatkossa suostuisivat:
- opiskelemaan entistä nopeammin
- pysymään työelämässä yli 65-vuotiaaksi
- hankkimaan yksityisen eläkevakuutuksen
- maksamaan enemmän julkisten terveyspalvelujen käytöstä
- luopumaan lähipalveluista"
http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/2010/numero-2/kuka-tata-maata-johtaa
Nyt täytyy kysyä, että onko väki äänestellyt juuri niitä puolueita jotka tähän tilaan ovat ohjanneet?
Ovatko eläkeläiset äänestelleet Kokoomusta, demareita tai keskustaa, sitähän saa, mitä äänestää.
Eläkeläisille ei ole kevanneet eläkeläisten puolueet, olisivat yhtenäisinä todella suuri puolue, ei vaan kelpaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5521
Ei edes sellaiset puolueet, jotka ovat halunneet muutosta ja jopa eläkekattoa.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4131
- Nälkäinenihminen
Ja tähän on tultu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k543686On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561022Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879