Jälkitippa?

m_19tippa

Mistäköhän voisi olla kyse kun aina kun käy kusella, niin sen jälkeen virtsaa tulee housuihin muutama tippa? Eikä rauhallinen virtsaaminen ja painelukaan auta. Kun esim. käy vessassa ja istuu sen jälkeen tuolille, karkaa virtsaa, eli voisiko syynä olla lihasten jännittyneisyys? Selkävaivojakin mulla nimittäin on ollut paljon. Mutta mistään tulehduksesta/sukupuolitaudista ei ole kyse.

13

9193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä vika

      mutta minulla on sama vaiva

      lääkäri ei osannut sanoa mitään ja itse olen ruvennut painelemaan jälkitipat vessapaperiin, niin ei tule mitään housuihin.

      • m_19tippa

        Sama homma, kävin lääkärissä eikä osannut sanoa mistä johtuu. Ongelma on vaan siinä, että se vessapaperiin painelukaan ei aina auta. Ja aina ei edes oo sellasta mahdollisuutta, jos vaikka pitää kusta pisuaariin.


      • M 27
        m_19tippa kirjoitti:

        Sama homma, kävin lääkärissä eikä osannut sanoa mistä johtuu. Ongelma on vaan siinä, että se vessapaperiin painelukaan ei aina auta. Ja aina ei edes oo sellasta mahdollisuutta, jos vaikka pitää kusta pisuaariin.

        Itse aloin käyttämään suojaa. Eihän se mukavaa ole, mutta paljon mielyttävämpää


    • Tämä auttoi

      Kärsin varmaaan 10 vuotta tuosta samasta, että aina vaikka kuinka ravisteli, niin viimeiset tipat tuli housuun.

      Ratkaisu löytyi tästä, JOKA TOIMII:
      kun kaikki virtsa on tullut, niin paina pari kertaa pallien takaa - siis välilihan kohdalta, jolloin ne tipat ruiskahtaa ulos, jotka olisivat kohta tippuneet housuun.

      Virtsaputkessa on juuri tuossa kohtaa sellainen mutka, johon muutama tippa jää helposti.
      Tämän kun keksin, niin ei ole enää mitään housuihin tippunut.

      • ex-epätoivonen

        Toi ei ollukkaa mikää turha vinkki. Mulla jää vielä jotain sinne mut se onki vaan pari tippaa jotka käsittääkseni tulee kaikilla. Ennen tuli kiusallinen "ruikkaus" mut kiitos sinun, sen saa ennenaikaistettua oikeassa paikassa :). Vaati kyl vähän tekniikoiden kartoittamista ennenku rupes hoituu. Kiitti! Pelastit ehkä loppuelämäni sosiaalisen sekä hygieenisen puolen.


      • näinpänäin...
        ex-epätoivonen kirjoitti:

        Toi ei ollukkaa mikää turha vinkki. Mulla jää vielä jotain sinne mut se onki vaan pari tippaa jotka käsittääkseni tulee kaikilla. Ennen tuli kiusallinen "ruikkaus" mut kiitos sinun, sen saa ennenaikaistettua oikeassa paikassa :). Vaati kyl vähän tekniikoiden kartoittamista ennenku rupes hoituu. Kiitti! Pelastit ehkä loppuelämäni sosiaalisen sekä hygieenisen puolen.

        Mutta, onko miten tavallista että "laukeamisen" jälkeen myöhemmin tulee vielä tippa siemennestettä.. Aivan kuin kaikki ei tulisi silloin kerralla ulos?


      • kissat koiria adsghs
        näinpänäin... kirjoitti:

        Mutta, onko miten tavallista että "laukeamisen" jälkeen myöhemmin tulee vielä tippa siemennestettä.. Aivan kuin kaikki ei tulisi silloin kerralla ulos?

        Tavallisesta en tiedä mutta itselläni tulee tuo "jälkitippa" ja tippa siemennestettä. Olen vasta 17, mutta oppinut elämään tuon kanssa. Lapsena oli paljon pahempaa mutta nykyisin kyllä vessanpaperilla ja kehittyneellä lypsytekniikalla ei paljon jää sisään.


      • tippaphobia

        Tämä on kyllä hyvä vinkki. Pikkuisen meni aikaa, ennen kuin tuon oikean kohdan tajusi. Muille vinkiksi jos auttaisi löytämään sen oikean kohdan: pallien "takaa" tai "alta", sen virtsaputken ihan tuntee. Kun oikean kohdan löytää, niin sinne jäänyt virtsa tulee melkein paineella ulos.

        Tuolla tosiaan saa ne enimmät ulos ja tuleekin ihan reilusti, mutta silti sen jälkeen tulee tippa tai kaksi housuun. Kotioloissa tulee joskus laitettua wc-paperi housuun, jonka sitten hetken kuluttua ottaa pois. Aina siihen jää sellainen kostea kohta.

        Olen alle 30-vuotias, en usko että ongelma on sinänsä muuttunut, mutta viime aikoina tähän on kyllä kiinnittänyt huomiota enemmän. Välillä menee jopa aivan "sairaaksi" tuon tipan estämisen yrittäminen, että jos tippa tulee suihkun jälkeen vasta vaihdettuihin alushousuihin, niin lähes pakko vaihtaa ne. :|


    • tipaton_tammikuu

      Tipat on kyllä äärimmäisen vittumaisia. Jostain syystä ovat alkaneet viimeaikoina vituttaa niin paljon, että piti tulla katsomaan nyt kusemisen jälkeen löytyykö netistä samanlaisia ongelmia. Näköjään löytyi ja jollakin oli valmis ratkaisukin! Pitää kokeilla seuraavan kusemisen jälkeen. Juon paljon päivän aikana ja noita vessareissujakin tulee siis melko paljon.

      Ei tuosta kuitenkaan elämää suurempaa ongelmaa kannata tehdä, itse en ole ainakaan huomannut tai kokenut mitään haittaa tästä ilmiöstä muuta kuin se ikävä tunne kun tippa on housuissa! Se tuntuu niinku ois kussu ihan kunnolla housuun :D

    • Märkähousu

      Minulla on tätä ongelmaa lähinnä kuumeisena. En tajua mistä johtuu.

    • Kusi765

      Kysetteko kalu rentona alaspäin.itse en avaa riittövästi nappeja ja osa jää mutkasn

    • Tipaton

      "Tipat on kyllä äärimmäisen vittumaisia. Jostain syystä ovat alkaneet viimeaikoina vituttaa niin paljon, että piti tulla katsomaan nyt kusemisen jälkeen löytyykö netistä samanlaisia ongelmia. Näköjään löytyi ja jollakin oli valmis ratkaisukin! Pitää kokeilla seuraavan kusemisen jälkeen. Juon paljon päivän aikana ja noita vessareissujakin tulee siis melko paljon."

      Tämä. Kiitos niille jotka olivat löytäneet kiusalliseen vaivaan kotikonsteja!

    • Anonyymi

      Pyytäkää lähete urologille.

      Jos ujostuttaa liikaa nii kärsii loppu elämän tuosta.

      Itsellä oli painetta rauhasessa ja vikaa tutkitaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe