Lady-comp

kiinnostunut?

Onko kukaan käyttänyt Lady-Compia?

Jos on, niin onko toiminut teillä ja oliko kalliin hinnan arvoinen vai täysin turha?

Mukamas 99.3% varmuus..ja vielä ilman hormoneja..kuulostaa epäuskottavalta..

38

11163

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

      Onko tämä se, joka bongaa varmat päivät? Jos on, niin eipä kuulosta kovinkaan vaivattomalta saati kivalta.

      Minua ainakin haluttaa juuri eniten ovulaation aikaan ja silloin seksi tuntuu parhaalta. Olisi sääli, jos näinä päivinä pitäisi vältellä yhdyntää.

      Minulla on kuparikierukka ja koen sen luotettavaksi ja täysin vaivattomaksi. Ei hormoneja. :)

      • Kiinnostunut?

        Mutta eikös se ollut niin että kuparikierrukan voi laittaa vain synnyttäneille? :( Vai oonko nyt ihan hakuteillä..


      • Kiinnostunut?

        Joo ja se lady-comp oli just sellanen että lämpötilan mukaan jotenkin laskee aina et millon ei oo vaaraa tulla raskaaks ja millon saattaa olla vaara ja millon ei oo. Ja ilmottaa siitä joko vihreel, keltasel tai punasel valol.. Hmmh..


      • hormonikierukankin
        Kiinnostunut? kirjoitti:

        Mutta eikös se ollut niin että kuparikierrukan voi laittaa vain synnyttäneille? :( Vai oonko nyt ihan hakuteillä..

        VOI asentaa myöskin ei-synnyttäneille. Eli olet hakuteillä.
        Itselläni on nyt Mirena, olen 24 v, ei-synnyttänyt, tämä ollut 3 vuotta, sitä ennen 2 vuotta kuparikierukka joka meni vaihtoon vuotojen lisääntymisen takia. Eli 19 vuotiaana olen ensim.kierukkani asennuttanut.


      • -------------
        Kiinnostunut? kirjoitti:

        Mutta eikös se ollut niin että kuparikierrukan voi laittaa vain synnyttäneille? :( Vai oonko nyt ihan hakuteillä..

        Lähinnä 70-luvun peruja nuo vanhentuneet myytit. :)

        Minulle laitettiin kuparikierukka 18-vuotiaana ja sinne sujahti ja erinomaisesti on sopinut.

        Jos törmäät vielä sellaiseen lääkäriin, joka ei kierukkaa laittaisi, niin vaihda sellaiseen lääkäriin, jonka lääketieteellinen tietämys ja koulutus ovat ajan tasalla.


      • tjnr
        Kiinnostunut? kirjoitti:

        Joo ja se lady-comp oli just sellanen että lämpötilan mukaan jotenkin laskee aina et millon ei oo vaaraa tulla raskaaks ja millon saattaa olla vaara ja millon ei oo. Ja ilmottaa siitä joko vihreel, keltasel tai punasel valol.. Hmmh..

        Elikkäs missä sellaista systeemiä myydään? Meillä on haussa luotettava ovulaation ajoittamis systeemi nimenomaan ehkäisymielessä. Tarkoitus on käyttää kondomia tarvittaessa.


      • Kiinnostunut?
        hormonikierukankin kirjoitti:

        VOI asentaa myöskin ei-synnyttäneille. Eli olet hakuteillä.
        Itselläni on nyt Mirena, olen 24 v, ei-synnyttänyt, tämä ollut 3 vuotta, sitä ennen 2 vuotta kuparikierukka joka meni vaihtoon vuotojen lisääntymisen takia. Eli 19 vuotiaana olen ensim.kierukkani asennuttanut.

        Okej no pitää vielä sit mietiskellä sitä kuparikierrukkaa :) Olen itse 20v..


    • tjnr

      Eli huomioiko laite siittiöiden eliniän 7-10 vrk vai pitääkö itse vielä laskeskella "varmat päivät" laitteen ilmoittamista vihreistä?

      • noin pitkään

        Normaalisti max. 5 vrk, ja esim. e-pillereiden ohjeissa on tuohon vielä laskettu 2 vrk varmuuden vuoksi päälle. Ei missään olosuhteissa 10 vrk.


      • Kiinnostunut?

      • kokemusta on
        Kiinnostunut? kirjoitti:

        Ymmärtääkseni se laite huomioi myös siittiöiden eliniän eli ei tarvis ite mitään laskeskella..

        http://ladycomp-babycomp.com/show.php/en/contraception

        http://www.ladycomp.com/f_introduction_ladycomp.htm

        Oli vaan aika hinnakas..ja jos ei toimiskaan ni vois vähän harmittaa kun on pistänyt satasia turhaan menemään... :s

        tervehdys!

        minulla on ollut lady-comp muutaman kuukauden. olen älyttömän tyytyväinen :)! ehkäisyn kanssa on aina ollut ongelmia, mutta eipä ole enää. ikävä ongelma.

        kaikki hormonaaliset ehkäisyt on olleet poissuljettuja ja jopa kondomit. kierukkaakaan en saanut papa-kokeen vuoksi ( olen synnyttämätönkin ja pelkään kipua) ja se oli kyllä viimeinen pisara. päätin sitten katsella mitä netti tietää asiasta...

        saksasta olen nyt tilannut lady-compin. se tosiaan laskee tarkkaan kaikki siittiöiden mahd.eliniät jne. uskon sen luotettavuuten jo täysin, se konehan näyttää aina punaista jos ei ole varma. aina en ole mitannut lämpötilaa (esim.en ole nukkunut/olen ollut jossain) ja senkin se huomio. tuotahan käyttää tietääkseni kymmenet tuhannet naiset euroopassa ja amerikassa.

        tämä on paljon helpompi, kuinse vanhanaikainen persona, vai mikä se oli. käyttö on näppärää. muutamia punaisia päiviä se kuussa näyttää, halutessaan voi käyttää jotain muuta ehkäisyä silloin jos haluaa. mutta ei niitä punaisia monia ole ja säännöllinen mittaus vähentää punaisuutta.

        kannattaa tilata, tämä on tosi hyvä vempain! näin monet käyttäjät eivät voi olla väärässä! kandee lukea englanniksi olevia nettikeskusteluja aiheesta jos arveluttaa. ladycomp maksaa hintansa takaisin parissa vuodessa ja käyttöikä on 20-vuotta.


      • kiinnostaa kovasti
        kokemusta on kirjoitti:

        tervehdys!

        minulla on ollut lady-comp muutaman kuukauden. olen älyttömän tyytyväinen :)! ehkäisyn kanssa on aina ollut ongelmia, mutta eipä ole enää. ikävä ongelma.

        kaikki hormonaaliset ehkäisyt on olleet poissuljettuja ja jopa kondomit. kierukkaakaan en saanut papa-kokeen vuoksi ( olen synnyttämätönkin ja pelkään kipua) ja se oli kyllä viimeinen pisara. päätin sitten katsella mitä netti tietää asiasta...

        saksasta olen nyt tilannut lady-compin. se tosiaan laskee tarkkaan kaikki siittiöiden mahd.eliniät jne. uskon sen luotettavuuten jo täysin, se konehan näyttää aina punaista jos ei ole varma. aina en ole mitannut lämpötilaa (esim.en ole nukkunut/olen ollut jossain) ja senkin se huomio. tuotahan käyttää tietääkseni kymmenet tuhannet naiset euroopassa ja amerikassa.

        tämä on paljon helpompi, kuinse vanhanaikainen persona, vai mikä se oli. käyttö on näppärää. muutamia punaisia päiviä se kuussa näyttää, halutessaan voi käyttää jotain muuta ehkäisyä silloin jos haluaa. mutta ei niitä punaisia monia ole ja säännöllinen mittaus vähentää punaisuutta.

        kannattaa tilata, tämä on tosi hyvä vempain! näin monet käyttäjät eivät voi olla väärässä! kandee lukea englanniksi olevia nettikeskusteluja aiheesta jos arveluttaa. ladycomp maksaa hintansa takaisin parissa vuodessa ja käyttöikä on 20-vuotta.

        Miten aluksi, meneekö jonkin aikaa pelkällä punaisella että se pääsee "kärryille" käyttäjän kuukautiskierrosta? Eli miten kauan suunnilleen kannattaa käyttää kondomia jotta voi olla varma ehkäisytehosta.


      • Pittuinen
        kiinnostaa kovasti kirjoitti:

        Miten aluksi, meneekö jonkin aikaa pelkällä punaisella että se pääsee "kärryille" käyttäjän kuukautiskierrosta? Eli miten kauan suunnilleen kannattaa käyttää kondomia jotta voi olla varma ehkäisytehosta.

        Itseäni myös kiinnostaa suuresti tuon lady-Comp:in tehokkuus. Jos toimii noin kuin on kehuttu niin olisi aivan mahtava laite. Ainoa mikä mietityttää on se että olen syönyt pillereitä jo kymmenen vuotta, eli periaatteessa saattaa kestää kauankin ennenkuin kuukautiskierto palautuu normaaliksi. Eli mistähän voin tietää milloin kierto on normaali ja milloin voin alkaa luottamaan ko. laitteen toimintaan varmasti..? Siihen asti on käytettävä jotakin muuta keinoa..jotka todellakin ovat vähissä.

        Toinen mikä kiinnostaisi on Lea`s Field, mutta sitä ei näytä saavan kuin reseptillä Jenkeistä :( ehdin jo innostua että voisi olla vihdoin toimiva väline, mutta ei niin ei. Ihme juttu ettei Suomessa ole saatavilla vastaavia menetelmiä. FemCap on myös yksi ja niitä voisikin tilata netistä, mutta epäilyttää sen tehokkuus ja asettuuko oikein paikoilleen.


      • aiempi kirjoittaja, joka ei...
        Pittuinen kirjoitti:

        Itseäni myös kiinnostaa suuresti tuon lady-Comp:in tehokkuus. Jos toimii noin kuin on kehuttu niin olisi aivan mahtava laite. Ainoa mikä mietityttää on se että olen syönyt pillereitä jo kymmenen vuotta, eli periaatteessa saattaa kestää kauankin ennenkuin kuukautiskierto palautuu normaaliksi. Eli mistähän voin tietää milloin kierto on normaali ja milloin voin alkaa luottamaan ko. laitteen toimintaan varmasti..? Siihen asti on käytettävä jotakin muuta keinoa..jotka todellakin ovat vähissä.

        Toinen mikä kiinnostaisi on Lea`s Field, mutta sitä ei näytä saavan kuin reseptillä Jenkeistä :( ehdin jo innostua että voisi olla vihdoin toimiva väline, mutta ei niin ei. Ihme juttu ettei Suomessa ole saatavilla vastaavia menetelmiä. FemCap on myös yksi ja niitä voisikin tilata netistä, mutta epäilyttää sen tehokkuus ja asettuuko oikein paikoilleen.

        niin. lady-comp näyttää aluksi paljon punaisia päiviä, kun opettelee käyttäjänsä kiertoa. ts. se näyttää aina punaista, kun ei ole varma ja siinä on siis sen luotettavuus.

        jos olet aikaisemmin kirjoittanut kalenteriin ylös kuukautisiasi, niin voit syöttää aiempia tietoja laitteeseen. oleellisia on alkamispäivät joista kone osittain laskee ovulaatiota.

        jos käytät punaisina päivinä kondomia, niin ehkäisyteho ei ts. ole sama, kuin lady-compissa, vaan sama, kuin kondomissa, eli pienempi. ne punaiset päiväthän on juuri niitä jolloin voi tulla raskaaksi. punaisia päiviä on kuukaudessa muutamia, varmaan noin kahdeksan, riippuu vähän. kone tarkentuu koko ajan mitä pidemmälle sitä käyttää ja punaiset vähenevät sitten.

        pillereistä en osaa tarkemmin sanoa, kun en käyttänyt niitä. ohjeissa oli muistaakseni niin, että ne pitää lopettaa ja aloittaa koneen käyttö vasta seuraavan kierron aikana, että elimistö on normalisoitunut. jotenkin noin se meni. mutta tosiaan, nettisivuilta löytyy tietoa tuosta pilleriasiasta, ei ole mikään harvinainen ilmiö tuohon lady-compiin vaihdettaessa tuo pilleri-homma.


      • quippi
        kokemusta on kirjoitti:

        tervehdys!

        minulla on ollut lady-comp muutaman kuukauden. olen älyttömän tyytyväinen :)! ehkäisyn kanssa on aina ollut ongelmia, mutta eipä ole enää. ikävä ongelma.

        kaikki hormonaaliset ehkäisyt on olleet poissuljettuja ja jopa kondomit. kierukkaakaan en saanut papa-kokeen vuoksi ( olen synnyttämätönkin ja pelkään kipua) ja se oli kyllä viimeinen pisara. päätin sitten katsella mitä netti tietää asiasta...

        saksasta olen nyt tilannut lady-compin. se tosiaan laskee tarkkaan kaikki siittiöiden mahd.eliniät jne. uskon sen luotettavuuten jo täysin, se konehan näyttää aina punaista jos ei ole varma. aina en ole mitannut lämpötilaa (esim.en ole nukkunut/olen ollut jossain) ja senkin se huomio. tuotahan käyttää tietääkseni kymmenet tuhannet naiset euroopassa ja amerikassa.

        tämä on paljon helpompi, kuinse vanhanaikainen persona, vai mikä se oli. käyttö on näppärää. muutamia punaisia päiviä se kuussa näyttää, halutessaan voi käyttää jotain muuta ehkäisyä silloin jos haluaa. mutta ei niitä punaisia monia ole ja säännöllinen mittaus vähentää punaisuutta.

        kannattaa tilata, tämä on tosi hyvä vempain! näin monet käyttäjät eivät voi olla väärässä! kandee lukea englanniksi olevia nettikeskusteluja aiheesta jos arveluttaa. ladycomp maksaa hintansa takaisin parissa vuodessa ja käyttöikä on 20-vuotta.

        Olen tässä selaillut eri sivustoja ja päätynyt myös siihen että laite vaikuttaa luotettavalta ja asiansa ajavalta. Enää mietin oikeastaan sitä mistä sen tilaisin, kun eri sivustoilla on eri hintoja. Euroopasta tilattaessa näyttäisi olevan hinta hieman korkeampi kuin Jenkki/Kanadalais-sivustoilta. Viimeksi mainituilta saa tilattua jopa 7 ja 12 kk maksuerissäkin, joka veloitetaan luottokortilta. Tilaisin tuolta, mutta sitten toimitusehdoissa huomasin että tavallaan maksavat toimituksen, mutta kuitenkin vastaanottaja on vastuussa kaikista ns. ylimääräisistä kuluista ( esim. tulli, ym.). Mistähän tällaisen voi tietää paljonko sitä ns. ylimääräistä rahaa sinne sitten uppoaa, ettei tule yllätyksenä visa-laskulla..?

        Eli kertoisitko mistä itse tilasit ja tuliko toimituksesta jotain extra kuluja?

        Kiitos :)


    • Sarius

      Itse olen käyttänyt LadyComppia usemman vuoden jo olen ollut tosi tyytyväinen. Pillerit eivät sopineet minulle ja kumia en tykkää käyttää enkä voi kuvitellakaan että menisin lääkärille jotain metallia sisääni laittamaan. Äidilläni on ollut kierukka ja yhdessä vaiheessa se lähti paikoiltaankin, eikä todellakaan ole innostusta itse kokeilla. Etenkin kun oli lapsiakin jossain vaiheessa tarkoitus tehdä.

      Laitteeseen voi siirtyä suoraan pillereistä, kunhan ei ekoja menkkoja niiden käytön lopetuksen jälkeen merkkaa. Luotettavuus on samaa tasoa kuin pillereillä. Aluksi laite näyttää keltaisia päiviä enempi parin kuukauden ajan, jonka jälkeeen punaisia ja vihreitä pääasiassa. Joka kierrossa on vain 6 punaista päivää ja keltaiset reunapäivät. Kaikki muut päivät ovat vihreitä eli niinä päivinä ei tarvi ehkäisyä. On totta että ovulaatiopäivinä himoittaa juuri eniten, mutta ainakin tietää sitten käyttää kumia. Itse tilasin Lady Comppini Saksasta Dita Healthiltä, jonne alla olevissa viesteissäkin on linkki annettu. Hinta tuntuu aluksi suolaiselle mutta on jo minullekin maksanut itsensä takaisin ja laitteesta on ollut tosi hyvä apu perheensuunnittelussa (esikoinen syntyy ensi kuussa).

      Suosittelen lämpimästi kaikille. Jos on kiinnostusta niin minulta voi kyllä kysellä lisää sähköpostilla (sari_uski(at)hotmail.com) ja multa saa myös alennuskoodin, jolla saa 5% hinta-alennuksen tilatessa.

      Tulli tai toimitusmaksuja ei Dita Healthistä tule mutta laturi ja adapteri pitää muistaa tilata erikseen itse LadyComppia tilatessa. Ja käyttöohje-opas. Itselläni on kyllä skannattuna esite ja varmaankin kohta käyttöopaskin, mutta niiden jakelun laillisuudesta en sitten tiedä.

      • Mimosa9

        Tässä yksi tyytyväinen käyttäjä lisää. Olen käyttänyt Ladycompia yli 3 vuotta ja käytän varmasti jatkossakin. Saksasta laitteen tilasin. Toivottavasti monet ehkäisyn kanssa pähkäilevät löytävät tämän vaihtoehdon! Suosittelen!


      • kkklkllk
        Mimosa9 kirjoitti:

        Tässä yksi tyytyväinen käyttäjä lisää. Olen käyttänyt Ladycompia yli 3 vuotta ja käytän varmasti jatkossakin. Saksasta laitteen tilasin. Toivottavasti monet ehkäisyn kanssa pähkäilevät löytävät tämän vaihtoehdon! Suosittelen!

        nosto


      • T
        kkklkllk kirjoitti:

        nosto

        Aloitin Ladycompin käytön viime kuussa ja olen ollut tyytyväinen tähän mennessä. En halua käyttää hormonaalisia ehkäisyvalmisteita ja jatkuva kumien käyttö alkoi tylsistyttämään, nyt niitä tarvitsee käyttää vain reilun viikon ajan kuukaudesta. Heti ensimmäisessä kierrossa sain yllättävän paljon vihreitä päiviä, vaikka olin valmistautunut moniin punaisiin päiviin.

        Tilasin omani saksalaisesta nettiapteekista, hinta oli noin 400 euroa. Saksasta tilatessa laitteen hintaan ei tule esim. tullimaksuja. Maksaa itsensä takaisin varmasti ajan kuluessa :)

        Englanniksi parhaat keskustelut Ladycompista löytyvät täältä: http://www.aphroditewomenshealth.com/forums/ubbthreads.php?ubb=postlist&Board=14&page=1
        Kahlasin itse kaikki keskustelut läpi ja sain vastaukset lähes kaikkiin kysymyksiini.

        Suosittelen myös sivustoa www.fertilityfriend.com. Vaikka sivusto on tarkoitettu raskautta suunnitteleville, siellä on myös helppo seurata omaa kuukautiskiertoaan graafisessa muodossa. Samalla oppii "lukemaan" omaa vartaloaan ja siinä tapahtuvia muutoksia eri kuukauden vaiheissa.


    • ladyapuavailla

      Nostetaampa taas keskustelua ylös, kun näyttäisi olevan suomessakin myynnissä. Onko kellään kokemuksia tuosta Baby-Compista? Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo jonkin aikaa, mutta ei ole tärpännyt. Alkaa tuntua turhauttavalta...

    • Babycomp

      Mulla on ollut Baby-Comp käytössä jo muutaman vuoden ajan. Nykyisin käytän sitä ehkäisy tarkoituksessa, koska onnistuin laitteen avulla raskaudessa ja toista lasta emme ainakaan vielä ole vailla. Tilasin laitteen Saksasta. Äitini asuu Saksassa ja hän oli nähnyt mainoksen Baby-Compista ja suositteli minun tutustuvan laitteeseen. Alussa meni muutamia kuukausia, että laite oppi tunnistamaan ovulaatiopäiväni. Oli huojentavaa, kun laite oppi lukemaan kehoani ja sain tietoa optimaalisista hetkistä yrittää lasta. Miehenikin, joka on innostunut kaikesta elektroniikasta, innostui myös Baby-Compin ominaisuuksista ja kävimme laitteen antamia tietoja lävitse usein yhdessä. Baby- Comp ennustaa myös lapsen sukupuolta ja koska mieheni kovasti toivoi poika-vauvaa, ajoitimme lapsen teon päiville, jolloin oli suurempi mahdollisuus saada poika. Saimme poika-vauvan, mutta vaikea arvioida mikä laitteen osuus lopulta asiaan oli. Molemmat sukupuolet olisivat varmasti tuottaneet meille yhtä suurta onnea. Ylipäänsä, että vuosien jälkeen meille siunautui lapsi oli iso juttu

    • Lady-Comp

      Mulla on ollut Lady-Comp vähän päälle puoli vuotta. Hyvin on toiminut ja ehkäissyt raskauden. En vaihtais enää koskaan hormonaaliseen ehkäisyyn.

      Ainoo miinus on, et joutuu joka aamu mittaamaan lämpöä, mutta se on pieni vaiva. Pillereitäki pitää muistaa popsii ihan yhtälailla plus niihin viel päälle kaikki muut sivuoireet.

    • Lisää käyttäjiä??

      Hei, olisin itsekin kiinnostunut tästä laitteesta. Haluaisin kuunnella enemmän ihmisten kokemuksia, jostain luin että joku olisi tullut raskaaksi vaikka käyttäisi Lady-Compia, en tiedä onko totta - kuuleehan näitä tarinoita missä nainen sanoo että söi pillereitä ja tuli raskaaksi, ja unohtaa mainita että unohti pari päivää välistä...

      Meillä mies pyysi että jätän pillereiden syönnin keskusteltuaan muiden miesystäviensä kanssa. Moni oli kokenut että tyttöystävä on lihonut ja kadottanut seksihalut, ja meillä vähän samoja oireita. Puppupuheita siitä etteikö pillerit muka lihottaisi ja joillakin hankaloittaisi laihduttamista en usko, koska olen sen itse kokenut. Monet sanoo että pillerit eivät ole syynä vaan se lisääntynyt sohvalla nyhjääminen. Tämäkin on melkoista hakuammuntaa tällaiselle himourheilijalle ja säännölliselle syöjälle kuin minä. Selkeä yhteys e-pillereiden ja takamuksen sekä reisien valtaisalle kasvulle löytyy täältä omakohtaisesti.

      Kondomi vaikuttaa aika hankalalta, joten tämä laite voisi olla ratkaisu meidän ongelmiin. Olemme olleet jo naimisissa muutaman vuoden mutta emme haluaisi lasta vielä ainakaan noin 2-3 vuoteen, mutta heti sitten, joten jos laite pettäisi vahinko ei olisi niinkään mittava. Ei tosin halua maksaa noin korkeata hintaa jos ei ole varma että se toimii.

      • hohhoijaah

        "Puppupuheita siitä etteikö pillerit muka lihottaisi ja joillakin hankaloittaisi laihduttamista en usko -- Selkeä yhteys e-pillereiden ja takamuksen sekä reisien valtaisalle kasvulle löytyy täältä omakohtaisesti."

        Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä? Ok, sinua ja joitakin muitakin henkilöitä on voinut pillerit hieman lihottaa, mutta on monia, joille ne eivät sellaista aiheuta.


      • hoopopuhettaenkausko
        hohhoijaah kirjoitti:

        "Puppupuheita siitä etteikö pillerit muka lihottaisi ja joillakin hankaloittaisi laihduttamista en usko -- Selkeä yhteys e-pillereiden ja takamuksen sekä reisien valtaisalle kasvulle löytyy täältä omakohtaisesti."

        Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä? Ok, sinua ja joitakin muitakin henkilöitä on voinut pillerit hieman lihottaa, mutta on monia, joille ne eivät sellaista aiheuta.

        Eikös nainen voi tulla kierron jokaisena päivänä raskaaksi? Näin ainakin lääkärit sanovat ja koulussa opetettiin. Tokihan nainen tulee helpommin raskaaksi ovulaation aikana, mutta ns: varmoja päiviä ei siis ole vaan raskaaksi voit tulla missä tahansa välissä. Itse en kyllä mokomaan laitteeseen luottaisi. Kuulostaa niin kuluttajan rahojen nylkemiseltä (samaa kastia kuin se korvavalo)...


    • why not

      Tietääkö joku, mitkä lääkkeet vaikuttavat lämpötilan nostamiseen, kun ohjeissa oli, että jotkut lääkkeet voivat näin tehdä? Itsekin olen kiinnostunut ko. laitteesta ja haluan kuulla lisää kokemuksianne kallis laite kun on.

    • En luottaisi

      Juu en luottaisi. :D Ja sinä joka väitit että naiselta voi testata milloin tulee helpommin raskaaksi ja saa pojan, niin se on miehen siittiöistä kiinni, kumpaa sukupuolta lapsi on ei naisesta mitenkään.

      Tännekin palkattu joku Lady.compin markkinoija kommentoimaan, oli niin selkeää mainostekstiä. :D Älkää hyvät ihmiset uskoko mihinkään ehkäisylaiteeseen joka laskee päiviä, itsekin tulin raskaaksi kierron todella loppuvaiheessa, miten se laite sen olisi muka älynnyt jos laskee todennäköisyyksiä..

      • Toimii

        Typerää puhetta sinulta, jolla ei ole mitään kokemusta laitteesta. Olemme käyttäneet laitetta miehen kanssa raskauden ehkäisyyn ja viime vuonna käytimme laitetta vauvan tekoon. Valitsimme ns. tyttöpäivän ja tulin samantien raskaaksi. Tyttö syntyi kesällä ja nyt käytämme laitetta taas ehkäisymielessä. Olen ollut todella tyytyväinen Baby-Comptiin ja suosittelen sitä myös muille! Ei kannata välittää näiden ihmisten mielipiteistä, joilla ei ole mitään kokemusta kyseisestä laitteesta.


    • compjees

      Tässä myös yksi tyytyväinen Lady Compin käyttäjä! :)

      Aluksi luulin itsekin, että nainen voi tulla raskaaksi missä tahansa vaiheessa kiertoa, mutta kun perehdyin asiaan, niin huomasin, ett olen elänyt epätietoisuudessa kaikki nämä vuodet. Nainen voi tulla raskaaksi vain ja ainoastaan ovulaation aikaan. Mulloin raskaaksi tuleminen ei ole edes biologisesti mahdollista! Tosin se pitää ottaa huomioon, että miehen siittiö on elinkykyinen naisen sisällä max.5 päivää, joten jos on yhdynnässä 5 pv ennen ovulaatiota, niin raskaaksi tuleminen on mahdollista. Suosittelen kaikille naisen luonnollisesta kierrosta kiinnostuneille ottamaan asiasta ITSE SELVÄÄ ennen kun väittää mitään muuta. Googlettamalla löytyy paljon tietoa ja lääkäreiltäkin voi kysyä, jos ei usko.

      Minulla on LadyComp ehtinyt olla nyt nelisen kuukautta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Itse luotan laitteeseen 110%, koska olen ottanut selvää naisen kierrosta ja siitä mihin Lady Compin toiminta perustuu. Kannusta jokaista asiasta kiinnostunutta tekemään samoin. Oli ihanaa jättää e-pillerit ja siirtyä luonnolliseen ehkäisyyn. Suosittelen! Hinta on tietty vähän kallis, mutta se on pitkäaikainen sijoitus. Ostaahan ihmiset monen sadan euron kännyköitäkin itselleen miltei joka toinen vuosi. Miksei sit sijoittaisi omaan terveyteen? Näin mä ajattelen. Enkä ole Compin mainostaja, vaan pelkkä tyytyväinen käyttäjä, joka haluaa lisätä tietoisuutta, sillä laite on edelleen melko tuntematon Suomessa.

      • lina6

        Onko sitten niin, että laite näyttää punaista 5-6 päivää ennen laskettua ovulaatiota automaattisesti eli itsellä ei tarvitse tätä laskea ? =) kiitos.


    • hienoa!

      Nyt alkoi kiinnostamaan koska ei jaksa näiden pillereiden tuomia sivuvaikutuksia enää yhtään...

    • kiinnostaa kans

      Onko tästä millasia kokemuksia, tutkimuksia? :)

    • Pearly vai lady-comb

      Kiinnostunut myös! Onko kenelläkään kokemusta Pearly -laitteesta? Siis lady-combin pienin laite. Sijoittaisin mielelläni siihen rahan takia, mutta mietityttää akun kestävyys ja uuden tilaamisesta kertyvät lisäkulut. Kommentteja kiitos! :)

    • Suosittelen!

      En ole ikinä kommentoinut nettipalstoilla mihinkään, mutta jos pystyn niin haluan auttaa kaikkia jotka miettivät pillereistä luopumista ja sopivaa vaihtoehtoa tilalle. Itselläni oli todella hankalaa pillereiden kanssa ja kun viimeisen kerran kävin lääkärillä asian takia niin lääkäri vain totesi, ettei keksi minulle mitään sopivaa ehkäisykeinoa. Tämän jälkeen tilasin Lady Compin ja se on ollut käytössäni nyt vuoden.

      Olen ollut Lady Compiin todella tyytyväinen, ja se on ollut luotettava ehkäisykeino, Menkatkin ovat elämäni ensimmäistä kertaa säännölliset ja alkavat nykyään juuri silloin kun Lady Comp on laskenutkin.

      Olen 22-vuotias ja olen ollut parisuhteessa yli 4 vuotta, ehkä suhteen alkuvaiheessa pillerit oli hyvä vaihtoehto, mutta nyt en vaihtaisi Lady Compia enää mihinkään. Se on meille molemmille hyvä vaihtoehto ja punaisilla päivillä käytämme kondomia. Oma elämä on ainakin helpottunut huomattavasti :)

    • Sannasannasannn

      Lady-comp on siitäkin hyvä, että pillereitten aiheuttamaa hormoonipissaa joutuu vähemmän vesistöihin sekottamaan kalojen elämää yms. haittaa luonnolle.

    • Maaria25

      Mukavasti kokemuksia täällä, kiitos niistä :) Täällä yksi jahkailija miettii panostaisiko muutaman satasen tuohon. Nostelen vanhaa ketjua, josko löytyisi vielä lisää käyttökokemuksia.

      Onko kenelläkään käynyt niin, että laite olisi antanut jossain kierrossa vihreitä päiviä liian myöhään ennen ovulaatiota? Laitehan pyrkii tunnistamaan ja arvioimaan aikaisimman mahdollisen ovispäivän etukäteen, mutta onko kokemuksia siitä että tuo olisi pettänyt?

    • Lady-Compiin_tyytyväinen

      Etsin itse tietoa lady-compista puoli vuotta sitten, niin pakko kirjoittaa nyt omista kokemuksista. Olen siis käyttänyt laitetta puolisen vuotta ja olen ollut todella tyytyväinen.
      Minulla ei ollut ongelmia hormonaalisen ehkäisyn kanssa. Olen käyttänyt mm. yasmineita ja NuvaRingiä, mutta halusin luopua 11 vuoden jälkeen hormoonien käytöstä ja kokeilla miltä elämä tuntuu ns. luomuna. Olimme myös suunnitelleet, että aloitetaan vauvan yrittäminen nyt sykysyllä, joten oli hyvä hetki testata kesän ajan tulevaisuutta varten toimiiko laite ja antaa elimistön puhdistua hormooneista.

      Olen ollut super tyytyväinen. Laite on helppo käyttää ja on ollut valaisevaa tutustua omaan kiertoon. Laite oppi nopeasti, vaikka olin varautunut siihen että vihreitä päiviä saa odottaa useemman kierron. Minulla tosin hyvin säännöllinen kierto (mitä en tiennyt ennen hormoonien lopettamista). Yhdessä kierrossa minulla oli pari päivää heittoa ja laite tunnisti hyvin. Aamun testaus ei ole aiheuttanut ongelmia. Painvastoin saan luvan kanssa torkuttaa (pari kertaa nukahtanut testaustikku suussa :D ) Jotain päiviä olen jättänyt testaamatta jos esim työreissun takia valvonut, mutta ei ole juuri hetkauttanut laitetta, kun tuntee jo hyvin kierron. Seksihaluihin hormoonien jättäminen on ehdottomasti vaikuttanut positiivisesti. Tosin kovin halu tietty punaisina päivinä, mutta ei ole meitä ainakaan kortsun käyttäminen haitannut kun ei tarvitse koko ajan käyttää. Nyt käytetäänkin laitetta päinvastoin ja peitto heiluu erityisesti punaisina päivinä ;D

    • Anonyymi

      Ei toiminut lady comp ja lääkäri selitti hyvin selkeästi että lady comp ei huomio siitiön elämisaikaa. On kuulemma bisnes muiden joukossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe