Uusi lasten virtuaalimaailma Panfu

Maijukka1978

Kuulin lapseltani (9v) että nyt on joku uusi tällainen lasten virtuaalipeli. Samanlainen kuin Habbo Hotel. Olin siellä hetken mutta en kerennyt kauheasti syventymään siihen.
Kuulemma se on joku maailma missä kaikki on pandoja ja ne juttelee ja pelaa siellä ja siellä on jotain kilpailuja. Oon koittanut keksiä lapselleni jotain muuta kuin Habbo Hotellin, mikä ei mielestäni sovi noin pienelle tytölle. Varsinkin on tärkeää että chattia valvotaan hyvin, mitä ei aina Habbossa tehdä. Mitä mieltä olette? Tiedättekö tästä Panfusta mitään? Se osoite on http://www.panfu.fi

135

8989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kdö

      Hei,

      mun yks tuttu on siellä töissä, ja sanoi, että chattia todellakin valvotaan kokoajan, ja sen pitäisi siksi olla huipputurvallinen. (Sähän voit kokeilla itse ennenkuin päästäs lapses sinne, että minkäläistä soopaa pystyt puhumaan) Ei musta vaikuta kauheen vaaralliselta. Onko muilla kokemuksia?

      • han-12hi

        se panfu on parempi koska se ei huijaaa ja habbo hotel huijaaa, ja pienemmilleekkin sopii panfu noin 6v-12v se on reilua habbo sopiii enemmään


      • Lollerton

        Juuh. Olen käynny panfussa pari kertaa. Ei oikeen voi sanoa mitään pahaa samaa esim. Pertsana,Sähköposti,Himputti,Jumala. TURVALLINEN!


    • timoks

      Panfu on alunperin varmaan saksalainen? Suomessa on ainakin http://www.peliakatemia.fi joka on samantyylinen, en tiedä moderoinnin tasosta kyllä mitään.

      • hanssuli

        On se Panfu saksalainen yritys. Suhteellisen turvallinen paikka lapsille, mutta kehoittaisin silti keksimään lapsellesi muuta puuhaa tietokoneen sijasta!


    • aloha-pinja

      suomenkielinen panfu on nyt suljettu. syytä ei kerrota. meni taas yksi lastenpaikka netistä.

      • Panfun pelaaja

        Niin ainakin minusta oli harmillista ku se suomen panfu poistettiin,koska olin silloin voittanu sitä et sain olla kuukauden kultapanda ilmaiseks(hyvä ku ei ostanut muuten olis rahaa mennyt turhaan ku se suljettiin)Oli se munkin mielestä turvallinen ,mutta ärsytti ku halus kysyä vaikkapa tätä(minkä niminen sun hahmo on(vaikkapa)stardollissa)(niin tuli heti älä kysy kenenkään henkilötietoja)


      • w

        Suomen panfua ei ole suljettu.


      • päläpölö
        w kirjoitti:

        Suomen panfua ei ole suljettu.

        on ollut suljettuna :lol:


    • Viestiin vastaaja

      Hei! Sinun kannattaisi myös katsoa Disnep Club Penguin Osoite http://www.clubpenguin.com . Sekin on virtuaalimaailma jossa chattia valvotaan tarkasti. Club Penguiniin voi registöröityä ilmaiseksi mutta jos haluat parempia kamoja niin sinne voi tilata jäsenyyden (5.95$/kk). Mutta jos haluat Club Penguinista lisää tietoa niin sitä saat sivulta http://fi.wikipedia.org/wiki/Club_Penguin (Wikipedia).

    • Sanna89

      Oon kuullu itekkin panfusta. Sisko siellä pelailee lähinnä. Se on (ainakin minusta) turvallinen paikka pelata. :)

      • Äitini kummityttö

        panfu on turvallinen minäkin pelaan sielläB) se on paras paikka lapselle


      • kinkku8

        Niin minunkin mielestä! :D


      • Tumppi!;):)
        Äitini kummityttö kirjoitti:

        panfu on turvallinen minäkin pelaan sielläB) se on paras paikka lapselle

        se on totta:);)mutta tosi harmi on että mulla ei oo kultapakettia:(


      • Ei tupakkaa!!
        Tumppi!;):) kirjoitti:

        se on totta:);)mutta tosi harmi on että mulla ei oo kultapakettia:(

        Ei hätää!
        Olen ollut panfussa pari kertaa ja ne antoi minulle koko ajan kultapaketin kokeiluita! =)


      • eero 111111111111111
        Ei tupakkaa!! kirjoitti:

        Ei hätää!
        Olen ollut panfussa pari kertaa ja ne antoi minulle koko ajan kultapaketin kokeiluita! =)

        no joo


      • TOLOLOLOLOLOO
        Tumppi!;):) kirjoitti:

        se on totta:);)mutta tosi harmi on että mulla ei oo kultapakettia:(

        OSTA!


    • eida

      Tiedättekö muita virtuaalimaailmoja kuin panfu, club penguin, peliakateimian? jotain samanlaisia.
      Lapseni on ollut habossa, mutta ei uskalla enään mennä sinne, koska hän kertoi minulle, että siellä puhutaan pahoja asioita.

      • Lps online

        Littlest pet shop online, sitä voi pelata täysin ilmaiseksi(tosin hahmonluonti on rajoutettu koiraan, ja huonekaluja ei voi ostaa yms) tai sitten pienellä kuukausimaksulla jolloin saa mm hieman monipuolisemman hahmonluonnin, ja omaan virtuaalikotiin voi ostaa huonekaluja.


      • koku jossain so what

        MÄ TIÄN ON YKS PELI MUT SIELLÄ EI PELAA VAAN SUOMALAISET SIINÄ PUHUTAAN ENGLANTIA JA SE ON MUSTA TOSI KIVE NÄIN JOS OSAA ENGLANTIA EI SEN NYT MITENKÄÄN VOI SANOA ET SE HUONO ON SIELLÄ VALVOTAAN TOSI TARKASTI CHATTIA MUT SE ON HYVÄ OH NIIN JOO NIMI ON ANIMALJAM

        :)


    • Minna Salo

      Minun tyttäreni (8v) on myös jossakin panfussa minä en ymmärrä näitä Habbo Hotellia ja muita kuten panfu eikö ne pitäisi lopettaa???!!!!
      Mitä järkeä niissä muutenkaan on kun lapseni eli tyttäreni vain koko
      ajan pyytää että: Äitiiii voidaanko mulle ostaa se panfun kultapaketti pliis!!
      Niiin minun tyttäreni sanoo. Joten ehdottaisin että panfu lakkautetaan.

      • Ei tupakkaa!!

        Habbo hotel on kai k15
        Ainakin olen näin kuullut!


      • 15v habbonörtti
        Ei tupakkaa!! kirjoitti:

        Habbo hotel on kai k15
        Ainakin olen näin kuullut!

        ja paskat on. miksi kukaan 15v pelaisi habboa?


      • nita02

        Mun mielestä Panfua ei saa lakkauttaa kyllä kulta paketin saa muutenkin kuin ostamalla esim. on kiltti muille pandoille ja ottaa huomioon toiset puollustaa jos kiusataan ja jne


      • Kiukkuinen

        Varokaa tätä Panfua ja sen kultapakettia. Ostimme sen kerran tyttärelle, kun kerran kavereillakin oli jne. Ei siinä mitään, kerran sitä voi aina kokeilla. Ongelma on, että tämä jänenyys onkin ilmainen. Huomasin vasta, että Panfu on velottanut luottokorttitiliäni automaattisesti aina uudesta jäsenyyskaudesta. Jäsenyyden peruuttaminen ei sitten enää olekaan helppoa. Yhteystietoja ei sivuilta löydy millään, vain yhteydenottolomake. Jotta jäsenyyden peruuttaminen onnistuu, pitää tietää kirjautumisen aikana annetut nimet ja salasanat. Niitä ei enää ole muistissa kun aikaa on kulunut konkin verran, eikä tytärkään enää aikoihin ole Panfussa käynyt. On mielestäni todella outuoa, että heillä on tarvittavat tiedot viedä tililtäni automaattisesti rahaa, mutta ongelmia löytää tarvittavat tiedot maksujen lopettamiseksi. Luulisi riittävän, että jos tilin haltija ilmoittaa, että veloitusta ei enää sa tehdä. Muutenkin kaikki kunnialliset jäsenyyteen perustuvat palvelut toimivat niin, että jäsenyyden päättyessä jäsen saa aina itse päättää, jatkuuko se vai ei. Voi tulla esim. ilmoitus, että jäsenyys on päättymässä, haluatko jatkaa jne.


      • MÄ TAAS TIEDETÄÄN

        ÄLÄ UNELMOI HEI! MÄ PELAAN SITÄ PELIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • PanfuBIt
        Kiukkuinen kirjoitti:

        Varokaa tätä Panfua ja sen kultapakettia. Ostimme sen kerran tyttärelle, kun kerran kavereillakin oli jne. Ei siinä mitään, kerran sitä voi aina kokeilla. Ongelma on, että tämä jänenyys onkin ilmainen. Huomasin vasta, että Panfu on velottanut luottokorttitiliäni automaattisesti aina uudesta jäsenyyskaudesta. Jäsenyyden peruuttaminen ei sitten enää olekaan helppoa. Yhteystietoja ei sivuilta löydy millään, vain yhteydenottolomake. Jotta jäsenyyden peruuttaminen onnistuu, pitää tietää kirjautumisen aikana annetut nimet ja salasanat. Niitä ei enää ole muistissa kun aikaa on kulunut konkin verran, eikä tytärkään enää aikoihin ole Panfussa käynyt. On mielestäni todella outuoa, että heillä on tarvittavat tiedot viedä tililtäni automaattisesti rahaa, mutta ongelmia löytää tarvittavat tiedot maksujen lopettamiseksi. Luulisi riittävän, että jos tilin haltija ilmoittaa, että veloitusta ei enää sa tehdä. Muutenkin kaikki kunnialliset jäsenyyteen perustuvat palvelut toimivat niin, että jäsenyyden päättyessä jäsen saa aina itse päättää, jatkuuko se vai ei. Voi tulla esim. ilmoitus, että jäsenyys on päättymässä, haluatko jatkaa jne.

        Tuolle asialle en voi mitään mutta ite ostin ikuisen jäsenyyden niin ei mitää probleemaa


    • pambo

      Mun mielest tää peli on juuri sopiva sen ikäselle tytölle ta pojalle.Suosittelen.

    • $

      on hyvä ja turvallinen

      • banskuttaja

        kaikkille tiedoks panfu on taas suomenkielinen oon käyny kattomas kerran pitkän ajan päästä ;)


    • Jokunen :)

      Olen 11 ja olen panfussa. Tässä sinulle tietoa : Panfussa ei saa sanoa edes sanaa sähköposti eikä MITÄÄN rumia sanoja. Panfu on todellakin estetty kaikelta tyhmältä. Panfussa ei KUKAAN saa sanoa mitään typerää tai hänet poistetan. PANFU ON HUIPPUTURVALLINEN se on 6-14 vuotiaille eikä vaikuta YHTÄÄN samalta kuin Habbo!

      • VOI LOL

        PANFU ON IHAN PASKA koska ei voi melkein mitään sanoa ja ne "pandat" on iha hemmmetin rumia!


      • urpot liikenteessä

        voi lol ei kyl poisteta ku tulee bannit .D


    • jv

      sdfködjflkahsdgak
      j

    • JingleBell

      on tylsä paikka. :P Huonolaatuinen versio club penguinista.

      • jesse silventoinen

        panfu on hyvä ja paras paikka minkä tiedän lapsille ainakin se on turvallinen


      • PANFU ON P-A-S-K-A

        OLEN SAMAA MIELTÄ CP ON PALJON PAREMPI KU JOKU PAS-KA PANFU


    • panfu

      panfu on turvallinen ja siellä ei voi kiroilla panfu on turvallinen=D

    • JUDELIINA :D

      pikkusiskoni pelaa panfussa ja pitää siitä todella (hän on 9v). ns.pelivuorot hän on aina panfussa.Panfu on myös tosi turvallinen paikka luokkatoverini oli "potkittu" pois kun oli kiroillut

    • Clubpenguin-fani^^

      Olen kaksitoista vuotias tein itselleni hahmon panfu.fi:hin. Se on kyllä kiva paikka, mutta se on totaalisesti matkittu aijemmasta englanninkielisestä clubpenguin.com:ista, samoja pelejä sama idea yms. Ne ovat molemmat paikat aika hyvin valvottuja ja jos sanoo chatissa jtn asiatonta joutuu jäähylle. Mä itte suosittelen http://www.clubpenguin.com se on jotenkin selkeämpi, ja ne hahmot eivät kävele töksäytellen :)

      • Glenny

        Jotkut tyypit kehui panfua jollain nettisivuilla, kävin sitten rekisteröitymässä katsoakseni millainen se on. Kauheaa matkimista Club Penguinista:
        Sisustusta, pandoille vaatteita (club penguinissä ne on pingviinejä), tehtäviä, chattailua, kultapaketti...
        Ja muutenkin saman tyylinen mutta Club Penguin on parempi. Lisäksi kulta-ominaisuus on kuukaudessa neljä euroa kalliimpi, vaikka se on matkintaa. Eli ei kannata käydä. Ehkä eskarilaisille sopii.


      • rimputipimputipaum
        Glenny kirjoitti:

        Jotkut tyypit kehui panfua jollain nettisivuilla, kävin sitten rekisteröitymässä katsoakseni millainen se on. Kauheaa matkimista Club Penguinista:
        Sisustusta, pandoille vaatteita (club penguinissä ne on pingviinejä), tehtäviä, chattailua, kultapaketti...
        Ja muutenkin saman tyylinen mutta Club Penguin on parempi. Lisäksi kulta-ominaisuus on kuukaudessa neljä euroa kalliimpi, vaikka se on matkintaa. Eli ei kannata käydä. Ehkä eskarilaisille sopii.

        Minusta panfu on parempi! (johtuu siitä että olen itse panfussa) Mutta kävin itse katsomassa club pinguin sivustoa ja minusta se ei ollut hirveää matkimista jos vertaa panfuun! o_O Club pinguin on varmasti myös hyvä mutta miinusta tekee se että sitä ei ole suomenkielisenä versiona. Mutta panfu on suomenkielinen. ps. Elkää ottakao kommenttiani niin että club pinguin olisi huono ei se ole sekin on hyvä ja siellä on myös hyvin valvottu chatti.


      • Asiaa!!
        Glenny kirjoitti:

        Jotkut tyypit kehui panfua jollain nettisivuilla, kävin sitten rekisteröitymässä katsoakseni millainen se on. Kauheaa matkimista Club Penguinista:
        Sisustusta, pandoille vaatteita (club penguinissä ne on pingviinejä), tehtäviä, chattailua, kultapaketti...
        Ja muutenkin saman tyylinen mutta Club Penguin on parempi. Lisäksi kulta-ominaisuus on kuukaudessa neljä euroa kalliimpi, vaikka se on matkintaa. Eli ei kannata käydä. Ehkä eskarilaisille sopii.

        Panfu on parempi lapsille, (itsellä on kokemusta) Clup penguin on englannin kielinen! Ja panfu on suomenkielinen, se on lapsille hyvä asia ajatelkaa eihän lapset osaa niin hyvin englantia!! Itse olen todella tyytyväinen panfuun (vaikken ostakkaan kultapakettia.) voit saada sähköpostiisi viestin esim. että saat olla kultapanda 7 pv. Lapsetkin tykkää enemmän panfusta koska siellä on esim. hauskoja tehtäviä. Clup penguinista en saa oikein selvää edes etää minkä tyyppinen pelipaikka on!


      • Justiiinsa
        Glenny kirjoitti:

        Jotkut tyypit kehui panfua jollain nettisivuilla, kävin sitten rekisteröitymässä katsoakseni millainen se on. Kauheaa matkimista Club Penguinista:
        Sisustusta, pandoille vaatteita (club penguinissä ne on pingviinejä), tehtäviä, chattailua, kultapaketti...
        Ja muutenkin saman tyylinen mutta Club Penguin on parempi. Lisäksi kulta-ominaisuus on kuukaudessa neljä euroa kalliimpi, vaikka se on matkintaa. Eli ei kannata käydä. Ehkä eskarilaisille sopii.

        Panfu on ylimatkittu ja siellä ei voi tehdä juuri mitään jos ei ole "kulta-panda". En pidä panfusta musiikit ovat ihan hirveitä jne.


      • joku joka sano jotai
        Justiiinsa kirjoitti:

        Panfu on ylimatkittu ja siellä ei voi tehdä juuri mitään jos ei ole "kulta-panda". En pidä panfusta musiikit ovat ihan hirveitä jne.

        panfu on ehkä matkittu mutta se on todella hyvä peli jota voi pelata kaiken ikäiset suosittelen *6-14 kuitenkin* mut sillattiin et ku on se kultapanda niin voi tehdä kaikenlaista mutta,"kultapanda" on vain sen takia että n siellä saksassa hyötyisivät siitä pelin tekemisestä jotain että älkää helkkari jaksako valittaa noista membereistä sun muista! miksi ne pelin olisivat tehneet


      • panfu fani
        Glenny kirjoitti:

        Jotkut tyypit kehui panfua jollain nettisivuilla, kävin sitten rekisteröitymässä katsoakseni millainen se on. Kauheaa matkimista Club Penguinista:
        Sisustusta, pandoille vaatteita (club penguinissä ne on pingviinejä), tehtäviä, chattailua, kultapaketti...
        Ja muutenkin saman tyylinen mutta Club Penguin on parempi. Lisäksi kulta-ominaisuus on kuukaudessa neljä euroa kalliimpi, vaikka se on matkintaa. Eli ei kannata käydä. Ehkä eskarilaisille sopii.

        clup begguin on tyhmä tylsä eikä se oo samanlainen kuin panfu eka se ei oo eglannin kielinen vaan siin on suomen ja eglanninkieli toinen clup pegguissa ei voi scatata kunnolla panfussa voi kolmas se joka kirjoittinoin on tyhmästi kirjoittanu panfu no paras suosittelen


      • ääliö glenny
        Glenny kirjoitti:

        Jotkut tyypit kehui panfua jollain nettisivuilla, kävin sitten rekisteröitymässä katsoakseni millainen se on. Kauheaa matkimista Club Penguinista:
        Sisustusta, pandoille vaatteita (club penguinissä ne on pingviinejä), tehtäviä, chattailua, kultapaketti...
        Ja muutenkin saman tyylinen mutta Club Penguin on parempi. Lisäksi kulta-ominaisuus on kuukaudessa neljä euroa kalliimpi, vaikka se on matkintaa. Eli ei kannata käydä. Ehkä eskarilaisille sopii.

        toi ei ole tottaclup begguin on huijausta


      • no voi lol!
        Asiaa!! kirjoitti:

        Panfu on parempi lapsille, (itsellä on kokemusta) Clup penguin on englannin kielinen! Ja panfu on suomenkielinen, se on lapsille hyvä asia ajatelkaa eihän lapset osaa niin hyvin englantia!! Itse olen todella tyytyväinen panfuun (vaikken ostakkaan kultapakettia.) voit saada sähköpostiisi viestin esim. että saat olla kultapanda 7 pv. Lapsetkin tykkää enemmän panfusta koska siellä on esim. hauskoja tehtäviä. Clup penguinista en saa oikein selvää edes etää minkä tyyppinen pelipaikka on!

        Riippuu onko hyvä enkussa aloitin club penguinin jo 7v!


      • lol
        rimputipimputipaum kirjoitti:

        Minusta panfu on parempi! (johtuu siitä että olen itse panfussa) Mutta kävin itse katsomassa club pinguin sivustoa ja minusta se ei ollut hirveää matkimista jos vertaa panfuun! o_O Club pinguin on varmasti myös hyvä mutta miinusta tekee se että sitä ei ole suomenkielisenä versiona. Mutta panfu on suomenkielinen. ps. Elkää ottakao kommenttiani niin että club pinguin olisi huono ei se ole sekin on hyvä ja siellä on myös hyvin valvottu chatti.

        eikö pikkunen osaa enkkua?!


      • voi lol
        Asiaa!! kirjoitti:

        Panfu on parempi lapsille, (itsellä on kokemusta) Clup penguin on englannin kielinen! Ja panfu on suomenkielinen, se on lapsille hyvä asia ajatelkaa eihän lapset osaa niin hyvin englantia!! Itse olen todella tyytyväinen panfuun (vaikken ostakkaan kultapakettia.) voit saada sähköpostiisi viestin esim. että saat olla kultapanda 7 pv. Lapsetkin tykkää enemmän panfusta koska siellä on esim. hauskoja tehtäviä. Clup penguinista en saa oikein selvää edes etää minkä tyyppinen pelipaikka on!

        HAUSKOJA? et oo tosissas!


      • you are gay
        panfu fani kirjoitti:

        clup begguin on tyhmä tylsä eikä se oo samanlainen kuin panfu eka se ei oo eglannin kielinen vaan siin on suomen ja eglanninkieli toinen clup pegguissa ei voi scatata kunnolla panfussa voi kolmas se joka kirjoittinoin on tyhmästi kirjoittanu panfu no paras suosittelen

        opettelisitko kirjottaa! se on club penguin eikä mikää clup begguin tyhmä ja eglannin? scatata? ne on englannin ja chatata ja no paras?! onko sulla joku v-itun ongelma s-aatana!


      • you are stubid gay
        panfu fani kirjoitti:

        clup begguin on tyhmä tylsä eikä se oo samanlainen kuin panfu eka se ei oo eglannin kielinen vaan siin on suomen ja eglanninkieli toinen clup pegguissa ei voi scatata kunnolla panfussa voi kolmas se joka kirjoittinoin on tyhmästi kirjoittanu panfu no paras suosittelen

        vitun huor-a voi lol opettele kirjottaa vitu idari! siis okeesti minkalainen homo tässä on kyseesssä!


      • lollololololololoool
        ääliö glenny kirjoitti:

        toi ei ole tottaclup begguin on huijausta

        mikä on clup begguin? mä tiiän vaan club penguinin!


      • juksu13
        panfu fani kirjoitti:

        clup begguin on tyhmä tylsä eikä se oo samanlainen kuin panfu eka se ei oo eglannin kielinen vaan siin on suomen ja eglanninkieli toinen clup pegguissa ei voi scatata kunnolla panfussa voi kolmas se joka kirjoittinoin on tyhmästi kirjoittanu panfu no paras suosittelen

        No pano fani XD opetele puhumaan englantia,kirjoitamaan,eikä club penguin ei ole tyhmä siellä on enemmän pelaajia kuin josain paska panfussa!!!!!


    • rimputipimputi

      Panfu on turvallinen ja siellä valvotaan chattia hyvin. Se on 6-14 vuotiaille suunnattu virtuaalisivusto. Se on tosi turvallinen jos siellä puhutaan rumasti niin saa varoituksen kolmesta varoituksesta ei saa enää käyttää normaalia chattia. Olet minusta oikeassa habon suhteen vaikka siellä valvotaan varmaan myös chattia siellä puhutaan asiattomia välillä tosi paljon. Mutta sen voin sanoa että panfussa ei puhuta rumasti eikä tulla puhumaankaan se on tosi turvallinen kaikin tavoin!

    • Äitin tyttö

      panfu on lasten turvallinen virtuaalimaailma.Siellä on hauskoja pelejä joista voittaa panfukolikoita.Panfukolikoilla voi ostaa itselleen vatteita muuttaa puumajaansa mutta siihen tarvitaan ostaa itsensä kultapandaksi.B)

    • auttaja

      Tiedänhän minä,panfu on erittäin turvallinen paikka ja jos joltakin esim lipsahtaa edes joku tuhma sana siitä tulee varoitus! Panfussa ei kiusata,ei puhuta rumasti, vaan pelataan vaan kivaa virtuaalimaailmaa! Hauska ajanviete lapsellesi! Olen ollut itsekkin habbo hotellissa ja se oli suuri erehdys..habosta tulee viruksia tietokoneeseen eikä siellä ole tosi turvallista..

      • Panfulainen

        Minä olen Panfussa jäsenenä ja minun mielestä siellä on hirveänhyvä moderointi jotkut sanat esim Mikä on sen yhden tehtävän salasana niin se sanoo sen kiroilu varoituksen joten mun mielestä hirveen hyvä paikka!!!


    • panfu on turvallinen

      panfu on lasteni mielestä(9)ja (12) maailman paras paikka no ne ovat onnellisia no annan niiden olla siellä tunnin päivässä en itse välitä panfusta mutta annan heidän pelata sitä mutta panfu loppuu heti jos ne kertoo henkilö tietojaan muille no panfu on turvallinen paikka

    • Kelol

      Usko pois, aikanaan sinnekkin tulee ihmisiä riehumaan, mellastamaan ja kiroilemaan.

      • e5tyhbtfgyyu6

        Yksi tuli jo...


    • Lily-Lii

      Panfu on kyl aika samanlainen kun Club Penguin, luulen et se on matkittu, koska siellä tulee varoitus jos sanoo Club Penguin. Esim. jos sanoo vaikka runescape niin ei tule varoitusta. Lisäks se on sellainen sitova peli, panfun pitäjät huijaavat lapsia pelaamaan panfussa, koska tehtävät saattavat olla tällaisia: Tule huomenna takaisin niin taikajuoma on valmis. Tai: Tule joka päivä panfuun, niin voit tuhota ilkeän velhon mahdin! Lisäks se on aika huonolaatuinen, lataa paljon joka välissä eikä sekään ole täysin suojattu. Siellä voi haukkua toisia sanoen esim sä oot ihan passska. Sillä jos lisää kirjaimia, panfu kuvittelee ettei kyseessä ole haukkuminen. Lisäksi panfu näyttää sille että se olisi tehty samalla pelimoottorilla kuin Club Penguin. Aika rahastusta Club Penguinin keksijöiden kustannuksella. Hyvät puolet panfussa ovat tehtävien monipuolisuus, suomen kieli ja se että sieltä saattaa tulla viestejä sähköpostiin tyyliin: Saat ilmaisen jäsenyyden viideksi päiväksi! Lisäksi joka tasolla tulee jokin yllätys. Tosin silloin täytyy viettää aikaa paljon panfussa. Lisäksi viimeiset palkinnot ovat vain kultajäsenille. Tämä taas kannustaa ostamaan kultapaketin panfuun. Omat ideat kunniaan ja matkinta pois! Se on laissa kiellettyä! Panfu on joka tapauksessa matkintaa, oli kuinka hyvä tahansa. Siitä ilmoittaa jonnekkin.

      • Jenna09♥

        Club penguin on ihan huono Englannin kielinen vaa ja Panfu on moni kielinen .... Club penguin on sonta paikka!!!!


      • no voi pete

        Öö se kyl varottaa jos sanot lpso gosupermodel tai jotain sivun nimeä koska siellä ei saa mainostaa!


    • Sortunut Pelaamaan

      Panfu on ehdottomasti hyvin turvallinen paikka. Chattia valvotaan koko ajan, ja vaikka yrittäisikin tunkea kirosanoja tai jtn muuta tyhmää/sopimatonta, tulee viesti valvojilta jossa lukee että saa bannit/jäähyn jos jatkaa noiden sanojen jakelua. Panfu sopii noin 6-12 ikään. Tosin panfussa on yksi huono puoli, nimittäin se kultapaketti. Taas yksi kikka saada lapset kinuamaan vanhemmiltaan rahaa. Olen itse 11.v jotenka, tiedän hyvin tunteen kun on löytänyt uuden kivan paikan, ja huomaa ettei siellä voi tehdä oikein mitään ilman maksullisia toimintoja. Toki siellä voi Chatata, pelata ja tehdä tehtäviä ilmaiseksi, mutta jos haluaa hahmolleen vaikka lemmikin tai vaatteen, tai ratastaa hevosella tai ajaa autolla tai mennä jonnekkin paikkoihin kuten vedenalaiseen kouluun, se ei onnistu ilman kultapakettia. Tämä sama asia toistuu esim. Habbossa, Club Binguinissa, Stardollissa tai muissa netti paikoissa. Olen itse sortunut jäseneksi kaikkiin näihin kolmeen edellämainittuun peliin (VALITETTAVASTI) kun olin jossain 7-9 vuoden iässä. Silti suosittelen pelaamaan Panfua.

    • james123

      minä olen panfussa se on turvallinen virtuaali peli siellä ei voi kiroilla tai kiusata ja seillä voi tehdä kivoja tehtäväiä

      • Kg

        Panfu on ihan turvallinen paikka. Olen itse siellä. Siellä ei pysty kirjoittamaan mitään pahaa. Mutta, minusta se on liian semmoinen turvallinen että chattiin ei pysty kirjoittamaan sanaa "tyhmä" sitten siihen tulee semmonen että; "Jos käytät Panfussa rumaa kieltä moderaattorimme voi lopettaa Panfu tilisi joten ole kiltti panda!" jtn tommosta.


      • ------------

        ok


    • se jolla oli asiaa

      siis kyl toi panfu on hyvä pienille lapsille ainakin =) mutta....kun minä sanoin nyt sitten yhessä jutussa ai helkkari ku missä se juttu on!!
      niin kyllä sitte tuli bännit mut älkää antako oman lapsen pelata
      itse rupesin tykkäämään niin paljon että ostin vuoden "kultapandan" ja sitten banned
      siis sori voi antaa pelata mut ei kultapandaa!

      • toi tossa yllä

        jos toi oli vähä epäselvä ni iha sama....


    • 12345678910

      Ei siellä chatissa voi edes kakkaa sanoa ku se jo varottaa käytöksestä, tuli ihan mielenkiinnosta kokeiltua. ;)

      • O.o ???

        Alkaa olla jo melkein liikaa nuo turvatoimet kun kirjotin yhdelee kamulleni: Laitoin sulle mesessä viestin. Ja siitä tulee valitus, koska panfussa ei saa kertoa juurikaan mitään itsestään, eikä meseosotettakaan.


    • panfupunni

      panfu on tosi hyvä paikka mutta se on totta että siellä voi haukkua toisia. mua on sanottu siellä pelleksi ja tyhhhmmäkssi. ite oon 9v ja pelaan panfua, vaikka äiti sanoo että en saa. panfu tahtoo että ostatte jäsenpaketin, koska muuten panfu ei saa rahaa ja se täytyy lopettaa, sitä en tahtoisi :(

      • panfun kannattaja

        itelläni on ollut toi panfun kultapaketti eikä se puolen vuoden kultapaketti maksa periaatteessa melkein mitään nii älkää valittako kun panfu maksaa olkaa ilosia ku sitä ei lakkauteta


      • hhgtfvkjyfmyh
        panfun kannattaja kirjoitti:

        itelläni on ollut toi panfun kultapaketti eikä se puolen vuoden kultapaketti maksa periaatteessa melkein mitään nii älkää valittako kun panfu maksaa olkaa ilosia ku sitä ei lakkauteta

        Pidä sinä kullin imiä turpas kiinni! Totta kai kaikilla on rahaa!


      • Jenna09 (Panfu)
        panfun kannattaja kirjoitti:

        itelläni on ollut toi panfun kultapaketti eikä se puolen vuoden kultapaketti maksa periaatteessa melkein mitään nii älkää valittako kun panfu maksaa olkaa ilosia ku sitä ei lakkauteta

        Minulla on kultapaketti siis ihan 3 kuukauden . Ja Typerää panfussa on yksi juttu. Kun sanoo esimerkiksi Miksi sulla on aina noita vaatteita. Tulee varoitus.
        Kyllä se hyvä on lapsille.


    • elliela100

      Se on kilpailuja siinnä on pandoja habbo hotellissa ukkoja O_o Se pelaa sitten panfua habboon jääkiinni sanoettäh-nmenee www.gosupermodel.fi ;) Siihen ei tartu

      • Tumppi!:);)

        panfu on huono koska siel ei saa sanoa hemmetti himputti tai sanaa sähköposti sekä nimeä ei saa kertoa eikä koulun nimeä ja sanoa toista eisaa sanoa tyhmäks tai luuseriksi ja siel saa puhuu vaan 8-20 ja 12-20 ja sielä pitääs suu liikuu kun kirjoitaa ja niiten pitääs olla ihmisiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huono paikka


    • tossa
    • pandanimi: jasmilla

      panfu on tosi tyhmä peli! syitä: oma hahmo ei voi käyttää vaatteita ei ostaakkaan ees tavaroita,tyhmä musiiki,lataa kauheesti,matkittu club benguinista,pikkupentujen peli,kultajäsenyys maksaa hirveeesti,ei saa kiroillakkaan! >=( surkein netti peli jonka tiedän!

    • Panfu♥

      Panfu on todella turvallinen lapsille. Olen itsekkin siellä. Ja panfu on tosi turvallinen. Esimerkiksi Oloko. Vain Saksaksi. Panfussa voi oppia Englantia,matikkaa ja kaikkea muutakin. En suosittelisi Habbo Hotellia se ei ole turvallinen lapsille. Panfussa on kaksi Bloggaria jotka ovat Ella ja Max. Jos sanoo vaikka: Sun puku on ruma 3 kertaa niin joudut hyllylle, eli bannatuksi. Noin 24 tunniksi tai kahdeksi päiväksi. Itselleni kävi niin että en voinnut käyttää normaalia Chattia viikkoon. Vain huipputurva-Chattia käytin. Suosittelen Panfua lapsille. Club Penguin on hieman typerä koska se on vain englannin kielinen.

      Tassuittain:
      Panfu ♥

    • O:

      Panfu on sontaa matkittu suoraan Club Penguinista... Kultajäsenyydellä saat pari kamaa lisää that's it. Kauheeta rahastusta, houkutellaan pikkupennut itkemään kultajäsenyyttä.

    • ES-Kuoma

      Suosittelen 8v tytöllä lämpimästi RuneScapea: http://www.runescape.com/
      Rentoa seikkailua fantasiamaailmassa tehtäviä tehden ja tavaroita keräillen.

    • bdfghfhgfg

      Ja vihollisia tappaen... Verta ja lihaa sekä englantii

    • Tähhäh

      Panfussa huonoa:
      1. Karmeat musiikit jotka muka pitäis opettaa lasta =O
      2. Huono kopio club penguinista. mm. Lemmikit ovat samanvärisiä
      3. Kultapaketti mainoksia koko ajan
      4. Ei saa sanoa edes club penguin koska panfu on vain surkea kopio -_-
      5. ei ole mitään kivaa ellei osta kultapakettia
      6. lataa koko ajan
      7. Pandat kävelee rumasti
      8. Ja kaikkea muuta. Huomaatte kun testaatte
      Panfussa hyvää:
      1. Valvotti chatti (Valvottu vähän liikaakin!)





      Lopullinen arvosana: Todella surkea peli.

      • Tähhäh

        Unohdin laittaa että panfussa on hyvää et se on suomen kielinen mutta kuitenkin arvosana on Todella surkea peli.


      • moi1231

        Haista sinä ..... Paremmin Club Penguin on kopioitu panfusta
        Ja sopii lapsille :)


      • juksu13
        moi1231 kirjoitti:

        Haista sinä ..... Paremmin Club Penguin on kopioitu panfusta
        Ja sopii lapsille :)

        Vitun homo huora club penguin on keksitty ennen paska panfua.
        Ps. Tiedän miten kiroilla panfussa:D


      • juksu13
        moi1231 kirjoitti:

        Haista sinä ..... Paremmin Club Penguin on kopioitu panfusta
        Ja sopii lapsille :)

        Vitun homo huora club penguin on keksitty ennen paska panfua.
        Ps. Tiedän miten kiroilla panfussa:D


    • Panfussa ♥

      Musta panfu on tosi hyvä paikka mutta kun joskus luin MIKSI kultapaketti on olemassa niin tiedän miksi se maksaa niin paljon mutta eihän panfua kannata pelata sitten jos ei se kiinnosta.

    • ei oo turvallinen

      lol oon siel m96 ja bmx2002 ja siel pystyy sanomaan läskejä joten haukun kaikkia läskeiks XD

    • CP

      Panfu on matkittu Club Penguinista ja Club Penguin on matkittu habosta (tietääkseni) Club Penguin on sen takia hyvä koska siellä ei mainosteta mitään.Onhan sielläkin valvottu chatti!

    • jokujokavihaapanfua

      panfu on niin "#&%& p.... paikka

    • i

      miten pääsee pois panfusta

    • panfu....

      Mun pikkusiskolla on siellä ukko ja se on toosi turvallinen paikka ja valvotaa chattiä koko aikaa ja on mukavaa ajan vietettä mun pikkusisko on siellä vaikka kuinka kauan ja se on 10v ja siel saa kavereita ja siellä on paljon puuhaaa kun saa tehdä tehtäviä. V aikkei ole kultapakettia niin on hyvä paikka (: Suosittelen!!

    • _

      11v lapseni on aina käynyt tätä sivus ---) http://fi.gosupermodel.com/tscinv/U7ZzShViXfmNqYNN


      gosupermodel on turvallinen nettisivusto jossa lapset luovat oman mallin saavat pelata sille rahaa ja hankkia uusia ystäviä se on mielestäni turvallinen ja hauska sivusto suosittelen muillekkin :)

    • moiwaan

      oon panfussa ollu yli vuoden jo kulttiksena. kultajäsenyys o aika kallis mut turvalline paikka on

    • Siellä oleva vahti

      Panfu todellakin on turvallisin vaihtoehto-

    • eerokoivis

      panfu on paras paikka

    • jep jep!

      oon itekkin 9 v panfu on hyvä ja tooosi turvallinen suosittelen

    • hghck

      panfu on hyvä paikka tiedän sellasen ku oloko se on samanlainen mut siel on tehtävii ja siel ollaa pupuja

    • BRUTUSAPINA

      PANFU HAISEE.
      En suosittele.
      fi.gosupermodel.com

      Ihan suomenkielinen (gosu) .

    • rc

      mie oon itskkin siel panfu ja miun ukon nimi on lilliputti 13

    • Tyttö 15v

      Panfu ei ole huono! Itselläni on kokemusta paikasta, sillä pikkusiskoni pelaa sitä.
      Nyt lopettakaa nettipaikkojen haukkuminen ja keskustelkaa aiheesta ASIALLISESTI!

    • habbo on vähän parem

      Habbo on kyl silti hyvä panfu on vähän........lapsellinen jo mulle

    • Panfun suosittelia

      No harmi mutta panfua ei saa lakata,oletteko hulluja kukaan lapsi ei enään pääse turvalliseen ja suomenkieliseen peliin. Jos se peli lakkautetaan niin siitä valitetaan enemmän kun ei valiteta:D :D... Hei uskokaa on ne lapsetkin joskus oikeassa,ole kiltti panfussa niin voit saada ihanan pikku jäsenyyden. Jos olet oikeasti kiltti jonain päivänä se saapuu myös sinulle... Mutta minua ei saa syyttää jos olen väärässä tuosta asiasta. Panfua nyt vaan ei lakkauteta,älkää hermostuko vanhemmat ei teidän tarvitse antaa. Käske vain lastasi olemaan kiltti muille pandoille ja auttaa muita,niin lapsesi voi saada ilmaisen kulta paketin. Sitä ei kyllä saa kauhean helpolla mutta kannattaa olla kärsivällinen.



      Esimerkiksi: Lapsesi voi pyytää kultapakettia ilmaiseksi tietenkin saat ostaa. Vaikka synttäri lahjaks. Tai odottaa onnea. Kaikki lapset vaan ei osaa olla kärsivällisiä. Ja jotkut osaa. Itsekkään en ole kauhean kärsivällinen mutta maltan odottaa.



      Ja on hyvä että panfu on suomenkielinen vai mitä.


      T:Panfun suosittelia

    • JouluPipari

      Mä tiedän oon siellä :D oon 9v

    • PanfunPelaaja2

      Panfu on erinomainen paikka lapsille! :) Käyn siellä itsekin. Olen siellä kultajäsenkin .. Kaikki lapset 7-10.v liittyvät nytten panfuun! Paitsi on myös toinenkin turvallinen paikka Oloko menkäähän käymään .. :)

    • Vierailia1

      Panfu on oikeesti tosi turvallinen paikka lapsille. Nimittäi mä oon siellä itekki käyny pari kertaa joten kannattaa kokeilla!

    • kysyjä

      mikä tää juttu on

    • Joku goSufani

      No sinänsä panfu on aika tylsä paikka, varsinkin 9 vuotiaalle :D Yleensä sitä nuoremmat on siellä. Liittyis mielummin goSupermodeliin!
      Se on kiva ja turvallinen, oon ollu sielä nyt jo ainakin neljä vuotta ja äitinikin on siellä (valvomassa mua:D) ja oon 10v kohta 11v

    • panfu pelaaja

      Hello!


      panfussa chatti on huippusuojattu. jos kertoo jotain omia tietoja tai puhuu muista sivuista tai haukkuu toista niin siitä tulee varoituksia.Jos rikkoo tarpeeksi varoituksia niin sinut "bannataan". eli et voi chattailla vähintään 30 min tai 24 tuntia ja pahimmassa tapauksessa panfu tili saatetaan poistaa sääntöjen rikkomisesta. Se on ihan hauska paikka ja siellä on vaikka mitä hyödyllisiä pelejä esim. matikkaa ja vaikeampiakin juttuja jos haluaa ja yleissivistystä. Siellä voi myös ostaa "kultapandan". Se tarkoittaa sitä että kun sen ostaa niin voi ostaa erinlaisia vaatteita panfussa (virtuaali vaatteita) ja sisustaa oman "puumajan" eli sen pandan oma tavallaan koti. Kultapanda on maksullinen joten jos haluu sen kuukaudeksi niin se maksaa 9.0 e, 6 kuukaudeksi maksaa 41.90e. Ja 1 vuodeksi maksaa 49.90e.


      Ton tapanen on panfu

    • juksu13

      Club penguin laiset lähettäkää Royal Wardille kaveri pyyntö :)))
      [email protected]
      Siinä vielä sähköposti minne voitte lähettää jotain :D

    • juksu13

      Club penguin laiset lähettäkää Royal Wardille kaveri pyyntö :)))
      [email protected]
      Siinä vielä sähköposti minne voitte lähettää jotain :D

    • 3 lapsen Äiti

      1. Panfu ei ole turvallinen!
      2. Jos sanoo ffffffffffffffffffff joutuu jäähylle (Lapseni sanoi)
      3. Siellä on ilkeitä ihmisiä.

    • Panfu is shit

      Panfu on perseestä ja syvältä, jos haluaa pelata kunnon peliä, niin minecraft on hyvä vaihtoehto. Panfu on pikku jonneille (4-10), jotka ovat eivät osaa kunnolla edes kunnon sanoja! Sain panfuun bannia, kun sanoin: sit, huomaa sanoin sit enkä shit, sillä sit sanaa voi käyttää, vaikka lauseessa: Sit mä meen tonne taloon.

      • panfu is shit 2

        panfu on perseestä mäkin oon samaa mieltä Goood Game Gansters on paljon parem pi ja club penguin


    • NENNA13

      Yksi asia
      Panfu on hyvä paikka oon siel kolmatta vuotta jos nyt olleen muistan

    • dsffffffffffffffffff

      mikä on kulttis koodi

    • ultimate penguin

      tiiän clubpenguinist toise versio ilmainen memberi ja loputtomat rahat sivun nimi on ultimate penguin v4 menkää käymää

    • Sisi62

      Panfu on iha paras club benguin on ihan sika huono. Te ootte ehk kerra käyny siel nii se tuntuu tyhmältä.

    • käyn joskus habbossa

      en pelaa habboo enää paljon joskus käyn siellä juttelemassa kaverinkaa oon lopannu habbon :)

    • NonVIP-Area

      Uusi? No ei vitussa. Pelasin 2 vuotta sitten peliä ja siellä ollaan kaks viikkoo tekemäs tehtävii ja sit itketään ku ei löydetä yhtä jutskaa jostain paikasta. Ja se on just näitä pay2win tyylisiä eli sä et pärjää millään ellet osta jtn vip hommaa.

      • 546456

        Huomasit varmaan että keskustelu aloitettu 2008...


      • Panfutietääkaiken

        kyl mää vaan pärjään


    • panfuonturvallinen!

      Joo, oon 8v tyttö. Ja pelaan Pangfus, todellakin turvallinen paikka! :D Ehkä vähän enemmänkin kuin turvallinen, siellä saavat pandat kokoajan kaikkia banneja! Mut ehkä vaan hyvä, että panfu on niin turvallinen. Siellä voi harjotella kaikkee mukavaa jne. Ja sit hauskinta on se, että siellä on ilmasia kulttispäiviä, kaikille pandoille! Itelläni on kyllä ikuinen, mutta on kivaa kattoa, kun Sandy550 jne vaihtaa vaatteitaan :) Se on hauska paikka, siellä voi harjotella matikkaa ja kaikkee. :) Suosittelen Panfua! Siel on khyl sellassiiki pandoja, jotka kiroilee jne. Mutta harvat enää kiroilee. Suosittelen todella paljon, että sinä siellä ruudun takana oleva ihminen aikuinen/lapsi, pelaa sitä! Se on mahtava paikka. :)

    • pelaaja3

      Pelaan siellä aina ja on turvallinen.

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • PanfuClubGirl

      Mä oon molemmissa Panfussa ja Club penguinissa :) Ja ne molemmat on parhaita! ;) Enkkuu oppii hyvin siel Club penguinis! Ja Panfus on mukava chatata kavereille!♥ Molemmissa on hauskoja tehtäviä, vaikka Panfussa niitä ei ole lähiaikoina ollut.. o.o Kultapakettia en ole kumpaankaan tarvinnut! Kun Panfussa on joka perjantai kulttis päivä (kannattaa jättää sitten vaatteet päälle koko viikoksi) ja Club penguinin tehtävistä saa vaatteita! :) Molemmat on turvallisia. :)

    • 2014 idiootit

      Panfu ei ole uusi, julkaistu about 2005 #2014

      • PanfuClubGirl1

        I know :D


    • Panfupanda

      Panfu on ainakin nykyään turvallinen, chatti suljetaan lopullisesti 24.12.2014 ://

    • Anonyymi

      joo panfu on iha kova

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3821
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3595
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3552
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2231
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2219
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1967
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1756
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1413
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe