Rintaliivit...

tilaustyönä?

Onko jossain mahdollista ihan teettää rintaliivejä?
Jos on niin kuinkahan paljon maksaa?

Minun ongelmani on että asiantuntijoidenkin mukaan minulla on siis ihan B-kuppi mutta silti ne liivit eivät oikein istu :( Olen kokeillyt myös A-kupin liivejä jotka puristavat ja C-kupin jotka jäävät vajaaksi. Ja useita eri malleja. Silti ei istu hyvin! :(

8

1302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marja38

jos nyt nimen muistan oikein ainakin korjaa liivejä.

Ymmärrän tuskasi, mutta oletko käynyt oikeissa liiviliikkeissä kokeilemassa kunnon liivejä? Ihmetteln nimittäin suuresti, jos tuolla kuppikoolla ei löydä liivejä, varsinkin jos ympärys on normi, kun itsekin löydän tänä päivänä ihan kivasta liivejä ja koko on niinkin hankala kuin G75 tai H70. Enkä edes tyydy mummomalleihin....

Ja liivikauppoja eivät ole marketit eikä Lindex, Seppälä jne. Niissä suoraan sanottuna myydään jaskaa....

• mutta tuloksetta

...tai sitten pitää pyytää joku asiantuntija apuun :) Asia on niin että A-kuppi puristaa joka kohdasta, ja C-kuppi jää hieman vajaaksi. Ja sitten normaali B on hyvä "edestä" mutta rinnan sivusta puristaa. :(

Kiitos kuitenkin vinkistä.

• Samankokoinen

Olen myös tuonkokoinen, eli yleensä 70 h, mutta myös 75 gg menee joskus. Itse löysin täältä samalta palstalta jostain ketjusta linkin Lumingerie verkkokauppaan ja sieltä löytyi 70 h:ta. Tilasin kyllä 70 gg, ku siinä sivulla luki että tavallista reilumpi malli ja se oli sitten sekä ympärykseltä että kupista sopiva.

• gdgffgf

olisitkohan nyt vaan vähän turhan tarkka tuon istuvuuden suhteen...?Kuinka moni B-kuppilainen teettää liivinsä??

• olla sellaisesti

että ympärysmitta on väärä. Menepä hyvään liivikauppaan ja pyydä myyjää auttamaan koon valinnassa.

Seuraavaksi kokeile saman liivin eri malleja ja seuraa mikä sopii parhaiten - siis balconette tai topattu jne...

• kunpa löytäisin ne

Minulla on sama ongelma, ympärys mittani on 60-65 eli pieni, kuppi koko on noin B mutta rintani ovat jotenkin erittäin kaukana toisistaan, alkavat melkein kainalosta, haha! iso kompleksi, luulen kuitenkin että oikein nätiksi saisin jos oikean laiset liivit löytäisin, tarvitsisin siis sen malliset liivit jossa kuppejen väli osa olisi suurempi/pitempi. Suurimmassa osassa rintaliivi malleista on tuo etu osa joka yhdistää kupit todella lyhyt, ne ovat miltein aina kiinni toisissaan.
      Lontoossa kävin Victorias seacret alusvaate myymälässä. Kerroin ongelmani ekiä myyjä ensin uskonut mutta näki mitä tarkoitin kun hän antoi minun sovittaa push up liivejä ja luuli ongelman sillä selviävän, sanoi vielä että työnnä niitä oiken kunnolla eteenpäin, no kun ei ole kauheasti mitä työntää, ei onnistu, ja vielä imetyksen jälkeen rintani melkein vain taittui, kun ovat niin "tyhjät". Sitten hän löysi yhden, huom yhden, mallin tuhansista eri liiveistä, joka oli ok, ei sekään täydelinen, mutta sen etu osa kuppejen välissä oli vähän pitempi noin 2,5cm. Tarvistsisin varmaan noin 3 tai 4cm. Huoh... ei ne pienet rinnat mua niin haittaa mut masentaa kun mistään ei löydy minulle sopivia, olenko todella niin suuri luonnon oikku rintojeni suhteen..

• etsitään edelleen

Kuule et ole ainoa, kiva kun kirjoitit, jospa joku ottaisi valmistukseen, miksi pitääkin kuppien olla kiinni toisissaan... Voi kun sitä kuppien etäisyyttä voisi jotenkin säätää!

• vastakohta...

Mä taas kärsin siitä että liivit ovat nykyisin liian leveitä siitä keskeltä! :-)

Mulle kaikkein huonoimmin käy ne sivutukea antavat liivit, joten ehkäpä ne olisivat teille juuri passelit???

Esim. nämä:
      www.figleaves.com/uk/product/fe-2182/?show=1&noc=1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2136
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2016
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1899
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1277
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      51
      721
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      711
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      661
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      658
    Aihe