Oinas - yhteensopivuus (ko)?

-Oikkunainen-

Oinas ja muut merkit

Oinas - Epävakaata ilotulitusta
Härkä - Tylsä ja yllätyksetön
Kaksonen - Virkistävä ja hauska
Rapu - Liian tunteellinen
Leijona - Syvää, kiihkeää rakkautta
Neitsyt - Ei yhteisymmärrystä
Vaaka - Mahtavaa kumppanuutta
Skorpioni - Hetken hurmaa
Jousimies - Tulinen, täydellinen suhde
Kauris - Turha vaivautua
Vesimies - Huoleton yhdistelmä
Kalat - Häilyväinen


Tässäpä lyhyesti, millaista Oinaalla voi olla sen toisen merkin kanssa ;) Kertokaapas onko juuri näin kuten on kuvailtu.

11

4283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse olen.

      skorpioni.. Seurusteltu kohta 2 vuotta,että missä sen hetken huuman raja menee? Tapailtiin noin vuosi eka aktiivisesti, ennekö alettiin seurustelemaan...
      Ja edelleen kiihkeää ja ihanaa.. Paras mies ikinä vaikka osaa olla täydellinen kakkakikkare välillä :D no osaan minäkin =)

      • että..

        Johtuuko siitä että olen nousevalta jousimies :)


    • nervoosanen

      Tulinen ja täydellinen etäsuhde, kun ei
      asuta yhdessä! Ihanan Mieletöntä, Taivaallisen Hullua!
      Arjesta en voi sanoa mitään.

      Oikkunainen ja kaurismies- täysin samaa mieltä!
      kaurismies on uskomattoman tylsä ja pessimistinen vastakohtaiselle oikkunaiselle. Ihan kamalaa. =;) monen monen vuoden kokemuksella

    • -Oikkunainen-

      on mulla kiikarissa Oinasmies. Saas nähdä mitä tuleman pitää...;) Jousimiehestä on kokemusta, mutta kyllä se vain oli niin, että "minä vein ja hän vikisi" ;)

      • redblackcat

        melkoisen osuvilta kuulostaa!:) itse jousimies ja tunnetustihan muut tulimerkit vetää puoleensa aivan hulluna...


      • -Oikkunainen-
        redblackcat kirjoitti:

        melkoisen osuvilta kuulostaa!:) itse jousimies ja tunnetustihan muut tulimerkit vetää puoleensa aivan hulluna...

        niin voi olla. Itsekkin viihdyn kyllä erinomaisesti jousimiesten ja oinaiden kanssa. Ainakin ystävyyspohjalla loistaa hyvin ;)


      • Jimi9

        Moi! Tässä olisi oinasmies 35.v ja Asun Jyväskylässä sinkku Olen, puhelias,rauhallinen, sosiaallinen,rento,hauska,rehellinen,huomaavainen,hellä,romanttinen,avoin,luotettava,hyvä hieroja,tunteellinen,lämminhenkinen,auttavainen.
        Tykkään liikunnasta ja luonossa liikkumisesta tai lähteä retkelle jonnekkin,myöskin tykkään pelailla lautapelejä kuten vaikka afrikan tähti peliä tai Trivial pursuit,Alias sananselitys peli sitä on hauska pelata mulla on toi murre alias peli sitä en oo vielä pelannut sitä olisi hauska kokeilla =)
        Niin vaikka etsinkin just keski- suomesta niin kyl muualtakin naiset voi kirjoitella ja tutustua. Ja vielä jotakin minusta tykkään välillä kirjoitella runoja. Olen eläin ja lapsirakas, pidän koirista tosi paljon mut ei kissoissa ole mitään pahaa.

        1. Kumpa saisin viereesi nukahtaa, sinun lämpimään kosketukseen uinahtaa. Sinun kauniit silmäsi tuikkivat kuin tähdet yössä, vaikka onkin kylmä ne lämmittävät minua aina viileässä säässä. Tuoden rakkautta minuun ja sinuun.

        2. Kun sinut ensi kertaa nähdä sain se tuntui ihanalta vain, siinä oli iloa, hymyä ja nauruakin vain ja minä ja sinä katselimme silmistä silmiin joka tuntui hyvältä vain.

        ps:voit kirjoitta minulle sähköpostiin [email protected] jos tykkäsit kirjoituksestani ?


    • Mamari

      Heh aika hyvin tiivistetty x)
      Kalat on ihan eri aaltopituuksissa.
      Rapu ylimakea ja tylsähkö.
      Vesimies liian suunnitelmallinen ja ennalta arvattava.
      Skorppari tuli ja meni.
      Kauris todella pessimistinen ja synkkä, myöskin julma.
      Härkä rypee kauan pienimmissäkin ongelmissa (arrrgh!)
      Neitsyt pilkun piippaaja. Jotenkin neitimäinen..
      Kaksosen kanssa kului oikein muutama vuosi. Oli heikolla itsetunnolla varustettu ja takertuva/ylimustis.
      Jousimies ja Leijona siis vielä kohtaamatta. Tuntemani Leijona miehet ovat kyllä aikamoisia paistattelijoita enkä kyllä jaksaisi kauaa ketään olla kehumassa ja pönkittämässä.

      Joskus tuntuu ettei semmoista olekkaan mitä etsii. Oinas mies on ollut ikimuistoisin ja rakkain ja meillä vieläkin kauan eron jälkeen on kumma side, joka pitää meitä läheisinä ystävinä vaikka todella harvoin nähdään.

      Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään näistä. Missään tapauksessahan EI TIETENKÄÄN voi yleistää. Ihmisen persoona kun rakentuu kuitenkin monista pienistä paloista :)

      • ghatja

        Seurustelin Oinasmiehen kanssa noin kolme vuotta ja suhde oli aikamoista vuoristorataa ja jotenkin kilpailua siitä kumpi menestyy paremmin. Rakkaus oli tulista ja yhä lämmöllä muistelen yhteisiä hetkiä, mutta kaksi Oinasta on ehkä liikaa toisilleen.

        Rapumiehen kanssa seurustelin puolisen vuotta, miten kestinkin niin kauan! Rapumies on tylsä ja väritön koti-ihminen eikä ole kovin avarakatseinen.

        Nyt seurustelen onnellisesti Vaakamiehen kanssa ja hienosti menee. Ei ole koskaan ollut näin rentoa, kiihkeää, hauskaa ja rakkaudentäytteistä suhdetta. Toivottavasti tämä kestää pitkään :)

        Oon kyllä aina toivonut suhdetta Kaksosen kanssa!


      • Tinker82

        Ei se horroskooppi kaikkea kerro toisesta... Tunnen ihmisiä jotka ovat ihan erilaisia mitä horroskooppi sanoo... :)!


    • yks oinas

      Näin nämä kyllä just menee, mitä minulla on tullu elämänvarrella parisuhteista kokemusta, niin kyllä horoskoopit täsmää täysin!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe