Meidän poijaasta tulee Oula Matias! Mitä mieltä ootte? Sopiiks Matias mielestänne perään? Jos myöhemmin tulee lapsia, niin mitä nimiä ehdottaisitte tytölle tai pojalle?
Oula Matias on kiva nimi. Itse voisin laittaa nimeksi Oula Kristian tai Oula Elias. Poitsunne sisaruksiksi kävisivät esim. Ella Marleena ja Aku Markus.
niin tottakai se käy!Tosin itse pidän sitä pohjoisenpojan nimenä elikkä jos asutte siellä päin niin vielä parempi, siskolle voisi ajatella ehkä ullaa vai menisikö kieli solmuun?
:-)
Ihana nimi! Oula voisi saada vaikkapa Vaula-nimisen siskon :)Eiköhän
se Matias sovi Oulan perään, molemmat nimet kun ovat yhtä järkyttäviä.vastaus
Oula Matias on kiva nimi. Itse voisin laittaa nimeksi Oula Kristian tai Oula Elias. Poitsunne sisaruksiksi kävisivät esim. Ella Marleena ja Aku Markus.en tahdo olla ilkeä, mutta
Oula Matias on aivan kammottava nimi!!!Älkää ihmeessä antako ainakaan Oulaa nimeksi, se kuulostaa ihan joltain transsu, homo, lehmiin sekaantuja mielenvikaiselta, taitoluistelija balleriinalta!!!
jos itse pidätte
niin tottakai se käy!Tosin itse pidän sitä pohjoisenpojan nimenä elikkä jos asutte siellä päin niin vielä parempi, siskolle voisi ajatella ehkä ullaa vai menisikö kieli solmuun?Siskolle sopisi vaikka Eila, Aila, Elli, Outi, Leila tai Alma.
Veljelle Ilja, Ilpo, Alpo, Eeli, Elia, Osma tai Olli.