Ongelmana on se että joudun usein juokseen vessaan hirveässä hädässä ja virtsaa tulee aika paljon kerralla. Olen alkanut oleen nykyään väsynyt jatkuvasti ja nyt mietinkin että häipyyköhän elimistyöstä runsaan virtsaamisen johdosta esim. vitamiineja?
Virtsa tutkittiin tänään laboratoriossa ja se oli ihan puhdas, muuta apua en terveys keskuksesta saanutkaan :(
Runsas
4
1607
Vastaukset
- Mulla ainakin
tipahti kalium ja natriumarvot. Ja kaliuminpuute väsyttää ja tekee voimattomaksi.
Koeta saada lähete verikokeisiin. Niistä selviää, että mikä sun tilanne on.- virtsaaminen
Multa otettiin keväällä verikokeet flunssan takia ja niissä natrium arvo olikin yhden pykälän alla normiarvojen, muttei lääkärin mielestä mitään hälyttävää.
Ihme touhua toi terveyskeskus homma kun virtsakoe oli puhdas niin homma jäi siihen, eikä alettu enempää tutkimaan.
- -Mikru-
Juotko paljon vettä kuten nykyään on muotia? Se rasittaa munuaisia ja jos et samalla saa suolaa niin on muutakin ongelmaa tiedossa. Suolan avulla hivenaineet ja mineraalit imeytyvät elimistöön. Paljon vettä tai makeaa nestettä aiheuttaa sen, että voi tulla vaje elimistölle tarpeellisista hivenaineista ja vitamiineista (väsymystä, voimattomuuden tunnetta, fyysisen kestävyyden heikkeneminen jne.). Käytä merisuolaa sillä siinä on paljon elimistölle tarpeellisia mineraaleja! Voit sekoittaa hippusen (pikkulusikan kärjellisen) merisuolaa juomaan jos muuten käytät suolatonta ruokavaliota tai lähinnä ruokasuolaa.
Vähennä juomista, janon tunne kyllä kertoo koska on aika juoda. Ihminen saa suuriman osan tarvitsemastaan vedestä ruoasta. Kasvikset ovat noin 90% vettä ja jopa juusto on 30% vettä!
Itselläni tuollaiset ongelmat katosivat kun vähensin turhaa juomista ja turvasin suolan saannin. Ja vielä lopuksi kerran siis merisuolaa ei kaikesta hyvästä puhdistettua taloussuolaa.
Tuossa keskustelussa lisää merisuolasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000005&conference=616&posting=22000000036862017- virtsaaminen
Keväällä otettiin verikoe kun olin kovassa flunsassa, siinä oli natrium arvo yhen pykälän alhaisempi kuin ohjearvo. Eli vois olla jotain suolan puutetta???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760