Osaisko kukaan auttaa, olen yrittänyt tässä tilailla asoskselta, mutta se ei päästä minua korttitunniste jutuista läpi. Kysyisin kun olen tilaamassa mm. koon 12 mekkoa, niin vastaako se suomen kokoa 38? ja vastaako kenkien koko 4 suomen kokoa 37?
ja sitten miten pääsen tämän läpi:
Card Number:* (*required field)
Cardholder Name
End Date (mm/yy):*
näissä laitan sen numeron jonka laitan nostaessa rahaa siis se alkunumero joka painetaan että päästäänotolla sisään, niin tästä numerosta se valittaa ja sitten end datesta, en tajua mikä sitä vaivaa miten se päivämäärä pitää kirjoittaa siis esim: 02122008vai..? ääh hermot menee
voisiko joku auttaa näissä kysymyksissä koko yön joutuu kone olemaan auki kun olen sinne jo paljon tietoja laittanut enkä jaksa aloittaa taas alusta :S
suuret kiitokset vastaajille
ASOS
4
943
Vastaukset
- auttaja :)
Hei!Noihin kokojuttuihin en osaa vastata,mutta muihin kyllä :) Card number-kohtaan laitat kortin numeron, siis esim. 1234 5678 9123 4567, nämä löytyy yleensä kortin etupuolelta kohokirjaimin. Cardholder name on oma nimesi ja end date tarkoittaa päivämäärää johon asti kortti on voimassa. Se löytyy kortin etu- tai takapuolelta,esim. 11/10, siis muodossa month/year (eli siis voimassa marraskuuhun 2010 asti). Toivottavasti näistä oli apua :)
- aloittelija..
Varmasti on, suurkiitokset! =)
- sekoamassa
hei ei oo kivaa, sama ongelma muuten mutta kun laitoin sen kortin numeron se sanoo tällästä "the card number contains invalid characters"mitäs tässä vaiheessa??
- Sekoamaton
Korttinumeroon ei saa laittaa välejä (kaikki tulee yhteen pötköön).
Esim. 1234567890035781
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472