AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / geelikynsien hoito kotona

geelikynsien hoito kotona

1 Vastausta 2 356 Lukukertaa
Miten hoidan rakennekynsiä kotona huollon välissä?

Nyt ovat olleet kolme viikkoa ja alkaa kynsinauhoissa olemaan kasvua. Kynnet on lakattu super hardenerilla ja olen käyttänyt kynsiöljyä sekä rasvannut käsiä ja kynsiä. Poistanko super harderin ja hion viilalla ja lakkaan uudelleen super harderilla??

Kotihoito-ohjeet saat kynsistudiostasi

Hei,

minä ainakin sain kotihoito-ohjeet kirjallisina kynsistudiostani (HeavenlyNails, Puistolassa). Lisäksi tekijä opasti minua mm. viilan asennosta sekä lakkaamisesta.

Kannattaa soittaa kynsiteknikollesi ja kysyä häneltä ohjeet. Ihmettelen kyllä tekijäsi työmoraalia, jos ei yhtään neuvonut sinua kotihoidosta.

Minun edellinen kynsiteknikkoni ei myöskään opastanut eikä sitä edellinenkään. Maksan mielummin laadusta kuin haen halvalla jostakin vaan jotkut kynnet enkä oikeasti saa rahalleni vastiketta.

Jos kynsiteknikkosi ei antanut sinulle puhelinnumeroaan ja yhteystietojaan, kannattaa kyllä vaihtaa kynsihoitolaa. Minä sain kortin, jossa oli puhelinnumero ja minulle sanottiin, että soittaa voi jos on kysyttävää.

Käy katsomassa minun teknikkoni sivut www.heavenlynails.kotisivukone.com
Minä käyn niitä muutenkin lukemassa, koska siellä on paljon tietoa ja taitavat kyntenikin löytyä kynsigalleriasta.
 /   /  / geelikynsien hoito kotona

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta