KUNTOSALIT HELSINGISSÄ

female

Missä päin Helsinkiä on hyvä ja edullinen kuntosali?

Ei siis mikään perus punttisali, mikä Itäkeskuksessa on, vaan kunnon juoksumatot ja kuntopyörät ym. oltava.

23

8600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörkö pölhö

      Itä-Helsingissä (Itis, Roihis, Myllypuro, Vuosaari)

      Elixia Puhos
      Finnbody
      East Body
      Blue fitness
      World Class
      Clubhouse

      • ja hyvä

        tuskin sellaista on? Elixia 60e/kk ja monipuolinen. oon tykännyt...


    • Clubhousen jäsen

      Clubhouse Vuosaressa taitaa olla paras kuntokeskus idässä. Ryhmäliikuntatunteja tosi paljon. Itse pidän erittäin kohtuuhintaisena ja kiva ilmapiiri sekä hyvät ohjaajat.

      • kuntsikka

        Vuosaaresta löytyy clubhouse ja sitten on vielä tuo kunnallinen kuntosali umahallilla.


      • Jäsen 9kk
        kuntsikka kirjoitti:

        Vuosaaresta löytyy clubhouse ja sitten on vielä tuo kunnallinen kuntosali umahallilla.

        Clubhousen jäsen jo 9 kuukautta ja olen tyytyväinen. Kaupungin ylivoimaisesti parhaimmat ohjaajat. Tyylikkäät puitteet. Hyvä henki ja aina iloinen henkilökunta jolloin tulee itsekkin hyvälle tuulelle. Uusi paikka ja palvelu tuntuu paranevan päivä päivältä. Järjestävät lisäksi kursseja, esim. juoksukoulua jne., suosittelen lämpimästi. PS! Clubhousen ravintolassa hyvä ruoka. Kannattaa tutustua.


      • baras
        Jäsen 9kk kirjoitti:

        Clubhousen jäsen jo 9 kuukautta ja olen tyytyväinen. Kaupungin ylivoimaisesti parhaimmat ohjaajat. Tyylikkäät puitteet. Hyvä henki ja aina iloinen henkilökunta jolloin tulee itsekkin hyvälle tuulelle. Uusi paikka ja palvelu tuntuu paranevan päivä päivältä. Järjestävät lisäksi kursseja, esim. juoksukoulua jne., suosittelen lämpimästi. PS! Clubhousen ravintolassa hyvä ruoka. Kannattaa tutustua.

        taitaa olla omistajan löpinää huom. kellon aika kirjoitettu Yöllä!
        miksiköhän?????


      • Herkuttelijat
        kuntsikka kirjoitti:

        Vuosaaresta löytyy clubhouse ja sitten on vielä tuo kunnallinen kuntosali umahallilla.

        ClubHousen ravintolassa tosi hyvä ruoka, suosittelen.


    • potari

      Elixia on mielestäni ylivoimaisesti paras!
      SUOSITTELEN.

      • Iloisesti yllättynyt

        Clubhouse selkeästi tasokkain liikuntakeskus Suomessa - kannattaa käydä katsomassa, suosittelen, huikea juttu!

        Samanhintainenkin kuin joku Elixia!


      • potari
        Iloisesti yllättynyt kirjoitti:

        Clubhouse selkeästi tasokkain liikuntakeskus Suomessa - kannattaa käydä katsomassa, suosittelen, huikea juttu!

        Samanhintainenkin kuin joku Elixia!

        Huikeaa ei ole muu kuin hinta!


      • elixia
        potari kirjoitti:

        Huikeaa ei ole muu kuin hinta!

        Hahaa, joo eitaida ihan kaikki tietää mistä puhuu, minä ainakin maksan vähemmän nyt kuin silloin kun olin elixian jäsen.


    • Haluan pois

      Juu, asiakaspalvelusta he eivät ainakaan ole koskaan kuulleet. En voi millään tavalla suositella kenellekkään omien kauheiden kokemusteni ansiosta. Kohtelevat asiakasta kuin ilmaa. Ei kiitos enään kun jäsenyys loppuu.

      • enpä usko

        itse kuullut paljon hyvää elixiasta. Tännehän kun voi kirjoitella mitä vain lööperiä ja mainoksia, kehua sellaista mikä ei kehuja ansaitse. Itse ajattelin liittyä elixian jäseneksi tai kun urheilutalon laajennus on valmis, sinne tulee pyöräislyä ym joten varmasti hyvä vaihtoehto siinä vaiheessa!


      • älykäss
        enpä usko kirjoitti:

        itse kuullut paljon hyvää elixiasta. Tännehän kun voi kirjoitella mitä vain lööperiä ja mainoksia, kehua sellaista mikä ei kehuja ansaitse. Itse ajattelin liittyä elixian jäseneksi tai kun urheilutalon laajennus on valmis, sinne tulee pyöräislyä ym joten varmasti hyvä vaihtoehto siinä vaiheessa!

        Minun mielestäni joku kokeilee mainostaa täällä!


      • pettynyt aloittelija

        Olen samaa mieltä. Kävin tänään Talin Elixiassa ja vastaanottovirkailija ei tienyt edes oman yrityksen tuotteita, tarkisti kaiken papaereista. Mitkä ärsyttävintä, samalla kuin keskusteli kanssani, seurasi myös ruudulta jotain bittiavaruuden tapahtumia. Asiakaspalvelu floppasi täään tosi pahasti.


    • kute tänäänkin

      se nyt floppaa aina

    • rautapena
    • penkkaajahirmuinen

      Gymvoimapuoti.net kovin sali helsingissä uusissa tiloissa.

    • saaraliisamaria

      Olen käynyt tähän mennessä kahdella eri salilla ja VAROITAN ALPPILA GYMISTÄ! Omistaja ahdistelee naispuolisia asiakkaitaan. Minua pyysi treffeille, kun olin ensimmäistä kertaa salilla ilman miespuolista ystävääni ja kertoi, että näytän seksikkäälle kun treenaan! :o Kun kirjoitin negatiivisen arvostelun salin nettisivuille, hän rupesi uhkailemaan oikeustoimilla, ellen poistaisi kommenttiani. Dislike!

    • aitoBlueteam

      helsingissä riittää juoksumatto ja ruohonjuuren lisäravinteet

    • narraaminen

      tampere on lähempänä

    • raakataneli

      voimapuotigymillä on tullu reenattua pitkään ,omalaatuinen vanhan koulukunnan paikka.suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe