Vaikealla hetkelläni löysin itseni keskeltä metsää itkemästä ja rukoilemasta. Omaksi yllätykskseni huomasinkin rukoilevani, että Jumala tekisi minusta heteron. Minulla on ollut jonkin verran ongelmia lesbouteni hyväksymisessä, mutta uskoin, että enimmiltä osin olen oppinut jo hyväksymään itseni. Siksi yllätyinkin, kun tajusin, että en todellakaan halua olla lesbo. En pidä homoseksuaalisuutta syntinä, en ole katkera, mutta jokin yhä hiertää. Ehkä kyseessä on vain se, että heterous olisi se "helpompi" vaihtoehto. En tiedä. Mitä minun pitäisi tehdä? Rukoilla yhä, että muuttuisin heteroksi? Rukoilla apua itseni hyväksymiseen?
Tee minusta hetero
38
2625
Vastaukset
- apuu
itses hyväksymiseen ku et sä heterokskaa muutu
- hyviin
ystävyyssuhteisiin, niin että saat sitä tukea ja rohkaisua mitä tarvitset että itsekin hyväksyisit itsesi.
- ongelma?
Mikä on ongelmana että heterous olisi helpompaa?
Et löydä rakkautta?
Lähimmäisesi eivät sinua hyväksy?
Sinä pelkäät rakastua?
Joku sanoi ettet saa olla lesbo?
Ennen kuin yrität sotkea mielenterveytesi pakottamalla itsesi johonkin muottiin, mieti ensin ongelmasi läpi, ja niihin ratkaisut, jotka ei ole itsemurha tai pakkokäännytys.
Ei ole olemassa ongelmaa johon ei löytyisi ratkaisua tai useampaakin. - apua
tsekkaa sivut
www.narth.com
www.aslan.fi- >>>
ei ole apua, sillä tuonkaltaise hoidot perustuvat väärään tietoon.
- kamala olo
>>> kirjoitti:
ei ole apua, sillä tuonkaltaise hoidot perustuvat väärään tietoon.
minkä ikäinen olet??
- wegweg
kamala olo kirjoitti:
minkä ikäinen olet??
siis kun minkä ikäsenä huomasit olevas homoseksuaali?
- >>>
wegweg kirjoitti:
siis kun minkä ikäsenä huomasit olevas homoseksuaali?
olevani homoseksuaali ensimmäisen kerran 17-vuotiaana. Silloin torjuin asian. Toisen kerran se tuli eteeni parikymppisenä.
- wfqwfq
>>> kirjoitti:
olevani homoseksuaali ensimmäisen kerran 17-vuotiaana. Silloin torjuin asian. Toisen kerran se tuli eteeni parikymppisenä.
vasta silloin? etkö tuntenut mitään taipumusta aiemmin? olikto aiemmin hetero?oletko ihastunut, vai haluatko vain seksiä saman sukupuolen kanssa? sori jos oli typeriä kysymyksiä.
- >>>
wfqwfq kirjoitti:
vasta silloin? etkö tuntenut mitään taipumusta aiemmin? olikto aiemmin hetero?oletko ihastunut, vai haluatko vain seksiä saman sukupuolen kanssa? sori jos oli typeriä kysymyksiä.
koskaan tuntenut mielenkiintoa vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan. Ihmettelin sitä teini-iässä jonkin verran, mutta ajattelin, että se tulee aikanaan. 17-vuotiaana ensimmäisen kerran tajusin, että olen ihastunut naiseen ja että mielenkiintoni on myös seksuaalista, mikä tuli minulle yllätyksenä. En ollut koskaan osannut kuvitella mitään sellaista ja pidinkin itseäni vain aseksuaalisena. Kuulin, että monilla nuorilla voi olla homoseksuaalinen vaihe, joten päättelin, että minulla on vaihe ja oikeasti olen kuitenkin hetero. Jossakin vaiheessa aloin taas tuntea kiinnostusta jotakin naista kohtaan, joten päättelin olevani bi-seksuaali. Meni pari vuotta kunnes tajusin, että ollakseni bi-seksuaali minun pitäisi myös kiinnostua miehistä. Mutta kun en kiinnostu.
- ryenajer
>>> kirjoitti:
koskaan tuntenut mielenkiintoa vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan. Ihmettelin sitä teini-iässä jonkin verran, mutta ajattelin, että se tulee aikanaan. 17-vuotiaana ensimmäisen kerran tajusin, että olen ihastunut naiseen ja että mielenkiintoni on myös seksuaalista, mikä tuli minulle yllätyksenä. En ollut koskaan osannut kuvitella mitään sellaista ja pidinkin itseäni vain aseksuaalisena. Kuulin, että monilla nuorilla voi olla homoseksuaalinen vaihe, joten päättelin, että minulla on vaihe ja oikeasti olen kuitenkin hetero. Jossakin vaiheessa aloin taas tuntea kiinnostusta jotakin naista kohtaan, joten päättelin olevani bi-seksuaali. Meni pari vuotta kunnes tajusin, että ollakseni bi-seksuaali minun pitäisi myös kiinnostua miehistä. Mutta kun en kiinnostu.
ehkä vain pelkäät olevasi lesbo, tai sitten on se homo-vaihe meneillään.
bless you
toivon mukaan ei kuitenkaan itsaria täydy tehä =( - etha3ej4e
ryenajer kirjoitti:
ehkä vain pelkäät olevasi lesbo, tai sitten on se homo-vaihe meneillään.
bless you
toivon mukaan ei kuitenkaan itsaria täydy tehä =(siis etkö ole koskaan aiemmin tuntenut seksuaalista vetoa vastakkaiseen sukupuoleen? siis kiihottunut, yms.
- >>>
etha3ej4e kirjoitti:
siis etkö ole koskaan aiemmin tuntenut seksuaalista vetoa vastakkaiseen sukupuoleen? siis kiihottunut, yms.
En.
- eratneranre
>>> kirjoitti:
En.
ootko kokeillu mitään terapiaa, vai onko sellasia edes?
- ...........
Mä en edes tiennyt, että näitä "eheytymis"-diibadaabanilviäisiä on Suomessakin. Käsittämätöntä, että ton skeidan levittäminen on täysin laillista. Kaikenklaisten valheiden levittäminen ja vihanlietsonta näköjään sallitaan, kun se tapahtuu kristillisen "lähimmäisenrakkauden" (!!) varjolla.
- HeteroNainen
Älä kuluta aikaasi rukoilemiseen. Olet hyvä juuri sellaisena kun olet. Ohita tuollaiset terapia höpötykset. Tulet aivan varmasti olemaan elämässäsi onnellinen ja saat kokea rakkautta. Muiden ihmisten mielipiteistä ei kannata ottaa turhaan paineita.
Tunnen monta lesboa ja he ovat kaikki loisto tyyppejä. Kaikki ovat joutuneet koville elämässä, mutta ovat selvinneet.
Itsensä hyväksymiseen kuluu aikaa, anna itsellesi aikaa.
Älä häpeä itseäsi, ei ole mitään syytä.- Rakasta itseäsi ja lähellä ...
Älä mieti , mitä muut ihmiset sulle kommentoi, elä omaa elämääsi, ehkä joku on niin kiva että haluaa sut sellasena ku sä oot. (OOt KAIKEN arvostelun yläpuolella) Pusuja!
- eheytymiseen pettyneisiin
Ota itse selvää äläkä luota niihin, jotka 1. eivät ole edes yrittäneet eheytyä 2. jotka ovat yrittäneet mutta epäonnistuneet. Luottaisitko alkoholistiin, joka 1. ei ole yrittänyt toipumista 2. yrittänyt mutta epäonnistunut? Kannataa kysyä niiltä joilta se onnistui... www.narth.com ja www.aslan.fi
- >>>
jos sanoin, en usko ns. "eheytymiseen", joka perustuu vääränlaiseen oletukseen homoseksuaalisuuden synnystä. Uskon kyllä, että ihmisen seksuaalinen suuntautuminen voi muuttua ja useimmissa meistä on bi-seksuaalista potentiaalia. Alan kuitenkin epäillä, että minä en kuulu heihin, joissa tätä potentiaalia on, tai sitten aika ei vain ole oikea.
- bi-uskovainen
Homot ovat ihmisiä siinä missä muutkin ihmiset ja kristittyinä meidänkin tulee rakastaa heitä niin kuin kaikkia muitakin ihmisiä. Mutta homous sinänsä on synti. Ja Raamatussa käsketään meitä vihaamaan syntiä, koska juuri se erottaa meidät Jumalan yhteydestä, joten emme voi hyväksyä homoutta.
"Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.
Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta."
1.Kor 6:9-11
Raamattu sanoo: "Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois." Joka siis tulee Jeesuksen luokse, sitä ei todellakaan heitetä pois vaan hän tulee parannukseen ja hänen kaikki syntinsä pyyhitään pois. Saamme tulla Jumalan eteen, sellaisina kuin olemme, syntisinä, ja meistä tulee Jumalan lapsia.- ikaros
No hyvin kirjoitat.Raamatun sana painaa vaakakupissa paljon.Tätä kuitenkin olen pohtinut jo kauan,käytyäni kerran Aslanin tervehtymispäivillä Ryttylässä,että kuinka paljon on oikeasti niitä,jotka mm. sen kautta ovat saaneet avun homo-ongelmaansa? Henkilökohtaisesti en saanut, liekö jäänyt prosessi pahasti puolitiehen, vaiko en oikeasti sitten halunnutkaan parantua?
No kuitenkin olen sen jälkeen asettanut jopa Jumalan syytteeseen, kun hän ei mielestäni tee asioiden hyväksi tarpeeksi voimallisia tekoja????
Miten liene, turha kai häntä on syytellä, jos ihminen vääryyttä harjoittaa??
Uskon, että homo maailmassa on paljon niitä jotka kärsivät ja jopa tappavat itsensä sen takia, kun vastausta heidän ahdinkoonsa ei kuulu. On kierretty parantumiskokoukset ja seminaarit, oltu yksin selibaatissa, harjoitettu katumusta ja tehty parannusta on käyty mielisairaalat ja terapiat ja apua ei vain ole saatu???
Varmasti on niitäkin jotka ovat löytäneet Jeesuksen oikealla tavalla, sehän ei ole monimutkainen juttu, hän on tehnyt sen helpoksi kaikille.Siihen minäkin uskon ja olen uskonut.
Välillä vaan mietityttää, miten tämä kaikki oikein on? Uskonpuute on niin kova juttu lähes kaikille kristityille, että sinapinsiemen vertaus on varmasti oikea vertaus.
Mutta sitä toivoisin, kun nyt kirkon kanssa väännetään tätä kampea Homouden synnistä, että ne ihmiset,jotka ovat saaneet avun jumalalta, tulisit ja voimallisesti todistaisivat parantumisestaan.
Todistustahan tässä tarvitaa. Uskokostahan on todistettu läpi historian ja niinkuin minäkin otin sen aikoinani todesta ja pidän sitä vieläkin totena, mutta kovin olen hairahtunut synninpoluille, enkä välillä näe mitään valoa, että taivas minulle olisi se paikka jossa vietän iäisyyteni muiden vanhurskaututtejun kanssa.
Jos ei ole tavallisen kristytyn taistelu helppoa niin ei ole liioin helppoa yrittää olla identiteetiltään homoseksuaali, en tiedä mikä seurakunta ottaisi vastaan pari suhteessa olevan homoparin, edes toisen heistä,ei taida sellaista löytyä kuin amerikasta ja sekin on homokirkko.
En toivo kuitenkaan että sellaista meille perustettaisiin, sitten se lysti vasta alkaisi, siellähän olis kohta heterotkin, no ei nyt kaikki mutta ainakin piilohomot ja biseksuaalit, pedofiilit, huorat, varkaan ym. sellaiset jotka eivät kirkon tervettä puhetta kestä. ETTÄ TÄMMÖISTÄ, saatan olla hyvinhyvin väärässä, suorastaan rienaava,mutta lisää vettä myllyyn. - ex gay
ikaros kirjoitti:
No hyvin kirjoitat.Raamatun sana painaa vaakakupissa paljon.Tätä kuitenkin olen pohtinut jo kauan,käytyäni kerran Aslanin tervehtymispäivillä Ryttylässä,että kuinka paljon on oikeasti niitä,jotka mm. sen kautta ovat saaneet avun homo-ongelmaansa? Henkilökohtaisesti en saanut, liekö jäänyt prosessi pahasti puolitiehen, vaiko en oikeasti sitten halunnutkaan parantua?
No kuitenkin olen sen jälkeen asettanut jopa Jumalan syytteeseen, kun hän ei mielestäni tee asioiden hyväksi tarpeeksi voimallisia tekoja????
Miten liene, turha kai häntä on syytellä, jos ihminen vääryyttä harjoittaa??
Uskon, että homo maailmassa on paljon niitä jotka kärsivät ja jopa tappavat itsensä sen takia, kun vastausta heidän ahdinkoonsa ei kuulu. On kierretty parantumiskokoukset ja seminaarit, oltu yksin selibaatissa, harjoitettu katumusta ja tehty parannusta on käyty mielisairaalat ja terapiat ja apua ei vain ole saatu???
Varmasti on niitäkin jotka ovat löytäneet Jeesuksen oikealla tavalla, sehän ei ole monimutkainen juttu, hän on tehnyt sen helpoksi kaikille.Siihen minäkin uskon ja olen uskonut.
Välillä vaan mietityttää, miten tämä kaikki oikein on? Uskonpuute on niin kova juttu lähes kaikille kristityille, että sinapinsiemen vertaus on varmasti oikea vertaus.
Mutta sitä toivoisin, kun nyt kirkon kanssa väännetään tätä kampea Homouden synnistä, että ne ihmiset,jotka ovat saaneet avun jumalalta, tulisit ja voimallisesti todistaisivat parantumisestaan.
Todistustahan tässä tarvitaa. Uskokostahan on todistettu läpi historian ja niinkuin minäkin otin sen aikoinani todesta ja pidän sitä vieläkin totena, mutta kovin olen hairahtunut synninpoluille, enkä välillä näe mitään valoa, että taivas minulle olisi se paikka jossa vietän iäisyyteni muiden vanhurskaututtejun kanssa.
Jos ei ole tavallisen kristytyn taistelu helppoa niin ei ole liioin helppoa yrittää olla identiteetiltään homoseksuaali, en tiedä mikä seurakunta ottaisi vastaan pari suhteessa olevan homoparin, edes toisen heistä,ei taida sellaista löytyä kuin amerikasta ja sekin on homokirkko.
En toivo kuitenkaan että sellaista meille perustettaisiin, sitten se lysti vasta alkaisi, siellähän olis kohta heterotkin, no ei nyt kaikki mutta ainakin piilohomot ja biseksuaalit, pedofiilit, huorat, varkaan ym. sellaiset jotka eivät kirkon tervettä puhetta kestä. ETTÄ TÄMMÖISTÄ, saatan olla hyvinhyvin väärässä, suorastaan rienaava,mutta lisää vettä myllyyn.http://www.aslan.fi/Jonin tarina.htm
- hmmmm
ootko kokeillu miesten kanssa seurustelua?
- >>>
aikoinaan ajattelin, että voisin kokeilla seurustella miehen kanssa ja katsoa, tulisivatko tunteet perässä. Totesin kuitenkin, että se olisi epäeettistä. En tahdo huijata ketään, kristitty kun olen.
- hmmmmmmmmmmmmmm
>>> kirjoitti:
aikoinaan ajattelin, että voisin kokeilla seurustella miehen kanssa ja katsoa, tulisivatko tunteet perässä. Totesin kuitenkin, että se olisi epäeettistä. En tahdo huijata ketään, kristitty kun olen.
miten niin huijata`? ainahan voi kokeilla seurustelua. Jos et esim. tunne ikäisiäsi poikia, et välttämättä voi heihin ihastua. Kokeile pois!
- >>>
hmmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:
miten niin huijata`? ainahan voi kokeilla seurustelua. Jos et esim. tunne ikäisiäsi poikia, et välttämättä voi heihin ihastua. Kokeile pois!
ikäisiäni "poikia" ei ole olemassakaan. Tuttavapiirissäni on paljon miehiä ja poikia. Minun maailmankatsomukseeni ei vain mahdu se, että alkaisin seurustella sellaisen ihmisen kanssa, johon en ole ihastunut, enkä voi valehdella toiselle, että olisin hänestä kiinnostunut.
- okkkkkkkkkkk
>>> kirjoitti:
ikäisiäni "poikia" ei ole olemassakaan. Tuttavapiirissäni on paljon miehiä ja poikia. Minun maailmankatsomukseeni ei vain mahdu se, että alkaisin seurustella sellaisen ihmisen kanssa, johon en ole ihastunut, enkä voi valehdella toiselle, että olisin hänestä kiinnostunut.
no okei. jos siitä kerta paha mieli tulee. yritä vaikka hankkia jotain poikaa kaveriks tai ystäväks.
- >>>
okkkkkkkkkkk kirjoitti:
no okei. jos siitä kerta paha mieli tulee. yritä vaikka hankkia jotain poikaa kaveriks tai ystäväks.
minulla onneksi ystäviä, ja osa heistä on miehiä. Se on mukavaa :)
- okkkkkkkkkkkkkkkkk
>>> kirjoitti:
minulla onneksi ystäviä, ja osa heistä on miehiä. Se on mukavaa :)
hieno homma :) ootko muuten silleen "miehekäs" nainen, siis kiinnostunu miesten jutuista, vai ootko ihan normi, mutta suuntautunu naisiin?
- >>>
okkkkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
hieno homma :) ootko muuten silleen "miehekäs" nainen, siis kiinnostunu miesten jutuista, vai ootko ihan normi, mutta suuntautunu naisiin?
Normi jos sillä jotain väliä on.
- teet.
>>> kirjoitti:
Itse en haluaisi että kukaan leikkisi sydämelläni. Sitä voi jo tuntea todella syvästi toista kohtaan, ja se olisi tuhoavaa, jos saisi kuulla ettei se tunteidenkohde välitä yhtään sillä tavalla kuin toivoisi.
Eli älä rupea edes kokeilemaan, kun tiedät ettei se onnistuisi. Siinä särkyy vain toiselta sydän.
Harjoita sitä oikeaa rakkauttasi, Jumala eikä kukaan ole sitä kieltänyt. Missään kohti Raamattua ei lue etteikö kaksi naista saisi rakastaa toisiaan.
- ML213
Minulla on ollut jonkin verran ongelmia lesbouteni hyväksymisessä, mutta uskoin, että enimmiltä osin olen oppinut jo hyväksymään itseni. Siksi yllätyinkin, kun tajusin, että en todellakaan halua olla lesbo.
-------
Aikoinaan eli poikkeavana ihmisenä liittyen puhumiseeni ja tältä pohjalta ymmärrän poikkeavia ihmisiä ja heidän mielenmaailmaansa suhteessa ympäristöön.
M;ielestäni tärkein asia on ymmärtää, ettei itse poikkeava ihminen mahdollistu vaikutamaan omaan kehitykseensä.Normaalistihan ihminen aina haluaa olla terve ja tavallinen ihminen kaikilla sektorilla.Ei kukaan tietoisesti kasvata itseään kohti ongelmoitumista, sanoivatpa ihmiset mitä hyvänsä.
Jos ihminen havainnoi itsessään jonkun kehityshäiriön ,- olipa se millä sektorilla tahansa, niin todella ensimmäinen "tehtävä" on hyväksyä sen olemassaolo.
Niin, on aivan eri asia, jos pohditaan asioista, joihin ihminen mahdollistuu vaikuttamaan.Esim. huoraaminen on jo ihmisen tahdon sisäinen asia, joka on syntiä. Tai varastaminen jne...
Ymmärrän, miten monet poikkeavuudet kehitykseltään ilmentävät lihallisen/turmeltuneen ihmisen kehitystä.Siis ihmisen kehitys ohjaantuu kohti sairautta tai jotaion poikkeavuutta kohden, johon ihminen itse ei voi vaikuttaa. - gsegesegsd
homouteen saattaa vaikuttaa myös elämässä tehdyt valinnat ja sosiaaliset suhteet. Kun oli joitain testejä tehty, niin identtisistä veljeksistä/siskoista jos toinen on homo, niin toinen on 20-40% mahdollisuudella myös homo, vaikka heillä on samanlaiset geenit ja aivot tms. Joten homous ei välttämättä johdu pelkästään biologisista syistä. On tietenkin myös synnynnäisiä homoja, mutta he ovat yleensä homoja jo 5- vuotiaasta lähtien.
- tulevaisuuden ex-gay
Rohkeus ja rehellisyys, siinä kaksi tärkeää juttua kun mietit seksuaalista suuntautumistasi. Rohkeus katsoa rehellisesti omaa elämääsi, ja rohkeus kyseenalaistaa ehkä jo kovinkin vahvaksi muodostunut homoseksuaalinen identiteetti. Rohkeus etsiä totuutta omalla kohdallasi, sillä tärkeintähän on tietää onko homoseksuaalisuus sinulle se seksuaalisuuden muoto, jonka Jumala on luonut vai ei.
Ja jos sinusta tuntuu, että et koe oloasi kotoisaksi lesbona, niin rohkaisen sinua lähtemään matkalle minuuteen.. Se matka ei ole mikään mukava pikkureissu, vaan pitkä ja kivinen. Mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että se kyllä kannattaa. :) Matkaahan ei tarvitse tehdä yksin, vaan matkakumppanina ja ohjaajana on itse Kaikkivaltias, sinun Luojasi. Ja voimana matkalla on tietoisuus siitä, että Jumala rakastaa ehdoitta ja hyväksyy sinut täydellisesti. Ei tuomitse, ei vaadi, ei pakota, ainoastaan rakastaa. Juuri tuo rakkaus on saanut minut etsimään totuutta. Totuutta siitä, miksi minä olen lesbo..
Tässä muutama kirjavinkki, suosittelen lämpimästi:
Mario Bergner; Rakkauden uusi suunta
Andrew Comiskey; Täyteen miehuuteen ja koko naiseksi
Andrew Comiskey; Voimaa heikkoudessa
Anne Paulk: Restoring Sexual Identity, Hope for women who struggle with same-sex attraction
Muistan sua rukouksissani! :) - tommy_81
Jumala ei tuomitse sua jos oikeesti haluut muuttua, sydämen asenne on tärkein. Pyydä Jeesusta tulemaa sydämees, se on lähtökohta. Sulla on kenties etsikkoaika menossa, joita Jumala antaa ihmiselle vain tietyn määrän tämän eläessään. Toisille yhden toiselle 2 tai useampiaki. Älä jätä ratkasua huomiseen vaan tee se nyt, koska huomenna voi olla liian myöhästä, koska emme tiedä elinpäiviemme lukumäärää. Siunausta!
- eiilmantarkoitusta
En käy täällä usein, mutta nyt luin tämän viestiketjun ja tuli sellainen olo että olisi mukava jutella kanssasi elämästä. En oikein osaa selittää mistä sellainen olo tuli, tulipahan vain. Tapasi esittää ajatuksesi ja tunnelmasi tuntuu jollain tavalla tutulta, ja luulen että voisimme saada mielenkiintoisia keskusteluja aikaan. Olen vakaumuksellinen kristitty kirkontyöntekijä, joka on kamppaillut paljon oman lesboutensa kanssa, ja elää nyt itsensä hyväksyen, mutta yhä kamppailen elämäänsä. Kerro, jos tahdot juttukaverin minusta.
- minä vain
Hei!
En tiedä miksi viestisi kosketta minua. Ja kaikki nämä kirjoitukset. Osa puolustelee homoutta, osa näkee asian niinkuin Jumala Sanassaan sanoo. On maailman näkemys ja Raamatun näkemys, joka on itselleni totuus. Mutta maailma ei voi ymmärtää Raamatun näkemystä ja niinhän Ramattu sanookin; pitävät uskovia hulluina. Ehkä me sitä olemmekin.
Mielestäni sinun pitäisi kuunnella sitä ääntä, mikä puhuu sisälläsi lesboutta vastaan. Se ääni on sinun omatuntosi, jonka Jumala on sinun sisimpääsi laittanut. Jumala puhuu meille myös omantuntomme kautta. Ollessamme uskollisia omalletunnollemme, olemme uskollisia itsellemme ja uskollisia myös Jumalalle.
Jeesus tulee jokaisen sydämeen, joka sitä aidosti pyytää. Ja Isä auttaa jokaista lastaan.
Miksi joku eheytyy homoseksuaalisuudesta ja toinen ei? Siihen minulla ei ole vastausta. Mutta Jumala on niin suuri, että Hän pystyy mihin vaan! Uskon, että Jeesuksen lähelle pyrkiminen pystyy eheyttämän jokaisen seksuaalisuutta. Mutta Jumalalla on oma aikansa kaikelle. Saamme luottaa siihen, että hän pitää lupauksensa. Mutta se kysyy uskoa ja sitä voimme rukoilla itsellemme lisää.
Kerroit, että olet yrittänyt muuttua ja se on hienoa, mutta äärettömän vaikeaa omassa voimassa. Jumala voi antaa sinulle voiman siihen. Hän voi ohjata luoksesi oikeanlaisia ihmisiä ja kannattaa hakea itsekin aktiivisesti tietoa asiasta. Uskon, että pakottamalla itsesi seurustelemaan miehen kanssa satutat tässä vaiheessa itseäsi ja toista. Avoin ystävysssuhde ei liene silti pahaksi. Ensimmäinen askel muuttumisessa toki on ettet enää harrasta seksiä naisen kanssa (jos olet niin tehnyt), sillä se erottaa sinut Jumalasta ja pitää Hänen apunsa poissa. Myös lesboutta hyväksyvistä/ruokkivista ihmissuhteista luopuminen voisi olla järkevää. Tähänkin voit rukoilla voimaa Jeesukselta. Mutta tämä on sinun askeleesi, muu muutos tapahtuu sisältä päin tapahtuvan Jumalan sinussa tekemän työn kautta. Siihen tarvitset seurakuntaa, omaa hengellistä kotia. Suomessa on tässä asiassa edistyneempiä ja vähemmän edistyneempiä seurakuntia, en osaa sanoa mikä olisi sinulle oikea paikka. Kannattaa käydä tutustumassa eri paikoissa ja rukoilla tähänkin johdatusta.
Kerron vielä itsestäni hieman. Itse olen aina ollut hetero. Minun syntini oli kuitenkin 20 vuotta jatkuva erittäin runsas masturbointi ja pornon katselu. En edes ymmärtänyt tätä synniksi, kunnes Jumala paljasti sen minulle toisen ihmisen kautta. Olin tuolloin jo edennyt hengellisessä kasvussani sen verran, että Jumala rupesi pikkuhiljaa nostamaan esille itsestäni niitä asioita, joita halusi minussa muuttaa. Sitä kutsutaan Jumalan pyhitykseksi ja tuolloin muutos tapahtuu Jumalan voimasta, ei omasta voimastani. Tuon yhden päivän aikana päätin sitten luopua masturboinnista ja pornon katselusta. Päätin kuolla koko asialle itsessäni. Oli sellainen olo, että todellakin osa minusta kuoli, osa persoonaani kuoli ja se teki kipeää. Mutta itselleni se teki kipeää oikeastaan vain sen yhdenpäivän ajan ja koko asia lakkasi vaivaamasta minua kahdessa viikossa. Sen jälkeen olen vain iloinnut siitä, että vapauduin riippuvuudesta. Nyt olen riippuvainen vain Jeesuksesta ja sen turvallisempaa riippuvuutta ei ole. Toki hieman myös uskovasta aviomiehestäni, jonka Jumala johdatti kaiken jälkeen minulle ;)
En oikein tiedä mitä haluaisin sanoa sinulle kuin, että Jumala rakastaa sinua. Hän haluaa, että käännyt Hänen puoleensa kaikessa. Hän haluaa eheyttää sinun seksuaalisuutesi ja kaikki haavasi. Hänelle on sinulle suunniteltuna ihana elämä, jota saat alkaa kulkemaan kun lähdet häntä seuraamaan. Jeesus on vieressäsi, vaikka sinusta tuntuisi ettei ole.
Tässä vielä yksi linkki, jossa kerrotaan mm homouden syistä ja Jeesuksen avulla homoudesta vapautuneesta miehestä.
http://koti.phnet.fi/elohim/Homoseksuaalisuudesta_vapautuminen
Siunausta elämääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698