Mikä tää vaalea rillipäätolvanaeukko sii dokkarissa oikein oli? Pelottelee lapsia "helsingissä on ihan eri meininki, ei siellä olla leppoisia eikä katsota toisia silmiin, varokaa, vooi hurrja!!".
Samanlaisia kempoista muuttaneita pällejä! Juuri näin kasvatetan niitä umpimielisiä lappalaisia jotka pelkääävät kaikke uutta ja lyövät porukala nakkikopilla outoa turpaan, idiootti! Oisko voinut ottaa hiukan eri asenteen, jee nähään eduskuntatalo ja uusia ihmisiä tms??
dokumentin kylmänen tms
11
1005
Vastaukset
- ampiaispää
Kyllä, tuollaiset opettajat ne ovat muokanneet meitä Kemijärveläisiä, tässä tulos kun itsepäisesti valitaan opettaksi silmäätekevien hakijoita tai sukulaisia....
- ollu
opettaja, joka niistä helsinkiläisistä puhu, se oli kuntayhtymän kehittämispäällikkö. Älkää väärää tietoa levittäkö.
- pois ihmisten
keskustelu palstoilta!!!!!
- kiinnostunut..
oletko kovinkin ylpeä paljon kertovasta kommentistasi?
- lobotomia ok
lihava nainen käyttäytyi erittäin tyhmästi,mutta miesopettaja vakutti fiksulta.
- Klikkaa tänne ---->
Klikkaa ---> Lisää dokumentista!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001848&posting=22000000037558990
siis:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001848&posting=22000000037558990 - Vouhottajat
Mua vituttu filmin vouhottaja-akat! Ei mitään sanottavaa ja sitten yritetään olla muka kauniita ja muodikkaita!
- Kempan puolesta
Dokumentissa oli mukana eräs nainen joka laati nimettömänä härskejä herjauksia työkavereistaan edellisessä työpaikassa ja nyt muka yrittää esittää fiksua telkkarissa (mutta niinhän se teki sitä samaa edellisessäkin työpaikassa eli yritti esittää fiksua vaikka todellisuudessa puuhaili omia ala-arvoisia juttujaan työn lomassa ja puukotti työkavereitaan selkään minkä ehti) heh, naurattaa vieläkin tämä tapaus...
- Kuka se on?
Kempan puolesta kirjoitti:
Dokumentissa oli mukana eräs nainen joka laati nimettömänä härskejä herjauksia työkavereistaan edellisessä työpaikassa ja nyt muka yrittää esittää fiksua telkkarissa (mutta niinhän se teki sitä samaa edellisessäkin työpaikassa eli yritti esittää fiksua vaikka todellisuudessa puuhaili omia ala-arvoisia juttujaan työn lomassa ja puukotti työkavereitaan selkään minkä ehti) heh, naurattaa vieläkin tämä tapaus...
Kuka tuo härski nainen on? En viitsinyt edes käyttää hänestä hän-sanaa vaan käytin se-sanaa!
Lisää dokumentin arvostelua löytyy ----> klikkaa --->
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001848&posting=22000000037558990
- kaupunginjohtajaksi
Tämä "dokumentin" "kylmänen" hakee kaupunginjohtajaksi Kemijärvelle:
http://lotta.yle.fi/rswebroi.nsf/sivut/uutiset?opendocument&pageid=Content3D749
Mitäs sanot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2441801Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131242Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2051176Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851095Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60893TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 62845
- 51816
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61773Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125767