dokumentin kylmänen tms

mikä akka?

Mikä tää vaalea rillipäätolvanaeukko sii dokkarissa oikein oli? Pelottelee lapsia "helsingissä on ihan eri meininki, ei siellä olla leppoisia eikä katsota toisia silmiin, varokaa, vooi hurrja!!".


Samanlaisia kempoista muuttaneita pällejä! Juuri näin kasvatetan niitä umpimielisiä lappalaisia jotka pelkääävät kaikke uutta ja lyövät porukala nakkikopilla outoa turpaan, idiootti! Oisko voinut ottaa hiukan eri asenteen, jee nähään eduskuntatalo ja uusia ihmisiä tms??

11

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ampiaispää

      Kyllä, tuollaiset opettajat ne ovat muokanneet meitä Kemijärveläisiä, tässä tulos kun itsepäisesti valitaan opettaksi silmäätekevien hakijoita tai sukulaisia....

      • ollu

        opettaja, joka niistä helsinkiläisistä puhu, se oli kuntayhtymän kehittämispäällikkö. Älkää väärää tietoa levittäkö.


    • pois ihmisten

      keskustelu palstoilta!!!!!

      • kiinnostunut..

        oletko kovinkin ylpeä paljon kertovasta kommentistasi?


    • lobotomia ok

      lihava nainen käyttäytyi erittäin tyhmästi,mutta miesopettaja vakutti fiksulta.

    • Vouhottajat

      Mua vituttu filmin vouhottaja-akat! Ei mitään sanottavaa ja sitten yritetään olla muka kauniita ja muodikkaita!

      • Kempan puolesta

        Dokumentissa oli mukana eräs nainen joka laati nimettömänä härskejä herjauksia työkavereistaan edellisessä työpaikassa ja nyt muka yrittää esittää fiksua telkkarissa (mutta niinhän se teki sitä samaa edellisessäkin työpaikassa eli yritti esittää fiksua vaikka todellisuudessa puuhaili omia ala-arvoisia juttujaan työn lomassa ja puukotti työkavereitaan selkään minkä ehti) heh, naurattaa vieläkin tämä tapaus...


      • Kuka se on?
        Kempan puolesta kirjoitti:

        Dokumentissa oli mukana eräs nainen joka laati nimettömänä härskejä herjauksia työkavereistaan edellisessä työpaikassa ja nyt muka yrittää esittää fiksua telkkarissa (mutta niinhän se teki sitä samaa edellisessäkin työpaikassa eli yritti esittää fiksua vaikka todellisuudessa puuhaili omia ala-arvoisia juttujaan työn lomassa ja puukotti työkavereitaan selkään minkä ehti) heh, naurattaa vieläkin tämä tapaus...

        Kuka tuo härski nainen on? En viitsinyt edes käyttää hänestä hän-sanaa vaan käytin se-sanaa!

        Lisää dokumentin arvostelua löytyy ----> klikkaa --->

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001848&posting=22000000037558990


    • kaupunginjohtajaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe