Etämyynti/ kotimyynti

Kotimyynti

Olisi kiva tässä opiskelujen ohella toimia kotimyyjänä... eli käydä pitämässä kotikutsuja. Esim. tupperware, friendtex...
Ainut ongelma on vain se, että en oikein tiedä kuin nuo 2 edellämainitsemaani vaihtoehtoa.

Tietääkö joku muu paremmin näistä vaihtoehdoista??

20

4195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdä lisäansioita

harrastuksena niin molemmat varmaan ihan hyviä.Mutta mutta,varaudu siihen että kutsuihin saapuneet ystäväsi ovat pikkuhiljaa entisiä mikäli usein pakotat heitä ostamaan ne ylihinnoitellut tuotteet.Koko markkinointi nimenomaan peruustuu siihen että tutut eivät oikeastaan voi kieltäytyä näistä pakko ostoksista.Meidän talon yhtiössä eräs todella mukava naapuri rupesi joku vuosi sitten kutsumaan mm. vaimoani tämmöiseen tilaisuuteen.Parin vuoden jälkeen kukaan ei enää keskustellut tämän naapurinaisen kanssa.Eikä kutsuihin mene.

• Kotigastronomi

Kukaan ei voi ketään pakottaa ostamaan yhtään mitään - kyllä se ostopäätös on jokaisen oma valinta. Jos on niin hölmö, että ei pysty kieltäytymään tai ostaa vaan velvollisuudentunteesta, niin silloin se on oma moka ja lupa pitää myös mölyt mahassaan!

On totta, että meitä kotimyyjiä on monenmoisia. Toiset valitettavasti on näitä agressiivisesti päällekäyviä "pakkomyyjiä", joista en itsekään tykkää, ja jotka ovat pilanneet koko hyvän kotimyynti-idean, mutta siltikään heiltä ei tarvitse ostaa yhtään mitään. Minä em. syistä kuulun tähän toiseen ryhmään, joka antaa asiakkaan itse valita, ostaako vai ei. Minä en väkisin tyrkytä ( vaikka luonne kyllä antaisi mahdollisuudet myös siihen ), koska luotan siihen, että aikuiset ihmiset osaa kyllä kertoa mielipiteensä ja tilata vain, jos aidosti tuotteen haluavat. Veikkaan, että tällä "pehmeämmällä linjalla" olen saanut enemmän asikkaita ja uusia ystäviä ( entisetkin ovat kyllä pysyneet matkassa kaikesta huolimatta ), kuin mitä olisin saanut, jos olisin ottanut tuon "pakkomyyntilinjan". Ja aika harvoin mä pidän omalle kaveripiirille kutsuja. He ottavat kyllä itse asian puheeksi, jos sellaiset haluavat järjestää. Ja he ovat oppineet luottamaan myös siihen, että minä en joka kyläkäynnillä ala tuotteista paasaamaan tai niitä tyrkyttämään, joten meillä ei ole mitään skismaa mun kotimyyntibisnesten takia. Toki kertoilen, jos on hyviä tarjouksia tai olen laittamassa tilausta, että jos kiinnostaa, niin tilaus lähtee silloin ja silloin, tilaa jos haluat tai ole tilaamatta. Eikä siinä sen kummempaa.

Eli summa summarum, se on omasta toiminnasta ja asenteesta kiinni, saako näissä hommissa asikkaita ja uusia ystäviä vai menettääkö loputkin.

• verran...
        Kotigastronomi kirjoitti:

Kukaan ei voi ketään pakottaa ostamaan yhtään mitään - kyllä se ostopäätös on jokaisen oma valinta. Jos on niin hölmö, että ei pysty kieltäytymään tai ostaa vaan velvollisuudentunteesta, niin silloin se on oma moka ja lupa pitää myös mölyt mahassaan!

On totta, että meitä kotimyyjiä on monenmoisia. Toiset valitettavasti on näitä agressiivisesti päällekäyviä "pakkomyyjiä", joista en itsekään tykkää, ja jotka ovat pilanneet koko hyvän kotimyynti-idean, mutta siltikään heiltä ei tarvitse ostaa yhtään mitään. Minä em. syistä kuulun tähän toiseen ryhmään, joka antaa asiakkaan itse valita, ostaako vai ei. Minä en väkisin tyrkytä ( vaikka luonne kyllä antaisi mahdollisuudet myös siihen ), koska luotan siihen, että aikuiset ihmiset osaa kyllä kertoa mielipiteensä ja tilata vain, jos aidosti tuotteen haluavat. Veikkaan, että tällä "pehmeämmällä linjalla" olen saanut enemmän asikkaita ja uusia ystäviä ( entisetkin ovat kyllä pysyneet matkassa kaikesta huolimatta ), kuin mitä olisin saanut, jos olisin ottanut tuon "pakkomyyntilinjan". Ja aika harvoin mä pidän omalle kaveripiirille kutsuja. He ottavat kyllä itse asian puheeksi, jos sellaiset haluavat järjestää. Ja he ovat oppineet luottamaan myös siihen, että minä en joka kyläkäynnillä ala tuotteista paasaamaan tai niitä tyrkyttämään, joten meillä ei ole mitään skismaa mun kotimyyntibisnesten takia. Toki kertoilen, jos on hyviä tarjouksia tai olen laittamassa tilausta, että jos kiinnostaa, niin tilaus lähtee silloin ja silloin, tilaa jos haluat tai ole tilaamatta. Eikä siinä sen kummempaa.

Eli summa summarum, se on omasta toiminnasta ja asenteesta kiinni, saako näissä hommissa asikkaita ja uusia ystäviä vai menettääkö loputkin.

keski ikäisiä naisia kutsutaan illalliselle ja päätteeksi esitetään jotain tupperwaare tuotteita niin kuinka moni kehtaa kieltäytyä?.Ei oikeastaan kukaan.Noita mukeja on kahden tämmöisen tapahtuman jälkeen ilmestynyt kaapistoomme ja uutta ei TULE.Ja vaimoni on onneksi kieltäytyny viimesien kahden vuoden aikana näistä kutsuista.

• Kotigastronomi

Olen itse ollut monessakin mukana ja nuita kotimyyntijuttuja on pilvin pimein erilaisia... On kynttilää, muovikippaa, vaatetta ( sekä lasten, että aikuisten ), alusvaatetta , seksivälineitä, askartelutarvikkeita, aloe veraa, pesuaineita, kosmetiikkaa jne. jne. Tällä hetkellä mulla on edustuksessa kaksikin konseptia, joista toinen edustaa sekä kosmetiikkaa, että aloe vera tuotteita ja toinen mausteita.

Eli toinen on Kotigastronomi ( osakopio tuolta työpaikkailmoista );

""Kotigastronomi on SUOMALAISEN mausteita, ateria-aineksia, teetä, kahvia, ruuanvalmistusvälineitä jne. maahan tuovan ja valmistavan yrityksen tuotemerkki. Yrityksen toimipaikka sijaitsee Lahdessa.

Katso lisää: http://www.kotigastronomi.fi/

Myös Sinä voit toimia näiden laadukkaiden tuotteiden jälleenmyyjänä ja ansaita siitä hieman itsellesikin. En lupaa Sinulle tuloja vain sohvalla istumalla, mutta jo suhteellisen pienelläkin työllä voit päästä mukaviin ansioihin. Ja tuotteethan on päivittäisiä "kulutustuotteita", joten saat solmittua helposti pitempiäkin asiakassuhteita... ;)

Kotigastronomi-faktaa:
      - Aloituskustannukset 35€ ( sis. rekisteröintimaksun sekä kirjallisen tietopaketin toiminnasta ja tuotteista )
      - Myyntikate 25 - 40%, mahdollisuus myös lisäprovisioihin
      - Ei kuukausittaisia osto- / myyntivelvoitteita
      - Ei raportointivelvoitetta ylemmille
      - Voit myydä tuotteita esim. "kuvastomyyntinä", kotikutsuilla, työpaikkamyyntinä jne.
      - Extratulomahdollisuus verkkokaupan kautta
      - Voit ostaa tuotteita myös PELKÄSTÄÄN itsellesi tukkuhinnoin

*****UUSILLE JÄLLEENMYYJILLE HUIMIA ETUJA,
      KUN ALOITAT ( = REKISTERÖIDYT ) VIIMEISTÄÄN 15.10!!!**** ""

Lisäksi jos liittyy mukaan minun kauttani, saa vielä jotain pikkuextraa... ;)

Ja tämä toinen konsepti jota edustan, on LR Health&Beauty system. Lisää tietoa tuotteista; http://www.lrworld.com/lrweb/index.php?id=529

Ja sitten faktaa siitäkin;
      - Aloituskustannukset n. 100€ ( = aloitupaketti, johon saat itse valita tuotteet, sis. myös upean vip-kortin )
      - Myyntikate n. 25 -30%, mahdollisuus myös lisäprovisioihin
      - Ei kuukausittaisia osto- / myyntivelvoitteita
      - Ei raportointivelvoitetta ylemmille
      - Voit myydä tuotteita esim. "kuvastomyyntinä", kotikutsuilla, työpaikkamyyntinä jne.
      - Voit ostaa tuotteita myös PELKÄSTÄÄN itsellesi tukkuhinnoin

Tässä siis vain kaksi esimerkkiä, mutta jos tosissaan harkitset kotimyynnin aloittamista, kannattaa valita tuoteryhmä sen mukaan, mikä on oma kiinostuksesi. Myytävästä tuotteesta pitää siis olla aidosti kiinostunut tai homma ei toimi...

Näistä edellisistä saa lisätietoa; [email protected]
      Ja aika paljon tiedän myös tuosta tupperista, eli siitäkin voin kertoilla, jos se kiinnostaa.

• Keepwalkingonthesunshine

Mua kiinnostais saada lisätietoa tupperin konsulentti- toiminnasta? Jos sulla tietoa oli jaettavaksi, niin esim. mihin se velvoittaa muuhuun kuin aloittaessa valitun tuotekassin hinnan tienaamiseen? onko jotain aika tai myyntirajoja joihin vähintään pitää päästä? täytyykö hyppiä kuukausittain jossain tapaamisissa? voiko tupper konsulenttina aloittaa, vaikkei olisikaan kovin monipuolista käytännönkokemusta tupperware tuotteista? miten konsulenttina tienaa? oletko muuten itse joskus ollut tupperwarella konsulenttina kun sanoit tietäväsi asiasta? jos olet, niin miten homma mielestäsi toimi? onko siitä paljon muuta lisätyötä kotona, kuin kippojen kärrääminen kutsuille, niiden esittely jne.? Saapuvatko tilaamini tuotteet kotiini, josta vien ne kutsujen emännälle vai haenko ne itse lähimmältä tukkurilta? Jos, niin korvataanko ajokuluja? Olen 19v. opiskelija, itse innostunut tuppertuotteista ja , ruoanlaitosta yleensäkin ja lisätienesti kiinnostaisi. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi!

• Kotigastronomi
        Keepwalkingonthesunshine kirjoitti:

Mua kiinnostais saada lisätietoa tupperin konsulentti- toiminnasta? Jos sulla tietoa oli jaettavaksi, niin esim. mihin se velvoittaa muuhuun kuin aloittaessa valitun tuotekassin hinnan tienaamiseen? onko jotain aika tai myyntirajoja joihin vähintään pitää päästä? täytyykö hyppiä kuukausittain jossain tapaamisissa? voiko tupper konsulenttina aloittaa, vaikkei olisikaan kovin monipuolista käytännönkokemusta tupperware tuotteista? miten konsulenttina tienaa? oletko muuten itse joskus ollut tupperwarella konsulenttina kun sanoit tietäväsi asiasta? jos olet, niin miten homma mielestäsi toimi? onko siitä paljon muuta lisätyötä kotona, kuin kippojen kärrääminen kutsuille, niiden esittely jne.? Saapuvatko tilaamini tuotteet kotiini, josta vien ne kutsujen emännälle vai haenko ne itse lähimmältä tukkurilta? Jos, niin korvataanko ajokuluja? Olen 19v. opiskelija, itse innostunut tuppertuotteista ja , ruoanlaitosta yleensäkin ja lisätienesti kiinnostaisi. Kiitos jo etukäteen vastauksestasi!

Mielelläni tietysti vastailisin ihan meilitse, ettei tule "sanomista", mutta laitetaan tässä nyt jotakin.

""Jos sulla tietoa oli jaettavaksi, niin esim. mihin se velvoittaa muuhuun kuin aloittaessa valitun tuotekassin hinnan tienaamiseen?""
        - Periaatteessa homma on vapaaehtoista ja saat lopettaa koska haluat sen jälkeen, kun olet tuon kassin tienannut. Muussa tapauksessa se tietysti velvoittaa tiettyihin juttuihin, kuten esim. raportointiin ( mitä olet myynyt, kuinka paljon kutsuja ollut, kuinka paljon niitä on tulossa jne. ) joka ikinen viikko, sekä tiiminjohtajat puskee aina päälle ( lue: painostaa ) tavoitteineen...

""onko jotain aika tai myyntirajoja joihin vähintään pitää päästä?""
        - Ei ole muuten, mutta "palkintoja" saadaksesi sinun pitää myydä tietyissä ajoissa tietty määrä. Ja tietysti, jos et ole aktiivinen 8 viikkoon ( = tehnyt yhtään tilausta ), lakkaa tukun postit tulemasta. Ja lisään vielä, että mitään vähimmäistilausmäärää ole.

""täytyykö hyppiä kuukausittain jossain tapaamisissa?""
        - Nooh, sanoisinko, että melkein "pakollista"... Tukkukokoukset ja tiimin omat palaverit. Eipä sua kukaan sinne väkisinkään voi viedä, mutta kyllä sen sitten tj:lta yleensä jotakin kautta saa tuta, ettei niissä kokouksissa ole käynyt...

""voiko tupper konsulenttina aloittaa, vaikkei olisikaan kovin monipuolista käytännönkokemusta tupperware tuotteista?""
        - Voi

""miten konsulenttina tienaa?""
        - Tuotteilla on 29% myyntikate, mistä tietysti vähennetään kulut, kuten emännänlahjat, kuvastot, pakkausmateriaalit, bensat, puhelinkulut... Eli aika paljon saa myydä, että siitä kunnon tienestit saa.

""oletko muuten itse joskus ollut tupperwarella konsulenttina kun sanoit tietäväsi asiasta? jos olet, niin miten homma mielestäsi toimi?""
        - Niin no, homma toimii miten toimii - välillä paremmin ja välillä huonommin. Ensinnäkin on paljon kiinni tiiminjohtajasta, miten hän saa ryhmänsä toimimaan ja miten ryhmä "vastaa" haasteisiin. Tavaroiden toimituksessa on silloin tällöin puutteita ja niitä saattaa joutua odottelemaan jopa viikkoja... Myös takuuvaihdot ei aina välttämättä mene niin kuin luvataan. Mutta muuten ihan ok juttu.

""onko siitä paljon muuta lisätyötä kotona, kuin kippojen kärrääminen kutsuille, niiden esittely jne.?""
        - No, onhan siitä. Kaikki pakkaamiset, esittelyihin valmistautumiset, emännän valmistelut, postituksia, puheluita jne. jne.

""Saapuvatko tilaamini tuotteet kotiini, josta vien ne kutsujen emännälle vai haenko ne itse lähimmältä tukkurilta? Jos, niin korvataanko ajokuluja?""
        - Tuotteet saa joko itse hakea tukusta tai sitten ne lähetetään matkahuollon kautta, josta joudut ne tietysti itse noutamaan. Bensakuluja ei korvata, mutta jos teet hommaa y-tunnuksella ( mikä tietysti ei ole pakollista, mutta suotavaa ), niin verotuksessa ne sitten tietysti saa vähennyksiin.

• vaihtoehtoistyö

Tässä muutama työ.
      Avonin ihanien kosmetiikkatuotteiden myynti.Voit tilata nettitunnukset
      minulta,joilla pääset Avonin sivuille.Saat samalla tervetuliaislahjan.Mitään
      aloitusmaksua ei ole.Tämä ei velvoita mihinkään,saat vain tunnukset ja
      mahdollisuuden tilata esim.upeita kuvastoja joista voit itse tilta ja jakaa
      kuvastoja myös tuttavillesi tai postilaatikkoihin ja tienata näin.Jos olet
      kiinnostunut,kerron mielelläni lisää.

Myös Herbalifen sisäisen ja ulkoisen hyvinvoinnin tuotteita voit myydä.Tässä on
      pieni aloitusmaksu.Tuotteet ovat ihania painonpudotuseen,hyvään
      raitsemukseen,kuntoilijoille,urheilijoille,lapsille,allergikoille
      ym.ym.Kysy lisää jos tämä tuntuu mieluisalta!

Sitten on sähköisten kirjojen myyntiä,siitä pääset lukemaan http://tienaa_rahaa.webs.com

• kotimyynti

Avon kuulosti hyvältä... kävin siellä kotisivuilla lukemassa tästä toiminnasta ja voisin yrittää myydä näitä tuotteita. Miten saan tunnukset??

• Avonin konsultteihin
        kotimyynti kirjoitti:

Avon kuulosti hyvältä... kävin siellä kotisivuilla lukemassa tästä toiminnasta ja voisin yrittää myydä näitä tuotteita. Miten saan tunnukset??

jotka ilmoittelevat mm. näillä keskustelupalstoilla! He avaavat sinulle tunnukset ja auttavat alkuun. Itse toimin Avonin tiiminvetäjänä pääkaupunkiseudulla, mutta konsulttejani on toki ympäri Suomea. Meillä täällä pääkaupunkiseudulla on tietysti enemmän sitten yhteisiä tapahtumia. Olen itse ollut monessa mukana, mutta tämä Avon on ehdottomasti parasta mitä olen kokeillut. Helppoa ja hauskaa! Ihanat, edulliset tuotteet, tekevät kauppansa kivasti! Jos ikä yli 18-v ja nettiyhteydet, kiinnostusta riittää, ottakaa yhteys [email protected]

• MMM
        kotimyynti kirjoitti:

Hei,saat tunnukset minulta.Soita 040-7391264.
        Kerron mielelläni lisää.Saat minulta tervetuliaislahjan.

• ronitan
        kotimyynti kirjoitti:

Hei!

Kauttani saat myös tunnukset nopeasti!
        Ota reilusti yhteyttä minuun, annan aloituspaketin aloittavalle konsultille! :)
        Joulu tulossa nyt hyvä aika ryhtyä!

[email protected]
        (valmistuva tiiminvetäjä)

• tunnelmoija
        ronitan kirjoitti:

Hei!

Kauttani saat myös tunnukset nopeasti!
        Ota reilusti yhteyttä minuun, annan aloituspaketin aloittavalle konsultille! :)
        Joulu tulossa nyt hyvä aika ryhtyä!

[email protected]
        (valmistuva tiiminvetäjä)

Partylitellähän on ilmainen aloitus. Kannattaa kokeilla! Kannattavaa toimintaa ihan oikeasti, mutta totuushan on se, että kaikille ei sovi kaikki.

• riikka84
        tunnelmoija kirjoitti:

Partylitellähän on ilmainen aloitus. Kannattaa kokeilla! Kannattavaa toimintaa ihan oikeasti, mutta totuushan on se, että kaikille ei sovi kaikki.

Hei!
        Etsin tiimiini uusia jälleenmyyjiä ympäri Suomen. Sinun täytyy olla vähintään 18-vuotias ja tarvitset internetyhteyden.

Kotigastronomi on tuotenimi Marave Oy:n markkinoimiin tuotteisiin, joita itsenäiset jälleenmyyjät myyvät. Et siis ole työsuhteessa Maraven etkä minun kanssani. Tuotteet jauhetaan, pakataan ja varastoidaan Lahdessa. Näin varastointiaikaa on saatu lyhyemmäksi, jolloin tuotteissa ei käytetä yhtä paljon lisä-ja säilöntäaineita, kuin vastaavissa kaupan tuotteissa. Maut ja aromit säilyvät myös parempina ja tuotteita on sitä myöten taloudellisempi käyttää. Valikoimaan kuuluu myös sellaisia tuotteita, joita et normaalisti kaupan hyllyltä löydä.

Eli myyt itsenäisesti mausteita, dippejä, kastike-ja keittojauheita, pata-aineita, jälkiruokatuotteita, teetä ja kahvia sekä keittiön työvälineitä. Katteet tuotteissa on hyvät, joten pienellä vaivannäöllä voit saada kuukausibudjettiisi mukavasti väljyyttä. En kuitenkaan lupaa tulosta sohvalla istumalla, myös tämä kuten kaikki muukin työ vaatii hiukan vaivannäköä.

Itse pidän jälleenmyyjän työstä ihan sen vuoksi, ettei kukaan ole hengittämässä niskaan. Voin tehdä työtä kotona juuri sen verran kuin tuntuu tarpeelliselta, siihen aikaan päivästä kuin itselle sopii. Itse pidän myös kotiesittelyitä halukkaille, joiden pitämistä kyllä muillekin lämpimästi suosittelen.

Aloituskustannuksesi on 35 euroa, johon kuuluu ensimmäisen vuoden vuosimaksu sekä kirjallinen materiaali. Varastoa et tarvitse itsellesi lainkaan nopeiden toimitusaikojen ansiosta. Saat tukusta tuotteet noin viikossa. Noin kahden kuukauden välein ilmestyy asiakaslehti, jossa on tarjouksia ja ajankohtaisia asioita yms. Mitään tilausjaksoja tms. ei ole. Voit siis tilata vaikka joka viikko tai kerran vuodessa. Ihan sen mukaan miten kysyntää riittää.

Saat myös tuotepaketin ensimmäisen tilauksen jälkeen, kun rekisteröidyt minun kauttani. Lähetän sen postin mukana, jos asut kauempana. Kerron paketin sisällön sähköpostilla kiinnostuneille. Kolmelle ensimmäiselle jälleenmyyjälle paketti on n.20e, viidelle seuraavalle paketin arvo on n.15e ja sitä seuraaville n.10e. Kannattaa siis olla ripeänä! Pakettiin kuuluu kotigastronomin kysytyimpiä tuotteita.

Saat minulta niin paljon/vähän ohjausta toimintaasi kuin haluat. Kysellä pitääkin ja vastaan mielelläni. Lisäksi erilaisia koulutuksia järjestetään ympäri maata, joihin voi HALUTESSAAN osallistua. Nämä eivät siis ole mitenkään pakollisia.
        Tämä työ vie mukanaan, teitpä sitä harrastuspohjalta tai kokopäiväisenä työnäsi!

Voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostilla: [email protected]

Saat sitä kautta tiedot, joilla voit rekisteröityä jälleenmyyjäksi, salasanat sivuille ja paljon lisätietoa!!!

• nälkä

naminami maiskis rouskis maiskis

• of_triin..

Oriflame on mainio mahdollisuus lisäansioihin, jopa kokonaiseen uraan. Mitään et voi hävitä koska aloittaminen ei maksa mitään, ei ole minimitilausmääriä, alennus tulee jo pienestäkin tilauksesta ja saat ilmaisia tuotteita jo ensimmäisen tilauksesi mukana. Hyvät ylenemismahdollisuudet, mahtavat tuotteet joista löytyy jokaiselle jotakin; naisille, miehille, lapsille; suihkugeelejä, meikkejä, tuoksuja, voiteita jne.

Laita viestiä jos kiinnostaa:
      [email protected]

• Unelmat todeksi

Haluatko lisätuloja tai peräti kokonaan uuden ammatin?
      Olet sitten työelämässä, työtön, opiskelija, eläkkeellä tai kotona lasten kanssa, sinulla on loistavat mahdollisuudet menestyä LR-konsulttina.
      LR-konsulttina voit myydä erittäin laadukkaita (tuotteita ei ole testattu eläimillä, eikä niiden valmistamiseen ole käytetty lapsityövoimaa) ihonhoito-, elimistön hyvinvointi-, hiustenhoito- ja eläintenhoitotuotteita sekä kosmetiikkaa.
      Konsulttina saat tuotteet 30-40% edullisemmin ja lisäksi saat bonusta ostoista 3-21% kyseisen kuukauden myynnistä riippuen.
      Lisäksi myydessäsi tuotteita, saat tuon 30-40% asiakkaalta suoraan itsellesi.
      Tuloja saat kuitenkin muutenkin, kuin pelkästä myynnistä. Suosittelemalla yritystä esim. ystävillesi niin, että he ottavat itselleen tunnukset sinun kauttasi, saat bonukset myös heidän ostoistaan, sekä heidän alapuolellaan olevien ostoista jne.
      Voit ottaa alapuolellesi konsultteja myös muualta kuin Suomesta.
      Voit myös helposti saada käyttöösi auton (huollot ja kesä- sekä talvirenkaat firman puolesta. Maksat itse vain bensat ja vakuutukset)
      Tuotteiden laadukkuudesta vielä sen verran, että itse olen löytänyt monia todella hyviä tuotteita, joita ilman tuskin enää haluan olla :)
      Kerron mielelläni lisää, kuitenkaan tyrkyttämättä mitään :)
      Laita viestiä [email protected] niin jutellaan lisää!

• oikea huippumyyjä

vaatikaa huippumyyjän kanssa kotimyyntiin tes.

huippumyyjä on luuseri

• -Mirkku-
    • siruuuuu

Oriflame on ehkä "helpoin". Siinä ei mitään voi menettää, pelkästään saada. Ja tuotteet suht´tunnettuja, eli myynti onnistuu vaikka ilman kotikutsujen pitämistä, jollei aika aina meinaa riittää :)
      Kerron mielelläni lisää ja jos PartyLite tai Living and Room kiinnostavat, niin niistäkin saa lisätietoa.
      [email protected]

• dvjsv

Ette sitten vanhempaa keskustelua löytäneet? Aloitus kirjoitettu vajaa 5v sitten, eiköhän aloittaja ole jo vastauksensa saanut muualta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2212
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      57
      2137
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      30
      1999
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1406
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1346
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      883
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      822
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      751
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      743
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      724
    Aihe