Myydään fretti

Lillini

Nyt on käynyt niin että joudun valitettavasti myymään rakkaan lemmikkini, tuntuuhan se pahalta mutta luulen että sille se on näin parempi koska olen aina töissä eikä ole aikaa kun myös 2 koiraa.
Liltsu on syntynyt 2.4.2005 eli pari ja puoli vuotias tyttö, erittäin enegrinen ja terve. ei ole koskaan sairastanut mitää. Leikattu ja rokotrttu n. vuos sitten. Se ei ole mitenkään kova tuholainen eikä pure ja kakatkin menevät laatikkoon jos laatikkoja on kotona muutama, eri huoneissa.
Hinta pyyntö on 400e mielestäsi varmaa suht paljon mutta onhan se leikattu ja rokotettu. Ja mukana tulee kaikki tavarat iso kaksikerroksinen häkki (muistathan että fretti ei ole häkki eläin, häkki vain turvapaikka), kakkalaatikko, juomakipot, juomapullo, yksi iso riippukeiny, ja toinen pienempi. putkian ja kangas tunneli. 8kilon iso ruokasäkki joka riittää varmaan puoleksi vuodeksi ainakin h.40e, valjaat, hihna, leluja, tyynyjä ja muita petivaatteita.

Jos sinulla on oikeesti kiinnostusta ja voisit tarjota Lillille hyvän rakastavan kodin kerro itsestäsi, kodistasi ja IKÄSI!? lyhyesti ja pistä sp.os. niin otan yhteyttä mielestäni parhaimmalle vaihtoehdolle. Asustelemme Vantaalla.

30

3505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frettienystävä

      400€ on liian korkea hinta fretistäsi, mikäli se ei ole angora.
      300€ on yleinen yläraja fretistä, vaikka häkki tulisi eläimen mukana. (250€ on varmasti ollut tämänkin fretin hinta pentuna)
      Fretin leikkaus&rokotus ei nosta eläimen hintaa missään tilanteessa.

      • ihan miten vaan

        Kai se on jokaisen itse päätettävissä millä hintaa sen myy. itse maksoin 300 fretistäni. sinä ehkä olet maksanut vähemmän.
        sen verran sitä pötkylää rakastan että en sitä ihan halvalla myy kenelle tajansa tytölle.
        ja minun mielestä se 400 ei ole paljon.
        kun laskee mitä minäkin siitä olen maksanut.
        fretti 300e
        käkki 150e
        täysi iso ruoka säkki 40e
        laatikot, lelut, petivaatteet, tunnelit, ruokakipot.. jne.. n.100e
        leikkais ja rokotun n.200e
        että kyllä minulla meni siihen ja sen tarpeisiin aikoinaan lähemmäs tonni.

        ..jokaisen oma päätös.


      • -.-.-.-.-.-.-.-.
        ihan miten vaan kirjoitti:

        Kai se on jokaisen itse päätettävissä millä hintaa sen myy. itse maksoin 300 fretistäni. sinä ehkä olet maksanut vähemmän.
        sen verran sitä pötkylää rakastan että en sitä ihan halvalla myy kenelle tajansa tytölle.
        ja minun mielestä se 400 ei ole paljon.
        kun laskee mitä minäkin siitä olen maksanut.
        fretti 300e
        käkki 150e
        täysi iso ruoka säkki 40e
        laatikot, lelut, petivaatteet, tunnelit, ruokakipot.. jne.. n.100e
        leikkais ja rokotun n.200e
        että kyllä minulla meni siihen ja sen tarpeisiin aikoinaan lähemmäs tonni.

        ..jokaisen oma päätös.

        mut oletkos ajatellut että fretti ei enää kerkee olla seuraavalla omistajalla niin pitkään, mitä se sulla kerkeis olla jos loppuun asti sen pitäisit? miksi siis pyytää täyttä hintaa kun et tarjoa täytää elämääkään? ja tavarat on jo käytettyjä joten niistäkään et voi vaatia liikoja. mielestäni 3v. fretille sopiva hinta olisi 150e jos häkin laitat mukaan niin 200e, voihan olla että fretti sairastuu ja uusi omistaja jää "nuolemaan näppejään"
        ei rakkaan myynti saa olla bisnestä, eikö tärkeintä olisi löytää hyvä koti loppuelämäksi?


    • ikäinen

      Minkä ikäinen frettisi on siis? jos se on syntynyt 2005 vuonna niin se ei varmaan oo silloin 2,5-vuotias?:)

      • ploke

        Rakas lemmikki jonka ikääkään et tiedä. :DD


      • .,.,.,.,
        ploke kirjoitti:

        Rakas lemmikki jonka ikääkään et tiedä. :DD

        Eiköhän tässä ole kyse vain siitä että omistaja haluaa vain kerätä mahdollisimman hyvät rahat fretistä. Varmasti kukaa jolla on frettejä ollut/on ei tuota summaa maksaisi, mutta varmasti kokemattomat henkilöt jotka haluavan fretin hinnalla millä hyvänsä. Onko tässä siis tärkeintä eläimen paras vai raha? Sitä voi jokainen miettiä itse. Niinhän sitä sanotaan että tyhmä on se joka maksaa. Pakkohan myyjän on se tajuta että tuon ikäisellä fretillä alkaa jo aivan varmasti lähiaikoina ilmaantua sairauksia (ellei ole jo ilmaantunut?) kuten kasvaimet, lisämunuaisongelmat jne. jotka monesti ilmenevät vasta tuossa iässä... Joten te jotka harkitsette eläimen ostoa, kannattaa miettiä tarkkaan jossei omistaja tiedä edes ikää (tai ei halua kertoa) niin ehkä jättää kertomatta jotain muutakin esim. terveyden tilasta...


      • Pillari
        ploke kirjoitti:

        Rakas lemmikki jonka ikääkään et tiedä. :DD

        Voit varmaan laskea itse tuon iän syntymäpäivästä jonka tuo myyjä ekassa viestissä ilmoittaa (2.4.2005).

        On totta ettei tuo leikkaus rokotus tarvikkeet juuri ainakaan nosta fretin ikää. Nuo tavikkeet voi toki myydä erikseenkin jos niistä rahaa haluaa. Leikkaus ja rokotukset taas kuuluvat fretin hoitokuluihin kuten hiekkiksen sisällöt ja ruuatkin. Niistä ei fretin hinta kyllä kasva.
        Muuten on kyllä täysin myyjän ja ostajan välinen asia, mistä hinnoista puhutaan ja millä kaupat tehdään.


      • 2.4.2005

        eli laske siitä ikä


      • tiedät
        2.4.2005 kirjoitti:

        eli laske siitä ikä

        Mistä voi tietää kumpi on oikein tuo syntymä vuosi vai myyjän kirjoittama kaks ja puol vuotta??
        Ihme ettei myyjä ole voinut vastata tähän ikä kysymykseen..


      • syntynyt
        tiedät kirjoitti:

        Mistä voi tietää kumpi on oikein tuo syntymä vuosi vai myyjän kirjoittama kaks ja puol vuotta??
        Ihme ettei myyjä ole voinut vastata tähän ikä kysymykseen..

        s. 2.4.2005

        ELI FRETTINI ON SIIS 3V 5KK 20PV

        JOS ETTE ITSE OSAA LASKEA.

        ..ei siinä mitään kun en itsekkään osaa kunnolla.


    • hinta muita niin häiritsee

      niin pudotan sen hinnan 300e ja OSAMAKSU KÄY.
      MINULLE ON PÄÄ ASIA ETTÄ SE SAA HYVÄN KODIN SIKSI EN PILKKAHINTAAN SITÄ MYY. ja se summa ei minusta ole liikaa rakkaastani ja sen tarvikkeista.

      ..ehkä vain siksi hinnan pistin aluksi niin korkealle että toivoisin ettei kukaan ostaisi sitä ja tarvisi luopua siitä kun se on maailman ihanin ja kiltein fretti. mutta haluan vaan että se pääsee jonnekkin missä sille on PALJON AIKAA.

      • ...frettiä?

        Jep, onkos se siis enää myynnissä vai oletko sä kirjoittanut tuon että meni kaupaksi kun nimi vaihtuu siihen tahtiin että näillä aivoilla mäkin menin sekaisin ;-)


    • Straightjacket

      Minkäs merkkistä toi ruoka oikein on?

      YHDELLE fretille 8kg säkki? Ootko päiväyksen siitä tarkistanut?
      Itte en kyllä omille pojille tuollasta säkkiä ostais, liekö kerkeisivät edes sitä kahdestaan syömään ennen päiväystä!

      • säkki^`

        älä sinä huolehdi kyllä ruokasäkissä on päiväykset kohdallaan. ja kerron sitten sille OSTAJALLE lisää kaikista tavaroista yms. ruuan merkistä jne. sinä et sitä tietoa tarvitse.


      • Straightjacket
        säkki^` kirjoitti:

        älä sinä huolehdi kyllä ruokasäkissä on päiväykset kohdallaan. ja kerron sitten sille OSTAJALLE lisää kaikista tavaroista yms. ruuan merkistä jne. sinä et sitä tietoa tarvitse.

        Anteeksi jos erehdyin kysymään minkä merkkistä ruokaa tuo on.

        Enpähän ole sattunut kuulemaan/näkemään noin isoa freteille tarkoitettua ruokasäkkiä.

        Vetämällä herneet nenään kaikista kysymyksistä edistät todellakin frettisi uuteen kotiin pääsyä!


    • ************

      "Liltsu on syntynyt 2.4.2005 -- Leikattu ja rokotrttu n. vuos sitten."

      Hetkinen, miksi 3,5 vuotias frettinaaras on leikattu vuosi sitten? Onko aiempina vuosina kiima katkaistu piikillä vai onko saanut pentuja?

      • näinnn

        "Liltsu on syntynyt 2.4.2005 -- Leikattu ja rokotrttu n. vuos sitten."

        eli se on leikattu, ja rokotettu vuosi sitten.
        leikattu jo pienenä ja nyt n. vuosi sitten rokotettu. anteeksi unohdin tuon pilkun ja selitin vähän huonosti.


    • ************

      frettini on saanut hyvän kodin

      VIESTIN VOI POISTAA

    • POISTAA!!!!!

      ***

    • ...myynnissä?

      Onko fretti vielä myynnissä en saa mitään selkoa mitkä ovat myyjän kirjoittamat viestit kun nimi on vaihtunut niin tiuhaan tahtiin ;-)

    • kiinnostaisi

      hei!!! olen kiinnostunut, hyvin kiinnostunut, eikä hintapyyntö ole paljon kun se on leikattu ja rokotettukin. olen jo pari vuotta miettinut fretin ostamista ja nyt hyvä ja rauhallinen tilanne ja aikaa on paljon. asun isossa omakotitalossa eli tilaa on paljon. voin tarjota hyvän ja lämpimän kodin hänelle!! otathan yhteyttä jos vielä on myytävänä?? odotan innolla vastausta. ikää on 21 vuotta kohta 22 vuotta. olen ystävällinen ja rakastava ihminen ja haluaisin oman fretin josta pitäisin hyvää huolta ja antaisin paljon rakkautta.

      • on jo löytnyt koti.

        ...


    • T

      Vaarallista myydä frettejä näin alhaiseen hintaan. näitä viestejä kannattaa lukea siinä uskossa että nämä ovat mielipiteitä, eivät edusta asiantuntijoiden lausuntoja. Mistä olette esim. saaneet käsityksen että fretin hinnan yläraja on 300€?

    • FerretFan

      Niin, aika usein kasvattajilla fretit maksavat 350€, ei ole 300€ kyllä hinnan yläraja.

      • frettejä omistava

        Itse ostin meidän tällä hetkellä 3-vuotiaan fretin pentuna kasvattajalta 300 € jossa tuli mukana ns. pentupaketti.. Että kyllä yli 300 eur näädästä on jo riistoa.


      • Ei ole
        frettejä omistava kirjoitti:

        Itse ostin meidän tällä hetkellä 3-vuotiaan fretin pentuna kasvattajalta 300 € jossa tuli mukana ns. pentupaketti.. Että kyllä yli 300 eur näädästä on jo riistoa.

        Kolmessa vuodessa on kaikki muutkin hinnat noussut.
        Eläinlääkärikustannukset, ruuat jne.
        Jos pentujen hinta pysyy samana vaikka muut kustannukset nousee koko ajan, kasvattajille ei kohta jää kasvatuksesta mitään käteen.
        Ja eihän kukaan voi kuitenkaan vaatia että kasvattaja ei saisi jäädä voitolle?


    • miiiiiisaaaaaaaa

      freeeeeeeeeeeeeeeeettttiiiiiiiiiiii

    • miisa2

      mikä on sun sähkö posti ja voisin ostaa satasella ilman tarvikkeita kun on mulla niin vähän rahaa voisin luvata jo sille rakkautta

      • miisa2

        oispa se fretti


    • miisa2

      jooooooooooooo että täällä riiellään liika paljo hyvä koti on tärkein

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe