Isabelle Caro

Anadja

Täydellinen vartalo on Isabelle Carolla, ranskalaisella anorektikkomallilla!

Kuka tietää enemmän tästä mallista?
Ah, olen sulaa vahaa hänen edessään!

91

16651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoin kuvia

      Eipä juuri surkeampaa ja säälittävämpää ilmestystä voisi kuvitella.

      • SURKEE?

        KUULE SÄ OOT ITSE! EI ISABELLE CARO TODELAKAA OLE SURKEA JA SÄÄLITTÄVÄ! UPEA MALLI SE ON. OON IHA SEKASIN SIT KU NÄIN NE KUVAT ON TOSI UPEE. :) SIINÄ SULE SÄÄLIÄ.



        JA SITÄ SULLE VIEL ET VOISIT KATSO ITSE OMASTA PEILISTÄ OMA KUVA MISSÄ ON SURKEE.


      • jonskuli:)
        SURKEE? kirjoitti:

        KUULE SÄ OOT ITSE! EI ISABELLE CARO TODELAKAA OLE SURKEA JA SÄÄLITTÄVÄ! UPEA MALLI SE ON. OON IHA SEKASIN SIT KU NÄIN NE KUVAT ON TOSI UPEE. :) SIINÄ SULE SÄÄLIÄ.



        JA SITÄ SULLE VIEL ET VOISIT KATSO ITSE OMASTA PEILISTÄ OMA KUVA MISSÄ ON SURKEE.

        Kuka tykkää mistä tykkää. Asiahan on kuitenkin niin, että Isabelle (niin hyvä työssään kuin onkin) on sairaalloisen laiha. Tarkoittaa--- itselleen vaarallisen. Jos ihannoi hulluna tälläistä laihuutta, on se surullista. Silloin kannattaisi miettiä tarvitsisiko myös itse jonkinlaista apua. Isabellea ei apukaan auttanut. Sopii myös toivoa, että muotimaailma itse ottaisi vastuun tutputtamistaan ihanteista, mutta tämähän on kuultu jo moneen kertaan. Mennään sitten kumpaan suuntaan vaan tämän painon kanssa, niin ääripäissä ollaan aina pulassa. Kultainen keskitie se on olemassa tässäkin ja sille tielle mahtuu monenlaista mittaa sillekin :) Osanottoni kaikille Isabelle Caron ihailijoille poismenonsa johdosta.


    • hyi

      ei oo todellakaan kaunis... päinvastoin !!!!

      • Syömisen häiriö

        Musta se on kaunis. Ei laihuus tee kenestäkään rumaa. Laihuus kaunistaa. Ihminen on kauneimmillaan luurankomaisen laihana!
        Tavoitepaino 38kg, ennen joulua!


      • liika laihuus on yhtä rumaa...
        Syömisen häiriö kirjoitti:

        Musta se on kaunis. Ei laihuus tee kenestäkään rumaa. Laihuus kaunistaa. Ihminen on kauneimmillaan luurankomaisen laihana!
        Tavoitepaino 38kg, ennen joulua!

        ei todellakaan oo kaunis... sais lihaa luitten ympärille ni ois paljon paljon kauniimpi !!!
        ei puol kuollu luuranko oo kaunis.... siltä toi näytti, ku kuvia katoin.


      • minusta hän on hyvännäköinen
        liika laihuus on yhtä rumaa... kirjoitti:

        ei todellakaan oo kaunis... sais lihaa luitten ympärille ni ois paljon paljon kauniimpi !!!
        ei puol kuollu luuranko oo kaunis.... siltä toi näytti, ku kuvia katoin.

        ihan rehellisesti sanoen hyvännäkönen!


      • pituutta on?
        Syömisen häiriö kirjoitti:

        Musta se on kaunis. Ei laihuus tee kenestäkään rumaa. Laihuus kaunistaa. Ihminen on kauneimmillaan luurankomaisen laihana!
        Tavoitepaino 38kg, ennen joulua!

        ja pituutta oli?


      • Ambassadoooria
        pituutta on? kirjoitti:

        ja pituutta oli?

        165 cm


      • ....
        minusta hän on hyvännäköinen kirjoitti:

        ihan rehellisesti sanoen hyvännäkönen!

        Jos tykkää viikon haudassa maanneen näköisistä, niin mikä ettei. Kalmanhajun ihan haistoi.


      • miesxxyy
        .... kirjoitti:

        Jos tykkää viikon haudassa maanneen näköisistä, niin mikä ettei. Kalmanhajun ihan haistoi.

        Koirat voisivat olla kiinnostuneita luukasasta, mutta ei miehet.


    • Oksettava
      • XXXXXXXXXXX

        Kas vain, joku on näköjään selvinnyt keskitysleiriltä hengissä.


      • Olivia-

        Ihme ku pystyssä pysyi noilla luurankojaloilla


    • annityttö1993

      Haluan olla yhtä laiha! Upean näköinen kun on todella hoikka. Siihen ei moni pysty, täytyy olla äärimmäisen hyvä itsekuri.. Mä yritän ainakin. Ihailen kaikkia äärimmäisen laihoja ihmisiä, naisia, miehiä, tyttöjä, poikia, kaikenikäisiä.

      • Ambassadoooria

        että ikäisesi nuorinainen haluaa yhtä rankan elämän. Mikäli ihailee myös Caron ponnisteluja mallin työssä, ei varmasti halua itselleen samanlaista tulevaisuutta.

        Anoreksia on vaarallinen sairaus, joka itsesi lisäksi satuttaa myös läheisiäsi.

        Laihuus ei ole kaunista, kun taas hoikkuus on - ainakin nykymaailman antaman kuvan perusteella.

        Miehet pitävät naisista joissa on jotakin mistä ottaa kiinni, ei suinkaan "luisevista" luurangoista.

        Jo tällaisen laihuuden ihannoiminen kertoo kypsyydestäsi aika paljon! Odotteleppa muutama vuosi eteenpäin ja ota hieman enemmän asioista selvää ennen kuin alat tuhoamaan omaa elämääsi.


      • anonyymu

        Jos haluat pyrkiä yhtä laihaks niin lykkyä tykö mut voin vannoo sulle sen et se ei oo muuta kun kärsimystä, masennusta kun keho ei ota ruokaa vastaan ja se tuottaa myös nopean kuoleman. mielestäni on yhtä hirveeää olla ylipainonen kuin alipainonen!


    • niin toi sun "ihailema...

      "malli" Tekee tuota VAIN sen takia, koska se haluaa estää anoreksian ja näyttää ihmisille kuinka kauhealta tulee näytämään!!!
      Se on anoreksian VASTAISESSA kampanjassa mukana!!!!!



      ääliö.

      • annityttö1993

        Kuules nyt ääliö, kyllä mä sen tiedän että Isabelle Caro on Anoreksian vastaisessa kampanjassa mukana, ihailen häntä kuitenkin. Okei,myönnän sen, ehkä olen ääliö, kun olen anorektikko ja ihailen sairaalloisen laihoja ihmisiä mutta ANNA MUN OLLA! Kiitos.
        Mutta JOS sä et tajua että Anoreksiaa ei niin vaan voi estää, niin olet vielä tyhmempi..


      • möhmelöönä
        annityttö1993 kirjoitti:

        Kuules nyt ääliö, kyllä mä sen tiedän että Isabelle Caro on Anoreksian vastaisessa kampanjassa mukana, ihailen häntä kuitenkin. Okei,myönnän sen, ehkä olen ääliö, kun olen anorektikko ja ihailen sairaalloisen laihoja ihmisiä mutta ANNA MUN OLLA! Kiitos.
        Mutta JOS sä et tajua että Anoreksiaa ei niin vaan voi estää, niin olet vielä tyhmempi..

        tuo annitytön sanoma "itsekuri" on kyllä vain harhakuva. syvällä syömishäiriön helvetissä itsekuri on semmoinen asia, mikä vähiten on taudinkuvassa mukana..

        itseäni isabelle caro säälittää kovasti.


      • taistella tautia vastan
        möhmelöönä kirjoitti:

        tuo annitytön sanoma "itsekuri" on kyllä vain harhakuva. syvällä syömishäiriön helvetissä itsekuri on semmoinen asia, mikä vähiten on taudinkuvassa mukana..

        itseäni isabelle caro säälittää kovasti.

        Niinpä! Annityttönen on vähän hukassa. Itsekuria on taistella tautia vastaan, ei antaa sille periksi. On helppo ratkaisu ahdistukseen olla syömättä. Mutta syödä ja kestää se ahdistus. Siihen tarvitaan itsekuria.


      • Niinininininin
        taistella tautia vastan kirjoitti:

        Niinpä! Annityttönen on vähän hukassa. Itsekuria on taistella tautia vastaan, ei antaa sille periksi. On helppo ratkaisu ahdistukseen olla syömättä. Mutta syödä ja kestää se ahdistus. Siihen tarvitaan itsekuria.

        Se on paljon kauniimpi kuin moni meidän luokkalainen tyttö! Että silleen..
        JA varmasti on itsekuri myös tallella.


      • Anadja
        taistella tautia vastan kirjoitti:

        Niinpä! Annityttönen on vähän hukassa. Itsekuria on taistella tautia vastaan, ei antaa sille periksi. On helppo ratkaisu ahdistukseen olla syömättä. Mutta syödä ja kestää se ahdistus. Siihen tarvitaan itsekuria.

        Itsekuri merkitsee monia eri asioita eri ihmisille. Esimerkiksi minulle itsekuri merkitsee olla nälässä ja urheilla sietämättömän paljon.
        Toisille itsekuri merkitsee sitä, että syö ja aikoo parantua.

        Että näin.


      • Itsekuria lisää kiitos
        Anadja kirjoitti:

        Itsekuri merkitsee monia eri asioita eri ihmisille. Esimerkiksi minulle itsekuri merkitsee olla nälässä ja urheilla sietämättömän paljon.
        Toisille itsekuri merkitsee sitä, että syö ja aikoo parantua.

        Että näin.

        Joo no onhan se noin. Minulle myös merkitsee sitä että ollaan syömättä ja liikutaan mielettömästi. On se vaan niin upea se tunne.
        Euforia....... ;)


      • lanya
        Anadja kirjoitti:

        Itsekuri merkitsee monia eri asioita eri ihmisille. Esimerkiksi minulle itsekuri merkitsee olla nälässä ja urheilla sietämättömän paljon.
        Toisille itsekuri merkitsee sitä, että syö ja aikoo parantua.

        Että näin.

        no lol. itsekuri on sitä että osaa HALLITA ITSE ITSEÄÄN. anoreksiassa sä ittees hallitset vähiten. kyllä sillä itsekurillakin on kuule oma määritelmänsä, ei sitä ite määritetä. :--DDDD vai keksitkö jokaiselle sanalle jonkun oman merkityksen lollll

        mä ihailen isabelle caroa. en siksi että se ois niin kaunis ja laiha vaan siksi että se taistelee elämänsä puolesta.

        t. diagnoosina anoreksia :))


      • Mielenterveystyöntekijä
        taistella tautia vastan kirjoitti:

        Niinpä! Annityttönen on vähän hukassa. Itsekuria on taistella tautia vastaan, ei antaa sille periksi. On helppo ratkaisu ahdistukseen olla syömättä. Mutta syödä ja kestää se ahdistus. Siihen tarvitaan itsekuria.

        Olen täysin samaa mieltä itsekurista siinä mielessä että sitä tarvitaan sekä sairaalloiseen, kuolemaan, koomaan tms. laihduttamiseen, mutta myös sen jälkeen normaaliksi palautumiseen. Harmi että psyykkiset sairaudet ja sellaisesta parantuminen ei ole vain sen itsekurin tulos vaan paljon monimutkaisempi asia ja kuntoutuminen vie aikaa. Toki se oma Päätös asiaan vaikuttaa, oli se sitten olla anorektikko tai ei olla.


      • julma_ellu

        Ootteko vähän ääliöitä ja nykypäivän kauneusihanteiden sokaisemia?! En usko et kukaan teistä ois yhtään onnellisempi,vaikka ois 20kg kevyempi. Päin vastoin, sillon on paljon enemmän kaikkia terveydellisiä ongelmia ,ja se on muutenkin sairaan näköistä! Ja Isabelle Caro on onneksi tajunnut sen, ja koittaa saada muitakin tajuamaan.


    • eihaluaollaisabellecaro

      Voi kuinka surullista. Ihan kauheen näköinen. Miten joku voi olla noin laiha. Ja miten jotkut voi haluta olla noin laiha. Anorektikkoja varmaan kaikki. Säälittävää ja surullista!!

    • ..................

      Ei toi mikää kaunis oo. minkä takii tollasta kuvataa.. veisivät sen sijaan hoitoon.
      mitenhän pitkään toiki elää, näyttää jotenkii yliluonnolliselle

      olisitteko onnellisia ton näkösenä?
      tollaset kivat nahkatissit ja sillee :s

    • ---------

      Karmea ilmestys. Kauempana kauniista tuskin voi olla...

    • Sensepiration

      Isabelle Caro on kamalan näköinen. Sori vaan.

      • WillBeThinForReal

        Ehdottomasti maailman kaunein nainen!

        Ja öhm, eiks tää oo anoreksia-palsta.. joten monella voi olla tällaset kauneuskäsitykset. Sit on tietysti nää teini-"pro-anoista" haluu laihduttaa jonkun kivat viis kiloo, sit ollaan "ihanii" ja "keveitä", vaikka oikeesti ei olla anoreksiaa nähtykään! huoh..


      • Anadja
        WillBeThinForReal kirjoitti:

        Ehdottomasti maailman kaunein nainen!

        Ja öhm, eiks tää oo anoreksia-palsta.. joten monella voi olla tällaset kauneuskäsitykset. Sit on tietysti nää teini-"pro-anoista" haluu laihduttaa jonkun kivat viis kiloo, sit ollaan "ihanii" ja "keveitä", vaikka oikeesti ei olla anoreksiaa nähtykään! huoh..

        Isabelle Caro on ollut hoidossa ja yrittää kovasti parantua. Hän on senspis-ana, senhän hän tuo esille siinä anoreksian vastaisessa kampnjamainoksessa.

        Olen nyt ollut itse hoidossa anoreksian takia ja vasta nyt olen ruvennut havahtumaan ja pääsemään irti pro-anailusta. En kiellä, ettenkö vieläkin ihannoisi luurankomaista laihuutta (esimerkkinä: Isabelle on minusta vieläkin upea), mutta olen päässyt jo hieman voiton puolelle.

        Tällä palstalla jokaisella on omat laihuuteen ja anoreksiaan koskevat mielipide-erot, eikä niitä pidä tyrmätä pitäen OMAA mielipidettään oikeana.


    • seew

      Hyi helvetin helvetti. Jos painoindeksi menee alle 15, silloin ei ole enää kovin kaunista. Itellä bmi 15,2. Kyllähän nyt tekin kai oikeasti tajuatte, että tuo on aivan kauhean näköinen..?

      • pro-anat =perseestä

        Voi kuulkaas, moni teistä, jotka eivät ole vielä olleet vuosia suljettujen ovien takana anoreksian takia, saatta sanoa, että onpas "kaunista", koska haluavat olla niitä IHHQQ pro-anoja. Mutta sitten kun koko elämä on pelkkää sairautte, kun se säätelee kaikkea ja sen tuskan ja kärsimyksen, jonka sairas itse sekä sairaan läheiset joutuu kestämään, niin alkaa hymy hyytyä. Tottakai löytyy sellaisia jotka kroonisesti sairastuvat ja joilla ei yksinkertaisesti ole muuta elämää kuin sh. He ovat kaikista surullisimpia tapauksia, heille ei ole voimaa/tahtoa/mahdollisuutta hoitoon ja sitä kautta parantumiseen.
        Ja toisekseen, on todellakin ihme että Isabelle Caro on hengissä, niin huonossa kunnossa hän on.


      • .............
        pro-anat =perseestä kirjoitti:

        Voi kuulkaas, moni teistä, jotka eivät ole vielä olleet vuosia suljettujen ovien takana anoreksian takia, saatta sanoa, että onpas "kaunista", koska haluavat olla niitä IHHQQ pro-anoja. Mutta sitten kun koko elämä on pelkkää sairautte, kun se säätelee kaikkea ja sen tuskan ja kärsimyksen, jonka sairas itse sekä sairaan läheiset joutuu kestämään, niin alkaa hymy hyytyä. Tottakai löytyy sellaisia jotka kroonisesti sairastuvat ja joilla ei yksinkertaisesti ole muuta elämää kuin sh. He ovat kaikista surullisimpia tapauksia, heille ei ole voimaa/tahtoa/mahdollisuutta hoitoon ja sitä kautta parantumiseen.
        Ja toisekseen, on todellakin ihme että Isabelle Caro on hengissä, niin huonossa kunnossa hän on.

        hän on vain niin kaunis. Tiedän ettei hän ulkonäöllään miehiä erityisemmin viehätä, mutta kun ei kiinnosta.Haluaisin olla yhtä luurankomaisen laiha! Tiedän että oon outo. Ainakin teidän etten oo ainoa joka noin laihoista dikka. Pitää kavereille aina sanoo että "Joo en haluu noin laiha olla" vaikka nyt tajuun, että toihan on mun tavoite!!


      • isabelleonihana
        ............. kirjoitti:

        hän on vain niin kaunis. Tiedän ettei hän ulkonäöllään miehiä erityisemmin viehätä, mutta kun ei kiinnosta.Haluaisin olla yhtä luurankomaisen laiha! Tiedän että oon outo. Ainakin teidän etten oo ainoa joka noin laihoista dikka. Pitää kavereille aina sanoo että "Joo en haluu noin laiha olla" vaikka nyt tajuun, että toihan on mun tavoite!!

        Oon youtubesta kattonu niitä videoita Isabellestä, ja siinähän se on kertonut mitä söi päivässä, oliko se yksi suklaapala ja jotain muuta. Mutta tietääks kukaa tarkemmin? Ja kuinka paljon hän liikkui päivässä? Mun on PAKKO päästä samaan painoindeksiin!!


      • advv
        isabelleonihana kirjoitti:

        Oon youtubesta kattonu niitä videoita Isabellestä, ja siinähän se on kertonut mitä söi päivässä, oliko se yksi suklaapala ja jotain muuta. Mutta tietääks kukaa tarkemmin? Ja kuinka paljon hän liikkui päivässä? Mun on PAKKO päästä samaan painoindeksiin!!

        käsityksen mukaan anorektikot ei yritä näyttää luurangoilta, yleensä ainakaan. Voi lol oikeesti ku ootte tommosii esittäjiä, kyllä te tajuutte että Isabelle on liian laiha, vaikka hän onkin oikein sievä. Ja voittee (jeej ee) laihtuu vielä paremmin kun Caro, jos vaihdatte suklaanpalan salaatinlehteen, jeejee, ajatella että voitte olla muutaman päivän jopa Isabellea laihempia, ja sitten kuolette, mutta pääasiahan on olla laiha, jeejee! IHkk, trueana oon, yhyy, miks sairastuin anoreksiaa? JEE, ISABELLE GO! KUOLE ANOREKSIAAS, ME HALUTAAN OLLA NIIKU SÄ, KOSKA SÄHÄ HALUUTKI ET SUA IHANNODAAN INQQQQQQ


      • ööööö?
        advv kirjoitti:

        käsityksen mukaan anorektikot ei yritä näyttää luurangoilta, yleensä ainakaan. Voi lol oikeesti ku ootte tommosii esittäjiä, kyllä te tajuutte että Isabelle on liian laiha, vaikka hän onkin oikein sievä. Ja voittee (jeej ee) laihtuu vielä paremmin kun Caro, jos vaihdatte suklaanpalan salaatinlehteen, jeejee, ajatella että voitte olla muutaman päivän jopa Isabellea laihempia, ja sitten kuolette, mutta pääasiahan on olla laiha, jeejee! IHkk, trueana oon, yhyy, miks sairastuin anoreksiaa? JEE, ISABELLE GO! KUOLE ANOREKSIAAS, ME HALUTAAN OLLA NIIKU SÄ, KOSKA SÄHÄ HALUUTKI ET SUA IHANNODAAN INQQQQQQ

        Sitten olette laihoja kun madot kaluavat lihat luiden päältä. Valitettavasti ette ole sitä itse näkemässä.


    • W000t?

      http://4.bp.blogspot.com/_CoN-0dL6_hY/SQJixjFRlBI/AAAAAAAAH2g/FiWIV4mi8BQ/s400/isabelle_caro.jpg
      Ei helvetti, mua säälittää toi ihminen. Se ei einää välttämättä kauaa elä. Mä en käsitä, miten joku voi ihannoida pelkkiä luita. Kyllä mä ymmärrän, että anoreksia on korvien välissä oleva sairaus, mutta katsokaa nyt herra jumala tota naista ! Näyttää siltä, että siinä on luuranko, jolle on laitettu ohut peruukki päähän.
      Mä itse myös haluaisin olla hoikka, mutta en nyt ihan noin hoikka ! Mä olen ollut bulimikko jo reilu vuoden, ja nyt toi kuva jotenkin avas mun silmät. Mä en missään nimessä halua laihtua noin paljoa. Mä haluan mielummin urheilullisen kropan kun pelkän luukasan ja pari hiusta.

    • bizziee

      lopetan tän touhun tähän paikaan. Oikeasti! En mä halua tulla tommoseksi... Tuli tosi paha olo:(

    • eihaluaollaluuranko

      nyt jotenki tuntuu että osa kommentoijista on AIKA nuoria....

      • teinit hei haloo.

        itse olen käynyt läpi anoreksian ja se oli täysi helvetti. mikä teitä pikkusia siinä oikein noin viehättää? noista puheista ja kirjoituksista päätellen ei ole kyse anoreksiasta, vaan luulosairaudesta tai säälin hausta. 'moi mulla on anoreksia, jätä mut rauhaan, mun on pakko olla tollainen.' itekkin vielä kamppailen anoreksiaa vastaan, ja se ei ole helppoa. kaikki mitä olette kirjoittaneet, ei oikein kuulosta itse sairaudelta, vaan sen ihannoimiselta johon yritätte päästä, tai pikemminkin mihin luulette haluavanne päästä. miettikää oikeasti ja JÄRKEVÄSTI mitä muka ihannoitte. tuo teidän ihannoimisenne on pelkkää esittämistä, ei muuta. sen tunnistaa kyllä.


      • ................
        teinit hei haloo. kirjoitti:

        itse olen käynyt läpi anoreksian ja se oli täysi helvetti. mikä teitä pikkusia siinä oikein noin viehättää? noista puheista ja kirjoituksista päätellen ei ole kyse anoreksiasta, vaan luulosairaudesta tai säälin hausta. 'moi mulla on anoreksia, jätä mut rauhaan, mun on pakko olla tollainen.' itekkin vielä kamppailen anoreksiaa vastaan, ja se ei ole helppoa. kaikki mitä olette kirjoittaneet, ei oikein kuulosta itse sairaudelta, vaan sen ihannoimiselta johon yritätte päästä, tai pikemminkin mihin luulette haluavanne päästä. miettikää oikeasti ja JÄRKEVÄSTI mitä muka ihannoitte. tuo teidän ihannoimisenne on pelkkää esittämistä, ei muuta. sen tunnistaa kyllä.

        anoreksia johtuu vaa huonoista oloista.
        Oon perfektionisti, ja en oo ikinä ollut lihava, korkeintaan normaali. Mut saatiin tällaiseksi sillä, että sanottiin pari kertaa lihavaksi. Siitä on tullut pelko, en halua painaa 50kg enempää. Mutta sen verran on järkeä, että 40kg yläpuolella on raja, voi olla että kadotan tämänkin ajatuksen, mutta kuka tietää. Hyvä että syön päivässä edes 500kcal, joskus pakotan itseni. Silloin sitä ollaankin oksennuksen partaalla, mutta mieluummin se, kuin säästöliekki. Tällä hetkellä tavoitteenani on 44kg. En uskalla astua edes vaa'alle, kun pelkään sen näyttävän yli 50kg.

        Mulle on jäänyt alitajuntaan kuva, että olen pyöreä. Ja jotta olisi hoikka, tulee olla hieman alipainoinen.
        Olen paastoaja-tyyppiä, mutta pelkään sen menevän oksentamisen puolelle. Ei mulla oo ollu mitään sen kummempaa pakkomieltä. Että niin..

        Täällä on nykyään esittäjiäkin sen verran, että ei uskalla ottaa kenenkään kommenteista apua, neuvoja, kun ei tarkalleen tiedä, kuka on oikeasti ja kuka ei oikeasti sairas...


    • Outous_

      Minäkin ihailen laihoja, mutta tuo menee jo liian pitkälle. Caron vartalo ja kasvot ovat oksettavan näköisiä. Oikeasti pidän todella hoikista naisista, mutta tuo ei enää näytä hyvältä vaikka mistä kulmasta katsoisi.

      • -Surullinen-

        nuo nuoret ihmiset jotka ihannoi kauneutta tollasiin liiallisuuksiin asti.
        Ne ei aattele ollenkaan millasia seurauksia siitä voi tulla. Mul oli kaveri, joka halus just ihan tota samaa: "Olla nätti ja laiha ja kaunis ja kevyt ja ihana ja lasia..."

        Syömättömyydessä vaan on se puoli, et jossain vaiheessa elimistö ei enää kestä... Niin ku ei sillä mun kaverillakaan... Tätä on oikeesti ihan kamala kirjottaa tähän, mut toivon, et te tajuisitte edes jotain....

        Sit ku se mun kaveri meni, niin se paino arkkuineen päivineen vaan jotain 40kiloa. Puinen arkku ja ihminen siellä sisällä. Oli ku ois kantanu pelkkää ilmaa siellä sisällä. Et se mun kaveri ei olis ollukaan siellä. Se oli niin kevyt...

        prkl. alkaa itkettää...

        mut siis tajusitte varmaan pointin. LOPETTAKAA toi hyvät ihmiset, oikeesti. En halua että teille käy niin ku sille mun kaverille *RIP-2006*


      • tessger
        -Surullinen- kirjoitti:

        nuo nuoret ihmiset jotka ihannoi kauneutta tollasiin liiallisuuksiin asti.
        Ne ei aattele ollenkaan millasia seurauksia siitä voi tulla. Mul oli kaveri, joka halus just ihan tota samaa: "Olla nätti ja laiha ja kaunis ja kevyt ja ihana ja lasia..."

        Syömättömyydessä vaan on se puoli, et jossain vaiheessa elimistö ei enää kestä... Niin ku ei sillä mun kaverillakaan... Tätä on oikeesti ihan kamala kirjottaa tähän, mut toivon, et te tajuisitte edes jotain....

        Sit ku se mun kaveri meni, niin se paino arkkuineen päivineen vaan jotain 40kiloa. Puinen arkku ja ihminen siellä sisällä. Oli ku ois kantanu pelkkää ilmaa siellä sisällä. Et se mun kaveri ei olis ollukaan siellä. Se oli niin kevyt...

        prkl. alkaa itkettää...

        mut siis tajusitte varmaan pointin. LOPETTAKAA toi hyvät ihmiset, oikeesti. En halua että teille käy niin ku sille mun kaverille *RIP-2006*

        Mä ihannoin täysin Isabellea!
        Mun unelma.. ah!
        Okei, ei maailman kaunein nainen, mutta hei, onko nykyinen Miss Suomi 2010 kaunis? Jumalauta, se näyttää täydeltä pornotähdeltä!!

        Mä aion päästä noihin mittoihin. Mä aion. Musta tulee yhtä laiha.


      • Caro-FANN
        tessger kirjoitti:

        Mä ihannoin täysin Isabellea!
        Mun unelma.. ah!
        Okei, ei maailman kaunein nainen, mutta hei, onko nykyinen Miss Suomi 2010 kaunis? Jumalauta, se näyttää täydeltä pornotähdeltä!!

        Mä aion päästä noihin mittoihin. Mä aion. Musta tulee yhtä laiha.

        Siis mitä? Mä luin lehdestä, että vuoden 2010 Miss Suomi pornotähti Viivi Sejase sai vajaat 20% äänistä. Kertooko se jotain?
        Jumantsekka, kuka haluaa itsekeskeisen (en henkilökohtaisesti tunne tätä pornotähtimissiä, mutta tunnen hänen isoserkkunsa, joka on kertonut suvulleni tämän "missin" itsekeskeisyydestä ja myös siitä, että hän on ollut joissain erittäin paljastavissa kuvissa) Miss Suomen edustavan Suomea niissä Miss Isoissa kilpailuissa? Kuka haluaa, että tämä missi on Suomen edustaja?
        Perintöprinsessoista olisi tullut paljon edustavampia missejä.

        Ja aivan sama, vaikka Isabelle taistelee anoreksiaa vastaan. Olen löytänyt erään mallitoimiston sivun, joiden sivuilla Isabelle Caro on. Caro on vähän päälle 165 cm, mutta ne OIKEAT MALLIKUVAT mitä olen hänestä nähnyt (vaikka hän on niissäkin anorektinen), ovat huomiotaherättäviä. Isabelle Caro on huomiotaherättävä. Hän kyllä taistelee anoreksiaa vastaan, mutta samalla siitä syystä tekee mallin töitä.


    • scfdsfrrg

      sillä hänhän taistelee anoreksiaa vastaan ja yrittää huomauttaa nuoria että anoreksia EI ole kaunista.

      • exanorektikko

        Voi hitto miten laiha.. Ihan järkyttävää.. Miten tuo nainen on edes hengissä enään ja uskomatonta, että joku pitää häntä kauniina.. Hyi saatana!


      • sejokapuolustaateitä
        exanorektikko kirjoitti:

        Voi hitto miten laiha.. Ihan järkyttävää.. Miten tuo nainen on edes hengissä enään ja uskomatonta, että joku pitää häntä kauniina.. Hyi saatana!

        On totta, Isabelle Caro on todella kaunis nainen omalla tavallaan , hänet pilaa vaan yksi asia, 20 kiloa tuohon päälle niin monet olisivat polvillaan, nyt hän näyttää kamalalta ja syy tähän on anoreksia. Mielipiteeni on että hoikat ovat kauniita mutta hoikalla ja luurangolla on ero! Itse olen hoikka, en kiistä sitä, mutta monet ihmiset pitävät minua ihanan laihana ja painoindeksini on -4 eli olen aivan sopiva, ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET VAARANTAKO ITSEÄNNE JA TERVEYTTÄNNE, ANOREKTIKKONA PÄÄSETTE VAAN PAKKO SYÖTTÖÖN JA KIUSATUKSI, sitäkö todella haluatte? näyttää elävältä kuolleelta, en usko.. olette paljon onnellisempia normaaleina. Kuinka moni mieskin tuollaisesta kiihottuisi? en usko että kukaan. Testin mukaan miehiä kiinnostaa enemmän pömppömaha kuin six-pac ja ketään ei anorektinen luuranko. järki käteen! itsenne takia!


      • in moderation
        sejokapuolustaateitä kirjoitti:

        On totta, Isabelle Caro on todella kaunis nainen omalla tavallaan , hänet pilaa vaan yksi asia, 20 kiloa tuohon päälle niin monet olisivat polvillaan, nyt hän näyttää kamalalta ja syy tähän on anoreksia. Mielipiteeni on että hoikat ovat kauniita mutta hoikalla ja luurangolla on ero! Itse olen hoikka, en kiistä sitä, mutta monet ihmiset pitävät minua ihanan laihana ja painoindeksini on -4 eli olen aivan sopiva, ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET VAARANTAKO ITSEÄNNE JA TERVEYTTÄNNE, ANOREKTIKKONA PÄÄSETTE VAAN PAKKO SYÖTTÖÖN JA KIUSATUKSI, sitäkö todella haluatte? näyttää elävältä kuolleelta, en usko.. olette paljon onnellisempia normaaleina. Kuinka moni mieskin tuollaisesta kiihottuisi? en usko että kukaan. Testin mukaan miehiä kiinnostaa enemmän pömppömaha kuin six-pac ja ketään ei anorektinen luuranko. järki käteen! itsenne takia!

        Kuoli sairauteensa.

        http://www.huffingtonpost.com/2010/12/29/isabelle-caro-dead-anorexic-model_n_802424.html


      • Isoäiree

      • R.I.P.
        in moderation kirjoitti:

        Kuoli sairauteensa.

        http://www.huffingtonpost.com/2010/12/29/isabelle-caro-dead-anorexic-model_n_802424.html

        Joopa, haudassa on aikaa laihtua. Ei tarvitse kärsiä, eikä nähdä vaivaa kun bakteerit ja madot hoitaa homman. Lopputulos on varmaan sitten joiden mielestä ihan ultrasuperhyperkaunis. Ihailukuvan voi rakentaa vaikkapa näiden ohjeiden mukaan:
        http://www.perhekerho.net/askartelu/halloween_askartelu_3.htm

        Sitä vaan en voi käsittää, että miten kukaan voi ihailla sairautta? Eihän Caro edes itse pitänyt itseään hyvän näköisenä vaan piilotteli neljän seinän sisällä, koska tiesi aiheuttavansa ihmisissä inhoreaktioita. Ja tuli lopulta ulos kaapista vain ollakseen varoittava esimerkki.

        Olen aikoinaan ollut mielisairaalassa töissä ja silloin tajuntaan hyvin upposi nuorelle ihmiselle, että mielen sairaudet pahimmillaan ovat aivan yhtä tappavia kuin vaikkapa syöpä. Caron osalta on nyt myöhäistä mutta toivottavasti hänen kohtalonsa herättää ainakin muutaman proana-teinin huomaamaan, millä tiellä on.


      • ...

        Minusta tuo on huomionkerjäämistä, jos haluaa olla sairaalloisen laiha. Kuka haluaa anoreksian itselleen? Miten voi olla niin tyhmä että haluaa tulla niin laihaksi? Itse haluan pitää itseni kunnossa ja hoikkana, mutta joku raja tähän touhuun! Minusta jos haluaa itselleen anoreksian, sitä voisi verrata jo siihen että haluat itsellesi syövän. Jos olette terveitä niin älkää tehkö itseänne sairaiksi, haluamalla anoreksian. Jotkut sairastuvan anoreksiaan ilman että he itse haluavat sen ja olisivat varmasti onnellisia jos ette väkisin laihduttaisi itseänne siihen kuntoon! Joillekkin se voi olla jopa iso ongelma. HERÄTKÄÄ IHMISET !!


      • Antsa43
        sejokapuolustaateitä kirjoitti:

        On totta, Isabelle Caro on todella kaunis nainen omalla tavallaan , hänet pilaa vaan yksi asia, 20 kiloa tuohon päälle niin monet olisivat polvillaan, nyt hän näyttää kamalalta ja syy tähän on anoreksia. Mielipiteeni on että hoikat ovat kauniita mutta hoikalla ja luurangolla on ero! Itse olen hoikka, en kiistä sitä, mutta monet ihmiset pitävät minua ihanan laihana ja painoindeksini on -4 eli olen aivan sopiva, ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET VAARANTAKO ITSEÄNNE JA TERVEYTTÄNNE, ANOREKTIKKONA PÄÄSETTE VAAN PAKKO SYÖTTÖÖN JA KIUSATUKSI, sitäkö todella haluatte? näyttää elävältä kuolleelta, en usko.. olette paljon onnellisempia normaaleina. Kuinka moni mieskin tuollaisesta kiihottuisi? en usko että kukaan. Testin mukaan miehiä kiinnostaa enemmän pömppömaha kuin six-pac ja ketään ei anorektinen luuranko. järki käteen! itsenne takia!

        Miesten haluamisista sen verran, että vaikka en nyt koko äijäsukupuolen suulla voi puhuakaan, aika harva meistä mun käsittääkseni kuitenkaan on nekrofiili. Ja toi Caro-nainen näytti kuolleelta jo eläessään. Kyllä se, että on kunnon tissit ja lanteillakin vähän jotain mistä saa kiinni, on paljon mukavampaa kuin kolhia itsensä toisen osapuolen luihin.

        Vaimolla on kummityttö, joka on alkanut osoitella anoreksian oireita. Sillä on kotona vaikeaa ja jotenkin vaikuttaa, että kun oma kroppa on ainoa, mitä voi itse hallita, sillä sitten leikitään. Syömisen kanssa temppuilun lisäksi harrastaa myös viiltelyä. Mahtaako pakkomielteisessä laihduttamisessa pohjimmiltaan olla mistään kauneuden tavoittelusta kyse, saati vastakkaisen sukupuolen miellyttämisestä? Josko se on vaan tapa luoda vääränlainen illuusio oman elämän herruudesta.

        Meillä on töissä pari tosi tuhtia naista, jotka ovat onnellisesti naimisissa ja monen lapsen äitejä. Kummallakin on lupsakka, iloinen ja välitön luonne. Semmoisesta kaikki tykkää, niin miehet kuin naisetkin. Ei niitä painoindeksejä tavallisten aikuisten ihmisten elämässä kukaan mieti, ei omia eikä toisten.


      • Olivia-
        R.I.P. kirjoitti:

        Joopa, haudassa on aikaa laihtua. Ei tarvitse kärsiä, eikä nähdä vaivaa kun bakteerit ja madot hoitaa homman. Lopputulos on varmaan sitten joiden mielestä ihan ultrasuperhyperkaunis. Ihailukuvan voi rakentaa vaikkapa näiden ohjeiden mukaan:
        http://www.perhekerho.net/askartelu/halloween_askartelu_3.htm

        Sitä vaan en voi käsittää, että miten kukaan voi ihailla sairautta? Eihän Caro edes itse pitänyt itseään hyvän näköisenä vaan piilotteli neljän seinän sisällä, koska tiesi aiheuttavansa ihmisissä inhoreaktioita. Ja tuli lopulta ulos kaapista vain ollakseen varoittava esimerkki.

        Olen aikoinaan ollut mielisairaalassa töissä ja silloin tajuntaan hyvin upposi nuorelle ihmiselle, että mielen sairaudet pahimmillaan ovat aivan yhtä tappavia kuin vaikkapa syöpä. Caron osalta on nyt myöhäistä mutta toivottavasti hänen kohtalonsa herättää ainakin muutaman proana-teinin huomaamaan, millä tiellä on.

        Totanoin... Kommenttisi oli muuten täyttä asiaa mut kaapista ulos tuleminen ei tarkota ihan tota (:


    • mimmuliininen

      Onko kuollut luurangonlaiha ihmisenraato ihana?

    • .

      ei ollut "täydellisestä" vartalosta paljon iloa

    • HYI HYI
      • Caroa kaivaten.

        Isabelle Caron muistoa kunnioittaen.. Kuolleista ei saa puhua pahaa.
        Caro oli kaunis nuori nainen, luurankomaisen laihanakin. Näytti mielestäni ikäiseltään, siis ikäiseltään, laihalta vain mutta eihän Isabelle ollut RYPPYINEN, kuten 60-80v tädit yleensä ovat! Ei tervettä tietenkään, mutta, en minäkään ihan sitä ole,mutta olen tyytyväinen tähän, itseeni ja sairauteeni, sellaisena kuin olen, ja minä olen tällainen, luonteeltani ja kropaltani!

        Muisto/osanottorunoni ISABELLE CAROLLE, ja hänen läheisilleen ja ihailijoilleen: Pariisin kosketus: " Kevyesti tuuli, näin meren, rannalla Pariisin, häivähdyksen, valonsäikeet, sä luoksein astelit, niin kevyesti, kasvojain kevyesti kosketit, niin kevyesti, lähdit pois,puhalsi tuuli,kevyesti, kevyesti niin."
        -jäämme kaipaamaan_ Isabelle teki todella rohkean ja suuren työn valistaessaan maailmalla ko.sairaudesta!, joka omakohtaisesti itseänikin koskettaa, sairastanut jo 8vuotta.. Kunnioitan Isabellea suuresti, ja ikävöin syvästi. Kun Pariisiin matkustan, hänen haudalleen varmasti vien kukkasen ja lausun tekemäni runonpätkän!
        Hyvää vuotta 2011.


    • 12vuotiaan suusta

      hei haloo!!!! isabella OLI nätti, mutta aivan liian sairaalloisen laiha! NYT hän on KUOLLUT!! kuka haluaa kuolla, niin hanki vain syömishäiriö ja potkaise tyhjää 28 vuotiaana, niin kuin tämä caro teki!! hän olisi voinut olla uskomattoman kaunis, mutta oli vain liian laiha. itse olen saanut haukkuja siitä, että olen 39kg, eli liian läski mikä ei ole totta!! mutta ei sille voi tehdä muuta kuin jos on liian läski, niin pitää laihduttaa terveellisesti ja rauhassa. ja mikäli jos olet alipaiioinen niin ala miettiä tulevaisuuttasi ja vähän äkkiä!!!

      • michelin

        Hyvät ihmiset, sentään jotain rajaa ja kunnioitusta Isabellea kohtaan! Tämä nainen sairasti kauan - toistakymmentä vuotta, taisteli kaikkensa sairauttaan vastaan ja yritti saada sairauden hengenvaarallisuuden uppoamaan kansakuntaan. Mutta hänenkään kroppansa ei kestänyt.
        Viime vuosina on aivan liikaa ihmisiä kuollut syömishäiriöihin, joista suurimmaksi osaksi on nostettu esiin tunnetut mallit (mm. Ana Carolina Reston, Luisel Ramos jamitäkaikkianiitänytolikaan), ja onneksi sentään jotkut muotitalot ovat ruvenneet palkkaamaan normaalimpia malleja, ja mm. Madridin muotiviikoilla kiellettiin bmi 18 alittavat mallit täysin.

        Mutta tuosta huomionhakuisuudesta. On takuulla niitä, jotka hakevat huomiota "muka-laihdutuksella ja kehuskelevat olevansa syömishäiriöisiä", mutta se syö uskottavuutta oikeasti sairailta, jotka sitten jäävät ilman hoitoa, kroonistuvat ja... loppu onkin historiaan kirjattua. Ite oon sairastanut kohta 9 vuotta, enkä tosiaan hae mitään huomiota. Okei, aluksi oli hivelevää, kun ihmiset kauhisteli laihuutta, mutta nykyisin vältän kaikkea huomiota. Jopa kauppareissu on ahdistavaa, olla ihmisten tuijoteltavana kuin joku labrarotta.
        Parantumisen eteen on tehty töitä, sairaaloita on kierretty puoli Suomea, mutta toistaiseksi tuloksetta, ja kroppa pikkuhiljaa prakaten.


    • Vierestä katsoja.

      Itse olen katsonut vierestä yli kymmenen vuotta, kun isosiskoni on kärsinyt vakavasta syömishäiriöstä. Sekä anoreksiasta että bulimiasta. Hän on 187cm pitkä ja pahimmillaan painoi vähän päälle 40kg. Tuohon aikaan hän joutui kolme kertaa sairaalahoitoon ja taisteli hengestään. Siskoni on käynyt useita vuosia terapiassa ja ollut jopa 4 kk avohoidossa, jossa hän opetteli uudelleen syömään.
      Oli aika, jolloin pelkäsin halata häntä kunnolla, kun tuntui että hän menee rikki siitä.

      Vakava syömishäiriö on sairaus, eikä mikään ihannoitava elämäntapa. Jutellessani siskoni kanssa, hän joskus puhui asiasta ja yritti selittää sitä miltä tuntui katsoa peiliin. "Aina kun katsot peiliin, on kuin tuijottaisit sellaisen nauru-talon peiliin. En näe sitä mitä sinä näät kun katsot minua, nään itseni isompana, painavampana ja epäkelpona."

      Siskoni ei olisi halunnut tuntea sitä mitä hän tunsi kun söi. Syyllisyyttä. Hän näki laihuuden keinona tulla hyväksytyksi.

      Siskoni syömishäiriön kehittyminen oli monen ikävän asian surkea summa; häntä ol ikoulukiusattu "ylipainosta" ja pituudesta, hän luuli että hänen ensimmäinen seurustelukumppaninsa jätti hänet sen takia ettei hän kelvannut fyysisesti ja siskoni myös kontrolloi syömisellä itseään ja sen myötä ympäristöään,kun joutui toteamaan ettei voi vaikuttaa isämme alkoholin käyttöön.

      Nyt hän on päässyt jo hieman voitolle sairaudestaan ja on jo normaalin ihmisen painossa. Sairaus jätti kuitenkin jälkensä: Siskoni on 28-vuotias, hänellä on osteoporoosi, hän on jatkuvasti kipeänä(viimeisin. keuhkokuume molemmissa keuhkoissa) immuniteetin hekennyttyä, hänen hampaansa ovat oilalla vuosien pakko-oksentamisesta, eikä hänellä ei ole normaalia kuukautiskiertoa joten hän ei voi mitä luultavamminkaan ikinä saada lapsia.

      Itsekin ihannoin siskoani nuorempana. Olin myös koulukiusattu ja hyvin epävarma itsestäni. Kokeilin itsekin ahmimista ja pakko-oksentamista sekä sitten myös ruoasta kokonaan pidättäytymistä. Luulin, että sitä kautta saan ihmisten hyväksynnän ja tulen laihaksi ja kauniiksi. Nyt olen onneksi saanut lisää itsevarmuutta, nähnyt kuinka tuollainen voi pilata ihmisen koko elämän, ihmissuhteet ja terveyden enkä enää ikinä harrastaisi moista. Luotan siihen, että kun syö terveellisesti ja liikkuu hyvin, niin tuntuu hyvältä ja näyttää myös terveeltä.

      Lukiessani noita tekstejä tunsin samalla vihaa ja hirveää surua. En haluaisi ikinä nähdä että kukaan kjoutuu kokoemaan samaa kuin mitä siskoni. On hirveää katsoa vierestä, kun toinen satuttaa itseään kohtalokkaasti, voimatta itse tehdä asialle mitään.

      Ei sairaalloinen laihuus tai sen ihannointi tee ihmisestä kaunista. Älkää nuoret terveet ihmiset pilatko elämäänne kehittämällä itsellenne tahallisesti syömishäiriöitä.

    • huhuhu

      liian pitkälle menny toi jo.

    • kuvottavaa...

      En ole varmaan koskaan nähnyt noin rumaa ihmistä. Hetkinen siis anteeksi, noin rumaa oliota! Tuo ei ole enää ihmismäistä, tuo on niin rumaa ja saasteista, etten haluaisi kävellä edes samalla puolella tietä moisen hirvityksen kanssa.

      Harmittavaa, että jonkun silmät ovat sokeat ja aivot tyhjää täynnä. Ei tuossa voi muuta sanoa kuin HANKI ELÄMÄ!

    • thePankkikortti

      Nyt ihmiset, ajatelkaa mitä kirjoitatte edesmenneestä ihmisestä, joka taisteli 15 vuoden ajan ja lopulta kun alkoi pikkuhiljaa toipua tipuaskelin ja teki kaikkensa saadakseen ihmiset ymmärtämään syömishäiriöiden todellisen vakavuuden ja tappavuuden - hän menetti elinvoimansa.

      On todella lapsellista haukkua henkilöä, jonka pärstäkuva ei miellytä ja joka oli teidän mielestänne "ruma".
      Henkilö, joka yhtään osaa ajatella asiaa syvemmältä, osaa antaa arvoa Carolle - hän kuoli ns. esimerkkinä siitä, mitä tämä helvetti oikeasti aiheuttaa.

    • Osanottoni

      Mihin Caro kuoli?

      Osanottoni.

    • carrrrrr-

      Näin sanottiin eräällä luotettavanoloisella sivustolla;

      "She died from the effects of being so weakened by anorexia," said Warani, adding that Caro had been hospitalized for pneumonia this summer. "She lost a lot of weight again in recent months."

      Eli kuoli anoreksiaan. Ei ole mitään pelleilyä tämä tauti. Surettaa jokainen anoreksialle menetetty uhri... Tähän sairauteen kuolee aivan liikaa ihmisiä ja hoitoresurssit täällä Suomessakin ovat melko riittämättömiä. Itsekin eri osastoilla käynyt ja asiantuntevaa hoitoa en ole saanut tarpeeksi. Suomen hoito on sitä, että syötetään kuntoon ja laitetaan kotiin laihduttamaan takaisin. :/

    • proffa ana

      Ei kuollut anoreksiaan.
      Kuolinsyynä tod.näk. pneumonia eli keuhkokuume.
      Kuolinsyy syömisäiriöissä on pääasiassa jokin tuollainen komplikaatio; pneumonia, sydänpysähdys tms. Ei siis anoreksia tai bulimia jne.
      Siis tarkkaan ottaen sh pelkästään ei tapa, komplikaatiot tappavat. Sh heikentää ja tuhoaa kroppaa ja immuunipuolustusta niin ettei se jaksa taistella.
      Näin siis jos tarkkoja ollaan...

      • liiannuori

        totta helvetissä kaikkien kuolemien takana on sydänpysähdys .____.'


      • jeeeee
        liiannuori kirjoitti:

        totta helvetissä kaikkien kuolemien takana on sydänpysähdys .____.'

        ei ollut se kuoli anoreksiaan


    • proffa ana

      "liiannuori"; GENIALT!!!!

    • vieras

      isabelle caro oli 165cm ja painoi 25kg ja oli anorektikko

    • 94-Tyttö

      Täältä palstalta on pystynyt luokittelemaan ainakin seuraavanlaisia kirjoittajia: trollit, lapselliset pikkuteinit, jotka luulee, että anoreksia on noin laihojen ihmisten ihailua ja jotka on lukenut liikaa anoreksiakirjoja ja katsonut elokuvia, normaalit ihmiset ja mahdollisesti pari oikeaa anorektikkoa. Hyvin pitkälti ärsyttävää kommenttia, ainakin puolet on jotain pelleilyä, vaikka asia on vakava.
      Minua itketti vähän, kun Isabelle sanoi jollain youtube-videolla, että hän haluaa elää ja taistella anoreksiaansa vastaan, mutta nyt hän on kuollut. Se on väärin.
      Minulla ei itselläni ole anoreksiaa, eikä ole ollutkaan, mutta minä ymmärrän kuitenkin sitä, että naiset haluaisivat olla laihoja. Siis laihoja, ei hoikkia, eikä luurankoja. Jossain vaiheessa minulla meinasi lähteä lapasesta, kun liikuin järjettömästi, ja syöminen meni aika naurettavaksi. Siitä ei kuitenkaan mitään sen vakavampaa kehittynyt, koska syön taas normaalisti jne. Mutta minulla on edelleenkin aina sellainen tunne, että haluaisin olla laiha, minusta laihat naiset (edelleenkin huomautus, että en tarkoita luurankoja) ovat niin kauniita.
      Nuo kuvat oikeista anorektikoista saattavat auttaa tähän nykypäivän anoreksiaongelmaan, mutta muutos tapahtuu hyvin hitaasti. Minusta on ainakin hankala kuvitella, että tuollainen kuva vaikuttaisi minuun, jos olisin anorektikko. Anoreksian vakavuudestakin voisi päätellä Isabellen puheista sen perusteella, että hän tiesi, että hänellä on se, mutta hän ei pystynyt siltikään syömään kunnolla. En usko, että se johtui pelkistä fyysisistä oireista. Arvostan todella paljon Isabellen yritystä havahduttaa ihmisiä, ja on hirvittävän harmi, että vaikka hän yrittikin parantua, hän ei onnistunut.
      On väärin, että tuollaiset ihmiset kuolevat. Ja jotkut H&M:n vittunaamat jatkavat tuota propagandaa TEKEMÄLLÄ TIETOKONEELLA naisten vartalot bikinikuviin. Toivon, että he saavat jotkut anorektikkovaimot, ja anorektikkotyttäriä, jotka kuolevat pian. Tuo kommentti oli typerä, tiedän, mutta minusta se olisi sopiva rangaistus heille, ja kaikille muillekin anoreksian "puolestapuhujille" eli monelle median piilossa häärivälle paskalle. Silmä silmästä...

    • Miettikää!

      Kukaan ihminen ei valitse anoreksiaa itselleen!!! Sitä ei haluta. Se on yhtälailla sairaus kuin muutkin. Eiväthän ihmiset valitse syöpää itselleen!?

    • wrongturn

      Mä en kyl yhtään tykkää kun tälle tai yleensäkään millekkään anoreksia palstoille tulee ihmisiä joilla ei ole anoreksiaa niin moittii ja haukkumaan ihmisiä joilla oikeesti on anoreksia..itsekin olin isabellen fani ja olen edelleen vaikka hän onkin jo mennyt pois ;(

    • ,,,

      94- Tyttö, oot NIIIIIIIIIIIIIIIN oikeessa !!!! oon täysin samaa mieltä =)))))

    • Normikeiju

      Voi ei.... Musta tuntuu ihan kamalalta katsoa noita kuvia ja sitten ajatella, että joku pitäisi tuollaista laihuutta ihannoivana. Isabelle ei itsekään ole tyytyväinen enää vartaloonsa ja haluaakin vain korostaa silmiään, että "kukaan ei näkisi minussa muuta kuin silmät". Ei halua enää esitellä vartaloaan. Tämä on vanha linkki, mutta niin pysäyttävä on tämän ihmisen kohtalo. Toivottavasti montaa anorektikkoa voidaan auttaa! Itse en tunne yhtään, mutta nuorena olin luisumassa anoreksiaan, mutta onneksi tulin järkiini ja olen normaalipainoinen, kaunis aikuinen =) tsemppiä teille kaikille, jotka painitte painoasioiden kanssa.

      • tffffff

        no eihän hän todellakaan enää esittele vartaloaan kun hän on ollut jo monta vuotta kuollut...


    • dillem

      hyi vittu minkä näköinen alieni. pliiiis tell something good looking.

    • ..................

      Isabelle oli kaunis nainen mutta liian laiha jos oisin saanut valita jotan hyvää sille niin oisin antanu sen kolkyt ylimäärästä kiloa.

    • sonja.honkamaki

      Isabelle Caro halusi parantua anoreksiasta ja uskoi loppuun saakka voittavansa kamppailun tautia vastaan. Valitettavasti hän menehtyi 17. marraskuuta 2010 oltuaan 2 viikkoa sairaalassa hengitysvaikeuksien takia. Hän oli vain 28-vuotias.

      Vaikka en itse ole koskaan syömishäiriötä sairastanut, niin ihailen silti suuresti sitä, miten tämä nuori nainen jaksoi toivoa itselleen parempaa elämää ja hän halusi parantua. Tämä on juuri se syy miksi vihaan malli-maailmaa, jossa anoreksia tuntuu olevan kovasti muotia.

      Mutta sitten te rääpäleet tulette tänne arvuuttelemaan, että "voi juku, mihinköhän toi rumilus kuoli?"
      Kasvakaa aikuisiks ja osoittakaa jotain kunnioitusta. Ihminen hänkin oli, kuten me kaikki muutkin.
      Erityisesti ihailen sitä, miten Isabelle yritti puhua netissä järkeä ns. Pro Anoille.. *huoh.. siinä nyt on täysin järjetön "järjestö"

      Pro Anat haistakoon vitun ja hankkikoon elämän.

    • tavis3

      Katsoin juuri ohjelmaa "tee minusta kaunis" ja siinä oli Isabelle Caro. Oli säälittävän laiha ja voimattoman oloinen. Ymmärrän, että kyseessä on sairaus. Hän selvästi itse halusi parantua, mutta hävisi taistelun. Toivottavasti mahdollisimman moni nuori nainen otti opikseen hänen tarinastaan. Liiallisessa laihuudessa ei ole mitään kaunista.

    • Tyyppiii1

      En ole ikinä sairastanut anoreksiaa, enkä ikinä haluaisikaan! Arvostan suuresti hänen taisteluaan anoreksiaa vastaan enkä toivo sellaista kohtaloa kenallekkään. Ja v***u sentään miten jotkut voivat puhua tuollaista hänestä hän HALUSI parantua. Älkää tehkö itsestänne luurankoja hän ei varmasti halunnut kenenkään ihannoivan moista päinvastoin! SE ON SAIRAUS

    • luuranko on.

      Näyttää pelottavalta, silmätkin on kuin zombilla tuossa ruumissa.

    • Mallityttö

      En voi määritellä Carolle enää edes sukupuolta, koska olen varma että hän tuskin olisi voinut saada enää jälkikasvua.. Anoreksia -lajin edustajat ovat siitä melko typerä laji, että he eivät tahdo/kykene jatkamaan lajiaan, siksi toivonkin lajille sukupuuttoa. Meidän tunteman 18-25BMI-lajimme tulevaisuus kuitenkin näyttää suht aurinkoiselta, sillä me jatkamme lajiamme todennäköisemmin kuin BMI 40/ElänSyödäkseni- tai anorektikkolaji. Minä edustan ainakin tuota 18BMI lajia ja toivonkin jättäväni paljon BMI18-25 lajia jälkeeni, sillä suunnilleen noihin puitteisiin ihmislajimme on luotu painon suhteen, jotta se olisi terve. Muissa alalajeissa on lähes jokaisella vakavia sairauksia ja eliniänodote huomattavasti lyhyempi. Ravinnon suhteen ihmisten tulisi syödä elääkseen, ravintohan on kaikelle elämälle tärkeää, ulkonäkö kertoo millaista ravintoa saat ja kuinka paljon... =)

    • NoAna!

      Olen jokin aika sitten pääsyt psykiatriselta osastolta kotiin. Tutustuin osastolla moniin ihmisiin ja sain tietää paljon erilaisista sairauksista siellä ollessani. Tutustuin myös muutamaan anorektikkoon ja voin kertoa, että he ovat todellisia taistelijoita. Anoreksian helvetti on sanoikuvaamattoman kauheaa katseltavaa. Se ei todella ole leikin asia, tai asia jota pitäisi ihailla. He taistelevat elämästään päivittäin ja vastustaja on oma pää, joka käskee laihduttaa ja olla syömättä. Sitäkö nykynuoret tahtovat? Itse olen vasta 15 ja käyn läpi omia psyykkisiä ongelmiani mutta nekään eivät tunnu miltään kun mietin millaista anorektikon elämä on. Isabelle Caro painostettiin laihduttamaan itseään sairaanloiseen tilaan, ja lopulta anoreksia otti hänestäkin vallan. Mutta viimeiseen asti hän taisteli, ja pidän häntä vahvana naisena. Vaikka loppujenlopuksi mieli vei voiton ja hän menehtyi. Lepää rauhassa

    • järjen ääni

      Kyllä mun mielestä on surkeaa ja säälittävää olla kuollut. Mutta makunsa kullakin.

    • EtOoTosissasOikeesti

      Ruma...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe