ja antakaa ajan kulua hieman eteenpäin, että talous tasaantuu. Mutta jos tahdot välttämättä myydä nyt, niin jätä yhteystietosi, niin ostan asuntosi, tai maasi pois hinnalla, mikä ei sinua miellytä.
Älkää myykö asuntoja nyt, pankaa ne
6
1514
Vastaukset
- veikaan
vielä saa melko hyvää, jos on hyvä sijainti,
"niin ostan asuntosi,"
onhan niitä lehdet täynnä "piku huijareita"
"MYYTKÖ HETI ilmoituksia"
maksavat alta puolet kun on markkinahinta sillä hetkellä.
sen kuin nuo maksavat, saa 30 % korotettuna keneltä vaan.- hintakehitys asunnoissa
Tällähetkellä asunnoista saa vielä kohtuullisen korkeita hintoja. Pakko on monenkin myydä kun tilanteet perhe/työelämässä muuntuu!!
Asuntojen hintoihin lasku realisoituu pitemmällä viivellä kuin pörssimaailmassa.
KOhtuullisella varmuudella asuntojen hinat laskee pari vuotta vähitellen. Myyntiajat pitenee ja hinnat laskee kysynnän/tarjonnan mukaan. Tarjontaa on kysyntää ei=hintojen lasku.
Kysynnän vähyteen vaikuttaa rahoitus ja alentunut ostovoima kohonneiden elinkustanusten myötä. - hinnat normalisoituu
ainoastaan. Mitään -30% alennuksia ei ole olemassa, jospa menisit 10 vuotta taaksepäin, niin huomaisit kuinka hinnat ovat siitä nousseet 70%, ja kaikki on tyhmien ostajien avustuksella tehty.
- KEVÄÄLLÄ -30 %
hinnat normalisoituu kirjoitti:
ainoastaan. Mitään -30% alennuksia ei ole olemassa, jospa menisit 10 vuotta taaksepäin, niin huomaisit kuinka hinnat ovat siitä nousseet 70%, ja kaikki on tyhmien ostajien avustuksella tehty.
http://www.stat.fi/ajk/tiedotteet/v2004/237asus_001.gif
NYT OLAAN VUODESSA 1989,
viimeksi ei olut internetiä, osa kansaa kun ei ymmärtänyt asuntojen hinnanalennuksia ,
nyt on kaikilla tietoa ja tieto kulkee nopeammin,
NYT ei kannata ostaa vaikka saisi -20 % koska hintoihin on laitettu ylihintaa,
jota voidaan alentaa.
keväällä on oikeat hinnat, --30-40 %
nyt on kuin sodanaikainen maailmanlaajuinen lama,
asuntojen hinta putoavat alenemaksi kuin -90 luvulla. - kannattaakl........
Kun asunnot menee pakkomyyntiin niin sit on halpaa,sillee minä rikastuin viimelamankin aikaan kun oli pätäkkää,täh,...
- tuo aika oneletty 55v
kannattaakl........ kirjoitti:
Kun asunnot menee pakkomyyntiin niin sit on halpaa,sillee minä rikastuin viimelamankin aikaan kun oli pätäkkää,täh,...
"Kun asunnot menee pakkomyyntiin niin sit on halpaa,sillee minä rikastuin viimelamankin aikaan"
Saako kysyä millä paikkakunnalla rikastuit?
Niissä pakkohuutokaupoissa kun me kävimme, oli pienillä paikkakunnilla yli 50 huutajaa, Helsingissä useita satoja, hinnat tahtoivat nousta korkealle.
Lisäksi oli riski ostaa sellaisia, ties kuinka hurjaa on sen jälkeen omistaa,
joltain ”ryöstelty” asunto.
Tiedän useita tapauksia kun pakohuutokaupasta ostanut yksityinen omistaja katsoi viisaammaksi myydä asunnot pois ja aina tuntemani tapaukset halvemmalla kuin osti.
Työkaverini autoa on naarmutettu ja kolhittu muutaman vuoden välein jo 15v ajan,
koska jutuilla ei ole todistajia, on vain kärsittävä, (silloin kyllä omistaja lupasi aina muistaa, ja kun satasen antaa laitapuolen kulkijalle, kyllä hommat hoituvat).
perhe on hajonnut,
mies syö mielenterveyslääkkeitä, on työttömänä, ei eläkkeellä.
Kyllä pakkohuutokaupoissa oli suuri vaara, jos ärsytti sen toiseksi kovimman tarjouksen tekijän, tai siten perheen jolta asunnon otti,
luulen että tilanne on vielä vaarallisempaa nykyaikana,
kun miettii monenlaisia tapahtumia ja sitä kun tieto kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä211926Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 53691
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688