Kilpailu alallla on niin kova rahoista, että näköjään ei ole yleensä urheilun junnuhuipullakaan enää väliä niin mistä rahat ottaa kunnianhimoinen vanhempi ja valmennus.
Tosi ikävää touhua on tuommonen katsella .Menestyksen himo sokaisee?
Rahan ahneita menestyksenperässä
4
571
Vastaukset
- Just Me
Mitä mahdoit tarkoittaa?
- ja käytetty
toisen omaisuutta omaan menestykseen sumeilematta.
- ovat jodlausta
ja varsinkin olen vain täys yksinpuhuja (kukaan ei halua keskustella minuuuuuun kanssa, miks?) tällä palstalla, vaikka olen salskea 100 kiloinen 53 vuotias sarjakirjoittaja Turusta. Joku kehui minua myös sarjaharhauttajaksi. Kuten jokainen voi todeta, en harhauta ketään. Uskon siihen mitä rehellisesti kirjoitan.
Oikeasti olen sairas ja yritän täällä saada lohtua elämäääni. Oikeasti olen rullaluisteluvalmentaja, vaikka en ole koskaan valmentanut koskaan. Olen kuitenkin keksinyt mullistavan tekniikan joka on marathon stroke. Pankaa tekniikka mieleen! Kirjoitteen myös "muutamalla" muulla palstalla rehellisiä ja jänniä kirjoituksia.- vai mitä tuumit
otsikoista ja siinä oli vaan yksi tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734