Fitnesstukku.fi

kyselijä2

Onko kukaan tilannut fitnesstukusta tavaraa?
Onko luotettava paikka (tavarat tullu ajoissa ja maksujutut ok)?
Itse oon sieltä aatellu tilata tuollaisen dieettipaketin sekä jtn muuta, mutta sellasta juttua ihmettelin, että kun laittaa maksutavaksi tuon nordean verkkopankkisysteemin niin kun viimesellä sivulla on, että "lähetä tilaus" niin sen jälkeen kyselee jtn nordean pankkijuttuja. Miksi aikaisemmin kyselee laskutusosoitetta jos se paketti pitää kuitenkin maksaa ennen kun on edes tuotteet saanut? Jotenki kuulosti vähän hämärältä. Sen takia haluaisin kuulla toisten kokemuksia paikasta.
Asiakaspalvelukin huimat 2 tuntia päivässä auki(?) ja sähköposteihin ei vastaa.

180

25195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zapp

      Olen tehnyt kolme tilausta ko. olevasta puljusta ja voin sanoa että paskin palvelu mitä nettikaupoissa olen kohdannut. Joka kerta tilaus on ollut myöhässä tai lähetetty jonnekin päin Ruotsia (tavarat lähetetään ilmeisesti Ruotsista). Näissä tapauksissa paketti palannut lähettäjälle ja josta se on sitten lähetetty Suomeen. Odotusaika pahimmillaan yli 2 viikkoa.

      Lisäksi monesti paketissa on ollut eri tuotteita kuin mitä tilasin.

      Eli suosittelen tilaamaan jostain muualta

      • palveluun pettynyt

        Jeps, sama juttu täällä. Paketti myöhässä 2vk, eikä sitten edes sisältänyt tilaamiani tuotteita, vaan toisen merkin "vastaavia".

        Kun järjellä ajattelee, niin tuskin niillä edes on kaikkia merkkejä oikeasti valikoimissaan. Olisi meinaan tajuttoman kallista puuhaa kelle vain pitää noin hurjaa skaalaa eri merkkejä.

        Mutta ainakin saivat mut narutettua, katsoin että onpas laaja tarjonta ja halpaa. Mutta eipä tullut se tuote edes minkä tilasin.


      • verkkokauppa sporttivire

      • Jape312
        verkkokauppa sporttivire kirjoitti:

        http://www.sporttivire.fi/

        Tuolta saa tavarat ja sähköpostin nopeasti,
        ja jatkuvaa yhteydenpitoa tarvittaessa vuoden ympäri!

        Mä oon tilannu kahesti fitnesstukusta ja kummalki kerral tuotteet on tullu 3-4 päiväs ja sisältäny kaikki mitä tilasinkin. Mut kaverin paketit seilas pitkin Ruotsia ja tuli sit viimein johonki lähikauppaan. Tuskin enää tilaan tuolta. www.mass.fi


      • kaklo

        kun tilaa massiltä ni kyllä tulee nopeesti ja kaikkein halvimmat hinnat koko ku fitnestukussa tai missään muussakaan liikkeessä


      • hyvä on hyvä
        Jape312 kirjoitti:

        Mä oon tilannu kahesti fitnesstukusta ja kummalki kerral tuotteet on tullu 3-4 päiväs ja sisältäny kaikki mitä tilasinkin. Mut kaverin paketit seilas pitkin Ruotsia ja tuli sit viimein johonki lähikauppaan. Tuskin enää tilaan tuolta. www.mass.fi

        Olen muutamaan kertaan ostanut fitnesstukunsta ja hyvin on tuotteet tulleet. Parasta itseäni ajatellen on heidän valikoimansa. low carb pasta on paras elintarvike mitä tiedän, tällä hetkellä. myös probake leivonta ´proteiini on hyvä. myös postimaksuton toimitus lämmittää mieltä.


      • -

        Hei, thänks. Tää mega ravinne vaikuttaa ihan hyvältä mestalta. Tota Puddingin tarjousta oonkin metsästäny.


      • PenkkaajaRAW
        kaklo kirjoitti:

        kun tilaa massiltä ni kyllä tulee nopeesti ja kaikkein halvimmat hinnat koko ku fitnestukussa tai missään muussakaan liikkeessä

        Ei MASSillakaan kaikki nyt niin halpaa ole. Perusheraa olen sieltä joskus tilannut ja se on ihan halpaa. Mutta esim. EBN.fi myy heraproteiini-isolaattia 59,90 eur 4 kg. Ja eihän MASSilla ole edes kunnon D-vitamiinia myynnissä


      • miejamuutko

        Itse oon ollu tyytyväinen niinä kertoina, kun oon tuolta tilannu. Manninen ja mass.fi toimineet kumminkin toimitusten ja yleensä myös hinnan osalta paremmin. Ainakin itselleni uutena ravinnetukku ( http://www.ravinnetukku.fi ) ollu positiivinen yllätys, ainakin aminohappojen ja kreatiinin hinnan osalta. Maltoa saa tuolta suoraan 25 kilon säkeissä, mikä ainakin on itselleni sopiva ostoerä. Ja on halpaa kuin saippua (jos nyt ei ole niin kallista muuallakaan).


    • veloitus sujui sukkelasti

      Tilasin Fitnesstukusta helmikuussa luonnonkosmetiikkatuotteita reilulla 100 eurolla, maksoin luottokortilla. Sain tilausvahvistuksen sähköpostiviestinä. Tuotteiden toimitusajaksi luvattiin 3-5 työpäivää. Kun tuotteita ei reilun viikon kuluttua näkynyt, otin yhteyttä sähköpostitse. Horjuvalla suomen kielellä kirjoitettu vastaus saapui parissa tunnissa. Pahoittelivat, että muutama tuote oli päässyt loppumaan ("Olemme todella pahoillamme sattuneesta. Sinun olisi heti pitänyt saada tieto tästä."). Kysyivät, halusinko esim. hyvityksen vai korvaavia tuotteita tilalle. Ilmoitin, että tuotteet voi poistaa tilauksesta ja hyvittää tililleni, loput tuotteet voi toimittaa. Tavaroita tai hyvitystä ei kuulunut, joten lähetin uuden kyselyn. Neljän päivän päästä sain lyhyen viestin: "Hei [tuotteesta X] ja [tuotteesta Y] maksetaan takaisin. Muut tuotteet ovat tulossa. Pahoittelen vielä. T/Fitnesstukku" Nyt on kulunut yli kaksi kuukautta eikä näitä "tulossa" olevia tuotteita (saati luvattua hyvitystä) ole näkynyt - en tosiaan tiedä, onko koko firmaa olemassakaan vai onko kyse huijauksesta. Ainoa asia, joka tähän mennessä on toiminut ultranopeasti, on vikkelä veloitus luottokorttitililtä.

      • Sama tilanne!

        Tilasin viime syksynä Fitnesstukusta ja tavarat tuli. Maksoin laskun heti ja tarkemmin katsottuani huomasin, että osa protskuista puuttui. Meilasin Fitnesstukkuun ja lupasivat lähettää puuttuvat pussit.

        Protskuja ei tullut, eivätkä lopulta enää vastanneet sähköposteihinikaan.

        Kierrän tuon firman tästedes kaukaa.


    • menin tilaamaan

      fitnesstukusta ja laitoin maksutavaksi lasku paketin mukana, niin siinä vaiheessa kysy jotain hyväksyntää ja tilaus jäi onneksi tekemättä

      • body

        Ovela tapa laskea mainostettu "kahden viikon maksuaika" Heidän systeemissä aika lähtee vissiin siitä kun tilaa; kun paketti oli perillä ("lähikaupassa" 15 km päässä kotoa, posti olisi ollut 0,5 km päässä) niin laskun eräpäivä oli jo mennyt umpeen. Matka Ruotsista perille Suomeen oli kestänyt yli kaksi viikkoa. Eli se siitä maksuajasta; postiennakko on järkevämpi.


      • Pennala
        body kirjoitti:

        Ovela tapa laskea mainostettu "kahden viikon maksuaika" Heidän systeemissä aika lähtee vissiin siitä kun tilaa; kun paketti oli perillä ("lähikaupassa" 15 km päässä kotoa, posti olisi ollut 0,5 km päässä) niin laskun eräpäivä oli jo mennyt umpeen. Matka Ruotsista perille Suomeen oli kestänyt yli kaksi viikkoa. Eli se siitä maksuajasta; postiennakko on järkevämpi.

        Ihan hyvin on tilaus toiminut ja nopeasti tullu perille.Se mikä on outoa tullee Siwaan,miksei tule linja-auto asemalle,mihkä muutenkin tuovat tavaroita ja matkahuollossa näkyy että koska ja minne tulee.??

        Tuotteet ei ole hinnoilla pilattu
        Ihan hyviä ja selvät ohjeet.
        Mutta jokainen tilaa mistä haluaa ja voi vaihtaa paikan kun kun kyllästyy..


      • tukku
        Pennala kirjoitti:

        Ihan hyvin on tilaus toiminut ja nopeasti tullu perille.Se mikä on outoa tullee Siwaan,miksei tule linja-auto asemalle,mihkä muutenkin tuovat tavaroita ja matkahuollossa näkyy että koska ja minne tulee.??

        Tuotteet ei ole hinnoilla pilattu
        Ihan hyviä ja selvät ohjeet.
        Mutta jokainen tilaa mistä haluaa ja voi vaihtaa paikan kun kun kyllästyy..

        Onko ohjeet ruotsiksi vai millä kielellä?


      • eero_-_89
        tukku kirjoitti:

        Onko ohjeet ruotsiksi vai millä kielellä?

        Mik's toi sporttivire on? Ainakin sivut on sen näköiset ammattikoulussa tehdyt, ettei kovin paljon luottamusta herätä?
        Tais köyhä yrittäjä hieman mainostaa itseään. Mannisen kadonnut kaksoisveli.


      • lue ja viisastu!!!
        eero_-_89 kirjoitti:

        Mik's toi sporttivire on? Ainakin sivut on sen näköiset ammattikoulussa tehdyt, ettei kovin paljon luottamusta herätä?
        Tais köyhä yrittäjä hieman mainostaa itseään. Mannisen kadonnut kaksoisveli.

        Miksi tilata muualta ku mass.fi ?? siel on halvimmat perusprotskut selvästi

        4kg herakonsentraatti maustettu herkku maut ei vaahtoo 50egee
        4kg heraisolaatti laktoosi vammasille herkku maut 70egee
        5kg Maltoa palkkarin sekaan 19egee
        300kpl Omega3 kalaöljytabut 30egee

        kreatiinit, bcaa, monivitskut yms sika halvalla ja aina saa yllätyslahoja mukaan ja toimitus on hesassa parissa päivässä max. paras palvelu mitä oon nettikaupoista tilannu!!! Saat vielä postin lähetystunnuksen ni saa haettuu paketin seuraavana päivänä. 50/100/150e tilaajille saa valita kaupanpäälliseks jotain vielä ja ilmaset postikulut 70egee tais olla.


      • tyytyväinen__
        lue ja viisastu!!! kirjoitti:

        Miksi tilata muualta ku mass.fi ?? siel on halvimmat perusprotskut selvästi

        4kg herakonsentraatti maustettu herkku maut ei vaahtoo 50egee
        4kg heraisolaatti laktoosi vammasille herkku maut 70egee
        5kg Maltoa palkkarin sekaan 19egee
        300kpl Omega3 kalaöljytabut 30egee

        kreatiinit, bcaa, monivitskut yms sika halvalla ja aina saa yllätyslahoja mukaan ja toimitus on hesassa parissa päivässä max. paras palvelu mitä oon nettikaupoista tilannu!!! Saat vielä postin lähetystunnuksen ni saa haettuu paketin seuraavana päivänä. 50/100/150e tilaajille saa valita kaupanpäälliseks jotain vielä ja ilmaset postikulut 70egee tais olla.

        olen ollut Mass.fi sivustoon,kohtuuhinnoilla tavaraa ja erittäin nopea toimitus.


      • ratkaisee?
        eero_-_89 kirjoitti:

        Mik's toi sporttivire on? Ainakin sivut on sen näköiset ammattikoulussa tehdyt, ettei kovin paljon luottamusta herätä?
        Tais köyhä yrittäjä hieman mainostaa itseään. Mannisen kadonnut kaksoisveli.

        Jos kotisivujen perusteella ostaa lisäravinteensa niin ei ole kyllä kaikki kohdallaan.
        Vaikka olisi kuinka hienot sivut niin tuotteet saattavat olla sitä samaa B-tasoa mitä suurin osa vetää ylihintaan ja ihmettelee kun kehitystä ei tapahdu.
        Ja kohta vedetäänkin jo hormooneita kun lisäravinteet ei muka toimi..


      • Uzva
        ratkaisee? kirjoitti:

        Jos kotisivujen perusteella ostaa lisäravinteensa niin ei ole kyllä kaikki kohdallaan.
        Vaikka olisi kuinka hienot sivut niin tuotteet saattavat olla sitä samaa B-tasoa mitä suurin osa vetää ylihintaan ja ihmettelee kun kehitystä ei tapahdu.
        Ja kohta vedetäänkin jo hormooneita kun lisäravinteet ei muka toimi..

        Olen tilannut tuolta kahteen kertaan ja ekalla kesti aivan liian kauan, mutta tokalla kertaa meni sujuvammin. Syynä ekaan hitauteen oli matkahuollon lähettämä saapumis ilmoitus joka viikonlopun takia kesti 5 päivää saapua.

        No jauhot ei olleet samaa mitä tilasin vaan yksi 4kg säkki oli vaniljaa vaikka piti olla mansikkaa. Soitin asiasta ja lupasivat pistää mansikkaa ja sain pitää sen vanilja säkin. Tuli suklaata ja soitin taas. Tällä kertaa asiakaspalvelu otti yhteyden varaston ulkopuoliseen henkilöön joka itse kävi pakkaamassa sen mansikan ja niinhän se lopulta saapui. Eli sain 16kg proteiinien sijaan 24kg protskua ja jäin ihan tyytyväiseksi.

        Toisella kertaa homma sujui moitteitta ja kolmatta kertaa en tilaa, kun nostivat hintoja. Nyt lähtee seuraava tilaus englannin maalle myprotein nimiseen kauppaan.


    • ace6

      Täällä tuli proteiiniä missä käyttöpäivää vain kuukausi jäljellä, myöskään ilmaista t-paitaa ei näkynyt vaikka tilaus oli 100 ekee.

      • fgfgggffgghhghh

        Mulla myös jäi puuttumaan eivätkä suostuneet lähettämään. Jäi tilaaminen yhteen kertaan :(


    • fitnesstukusta

      itse tilannut 3 kertaa fitnesstukusta ja kerran oli tuotteessa väärä maku. muuten ihan ok mesta, mutta MASS.FI on toki parempi (selvästi parhaat bonukset kaupan päälle) ja nopeampi toimitus seurantakoodi.


      Fitnestukusta tilaan tätä nykyä vaan jos haluttua kamaa ei ole muualla. Toimitus on kestänyt muistaakseni 3-5 arkipäivää (tuotteita jotka on varastossa)

    • Mikken

      Itse tilannut fitnesstukulta n.10 kertaa. Toimitusaika on ollut 4 työpäivää ja paketti on sisältänyt mitä tilasin joka kerta.

    • KokemuksellaVaan

      Web-sivut ovat huonot ja tuotetiedot ovat huonot. No sen näkee jokainen HETI.

      Tilaus veloitettiin ja toimitettiin kahdesti, vaikka vain yksi tilausvahvistus toimitettiin.

      Palautuksen kanssa on kulunut jo puolitoista vuotta, eikä rahoja näy tilille.

      Sähköposteja on lähetetty jo yli 10 kpl.

      Väittävät että tuotteita ei ole palautettu, vaikka se meni suoraan MyPackilla takaisin sitä tietä kuin tulikin.

      Osoittaa sen, että kauppaa pyörittää joko amatöörit tai mulkut. Jokainen voi sitten päätellä onko ongelmat kiinni vittumaisesta asenteesta vai täydellisestä osaamattomuudesta. Sama se, homma ei toimi.

    • hannu

      Olen tilannut Fitnestukulta ainakin kymmenen kertaa eikä ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia. Paketti on aina tullut neljässä päivässä ja sisältänyt mitä tilasin.

      • Fitnesstukku.fi pal.

        Tiedoksi sinulle, että "ongelmat" eivät yleensä ilmene jos kaikki menee protokollan mukaan.

        Ongelmat ilmenee vasta sitten kun asiat EIVÄT mene protokollan mukaan. Ja silloin sitten nähdään se miten hyvin asiakaspalvelu toimii.

        VRT. Onko esim DNA:n tai Elisan asiakaspalveluun odottaa jonottaa 2 tuntia? En tiedä. En ole koskaan soittanut sinne. Mutta JOS sinne pitäisi soittaa, se olisi kerrassaan kohtuutonta.

        Ihan samalla tavalla idiootit sanovat että printteri on hyvä, jos ovat tulostaneet sillä 10 sivua. Kävikö koskaan mielessä että jotkut tulostavat sillä printterillä 5000 sivua kuukaudessa 10 vuoden ajan ja omistavat vielä kenties kymmeniä tai satoja tulostimia. Mitä silloin voi sanoa yhden tulostimen ja 10 sivun tulostuksen perusteella? No tietysti, että printteri on hyvä. ;)

        Monessa paikassa toimitukset toimivat vähintäänkin kohtuullisesti. Kuten myös fitnesstukulla, mutta ASIAKASPALVELU on paskinta mihin olen koskan törmännyt. Kuten joku muukin oli tuossa jo aikaisemmin sanonut.

        Eivät oikeasti osaa, tai eivät halua osata. Sinänsä aika kummallista koska käsittääkseni yritys on jo toiminut pidempään. Luulisi että näin vakavista sähläyksistä päästään viikossa tai parissa yli.


      • what?
        Fitnesstukku.fi pal. kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle, että "ongelmat" eivät yleensä ilmene jos kaikki menee protokollan mukaan.

        Ongelmat ilmenee vasta sitten kun asiat EIVÄT mene protokollan mukaan. Ja silloin sitten nähdään se miten hyvin asiakaspalvelu toimii.

        VRT. Onko esim DNA:n tai Elisan asiakaspalveluun odottaa jonottaa 2 tuntia? En tiedä. En ole koskaan soittanut sinne. Mutta JOS sinne pitäisi soittaa, se olisi kerrassaan kohtuutonta.

        Ihan samalla tavalla idiootit sanovat että printteri on hyvä, jos ovat tulostaneet sillä 10 sivua. Kävikö koskaan mielessä että jotkut tulostavat sillä printterillä 5000 sivua kuukaudessa 10 vuoden ajan ja omistavat vielä kenties kymmeniä tai satoja tulostimia. Mitä silloin voi sanoa yhden tulostimen ja 10 sivun tulostuksen perusteella? No tietysti, että printteri on hyvä. ;)

        Monessa paikassa toimitukset toimivat vähintäänkin kohtuullisesti. Kuten myös fitnesstukulla, mutta ASIAKASPALVELU on paskinta mihin olen koskan törmännyt. Kuten joku muukin oli tuossa jo aikaisemmin sanonut.

        Eivät oikeasti osaa, tai eivät halua osata. Sinänsä aika kummallista koska käsittääkseni yritys on jo toiminut pidempään. Luulisi että näin vakavista sähläyksistä päästään viikossa tai parissa yli.

        Moni näistä nettikaupoista ei ole asiakaspalvelua olleenkaan, ainoastaan joku sähköpostiosoite... fitnestukkulla ON ainakin asiakaspalvelu.

        Olisi kiva tietää miksi "ASIAKASPALVELU on paskinta mihin olet koskaan törmännyt" ...mitä tapahtui?


      • NormaaliaSähläystä
        what? kirjoitti:

        Moni näistä nettikaupoista ei ole asiakaspalvelua olleenkaan, ainoastaan joku sähköpostiosoite... fitnestukkulla ON ainakin asiakaspalvelu.

        Olisi kiva tietää miksi "ASIAKASPALVELU on paskinta mihin olet koskaan törmännyt" ...mitä tapahtui?

        Toiminta on epämääräistä, eivät tiedä itsekkään mitä tekevät, eivätkä osaa. Hommat kestää ja kaikki asiat tuntuvat heillä olevan sekaisin.

        Siis tuohan ei ole mitään uutta, mutta se on aina yhtä ikävää kun siihen törmää.


      • Makepoikanen
        NormaaliaSähläystä kirjoitti:

        Toiminta on epämääräistä, eivät tiedä itsekkään mitä tekevät, eivätkä osaa. Hommat kestää ja kaikki asiat tuntuvat heillä olevan sekaisin.

        Siis tuohan ei ole mitään uutta, mutta se on aina yhtä ikävää kun siihen törmää.

        Minä maksoin kiltisti tilauksen, vaikka osa puuttui, kun eivät viesteistä huolimatta lähettäneet ouuttuvia tuotteita. No eipä tarttenut tilata fitnestukusta uudelleen!


      • hghgghjjhjhljlkjl
        what? kirjoitti:

        Moni näistä nettikaupoista ei ole asiakaspalvelua olleenkaan, ainoastaan joku sähköpostiosoite... fitnestukkulla ON ainakin asiakaspalvelu.

        Olisi kiva tietää miksi "ASIAKASPALVELU on paskinta mihin olet koskaan törmännyt" ...mitä tapahtui?

        Olen eri tyyppi, mutta mulla jäi tilaajalahja puuttumaan, eivätkä suostuneet lähettämään, kuten täällä joku muukin on todennut.


      • joopajooööööö
        NormaaliaSähläystä kirjoitti:

        Toiminta on epämääräistä, eivät tiedä itsekkään mitä tekevät, eivätkä osaa. Hommat kestää ja kaikki asiat tuntuvat heillä olevan sekaisin.

        Siis tuohan ei ole mitään uutta, mutta se on aina yhtä ikävää kun siihen törmää.

        Kerran tilasin ja se riitti! Paketti oli kaikki oikeat tuotteet, mutta tarjoustuotteista oli otettu täys hinta! Pistin meiliä ja asia luvattiin korjata. Paskat ne mitään HYVITTÄNEET! Maksoin koko laskun ja kärsin nahoissani muutaman kympin.

        Älkää ostako fitnesstukusta mitään! Minä en ainakkan enää eikä kaveritkaan enää!


      • Bodaripoju/iso
        Fitnesstukku.fi pal. kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle, että "ongelmat" eivät yleensä ilmene jos kaikki menee protokollan mukaan.

        Ongelmat ilmenee vasta sitten kun asiat EIVÄT mene protokollan mukaan. Ja silloin sitten nähdään se miten hyvin asiakaspalvelu toimii.

        VRT. Onko esim DNA:n tai Elisan asiakaspalveluun odottaa jonottaa 2 tuntia? En tiedä. En ole koskaan soittanut sinne. Mutta JOS sinne pitäisi soittaa, se olisi kerrassaan kohtuutonta.

        Ihan samalla tavalla idiootit sanovat että printteri on hyvä, jos ovat tulostaneet sillä 10 sivua. Kävikö koskaan mielessä että jotkut tulostavat sillä printterillä 5000 sivua kuukaudessa 10 vuoden ajan ja omistavat vielä kenties kymmeniä tai satoja tulostimia. Mitä silloin voi sanoa yhden tulostimen ja 10 sivun tulostuksen perusteella? No tietysti, että printteri on hyvä. ;)

        Monessa paikassa toimitukset toimivat vähintäänkin kohtuullisesti. Kuten myös fitnesstukulla, mutta ASIAKASPALVELU on paskinta mihin olen koskan törmännyt. Kuten joku muukin oli tuossa jo aikaisemmin sanonut.

        Eivät oikeasti osaa, tai eivät halua osata. Sinänsä aika kummallista koska käsittääkseni yritys on jo toiminut pidempään. Luulisi että näin vakavista sähläyksistä päästään viikossa tai parissa yli.

        liian paljon on Fitnesstukussa sattunnu virheitä, mitä salilla kyselin sieltä tilanneilta! Tuotteita puuttunut paketista, otettu liikaa hintaa jne. Vaikeudet just alkaneet tän jälkeen. Rahoja ei palautettu eivätkä puuttuneet tuotteet tuotteet koskaan tulleet perille.

        Asiakaspalvelusta kyllä vastattu parissa pivässä, mutta kun asioita ei korjattu! Siinähän se vika on!!!!!!!!!

        Paska paikka!


    • 10+19=29

      Fitnestukku tai sitten Klarna yritti laskuttaa toiseen kertaan saman tilauksen.

      Minulla on siitä dokumentit olemassa.

      • fitnestukku=perseest

        Paskempaa paikkaa en ole nähnyt kuin Fitnesstukku. Ensinnäkin tilasin 2 viikkoa sitten sieltä tavaraa ja viikon päästä tuli paketti jossa oli väärät tavarat. Eilen lupasivat lähettää oikean paketin minulle mutta ei vieläkään ole lähettänyt. Laittoi 2 laskua mulle joista kumpikaan ei kuulunut minulle. PASKA PAIKKA EN ENÄÄ IKINÄ TILAA!!!


      • terppade
        fitnestukku=perseest kirjoitti:

        Paskempaa paikkaa en ole nähnyt kuin Fitnesstukku. Ensinnäkin tilasin 2 viikkoa sitten sieltä tavaraa ja viikon päästä tuli paketti jossa oli väärät tavarat. Eilen lupasivat lähettää oikean paketin minulle mutta ei vieläkään ole lähettänyt. Laittoi 2 laskua mulle joista kumpikaan ei kuulunut minulle. PASKA PAIKKA EN ENÄÄ IKINÄ TILAA!!!

        Tilasin viime ke ja tänään tuli ja oikeet tavarat.


      • Iso-Jussi......
        terppade kirjoitti:

        Tilasin viime ke ja tänään tuli ja oikeet tavarat.

        Kuusi kertaa tilannut eikä mitään ongelmia,tuoteet sitä mitä on pitänytkin olla ja aina nopea palvelu.
        Ehdottomasti paras ostospaikka ja halvin.
        Fitnesstukku.fi


      • ms
        fitnestukku=perseest kirjoitti:

        Paskempaa paikkaa en ole nähnyt kuin Fitnesstukku. Ensinnäkin tilasin 2 viikkoa sitten sieltä tavaraa ja viikon päästä tuli paketti jossa oli väärät tavarat. Eilen lupasivat lähettää oikean paketin minulle mutta ei vieläkään ole lähettänyt. Laittoi 2 laskua mulle joista kumpikaan ei kuulunut minulle. PASKA PAIKKA EN ENÄÄ IKINÄ TILAA!!!

        Päätin näistä viesteistä huolimatta koittaa kyseistä paikkaa ekan kerran, mutta kuinka ollakkaan pakettini on kuulemma hukkunut matkalla johonkin. Ei jumalauta jos näitä viestejä nyt lukee niin niillähän menee joka toinen lähetys hukkaan tai jotain. Laskutus oli ainoa nopea toimenpide, se kyllä onnistu.

        Tiedä sitten missä paketti on, että onko logistiikka firman moka vai mikä kun eivät siellä fitnessissä vastaa kyselyihin niin paha sanoa.

        No onneks on vielä n.5viikoks protskua jäljellä niin voi olla että jopa ruotsalaiset onnistuu sen siihen mennessä toimittamaan


      • TT
        ms kirjoitti:

        Päätin näistä viesteistä huolimatta koittaa kyseistä paikkaa ekan kerran, mutta kuinka ollakkaan pakettini on kuulemma hukkunut matkalla johonkin. Ei jumalauta jos näitä viestejä nyt lukee niin niillähän menee joka toinen lähetys hukkaan tai jotain. Laskutus oli ainoa nopea toimenpide, se kyllä onnistu.

        Tiedä sitten missä paketti on, että onko logistiikka firman moka vai mikä kun eivät siellä fitnessissä vastaa kyselyihin niin paha sanoa.

        No onneks on vielä n.5viikoks protskua jäljellä niin voi olla että jopa ruotsalaiset onnistuu sen siihen mennessä toimittamaan

        Tuleeko tilatessa aina tilausvahvistus. Tilasin tuolta enkä ole varma että onnistuiko tilaus. Tilausvahvistusta ei ainakaan tullut. Valitsin maksu tavaksi laskun


      • Voi "#¤%#!
        ms kirjoitti:

        Päätin näistä viesteistä huolimatta koittaa kyseistä paikkaa ekan kerran, mutta kuinka ollakkaan pakettini on kuulemma hukkunut matkalla johonkin. Ei jumalauta jos näitä viestejä nyt lukee niin niillähän menee joka toinen lähetys hukkaan tai jotain. Laskutus oli ainoa nopea toimenpide, se kyllä onnistu.

        Tiedä sitten missä paketti on, että onko logistiikka firman moka vai mikä kun eivät siellä fitnessissä vastaa kyselyihin niin paha sanoa.

        No onneks on vielä n.5viikoks protskua jäljellä niin voi olla että jopa ruotsalaiset onnistuu sen siihen mennessä toimittamaan

        varmaan viis salikaveria tilannu tuolta ja oisko yhden kohdalla kaikki menny OK. Muilla ryssitty jotenkin, väärä lähetys, osa puutuu, laskutettu liikaa tai jotain!


      • Voimailija/yliopisto
        fitnestukku=perseest kirjoitti:

        Paskempaa paikkaa en ole nähnyt kuin Fitnesstukku. Ensinnäkin tilasin 2 viikkoa sitten sieltä tavaraa ja viikon päästä tuli paketti jossa oli väärät tavarat. Eilen lupasivat lähettää oikean paketin minulle mutta ei vieläkään ole lähettänyt. Laittoi 2 laskua mulle joista kumpikaan ei kuulunut minulle. PASKA PAIKKA EN ENÄÄ IKINÄ TILAA!!!

        Todella huonoa toimintaa Fitnesstukussa! Kun maksuni näkyi heidän tilillään, niin heidän kiinnostus loppui! Maksoin koko tilauksen eikä puuttuvia tuotteita tullut koskaan! Laitoin kyllä sähköpostia useaan otteeseen, että osa tuotteista puuttuu.

        Ihme, että tuollainen firma edes saa toimia!

        ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN FITNESSTUKUSTA!


      • Oikeus

        Haasta ne oikeuteen, jos sul on todisteet sä voitat oikeuden ja saat korvauksia.


    • tukkuun

      kuten jo edellä mainittu monta kertaa, niin todella osaamaton asiakaspalvelu/epärehellinen yritys. Toimitus viipyi melkein 3 viikkoa, jonka jälkeen yrittivät laskuttaa kahdesti samasta tilauksesta.

      en suosittele. Parempia ja halvempia vaihtoehtoja on olemassa.

      • Isokarpaasi108kg29v

        mielellään korjaa virheitään! EI HYVÄ!


      • Law

        OIKEUTEEN FITNESTUKKU!


    • Scheissetukku

      Tämä ruotsalainen yritys kannattaa kiertää kaukaa.

      • Tepi Ite

        Päälle puolen kymmentä kertaa tullu tilattua ja joka kerta on tullu korkeintaan päivän myöhässä.
        Oikeet kamat on ollu myös mukana, tosin viime kerralla pakkaaja oli intoillessaan ottanu 1n sivun liikaa printteristä ni sain toisen tyypin kamat ilmaseks. Eli ei valittamista.


      • Estume
        Tepi Ite kirjoitti:

        Päälle puolen kymmentä kertaa tullu tilattua ja joka kerta on tullu korkeintaan päivän myöhässä.
        Oikeet kamat on ollu myös mukana, tosin viime kerralla pakkaaja oli intoillessaan ottanu 1n sivun liikaa printteristä ni sain toisen tyypin kamat ilmaseks. Eli ei valittamista.

        Onko kuitenki tavarat tullut perille? itellä toka tilaus ny sisällä , ja mietityttää vaan kun lasku maksetaan jonnekkin gymgrossistenille , mutta ku googlettaa niin paikkahan on "fitnesstukku" mutta ruottis


      • Tepi Ite
        Estume kirjoitti:

        Onko kuitenki tavarat tullut perille? itellä toka tilaus ny sisällä , ja mietityttää vaan kun lasku maksetaan jonnekkin gymgrossistenille , mutta ku googlettaa niin paikkahan on "fitnesstukku" mutta ruottis

        Onko tullu tavarat perille. Nii ne kamat tulee ruotsista mutta niitä pystyy seuraamaan tukun CS koodille itellan lähetysseurannalla kuhan saapuvat suomen puolelle.


      • dfffsfs
        Tepi Ite kirjoitti:

        Onko tullu tavarat perille. Nii ne kamat tulee ruotsista mutta niitä pystyy seuraamaan tukun CS koodille itellan lähetysseurannalla kuhan saapuvat suomen puolelle.

        sitten tilasin Fitnestukusta ekan kerran. Otin maksutavaksi laskun, vaikka menee reilut 3 € lisää, no ei paha.

        Tilausvahvistuksen mukaan pakeitin pitäisi olla perillä 22.-24.2., eli viimeistään tänään. Itellan järjestelmään ei kuitenkaan vielä kirjautunut. No saas nähä...


      • gggfhhg
        dfffsfs kirjoitti:

        sitten tilasin Fitnestukusta ekan kerran. Otin maksutavaksi laskun, vaikka menee reilut 3 € lisää, no ei paha.

        Tilausvahvistuksen mukaan pakeitin pitäisi olla perillä 22.-24.2., eli viimeistään tänään. Itellan järjestelmään ei kuitenkaan vielä kirjautunut. No saas nähä...

        tuli ja osa tuetteista jäi tulematta...no maksu oli kuitenkin koko tilauksesta...


      • jatkoo
        gggfhhg kirjoitti:

        tuli ja osa tuetteista jäi tulematta...no maksu oli kuitenkin koko tilauksesta...

        Niin osa jäi tulematta. Maksoin koko laskun kun eivät suostuneet lähettään puuttuvia tuotteita.

        en myöskään tilaa toista kertaa!


      • LOL
        Tepi Ite kirjoitti:

        Päälle puolen kymmentä kertaa tullu tilattua ja joka kerta on tullu korkeintaan päivän myöhässä.
        Oikeet kamat on ollu myös mukana, tosin viime kerralla pakkaaja oli intoillessaan ottanu 1n sivun liikaa printteristä ni sain toisen tyypin kamat ilmaseks. Eli ei valittamista.

        Varmaan täällä on itse Fittnestukun tekijöitä esittämässä "tyytyväisiä" asiakkaita -.-


      • sääP öyS
        LOL kirjoitti:

        Varmaan täällä on itse Fittnestukun tekijöitä esittämässä "tyytyväisiä" asiakkaita -.-

        Fittnestukun. Joo-o. Lol ja lol vaan.

        Oot pelle, mutta et yhtään hauska.


    • Kilpaurheilija

      Toiminta Fitnestukussa perustuu varmaan siihen, että aina tulee uusia ensitilauksen tekijöitä, vaikka suurin osa pettyykin eikä tilaa toista kertaa!

      En myöskään saanut sitä mitä tilasin.

    • KarjuvaJamppa

      Jäi myös osa puuttumaan! Kyselin kyllä, että jos voisivat lähettää puuttuvat tuotteet! Maksoin koko laskun ja tämän jälkeen ei viesteihini enää vastattu! No jotain 15 € kärsin tappiota ku tilasin Fitnesstukusta. Ei onneks enempää!

    • Eivoikestää-.-

      On kyllä järkyttävän hidas toimitus ja siitä pitää vielä maksaa (ellei 75e tilaus) Euroopastakin esim. Saksasta tavara tulee varmaan nopeammin. On kyllä puljulla kehittämisen varaa tuossa. Muuten asialliset hinnat ja tuotteet

      • Jotain tilaillu

        No jenkeistä olen tilannut jotain, kansainvälisellä lentorahdilla on mennyt 2-4 viikkoa. DHL:llä tiistai-iltana tehty tilaus oli torstaina puolen päivän jälkeen kotiovella.

        Saksasta tilaus kestää suunnilleen saman, 2-3 päivää, kun on kotiovella.

        Fitnesstukusta eka tilaus tuli nopeemmin, olisko ollu joku 3 päivää. Toisessa meni jo viikko. Kaveri tilasi mun kanssa samoihin aikoihin ja sillä toimitus kesti useita viikkoja. Kun mun tuotteet oli jo perillä, kaverilla ei ollut vielä edes seurantakoodia.

        En sitten tiedä, liekö tuohon asiaan tulossa parannusta, kun eikös fitnesstukku avannut toimipisteen helsinkiin?


      • Kavereideni puolesta
        Jotain tilaillu kirjoitti:

        No jenkeistä olen tilannut jotain, kansainvälisellä lentorahdilla on mennyt 2-4 viikkoa. DHL:llä tiistai-iltana tehty tilaus oli torstaina puolen päivän jälkeen kotiovella.

        Saksasta tilaus kestää suunnilleen saman, 2-3 päivää, kun on kotiovella.

        Fitnesstukusta eka tilaus tuli nopeemmin, olisko ollu joku 3 päivää. Toisessa meni jo viikko. Kaveri tilasi mun kanssa samoihin aikoihin ja sillä toimitus kesti useita viikkoja. Kun mun tuotteet oli jo perillä, kaverilla ei ollut vielä edes seurantakoodia.

        En sitten tiedä, liekö tuohon asiaan tulossa parannusta, kun eikös fitnesstukku avannut toimipisteen helsinkiin?

        Tuskin tulee! Niin paskaa palvelua ja osa puuttuu ym!


      • Jotain tilaillu
        Jotain tilaillu kirjoitti:

        No jenkeistä olen tilannut jotain, kansainvälisellä lentorahdilla on mennyt 2-4 viikkoa. DHL:llä tiistai-iltana tehty tilaus oli torstaina puolen päivän jälkeen kotiovella.

        Saksasta tilaus kestää suunnilleen saman, 2-3 päivää, kun on kotiovella.

        Fitnesstukusta eka tilaus tuli nopeemmin, olisko ollu joku 3 päivää. Toisessa meni jo viikko. Kaveri tilasi mun kanssa samoihin aikoihin ja sillä toimitus kesti useita viikkoja. Kun mun tuotteet oli jo perillä, kaverilla ei ollut vielä edes seurantakoodia.

        En sitten tiedä, liekö tuohon asiaan tulossa parannusta, kun eikös fitnesstukku avannut toimipisteen helsinkiin?

        Eilen aamulla tein tilauksen ja tänä aamuna tuli sähköposti, että tavarat on laitettu tulemaan. Eli tämä on kolmas tilaus ja kaikki omalla kohdalla toiminut tähän mennessä hyvin.


    • uno problema

      Mulla on ollu semmone ongelma et ne on antanu mulle useampaan otteeseen vanhoja tarjouskoodeja...Ja tänään katoin tilaustiedoista, että paketin pitäis olla postissa. Se olis muuten hyvä juttu, mutta vastaanottajana oli joku toinen henkilö. Ja postissa sitte pyöriteltii päätä et ei oo mitään pakettia tullu mulle.

    • yk

      En tiedä mitä vitun paskaa munki tilauksesta seuraa...
      maksoin kamppeet ennakkoon n.65e ja sitten kun pankin sivuilta alkoi siirtymään takaisin fitnesin sivuille niin tulee teksti häiriö tilauksen vahvistamisessa!!!! maksu otettiin tottakai tililtä vastaan. laitoin viestiä sinne tukkuun eikä mitään oo kuulunu. saapa huomatata että varmasti kusettivat rahat eivätkä laita mitään tulemaan!!!!!!!! vitun hurri homot!!!!!

    • idiootit!

      miks porukka on maksanu koko laskun vaikka saanu vain osan kamoista???!!!

      • Yliopistokarpaasi

        Ite oot idiootti!

        ite en ainakaan viittinny riidellä kun kyse oli 10 eurosta tilaajalahja jäi puuttumaan!

        Toki yritin ensiksi korjausta sähköpostitse useaan otteeseen!

        En siis tietenkään tilannut tämän jälkeen ja muistan aina "kehua" tota firmaa kaikille...


    • heraa njom

      Kerran olen tilannut, yli 100€ edestä tavaraa, ja kaikki tuli perille. Toimitus olisi voinut kyllä olla nopeampikin mutta taisi pysyä luvatun toimitusajan rajoissa... Itse en koskaan maksa nettikaupoissa muuten kuin visalla, jos tilauksessa tulee ongelmia niin Luottokunnan kautta saa rahansa takaisin vaikka myyjä kusisi hommansa.

    • Alexcs

      Olin itse tilaamassa jo kyseiseltä sivulta tuotteita, mutta onneksi tarkistin googlesta että onko tästä paikasta valituksia. Kiitos

    • Fitnesstukku

      Hei,

      olen töissä Fitnesstukussa ja pahoittelen että on sattunut niin paljon virheitä lähetyksien, palautuksien yms kanssa. Päätavoitteemme on tietenkin että asiakkaamme ovat tyytyväisiä ja haluamme tietenkin hoitaa asiat kuntoon.

      Kiitos kuitenkin mielipiteistänne, niiden avulla voimme muuttua paremmaksi.

      Olisimme kiitollisia jos kaikki he, joilla on ratkaisemattomia ongelmia lähetysten/palautuksien kanssa voisi ottaa meihin yhteyttä, joko suoraan asiakaspalveluun tai meidän facebooksivujen kautta niin hoidamme asiat kuntoon.

      Fitnesstukun asiakaspalvelu:

      Puhelin 09 329 61 004
      (Arkisin klo 9-15)

      yhteyslomake: http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/info/-ota-meihin-yhteytta

      facebook: http://www.facebook.com/Fitnesstukku.fi


      Pyrimme tietenkin jatkuvasti laatimaan uudet paremmat rutiinit joten tällaista ei pääsisi sattumaan tulevaisuudessa.

      terveisin Fitnesstukku.

      • Ukkutssentif

        Itse olen tilannut kolme kertaa ja aina saanut sen mitä olen tilannutkin. Toimitus tosin saisi olla hieman ripeämpi, mutta pääasia kai, että kaikki tulee perille.


      • Anonyymi

        VAROKAA FIRMAA! PÖLLI 300€ TILILTÄ!


    • AS-O

      Fitnesstukun tilauksiin tulee yllättävän paljon virheitä.
      Hinnat kyllä OK.

      • Pikku-Arnoldi

        Valitettavasti näin on! Itse tilasin kerran ja petyin!

        Ottakoon riskin, ken tahtoo!


      • hyvin toimii
        Pikku-Arnoldi kirjoitti:

        Valitettavasti näin on! Itse tilasin kerran ja petyin!

        Ottakoon riskin, ken tahtoo!

        Lienee käynyt issellä tuuri, kun on useamman kerran tullut paketit perille ja sisältökin on ollut ihan sitä mitä pitää...kerran näinkin päin.


    • maunomato2

      Aivan uskomatonta sähläystä ko paikassa. Yhden tuotteen tilasin, ei tullut oikea tuote, lasku väärin, turha maksukehoitus yms.. ÄLKÄÄ TILATKO SIELTÄ!!!

    • iyhyhyhyoloy

      Eivätkä sieltä Helsingin liikkestä suostu laittamaan postitilauksia. Kaikki tilaukset VAIN Ruotsin kautta. Paska firma.

    • kevinlevrone

      Ihmetyttää firman hitaus, heillä kesti 4 arkipäivää tilauksen jälkeen pelkästään ilmoittaa mulle sähköpostilla että tietty tuote on tilapäisesti loppu.. Mitä ihmettä ovat tehneet 4 kokonaista päivää?
      Tilaus tehty 21. päivä, arvioitu saapumisaika 24-26 elokuuta, nyt 29. päivä eikä ole vielä tullut :D

    • herah

      Fitnesstukusta aina tullut tavarat alle viikkoon. Tuolta tilaan aina ja jatkossa. Ja halvimmat hinnat.

    • ihmehäsläystä

      Miksette suosi suomalaisia puljuja, jotka toimii kunnolla ja joilla on halu palvella kunnolla asiakkaitaan. Kokeile vaikka tuolta:
      http://www.ravinnetukku.fi/

      Tunnetumpiakin on ja nekin toimivat hyvin ja ainakin saletisti tuknesfittiä paremmin.

      • puffeffe

        puffpuff


    • jebou9

      En kyllä suosittele fitnestukkua. parikertaa tilannut.. hitaat toimitukset ja suurin osa tuotteista täyttä kusetusta. kantsii tilata mass.fi ja iherb.com

      http://jebou9.nettisivu.org/

    • Kohta Sattuu

      Itse kokeilin tilata tänään, toivottavasti tulee se mitä tilasin. Jos ei tule niin kerron kyllä, hieman nyt kuumottaa kun lukee asiakkaitten pettymyksiä. 90% on pettynyt ja ne 10% on ollut tyytyväisiä, ei kuulosta kyllä kovin hyvältä.

      • Road Warrior Animal

        Kerta riitti mulle!


    • antibodari

      Eiks fitnesstukulla oo myymälä lönkalla? Kait sinne voi mennä valittamaan.

    • Pena!

      Uskomattoman paska lafka! tilasin hanskat joissa tekovika, samassa tilauksessa pilaantuneet prodet, tiedä sitten mistä perseestä ne nää repii mutta en tilaa enää koskaan! PASKA LAFKA!

    • potaridd

      Tyttöystävä oli helsingin liikkeen suunnalla ja laitoin hänet hakemaan rannesiteitä, jotka netin mukaan olivat hyllyssä. Olivat sitten lykänneet hänelle vetoremmit käteeen kun siteet olivat loppu. Kuulemma sanoivat tyttöystävälleni että nämä ovat täysin vastaavat

    • Nimimerkki X

      Tilasin 2 pussia kreatiinia tammikuussa 2012. Kohdallani toimitus tuli perille 4 työpäivän kuluessa. Ei moitittavaa.

    • Ozbytter

      Tilasin tavaraa kyseisestä paikasta ja tuli oikeat tavarat ihan ajallaan. oisko toimituksessa kestänyt se 4 päivää.

    • Tarkka
      • Ekakertalainen

        Itse ajattelin laittaa tänään tai viimeistään tällä viikolla tilaukseen yli 140e edestä protskuu,amino,vitamiiini ja rasvanpolttaja, mut ku nyt luin nyt arveluttaa tosi pahasti et pitäiskö tilata, mut osa noista "huonoista" kokemuksista on vanhoja vuodelta 2009 onkohan ne nyt parananeet liikkeen epäkohtia eli maksu,tuotteiden ja viivästys ongelmia, Hitto kyl pisti pään tosi pahasti pyörälle

        Onko äkkinäisiä neuvoja mitä tehdä?


      • hiuyjhs
        Ekakertalainen kirjoitti:

        Itse ajattelin laittaa tänään tai viimeistään tällä viikolla tilaukseen yli 140e edestä protskuu,amino,vitamiiini ja rasvanpolttaja, mut ku nyt luin nyt arveluttaa tosi pahasti et pitäiskö tilata, mut osa noista "huonoista" kokemuksista on vanhoja vuodelta 2009 onkohan ne nyt parananeet liikkeen epäkohtia eli maksu,tuotteiden ja viivästys ongelmia, Hitto kyl pisti pään tosi pahasti pyörälle

        Onko äkkinäisiä neuvoja mitä tehdä?

        Osta muualta.


    • wise one

      Paras vaihtoehto on käydä ITSE kaupassa ja ostaa sieltä suoraan niin ei tuu mitää ongelmia.

    • HemohessiDouppi

      En ole vasta kuin 4 kertaa tilannut mutta joka kerta oikeat tuotteet oikeaan hintaan ja nopea toimitus.Maksan heti ja tavarat lähtee heti samana päivänä toimitukseen ja meneekö siinä nyt sitte se 2-3päivää..
      Esim.maanantaina tilaus niin keskiviikkona illal tavarat perillä.
      Itse olen ollut tyytyväinen ja toivotaan että en joudu muuttamaan kantaa :-)
      ...kohta lähtee uutta satsia tilaukseen.

    • Fitnesstukun asiakas

      En tiedä minkälaista Fitnesstukun toiminta oli muutama vuosi sitten, mutta nykyään se on virheetöntä! Tilaukset tulevat aina ajallaan, useimmiten 4 päivässä, sekä oikeat tavaratkin ovat aina tulleet.
      TIlauksien mukana tulevat bonuksetkin ovat melko mukavia (Viimeoston mukana tuli extrana 15 kpl Gooflife proteiinipatukoita).
      SUOSITTELEN OSTAMAAN FITNESSTUKUSTA.

      • tsgrfhytjynds

        Niinhän se fitnesstukun työntekijä kehoittaa tekemään. Ja siltikin hommat kusee yhtä pahasti. ELI EI KANNATA TILATA MITÄÄN KYSEESSÄOLEVASTA FIRMASTA JOS HALUAA 100% VAIHTAA RAHANSA OIKEAAN TAVARAAN TAI TAVARAAN YLIPÄÄTÄNSÄ.


      • Urheilija/yliopisto

        Voi olla!

        Se vain on niin, että omat huonot kokemukset ko lafkasta, samoin kuin suurimman osan kavereistani saama huono palvelu - väärät tuotteet, luvatut bonukset puuttuvat, tarjouksia ei otettu huomioon jne., vaikutti siihen, etten koskaan tilaa tuolta mitään! Saman ovat kaverinikin päättäneet!


      • Urheilija/yliopisto
        Urheilija/yliopisto kirjoitti:

        Voi olla!

        Se vain on niin, että omat huonot kokemukset ko lafkasta, samoin kuin suurimman osan kavereistani saama huono palvelu - väärät tuotteet, luvatut bonukset puuttuvat, tarjouksia ei otettu huomioon jne., vaikutti siihen, etten koskaan tilaa tuolta mitään! Saman ovat kaverinikin päättäneet!

        Tämä siis noin vuosi sitten tapahtunutta.


      • Urheilija/yliopisto
        Urheilija/yliopisto kirjoitti:

        Tämä siis noin vuosi sitten tapahtunutta.

        SIIS MINÄ VUOROSTANI EN SUOSITTELE FITNESTUKKUA!


    • JönneMaakari

      Fitnesstukun asiakaspalvelu on kyllä vähän puutteellista. Olen yrittänyt saada heiltä vastausta niinkin yksinkertaiseen asiaan, kuin milloin he saavat lisää titanin titanium/thp rannesiteitä. Ensin lähestyin heitä emailitse. Vastaus: ei tiedetä. Vastauksessa ei mainittu ovatko he edes tilanneet lisää kyseistä tuotetta, joten päätimpä ottaa selvää soittamalla asiakaspalvelunumeroon. Langanpäässä vastaa nainen metroäänellä: "numero ei ota vastaan puheluita". Selvä. Päätän soittaa Helsingin keskustan kivijalkamyymälään, jossa vastataan, ettei titanit kuulu liikeen valikoimaan. Suosittelivat tilalle kuitenkin erästä muuta tuotetta. (n. 20 cm lyhyempää rannesidettä). Tuumasin, ettei tämä lyhyempi ranneside pituutensa puolesta ole riittävä. Täysin sopimattoman komenttini johdosta myyjä päätti lyödä luurin korvaani.

    • iltalehden linkki
    • Toivoa on.

      Tilatkaa mutant mayhemiä. Kun jack3d ei ole enään myynnissä. Sisältää
      samaa ainetta kun jack3d.

    • Eviran sankarit ollu vaihteeks vauhdissa ku nyt ne kiels Mass Pump3D:n mutta asiaan...

      Fitnesstukku on muuten todella hyvä paikka tilata ravinteita mutta tuntuu suolaselta maksaa 7e postimaksuja kun vertaa siihen että Mass.fi:lt ku tilaa jotaki nii tulee joko seuraavana päivänä postiin tai sitä seuraavana päivänä, riippuu tekeekö tilauksen aamulla vai illalla.

      Viime kertanen tilaus oli aika eeppinen, tilasin Sci-Fit tehonlisääjän joka oli alennuksessa, päivä oli sillon keskiviikko...kyselin että olisko mahdollista saada perjantaina postiin mutta koska oli juhannus aatto nii ei tietenkää joka on ihan ymmärrettävää! Maanantainakaa ei saapunu postiin...menipäs koko tilauksen saamiseen yli viikko! =) Eikä tosiaankaan ollu eka kerta että kestää viikon saada sieltä ravinteet.

      Niiltähän löytyy 2 myymälää PK seudulla, toinen sijaitsee Kampissa Lönnrotin kadulla ja toinen Itäkeskuksessa. Pari kertaa käyny myymälästä suoraan ostamassa ravinteet.

      Muuten on kyllä toiminu palvelu moitteettomasti ja on hyvä lisäravinne ketju!

    • Pettyny asiakas

      Älkää KOSKAAN tilatko Fitnesstukun sivuilta!!!
      Tilasin ensimmäistä kertaa monia tuotteita noin. 1,5 viikkoa sitten kaikki tuotteet tuli perille paitsi yksi, ne laittoivat vahingossa teholisääjän rasvanpolttajan sijasta. Tein valituksen lähetin sähköpostitse viestin, ei tullu vastausta viikkoon lähetin 2 kertaa VITTU! Sit soitin sinne ja ne sano et lähettävänsä oikean tuotteen ja mun piti palauttaa se joka tuli mulle vahongossa, okei tänään tuli se rasvanpolttaja perille, mutta vittu se oli avattu, se korkki oli avattu ja se suojaus sisältä oli kanssa avattu! Se purkkiin oli tungettu tablettian kanssa jotai hopeista paperii roskaa, MITÄ VITTUA!! En enää koskaan tilaa verkkokaupasta EN KOSKAAN. Teen varmaan valituksen kuluttavirastoon ja mahollisesti lakimieheni ottaa yhteyttä Fitnesstukkuun. Kaupasta on OK ostaa mut se jätkä joka myy siellä on niin laiska ei yhtää haluu auttaa, sen asiakaspalvelu on maailman surkeinta! Ostakaa Mass.fi sivulta paljon parempi tai muualta, EI FITNESSTUKUN VERKKOKAUPASTA KOSKAAN!! Tuote tulee aina myöhässä reilu viikko! Vaikka luvataan 3-5 päivää!

    • sfbgefg

      Mä oon niin turhautunu Fitnesstukkuun, maailman huonointa yritystä ei voi olla!

      Meil kaikil on viestit sähköpostissamme ja ne kuitit mitkä tulee tilauksessa, käytetään niitä todisteena ja otetaan kuluttajavirastoon yhteyttä kerrotaan tosta huonosta firmasta kaikki yhessä, jos kaikki käy kuluttajaviraston luona tai soittaa sinne kertoo tosta yrityksestä niin kuluttajavirasto on varmasti puolellamme ja sitten voidaan haastaa oikeuteen?

    • Kalle89

      Noniin kyllä nyt harmittaa olisi vissiin pitänyt ensin vähän googletella kyseistä puljua itsehän tilasin toissapäivänä treenibuusteria ja nyt odotan kauhulla kuinka käy:D Maksutavaksi valitsin laskun. Vaikka olisi varmaan pitänyt valita jokin muu vaihtoehto!

      • 1kertaliikaa

        Kerta riitti myös mulle! Alehintoja ei huomioitu. Lähetin sähköpostia, mutta en alkanu sen jälkeen "tappeleen", kun hyvitystä ei tullu!

        Yheltä kaverilta puuttu joku bonustuote, ei saannu, vaikka meilas!


    • Surkea firma!!

      Lähetetyistä tuotteista puuttui osa ja proteiinijauheet jotka sain olivat päiväykseltään menossa vanhaksi eli en ehtinyt käyttää tuotteita kun menivät jo vanhaksi. Paska firma, en tilaa sieltä enää ikinä mitään.

    • Pettynyt asiakas

      Tilasin lisäravinteita fitnesstukku.fi sivulta. Kaikki tuli paitsi 1 tuote ja keräyslistan alareunassa lukee "Mahdollisesti varastosta väliaikaisesti loppu olevia tuotteita ei toimiteta. Ystävällisesti tilaa uudestaan verkkokaupastamme" Minun käsitykseni hyvästä kauppatavasta on se että asiakas tilaa ja asiakas myös saa. Vaikka jälkitoimituksena, niinkuin moni muu yritys tekee. Ensimmäisen kerran tilasin ja jäi varmaankin viimeiseksi. EN SUOSITTELE!!!

    • Osta muualta

      Asiakaspalveluun kyseinen yritys voisi selkeästi panostaa. Palautin pakettini elokuussa ja kyselin paketin perään pari kertaa ja sama automaattivastaus tuli molemmilla kerroilla. Viimeinen näistä pari päivää sitten. Tänään tuli luottokorttilasku jossa ovat kuitenkin hyvittäneet tilaukseni. Jännä tapa toimia että rahat palautuu vaikka kuulemma palautukseni ei ole saapunut... En tilaa enää. Liian epämääräistä.

    • tasiakas

      4 kertaa olen tilannut ja aina on tavara tullut samalla viikolla postiin... Liekö mulla sitten hyvä tuuri. Ei oo kyllä koskaan tarvinnu mitään palautella sinne,eikä ole tullut vääriä tuotteitä,kun tosiaan aina vaan yhen tuotteen tilannu kerrallaan,niin ei kai niille sitten virheitä siinä pääse niin helposti käymään.. Tyytyväinen olen ollut..

    • Asa_ _

      Täytyypä kirjoittaa tänne, että oli juuri tosi hyvä hankintakokemus Ravinnetukku.fi:stä. Tilasin yhteensä 10kg lisäravinteita viime sunnuntaina ja tänään tiistaina toimitettiin kotiovelle: 4kg maustamatonta heraprotskua, 4kg De6 maltoa ja 2x1kg kreatiinia noin kahdeksankympin hintaan. Kirsikaksi kakun päälle tuli vielä hyvä mieli siitä, että purkin kyljestä lukiessa näyttää siltä, että aineet valmistettu koto-Suomessa, niin ei valu rahat ulkomaille. Iso peukku ja suositus! Mulla oli nimittäin kamat jo ostoskorissa tuolla Fitnesstukun sivuilla, kun päätin googlettaa kokemuksia siitä ja lukaistuani tätä ketjua päätinkin viisaammaksi olla tilaamatta sieltä.

    • Asa_ _

      Kävin tänään Fitnesstukun Lönrotinkadun myymälässä keskustassa. Kävin ostamassa shakerin. Oli suht tyly palvelua. Äijä puhui hieman ylimielisellä asenteella ruotsia melkein koko ajan puhelimeen, eikä tuntunut olevan erityisen perillä omista tuotteistaan. Samoin sekoittimen takuusta kysyttäessä oli vastaus aika tyly, tyyliin ei-me-mitään-tipputtamisia-korvata. Tuskin tulee mentyä toiste.

    • Lapinmies

      Hyvin mielestäni toimi palvelu tilatessa! Kaikki tilaamani tuotteet tuli alle viikossa perille ja asun sentään täälä lapissa asti :)

      • Hyvä homma!

        Ovat petranneet ja kiitos siitä!

        Pari vuotta sitten tilasin ja oli ongelmia. Nyt kesän-talven aikana tilannut kaksi kertaa ja molemmat tilaukset ihan OK :D


    • Riitta551

      Hei!
      Minä olen ollut Fitnesstukun vakiasiakas parin vuoden ajan, eikä minulla ole mitään negatiivista huomautettavaa. Toimitukset tulee parissa päivässä, kun olen jättänyt nettiin tilauksen. Olen käyttänyt postiennakkoa maksutapana. Tietysti halvemmaksi tulee verkkopankin kautta maksaminen, mutta itselläni on vain tottumiskysymys, että teen vähän vanhaan tapaan. Joskus on tilaamani tuote ollut loppu väliaikaisesti, mutta siitäkin saa heti tiedon. Minun mielestäni siis hyvä ja luotettava yritys!T. Riitta

      • bodari89

        Paska asikaspalvelu ja palautetuista tuotteista ei saa rahojaan takas.

        EN SUOSITTELE!!!!


    • WannaBeCBB

      Vähän arvelutti tämän viestiketjun luettua tilata, mutta mulla meni kaikki hyvin. Tilaus tuli kolmessa päivässä lähipostiin ja sisälsi juuri sen mitä tilasin.

    • Ei ikinä enää

      Kallis kauppa verrattuna kilpailijoihin. Asiakaspalvelu on aivan hanurista. Välillä vastaavat jos jaksavat ja eivät tiedä siellä edes omista tuotteistaan. Tuotepalautukset tehty vaikeaksi. Paska putiikki!

      • toimii3

        Asiakaspalvelusta ei ole kauheasti kokemusta, mutta hintoja nyt luonnollisesti vertaillut kun lisäravinteita ostanut ja Fitnesstukussa selkeästi Suomen halvin hintataso. En tiedä mistä itse noita hintoja olet päähäsi saanut?


    • Ecobody

      Tämä ketju on alkanut 2008 ja tuolla lopussa Fittnestukku myös vastaajana.
      Kilpailu takaa edulliset hinnat ja tilasin itse Fittnestukusta viime torstaina ja sain 2kg kereatiinia eilen tiistaina alle 27 € lähimpään Itellan pisteeseen.
      Omassa vastauksessaan myöntävät että virheitä on ollut ja pyytävät ottamaan yhteyttä jotta saavat asiat kuntoon.
      Ja selkeästi osa ketjun kirjoittajista mainostaa omaa tai kaverinsa nettikauppaa.

      Ja siiten tuo että tavaraa ei saanut tai muuta häikkää?
      Maksan tilauseni aina Visa Silverillä ja jos tavaraa en saa niin sitten peruutan maksun ja Visa kieltäytyy maksamasta firmalle. En ole tätä koskaan joutunut käyttämää joten en tiedä siitä sen paremmin.. Sensiaan tiedän että firma saa rahansa Visalta muutamien viikkojen viiveellä jos asiakas ei Visalle reklamoi asiasta.
      Hankkikaa Visakortti ( ei elektron) joka on edullinen ja mitään korkoa ostoksista ei mene jos maksaa aina koko laskun ajallaan. Paljon helpompi ja turvallisempi tapa ostella netistä ja on riidan sattuessa ISON firman tuki mukana.

      Kiilasin tähän alkuun juurikin siksi että tilaukseni jälkeen luin tämän ketjun ja
      Aloin itsekkin epäillä firmaa näitten kirjoitusten perusteella.

    • Ecobody

      2008 alkanut ketju!

      Tilasin viime torstaina ( 2013) 2kg Kreatiinia ja sain paketin eilen tiistaina
      lähi Itellasta alle 27€
      Kilpailu pitää hinnat kurissa ja kun Visa makselee niin on ISON firman tuki takana jos ei tavaraa tule.

      Kun luottokortilla maksaa niin luotto yhtiö pitää rahat itsellään muutaman viikon ja vasta sitten maksaa firmalle, Minulta oli entinen kortti hakkeroitu ja laittoivat pankista kyselyn maksuista ja olisivat jättäneen maksut siirtämättä jos olisi feikkilaskutuksia ollut.

      • Ecobody

        Tämäkin vielä:(

        yritin ensin vastata ketjun alkuun ja silti vastaus tuli tänne alas ja luulit että oli häikkää ja vastasin uusiksi ja taas tuli tänne alas??

        Voimme tästä päätellä jotain.


    • kotiruokaa ja raakaa

      ne jauhot ja pilerit ei oo raakaravintoa ettekö tajua ootte sairaita eläkeikäsenä!!!

    • Vaarallinen nainen

      Fitnesstukku kuuluu samaan konserniin kuin mm. cdon.com. Ruotsalainen pulaaki ja samanlaista kommenttia olen kuullut cdon.comista. Tilaus myöhässä, tulee eri tuotteet kuin mitä on tilannut, tuotteiden vaihto ja asiakaspalautuksen erittäin vaikeita, sähköposteihin ei välitetä vastata jne...

      Kotimaisissa liikkeissä saattaa olla hieman kalliimpaa, mutta kyllä itse mieluummin maksan muutaman euron enemmän suomalaiselle yrittäjälle (vaikka lisäravinteet, ravintolisät ja erikoisvalmisteet onkin huippuhyvää bisnestä) ja saan mitä tilaan.

      Aminopörssi on hyvä. Tilasin pari kilon purnukkaa protskua. Heti pian sain spostiviestin, että tilaamani suklaanmaku on loppu ja otanko mansikkaa tilalle, vai jäänkö odottelemaan. Suklaanmakuisen jauhon arveltiin tulevan saataville viikon sisällä. Vastasin, että odottelen suklaata, kun vanhoja jauhoja oli vielä jäljellä. Vastausviestissä minua kiitettiin joustavuudesta! Tällaista asiakaspalvelua nettikaupoilta harvoin saa, ja vain pienemmät liikkeet tällaista tarjoaa.
      Ei mennyt kuin muutama päivä, niin postista jo ilmoitettiin, että lähetys on saapunut. Kävin hakemassa, tavara oli mitä piti ja asiakas tyytyväinen. Tilaan jatkossakin. Näistä hyvistä liikkeistä uskaltaa tilata tilisiirrolla luottokortin sijaan (luottokorttia käytän ulkomaan tilauksissa), koska rahat saa varmasti takaisin, jos jotain sattuu.

      En tunne Aminopörssistä ketään, enkä ole edes selvittänyt omistajaa. Olen vain vilpittömän tyytyväinen asiakas. Minulla on muutamia luottoliikkeitä, yhdestä tilaan protskua, muutamasta musiikkia ja kolmannesta kirjoja.

      • L-M-A-O

        Ruotsalaiset ne tosiaan on niin epäkunnollista väkeä, että huhhuh...

        Mitähän tämä sinunkin kommentti nyt tarkoittaa??

        Joskus kauan sitten tilannut Fitnesstukulta ja suomen kielioppi oli sivuilla vähän hakusessa ja asiakaspalvelu ystävällistä joskin hieman hidasta.

        Talven aikana mömmöt tilannut pariin otteeseen ja täytyy sanoa, että kaikki toimii aivan moitteettomasti! ISO PEUKKU YLÖS kyseiselle firmalle jatkuvasta toiminnan
        kehityksestä!


    • Vaarallinen nainen

      Juu, ei ollut tarkoitus antaa sellaista vaikutelmaa, että on jotain ruotsalaisia vastaan. Ei voisi olla kauempana totuudesta. Luit kirjoitustani vähän kuin piru raamattua. Kerrankin kun kehutaan suomalaista yrittäjää, niin sekö on yhtäkkiä väärin? Ei tässä ole mitään vertailua varsinaisesti tehty, vaan kerrottu omista ostokokemuksista. Omasta mielestäni on kiva tukea pienempiä yrittäjiä, joilla ei myyntivolyymit ole samaa luokkaa kuin isoissa yhtiöissä.

      Itse kun aikanaan googlailin vaihtoehtoja, että mistä tilaisin urheiluravinteeni, kohtasin melkoisen negatiivista kommenttia. Tästä syystä en koskaan ryhtynyt F-tukun asiakkaaksi. Word of mouth...

    • TheOtus

      Vaikea uskoa että nämä viestit olisivat totta. En ole ostanut lisäravinteita vielä mistään muusta kaupasta. Fitnesstukku on aina toimittanut tuotteet pikaisesti, lähetetty yleensä seuraavana päivänä, ikinä ei ole puuttunut mitään, ei myöskään ikinä vääriä tuotteita. Sehän on selvä että tilaajista valtaosa lienee kuitenkin tyytyväisiä koska tässä ketjussa haukkujat edustavat murto-osaa tilaajista. Silti on vaikea uskoa että toiminta olisi ollut noin sekavaa. Nykyään tuntuu kuitenkin toimivan ainakin omalla kohdallani enkä ole vaihtamassa käyttämääni liikettä. Olen tilaillut aika runsaasti, saa kivoja pikku etuja suoraan tilauksiin ja myös alennuskoodin sain hiljattain.

    • hmmmmmmm1

      Onko kukaan tämän sivun käyttäjistä saanut rahojaan takaisin tarvittaessa?

    • kumma juttu

      Itse myös ihmettelen aikaisempia kommentteja tukun toiminnasta koska en ole itse/kukaan muukaan tuttava törmännyt moiseen.

    • vanhajäärämies

      Ite en oo tilannut kuin ko. firmasta ja toimitukset tulleet perille. Heillä myös hintaetuja,kun tarpeeksi tilaa.Siis etukoodeja,viiminen pääsi vanhenemaan,harmi.
      Saman firman cdon.fi myös lähettelee etukoodeja ja tilannut elokuvia ja pleikkarin pelejä. Nytkin tuli kympin koodi yli 20€ tilauksiin.

    • vanhajäärämies

      Perunkin edellisen "kehumisen" just' tuli sp,jossa valitetaan myöhästymistä,kun muuttavat uusiin logistiikkatiloihin. Minä jo ihmetellyt ettei tavarat ole tulleet...
      Täytyy yhtyä yllä oleviin mielipiteisiin hitaasta ja huonosta palvelusta. Annoin myös palautetta saamaani sp,et tais' olla viiminen tilaus teiltä!!

    • paha vielä kauemmaks

      tällä sivulla on niin paljon negativisia kommentteja ja mailina / rahojen takaisin saamattomuutta että minä kyllä kierrän tuon buljun.

    • vanhajäärämies

      Odotan yhä toimitusta,joka tehty jo viime kuussa!!
      Annoin palautetta ja "mukamas" laittoivat paketin postiin,mutta lähetyskoodista ilmenee,ettei vielä ainakaan ole Itellan järjestelmään ilmestynyt.
      Siksi tää sapettaa,ois ollut äitienpäiväksi tavaraa,prkl:n Fitnesstukku.fi
      Uusia tarjouksia satelee ko. firmasta ja olen vastaillut: "toimittakaa ensin mun vanha tilaus ja ilmoittakaa nettisivuillanne Toimitusvaikeuksistanne!!!

      • Jesse531

        Ite sain sähköpostin, jossa kerrottiin, että Fitnesstukulla on jonkin aikaa ollut käynnissä muutto suurempiin tiloihin ja sen takia tilauksissa on jonkin verran viivästystä.

        Luulisi, että homma alkaa pelittää kun tuo muutosta johtuva viive saadaan kiinni.

        Kannattaa varmaan kysellä uudelleen sitä sun tilausta.


    • Huijarilafka

      Hurrit varmaan tehneet firman sivut? Mut onneton suomal. henkilökunta tyrii,tyrii ja tyrii...
      Älkää kokeilko onneanne ko. firman kanssa, vaan tilatkaa vaikka Mass.fi protskut ym ja toimitus pelaa...
      Mitenköhän lafka suhtautuisi jos heitä kohtaan oltaisiin yhtä kieroja?
      Taidan viedä omat saatavani perintätoimiston haettavaksi,muuten jää nuolemaan näppejään.

    • Mistä ostaa

      Mass.fi vaan siitä huono, että siellä on huomattavasti pienempi valikoima. Ja se hinnottelu on kyllä jotenkin käsittämätön, Kaikilla tuotteilla on joku "Mass price" joka saadaan näyttämään hyvältä koska ns. normaalihinta on nostettu suhteettoman ylös. Esim Fitnesstukussa monet tuotteet normaalihinnalta samoja kuin Massin tämä alennushinta.

      Mun mielestä aika härskiä peliä Massilta tollanen hintastrategia...

      Plussaa kyllä siitä, että tavarat lähtee liikkeelle suomesta.

      Kai sitä jokaisessa lafkassa jotain vikaa on..

    • jeissari

      joo

    • vanhajäärämies

      Vielä odottelen viimekuun tilauksia!!
      Voisivat laittaa lafkan nettisivulle, et muuttavat tjn ja toimitukset viivästyy. Nyt antavat asiakkaan ostaa ja paluupostissa ilm. toimitusvaikeuksista. Niiden pitäisi olla jo onneksi takanapäin.
      Mun tapauksessa syy ongelmiin on Itellassa,on hävittänyt tavaraa. Saattaa myös ko. firma menossa konkurssiin,oireet ovat samat: Tarjouksia,josta tilauksia ja saavat maksun,toimitus vaan jää tulematta. Rahoja vaikea yksityisen periä konkurssipesältä,eli suosittelen ettei tilaa mtn sieltä!
      Jos heiltä tilaisi laskuun ja haikailisi yhtä pitkään,olisi perintätoimistosta jo tullut "ukaasi". Mut kun asiakas on jnt heiltä saamassa ja sen maksanut,kiireet loppuu tyystin...
      Viimeiksi puljusta luvattiin ottaa jo Saman päivän aikana yhteyttä,no,siitäkin 4pv,eikä mtn yhteyden ottoa... odottavan aika on pitkä...

      • korvalaanen

        Viimeisin päivitys tähän minulta; tilaukseni pantiin postiin seuravana arkipäivänä ja postin seurantatunnus tuli meilissä.
        toimitus tuli 4 päivässä , nopeammin kuin ennakoidussa toimitusajassa.

        Kaikki tavarat paketissa :
        -Dymatize Elite Casein 1,8 kg (vanilja kuten pitikin)
        -Foolihappo 180 t.
        -E-vitamiini 50 t.
        -heranäytteet 2 klpl pikkupusseja, bansku ja vadelma, kuten tilasin.

        Ei jättänyt mitään valittamisen aihetta - kaikki hyvin. Tilaan mieleläni uudelleen! Ja varastostatushan näkyy tuotesivulla.


    • Väärätuote

      Yleensä katson netistä kokemukset firmasta ennen kun tilaan, nyt pääsi unohtumaan ja tilasin Fitnesstukusta. Tuote tuli 6:ssa päivässä (viikonloppu mukaanlukien), eli toimitusaika oli ok, mutta toinen tilaamistani tuotteista oli harmikseni väärä!

      Aiemmin olen tilannut muutamasta muusta verkkokaupausta (mm. Outnorth, varuste.net) ja ei ollut mitään ongelmia tilauksen kanssa.

      Katsotaan miten homma etenee...

      • Väärätuote

        Oli myös erikoista, että kiitoksena Fitnesstukku haluaa lähettää minulle ensimmäisestä tilauksestani tervetuliaislahjan. Jonka saa automaattisesti seuraavan tilauksen yhteydessä. Eikös tuo ole silloin enemmänkin kiitos toisesta tilauksesta? Jos tilaat vain yhden kerran et saa koskaan tuota lahjaa? Miksi sitä ei voinut lähettää heti ekan tilauksen yhteydessä. Tuskin tuo innostaa tilaamaan uudestaan, kun ei tiedä edes mikä se tilaajalahja on ja jos palvelu tökkii jo ekalla kerralla.


      • Väärätuote

        Nyt tuli oikea tilaamani tuote vihdoin. Mutta en kuitenkaan tilaa tuolta enää.


    • ostohyvitys

      Meidän asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä Fitnesstukun palveluihin. Asiakaspalvelumme on vastaanottanut normaalia vähemmän huonoja kokemuksia koskien Fitnesstukkua.

      Laura/ Ostohyvitys.fi

    • EiNäin.

      Tilasin Fitnesstukusta tuotteita joululahjaksi NELJÄ PÄIVÄÄ ennen pidennetyn palautus- ja vaihto-oikeuden alkamista. Siellä kun normaalisti on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus tuotteille mutta näin joulukuussa tuotteet saavat palautusaikaa tammikuuhun asti...

      Minulla on vielä voimassa tämä perus 14 päivän palautusoikeus, joten otin yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyin, voisiko tuotteilleni antaa pidennetyn vaihtoajan, koska tällä hetkellä tilattuihin tuotteisiin sellaisen saa. Asiakaspalvelu ei asiassa halunnut joustaa yhtään vaan totesi pariin otteeseen että "johonkin se raja on vedettävä" kun kerran en ole kampanjan aikana tilaustani tehnyt... Nyt siis mietin, näkisinkö vaivan ja palauttaisin tuotteet ja tilaisin samantien uudestaan, jotta saisin tuon pidennetyn vaihto-oikeuden. Hirveästi ylimääräistä vaivaa kaikille.

      Toimitus oli toki nopea ja sain tuotteet mitä tilasin mutta asiakaspalveluun en ole tyytyväinen.

    • Ronnie.P.Jacklin

      Fitnesstukku yrittää ainakin asiakkaita vedättää vaatehinnoissa,tsekkailin niiltä gorillawearin reenikassia ja muita vaatteita ja huomasin tämän paikan olevan gorillawearin virallinen maahantuoja ja myyvän jopa HALVEMMALLA kuin fitnesstukku http://www.voimapuoti.com/gorilla-wear-c-177.html .

      En olisi uskonut että fitnesstukun tyypit tekevät noin amatöörimäisen mokan että eivät tarkista mitä hintaa muut pyytävät samoista tuotteista.

    • Make6

      Tilasin tiistai iltana ja tuli tänään paketti postiin, oli kuudes kerta kun tilasin. Ale tuotteita tulee ostettua monesti koska joillakin tuotteilla aika kovat hinnat kilpailijoiden verrattuna. Mutta whey-80 tulee ostettua joka kerta on sen verran hyvää protskuu ja monia makuja. Tilaukset tulleet moitteetta ja suht nopeasti ja asiakaspalvelu on ollut ihan ok, kun olen yrittänyt vaihtaa tuotetta.

    • sadds56

      www.weddingdressesmore.com Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • Tilaus ongelma

      Onkos muille sattunut vastaavaa Fitnestukusta tilatessa, että kun valitsee verkkopankin maksuvaihtoehdoksi ja sen jälkeen siirrytään automaattisesti verkkopankin sivuille ja siellä hyväksyy maksun, niin tuleekin virhe ilmoitus:
      Valitettavasti maksua ei voitu suorittaa.
      Ota yhteys asiakas palveluumme.
      Tietenkin heti soitettiin asiakaspalveluun, kun asiakas palvelu oli auki ja sieltä lupasivat selvitää maksuliikenteestä maksusuoritusta.
      Kuulemma aina välillä vastaavia tilanteita tapahtuu.
      Ei ainakaan vielä ole mitään kuulunut, kun tilauksen tein 9.7.

      Verkkopankissa oli maksutapahtuma toteutunut ja tilauksen summa veloitettu tililtä, joten kyllä tilaus on maksettu.
      Edellisellä kerralla tilatessa tilaus onnistui hyvin ja tilatut tuotteet tulivat n. viikossa.

      • En tilaa enää

        Asiakaspalvelu vastasi sähköpostiin nopeasti, mutta ERITTÄIN ALAARVOISESTI suorastaan vittuillen.
        Sivustolla visa maksaminen ei onnistu ja verkkopankkeja on vain rajoitettu määrä joiden kautta voi maksaa ja minulle ei juuri näiden pankkien tunnuksia ole. Joten olin erittäin tyytymätön että jouduin maksamaan siitä että maksan heidän lakunsa typerän klarnapalvelun kautta. Tästä laitoin tyytymättömyyden ilmaiseun heidän asiakaspalveluun. Ja heidän asiattomassa sähköpostivastauksessa sanottiin että omasta pankista voi hakea pankkitunnukset jolla laskun voi maksaa... että tällästä vittuilua ilman mitään pahoittelua siitä että vain klarna toimi sivustolla.
        Takuullla viimeinen kerta kun tilaan puljusta. Toivottavati paketti tulee perille ilman kommelluksia.


    • allu070

      Tilasin 2kg whey-80 tuotetta ja nytten odottelen et tuleeko oikea maku ja määrä tämä on ensimäinen kertani kun tilaan fitnestukulta/kaverille tuli ainakin tuottteet mitkä hän tilasi mutta kesti viikon ajan joten toimitusaika oli pidempi mitä luvataan

    • Tanja.K

      2 kertaa tilannut ja toimitus on ollut nopea ja kaikki tilatut tuotteet olleet oikeita,ei mitään ongelmia maksun suhteen.

    • kyrpiintynyt

      Paska pulju. Antoivat 20€ lahjakortin. Piti olla voimassa 2 kk, olikin 2 vrk. Haistakoon vitun.

    • milue

      useita tilauksia tehneenä kaikki tilaukset ollut ok. palautuksia en ole tehnyt eikä virhetuotteita ole tullut. toimittavat nopeasti yleensä parissa päivässä ja maksuvaihtoehtoja on. pari tilausta olen ottanut laskulle ja useimmiten etukäteismaksuna

    • paskapaikka

      Aivan täysi susi koko liike, tilaukset viivästyy aina ja lähettävät väärää tavaraa!!

    • Hywä

      Kymmenisen kertaa tullut tilattua Whey 100 heraa, joka on erinomainen isolaatti. Aina ollut nopea toimitus ja tuotteiden päiväys pitkälle, ainakin vuoden eteenpäin.

      Nyt oli kuitenkin Whey 100:sen kestotarjous, Bigbuy 8kg 148,5e, loppunut. Hinta noussut 197 euroon. Pitää katsella löytyisikö vastaavaa laatuheraa halvemmalla muualta.

    • Kiittimulleriitti

      Tilasin 21.1.2017 kaksi Whey80 pussia kamppanjahintaan. Eikä ole vieläkään saapunut. Postin sivuilla lukee, että viimetapahtuma oli 26.1. "lajiteltu". Ikinä ei ole ennen kestänyt näin kauan saapua perille postiin.

    • Todella-outoa

      Fitnesstukusta tilanneet, oletteko käyneet lähiaikoina katsomassa kohtaa "Aikaisemmat tilaukset" ? Onko teillä oikeat tiedot eli lähinnä oikeat summat siellä?

    • Himourheilijapasiiiiii

      Kyllä on hölmö viestiketjun aloittaja... Kyselee jossain suoli24 sivustolla missä kuka vaan voi vastata nimimerkin takaa mitä vaan. Toivottavasti sinusta ei tullut fitnesstukun asiakas, en usko että se firma menee konkkaa ilman sinun kantamaa muutamaa lanttia liikkeeseen.

    • hidasmuttahyvä

      fitnestukku om hidas

    • fitnesskamu

      Kerran joitain vuosia sitten tilannut, silloin homma ainakin toimi. Nopea toimitus.

    • Himobodari

      Kandee tilaa nappeja/vitamiineja sieltä niin tulee lisää buustia reenaamiseen ja pala kasvaa ympärysmitaltaa 15cm kuukaudessa.

    • palakasvaa

      roteinia roppaa

    • bodypetterikaru

      Olen kuntoillut/bodannut kohta jo 20 vuotta ja ikää mittarissa 35-v. Jos jotakin tekisin toisin, niin käyttäisin paljon vähemmän noita urheilujuomia, jotka ovat osoittautuneet turhiksi ja jopa haitallisiksi kun muistaa vaan syödä monipuolisesti.

      Lopetin proteiini, kreatiinin yms, käytön 4 vuotta sitten ja paino on tippunut tässä ajassa 18 kg. Ja kaikki oli vain läskiä, voimatasot jopa hiukan parantuneet. Mitään muuta muutosta en ole tehnyt, kuin ehkä lenkkeilen hiukan pidempia lenkkejä kun olokin keventynyt.

      Jos oikeasti halutaan tuloksia, niin aineet ovat ihan jotain muuta kuin nämä rahastusjuomat.

    • Suoli24fii

      Asiaton ketju!

    • Enikinäenään

      Älkää tilatko!!

    • sairaus66666

      Onko väki todella näin sairasta???

    • Joskusvielä

      Kerran tilannut fitnesstukusta vuonna 2015. Tuli sitä mitä pitikin.

    • Fitnessstukkuu

      Fitnestukku on paras treenaajan kauppa!

    • Boikottiin

      Naurettavaa pelleilyä tuolta puljulta kun lupaa tuotteet 2-3 päivässä toimittaa. Yli viikko mennyt ja nyt laittoi vasta postiin.

    • kusivatvääräänniskaan

      Tilasin ko kaupan tuotteita CDON verkkokaupan kautta, ei olisi kannattanut.

      Tilasin neljä laatikko erilaisia energiapatukoita - toimittivat kolme, eli maksa neljä ja saat kolme ei ole mielestäni mikään erityisen hyvä kauppa.

      Lähetyslistassa oli vain käsinkirjoitettu yhden rivin päälle - loppu, ei mitään muuta.
      Tein asiasta neljä erillistä reklamaatiota CDON:ille, vain yksi meni perille - ilman mitään vaikutusta. Väittävät, että ko tuotetta ei ole edes tilauslistalla - kyllä se on kun osaa vain lukea.

      Tästä viisastuneena pyysin poistamaan kaikki asiakastietoni CDON-verkkokaupasta ja samalla päätin, en tule jatkossa asioimaan CDON verkkokaupat tai Fitnesstukun kanssa. Voivat aivan vapaasti kusta muiden päälle, minulle riittä yksi kerta.

    • Paskaaniskaan

      Ei firmassa varmaan muuten mitään hämärää mutta varokaa antamasta puhelinnumeroa. Spämmäävät sen hengiltä.

      Tuokin varmaan laitonta touhua tätä nykyä.

    • Anonyymi

      Tilasin heiltä EAA aminohappoja, siis jauhe mikä sekoitetaan veteen. Ompas kummallista jauhetta kun ei meinaa millään sekottua. Toimituksessa ei moitittavaa

      • Anonyymi

        Aivan sama homma täällä. Tilasin 3 purkkia EAA aminohappoja . Pineapple maku. Kummastelin kun ei millään sekoitu veteen ja lisäksi vatsani meni aivan sekaisin tuotteesta. Muutaman päivän ollut nyt ilman tuotetta ja vatsa rauhoittunut. En aikaisemmin ole tällaiseen jauheeseen törmännyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama homma täällä. Tilasin 3 purkkia EAA aminohappoja . Pineapple maku. Kummastelin kun ei millään sekoitu veteen ja lisäksi vatsani meni aivan sekaisin tuotteesta. Muutaman päivän ollut nyt ilman tuotetta ja vatsa rauhoittunut. En aikaisemmin ole tällaiseen jauheeseen törmännyt

        Huono sekoittuvuus kertoo yleensä aina huonosta laadusta.


    • Anonyymi

      Erittäin huono asiakaspalvelu ja tilaukset aina myöhässä! Ei voi suositella.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä paikka se on! Itse olen vuosia ollut asiakkaana.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi ei voi heti laittaa hintoja kohdilleen vaan pitää joidenkin koodien kanssa leikkiä?


    • Hintataso ollut useimmiten korkea, jos olen tilannut 4-8 tuotetta, muualla edullisemmin.
      Joskus tuntuu myös että on erikoista tuotetta, jossa ei voi tehdä hintavertailua ja seuraavalla kerralla taas jotain muuta erikoista.
      ei ole oikein syntynyt luottamusta.

    • Anonyymi

      Tilasin viime kuussa alennuksessa olleita BCAA pre-workout jauheita. Kaikissa luki pohjassa että vanhenee 1,5kk sisällä ja maistui aivan hirveältä. Meni 50 ihan hukkaan. Olisi toki voinut palauttaa puolet eli ne avaamattomat, mutta ei ole omia pahvilaatikoita tällä hetkellä millä lähettää. En suosittele ale-tuotteita siis ollenkaan. Aika törkeää myydä tuollaista huonontunutta tavaraa voittohakuisesti. Ostelen jatkossa kyllä itse muualta.

    • Anonyymi

      Älä tilaa!! Ei toimi. Palautin tuotteet niinkuin ohjeissa oli ja eivät ottaneen Postin palautusta edes vastaan vaan paketti palautui. Onneksi tilasin Klarnalla ja pidin palautuskuitin ja kaikki mailit tallella.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe