MEGA GAME 2

hyptor

Moi
Löysin kirppikseltä tämmösen pelin kuin Mega Game II.
Se on jatko osa pelin ykkös osaan ja todettu loistavaksi. Ideana on ajaa toyotoilla ja toimittaa elintarvikelähetyksiä.
Onko jollakin siis kokemusta pelistä? Jos on niin minua askarruttaa se että miten saisi ladattua kaksi autoa, Toyota Celican ja Land Cruiserin.

76

6683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liina

      Hehee, se Euromarketin mainospeli jonka sai tuplabonuspäivänä (?) joskus vuosia sitteb? Hauskahan tuo oli, kaiketi. Limpparia, suklaata ja lenkkimakkaraa pitkin jenkkilämaisia kaupunkeja ja kyliä. En tiedä saako niitä autoja enää ladattua, saitti on varmaan jo mennyt alas mutta aina kannattaa googlettaa.

      • hyptor

        Googletusta kokeilin jo. Ei löytyn mittää järkevää. Aattelin vaan, että jos täällä on jotain konkareita, jotka tietäis....


      • Megga Gamme
        hyptor kirjoitti:

        Googletusta kokeilin jo. Ei löytyn mittää järkevää. Aattelin vaan, että jos täällä on jotain konkareita, jotka tietäis....

        Meillä on se ykkös osa! Sitä on välillä tosi kiva pelata! Muo harmittaa kun sitä kakkosta en sit saanut kun kukaan ei suostunut menemään mun kanssa silloiun euromarkettiin! Olin tosi vihainen pikku tyttönä! ehkä mäkin voisin löytää sen pelin kirppikseltä. en tiedä miten autot saa siihe uudempaan. mut vanhaan ei mun mielestä ollut mitään ladattaavaa tai ainakaan en löytänyt! Netistä ei löydy mitään mega gameen viittaavaa, olen yrittänyt löytää jos sen vois vaik ladata jostain, mut ei ole löytynyt!


      • Minäpävaannnnnn
        Megga Gamme kirjoitti:

        Meillä on se ykkös osa! Sitä on välillä tosi kiva pelata! Muo harmittaa kun sitä kakkosta en sit saanut kun kukaan ei suostunut menemään mun kanssa silloiun euromarkettiin! Olin tosi vihainen pikku tyttönä! ehkä mäkin voisin löytää sen pelin kirppikseltä. en tiedä miten autot saa siihe uudempaan. mut vanhaan ei mun mielestä ollut mitään ladattaavaa tai ainakaan en löytänyt! Netistä ei löydy mitään mega gameen viittaavaa, olen yrittänyt löytää jos sen vois vaik ladata jostain, mut ei ole löytynyt!

        Minulla ykkönen ja kakkonen :) Mahtavia pelejä molemmat! Niitä autoja tuskin enää saa ladattua mistään, kun peli on jo niin vanha.


      • Azako
        Minäpävaannnnnn kirjoitti:

        Minulla ykkönen ja kakkonen :) Mahtavia pelejä molemmat! Niitä autoja tuskin enää saa ladattua mistään, kun peli on jo niin vanha.

        Harmi :D ihan mahtava peli varsinkin ku kavereiden kanssa mättää pommipeliä LANissa :DD mut hitsi ku noita autoja ei saa toimimaa ku tulee viesti aina niiden asennukses "The program can't find the installation of Mega Game II. Try to reinstall game..." :FF


      • Roxas11
        Azako kirjoitti:

        Harmi :D ihan mahtava peli varsinkin ku kavereiden kanssa mättää pommipeliä LANissa :DD mut hitsi ku noita autoja ei saa toimimaa ku tulee viesti aina niiden asennukses "The program can't find the installation of Mega Game II. Try to reinstall game..." :FF

        Mulla on kummakkin osat ja tahkosin kakkosen läpi kolmesti enkä silti kyllästynyt peliin, kun kerran niin mahtava oli. LANissa en oo ikinä pelannu kun en tunne ketään joka pelin omistaisi. Harmi kun niitä kahta autoo ei voi ladata. Pommipeli on kaikista paras.


      • zurbanala
        Minäpävaannnnnn kirjoitti:

        Minulla ykkönen ja kakkonen :) Mahtavia pelejä molemmat! Niitä autoja tuskin enää saa ladattua mistään, kun peli on jo niin vanha.

        Juup, jos sulla on nuo pelit vielä ni voisin ostaa


      • tom1net1
        Azako kirjoitti:

        Harmi :D ihan mahtava peli varsinkin ku kavereiden kanssa mättää pommipeliä LANissa :DD mut hitsi ku noita autoja ei saa toimimaa ku tulee viesti aina niiden asennukses "The program can't find the installation of Mega Game II. Try to reinstall game..." :FF

        sain just viime viikolla joltai tuntemattomalta tyypiltä mesessä ne autot, oikein hyvin toimivat! ja mul on siis kummatki osat, sekä mega game 1 sekä 2. 2 toimii jopa vistassa. se on upeeta


      • Lol
        tom1net1 kirjoitti:

        sain just viime viikolla joltai tuntemattomalta tyypiltä mesessä ne autot, oikein hyvin toimivat! ja mul on siis kummatki osat, sekä mega game 1 sekä 2. 2 toimii jopa vistassa. se on upeeta

        Minulta, tuntemattomalta tyypiltä. : P Tunnistin nimimerkistä..


    • Olsaa82

      Niin, minkälainen se Mega Game 2 on? Mulla on se ykkönen ja hyvä pelihän se on. Antaa vähän tietoakin,kun on siinä se tietovisa. Haluaisin itse myös kakkosversion,mutta tuskin sitä enää missään myydään... Kirppikseltä tosin se saattaa löytyä´, mutta en siellä yleensä käy. Minkälainen tämä 2 versio (Mega Gamesta) on? Haluisin tietää tarkemmin...;)

      Kysellen: Olsaa82 :)

      • hyptor

        Pelissä on neljä eri peli "modea" kuten ykkösosassakin. Jokaisessa modessa valitaan yksi seitsemästä (Korjatkaa jos olen väärässä) autosta. Jokaisella autolla on omat ominaisuutensa (Nopeus, kiihtyvyys, kitka ja polttoaineen kulutus). Pelissä voi myös valita yhden viidestä kentästä (alussa vain kaksi) sekä yhden kahdeksasta kuskista (Korjatkaa jos olen väärässä). Kuskilla ei itse asiassa ole mitään tekemistä pelin kanssa.
        Pelimodet ovat: Pikatoimituspeli, jossa ideana kuljettaa autolla erilaisia tuotteita (ilmeisesti sponsoreita) kaupungilla sijaitseviin keltaisiin nuoliin. Ideana kerätä mahdollisimman paljon rahaa.
        Mestaruudessa on sama idea kuin äskeisessä, mutta siinä ei saa päättää itse kenttää. Mestaruudessa mennään koko ajan eteenpäin ja peli vaikeutuu koko ajan. Kun on mennyt tarpeeksi kenttiä läpi, saa lisää kenttiä tavalliseen peliin.
        Nopeuskisassa ei saa valita kenttää (aina Downtown). Ideana on kiertää ympyrää tietokonetta vastaan (verkkopelimahdollisuus). Tässä on mukava tehdä ennätyksiä.
        Pommikisassa pitää yrittää selvitä räjähtämättä pelin loppuun. Alussa joku saa pommin ja se pitää tietyssä ajassa saada toiselle pelaajalle törmäämällä pelaajan autoon. Muuten räjähtää ja joutuu pois pelistä. Viimeinen pelissä on voittaja. Tätäkin voi pelata tietokonetta vastaan tai verkkopelinä.
        Toivottavasti jaksoit lukea loppuun ja toivottavasti oli jotain hyötyä.
        KIITOS!


      • hulluhan minä
        hyptor kirjoitti:

        Pelissä on neljä eri peli "modea" kuten ykkösosassakin. Jokaisessa modessa valitaan yksi seitsemästä (Korjatkaa jos olen väärässä) autosta. Jokaisella autolla on omat ominaisuutensa (Nopeus, kiihtyvyys, kitka ja polttoaineen kulutus). Pelissä voi myös valita yhden viidestä kentästä (alussa vain kaksi) sekä yhden kahdeksasta kuskista (Korjatkaa jos olen väärässä). Kuskilla ei itse asiassa ole mitään tekemistä pelin kanssa.
        Pelimodet ovat: Pikatoimituspeli, jossa ideana kuljettaa autolla erilaisia tuotteita (ilmeisesti sponsoreita) kaupungilla sijaitseviin keltaisiin nuoliin. Ideana kerätä mahdollisimman paljon rahaa.
        Mestaruudessa on sama idea kuin äskeisessä, mutta siinä ei saa päättää itse kenttää. Mestaruudessa mennään koko ajan eteenpäin ja peli vaikeutuu koko ajan. Kun on mennyt tarpeeksi kenttiä läpi, saa lisää kenttiä tavalliseen peliin.
        Nopeuskisassa ei saa valita kenttää (aina Downtown). Ideana on kiertää ympyrää tietokonetta vastaan (verkkopelimahdollisuus). Tässä on mukava tehdä ennätyksiä.
        Pommikisassa pitää yrittää selvitä räjähtämättä pelin loppuun. Alussa joku saa pommin ja se pitää tietyssä ajassa saada toiselle pelaajalle törmäämällä pelaajan autoon. Muuten räjähtää ja joutuu pois pelistä. Viimeinen pelissä on voittaja. Tätäkin voi pelata tietokonetta vastaan tai verkkopelinä.
        Toivottavasti jaksoit lukea loppuun ja toivottavasti oli jotain hyötyä.
        KIITOS!

        niinkuin mainospeliksi erinomainen peli, ykkösessä on vaan helvetisti bugeja, jotka arvon McMaggara on kerännyt youtubeen... kiitos siitä! hyviä videoita!


      • zurbanala
        hulluhan minä kirjoitti:

        niinkuin mainospeliksi erinomainen peli, ykkösessä on vaan helvetisti bugeja, jotka arvon McMaggara on kerännyt youtubeen... kiitos siitä! hyviä videoita!

        Ihan ketä vaan kellä on nuo pelit vielä ni voisin ostaa


      • McMaggara
        hulluhan minä kirjoitti:

        niinkuin mainospeliksi erinomainen peli, ykkösessä on vaan helvetisti bugeja, jotka arvon McMaggara on kerännyt youtubeen... kiitos siitä! hyviä videoita!

        Ohhoh kun yllätyin, jokuhan on katsonut videoitani O.o olen imarreltu. Ykkösosa on, kakkososia oli peräti jopa 2!!, mutta pienenpänä menin antamaan molemmat pois (hyvä minä). Toisaalta voisin kopsata kaverilta sen kakkosen, peukut pystyyn että peli viellä toimii, aika reilusti naarmuja. Ykkösosa on tosi hyvässä kunnossa ja nyt kun löysin sen CD:n niin äänetkin kuuluu (toimii ilman CD:tä mutta ilman ehkä mahtavinta pelimusiikkia ikinä). Ohjekirjakin on ja alkuperäiset kannet.


      • McMaggara kirjoitti:

        Ohhoh kun yllätyin, jokuhan on katsonut videoitani O.o olen imarreltu. Ykkösosa on, kakkososia oli peräti jopa 2!!, mutta pienenpänä menin antamaan molemmat pois (hyvä minä). Toisaalta voisin kopsata kaverilta sen kakkosen, peukut pystyyn että peli viellä toimii, aika reilusti naarmuja. Ykkösosa on tosi hyvässä kunnossa ja nyt kun löysin sen CD:n niin äänetkin kuuluu (toimii ilman CD:tä mutta ilman ehkä mahtavinta pelimusiikkia ikinä). Ohjekirjakin on ja alkuperäiset kannet.

        Pistä se Mega Game 2 jakoon, meinaa ite iha nostalgiahumuissa ettiny kyseistä peliä jo jonkin aikaa! Nimimerkistä löytyy sähköposti mihi voit ilmottaa jos laitat sen jonnekkin!


      • tom1net1
        McMaggara kirjoitti:

        Ohhoh kun yllätyin, jokuhan on katsonut videoitani O.o olen imarreltu. Ykkösosa on, kakkososia oli peräti jopa 2!!, mutta pienenpänä menin antamaan molemmat pois (hyvä minä). Toisaalta voisin kopsata kaverilta sen kakkosen, peukut pystyyn että peli viellä toimii, aika reilusti naarmuja. Ykkösosa on tosi hyvässä kunnossa ja nyt kun löysin sen CD:n niin äänetkin kuuluu (toimii ilman CD:tä mutta ilman ehkä mahtavinta pelimusiikkia ikinä). Ohjekirjakin on ja alkuperäiset kannet.

        jep, oon samaa mieltä, musiikit ovat parhaat varsinki kakkososassa ja vistassa ne pystyy jopa lataamaan windows media playerin kautta koneelle! oon ladannu ne sitä kautta sitte myös kännykkään... Kummatki pelit löytyvät alkuperäisissä koteloissa (1-osa muovikotelosta, 2-osa pahviläpyskästä) Edelleen toimivat!!!


      • asdfghjklölkjhgfd
        tom1net1 kirjoitti:

        jep, oon samaa mieltä, musiikit ovat parhaat varsinki kakkososassa ja vistassa ne pystyy jopa lataamaan windows media playerin kautta koneelle! oon ladannu ne sitä kautta sitte myös kännykkään... Kummatki pelit löytyvät alkuperäisissä koteloissa (1-osa muovikotelosta, 2-osa pahviläpyskästä) Edelleen toimivat!!!

        Mistä noi kakkospelin musat saa??!?! Oon ettiny niit vaik kuinka kauan.


      • 234567890

      • Errw
        asdfghjklölkjhgfd kirjoitti:

        Mistä noi kakkospelin musat saa??!?! Oon ettiny niit vaik kuinka kauan.

        Sieltä saa myös ne Land Cruiserin ja Celican.


    • DataBase

      Juu elikkäs, mulla toi kakkonen on, mesessä eräs tyyppi lähetti. Oisiko mitään mahdollisuutta kenelläkään lähettää esimerkiksi mesessä ykkösosaa? Toki voin maksaakin, jos joku haluaa postitse lähettää.

    • Azako

      Hehaa! Kunnon haksorjuttujen kautta sain toimimaan lisäautot :D:D:D:D
      Elikkäs kun menette Mega Game II hakemistoon -> Vehicles -> Toyota, huomaatte, että landcruiserilta ja celicalta puuttuvat nämä tiedostot, joiden pääte on .ccf (Tämä on kait autojen model -tiedosto). KOPIOIKAA vaikka Hiace.ccf pois kansiosta ja vaihtakaa sen nimeksi Celica.ccf ja liittäkää takaisin Toyota -kansioon. Näin saatte Celican Hiacen modelissa :D:D:D:D koomista, eikö? Toimiii myös landcruiserille.
      Askarruttamaan jäi tämä "buss" -niminen kaara, kellään ideoita, kuinka sitä lähtisi ratkomaan? Pääsisipä bussin kanssa rynnimään pommipelissä!

      • Dicktator333

        se auto ei tuu peliin ku kokeilin mut tehot kyl.


      • ????????????????????

        missä se hakemisto on. siis niile lisä kaaroille.ku en nääs tierä?


      • _-_

        Siin china maassa on siel mis on ne portaat ku ajaa siitä, hyppää niitte mainostaulujen päälle ja siel on kiva olla:D sitten suburb maassa menee yhen ison kartanon pihalle ni menee sinne sen taakse , ja ajaa ku siin talos ei oo takaseinää sinne sisää niin sitte putoa tyhjyyteen :DD ainii vielä siitä chinatown maasta ku siel portaiden lähellä on semmone lyhtypylväs jonka läpi pääsee:DD.


      • tomi1net1

        kiitos! nää on parhaat ilmaispelit ikinä! mulla on kummatki 1 ja 2 ja ne toimii vistassa!!


      • tom1net1

        no joo ne autot saa kyllä ladattuuki siihen... ei tartte alkaa käyttää aikaa tollaseen,,,riittää kun asentaa ne vaan siihe koneseen. Mutta loppujen lopuksi ne lisäautot on ehkä turhat, kun se land cruiseri ei tee muuta ku kuluta bensaa ja celicaan mahtuu vain yksi paketti... mutta tuovathan ne peliin lisää arvoa!!!!


      • Azako
        tom1net1 kirjoitti:

        no joo ne autot saa kyllä ladattuuki siihen... ei tartte alkaa käyttää aikaa tollaseen,,,riittää kun asentaa ne vaan siihe koneseen. Mutta loppujen lopuksi ne lisäautot on ehkä turhat, kun se land cruiseri ei tee muuta ku kuluta bensaa ja celicaan mahtuu vain yksi paketti... mutta tuovathan ne peliin lisää arvoa!!!!

        Ei se yksinpeli mitään ole... mutta se pelaaminen kavereiden LANissa! Se se vasta mukavaa onkin =) Pommipeliä superautoilla.


      • minävaaaaaann

        bussin saa ku auton valikon kohdalla kirjoittaa prototype. On kyllä hyvä kaara. Suburbissa toimii todella hyvin, kun pääsee työntämään kaikki pois edestä. Kun ajaa vastustajaa päin täydel vauhil, niin vastustajan auto lentää vauhista riippuen 20-60 m


      • aivoton
        tom1net1 kirjoitti:

        no joo ne autot saa kyllä ladattuuki siihen... ei tartte alkaa käyttää aikaa tollaseen,,,riittää kun asentaa ne vaan siihe koneseen. Mutta loppujen lopuksi ne lisäautot on ehkä turhat, kun se land cruiseri ei tee muuta ku kuluta bensaa ja celicaan mahtuu vain yksi paketti... mutta tuovathan ne peliin lisää arvoa!!!!

        Niin se Celica on nopea, kätevä ainakin pommikisassa :D

        Mutta juu voiko joku lähettää linkin siihen kohtaan missä ne autot ladataan? O.O


      • IDIOT?
        Azako kirjoitti:

        Ei se yksinpeli mitään ole... mutta se pelaaminen kavereiden LANissa! Se se vasta mukavaa onkin =) Pommipeliä superautoilla.

        Mikä? Siis oon kuullu siit ja sillee et on kätevä mut joooo. Niin pitääkse jotenki ladata vai HÄÄÄH? Ja ku mun oma levy on mystisesti kadonnu ni mitesse LAN on kätevä????


        sori jos oon vähä ?? tyhmä?


      • terve2005

        Kun laitat BUSS-komennon valikossa, niin silloin tulee bussi heti pelin alussa.
        Lopettaisitko nuo asiattomat kommentit, kiitos.


    • wilax

      saako peliä ladattua mistään?

      • MINÄ4

        MULLU ON NOI 1 JA 2 MUT TIETÄÄKÖ JOKU ONKO KOLMAISKIN PELI


      • Peli-Game
        MINÄ4 kirjoitti:

        MULLU ON NOI 1 JA 2 MUT TIETÄÄKÖ JOKU ONKO KOLMAISKIN PELI

        Onko kukaan kuullu sellasesta pelistä, missä ajetaan ruokakärryillä kaupassa? Peli oli suomenkielinen, muuta siitä en oikein muista.. Itse pelasin sitä joskus vuonna 2002-2004..


      • pickup express
        Peli-Game kirjoitti:

        Onko kukaan kuullu sellasesta pelistä, missä ajetaan ruokakärryillä kaupassa? Peli oli suomenkielinen, muuta siitä en oikein muista.. Itse pelasin sitä joskus vuonna 2002-2004..

        Mega game 1 vissiinki?

        Muuten, mega game 2 on vissiinkin sama kuin pickup express? Ainakin samat kartat oman muistikuvan mukaan.


      • tarvitsee
        pickup express kirjoitti:

        Mega game 1 vissiinki?

        Muuten, mega game 2 on vissiinkin sama kuin pickup express? Ainakin samat kartat oman muistikuvan mukaan.

        Hei nyt äkkkiä sitä pelii jakoo !!! joka linkki vaikka rapidsharee tai sit TPB !!!


      • rauhantuoja
        tarvitsee kirjoitti:

        Hei nyt äkkkiä sitä pelii jakoo !!! joka linkki vaikka rapidsharee tai sit TPB !!!

        Nyt se on sit megauploadissa. Siitä hyvästä se, ketä omistaa ne lisäautot, lähettää ne mulle postiin:
        [email protected] tonne ne autot, koska sen saa silti nyt netistä... ja se, ketä antaa mulle ne autot, lupaan pistää ton mega gamen nettii niitten autojen kanssa.
        Täsä linkki pelin lataukseen:
        http://www.megaupload.com/?d=DZH21W14

        muistakaa sitten myös lähettää ne autot kiitokseks siitä, että toimin kuin enkeli teitä kohtaan.


      • rauhantuoja

        Pelin saat nyt ladattua mua ylemmästä viestistä, muistakaa jaa purkaa ne johonki kansioo, ni savetukset toimii.


      • 5+8
        rauhantuoja kirjoitti:

        Pelin saat nyt ladattua mua ylemmästä viestistä, muistakaa jaa purkaa ne johonki kansioo, ni savetukset toimii.

        hah ei niitä autoja tarvii edes ladata kun pelas sen läpi jollain tavalla niin sai ne autot en nyt muista riittikö kun vaan pelas läpi vaiko pitikö siinä ajaa jotenkin ekolookisesti. ykkösosa oli paljon parempi kunnon ostoskärry rallia.


      • Untergang
        5+8 kirjoitti:

        hah ei niitä autoja tarvii edes ladata kun pelas sen läpi jollain tavalla niin sai ne autot en nyt muista riittikö kun vaan pelas läpi vaiko pitikö siinä ajaa jotenkin ekolookisesti. ykkösosa oli paljon parempi kunnon ostoskärry rallia.

        Tuo ykköne ois kyl kiva saaha nettii ku kakkosen jopa satun omistamaa ja ois kiva pitkästä aikaa päästä mättämään ykköstäkii


      • Azako
        rauhantuoja kirjoitti:

        Nyt se on sit megauploadissa. Siitä hyvästä se, ketä omistaa ne lisäautot, lähettää ne mulle postiin:
        [email protected] tonne ne autot, koska sen saa silti nyt netistä... ja se, ketä antaa mulle ne autot, lupaan pistää ton mega gamen nettii niitten autojen kanssa.
        Täsä linkki pelin lataukseen:
        http://www.megaupload.com/?d=DZH21W14

        muistakaa sitten myös lähettää ne autot kiitokseks siitä, että toimin kuin enkeli teitä kohtaan.

        jos et vittu voinut ylempää lukea ni siellä selitin, kuinka saada autot toimimaan. ei tosin niiden oikeilla modeleilla mutta ketä kiinnostaa. "kiittäkää minua siitä, että laitoin pelin nettiin" ei morjes.


      • ratatatatatat5858
        Untergang kirjoitti:

        Tuo ykköne ois kyl kiva saaha nettii ku kakkosen jopa satun omistamaa ja ois kiva pitkästä aikaa päästä mättämään ykköstäkii

        http://www.megaupload.com/?d=83RZRUCZ

        siinä ois mega game 1 eli se ostoskärry peli.

        otin noi tiedoston suoraan vaan levyltä, pitäis asennus onnistuu, mulla ainaki toimii!


      • Sheed
        ratatatatatat5858 kirjoitti:

        http://www.megaupload.com/?d=83RZRUCZ

        siinä ois mega game 1 eli se ostoskärry peli.

        otin noi tiedoston suoraan vaan levyltä, pitäis asennus onnistuu, mulla ainaki toimii!

        mites tän mega game ykkösen sais toimii vistalla. ei suostu avaamaa ja heittää jtn ettei löydä jotai glide242...........

        Pystyiskö pelaan nettipelinä????????


      • :))))))
        rauhantuoja kirjoitti:

        Nyt se on sit megauploadissa. Siitä hyvästä se, ketä omistaa ne lisäautot, lähettää ne mulle postiin:
        [email protected] tonne ne autot, koska sen saa silti nyt netistä... ja se, ketä antaa mulle ne autot, lupaan pistää ton mega gamen nettii niitten autojen kanssa.
        Täsä linkki pelin lataukseen:
        http://www.megaupload.com/?d=DZH21W14

        muistakaa sitten myös lähettää ne autot kiitokseks siitä, että toimin kuin enkeli teitä kohtaan.

        Mahtavaa että laitoit Megagame II ladattavaks. Itellä on 1 versio vihdoinkin pääsen pelaa 2:sta!!!!


      • abpahg
        Sheed kirjoitti:

        mites tän mega game ykkösen sais toimii vistalla. ei suostu avaamaa ja heittää jtn ettei löydä jotai glide242...........

        Pystyiskö pelaan nettipelinä????????

        laita näytön asetuksist 16 bittiset värit ja sit viel kuvakkeen ominaisuuksis yhteensopivuus ja sielt laita windows 95 ja ja se näyttöväri juttu päälle nii toimii hyvi


    • NeitiKysymys

      Juu, mä sain saman pelin automainoksesta. Se on kiva juu, pommikisa varsinkin :D Mulla on sama ongelma, sitä sivua ei löydy vaikka koittaa ladata :O

    • elli.loukonen@hotmai

      Voiko joku laittaa linkkii tänne siihen kohtaan mis on ne autot just siinä ladattavissa? O.O
      Jos joku haluaa mesen kautta jutella niin se on mun nimimerkissä. loppu on: .com

      Niin joo, se bussi on kätevä :D En tajunnu et se toimii vielä noin hyvin. Ja että täällä on näin paljon asiantuntevia Mega Game 2 faneja

    • kgfalfgkasd

      murr. latasin mega game 1:n koneelle, mutta värit näyttää ihan vääriltä koko ajan:
      vaihdoin yhteensopivuustilaa ja näytön 16-bittiseks ja pistin 256 näyttöväriks ja kaikkee, mutta ei se siltikään näytä oikein. ja käyttöjärjestelmänä on windows 7, mahtaaks liittyä siihen sitten ettei se toimi.

      • Ellutaas

        Joo hei sinä kgfaltfgkasd!!!!! Mulla on IHAN SAMA JUTTU, värit on ihan sekasin ja sen alkuvalikon pitäis olla sininen, aluks se onki, mut sen jälkeen se rupee vääristelemään punasta ja vihreetä ihan väärin. Sit ku alkaa pelaamaan nii se on ihan sekasin eikä oikee nää mitä tekee :(


      • ellutaas2
        Ellutaas kirjoitti:

        Joo hei sinä kgfaltfgkasd!!!!! Mulla on IHAN SAMA JUTTU, värit on ihan sekasin ja sen alkuvalikon pitäis olla sininen, aluks se onki, mut sen jälkeen se rupee vääristelemään punasta ja vihreetä ihan väärin. Sit ku alkaa pelaamaan nii se on ihan sekasin eikä oikee nää mitä tekee :(

        niin mulla se on Windows Vista, ni mulla se varmaan johtuu siitä käyttöjärjestelmästä...


      • .1joc.
        ellutaas2 kirjoitti:

        niin mulla se on Windows Vista, ni mulla se varmaan johtuu siitä käyttöjärjestelmästä...

        tota mega game ykköstä ei saa ladattua tuolta, oisko jtn toista latauslinkkiä??


      • oldgames freak
        .1joc. kirjoitti:

        tota mega game ykköstä ei saa ladattua tuolta, oisko jtn toista latauslinkkiä??

        kyllä saa ainaskii 28.12.2010 sain sen ladattua
        ei vaan kyl toimi win7


    • minä vaan

      Hienoa että tämäkin peli muistetaan. Itse sitä tulee pelattua vieläkin melko säännöllisesti. Kannattaa käydä osoitteessa pickupexpress.webs.com, siellä paljon ladattavaa! Mega Gamet on legendaarisia!

    • pula-ajan appelsiini

      latasin tuon mega game 2 koneelleni mutta en ymmärrä miten sen saa "purettua" kansioihin tms ? en siis saa sitä auki, koska se on rar tiedostona (?)

      apua !

      • pula-ajan päärynä

        lataa winrar
        googleta winrar


    • Pitkästä aikaa

      Vieläkös täällä porukkaa liikkuu? Sillä asensin just ton nostalgisen mega game 2:sen ja tarvis niitä autoja

    • adsfsew

      Terve kaikille!

      Nyt on kaverin kanssa suunnitelmissa alkaa tekemään koko Mega Game 2 uusiksi. Eli, menut, hahmot, autot, kentät yms kokevat täyden uudistuksen ja niitä tulee lisää. Eli jos kiinnostusta olisi muillakin tähän projektiin ilmoittakaa.

      • GoldenRocky

        Hmmm. Kiinnostusta kyllä löytyy. Hahahha ilmottakaa tänne sit jos saatte jotai aikaseks :DD


    • Moromoimoi

      Vieläkö jollain olis tota Mega Game 2 linkkiä kun megaupload on nyt lopetettu

    • Mega Game 2 on paras

      Tiesittekö muutes että mega game2 saa lisääkin autoja? Siis priusin, hiluxin, hiacen, yarisin, yarisverson, corollan, landcruiserin, avensisin, celican lisäksi saa vielä myös sedanin ja mitsubishin!! Mulla on noi kaikki autot omassa mega game kakkosessa. Löysin ku googletin pelin ulkomaalaisesta alkuperäisestä versiosta ja liitin tiedostot tähän mega gameen. Sedan on cool :DD

    • heihou

      Musat sain toimimaa kun asensin pelin koneelle levyltä, jos laittaa "pelaa cd:ltä" niin mulla ei ainakaa sitte äänet toimi

    • Thuvu

      Kakkonen on tosi hyvä; siinä on monta pelimoodia, kuten Pommikuljetus, Elintarviketoimitus, Kisa jne.

    • ameja

      tiedättekös mistä löytäisi tuon Mega Game 1 pelin, monet vuodet kironnut kun ei enään levyllä ole.

    • megagame

      ostaisin mielelläni mega game 2 hyväkuntoisen pelin.

      Otathan yhteyttä minuun niin sovitaan ostosta:

      [email protected]

    • dekii82

      Hei! Onko täällä ketään enää? Minulla on ihan nostalgiahurmu päällä, kun pienenpänä ei muuta kuin sen levyn musiikkia kuunteli? Silloin luuli, että kaikki levyt on musiikkia täynnä. Pienenpänä myös kuunteli paljon Titi-Nallea. Minulla on pakko sanoa, että on mennyt melkein harrastukseksi. Minulla on se yksi ja ainoa se legendaarinen peli. Sitte meil oli myös ostoskärrypeli, mutta se hävisi. Hyvää päivänjatkoa kaikille!

      • Kärryralli

        Tuolta löytyy orkkis Mega Game I http://megagame1.wordpress.com/linkit/

        Jos saatais vielä vanha threadi henkiin ja joku viisas vois kertoa onko tähän ykköseen mitää pätseja/fixejä? On värit sen verran perseellään Winukka 7:lla.


      • KärryralliEdit
        Kärryralli kirjoitti:

        Tuolta löytyy orkkis Mega Game I http://megagame1.wordpress.com/linkit/

        Jos saatais vielä vanha threadi henkiin ja joku viisas vois kertoa onko tähän ykköseen mitää pätseja/fixejä? On värit sen verran perseellään Winukka 7:lla.

        Edit: Kovalla googletuksella sain tietää että tarvihtee nGlide 3Dfx Voodoo Glide Wrapperin jotta tämmöset ikivanhat pelit toimii ilman että grafiikat bugaa.

        http://www.zeus-software.com/downloads/nglide


    • dekii82

      Kukkuluuruu?

    • Megasteeri
    • terve2005

      Hei, onko Mega Game 2 palvelimia olemassa enää?

    • terve2005
    • Morris1

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe