Sulkuturva 0800-159 159

Sumua...

En tiedä onko alue oikea mutta tässä se tulee kuitenkin!
Sain soiton sulkuturvasta ja henkilö puhelimen toisessa päässä kysyi: "Onko huono aika?" Ja vastasin että: "En pysty puhumaan,olen töissä!" (Huomioi! Kysymys ja vastaus suuntaa antavia) Ja puhelu loppui siihen...
Noin kahden minuutin päästä tuli tekstiviesti puhelimeen: "Kittos tilauksestasi! Sulkupalvelu on nyt aktivoitu. Ilmainen sulkunumero 0800-159 159. Terveisin sulkuturva."
Onko tämä nyt sitä nykyajan täsmämarkkinointia?

63

25472

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

"- on yksityisille ihmisille tarkoitettu palvelu, joka suojaa yhden henkilön kortit, matkapuhelimet ja avaimet

Sulkuturva Perhe
      - suojaa koko perheen kortit, matkapuhelimet ja avaimet. Se on suunniteltu kaikkien samassa osoitteessa kirjoilla olevien perheenjäsenten asiakirjojen turvaksi.

HINNAT (sis. Alv.)
      Sulkuturva Single Sulkuturva Perhe
      Vuosi 35€ 45€
      Kolme vuotta 59€ 85€ "

• daami87

Poikaystävälleni soitettiin tänään samasta puljusta, ja ottipa sitte tuon palvelun. Saas nähä sitte kun tulee paperit jne. Ja kuinka toimii.

Itteä vähä epäilyttää. Tuokin joku ruotsalaisen firman tytäryhtiö. Niin oli myös joskus Suomen Energia Oy, joka ei sitte ollutkaan niin hyvä kun lupailtiin. Oon ollu aika tarkkana sen jälkeen noitten kanssa...

Kokemuksia olis kyl kiva kuulla...

• daami87

..samalla tavalla kauppasivat puhelimen kautta, ja myös hekin nauhottivat puhelun. Sitte sieltä puhelun jälkeen tuli kirje jossa tietoa, ja jos ei esisopimusta purkanu 2vk sisällä niin sopimus vahvistui.

• tarkkana

jopa on poikaystäväsi mennyt kalliiseen, ei niinkään halpaan.Kyllä pankkikortissa esim,on sulkunumero maksutta

• bibii

Itellä hävis vitun tuubassa puhelin, niin ei ollu ku soittaa ja sulkea. Ei tarvinnu rueta ettimään mitään palveluntarjoajan numeroita, mistä sulkea, vaan onnistu nopeasti Sulkuturvasta. Ihan pätevä mesta vissiin sit...

• entinen työntekijä
        daami87 kirjoitti:

..samalla tavalla kauppasivat puhelimen kautta, ja myös hekin nauhottivat puhelun. Sitte sieltä puhelun jälkeen tuli kirje jossa tietoa, ja jos ei esisopimusta purkanu 2vk sisällä niin sopimus vahvistui.

Taitaa olla ensimmäisen viestin kirjoittaja katkera erotettu työntekijä. Sulkuturvan kaikissa myyntikonttoreissa soitetaan tietokoneella olevilla soitto-ohjelmilla joista ei voi lähettää tekstiviestejä. Aika uskomattomalta siis kuulostaa. Sitä paitsi palvelua ei voi ottaa käyttöön jos ei anna sos.turvatunnustaan. Eli vaikka myyjä olisikin laiminlyönyt velvollisuuden äänittää puhelu, ei palvelua saa noin vaan tekstiviestillä käyttöön. Eihän siinä ole edes tarkastettu laskutusosoitetta.

• daami87
      • Anonym

Itselläni ollut perheepaketti kesästä asti toiminnassa, mitään moitittavaa ei ole ollut palvelussa. Poliiseille on ilmoitettu palvelusta ja käsittääkseni jos nyt marssi tlähimmälle asemalle ja kyselet tästä niin sanovat että pätevä palvelu on kyseessä eikä rikollista toimintaa ole.

Sulkuturva on Securia Systems AB:n tytäryhtiö Suomessa, eli ei ihan mistään pienestä puljusta ole kyse. Toimitilat löytyvät PK seudulta nykyään (ei vielä kesällä muuten ollut, eli sen verran tuore firma). Minulle ainakin sanottiin (kun puhelimitse otin) että Securian "alla" kun ovat niin maailmanlaajuisesti 250 pankkia yhteistyössä, eikä kuulemma väliä mitä kortteja yms löuytyy, kaikki voivat sulkea. Itse ainakin merkkasin kaikki bonuskortit yms heille :D

• haha
        Anonym kirjoitti:

Itselläni ollut perheepaketti kesästä asti toiminnassa, mitään moitittavaa ei ole ollut palvelussa. Poliiseille on ilmoitettu palvelusta ja käsittääkseni jos nyt marssi tlähimmälle asemalle ja kyselet tästä niin sanovat että pätevä palvelu on kyseessä eikä rikollista toimintaa ole.

Sulkuturva on Securia Systems AB:n tytäryhtiö Suomessa, eli ei ihan mistään pienestä puljusta ole kyse. Toimitilat löytyvät PK seudulta nykyään (ei vielä kesällä muuten ollut, eli sen verran tuore firma). Minulle ainakin sanottiin (kun puhelimitse otin) että Securian "alla" kun ovat niin maailmanlaajuisesti 250 pankkia yhteistyössä, eikä kuulemma väliä mitä kortteja yms löuytyy, kaikki voivat sulkea. Itse ainakin merkkasin kaikki bonuskortit yms heille :D

olet ilmeisesti kyseisessä firmassa töissä??!! haha

• Sumua...

Tänään taas soittivat ja tarjosivat sulkuturvaa!! Ei taida mennä EI perille!!

• Pohjolan emäntä

Minutkin yllätettiin puhelimitse, eikä ollut mahdollisuutta sillä hetkellä tarkistaa, mikä firma ja sen palvelut kaikkineen on. Puoleksi vuodeksi saa ilmaiseksi turva-avaimenperän käyttöönsä ja puhelinmyyjä provisionsa (näin kertoi). Tämä ilmaistarjous ei sido mihinkään. Vastaava puolen vuoden ilmaistarjous näkyy olevan heidän nettisivuillaan.
        Kuka tämän kustantaa, jos palvelu on ilmaista?
        Asiaa tutkittuani päätin palauttaa ilmaisen avaimenperän kirjeen kera ja pyysin samalla poistamaan tietoni heidän asiakasrekisteristään. Yhteystietoina oli kuitenkin pelkkiä postilokeroita, joten epäilyt jo heränneenä kirjasin kirjeen. Posti palautti kuitenkin kirjeeni, koska "lähetyksessä pitäisi olla katuosoite".
        Sain firmalta (Ruotsista) ohjeen lähettää toiseen postilokeroon vastauslähetyksenä. Asiakaspalvelu sähköpostitse on koko ajan vastannut minulle Ruotsista käsin. Sieltä sain "tiedoksi vaan" viimein Suomen "pääkonttorinkin" katuosoitteen : Mekaanikonkatu 21, 00880 Helsinki. Mutta asiakaspalvelun osoite on kuulemma postilokero. Kun en asu Hesassa, en ole käynyt Mekaanikonkadulla ovea kolkuttamassa, mahtaisiko siellä olla asiakaspalvelua. Vaikeasti tavoitettavaa asiakaspalvelu tuntuu olevan.
        Minua firman tähänastinen toiminta ei ole vakuuttanut, että edes harkitsisin mitään maksullista palvelua - ja siihenhän tällä ilmaistarjouksella lopulta tähdätään.
        SPR tarjoaa verkkokaupassaan Bumerang-avaimenperää 7,50€ vuosimaksulla, että tämä vertailuksi.

• kävin
        Pohjolan emäntä kirjoitti:

Minutkin yllätettiin puhelimitse, eikä ollut mahdollisuutta sillä hetkellä tarkistaa, mikä firma ja sen palvelut kaikkineen on. Puoleksi vuodeksi saa ilmaiseksi turva-avaimenperän käyttöönsä ja puhelinmyyjä provisionsa (näin kertoi). Tämä ilmaistarjous ei sido mihinkään. Vastaava puolen vuoden ilmaistarjous näkyy olevan heidän nettisivuillaan.
        Kuka tämän kustantaa, jos palvelu on ilmaista?
        Asiaa tutkittuani päätin palauttaa ilmaisen avaimenperän kirjeen kera ja pyysin samalla poistamaan tietoni heidän asiakasrekisteristään. Yhteystietoina oli kuitenkin pelkkiä postilokeroita, joten epäilyt jo heränneenä kirjasin kirjeen. Posti palautti kuitenkin kirjeeni, koska "lähetyksessä pitäisi olla katuosoite".
        Sain firmalta (Ruotsista) ohjeen lähettää toiseen postilokeroon vastauslähetyksenä. Asiakaspalvelu sähköpostitse on koko ajan vastannut minulle Ruotsista käsin. Sieltä sain "tiedoksi vaan" viimein Suomen "pääkonttorinkin" katuosoitteen : Mekaanikonkatu 21, 00880 Helsinki. Mutta asiakaspalvelun osoite on kuulemma postilokero. Kun en asu Hesassa, en ole käynyt Mekaanikonkadulla ovea kolkuttamassa, mahtaisiko siellä olla asiakaspalvelua. Vaikeasti tavoitettavaa asiakaspalvelu tuntuu olevan.
        Minua firman tähänastinen toiminta ei ole vakuuttanut, että edes harkitsisin mitään maksullista palvelua - ja siihenhän tällä ilmaistarjouksella lopulta tähdätään.
        SPR tarjoaa verkkokaupassaan Bumerang-avaimenperää 7,50€ vuosimaksulla, että tämä vertailuksi.

poliisiasemalla katsomassa olisiko avaimeni siellä,

sain koreja, joissa oli aina kuukauden aikana palautettuja avaimia,
        ihmeekseni näin uusissa ja 6 kk ikäisissäkin koreissa, että siellä oli kaikenmaailman TURVAPERILLÄ, Bumerang-avaimenperillä JA YRITTÄJÄ-FENNIAN NELISKULMAISILLA periltä olevia avaimia,

nehän olisi pitänyt laitaa postiin jne, ei edes poliisi ollut osannut, toimia niin.

kokeilin yhtä Bumerang-avaimenperää, sellaista vanhan mallista muovista jossa ei ollut voimassaoloaikaa, laitoin sen avaimeen lujasti kiinni ja sen kirjekuoreen,
        tulos,
        ei tullut avain minulle, vaikka olen asunut varmasti samassa asunnossa koko ikäni 48 vuotta ja varmasti siinä oli oikea osoite ilmoitettu.

JA nyt meillä on kaikissa avaimissa jonkun toisen ystävän/tuttavan puhelinnumero,
        se on meistä paras tapa suojata avain.

Kun olin töissä, meillä oli systeemi että voi laitaa työpaikan osoitteen ja tp,
        tarjosi myös palkkion.

• sitä saa mitä tilaa...

Ei tuolla sulkuturvalla ole minkäänlaista arvoa. Toki maksaa jokainen saa joka haluaa.. Minä en. Soittelevat kyllä tuntemattomasta numerosta, mutta eivät usko kielteistä vastausta. Ei kaikkia katoamisilmoituksia voi tehdä puhelimen välityksellä. ei ajokorttia,passia.. pitää mennä käymään henkilökohtaisesti poliisilaitoksella. Luotatko toisen tekemään katoamoisilmoituksen pankki/luottokortistasi, jos heillä on siellä juuri sillä hetkellä tekninen vika ja vastuu on aina muilla kuin heillä.. kyllä he hommansa osaavat..siis rahstaa. jos päätät tilata palvelu kysy ensin pankistasi varmuuden vuoksi voiku joku toinen henkilö tehdä katoamisilmoituksen kortistasi.

• muikkeli

Niin, no tosiaan jokainen maksaa mistä haluaa. Mutta täysin arvoton palvelu tuskin on kysymyksessä, jos palvelu on Suomen sisäasiainministeriön hyväksymä. Ja yhteistyössä on tosiaan maailmanlaajuisesti noin 250 pankkia, sekä Euroopassa noin 25 miljoonaa käyttäjää.
        Suomessa voi tehdä katoamisilmoituksen kyllä, toki vaaditaan että asianomianen käy itse henkilökohtaisesti anomassa uutta passia, ajokorttia tms..
        Täytyy myöskin sanoa, että sulkuturva on täysin korvausvelvollinen jos sulkupyynnön jälkeen ehtii jotain väärinkäytöksiä vielä tapahtumaan. Käytännössä siis mikään tekninen vika ei myöskään ole peruste sille etteikö mahdollisia korvauksia suoriteta.
        Asiakkaalle lähetetään kirjallinen raportti sulkutoimenpiteen jälkeen, josta näkee sekunnilleen milloin asiakas on soittanut ja milloin on suljettu ja mitä asiakirjoja. Joten jos jotain väärinkäytösiä on tapahtunut, niin myös tämän avulla nähdään kuka niistä on vastuussa.

Toiminta perustuu siis yhteistyösopimuksiin pankkien, luottokuntien, viranomaisten, operaattoreiden sun muiden kanssa. Eli käytännössä toiminta ei poikkea millään tapaa näidenkään toiminnasta.

www.sulkuturva.fi

• 0551
        muikkeli kirjoitti:

Niin, no tosiaan jokainen maksaa mistä haluaa. Mutta täysin arvoton palvelu tuskin on kysymyksessä, jos palvelu on Suomen sisäasiainministeriön hyväksymä. Ja yhteistyössä on tosiaan maailmanlaajuisesti noin 250 pankkia, sekä Euroopassa noin 25 miljoonaa käyttäjää.
        Suomessa voi tehdä katoamisilmoituksen kyllä, toki vaaditaan että asianomianen käy itse henkilökohtaisesti anomassa uutta passia, ajokorttia tms..
        Täytyy myöskin sanoa, että sulkuturva on täysin korvausvelvollinen jos sulkupyynnön jälkeen ehtii jotain väärinkäytöksiä vielä tapahtumaan. Käytännössä siis mikään tekninen vika ei myöskään ole peruste sille etteikö mahdollisia korvauksia suoriteta.
        Asiakkaalle lähetetään kirjallinen raportti sulkutoimenpiteen jälkeen, josta näkee sekunnilleen milloin asiakas on soittanut ja milloin on suljettu ja mitä asiakirjoja. Joten jos jotain väärinkäytösiä on tapahtunut, niin myös tämän avulla nähdään kuka niistä on vastuussa.

Toiminta perustuu siis yhteistyösopimuksiin pankkien, luottokuntien, viranomaisten, operaattoreiden sun muiden kanssa. Eli käytännössä toiminta ei poikkea millään tapaa näidenkään toiminnasta.

www.sulkuturva.fi

Älkää edes kuunnelko mitä myyjä sanoo, vaan heti puhelin kiinni. Pienestäkin kiinnostuksesta tulkitsevat kauppojen syntyneen ja lasku tulee perässä kolmen vuoden määräaikaisesta sopimuksesta! Pysykää kaukana tästä turhasta palvelusta!

• Sumua...
        muikkeli kirjoitti:

www.sulkuturva.fi

No eiköhän tämä viestiketju jo kerro että ihmisillä on ollut ongelmia kyseisen"sulkuturvan" kanssa!!

• nippe85
        Sumua... kirjoitti:

No eiköhän tämä viestiketju jo kerro että ihmisillä on ollut ongelmia kyseisen"sulkuturvan" kanssa!!

No eihän tämä viestiketju kerro mistään mitään?! Jos täällä kaks-kolme ihmistä napisee siitä että nille soitellaan ja palvelu on ihan turha, niin mistä se kertoo?? Eikä näilläkään ole edes kokemusta itse palvelusta, vaan nimenomaan siitä että heille on sitä palvelua tarjottu..!!!!
        Mieti siinä vaiheessa onko palvelu hyvä vai ei, kun sulta viedään lompakko ja laskuja alkaa sadella.
        Ei tietenkään kaikki koe tarpeelliseksi, mut ite henk.koht sanon ettei Suomi oo enää mikään lintukoto että voi huoletta kulkea missä vaan eikä koskaan satu mitään.

• nippe85
        0551 kirjoitti:

Älkää edes kuunnelko mitä myyjä sanoo, vaan heti puhelin kiinni. Pienestäkin kiinnostuksesta tulkitsevat kauppojen syntyneen ja lasku tulee perässä kolmen vuoden määräaikaisesta sopimuksesta! Pysykää kaukana tästä turhasta palvelusta!

Älä viitti lässyttää turhaa, kukaan ei sulle mitään palvelua laita ilman sun lupaa!!
        Yhtään laskua et saa jos et palvelua ole itse tilannut.

• pinky84
        nippe85 kirjoitti:

No eihän tämä viestiketju kerro mistään mitään?! Jos täällä kaks-kolme ihmistä napisee siitä että nille soitellaan ja palvelu on ihan turha, niin mistä se kertoo?? Eikä näilläkään ole edes kokemusta itse palvelusta, vaan nimenomaan siitä että heille on sitä palvelua tarjottu..!!!!
        Mieti siinä vaiheessa onko palvelu hyvä vai ei, kun sulta viedään lompakko ja laskuja alkaa sadella.
        Ei tietenkään kaikki koe tarpeelliseksi, mut ite henk.koht sanon ettei Suomi oo enää mikään lintukoto että voi huoletta kulkea missä vaan eikä koskaan satu mitään.

Minulle soitettiin tänään samasta palvelusta,ja päätin,että tutustun papereihin,haluaisin tietää,että kysyttiinkö teiltä henkilötunnusta puhelimitse?

• Jeeb
        nippe85 kirjoitti:

Eiköhän toi ole melkoisen turha palvelu!
        "Jos tiputat avaimet kädestäsi,soita meille niin tulemme nostamaan ne sinulle"
        En muuta voi sanoa että on avuttomia ihmisiä!!
        Ja eiköhän tämä Suomi aikas lintukoto ole!

Ps. Pitäkää tavaroistanne huoli!

• muikkeli
        pinky84 kirjoitti:

Minulle soitettiin tänään samasta palvelusta,ja päätin,että tutustun papereihin,haluaisin tietää,että kysyttiinkö teiltä henkilötunnusta puhelimitse?

Joo kyllä se hetu kysytään kaikilta puhelimessa että voidaan palvelu aktivoida. Sillä tarkisteaan henkilöllisyys (eli että on oikea henkilö langan päässä) ja tehdään ne mahdolliset sulut. Eli toimintatapa on täysin sama kuin missä tahansa erillisessäkin sulkunumerossa (esim pankilla jne) eli pelkkä nimi ja henkilötunnus riittä. Mitään korttinumeroita tai vastaavia ei asiakkailta koskaan kysellä.

• nippe85
        Jeeb kirjoitti:

Eiköhän toi ole melkoisen turha palvelu!
        "Jos tiputat avaimet kädestäsi,soita meille niin tulemme nostamaan ne sinulle"
        En muuta voi sanoa että on avuttomia ihmisiä!!
        Ja eiköhän tämä Suomi aikas lintukoto ole!

Ps. Pitäkää tavaroistanne huoli!

Voi että sä oot sit näppärä! Kyllä tullaan varmasti poimimaan ne avaimet sitten sinun puolesta ja sidotaan samalla kengätnauhatki puolestasi....hohhoi..

Sä se et vissiin ainakaan uutisia yms seuraa, niin tässä on sulle pari faktaa suomesta: Suomessa katoaa kuukausittain n.15 000 korttia.(taloussanomat 17.11.2008) Varkausrikoksia kirjattiin vuonna 2007 poliisille 38 000, ja selvitysprosentti ainoastaan 16,4.(www.poliisi.fi)
        Passeja suomessa katoaa vuosittain tuhansia, ja vuonna 2008 kesäkuun loppuun mennessä katoamisilmoituksia passeista tehtiin 1523.(keskisuomalainen)
        Poliisi kirjasi viime vuonnna lähes 240 juniin liittyvää tavara- tai lompakkovarkautta.(keskisuomalainen)
        Et onhan tää tosi lintukoto joo....

• Jeeb
        nippe85 kirjoitti:

Voi että sä oot sit näppärä! Kyllä tullaan varmasti poimimaan ne avaimet sitten sinun puolesta ja sidotaan samalla kengätnauhatki puolestasi....hohhoi..

Sä se et vissiin ainakaan uutisia yms seuraa, niin tässä on sulle pari faktaa suomesta: Suomessa katoaa kuukausittain n.15 000 korttia.(taloussanomat 17.11.2008) Varkausrikoksia kirjattiin vuonna 2007 poliisille 38 000, ja selvitysprosentti ainoastaan 16,4.(www.poliisi.fi)
        Passeja suomessa katoaa vuosittain tuhansia, ja vuonna 2008 kesäkuun loppuun mennessä katoamisilmoituksia passeista tehtiin 1523.(keskisuomalainen)
        Poliisi kirjasi viime vuonnna lähes 240 juniin liittyvää tavara- tai lompakkovarkautta.(keskisuomalainen)
        Et onhan tää tosi lintukoto joo....

No,se on mukava kun on kyseinen sulkuturva!Kyllä ihmiset saa ostamaan vaikka mitä palveluita kun tarpeeksi pelottelee!Eikös se niin ole että kunnon myyntimies/nainen luo tarpeen!?
        Kylläpäs olet kärkkäästi puolustamassa sulkuturvaa!
        Ettei vaan olisi oma lehmä ojassa!?

• nippe85
        Jeeb kirjoitti:

No,se on mukava kun on kyseinen sulkuturva!Kyllä ihmiset saa ostamaan vaikka mitä palveluita kun tarpeeksi pelottelee!Eikös se niin ole että kunnon myyntimies/nainen luo tarpeen!?
        Kylläpäs olet kärkkäästi puolustamassa sulkuturvaa!
        Ettei vaan olisi oma lehmä ojassa!?

niin kyllä voin sanoa että mulla on ko. palvelu käytössäni. Entäs sitten??

• Jeeb
        nippe85 kirjoitti:

niin kyllä voin sanoa että mulla on ko. palvelu käytössäni. Entäs sitten??

Toivottavasti saat rahoillesi vastinetta!Ja nukut yösi hyvin! Saivat taas markkinamiehet tarpeen luotua...
        "Turvallisuuden tunnetta ei voi rahassa mitata"
        Hah!

• nippe85
        Jeeb kirjoitti:

Toivottavasti saat rahoillesi vastinetta!Ja nukut yösi hyvin! Saivat taas markkinamiehet tarpeen luotua...
        "Turvallisuuden tunnetta ei voi rahassa mitata"
        Hah!

Otin palvelun ihan itse kun kuulin siitä ystävän kautta, vaikka oisin sen varmasti ottanut muutenkin jos sitä ois mulle kaupiteltu.
        Kyllä voin sanoa että melkosen pienellä hinnalla saan tarvittaessa suuren avun jos palvelua tarvitsen. On kokemusta jo entuudestaan, että on lompakko kertaalleen varastettu. Ja ite oon turvallisuusalalla töissä niin tiedän kyllä mitä täällä voi tapahtua muutenkin.
        Mikähän hitto sun ongelma on...? Ilmeisesti oot näitä perus "vastaan kaikkea uutta"-tyyppisiä tapauksia..Onnea vaan elämääs, toivottavasti itse nukut yösi hemmetin hyvin :)

• Jeeb
        nippe85 kirjoitti:

Otin palvelun ihan itse kun kuulin siitä ystävän kautta, vaikka oisin sen varmasti ottanut muutenkin jos sitä ois mulle kaupiteltu.
        Kyllä voin sanoa että melkosen pienellä hinnalla saan tarvittaessa suuren avun jos palvelua tarvitsen. On kokemusta jo entuudestaan, että on lompakko kertaalleen varastettu. Ja ite oon turvallisuusalalla töissä niin tiedän kyllä mitä täällä voi tapahtua muutenkin.
        Mikähän hitto sun ongelma on...? Ilmeisesti oot näitä perus "vastaan kaikkea uutta"-tyyppisiä tapauksia..Onnea vaan elämääs, toivottavasti itse nukut yösi hemmetin hyvin :)

En ole uutta vastaan vaan sitä vastaan että uutta tarvitsee väkisin luoda!
        Mutta niin kuin aikaisemmin sanoin!
        "Toivottavasti saat rahoillesi vastinetta!Ja nukut yösi hyvin!" =D

• nippe85
        Jeeb kirjoitti:

En ole uutta vastaan vaan sitä vastaan että uutta tarvitsee väkisin luoda!
        Mutta niin kuin aikaisemmin sanoin!
        "Toivottavasti saat rahoillesi vastinetta!Ja nukut yösi hyvin!" =D

Kyllä, sen teen :)

• kekkeri

En kyllä itse ole edes tämän palvelun tilaaja, mutta kyllä tuo minun mielestäni kuulostaa ihan varteenotettavalta palvelulta.

Toki kaikkien pankkien palvelunumerot tällaisissa katoamistapauksissa ovat maksuttomia, mutta itsellänikin on aina se kymmenkunta korttia lompakossa. Tämä tarkoittaa sitä, että jos kadotan lompakkoni, niin joudun etsimään noiden kymmenen kortin tarjoajan palvelunumerot, jotta saan suljettua ne.

• tarmopetteri
        kekkeri kirjoitti:

En kyllä itse ole edes tämän palvelun tilaaja, mutta kyllä tuo minun mielestäni kuulostaa ihan varteenotettavalta palvelulta.

Toki kaikkien pankkien palvelunumerot tällaisissa katoamistapauksissa ovat maksuttomia, mutta itsellänikin on aina se kymmenkunta korttia lompakossa. Tämä tarkoittaa sitä, että jos kadotan lompakkoni, niin joudun etsimään noiden kymmenen kortin tarjoajan palvelunumerot, jotta saan suljettua ne.

Aika mielenkiintoista joo... Anna sotusi ja tietosi kaikista korteistasi, passinumerosi ja kännykkätietosi kaupalliselle yritykselle.

No jokainen voi miettiä omalta kohdaltaan.

• ...

Sulkuturva ei voi tehdä katoamisilmoitusta esim. ajokortista.. eikä alkanut myöskään puhelimen liittymää sulkemaan ko he koittivat. Itse jouduin kaiken tämän tekemään!! mistä heille maksoin????? Harmittaa kun opiskelijan budjektilla koittanu pärjätä ja kuvittelin tästä olevan hyötyä mutta toisin kävi

• teline
        ... kirjoitti:

Sulkuturva ei voi tehdä katoamisilmoitusta esim. ajokortista.. eikä alkanut myöskään puhelimen liittymää sulkemaan ko he koittivat. Itse jouduin kaiken tämän tekemään!! mistä heille maksoin????? Harmittaa kun opiskelijan budjektilla koittanu pärjätä ja kuvittelin tästä olevan hyötyä mutta toisin kävi

voipas

• tarkkatyttö
        0551 kirjoitti:

kävi näin.
        myyjä phelimessa puhui palturia ja lasku tuli Gothialta samantien, vaikka ei
        pitänyt syntyä kuluja. on nyt sitten peruuteltu sinne ja tänne. enkä ryhdy
        asiakkaaksi enää.

olin vastannut jossain nettikyselyssä "kyllä", että kiinnostaa yksi numero johon soittaa
        jos haluaa kuolettaa asiakirjansa. ihan hyvältähän se kuulostaa.

kävi niin että puhelinmyyjä puhui näennäisen asiallisesti, mutta oikeasti petkutti
        puheissaan. sitä nyt selvitetään Sulkuturvassa. arvelivat myyjän toimineen
        virheellisesti ja aikoivat tarkistaa puhelunauhoituksen (puhelut kaikki nauhoitetaan,
        koska puhelu on "virallinen sopimus". olkaa tarkkana).

yhteydenotto Sulkuturvan sähköpostiosoitteeseen sai heille myyjän kirjaaman
        palvelun heti kyllä pois ja lasku kait mitätöityy samantien. siinä mielessä toimittu oikein siellä.

siis se palturi oli tätä:puhelinmyyjälle sanoin etten sitoudu mihinkään maksulliseen puhelimitse,
        jolloin hän tarjosi aluksi kolmen kuukauden maksutonta kokeilujaksoa,
        jona aika voisin tutustua palveluun ja perua sen vaikka soittamalla. ei mitään kuluja, sanoi.
        kysyi sotu-tunnuksen puhelimessa ja sanoi laittavansa palvelun päälle (jonka oli
        sanonut olevan maksutonta 3 kk) ja että voisin miettiä asiaa. tarvittavat tiedot
        tulisivat postissa.
        postissa tuli rekisteröintilomake (tarkat asiakirjatiedot haluttiin), avaimenperä ja yleistä hehkutusmainontaa,
        joka ei sen kummemmin vakuuttanut. aion soittaa annettuun peruutusnron hiukka
        myöhemmin, prh:n rekistereistä näin että firmalla oli jonkun lakifirman osoite ja
        PL osoite, viittasi Ruotsiin ja oli sitten tuo Gothiakin siinä. Ollut rekisterissä pari vuotta korkeintaan.

Hinta oli mielestäni kallis, siihen nähden että itsellä kortteja ym. vähän.
        Enkä tosissaan lähden varsinkaan näinä aikoina antamaan luottokorttilukuja ym.
        ihan jollekin postilokerolle. firmat menee konkurssiin tuosta vaan.

Gothia Oy:lta yllätykseksi lasku kolmen vuoden sopimuksesta 59
        euroa ja 2 e laskutuslisää. eräpäivä 2 viikon päähän. kumma kyllä
        myyjä oli lätkäissyt juuri tuon kertasummalta kalliimmaan erälaskutuksen,
        kun vaihtoehtona oli 35 tai 59, niin varmaankin saa enemmän provisiota
        isommasta summasta ? ja niinkuin tuli jo jankutettua, koko sopimus
        tempaistiin tuosta vaan puhumalla mitä sattuu.

• hoppe
        nippe85 kirjoitti:

Huomaahan sen nyt jokainen et nippe on itse töissä sulkuturvassa puhelinmyyjänä. Noinkohan vaan on 25 milj. asiakasta euroopassa, kysynpä vaan...

• Sulkuturva
        ... kirjoitti:

Hei, Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä. Teemme ajokortista katoamisilmoituksen poliisille puolestasi ja puhelinliittymän sulkeminen kuuluu myös meidän palveluumme.
        Jos sinulle on siis käynyt kuten kerrot, pyydän sinua ottamaan yhteyttä minuun jotta voimme selvittää mitä on tapahtunut.

Ystävällisin terveisin, Nina Mäkinen
        Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
        [email protected]

• Ihmetytti
        pinky84 kirjoitti:

Asiallisen tuntuinen myyjä ja harmi kyllä olin niin hölmö että annoin sotu-tunnukseni ,jälkeenpäin aloin ajattelemaan että ei se asiallista ole ja ehkä voidaan käyttää väärin.
        Hinta oli vain 1,90 /KK/3 vuotta 59 joten otin kun tuntui kätevälle ja edulliseen hintaan ja nyt kaduttaa koko juttu .
        Sitäkin olen miettinyt että vaikka olisikin muuten ihan ok niin jos kaikki kortit ,pankkikortti,luottokortit,kirjastokortti ym suljetaan yhdessä rysäyksessä niin aika kurja juttu sillä eihän kaikki ole aina mukana.
        En myöskään huomannut kysyä että paljonko se palvelu maksaa jos tosiaan kadotan esim.lompakkoni ja joutuvat sulkutoimiin.

• Sulkuturva
        Ihmetytti kirjoitti:

Asiallisen tuntuinen myyjä ja harmi kyllä olin niin hölmö että annoin sotu-tunnukseni ,jälkeenpäin aloin ajattelemaan että ei se asiallista ole ja ehkä voidaan käyttää väärin.
        Hinta oli vain 1,90 /KK/3 vuotta 59 joten otin kun tuntui kätevälle ja edulliseen hintaan ja nyt kaduttaa koko juttu .
        Sitäkin olen miettinyt että vaikka olisikin muuten ihan ok niin jos kaikki kortit ,pankkikortti,luottokortit,kirjastokortti ym suljetaan yhdessä rysäyksessä niin aika kurja juttu sillä eihän kaikki ole aina mukana.
        En myöskään huomannut kysyä että paljonko se palvelu maksaa jos tosiaan kadotan esim.lompakkoni ja joutuvat sulkutoimiin.

Hei,

Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä. Väärinkäsitysten välttämiseksi selvitän tässä lyhyesti sen verran, että Sulkuturva-palvelun avulla voit asiakkaana toki sulkea juuri ne kortit, matkapuhelimet/matkapuhelinliittymät tai muut asiakirjat, jotka ovat kadonneet tai varastettu. Sinun ei siis missään nimessä pidä sulkea kaikkea kerralla. Kun sinulla on palvelu voimassa, niin siitä ei tule enää lisäkuluja sen jälkeen viitaten kysymykseesi siitä tuleeko sulkemisesta kuluja erikseen.

Erilaisilla sulkuturvapalveluillamme on 10 vuoden jälkeen jo yli miljoona käyttäjää Pohjoismaissa, mikä johtuu siitä että erilaiset korttipetokset ja varkaudet yleistyvät kovaa vauhtia. Sotua tarvitaan pankkeja ja viranomaisia varten, koska muuten sulkeminen ei onnistu. Mitään arkaluontoisia tietoja, kuten korttien numeroita tai muuta vastaavaa, emme tarvitse asiakkailtamme. Toivottavasti tämä vastasi hieman epäluuloihisi. Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös suoraan minuun alla olevan sähköpostiosoitteen kautta. Muissa kysymyksissä olet tervetullut soittamaan maksuttomaan asiakaspalvelunumeroomme.

Ystävällisin terveisin,

Nina Mäkinen
        Sähköposti: [email protected]

• Sulkuturva
        tarkkatyttö kirjoitti:

kävi näin.
        myyjä phelimessa puhui palturia ja lasku tuli Gothialta samantien, vaikka ei
        pitänyt syntyä kuluja. on nyt sitten peruuteltu sinne ja tänne. enkä ryhdy
        asiakkaaksi enää.

olin vastannut jossain nettikyselyssä "kyllä", että kiinnostaa yksi numero johon soittaa
        jos haluaa kuolettaa asiakirjansa. ihan hyvältähän se kuulostaa.

kävi niin että puhelinmyyjä puhui näennäisen asiallisesti, mutta oikeasti petkutti
        puheissaan. sitä nyt selvitetään Sulkuturvassa. arvelivat myyjän toimineen
        virheellisesti ja aikoivat tarkistaa puhelunauhoituksen (puhelut kaikki nauhoitetaan,
        koska puhelu on "virallinen sopimus". olkaa tarkkana).

yhteydenotto Sulkuturvan sähköpostiosoitteeseen sai heille myyjän kirjaaman
        palvelun heti kyllä pois ja lasku kait mitätöityy samantien. siinä mielessä toimittu oikein siellä.

siis se palturi oli tätä:puhelinmyyjälle sanoin etten sitoudu mihinkään maksulliseen puhelimitse,
        jolloin hän tarjosi aluksi kolmen kuukauden maksutonta kokeilujaksoa,
        jona aika voisin tutustua palveluun ja perua sen vaikka soittamalla. ei mitään kuluja, sanoi.
        kysyi sotu-tunnuksen puhelimessa ja sanoi laittavansa palvelun päälle (jonka oli
        sanonut olevan maksutonta 3 kk) ja että voisin miettiä asiaa. tarvittavat tiedot
        tulisivat postissa.
        postissa tuli rekisteröintilomake (tarkat asiakirjatiedot haluttiin), avaimenperä ja yleistä hehkutusmainontaa,
        joka ei sen kummemmin vakuuttanut. aion soittaa annettuun peruutusnron hiukka
        myöhemmin, prh:n rekistereistä näin että firmalla oli jonkun lakifirman osoite ja
        PL osoite, viittasi Ruotsiin ja oli sitten tuo Gothiakin siinä. Ollut rekisterissä pari vuotta korkeintaan.

Hinta oli mielestäni kallis, siihen nähden että itsellä kortteja ym. vähän.
        Enkä tosissaan lähden varsinkaan näinä aikoina antamaan luottokorttilukuja ym.
        ihan jollekin postilokerolle. firmat menee konkurssiin tuosta vaan.

Gothia Oy:lta yllätykseksi lasku kolmen vuoden sopimuksesta 59
        euroa ja 2 e laskutuslisää. eräpäivä 2 viikon päähän. kumma kyllä
        myyjä oli lätkäissyt juuri tuon kertasummalta kalliimmaan erälaskutuksen,
        kun vaihtoehtona oli 35 tai 59, niin varmaankin saa enemmän provisiota
        isommasta summasta ? ja niinkuin tuli jo jankutettua, koko sopimus
        tempaistiin tuosta vaan puhumalla mitä sattuu.

Hei,

Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä. Mikäli tosiaan on käynyt, kuten kuvailette, niin viitsittekö olla yhteydessä minuun ihan henkilökohtaisesti jotta voimme tarkistaa mitä on tapahtunut.

Me Sulkuturvassa olemme todella tarkkoja siitä, että palvelujemme myynnin laatu vastaa sitä tasoa, jota sen pitää vastata. Suhtaudummekin äärimmäisen vakavasti kaikenlaisiin tapahtumiin, joissa asiakas kokee saaneensa tietoa joka ei pidä paikkaansa. Tämän vuoksi tarkistaisin mielellelläni, mitä tapauksessanne on mahdollisesti tapahtunut, joten mikäli mahdollista niin olettehan yhteydessä joko minuun alla olevan sähköpostiosoitteen kautta tai vaihtoehtoisesti maksuttomaan asiakaspalvelunumeroomme.

Olemme myös katkaisseet Suomessa olleen yhteistyömme Gothian kanssa johtuen siitä, ettei sen laatu vastannut odottamaamme tasoa. Muistathan myös, että emme missään nimessä tarvitse asiakkailtamme mitään luottamuksellisia tietoja korttien sulkemiseksi. Erilaisilla sulkupalveluillamme on jo yli miljoona käyttäjää Pohjoismaissa johtuen osittain juuri siitä, että sulkeminen hädän hetkellä onnistuu kauttamme todistetun yksinkertaisesti säästäen asiakkaitamme useimmiten suurilta harmeilta ja kuluilta.

Ystävällisin terveisin,

Nina Mäkinen

• Sulkuturva
        hoppe kirjoitti:

Huomaahan sen nyt jokainen et nippe on itse töissä sulkuturvassa puhelinmyyjänä. Noinkohan vaan on 25 milj. asiakasta euroopassa, kysynpä vaan...

Hei,

Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä. Vastaan tähänkin lyhyesti väärinkäsitysten välttämiseksi. Sulkupalveluillamme ei missään nimessä ole vielä 25 miljoonaa käyttäjää Euroopassa, vaikka erilaiset petokset ja varkaudet yleistyvätkin hurjaa vauhtia. Sulkupalveluillamme on kuitenkin jo yli miljoona käyttäjää Pohjoismaissa johtuen osittain juuri siitä, että sulkeminen hädän hetkellä onnistuu kauttamme todistetun yksinkertaisesti säästäen asiakkaitamme useimmiten suurilta harmeilta ja kuluilta.

Mikäli laskisimme yhteen meidän sekä rakkaiden kilpailijoidemme asiakasmäärät Euroopassa, niin silloin voisimme kenties päästä viittaamaasi asiakasmäärään. Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

Ystävällisin terveisin,

Nina Mäkinen

• Sulkuturva
        tarmopetteri kirjoitti:

Aika mielenkiintoista joo... Anna sotusi ja tietosi kaikista korteistasi, passinumerosi ja kännykkätietosi kaupalliselle yritykselle.

No jokainen voi miettiä omalta kohdaltaan.

Hei,

Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä. Vastaan tähänkin lyhyesti väärinkäsitysten välttämiseksi. Me emme Sulkuturvassa missään nimessä tarvitse asiakkailtamme mitään luottamuksellisia tietoja korttien sulkemiseksi, mikä onkin yksi syy siihen että erilaisilla sulkupalveluillamme on 10 vuoden jälkeen jo yli miljoona käyttäjää Pohjoismaissa.

Ystävällisin terveisin,

Nina Mäkinen

• PaulMuadDib

Tiedoksi: Olen tällä kellonlyömällä (14.05.2009 14:45) pyytänyt kuluttaja-asiamieheltä lausuntoa ko yrityksestä paitsi netissä vellovien huhujen katkaisemiseksi, niin myös oman utelijaisuuteni takia. Pyysin myös em. viranomaistahoa tekemään asiasta virallisen tiedoteen. Selvityksen valmistuttua minuun on luvattu ottaa yhteyttä ja pyrin julkaisemaan mahdollisimman tarkasti minulle annetut tiedot niiltä osin kun ne eivät ole luottamuksellisia.

• PaulMuadDib

Tänään 15.05.2009 08:50 minulle soitettiin kuluttajasuojasta ja viesti oli seuraavanlainen: Sulkuturva on kansainvälinen turvayritys, jonka emoyhtiö on ruotsissa. Mitään epäilyttävää heidän toiminnassaan ei ole. Yrityksen toiminta on asiallista, joskin palvelun ostamista kannattaa harkita sen määräaikaisen luonteen takia. Sopimus tehdään puhelimitse kolmeksi vuodeksi ja se on sitova. Sinällään mitään väärää siinäkään ei ole.

• Esa Mokki
        PaulMuadDib kirjoitti:

Tänään 15.05.2009 08:50 minulle soitettiin kuluttajasuojasta ja viesti oli seuraavanlainen: Sulkuturva on kansainvälinen turvayritys, jonka emoyhtiö on ruotsissa. Mitään epäilyttävää heidän toiminnassaan ei ole. Yrityksen toiminta on asiallista, joskin palvelun ostamista kannattaa harkita sen määräaikaisen luonteen takia. Sopimus tehdään puhelimitse kolmeksi vuodeksi ja se on sitova. Sinällään mitään väärää siinäkään ei ole.

Kitinä loppui kuin seinään selvityksesi jälkeen :D

Itse en kyseistä palvelua omista enkä ainakaan (toistaiseksi) ole tarvinnut ja luotan siihen, etten tarvitsekaan. Kuitekin minusta on hienoa, että joku vaivautui ottamaan faktat esiin. Niin paljon "musta tuntuu/mä luulen"-kommentteja..

• JouniJJA
        PaulMuadDib kirjoitti:

Sain itse puolestani toisenlaista tietoa kuluttajavirastosta ja omasta pankista. Kuluttajaviraston viesti 10.7.2009 oli, ettei niillä ole vielä kantaa asiaan eikä asiasta ole tehty päätöksiä. Asiaa käsittelevä lakimies on lomalla ja paikalla 24.7. Pankki ei suosittele tätä kolmannen osapuolen käyttöä.

• fjfj
        JouniJJA kirjoitti:

Sain itse puolestani toisenlaista tietoa kuluttajavirastosta ja omasta pankista. Kuluttajaviraston viesti 10.7.2009 oli, ettei niillä ole vielä kantaa asiaan eikä asiasta ole tehty päätöksiä. Asiaa käsittelevä lakimies on lomalla ja paikalla 24.7. Pankki ei suosittele tätä kolmannen osapuolen käyttöä.

Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee sulkuturvasta, minulla on henkilökohtainen kokemus ja minä olin ja olen edelleen TOSI tyytyväinen toimintaan. kun rahapussi katosi yksi soitto riitti ja hommat hoitui =o)

• aasi2
        fjfj kirjoitti:

Mulle on ihan sama mitä muut ajattelee sulkuturvasta, minulla on henkilökohtainen kokemus ja minä olin ja olen edelleen TOSI tyytyväinen toimintaan. kun rahapussi katosi yksi soitto riitti ja hommat hoitui =o)

Ihan asialliselta yritykseltä vaikuttaa. Kyllä suurimpiin yrityksiin on voitava luottaa, koska mikäli taloudellisesti pärjäävä suur`yritys lähtee tekemään laajamittaista huijausta asiakkaiden kustannuksella, niin se merkitsee yrityksen kannalta "itsemurhaa". Miksi ihmeessä pärjäävä yritys haluaisi ajaa toimintansa alas?

• "Siinä se"
        fjfj kirjoitti:

yhdelle 3000 se kannattaa, palvelu kannattaa,
        paljonko,
        muutaman vuoden maksun jälkeen ei kyllä pääse kuin omilleen,
        pitää joka vuosi tulla jokin vahinko.

eli melko tomppeli pitää olla.
        yleensä ei kannattaa vakuutta, jos ei ole 2-3 kk nettopakkaa, eli ei alle 5000 € jutuja kannata vakuuttaa,
        meillä kun on useampia autoja, ei ole edes kaskoja, ollut kuin ekan 6 kk, uudesta.

• melko,

turhaan, usein avaimia tarvitsee aivan heti.

jos auton avain katoaa, ei sillä toisellakaan saa enää koskaan ajaa niin että ei jätä autoa aina lukittuun paikkaan,

on helppo läytää auto avaimella, ja rekisteritiedoila,
      jos auto varastetaan sillä toisella avaimella, on hieman heikoa pyydellä korvauksia,
      kun yhtään autoa ei oel varastettu auton alkuperäinen varkaudenesto purkamalla.
      2008/helmikuuhun mennessä, ei kai vieläkään.
      ,

• Roskapuhelufirma

En tiedä palvelusta tai firmasta muuta kuin että olen joutunut heidän puhelinmarkkinointiterrorin kohteekseen. (Minulla on salainen numero. Mistäköhän ovat numeron saaneet haltuunsa?) Soittolistalta ei tunnu pääsevän pois mitenkään. Keväällä soittoja tuli puhelimeeni jopa 2 krt / vko ja vastatessani siellä tuli vain markkinointinauhoitus. Otettuani asiakapalveluun yhteyttä lupasivat poistaa listoilta. Edelleen soittelu jatkui ja uudelleen kerroin että kyse on jo häirinnästä.
        Tein erinomaisen selväksi seuraavalla yhteydenotolla asiakaspalveluun että en halua heidän tuotteitaan enkä missäätapauksessa heidän yhteydenottojaan. Soittelu väheni. Kunnes uudelleen pienen tauon jälkeen kesällä taas soitto arvatkaas mistä? Kyseisetä roskapuhelinsoittofirmasta. Vielä kerran kerrottuani mitä tapahtuu seuraavaksi asioiden suhteen kohdaltani jos puheluita vielä tulee... soitot loppuivat. Nyt syksyllä tuli taas soitto... Nyt saattaapi olla että lähdetään isolla kauhalla liikkeelle.

Mielestäni kyseessä ei ole laadukas yritys tai muutenkaan yritys jonka kanssa kannattaa olla missään tekemisissä. Vertaisin lähinnä roskapostia lähettäviin firmoihin. Jos tällaista yksinkertaista asiaa kuin oman numeron poistoa soittolistoilta ei onnistuta hoitamaan, niin ei kannata olla missään tekemisissä tuollaisen kanssa. Luottaisinko avaimeni, luottokorttitietoni jne. tuon yrityksen hallintaan...

• qja
        Roskapuhelufirma kirjoitti:

En tiedä palvelusta tai firmasta muuta kuin että olen joutunut heidän puhelinmarkkinointiterrorin kohteekseen. (Minulla on salainen numero. Mistäköhän ovat numeron saaneet haltuunsa?) Soittolistalta ei tunnu pääsevän pois mitenkään. Keväällä soittoja tuli puhelimeeni jopa 2 krt / vko ja vastatessani siellä tuli vain markkinointinauhoitus. Otettuani asiakapalveluun yhteyttä lupasivat poistaa listoilta. Edelleen soittelu jatkui ja uudelleen kerroin että kyse on jo häirinnästä.
        Tein erinomaisen selväksi seuraavalla yhteydenotolla asiakaspalveluun että en halua heidän tuotteitaan enkä missäätapauksessa heidän yhteydenottojaan. Soittelu väheni. Kunnes uudelleen pienen tauon jälkeen kesällä taas soitto arvatkaas mistä? Kyseisetä roskapuhelinsoittofirmasta. Vielä kerran kerrottuani mitä tapahtuu seuraavaksi asioiden suhteen kohdaltani jos puheluita vielä tulee... soitot loppuivat. Nyt syksyllä tuli taas soitto... Nyt saattaapi olla että lähdetään isolla kauhalla liikkeelle.

Mielestäni kyseessä ei ole laadukas yritys tai muutenkaan yritys jonka kanssa kannattaa olla missään tekemisissä. Vertaisin lähinnä roskapostia lähettäviin firmoihin. Jos tällaista yksinkertaista asiaa kuin oman numeron poistoa soittolistoilta ei onnistuta hoitamaan, niin ei kannata olla missään tekemisissä tuollaisen kanssa. Luottaisinko avaimeni, luottokorttitietoni jne. tuon yrityksen hallintaan...

Tosin vähän pienemmässä mittäkaavassa mutta kuitenkin!
        Viikon sisällä jo kaksi puhelua sulkuturvasta vaikka jo ensimmäisellä kerralla tehty selväksi että ei kiinnosta!!

• Roskasoittoja

• rehti ja reilu

Palautin lompakon sulkuturvan kautta. Luvattua palkkiota ei ole tullut. Olen ollut asiasta yhteydessä useita kertoja. En ikinä enää palauta tavaraa sulkuturvan kautta!! Luulenpa , ettei kohta kukaan, kun tieto katteettomista lupauksista leviää. Puhelinpalvelun tasokin oli aivan surkea alkaen siitä, ettei sinne ensin meinannut saada edes yhteyttä, ruuhkia kuulemma. Eli ei ole työntekijöitä hoitamaan luvattuja palveluita.

• risto reipas

Minulla on avaimenperässäni kaverin puhelinnumero ja
        teksti että löytäjä saa palkkion. Pari kertaa avaimet on
        tippuneet jonnekin ja tulleet kiltisti takaisin. Kaverin
        numero siksi että oman numeroni perusteella joku
        voisi tulla kokeilemaan oveani.
        Täysin turvallinen systeemi.

• Kaikkea kanssa
        risto reipas kirjoitti:

Minulla on avaimenperässäni kaverin puhelinnumero ja
        teksti että löytäjä saa palkkion. Pari kertaa avaimet on
        tippuneet jonnekin ja tulleet kiltisti takaisin. Kaverin
        numero siksi että oman numeroni perusteella joku
        voisi tulla kokeilemaan oveani.
        Täysin turvallinen systeemi.

Aika monissa lehdissä oli juttua tästä sulkuturvasta, oli näitä käyttäjien mielipiteitä keskustelujen alla.
        Äärimmäisen moni viestien jättäjistä ei ollut ollenkaan tyytyväinen systeemiin.

Epäilen risto reipasta puhelinmyyjäksi. Valitettavasti.

• Sulkuturva

Hei,

Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä. Me Sulkuturvassa annamme aina korvauksen meille palautetuista tavaroista, olivat ne sitten avaimet, lompakko tai jokin muu esine. Tämän vuoksi pyydänkin teitä ystävällisesti olemaan yhteydessä minuun henkilökohtaisesti, jotta voimme katsoa mitä kuvailemassanne tapauksessa on mahdollisesti tapahtunut.

Asiakaspalvelumme pyrkii aina vastaamaan kaikkiin puheluihin mahdollisimman nopeasti ja tälläkin hetkellä vastaamme puheluihin asiakkaillemme ilmoitetuissa aikaraameissa. Mahdollisia ruuhkautumisia varten meillä on aina valmius laajentaa asiakaspalvelijoidemme määrää hyvin nopeasti.

Ystävällisin terveisin,

Nina Mäkinen

• Sulkuturva

Hei,

Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä. Mikäli tosiaan on käynyt, kuten kuvailette, niin viitsittekö olla yhteydessä minuun ihan henkilökohtaisesti jotta voimme tarkistaa mitä on tapahtunut.

Me Sulkuturvassa pyrimme aina lähettämään tekstiviestivahvistuksen suoritetuista tilauksista, mutta ennen tätä olemme aina varmistaneet asiakkaalta että meillä on oikeat tiedot hänestä, ja ilman näitä henkilöltä itseltään saamiamme tietoja sekä tilausvahvistuksen nauhoitusta emme laita palvelua voimaan. Tämän vuoksi tarkistan mielellelläni, mitä tapauksessanne on mahdollisesti tapahtunut.

Ystävällisin terveisin,

Nina Mäkinen

• avaimen löytäjä

Paljonko löytöpalkkio on esim. avainten palauttajalle?

• sulkuturvarahaa

Avainten löytäjä,

palkkio on 15e.

• tiettoon

joka laskutetaan avainten omistajalta!

• tn

kokeilkaapa soittaa sulkuturvanumeroon 0800-159159 niin tiedätte mitä tommosella palvelulla on virkaa,puhelin sanoo tuut tuut tuut,kokeiltu tanään parikymmentä kertaa,jos yrität peruuttaa luottokortit yms.niin ei paljo naurata,,,,

• Sulkuturva

Hei,

Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä.
      Maksamme avainten löytäjälle 10e löytöpalkkion ja sitä ei laskuteta avainten omistajalta vaan sen maksaa mySafety.

Voitte ottaa minuun yhteyttä jos jokin on epäselvää!

Ystävällisin terveisin,
      Nina Mäkinen, mySafety oy
      [email protected]

• Tässä Faktoja.

En tiedä onko Sulkuturvan avainpalautus samanlainen avainperä kun oli Bumerangi perä yms., mutta kun kävin kerran oikeasti poliisilla etsimässä avaintani, sain korillisen avaimia joka kuukauden palautetut oli eri korissa

JA
        niissä koreissa oli useita Bumerangi yms. vakuutusyhtiöiden periä jotka olisi kuulunut laittaa Postilaatikkoon, mutta ei Poliisikaan ollut laittanut.
        Voin olla varma myös että ihmiset eivät niitä missään palauttele, kun saattaa olla pimeää ja postilaatikkoon matkaa, sellainen on kyllä hyvin heikko palautus systeemi.

Eikä minulla ole10 € rahan tarvetta, viedä mahdollisesti 2 km päässä olevaan postilaatikkoon, hintani oliis että varmasti 20 € tai enemmän, jos olisi muutenkin sinnepäin matkaa.

------------------------------------------------------------------------------------------------
        Tuolla ylempänä ”Risto Reipas” kirjoitti että hänellä on kaverin numero, se on OK.

Meillä on PREPAID liittymä ja sitten on laitettu heti-siirto minun puhelimeeni.

Sitten on tulostettuja ja kalvotuttuja lipukkeita avainperissä, jossa lukee Soita heti, ei tekstiviestejä.

Tuo systeemihän ei tarvitse toista puhelinta, kortin voi laittaa omaansa ja tehdä sen heti siirron ja ottaa kortin pois, meillä tosin on vanha puhelin mutta ei kuukausiin ole virtaa päällä.

Kerran kuussa tarkistan toimiiko systeemi, aina on toiminut, koskaan ei ole tarvittu mutta
        jos vaikka parkkipaikalla avaimet kadottaa, ne tarvitsisi tosiaan aivan heti, ei autoa voi jättää sinne jos ei irrota vähintään akun kaapeleita.

Prepaid maksaa alussa 6 € 3 kk ja sitten 10 € vuosi, ei ole kallista.
        Lisäisin vielä kaikkeen kun voi laittaa rahapussiin tms kannatta laittaa oma numero, löytäjä voi heti ajattelemalta soittaa, mutta takaan että ei soita tunnin kuluttua, vaan tyhjentää rahat ja heittää rahapussin maantielle

• näin silloin

löysin kerran, taisi olla "sulkuturvan perällä" avainnipun,
      otin avainrenkaat ja ketjun ja avainperälampun muut heitin roskiin.

kotona havaitsin että avainperälamppu olikin avainperäkamera joka vieläkin toimii.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2509
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2497
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      100
      1727
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1170
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe