SEISKAN ETUSIVULÖÖPPI
"Tauski romahti
JÄTIN VIRPIN JA ASUN VENEESSÄ!"
http://www.seiska.fi/c/87840/6421_kansi311.jpg
Tiedän kyllä että Tauskillan on sortumusta alkoholismiin mutta tiedän myös että Tauskilta on lähiaikoina uusi levy tulossa ja ettei vaan olisi Seiskan kanssa tehty pieni pr-temppu ja aika härski sellainen. Niillähän on Virpin kanssa pari pientä lastakin ja kaikkea. Mä en kyllä tuohon halpaan mene. Tiedän kyllä että Tauski pystyy tuosta alkoholismin suostaan nousemaan mutta helppoa se ei tule kenellekään olemaan.
Voimia vaan hänelle...
ONK TAUSKI SORTUNUT JUOMAAN ?
71
23334
Vastaukset
- tai et...
...ei sillä ole merkitystä. Pr-temppu on jo toiminut!
- siru
EI JAKSA
- juttusi
pitäs ketään kiinnostaa? Kuka hiton Tauski? Joku näistä tusinatyypeistä, jotka mieluusti kännääkö?
- < vaiko
peräti brother hemmo? Nehän on niitä suurjulkimoita parempi isä kilpailijoiden kanssa. Parempi tossun kuin veneen alla. Tässä tapauksessa kuitenkin vielä veneessä. Jos on päässyt veneeseen asumaan niin heti merelle uistelemaan koska Lohi ottaa raksiin.
- jätesäkissä
kasvanu jos ei Tauskia tiedä :DDD
Säälin
- Laululintu ´
Tänään viimeksi oli joku nainen television aamuhaastattelussa, enkä tuntenut kuka lie. Ei liioin mainittu hänen nimeään loppuvaiheessa, jota satuin katsomaan. No, Suomi on luvattu laulajien maa ei näitä tunnista kuin osan.
- Rocellii
kummallakin oma speciaali saundi...kunhan löytyisi täsmäkappaleet...???
tuo on hyvä "etsin kunnes löydän sun" Tauskilta...
harmi jos perhe-elämä mennyt tuohon pisteeseen..;/ - tiiulitei
Rocellii kirjoitti:
kummallakin oma speciaali saundi...kunhan löytyisi täsmäkappaleet...???
tuo on hyvä "etsin kunnes löydän sun" Tauskilta...
harmi jos perhe-elämä mennyt tuohon pisteeseen..;/eiks se oo markku aron biisi
- Rocellii
tiiulitei kirjoitti:
eiks se oo markku aron biisi
mutta...mutta ...pidän enemmän Tauskin versiosta
- kristiina wheeler`ä
jolla vain yksi tunnettu biisi ,mutta sitäkin parempi ....se oli se sunny day tai jotain
ainakaan minä en muita tiedä tai ole kuullut
- mitä häh
..vetin Tauski......joku 'laulaja'
- Iiro Ihmettelijä
Kuka Tauski jotain seiskasarjaako vai
- sinäkökö
Iiro Ihmettelijä kirjoitti:
Tauski lauloi jo kun sinua pentua ei ollut vielä olemassakaan. Vastauksesi kertoo sinun pikkupaskiaisen ja muiden kaltaistesi tollojen tietämättömyydestä ja yleissivistyksen puutteesta. Vittu mitä taukkeja koko sakki.
- 123456789 EVVK
sinäkökö kirjoitti:
Tauski lauloi jo kun sinua pentua ei ollut vielä olemassakaan. Vastauksesi kertoo sinun pikkupaskiaisen ja muiden kaltaistesi tollojen tietämättömyydestä ja yleissivistyksen puutteesta. Vittu mitä taukkeja koko sakki.
Ei yleissivistykseen kuulu tietämys Tauski Peltosen edesottamuksista, loppupeleissä ihan turha jätkä.
Sanoisin lööppien valossa naisten hakkaaja (ollut lehdissä) joka ei yleensä lopeta.....................mies, 54v. - vuosi sitten
123456789 EVVK kirjoitti:
Ei yleissivistykseen kuulu tietämys Tauski Peltosen edesottamuksista, loppupeleissä ihan turha jätkä.
Sanoisin lööppien valossa naisten hakkaaja (ollut lehdissä) joka ei yleensä lopeta.....................mies, 54v.Tauskin olevan joku jalkapalloilija ja nytkin täyty vaimolta kysyä MITÄ TÄÄ TAUSKI tekee? Muuta kun hakkaa vaimoaan. Laulajako? En oo ikinä yhtään levyä pannu merkille. Täytyy myöntää on aukkoja sivistyksessä.
Mies 58. - grh...
123456789 EVVK kirjoitti:
Sanoisin lööppien valossa naisten hakkaaja (ollut lehdissä) joka ei yleensä lopeta.....................mies, 54v.ihan sama vaikka olis purjeveneen kölissä kiinni tommonen jätkä....ei paljoo kiinnosta
. - yrittänyttä ei laiteta
Iiro Ihmettelijä kirjoitti:
tuttavani siivosi cd hyllyään ja poisti cd;t joita ei kuuntele . kysyi haluanko ne vai heittääkö roskiin. otin ja yksi niistä oli tauskin taivaassa tavanneet. kerran olen sen läpi kuunnellut ja en tiedä oliko itsellä jotenkin huono päivä vai mikä oli mutta hermoon otti koko cd. kaikua oli käytetty hirveesti tai jotain sellaista siinä oli kun ei uponnut. muutama hyvä biisi sinänsä kun olisi ollut kunnon esittäjä miinus se kaiku tai jokin
- veneen alla.
Heh, talveksi kun kääntää veneen ympäri siitä saa
viihtyisän kodin siellä sitä on mukava naukkailla
lämpimäkseen kynttilän valossa, onnea ja jaksamista
Tauskille ja hänen omaisilleen, ei olisi uskonut.- kummailija
Kyllä mun mielestä on suuri IHME että he ovat vielä edes yhdessä, kun on lukenut lehdistä noista pettämisistä, pahoinpitelyista ja juomisesta!!!
on Virpillä HYVÄT hermot!!! - ihmettele näitä....
kummailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä on suuri IHME että he ovat vielä edes yhdessä, kun on lukenut lehdistä noista pettämisistä, pahoinpitelyista ja juomisesta!!!
on Virpillä HYVÄT hermot!!!puheita...itte oon ollut vuoden sisään parilla tauskin keikalla ja kaikki kunnia hälle laulajana, upea ääni ja mukavakin viä, mutta molemmilla kerroilla keikan jälkeen tanssinu ja muutakin nuoremman typyn kanssa...naureskellen sano kerranki et joku serkku...niin kai...no toivottavasti ei ny ala sekoilee enenpää=)
- on.
On,on,on,on,on kato sil on jäänny ryyppy päälle,
kato se vähä helvetin kova ryyppymies, se on ryypänny veneessä,autossa,kaupunginbussissa,vedenalla,
laulaessa,studiossa ja Kummelinpäällä, kato se on tosi kova ryyppymies, on vai? On,on,on,on,on,on,on........ - Sivistymätön
Todella oikeasti kuka on tauski? Siis joku laulaja vai? Meikän sivistyksessä tyyppi on ohiammuttu mahdollisuus. Vilkaisin huvikseni levymyyntilistoja, ei siellä näy eikä tunneta Tauskia. On jotain Kari Tapio, Yölintu, Larre Tähkä sektoria. Onko Tauski joku näyttelijä? Täytyy olla, seiskaanhan tarvitaan näyttelijänkin lahjoja.
- haista p
oot sivustymätön ja ällö, taiat olla sen b-rapun poikia, hahhahahahäääää
- Ihmettelen näkökykyäsi leht...
Ehkä sä olet kasvanut pullossa.
Ei kyl mun yks kaverikaan tiiä ketään suomalaisia julkkiksia..??? - Sivistymätön
Ihmettelen näkökykyäsi leht... kirjoitti:
Ehkä sä olet kasvanut pullossa.
Ei kyl mun yks kaverikaan tiiä ketään suomalaisia julkkiksia..???Elämässäni on paljon enemmän muuta tekemistä kuin tuhlata rahaa "lehtiin" ja kuluttaa niihin aikaansa. Minulle tulee yksi ainoa oikea lehti, on tullut jo 35 vuotta: Hesari. Sielläkään en ole huomannut, että joku Tauski olisi merkittävä henkilö missään kulttuurissa. Kulttuuriuutisetkin luen sentään aika hyvin. Olen huomannut että täällä palstoilla pyörii "sivistynyt" takapuljulaan jämähtänyt joukkio, joiden ainoa oikea sivistyneisyys on joku sontalehti tai lööpeillä "kusettavat" iltapäivärietaleet (joita myydään jo aamulla 6.00 mikä huvittaa minua hyvinkin). Niinpä näiden foorumien keskustelutasokin on huomatun kaltainen pohjanoteeraus: "kun joku taukki tekee sitä ja sitä, ryyppää veneellään et cetera" ja se nostetaan tänne keskustelunavaukseksi. "Halloota halloota kuuleeko ääliöt, kuuntelen". Anteeksi nyt kamalasti, että olen puuttunut häiritsemään keskustelujenne korkeaa tasoa, ja että olen niinkin sivistymätön, etten tiedä Taukista mitään. Minulle merkitsevät ihmiset, jotka ovat joko ihan tavallisia pitämättä isompaa älämölöä itsestään, tai että ovat todella saaneet jotain merkittävää aikaan - jopa maailman laajuisesti.
- Aikaansa seuraava
Sivistymätön kirjoitti:
Elämässäni on paljon enemmän muuta tekemistä kuin tuhlata rahaa "lehtiin" ja kuluttaa niihin aikaansa. Minulle tulee yksi ainoa oikea lehti, on tullut jo 35 vuotta: Hesari. Sielläkään en ole huomannut, että joku Tauski olisi merkittävä henkilö missään kulttuurissa. Kulttuuriuutisetkin luen sentään aika hyvin. Olen huomannut että täällä palstoilla pyörii "sivistynyt" takapuljulaan jämähtänyt joukkio, joiden ainoa oikea sivistyneisyys on joku sontalehti tai lööpeillä "kusettavat" iltapäivärietaleet (joita myydään jo aamulla 6.00 mikä huvittaa minua hyvinkin). Niinpä näiden foorumien keskustelutasokin on huomatun kaltainen pohjanoteeraus: "kun joku taukki tekee sitä ja sitä, ryyppää veneellään et cetera" ja se nostetaan tänne keskustelunavaukseksi. "Halloota halloota kuuleeko ääliöt, kuuntelen". Anteeksi nyt kamalasti, että olen puuttunut häiritsemään keskustelujenne korkeaa tasoa, ja että olen niinkin sivistymätön, etten tiedä Taukista mitään. Minulle merkitsevät ihmiset, jotka ovat joko ihan tavallisia pitämättä isompaa älämölöä itsestään, tai että ovat todella saaneet jotain merkittävää aikaan - jopa maailman laajuisesti.
paljon käytät kirjoitustilaa nettipalstalla, jos et alennu seuraamaan kuin Hesaria. Itse tiedän kuka on Tauski, mitä tehnyt, ja missä ollut. Ihan siinä samassa, kuin olen seurannut, että Barack Obama on seuraava USA:n presidentti(Go Obama), Britneyltä ilmestyy joulukuussa uusi levy, ja Ike oli Turun ääniharava kunnallisvaaleissa. Jos seuraat asioita viihdemaailmasta, tai muusta ns. turhasta, ei se tarkoita, että olisit kykenemätön ymmärtämään "sivistyneistöä". Päin vastoin, sivistyneillä on monitasoinen ja laaja ymmärrys, josta eivät pidä melua.
- ja talvi tulossa :-O
On rankkaa...
- ajattele eroaan
enemmän lasten kannalta? Eronneesta perheestä tulevan lapsen tunnistaa helposti esim. koululuokassa. Niillä on usein pieni kapina päällä, eivät ymmärrä käsitystä auktoriteetti ja ovat aivan selvästi hieman hukassa siitä, mitä elämässä pitäisi juuri sillä hetkellä tehdä. Tällaisilla lapsilla on aivan liian paljon mietittävää ja murehdittavaa, kun todellisuudessa heidän elämänsä pitäisi olla vielä melko yksinkertaista.
- eräs vaan
...jos täytyisi turvautua tuollaisiin PR-temppuhin.
Joku sen kappale soi radiossa, kun juontajat ihmettelivät seiskan otsikkoa.
Äijä laulaa aika matalalla, tukkoisella äänellä särökitaroiden säestyksellä iskelmähöttöä.
Saa siinä levyä myydessä ottaa kaikki PR-temput käyttöön, oli nimittäin niin hengetöntä ja innotonta menoa. - veneilijäkö
Minkä merkkinen vene tuolla Tauskilla on ?
Onko se Bella ?
Kohta se pitää nostaa kuivalle maalle, ettei kone jäädy.
Kyllä veneily aina kotiolot voittaa, joten itku pois.
Ja veneilijä saa aina parhaat naiset, joten ei mikään pöllömpi siirto....;))- toinen veneilijä
Vielä ei tarvii nostaa ainakaan täällä etelä-Suomessa. Viime vuonne olis voinu asua ympäri vuoden. Joskus Tauski asusteli Paraisilla, lieneekö vieläkin. Ei kai sillä mitään "Pirkkavenettä" Yamarin yms. sentään ole?
- ludatzka
toinen veneilijä kirjoitti:
Vielä ei tarvii nostaa ainakaan täällä etelä-Suomessa. Viime vuonne olis voinu asua ympäri vuoden. Joskus Tauski asusteli Paraisilla, lieneekö vieläkin. Ei kai sillä mitään "Pirkkavenettä" Yamarin yms. sentään ole?
Omistaako venettä ollenkaan??Toi pirkkavene oli hyvä"yamarin"hienoa nämä verbaali hemmot..
Kuten joku tässä ketjussa jo aiemmin pohti että mahtaako olla pr temppu... jos on niin tosi lapsellisen yliampuva idea ja jos ei niin ketä kiinnostaa??? 2 menestyvää/menestynyttä laulajaa osaa kyllä hoitaa raha-asiansa niin että ei tarvi asua veneessä tai taivasalla. Eli ihan oma vika jos niin on.
Suomessa on työttömiä jotka ovat koko elämänsä esim niin sairaita että kukaan ei ota heitä ansiotyöhön vaan joutuvat asumaan kunnan armoilla, JA HEIDÄNKÄÄN EI TARVI ASUA VENEESSÄ jos elävät ja asuvat fiksusti eivätkä häiritse muita.
Kyllä tuollaiset laulajat ja esiintyjät saavat mennä itseensä kun ovat terveenä kuitenkin syntyneet.- tauskifani myös ite
En osta seiskoja periaatteestakaan. Niissä saa lukea vaikka mitä, minä jätän ne kaupan hyllylle. Siihen roskalehteen en koske.
Aikoinaan menin lankaan luettuani seiskan lööpin. Jälkeenpäin korjattiin, että asia on perätön. Siihen loppui kiinnostus koko lehteä kohtaan. Inhoan juorulehtiä, jotka myös tehtailevav "uutisia".
Minulle tauski on vain musiikkia. Ei silleen sen henkilön taustat kiinnosta.- rahmand
Kovasti tutulta kuulostaa tuo Tauskin tilitys. En Kätkää tunne enkä voi lähteä diagnoosia jakamaan, mutta laittakaa Googleen hakusanoiksi "bpd abuse", niin sieltä saattaa löytyä tuttuja kuvauksia.
- kenellä ?
rahmand kirjoitti:
Kovasti tutulta kuulostaa tuo Tauskin tilitys. En Kätkää tunne enkä voi lähteä diagnoosia jakamaan, mutta laittakaa Googleen hakusanoiksi "bpd abuse", niin sieltä saattaa löytyä tuttuja kuvauksia.
Persoonallisuushäiriö ?
sinulla, kun tuollaisia ajattelit,
moni ei huomaa omia vikojaan kun niitä muista hakee.
- Ken kuka mikä ken
Sanoisin, että ihan Taukki oon kun en ole kuullut koskaan!
- hölömöukko
aivan outo.En ainakaan tiedä yhtään sen levytystä.Onko se levyttänyt jotain omaa? Lehdistä olen vaan lukenut että on joku naistenhakkaaja eli on varmaan joittenkin poikkeavien idoli?
- kehveli kihveli
voi ressukkaa mitenköhän se pärjää..
raasu pieni.- sikko
http://www.rustour.fi/KUVAT/ranta.JPG
Tauskin vene Naantalin rannassa kesällä.Aika kurja purkki, sanoisin. - boater2
sikko kirjoitti:
http://www.rustour.fi/KUVAT/ranta.JPG
Tauskin vene Naantalin rannassa kesällä.Aika kurja purkki, sanoisin.Ei toi ole Tauskin vene vaan Merisalin ravintoloitsijan.
Olet todella Tauno kun tommosia yrität täällä esittää. Idiootti.
- taukkizaukki
Kannattaaki uskoa kaikenmailman juoruihin. Lehdet nyt varsinki seiska.. ne nyt kertoo kaikki kaikista. Heti kun joku riita jollakin, heti erotaan. On niitä nyt ns, tavallisillakin ihmisillä. ehkä noikin kaks on menevää sorttia molemmat. sekin tekee asiaa ett erimielisyyksiä tulee. vai noi taisikin keikkailla virpin kans yhdessä, ainakin usein saman aikaa keikka. mut silti en usko lehtiin.
- Outo
Siis mitä? Voimia Tauskille?!
Minä ainakin haluaisin voimia Virpille ja LAPSILLE!
Viis, tauskista ja sen levyistä... - VAMMANEN MULK-
KUHAN se on. Kännissä huutaa ja hakkaa akkaa ja kaikkia. Sekoilee ja sammuilee. Ihana lutunen peräaukko...
- Zwitek
Asuihan Sonny Crocketkin veneessä ja joi viinaa. Paljon naisia ja krokotiilikin, Elvis matelee jaloissa. Ei muuta kun värikästä teepaitaa ja mautonta puvuntakkii niskaan ja menoksi, kyllä se siitä lähtee!
- ei jättänyt
Kun Tauski ryyppää ja joka keikalta ottaa jonkun 25 v nuoremman matkaan ja sit ne tytöt vielä jaksaa tapella, kuka pääsee patjalle ja yleensä se ottaa blondin kun ne tekee niin kuin se tahtoo.. Ei ole miehellä itsetuntoa.. ja on jättänyt keikoille tulematta. Miten Virpi on kestänyt.. Sit se huonolla itsetunnon rippeillä kirjoittaa että JÄTIN Virpin. Kannattaako edes noteerata. Näitä tällaisia riittää..
Harmi Biisi Sinä vain oli kyllä hyvä.- ei virpii ei tauskii
miten ne edes jaksoivat noinkin kauan. voi lapsi raukkoja millainen isän ja äidin saivat. tauski on kautta aikojen ryypännyt ja ottanut vieraita naisia tukuittain. miten sellaista voi kukaan jaksaa katsella?ja miten idiootit naiset sen mukaan aina lähtevät vaikka ukko kohta 50?
- idiootit
ei virpii ei tauskii kirjoitti:
miten ne edes jaksoivat noinkin kauan. voi lapsi raukkoja millainen isän ja äidin saivat. tauski on kautta aikojen ryypännyt ja ottanut vieraita naisia tukuittain. miten sellaista voi kukaan jaksaa katsella?ja miten idiootit naiset sen mukaan aina lähtevät vaikka ukko kohta 50?
Se kuvastaa ettei miehellä ole itsetuntoa. Hakee sitä pikku likoista..Ei Tauskin ikäisetn tai vaik 10 v nuoremmat naiset katso sitä ylöspäin. Mutta nuoriin iskee aina julkkis. Saa kehua et on ollu Tauskin patjana ja että tuntee henkilökohtaisesti sen. Ja sit ne luulee et ovat ainoita syrjähyppyjä. Huh huh sanon minä..
- ludatzka
Oli mainos temppu tai ei,vain pelkurit turvautuu viinaan.Jos on mies niin mies pitää itsensä miehenä!
- kultalevyt ei tuo onnea
ei muutako kätkäki takas lappiin...tääl sielu lepää ja hauska muistella statin vuosia
- kauheesti mutta
kuka ...tu on tauski? joku mielikuvitusolento?
- Tynnyrissä
Tynnyrissä tai Pleikkarin kanssa kasvaneita, ei mitään yleistietoa.
Ei sun tarvii leikkiä tietämätöntä, ole vaan oma itsesi..... siis TYHMÄ. - hölömöukko
Tynnyrissä kirjoitti:
Tynnyrissä tai Pleikkarin kanssa kasvaneita, ei mitään yleistietoa.
Ei sun tarvii leikkiä tietämätöntä, ole vaan oma itsesi..... siis TYHMÄ.JOKA HAKKAA AKKOJA JA ASUU VENNEESSÄ.JOO SEHÄN SAI SEN NOBELIN RAUHANPALKINNON!! KYLLÄ MINÄKIN TYKKÄÄN SEN TEKEMÄSTÄ KIRJALLISUUDESTA.
- Taivaassa tavanneet
Voimia vaikeuksiin, Tauski ja Virpi on olleet niin kaun yhdessä, että he selviävät tästäkin.
Ainakin toivon niin, että näemme heitä taas keikoilla laulamassa Tauskin kauniita omia kappaleitaan.... - maradona
ei tauski juo
- ohomohom
Tauski ja vaimo duuniin eikä maksattaa elämäänsä 7 lehdellä..niin ja lukijoilla....ei voi kiinnostaa jos ei ole laulun lahjoja.
Satuin kerran Naanatalissa ruokaravintolassa kts:aan vaimo viimosillaan syöttäen itseensä illan ukkelin kera ja juttu oli kass kumma seuraavassa Seiskassa! - tauski töihin
voi vitsi miten taas teit. Koko Naantali nauraa teidän perheelle, vaimolla jonkin sortin vakavia ongelmia mutta niin on sullakin. Kaadat naisii ja luulet sen voivan olla oikein ja sitten viet ne vielä koko kansan näytille esim kylpylään, yrittäisit edes salailla. Miksi ihmeessa sun on pakko elää suhteessa,kun et siihen kykene. Luulisi ,että poikasi vakava onnettomuus olisi sinyt vihdoinkin kunnolla herättänyt ja parantanyt....Onko kivaa,kun kaikki sulle nauraa???ottaa sitten mukaan näitä julkkistyrkkyjä blondeja mukaasi raahaat, oota vaan kohta tekniikkasi ei toimi, ja seiskan sivuilla joku kertoo tarinansa, niitähän riittää...Muistan jo ne laivakeikatkin...Ihana mielikuvitus antaa kaikille lapsille J:ll ä alkava nimi. Näin isäinpäivänä olikin kiva kuulla että teidän ongelmat alkoivat ,kun yhteiset lapset J ja J syntyivät....olet vuoden huonoin isä ilmeisesti...
- samaa
sarjaa kuin joku vitun Kisu.
Vähän kuin Muska ilman kuuluisaa veljeä. - onhan Tauski
samaa kirjoitti:
sarjaa kuin joku vitun Kisu.
Vähän kuin Muska ilman kuuluisaa veljeä.sentään säveltänyt ja sovittanut lukuisia hienoja biisejä, sanoituksista nyt puhumattakaan.
Ja tyylitajua löytyy, kuten kampauksesta ja nuorekkaasta värjäyksestä näkyy.
Ja lasten nimistä.
- kopsu!
taitaa olla aviero oikeesti tulossa. sen verran olen kuullut asianomaisten elämästä tietäviltä, että tauskilla on elämässään välillä heilunut nyrkitkin. eikä ne lapset ole mikään selitys sille, että pitäisi kotona asua. parempihan se on pois muuttaa, jos viime vuosina on virkavaltaakin paikalla käynyt. Uskot tai et tuota juttua se on oma asiasi. Niin kuin sekin, että asuuko Tauski oikeesti veneessä tai vaikka veneen alla!
- Tauno ja sen kaunis vaimo
Voiko sitä enää muuta odottaakaan mieheltä, jonka nimi on Tauno?
Tauski asuu tossa melkein naapurissa ja K-kaupassa on usein ostoksilla, vai nyt asuu veneessä?
- minä vain
..saavat asiat kuntoon, todella näyttävä pariskunta.
molemmat hyviä laulajia, diggaan kummankin musiikkia. voimia heille.. - ovat ongelmat
minä vain kirjoitti:
..saavat asiat kuntoon, todella näyttävä pariskunta.
molemmat hyviä laulajia, diggaan kummankin musiikkia. voimia heille..toivottavasti kunnostautuisivat,ettei tarvitsisi murheellisia tarinoita lopuksi lukea...saisivat ajoissan nyt hoitoa, ettei tarvitsisi lapsia huostaanottaa!
- mä+
Ketä ihan oikeesti akkaansa hakkaavan juopon juomiset kiinnostaa?????
- -pettynyt.
ei muilla väliä, kunhan se oma rakas hanuri voi hyvin!näinkö asian koet??? olet kyllä aika säälittävä itsekeskeinen paska!hyi helvetti, sinunlaiset ihmiset sais tunkea jonnekin, mihkä aurinko ei paista! suoraan sanottuna toivon, että itse joudut vastaavaan tilanteeseen, ja eikö olis mahtava tunne kun kaikki nauraa,ilkkuu ja vähättelis sua??????? sitä saa mitä tilaa....
- voiko olla
edes totta? Toivottavasti lapset ovat viranomaisten suojissa
- fani12
voiko olla kirjoitti:
edes totta? Toivottavasti lapset ovat viranomaisten suojissa
mitä lehdissä lukee ei kannata uskoa? Minkä takia Virpi ei ole Tauskia jättänyt jo aikoja sitten jos kaikki hakkaamis ja pettämis jutut on totta??? Kyllä siinä naine saa olla helvetin tyhmä jos ei hakkaavaa miestä jätä. Ja varsinkin että menee hakkaavan miehen luokse takaisin monen vuoden eron jälkeen.Niin kun Virpi itse lehtien palstalla on kertonut.
Tauskin musiikki on hyvää ja jos ei olis niin minkä takia hänen keikkakalenterissaan on keikkoja joka viikonloppu ympäri suomea?
mua ei ainakaan kiinnosta mitä Tauski tekee vapaa-ajalla. Musiikki on silti erittäin hyvää!
- ajat muuttuvat
Onneksi Tauski on saanut elämänsä kuntoon tuon ryyppyputken jälkeen, joka oli vuosia sitten. Nykyään olemme saaneet tutustua, rakastavaan, raittiiseen ja omien lapsiensa kanssa aikaa viettävään mieheen, jolla menee parisuhdeasiat hyvin ja nauttii koko kansan luottamusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698