Tahdon olla sulle hellä...

arkipiru

hyvin hellä, niin kuin Armin ja Dannyn laulussa sanotaan.

Mutta kertokaa joku, miksi raakuus ja väkivalta voittaa hellyyden??? Miksi sota ja kaikenlainen taistelumieli vallitsee maailmassa sen hellyyden ja rakkauden sijaan. Olemmeko me jo tuhonneet ihmiskunnan ja yleisen järjestäytymisen, jossa arvot ja hyvinvointi kuolevat rikollisuuden alta??? Olemmeko me, jotka välitämme yhteiskunnan toimivuudesta, tuomittu häviämään tämä taistelu???

11

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonto on luonut jokaisen elävän taistelemaan omista elinehdoistaan. vaikka ihmiselle on (joillekkin) kasvanut se järki ja ajattelukyky niin kuitenkin näyttää se taistelu vaan jatkuvan.
      tahdotaan olla paras,hienoin,rikkain,rakkain ja kaikkea muuta.
      mikään ei ihmiselle riitä. pitää saada enemmän.

      • arkipiru

        merkille, että meidän kaikkien tuntema "majo" on ryhtynyt tämän maailman pelastajaksi.

        En kuitenkaan voi kuin ihmetellä tapaasi sen suorittamiseksi; ymmärrän kyllä yhden fiktionaalisen tarinan mutta en enää sitä, että niitä kirjoitetaan parin päivän aikana jopa neljä osaa.

        Eikä tämä palsta ole elämä, jossa tehdään tilaa itselle milloin milläkin tavalla. Tämä ei ole luonto, joksi sinä sitä kutsut, vaan täysin ulkopuolinen yhteisö mormaali maailmasta ja elämästä.

        Tämä palsta on kaikkiaan pelkää fiktiota.


      • arkipiru kirjoitti:

        merkille, että meidän kaikkien tuntema "majo" on ryhtynyt tämän maailman pelastajaksi.

        En kuitenkaan voi kuin ihmetellä tapaasi sen suorittamiseksi; ymmärrän kyllä yhden fiktionaalisen tarinan mutta en enää sitä, että niitä kirjoitetaan parin päivän aikana jopa neljä osaa.

        Eikä tämä palsta ole elämä, jossa tehdään tilaa itselle milloin milläkin tavalla. Tämä ei ole luonto, joksi sinä sitä kutsut, vaan täysin ulkopuolinen yhteisö mormaali maailmasta ja elämästä.

        Tämä palsta on kaikkiaan pelkää fiktiota.

        nyt lähti taas "muumit laaksosta". tässä suunnittelen nikin vaihtoa. mien olis tuo "Palsta-Pelle"?


      • arkipiru
        majorica kirjoitti:

        nyt lähti taas "muumit laaksosta". tässä suunnittelen nikin vaihtoa. mien olis tuo "Palsta-Pelle"?

        mutta se ei taida sopia omiin kuvioihisi.

        Olet aina vakuuttanut, ettei tarkoituksesi ole tapella, mutta nyt teet sitä joka päivä noilla aloituksillasi. Ei senpuoleen, olet saanut paljon palstatilaa, ja sehän on vain positiivinen asia, mutta rajakin on jossain.

        Et ole sitäpaitsi ainoa "Palsta-Pelle". Se nimitys on ollut täällä monella muullakin ja tulee olemaankin.


    • ♥ arkkis ♥

      VOI IIIHANAAAAAA ♥♥♥

      Nii mäki ♥ kiva ku tuli kevät sullekkii ♥♥♥

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe