Sivullinen on ihan oikeassa. Tuntuu, että Miijan elämäntehtävä on haukkua toisten nimiehdotuksia. Tietysti mielipiteensä saa ilmaista, mutta voisi yrittää vähän perustella: "en pidä tuosta nimestä, koska..." eikä vain tyrmätä suoraan ja jatkuvalla syötöllä nimiä.
Joko Miija on listannut ne nimet, joista hän pitää? Onko niitä?
Jotkut ehdotukset ovat yksinkertaisesti sellaisia, että ei niihin sen suurempia perusteluja viitsi edes väsätä.
Elämäntehtäväni ei todellakaan ole haukkua toisten nimiehdotuksia. Nimimakuni olen kyllä huomannut hyvin erilaiseksi kuin sinun, mutta enpä siitä hertsejä ole ottanut niin kuin sinä tunnut ottavan minun kirjoituksistani.
Listoja en nimistä laadi. Nimiä on niin huikea määrä, että tyhjentävää listaa olisi mahdoton laatia. Lisäksi en ole mitenkään paikalleen jämähtänyt. Joku nimi joka on joskus tuntunut kauhealta saattaa useammin kuultuna ja sen saadessa uusia mielikuvia yms. muuttua hyvinkin kivaksi.
Aika järjettömänä pidin sitä, että esim. sinä tällä tavoin hyökkäät täällä kimppuuni.
Jokainen kirjoittaa täällä tyylillään. Toinen perustelee hyvin tarkasti, toinen ei sen kummemmin. Annetaanpa kaikkien kukkien kukkia.
Tyhmää olisi kimppuun hyökkääjien takia vähän päästään vaihtaa nikkiä.
Kirta on minulle ihan outo nimi. Tulee tuosta sanasta mieleen jonkinlainen paitamainen vaate, en sitten tiedä, mistä mielleyhtymä johtuu... Kirita olisi kivempi nimi, se on käytössä Intian suunnalla.
Kirta on hieno nimi. Erilaisuus kunniaan. Perus-Pentit ja Paavot on jo nähty ja kuultu. Mielipidettäni saattaa vahvistaa se tosiasia, että siskoni nimi Kirta, itselläni vielä "kummallisempi" nimi...
ja Miija: annetaan tosiaan kaikkien kukkien kukkia, mutta eikö sulla tosiaankaan oo minkäänlaista näkemystä siitä, miten oman mielipiteen voisi ilmaista vähemmän loukkaavalla tavalla kysyjää kohtaan.
Jos ei, niin olisitko hyvä, ja siirtyisit vaikka Habbo-hotelliin trollailemaan? Siellä ne muutkin keskenkasvuiset ja/tai kasvatusta vaille jääneet lapset ja surullisen lapselliset aikuiset ovat kiusaamassa toisiaan..
hirveä
Aivan hirveä väännös. Miten kaikki kauhistukset tässä nyt sattuvatkaan peräkkäin.Miijalle!
Ja taas! Voi, voi!Sivulliselle...
Mitä hiton väliä on, jos jollakin on omat mielipiteet? hukuttaudu järveen, jos ottaa noin päähän.Liikaa negatiivisuutta
Sivullinen on ihan oikeassa. Tuntuu, että Miijan elämäntehtävä on haukkua toisten nimiehdotuksia. Tietysti mielipiteensä saa ilmaista, mutta voisi yrittää vähän perustella: "en pidä tuosta nimestä, koska..." eikä vain tyrmätä suoraan ja jatkuvalla syötöllä nimiä.Joko Miija on listannut ne nimet, joista hän pitää? Onko niitä?
Vaisnavalle
Jotkut ehdotukset ovat yksinkertaisesti sellaisia, että ei niihin sen suurempia perusteluja viitsi edes väsätä.Elämäntehtäväni ei todellakaan ole haukkua toisten nimiehdotuksia. Nimimakuni olen kyllä huomannut hyvin erilaiseksi kuin sinun, mutta enpä siitä hertsejä ole ottanut niin kuin sinä tunnut ottavan minun kirjoituksistani.
Listoja en nimistä laadi. Nimiä on niin huikea määrä, että tyhjentävää listaa olisi mahdoton laatia. Lisäksi en ole mitenkään paikalleen jämähtänyt. Joku nimi joka on joskus tuntunut kauhealta saattaa useammin kuultuna ja sen saadessa uusia mielikuvia yms. muuttua hyvinkin kivaksi.
Aika järjettömänä pidin sitä, että esim. sinä tällä tavoin hyökkäät täällä kimppuuni.
Jokainen kirjoittaa täällä tyylillään. Toinen perustelee hyvin tarkasti, toinen ei sen kummemmin. Annetaanpa kaikkien kukkien kukkia.
Tyhmää olisi kimppuun hyökkääjien takia vähän päästään vaihtaa nikkiä.
Nimi on ....
kuin koiran nimi,ei sovi ihmisen nimeksi,mielipiteni.Onpas siinä nimi..
Aikas erikoinen. En kyllä itse laittaisi nimeksi omalle lapselleni, mutta ei tuo nyt niitä ihan hirveimpiäkään ole.EI!
K-A-M-A-L-A-! Anteeks nyt vaan....Kirita
Kirta on minulle ihan outo nimi. Tulee tuosta sanasta mieleen jonkinlainen paitamainen vaate, en sitten tiedä, mistä mielleyhtymä johtuu... Kirita olisi kivempi nimi, se on käytössä Intian suunnalla.Eipä
se ainakaan (suomalaiselta) nimeltä kuulosta. En tykkää siis.ja Miija: annetaan tosiaan kaikkien kukkien kukkia, mutta eikö sulla tosiaankaan oo minkäänlaista näkemystä siitä, miten oman mielipiteen voisi ilmaista vähemmän loukkaavalla tavalla kysyjää kohtaan.
Jos ei, niin olisitko hyvä, ja siirtyisit vaikka Habbo-hotelliin trollailemaan? Siellä ne muutkin keskenkasvuiset ja/tai kasvatusta vaille jääneet lapset ja surullisen lapselliset aikuiset ovat kiusaamassa toisiaan..