Mies "hylkää" kuukautisten ajaksi?

uunoko

Kuinka tavallista on, että mies "hylkää" vaimonsa kuukautisten ajaksi? Olen itse tilanteessa, että minulla on naistuttava, joka on hyvin intensiivisesti yhteydessä minuun, tarviten hellyyttä ja huomiota juuri kuukautisten aikana ja muulloin ei niin väliä. Minusta tuntuu, että hänen miehensä jättää hänet huomiotta silloin kun ei haluta kuukautisten aikana seksiä harrastaa

22

5664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo ihan normaalilta kuulosta jos mies kuukautisten ajaksi naisesa hylkää aika omituista toimintaa :(

• Raamatun mukaan

nainen on vuotonsa ajan saastainen eikä häneen pidä koskea. Raamattu määrää naisen vetäytymään telttaan erämaahan vuotonsa ajaksi, jottei saastuttaisi miestään.

• kanssakäymisestä

saattaa saada tulehduksia. Se on kohtuutonta, kun tuntee pahaa mieltä, toivoisi toiselta ymmärrystä (kerran sain sitä sairaanhajalta, voi kun teki hyvää ja pahatuulisuus oli tipotiessään), mut toinen karjuu toiseen huoneeseen.

• eronnut...

minua petettiin synnytyksen jälkeen,kun repesin ja vuodin niin kauan.

• vaikeaa..............

Useimmat naiset muuttuvat kuukautisten aikana sietämättömiksi tyranneiksi, silloin on huomion vaatiminen mieheltä liikaa...

Ei ole ihme että mies mieluummin väistyy takavsemmalle vähäksi aikaa...

• Meitä on moneksi

Onhan tuo erikoista. Itse olisin mieluummin yksin rauhassa sinä aikana.

• nimimerkki m

Kuukautisten aikaan vaimo itse vetäytyy sivuun eikä halua mitään lähempää kanssakäymistä sinä aikana.

• tätä tää on

...

• hormonit rrrräyh

Itse olen kuukautisten aikana kivulias, mutta jos en olisi mieheni saisi kyytiä. Kuukautisten aikana nimittäin olen todellinen hormoonikimppu.

• DWAQ.

Mun ymmärtääkseni naisten hormonitasot heittelee silloin aika rajustikin. Yhtenä hetkenä kaivataan niin maan kauhiasti sitä hellyyttä ja juttukaveria. Hetken päästä mies taas kirotaan alimpaan helvettiin ja ajetaan pois. Kysy siltä naiselta suoraan, että mitä se suhun niin kauheesti tuketuuu aina kuukautisten aikana ja että yrittäisi keskustella sen oman miehensä kanssa.

• Coraliini

Täällä on sama tilanne. Vaikka naimisissa ollaan, niin kuukautisten aikana mies käyttäytyy kuin oltaisiin vaan kämppiksiä...

• V:mo

minun mies meinaa pyörtyä kun näkkee verta. Ei siitä mihkään olisi sillä hetkellä.

• Sklibo

Meillä ei ole ollut ongelmaa. Jos vaimolla on kuukautiset ja hän haluaa, niin siitä sitten vaan. Minua ei ole haitannut. Tosin hieman sotkuisempaa ja vaatii hieman järjestelyjä, mutta yhtä hyvää on tehnyt molemmin puolin. Joka kerta.

Ja onhan se niin, että jos kirja on levällään, niin pitäähän se virsi veisata!

• maapette

Mielestäni se ei ole kovin tavallista, että nykymies ei haluaisi olla kumppanin takia vain sen takia että hänellä on menkat. Ehkä mies on yliherkkä eikä kestä nähdä omassa peniksessään pientä veriläikkää. Surullista, koska parhaat orkut tulevat juuri siihen aikaan.

• viestin niin

että mies ei anna naiselleen huomiota ja hellyyttä kuukautisten aikana koska tietää että se ei johda seksiin. Eli ei viitsi nähdä "turhaa" vaivaa. Silloin kun on taas seksin saamisen mahdollisuus kuukautisten jälkeen, silloin nainenkin muistuu mieleen.

• uunoko

Juuri sitä tarkoitin ja epäilenpä sitä miehen hellyden ja huomion antoa seksin saannin yhteydessäkään, mutta jotenkin toimii korvikkeena

• niin ei kelpaa
        uunoko kirjoitti:

Juuri sitä tarkoitin ja epäilenpä sitä miehen hellyden ja huomion antoa seksin saannin yhteydessäkään, mutta jotenkin toimii korvikkeena

Mies ei halua kuukautisten aikana, kun "en mä tykkää.." Niin sitä vaan kohautetaan olkaa sille mitä toinen haluaa. Itse ainakin olen ennen vuotoa ja vuodon ajan tosi halukas :) Mutta kun tuo mies taitaa ajatella että seksiä voi olla vain silloin kun hän haluaa...Ei sitten auta muuta kuin itse hoidella hommat. Onhan meillä onneksi sentään vesihanat joiden alla voi sitten kädet huljauttaa jälkeenpäin:)

• katitin
        niin ei kelpaa kirjoitti:

Mies ei halua kuukautisten aikana, kun "en mä tykkää.." Niin sitä vaan kohautetaan olkaa sille mitä toinen haluaa. Itse ainakin olen ennen vuotoa ja vuodon ajan tosi halukas :) Mutta kun tuo mies taitaa ajatella että seksiä voi olla vain silloin kun hän haluaa...Ei sitten auta muuta kuin itse hoidella hommat. Onhan meillä onneksi sentään vesihanat joiden alla voi sitten kädet huljauttaa jälkeenpäin:)

Meilläkään ei mies halua, edes kuukautisten loppupuolella kun kunnon vuotoa ei tule ja pikkuhousunsuoja riittää. Eli yli viikon tauko seksissä joka kuukausi, ajatuski siitä että sitä verta saattaa millilitra vuotaa vähitellen muiden eritteiden mukana on näköjää liikaa. Jos sanon et menkat on melkei loppu ni se melkei sana onkin jo liikaa. Taidan olla epäkypsä tässä asiassa, mutta aina se vaan loukkaa hiukan ja en tunne itseäni yhtä seksikkääksi kuin muuten. Miettii että jos menkat noin paljon haittaa niin mahdanko hänen silmissään olla muutenkaan kovin haluttava. En sitten muutenkaan halua olla lähellä ja kainalossa yhtä paljon kuin yleensä, kun on pieni tunne että mies pitää saastaisena. Itse rakastan seksiä ja suostun siihen vaikkei itsellä olisi suurta halua juuri silloin, koska tiedän että pääsen oikeaan fiilikseen ja on ihana tietää että toinen todella haluaa seksiä. Kerran mies jopa suostui harrastamaan seksiä suihkussa, mutta silloinkin piti silmiä kiinni vaikka sanoin ettei verta tule kuin hiukan. Ja muuten ei siis ole tätä ongelmaa:) Hän katsoo minua koko ajan koska haluaa kuulemma nähdä kun nautin jne.

Aloitusviestiin voisin siis vastata, että voisin olla lähes samassa tilanteessa kuin ystäväsi. Oletteko jutelleet aiheesta? Minä kyllä enemmän hylkään mieheni kuin hän minut, koska minulla läheisyys ja hellyys johtaa helposti haluihin ja ne taas torjumiseen ja pahaan mieleen jne. Kuukautisten aikana himot ovat erityisen vahvat ja tekevät levottoman olon, itsekin yritän päästä viettämään aikaa muualle ja nähdä ystäviä. Fyysistä hellyyttä, siis haleja tai suukkoja en kaipaa heiltä, mutta muunlaista huomiota tietenkin, keskustelua ja kuuntelua jne. Miten mies tarkalleen ottaen hylkää hänet? Vaivaako asia ystävääsi? Vai vaivaako ystäväsi ylenpalttinen huomio sinua? Jos vaivaa niin keskustelu voisi auttaa ystävääsi selvittämään asiaa niin ettei hän tarvitse jatkuvasti seuraa

• haiseekin..!
        katitin kirjoitti:

Meilläkään ei mies halua, edes kuukautisten loppupuolella kun kunnon vuotoa ei tule ja pikkuhousunsuoja riittää. Eli yli viikon tauko seksissä joka kuukausi, ajatuski siitä että sitä verta saattaa millilitra vuotaa vähitellen muiden eritteiden mukana on näköjää liikaa. Jos sanon et menkat on melkei loppu ni se melkei sana onkin jo liikaa. Taidan olla epäkypsä tässä asiassa, mutta aina se vaan loukkaa hiukan ja en tunne itseäni yhtä seksikkääksi kuin muuten. Miettii että jos menkat noin paljon haittaa niin mahdanko hänen silmissään olla muutenkaan kovin haluttava. En sitten muutenkaan halua olla lähellä ja kainalossa yhtä paljon kuin yleensä, kun on pieni tunne että mies pitää saastaisena. Itse rakastan seksiä ja suostun siihen vaikkei itsellä olisi suurta halua juuri silloin, koska tiedän että pääsen oikeaan fiilikseen ja on ihana tietää että toinen todella haluaa seksiä. Kerran mies jopa suostui harrastamaan seksiä suihkussa, mutta silloinkin piti silmiä kiinni vaikka sanoin ettei verta tule kuin hiukan. Ja muuten ei siis ole tätä ongelmaa:) Hän katsoo minua koko ajan koska haluaa kuulemma nähdä kun nautin jne.

Aloitusviestiin voisin siis vastata, että voisin olla lähes samassa tilanteessa kuin ystäväsi. Oletteko jutelleet aiheesta? Minä kyllä enemmän hylkään mieheni kuin hän minut, koska minulla läheisyys ja hellyys johtaa helposti haluihin ja ne taas torjumiseen ja pahaan mieleen jne. Kuukautisten aikana himot ovat erityisen vahvat ja tekevät levottoman olon, itsekin yritän päästä viettämään aikaa muualle ja nähdä ystäviä. Fyysistä hellyyttä, siis haleja tai suukkoja en kaipaa heiltä, mutta muunlaista huomiota tietenkin, keskustelua ja kuuntelua jne. Miten mies tarkalleen ottaen hylkää hänet? Vaivaako asia ystävääsi? Vai vaivaako ystäväsi ylenpalttinen huomio sinua? Jos vaivaa niin keskustelu voisi auttaa ystävääsi selvittämään asiaa niin ettei hän tarvitse jatkuvasti seuraa

Vielä tuota veristä vakoa pumppaamaan, hyi saatana!!! :O

• Sitä saa mitä tilaa

Menkat kestää keskimäärin 5 päivää kuukauden 30:stä. Vakituisessa suhteessa elävä ihminen tarvitsee välillä omaakin aikaa ja tilaa, ja jos mies on vaimolle 25 päivää 30:stä läsnä, niin ei tuota 17% omaa aikaa ihan voi vielä väittää hylkäämiseksi.

Paitsi jos. Paitsi jos vaimo tarvitsee huomiota 24/7 ja kiristää sitä "ehkä annan, ehkä en" -meiningillä. Tämä onkin oikeastaan ainoa selitys, jonka keksin. Miehellä on varmasti muitakin tarpeita ja asioita kuin huomioida puolisoa jatkuvalla syötöllä porkkananan killuvan seksin toivossa. Mitäpä muutakaan tällainen manipulointi voi saada aikaan, kuin että kun porkkana otetaan pois, mies kirmaa vapaana hoitamaan kaikkia niitä hommia, joita on joutunut lykkäämään vaimonsa läheisyydennälkää tyydyttäessä.

Ihan oikeasti -- se, että vaimon mielestä toisen "hylkääminen" voisi ylipäätään olla asia, joka voi tapahtua tiukasti muutamaan päivää rajautuneena, kielii kyllä melkoisesta kontrollitarpeesta. Ja se, että "hylkääminen" tapahtuu kuukautisten aikaan kielii kyllä aika pahasti siitä, että juuri seksi on se väline, jonka kautta henkistä niskalenkkiä haetaan.

• aikuinen mies

Olet sinä vähän uuno. Jos nainen muka tarvii tukea kuukautistensa kanssa on hän vähän yliailahteleva ihminen. Miksi miehen pitäisi jotain päätä alkaa silittelemään joka ikinen sekuntti tai hyysäämään tolkuttomasti. Ne on vain kuukautiset, ei mikään tauti jonka aikana joka ikinen tervejärkinen voi vähän helpottaa toisen oloa.

• Epätoivoinen(ko)?

Minun ex vaimoni pysyttäytyi niin pirullisella käytöksellä kyllä selibaatissa aina nuo kuukautisvuotopäivät. Ei siinä mitään, oli sen "mahakin" kipeä niinä alkupäivinä.
      Raukka luuli että on joku koira, ja tulee raskaaksi kun hommailee vuotopäivinä.

Ei minulla olisi mitään sitä vastaan ollut, homman jälkeen vaan pesulle ja se olisi ollut siinä.

Ei auttanut wikipedian lukemiset, sitä kun on joku luulo ihmisellä, niin siitä on hankala päästä irti näköjään.

Eipä siinä mitään, minä pääsin hänestä kyllä irtautumaan =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      83
      3812
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2394
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2361
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2263
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      36
      2015
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1594
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1497
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1071
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      1034
    10. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      4
      963
    Aihe