HOI heinolalaiset tunneteko te...

Tyttö täällä jossain

Marko Karjusta? ööh täl hetkel kai 21v?? sil on 4? veljee yks on jani.. ja hyvä kaveri oli ainaki joskus petteri.. vai onko se jo tappanu ittensä? toivottavasti ei! jos joku tuntee/tietää ni ilmota tänne!

17

2997

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jioj

miks sä sellasta ällötystä kaipaat??

• Tyttö täällä jossain

tuli vaan mieleen et miteäköhän sillekki nykyään kuuluu, ku en oo kuullu siit sen jälkee ku se lähti inttiin

• HEINOLA
        Tyttö täällä jossain kirjoitti:

tuli vaan mieleen et miteäköhän sillekki nykyään kuuluu, ku en oo kuullu siit sen jälkee ku se lähti inttiin

Pistin sitä kuontaloo jokin aika sitten kun karju kerran liikaa. Kun soittaa poskea, poskeen alkaa koskea.

• eräss

oli mun luokalla amiksessa en tiedä mitä nykysin
      hommailee

• tyhmä

jätkä. joo, tunnen valitettavasti. oltii samal riparil, eli on onneks jo aikaa ja en oo nähny sen jälkee. en oo jääny kaipailee, ootsä jääny?!?

• Tyttö täällä jossain

ei kyl mun tietääkseni käynyt amista, tai lopetti sen kesken?

• TIIKERI86

joo tunnen oon seurustellut sen pikkuvelin janin kaa....

• Tyttö täällä jossain

Jani oli sillon ainaki ihan jees tyyppi ku sen kaa juttelin..

• marko

olen etsimäsi marko heinolasta ja tahtoisin tietää kuka oikeen oot? ja mulla on 3 pikkuveljeä... tiedän että viesteistäs on jo aikaa mutta kuulin vasta nyt kaverilta että mua on joku ettiny täällä...

terv. marko

• Tyttö täällä jossain

siis ihan oikeesti oot marko? petri?, sami? ja jani sun veljes? Mitäs sulle kuuluu?

• marko
        Tyttö täällä jossain kirjoitti:

siis ihan oikeesti oot marko? petri?, sami? ja jani sun veljes? Mitäs sulle kuuluu?

marko ja mun veljet on sami, petri ja jani. eipä mulle kummalisempaa... ois kuitenki aika kiva tietää, että kelle nyt sit kuulumisiani kerron... lähetä mulle sähköpostia osoitteeseen [email protected] ni ei tarvi kaikelle kansalle kertoa...

• Tyttö.........
        marko kirjoitti:

marko ja mun veljet on sami, petri ja jani. eipä mulle kummalisempaa... ois kuitenki aika kiva tietää, että kelle nyt sit kuulumisiani kerron... lähetä mulle sähköpostia osoitteeseen [email protected] ni ei tarvi kaikelle kansalle kertoa...

lähettäisin kyllä mailia jos tuo osoite vaan toimisi

• marko
        Tyttö......... kirjoitti:

lähettäisin kyllä mailia jos tuo osoite vaan toimisi

kirjoitusvirhe, osoite on [email protected]

• lada2107

no mä en tunne varsinaisesti markoa mutta janin samin ja PETRIN tunnen hyvin asu ennen tommolassa muutti jyränköön en oo nähny sen jälkee!#

• Ha haa

Olet aivan loistava esimerkki heinolalaisesta. Muutama vuosi sinne tai tänne, ei niin väliä. :)

• 11+19
        Ha haa kirjoitti:

Olet aivan loistava esimerkki heinolalaisesta. Muutama vuosi sinne tai tänne, ei niin väliä. :)

ei kai se niin tarkkaa ole, kun ei sekään onko se jarkko, jani tai sami.. voihan se olla ihan hyvin myös ville tai paavo, tommi, väinö, jaana, lissu tai kuka tahansa. tumma, vaalee, hoikka, laiha, lihava, läski.

• Ruosterispa
        11+19 kirjoitti:

ei kai se niin tarkkaa ole, kun ei sekään onko se jarkko, jani tai sami.. voihan se olla ihan hyvin myös ville tai paavo, tommi, väinö, jaana, lissu tai kuka tahansa. tumma, vaalee, hoikka, laiha, lihava, läski.

Niillä oli joskus kaveriki,asko.
        yhtä puupää ku nääkii velloset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2185
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe